HAYE: W PAŹDZIERNIKU ODCHODZĘ

David Haye (25-1, 23) nie porzucił swoich planów o zawieszeniu rękawic na kołku z końcem października 2011 roku. Brytyjczyk chce przed końcem kariery zmierzyć się z mistrzem WBO, IBF i IBO - Władimirem Kliczko (55-3, 49 KO).

- Przejdę na emeryturę w październiku przyszłego roku. Jeżeli do tego czasu walka się nie odbędzie, po prostu pójdę dalej i przyjmę do wiadomości, że bycie mistrzem WBA w wadze ciężkiej jest wszystkim, co było mi pisane. 20 lat przyjmowania ciosów to dużo. Wyznaczałem sobie cele i osiągałem wyniki. Unifikacja w kategorii ciężkiej byłaby jak świeczka na torcie, ale pogodzę się z samym sobą, jeżeli nie zdołam tego dokonać - powiedział "Hayemaker".

Jeśli walka z Kliczko nie dojdzie do skutku, Haye zmierzy się ze swoim obowiązkowym pretendentem - Rusłanem Czagajewem (27-1-1, 17 KO).

- W takiej sytuacji poszukam innego mocnego przeciwnika. Pretendentem jest Rusłan Czagajew, bardzo niewygodny mańkut, ale jestem gotowy na takiego rywala, bo Audley Harrison też boksował z odwrotnej pozycji. Zorganizowanie tej walki nie powinno być trudne - oświadczył Brytyjczyk.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: SWJar
Data: 16-12-2010 19:50:05 
:)
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 19:50:10 
Bardzo cenie Davida Haye za bycie prawdopodobnie jednym z kilku najbardziej blyskotliwych biznesmenow w ostatnich 20-30 latach w boksie zawodowym. Oczywiscie tylko Oscar De La Hoya moze pochwalic sie lepszym podejsciem do marketingu i biznesu.
Oczywiscie jego mozliwosci jako piesciarza sa rowniez bardzo istotne, ale to co potrafil juz dokonac jako samorekmlamujaca sie maszynka do robienia szumu, jest wprost fascynujace.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 16-12-2010 19:52:02 
Chyba ktoś tu zapomniał o Floydzie... ;]

wracając do tematu

może Adamka weźmie ? w takim razie ? czy boi się dostać wjeby ?
 Autor komentarza: mixtype
Data: 16-12-2010 19:52:35 
Czyli już po walce.. Co to za mistrz co się boi walczyć z najlepszymi. Boi się że po walce z Kliczko to już nie będzie emerytura tylko renta.
 Autor komentarza: Laik
Data: 16-12-2010 19:54:06 
pipa
 Autor komentarza: TDI
Data: 16-12-2010 19:55:11 
Kurde takiego stylu walki będzie brakować w HW , po trochu zmarnowany talent ( czyt walki z kelnerami ) szkoda że odchodzi a walka z K2 jest nawet wiarygodna bo niech zarobi 15 mln funtów i jest ustawiony. PS: Dzieciom Neostrady proponuje nie wspominać już w tym temacie o Adamku
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-12-2010 19:57:51 
Ależ Davidku, Audley wcale nie boksował, on nie miał żadnej pozycji.
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 16-12-2010 19:58:15 
lol 'bo Audley Harrison też boksował z odwrotnej pozycji.'

oddał 3 ciosy w tym 2 niecelne ,a jeden wyłapany na gardę.. faktycznie chłop się naboksował nieziemsko. Po walce z Władkiem Hayemaker byłby wyjechany jak bęben pralki po praniu bez calgonu ,takie jest moje zdanie , Haye to pośmiewisko w świecie bokserskim,nikt jego słów nie bierze na poważnie,sami powiedzcie panowie ,że te newsy o nim spływają po was jak (tu cytat Kostyry) woda po kaczce :D
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 19:59:39 
"Laik Data: 16-12-2010 19:54:06 pipa "

Tylko dla laikow...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 20:00:43 
"SkazanyNaInstynkt Data: 16-12-2010 19:52:02
Chyba ktoś tu zapomniał o Floydzie..."

Fakt. Zapomnialem.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 16-12-2010 20:06:10 
Coś mi się nie chce wierzyć w definitywne kończenie kariery. Przynajmniej wiadomo, że do walki Haye-Kliczko nigdy nie dojdzie. Od biedy to i Wach stanie się obowiązkowym pretendentem i groźnym przeciwnikiem dla kończącego karierę mistrza.
Hehehe no zobaczymy ;)
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 20:07:15 
Wspomnialem o jego zdolnosciach poza ringowych, ale wracajac do teamtu glownego to sadze iz Haye jest jednym z dwoch ciezkich, ktorzy w tej chwili moga pokonac obu Ukraicow. Szkoda, ze nie dojdzie do spotkania Anglika z zadnym z nich, jak rowniez szkoda iz Haye nie chce walczyc z Adamkiem.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 20:13:03 
"MatMaister90 Data: 16-12-2010 20:06:10
Co Przynajmniej wiadomo, że do walki Haye-Kliczko nigdy nie dojdzie..."

Mozemy "naukowo zgadywac" iz walki takiej nie bedzie, ale to wlasciwie bylo do przewidzenia.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 16-12-2010 20:13:54 
Podejrzewam, że na decyzję Hayea o zawieszeniu rękawic na kołki przyspieszyła maniana (kaszana) którą odstawili ostatnio z Harrisonem.
Szkoda, myślę, że będzie to decyzja nieodwołalna, bo gdyby zunifikował wszystkie najistotniejsze pasy, nie chciałby ich stracić w pierwszej obronie, a tak w zasadzie od braci Kliczko dostałby łomot, po którym nie chciałby wrócić na ring. Lepiej dla Tomka.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-12-2010 20:16:12 
Gadająca głowa znowu gada po to tylko by gadać.. :) Niewazne co byle pisali. Z boku może to jednak wyglądać jak asekuracyjna ucieczka przed pięściami Kliczko.
 Autor komentarza: iron28
Data: 16-12-2010 20:16:24 
@cop-Jak do tej pory wypada''analiza''zdolności intelektualnych użytkowników Bokser.Org?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2010 20:17:47 
Kompletnie nie rozumiem gościa jeśli ma nie walczyć z Kliczko to cała ta wycieczka do HW nie miała by dużo sensu mógł zostać największym cruiserem w historii i na tym natrzepać kapuchy.
Osiągnięcia w HW nie powalają hajsu zarobił tyle że za tą ostatnią walkę z Kliczko dostałby tyle co za całą karierę a jeszcze nie daj Boże wygrał to jeszcze łatwa obrona za wielką kapustę....zupełnie tego nie rozumiem.

Czy to szantaż negocjacyjny dla Władka - jak się nie dogadamy to ch.j z zarobku życia dla nas obu????
 Autor komentarza: championn
Data: 16-12-2010 20:18:17 
DLACZEGO WARTO BYC PIESCIARZEM???? DLA EMERYTURY !!!! RZĄD ZABRAŁ SIĘ ZA MUNDUROWYCH ALE SPORTOWCÓW NIGDY NIE DOSTANIE !! JUPI!!!!!
 Autor komentarza: derbinator
Data: 16-12-2010 20:20:45 
cop
co do tego ilu zawodników może powalczyć z Kliczkami poczekajmy do walki Solisa, ja mam nadzieję, że do Haye i Adamka będziemy na równi dodawać Solisa (i że poziom w HW będzię doganiał mistrzów)

co do głównego tematu to mi się z kolei wydaję, że wszystkie znaki na niebie wskazują że jednak będzie walka Haye-Kliczko. liczę na to że poza tą walka rok 2011 da Nam jeszcze Floyd-Manny. muszą się spieszyć bo w 2012 koniec świata:P
 Autor komentarza: xionc
Data: 16-12-2010 20:21:53 
Przetlumacze z jezyka negocjacji na ludzki:

- odchodze na emeryture = nie odchodze na emeryture, ale chce wiecej kasy
- zmierze sie z Czagajewem = zrobie wszystko zeby nie walczyc z Czagajewem i chce wiecej kasy
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2010 20:22:57 
derbinator - koniec świata był pięć tygodni temu!!! Fakta nie czytasz???
 Autor komentarza: zin
Data: 16-12-2010 20:24:03 
Stonka , a co tu nie można zrozumieć ?... :) Odejdzie jako niekwestionowany mistrz , a jak zawalczy z Kliczko , to już mistrzem nie będzie ;)
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 20:25:13 
"iron28 Data: 16-12-2010 20:16:24 @cop-Jak do tej pory wypada''analiza''zdolności intelektualnych użytkowników Bokser.Org? "


Odrobine bardziej szerszy jest zakres naszego projektu, niz tylko "analizowanie zdolnosci intelektualnych"...lol... Zebrany material jest naprawde interesujacy i nasz klient z pewnoscia bedzie bardzo zadowolony. Nie jest to zreszta jedyny market, poddanytego typu analizie...
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-12-2010 20:25:44 
Stonka
On jest realistą. Poszedł do HW by zdobyć pas podobnie jak Roy który uciekł bo musiałby walczyć z Vitkiem. Na jego miejscu chyba też wolałbym odejść szczekając i nawet narażając sie na drwiny, niż wystawiać na potężny łomot i kończyć znoszonym z ringu. A kasa??? On zarobi dość na innych rzeczach.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 16-12-2010 20:25:54 
StonkaKartoflana
i Ty mi to dopiero teraz uświadamiasz?! :)

jak Haye zawalczy z Władek to Tomasz dostanie Vita. ojj, możemy zacierać ręcę. będą grzmoty :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2010 20:27:29 
ogólnie nie ma co tego bełkotu i jeb.ania czytać mówię o przypadkach Haye Kliczko, Adamek Kliczko,Powetkin - Kliczko,Manny Floyd.
zawalczą to fajnie, nie to ch,j im w oko.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 20:28:28 
"derbinator Data: 16-12-2010 20:20:45 cop
co do tego ilu zawodników może powalczyć z Kliczkami poczekajmy do walki Solisa, ja mam nadzieję, że do Haye i Adamka będziemy na równi dodawać Solisa (i że poziom w HW będzię doganiał mistrzów)"

Solis wygra zdecydowanie z Austinem ale bedzie zbyt slaby na Vitaliya, wiec nie wiem na czym te czekanie ma polegac. Gdyby Kubanczyk podszedl profesjonalnie do swego zawodu, zawalczyl z 3-4 naprawde dobrymi ciezkimi (Arreola, Chambers, Povetkin) to wowczas moglibysmy potraktowac go powazniej, a tak...hmmm, naprawde nie wiem.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-12-2010 20:31:23 
derbinato
jak Haye zawalczy z Władkiem to Tomasz dostanie Vita. ojj, możemy zacierać ręcę. będą grzmoty :)

Teraz Witek z Solisem a w tym czasie co będzie ta walka Adamek najprawdopodobniej w eliminatorze do IBF czyli w przyszłości Władzia, a Witek może dostać Wałujewa.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2010 20:32:44 
derbinator - ja sprzedałem chałupę i oddałem na Hare Kriszna obiecali miejscówkę w raju, a teraz zimno jak ch... dobrze że chociaż od rury w tym kanale grzeje! no i prąd pociągłem z latarni i se piszę na laptopiku,,,,kurwa mówię Ci Koniec Świata!!!!
 Autor komentarza: iron28
Data: 16-12-2010 20:38:09 
Autor komentarza: zin
Data: 16-12-2010 20:24:03
Stonka , a co tu nie można zrozumieć ?... :) Odejdzie jako niekwestionowany mistrz , a jak zawalczy z Kliczko , to już mistrzem nie będzie ;) ...Zin,najbliżej do zostania niekwestionowanych lub bezsprzecznym mistrzem świata, ma Władimir Kliczko,choć też nie bardzo,biorąc pod uwagę to że jego brat posiada Tytuł WBC i do ich ewentualnej walki nigdy nie dojdzie.Dawid jeżeli nie pokona obu Kliczków nigdy nim nie zostanie-Będzie tylko ''mistrzem''Niekwestionowany mistrz kiedyś był tylko jeden,a teraz takie określenie nadaje się pięściarzowi który zunifikuje wszystkie liczące się Tytuły.Ostatnim ''Undisputed champion'' był Lennox Lewis.pozd
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2010 20:38:59 
krzysiek34 - realizm nakazuje zebrać największą kasę w całej karierze.
okulary przeciwsłoneczne od Gucciego - 500$ krem na siniaki i wstawianie zęba pokryje ubezpieczenie...a zarobek 20mln$$$ ???
nie znam nikogo kto by na to nie poszedł...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2010 20:42:29 
iron28 - odpowiedz masz powyżej...jak na razie to jeśli mistrzów jest trzech to żaden moim zdaniem nie jest niekwestionowanym!!!!a już na pewno nie Haye! jak sam piszesz Ostatnim ''Undisputed champion'' był Lennox Lewis
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-12-2010 20:44:39 
Stonka
To jak wytłumaczysz jego zachowanie? Przecież on musi się czymś kierować.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-12-2010 20:47:30 
Lennox nie zunifikował wszystkich pasów nie miał WBO. Ostatnim który zunifikował był Tyson, on też nie miał WBO ale w tych czasach liczyły się tylko te pasy które miał WBC IBF WBA.
 Autor komentarza: iron28
Data: 16-12-2010 20:52:01 
Autor komentarza: horhe88
Data: 16-12-2010 20:47:30
Lennox nie zunifikował wszystkich pasów nie miał WBO. Ostatnim który zunifikował był Tyson, on też nie miał WBO ale w tych czasach liczyły się tylko te pasy które miał WBC IBF WBA. ....Więc o czym ty mówisz?Zanim coś napiszesz to się zastanów,bo zaprzeczasz samemu sobie.pozdr
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 16-12-2010 20:53:38 
bez komentarza.....
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2010 20:54:07 
krzysiek34 nie wiem nie mam pojęcia co siedzi we łbie każdego debila.
może szantażuje Kliczkę że ominie go ciężka kapucha, a może ma w dupie 20mln choć na ascetę co gardzi uciechami doczesnymi to on nie wygląda. Psychologią się kompletnie nie interesuje!!!
 Autor komentarza: iron28
Data: 16-12-2010 20:55:46 
A dla twojej wiadomości horhe88-To Lenox w walce unifikacyjnej z Holyfieldem,zdobył też Tytuł IBO,tylko że do dzisiaj tego Tytułu nikt nie bierze poważnie.pozdr
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-12-2010 21:00:08 
Lennox miał 3 paski w 99' Tyson w 87' WBO weszło chyba coś koło 89 r a znaczenia dopiero nabierał w latach 90. w 99 był jednym z 4 najważniejszych tak jak jest do tej pory. Czyli Lennox miał 3/4 znaczących pasów w jednym czasie a Tyoson 3/3. Trudne?
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-12-2010 21:00:58 
Stonka
A ja zwyczajnie myślę że on woli uniknąć blamażu w ringu niż zarobić kilka baniek. Powtarzam, on ma sposoby na zarabianie i to się szybko nie skończy.
 Autor komentarza: am26
Data: 16-12-2010 21:05:53 
kim jest ten david haye? dla mnie osobiście jest nikim. 12 rund latał w około ringu unikając walki z wielkim łbem. Oczywiście można powiedzieć że to Niko jest dupa i nie zrobił swojej roboty. Ale póki nie stanie do walki z Kliczko, obojętnie którym, dopóty będzie dla mnie zwykłym pajacem. Nie dlatego że unika walki z ukraińcami, tylko dlatego że przez ostatnie dwa lata tak chlapał językiem jak to ich zniszczy że przestało to być zabawne a sam angol stał sie żałosnym klownem.i tyle w temacie
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 16-12-2010 21:07:26 
"Wyznaczałem sobie cele i osiągałem wyniki. Unifikacja w kategorii ciężkiej byłaby jak świeczka na torcie, ale pogodzę się z samym sobą, jeżeli nie zdołam tego dokonać - powiedział "Hayemaker"."


Najpierw mowil ze ich pokona , potem ze zrobi wszystko by doprowadzic do walki i to tylko z jednym , a teraz jest juz w stanie sie z tym pogodzic ze walki nie bedzie.
 Autor komentarza: aszbks
Data: 16-12-2010 21:08:25 
"Pretendentem jest Rusłan Czagajew, bardzo niewygodny mańkut, ale jestem gotowy na takiego rywala, bo Audley Harrison też boksował z odwrotnej pozycji. Zorganizowanie tej walki nie powinno być trudne - oświadczył Brytyjczyk."

Tak, tak, Audley też boksował z odwrotnej pozycji. Doprawdy interesujące.


Co do samego Haye. Jeżeli uważa, że już dość, to dość - trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść. Problem w tym, że jego obojętność co do walki z Kliczko może sugerować jedno - brak show, na które wszyscy kibice czekają od dawna.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 21:08:34 
"horhe88 Data: 16-12-2010 20:47:30 Lennox nie zunifikował wszystkich pasów nie miał WBO. Ostatnim który zunifikował był Tyson, on też nie miał WBO ale w tych czasach liczyły się tylko te pasy które miał WBC IBF WBA. "

Mianem "Undisputed Champion" okresla sie piesciarza, ktory ma w swym posuiadaniu pasy WBC, IBF & WBA. Pas WBO jest traktowany z mniejszym uznaniem, ale trzeba zaznaczyc, ze wartosc pasa jest wyznaczana przez mistrza, ktory go posiada. Ostatnim "niekwestionowanym mistrzem" w wadze ciezkiej byl Lennox Lewis. To fakt.
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 16-12-2010 21:09:59 
ha haha ha na dobre zakonczenie dnia :0
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2010 21:11:16 
krzysiek34 - nie sądzę aby miał sposoby zarabiania TAKICH pieniędzy szczególnie jak powiesi rękawice na kołku.
Wielu bokserom wydawało się że są wielkimi biznesmenami ...a po zakończeniu kariery...dupa blada..
Jak to powiedział bodaj Pietrzykowski(nie jestem pewien) ...po zakończeniu kariery nie potrafił kwitka na poczcie wypełnić bo jak był mistrzem to wszystko za niego robiono....podejrzewam że Haye potrafi tylko walczyć i szczekać i to szczekać co mu podpowiedzą jego fachowcy od piaru..
 Autor komentarza: iron28
Data: 16-12-2010 21:12:16 
Autor komentarza: horhe88
Data: 16-12-2010 21:00:08
Lennox miał 3 paski w 99' Tyson w 87' WBO weszło chyba coś koło 89 r a znaczenia dopiero nabierał w latach 90. w 99 był jednym z 4 najważniejszych tak jak jest do tej pory. Czyli Lennox miał 3/4 znaczących pasów w jednym czasie a Tyoson 3/3. Trudne? Masz rację że Mike Tyson był niekwestionowanym mistrzem w latach 80-tych zdobywając Tytuły (WBC,WBA,IBF)-To Fakt.Jednak zauważ że federacja WBO zawsze stała jakby z boku a za najbardziej cenione i prestiżowe Federacje bokserskie do dzisiaj uważa się kolejno:(WBC,WBA,IBF) i to też jest Fakt.pozdr
 Autor komentarza: milek762
Data: 16-12-2010 21:15:40 
a co on osiągnoł w Wadze cieżkiej pokonał Barreta , Valueva uciekająć i harrrisona pajac nikty nie osiągnie legendy Kliczki
dużo szczeka pajacuje i gada i tyle
jesli odejdzie zapmietam go jako najwiekszego pajac a Mistrza w Cieżekiej!
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 16-12-2010 21:15:59 
Ja powiedziałbym, że ostatnio bardziej prestiżowy stał się pas WBO niż IBF. Tak przynajmniej to wygląda. A jak myślicie, IBO będzie kiedyś znaczyło coś więcej ? Bo strasznie lansowany jest ten pas w ostatnim czasie.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 16-12-2010 21:19:30 
Dużo gada bo o to chodzi, aby zwabić ludzi do hali i sprzedać PPV trzeba nakręcić atmosferę przed walką i zrobić show ale jak widać niektórzy nie potrafią tego pojąć
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-12-2010 21:20:43 
WBO jest nieistotnym Pasem? WOW nie wiedziałem.
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 16-12-2010 21:21:52 
AUDLEY HARRISON BOKSOWAŁ ?? HHHEEHEHEHEHHE
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 16-12-2010 21:24:45 
Dzisiaj postawilbym WBO wyzej niz WBA z ich wszystkimi super mistrzami, normalnymi mistrzami oraz tymczasowymi mistrzami itd.
 Autor komentarza: dragon165b
Data: 16-12-2010 21:28:24 
anielski orszak
 Autor komentarza: nik
Data: 16-12-2010 21:32:00 
No i prosze, Adamek zawalczy w Prudencial w kwietniu eliminator IBF, i gdzie sa ci co plakali nieustannie ze Adamek obija tylko bumow?
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 21:33:14 
"horhe88 Data: 16-12-2010 21:20:43
WBO jest nieistotnym Pasem? WOW nie wiedziałem. "

Nie tyle, ze jest nieistotnym a raczej niezalicznym do grupy pasow, ktore trzeba posiadac by byc uwazanym za "undisputed champion"...
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 16-12-2010 21:34:11 
Autor komentarza: nik
Data: 16-12-2010 21:32:00
No i prosze, Adamek zawalczy w Prudencial w kwietniu eliminator IBF, i gdzie sa ci co plakali nieustannie ze Adamek obija tylko bumow?


???
 Autor komentarza: iron28
Data: 16-12-2010 21:34:38 
Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 21:33:14
"horhe88 Data: 16-12-2010 21:20:43
WBO jest nieistotnym Pasem? WOW nie wiedziałem. "

Nie tyle, ze jest nieistotnym a raczej niezalicznym do grupy pasow, ktore trzeba posiadac by byc uwazanym za "undisputed champion"... ''Wyrwałeś'' mi to z ust cop.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-12-2010 21:35:09 
Jak pas WBO zawsze stał z boku to ci pięściarze mistrzowie WBO raczej nie są nikomu znani
Ray Mercer Tommy Morrison Herbie Hide Riddick Bowe Henry Akinwande Vitali Klitschko Chris Byrd Wladimir Klitschko Corrie Sanders Chris Byrd Lamon Brewster. Uznawane za najważniejsze są 4 pasy bokserskie w tym WBA i w 99' kiedy Lennox miał 3 pasy, WBA miał Vitalij Kliczko
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 21:35:31 
"iron28 Data: 16-12-2010 21:12:16
Lennox miał 3 paski w 99' Tyson w 87' WBO weszło chyba coś koło 89 r a znaczenia dopiero nabierał w latach 90. w 99 był jednym z 4 najważniejszych tak jak jest do tej pory. Czyli Lennox miał 3/4 znaczących pasów w jednym czasie a Tyoson 3/3. Trudne? Masz rację że Mike Tyson był niekwestionowanym mistrzem w latach 80-tych zdobywając Tytuły (WBC,WBA,IBF)-To Fakt.Jednak zauważ że federacja WBO zawsze stała jakby z boku a za najbardziej cenione i prestiżowe Federacje bokserskie do dzisiaj uważa się kolejno:(WBC,WBA,IBF) i to też jest Fakt.pozdr "

Dokladnie.
 Autor komentarza: nik
Data: 16-12-2010 21:37:37 
Ludzie jakby zapomnieli ze sa Federacje wazne i wazniejsze.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 21:40:33 
Dodajac to powyzszej rozmowy fakt, iz coraz wieksze znaczenie zaczyna odgrywac Ring Magazine i klasywikacje tam zamieszczane sa np. najbardziej istotne dla HBO i SHO. Wszystkie bokserskie federacje przechodza teraz kryzys wartosci a wielkie korporacje kablowe dyktuja warunki. To wszystko tworzy specyficzna atmosfere we wspolczesnym boksie zawodowym i znaczeniu poszczegolnych piesciarzy.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 16-12-2010 21:50:01 
Powiedzcie coś lepiej o IBO :p
 Autor komentarza: niedzwiedz
Data: 16-12-2010 21:56:21 
moze niech juz lepiej w styczniu zakonczy kariere.
 Autor komentarza: Pulek
Data: 16-12-2010 22:03:04 
Federacja jak federacja, pas jak pas.
Ale z racji ich mnogości i wielości mistrzów różnych kategorii zawsze pojawiają się ciekawe możliwości unifikacji, co tez nie jest złe.

No a jeśli chodzi o walkę z Kliczko, to bardzo bym chciał ją zobaczyć.
I licze, że będzie.
A co do Rusłana i porównania do Harrisona, to nie ma się co oburzac bo chodziło jedynie o to, że przygotowywał się pod leworęcznego przed walką z Audleyem.

"I'll have to look out for good challengers. The mandatory challenger is Ruslan Chagaev, who is an awkward southpaw, but I've come off the back of training for a southpaw after the Audley Harrison fight. It wouldn't be too hard to put that fight together and I'm sure he'll jump at the chance of challenging for the world title, but he'll get the same treatment as everybody else," Haye said.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 16-12-2010 22:03:26 
I to miał byc zbawiciel wagi ciezkiej?
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 22:04:21 
"MatMaister90 Data: 16-12-2010 21:50:01 Powiedzcie coś lepiej o IBO'

IBO jest stosunkowa malo liczaca sie federacja aczkolwiek Lewis, RJJ, Adamek,Klitschkos byli/sa posiadaczmi tego paska. Rankingi oparte sa na bardzo podobnym systemie komputerowym jaki mozna znalezc na boxrec.com, czyli punkt za odbyte pojedynki i ich range. Prawda jest jednak, iz nikt naprawde nie traktuje tej organizacji zbyt powaznie. Przynajmniej nie tutaj.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2010 22:07:01 
"Emilio Data: 16-12-2010 22:03:26
I to miał byc zbawiciel wagi ciezkiej? "

Nie byl i nie jest zbawicielem zadnej wagi, ale z pewnoscia interesujacym dodatkiem do bardzo martwej sceny w ciezkiej dywizji.
Znakomity biznesmen i charyzmatyczna osobowosc pozaringowa.
 Autor komentarza: Deter
Data: 16-12-2010 22:09:25 
A niech kończy. Świat płakał po nim nie będzie.

PS Szanowny Panie Redaktorze, nazwisko Kliczki winno się odmieniać.
 Autor komentarza: Pulek
Data: 16-12-2010 22:19:46 
Haye sie nie skończy. Skończy się tylko jego kariera bokserska.
Gość jest wystarczająco medialny żeby się zachowac jakoś i nie dać o sobie zapomnieć za szybko.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 16-12-2010 22:32:29 
Miała być nadzieja HW a wygląda na to,że wyjdzie z tego zakała.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-12-2010 22:33:42 
Gość jest jak Platforma , dużo szumu, dużo obietnic i g... z tego wyszło ;)
 Autor komentarza: Klimek
Data: 16-12-2010 22:33:53 
Adamek nie będzie walczył w Polsce 9 kwietnia data nie pasuje polsatowi, Będę walczył 16 kwietnia w Prudential Center eliminator IBF. Rywala powinienem poznać w ciągu tygodnia - dodaje Tomasz Adamek.
 Autor komentarza: nik
Data: 16-12-2010 22:34:40 
''cop Data: 16-12-2010 22:04:21 "MatMaister90 Data: 16-12-2010 21:50:01 Powiedzcie coś lepiej o IBO'

IBO jest stosunkowa malo liczaca sie federacja aczkolwiek Lewis, RJJ, Adamek,Klitschkos byli/sa posiadaczmi tego paska. Rankingi oparte sa na bardzo podobnym systemie komputerowym jaki mozna znalezc na boxrec.com, czyli punkt za odbyte pojedynki i ich range. Prawda jest jednak, iz nikt naprawde nie traktuje tej organizacji zbyt powaznie. Przynajmniej nie tutaj''
Nie przesadzasz? Skoro organizacja IBO nie jest powazna wiec zdobycie pasa wagi ciezkiej IBO tez nie jest powazne? Sa organizacje liczace sie bardziej i mniej ale pas mistrza IBO to nie pas EBU!
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 16-12-2010 22:35:35 
cop

No niby racja, ale pas IBO jest ostatnio strasznie lansowany. Kliczko kładzie go na wszelkich konferencjach na pierwszym planie, do zdjęć tak samo. Wszyscy posiadacze bardzo chętnie się z nim obnoszą.
Niby niszowy, ale jednak jakaś reklama jest budowana. Ciekawy jestem jak to będzie z tym pasem za jakieś 5 lat. Przecież innym "pasków" tak się nie dźwiga za sobą jak ten IBO.
 Autor komentarza: robak1
Data: 16-12-2010 22:38:03 
Haye dobrze kombinuje, teraz będzie 100 powodów dla których negocjacje z Klitschkos sie nie powiodą, a jak juz przejdzie na emeryturę to będzie tak głośno komentował, że tylko on może wrócic i pozamiatać ale musi dostac za to 100 milionów :)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 16-12-2010 22:38:41 
On chyba nie jest mistrzem Świata tylko miszczem Londynu.

Robi z Siebie wielkiego kozaka co to on niby nie jest w tej wadze cieżkiej? Kogo on poknał w tej wadze

Super fightera Bonina

Barreta - którego kazdy z TOP obija

Valueva - kolosa ktroy poza warunkami nic nie ma. I tak walka była ustawiona.

Ruzia ktory juz w chodzi w lata emerytury bokserskie i dawno dawno najlepsze lata ma za Sobą.

I na koniec gigant Harrison ktory przed 3 ed zadał 3 ciosy celne czy niecelne to juz nie ma znaczenia.

Ten gość to jest pic, stucznie wytworzny przez Angoli mistrz. Niech chociaż zawalczy dwie walki z kimś z TOP 15 to pokaże jego prawdziwą wartość.

Przez to przejscie do wagi cieżkiej to on ożywił,ale chyba tylko swóje konto i to znacznie .

Angole to sie bedą największym gównem zachwycać, najważniejsze ze to gówno jest ich.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 16-12-2010 22:39:15 
Pas niby niszowy ale obecnie takie IBO w rękach Włada wiecej znaczy niz WBA w rekach Davidka :)
 Autor komentarza: Laik
Data: 16-12-2010 22:42:13 
cop,

pierdolisz głupoty jak zwykle...Haye geniuszem marketingu??haha,raczej ta pipa jest konsekwencją posuchy w HW i na siłę wykreowanym tworem.Wiele zawdzięcza temu,że jest ładny.10 lat wstecz by nie istniał
 Autor komentarza: bonkers
Data: 16-12-2010 22:42:31 
bełkocze bez sensu...
 Autor komentarza: Rogs
Data: 16-12-2010 22:45:39 
Tak tak poplecie a i tak spierodli przd Czagajevem w konću gość za młody. Chory wymówka jest. Weźmiemy jakiego emeryta.
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 16-12-2010 22:49:05 
ej pierdolicie ale fakty są takie ze heye choć wiadomo ze nigdy nie będzie wymieniany w histori HW, to jednak swoje zrobił i zarobil i to jest jakis skill który cop i paru userów widzi, poza resztą która jest lol. Jestem pewien ze Tomasz za taką pozycję i moc generowania takich sum byl by w stanie zabic,ale Wy jak zwykle personale wycieczki po kazdym. dla mnie dramat. lol :)
 Autor komentarza: nik
Data: 16-12-2010 22:49:23 
Haye jest mistrzem HW i tego mu juz nikt nie odbierze. Owszem stroni od Kliczkow i Adamka ale ma tez leb na karku i potrafi zadbac o swoja przyszlosc. Oczywiste jest ze ani Haye, Adamek czy inny czolowy ciezkiej nie zdominuja wagi ciezkiej tak jak Kliczko wiec kazdy kombinuje jak moze i zeby zarobic musi wyjsc do Kliczko.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 16-12-2010 22:52:26 
No ale przynajmniej zostanie zapamietany jako najwiekszy pajac wsród mistrzów świata.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 16-12-2010 22:55:34 
Mnie się wydaje że do walki z Ukraińcem dojdzie. Haye sieje niepewność wśród kibiców odnoszę wrażenie czasami jakby on robił łaskę wychodząc do ringu ale jest zbyt duży nacisk opinii publicznej żeby do tej walki nie doszło po za tym on ma całkiem realne szanse na zwycięstwo.Z drugiej strony dziwię się czemu David chce zakończyć karierę tak wcześnie czyżby wzorem Franka Bruno który był cztery lata starszy od niego jak skończył a przecież to boks i waga ciężka a nie sprint na sto metrów czy pływanie gdzie trzydziestolatek to już emeryt.
 Autor komentarza: nik
Data: 16-12-2010 22:55:48 
Zyczylbym sobie Adamka 'pajaca' jak twierdzisz i mistrza swiata wagi ciezkiej.
 Autor komentarza: weentM
Data: 16-12-2010 23:00:50 
watpie zeby Hej mial szanse z Kliczkiem,zero szans tu widze:)
takie jest moje zdanie po prostu,bedzie sie bal jak Walujewa,tylko Kliczko sie nie bedzie cykał i go ostuka,ja bym bardzo chcial zeby doszlo to ich walki,jak tez i do jego walki z Adamkiem
 Autor komentarza: Rogs
Data: 16-12-2010 23:01:14 
Tylko,że Adamek nie jak zdobędzie mistrza nie będzie określany przez nikogo jako pajac albo tym podobne. Adamek różni sie od Haye tym,że raczej nie unika rywali.

Haye sam wiesz jaki jest, przecież gdyby walka z Valujevem była inaczej ułożona to bys my o nim nie rozmawiali jako mistrzu zapewne. w Walce z kolosem wynik mogł isc w 2 strony a i ta kby nie bylo zaskoczenia.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-12-2010 23:01:41 
Heye wyjdzie do Kliczki bo umowa mu się kończy z Sauerlandem, a to będzie ostatnia wypłata dla Sauerlanda.
 Autor komentarza: Pulek
Data: 16-12-2010 23:02:10 
To się wszystko jeszcze zobaczy ale nie ma co z góry zakładać, że walki z Kliczko na pewno nie będzie.
Ale z Haya taki zbawca jak i każdego innego. Poprostu teraz nie ma kto załatwić Kliczków, przegrywali wcześniej teraz mają i doświadczenie, a nie tylko warunki. No trzeba będzie troche poczekać a odejdą i tak pewnie jak Lennox, ostatnia walka z jakimś młodym wilkiem i koniec.
No bo chyba nie będą sie tłuc po świecie jak Holy.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 16-12-2010 23:07:45 
Wielka szkoda że w następnym roku Haye już kończy swą karierę. TRUDNO:-l Ale mam nadzieję że jednak on zawalczy z Władymirem Kliczko. Chciałbym żeby też zawalczył z Tomaszem Adamkiem.
 Autor komentarza: Tim
Data: 16-12-2010 23:09:17 
Z tym, że Kliczko zupełnie nie będzie się bał Haye w to nie wierze oczywiście chodzi mi o Władymira którego ciągle uważam za spanikowaną panienke jeżeli ktoś z mocnym ciosem dostanie się do jego półdystansu.
Vitali to inna bajka to prawdziwy kozak który walczył z Lewisem i nie boi się nikogo czy to w dystansie czy półdystansie.
 Autor komentarza: nik
Data: 16-12-2010 23:10:34 
''Rogs Data: 16-12-2010 23:01:14 Tylko,że Adamek nie jak zdobędzie mistrza nie będzie określany przez nikogo jako pajac albo tym podobne. Adamek różni sie od Haye tym,że raczej nie unika rywali.

Haye sam wiesz jaki jest, przecież gdyby walka z Valujevem była inaczej ułożona to bys my o nim nie rozmawiali jako mistrzu zapewne. w Walce z kolosem wynik mogł isc w 2 strony a i ta kby nie bylo zaskoczenia''
Faktem jest ze zawsze istniala niepisana zasada iz zeby pobic mistrza trzeba bylo go znokautowac lub przynajmniej wyraznie pobic (doslownie-dlatego miedzy innymi Golota nie wygral z Ruizem czy Byrdem). Przestala ona jednak obowiazywac wraz z odejsciem 'zlotej ery' wagi ciezkiej co nie zmienia faktu ze gdyby doszlo do rewanszu Haye-Walujew wynik zapewne bylby podobny.
 Autor komentarza: Pulek
Data: 16-12-2010 23:19:02 
teraz napewno
 Autor komentarza: Rogs
Data: 16-12-2010 23:19:20 
nik

I tu podałeś idealne przykłady na to własnie. Jak powinien byc traktowany mistrz. Te walki Gołoty wcale były nie tak dawno 2004 rok.

W ciagu 5 lat potrafiło sie tak to wszystko na niekorzyść zmienić.

To jest wał za wałem. Najpierw zwałowali Holyfielda który ewidetnie wygrał tamten pojedynek. Na kartach sedziowskich jednak było inaczej, wtedy Bestia był na fali.

Wskoczył nagle Haye,pyskacz medialny z dobrą buźką.

To zwałowali Waujeva bo już okazał sie zbyt nudny,człapał tylko z nogi na noge 0 widowiska. Potraktowali go jak przedmiot przestal być dochodowy to zwałowali i odstawili w kąt.

Szkoda ze teraźniejszy boks zszedł tak na psy.

Stad ta tęsknota do "złotej ery"
 Autor komentarza: Pulek
Data: 16-12-2010 23:31:33 
ale to właściwie tylko, no może nie tylko ale najbardziej HW,
ale boks zawodowy to biznes i pienądze w końcu, prawda?
dla sportu jest boks amatorski
 Autor komentarza: cop
Data: 17-12-2010 03:17:02 
"Laik Data: 16-12-2010 22:42:13 cop,
...pierdolisz...Wiele zawdzięcza temu,że jest ładny..."

LOL...moze i pierdole, ale nie sadze, ze Haye jest "ladny"...lol...
 Autor komentarza: canuck
Data: 17-12-2010 05:03:35 
BOKS: Dzisiejszy zawodowy boks "nie zszedl na zadne psy", tylko jest duzo bardziej komercyjny niz byl kiedys. Teraz w gre wchodza ogromne pieniedze, stacje telewizyjne, PPV, pogrywki promocyjne oraz medialna popularnosc bokserow. Zawodowy boks dzisiaj jest duzo mniej sportem, a duzo bardziej biznesem.

HAYE: Osobiscie go nie lubie, ale ma "talent" do promocji, nawet jezeli ta promocja jest nieco bezwstydna oraz niezbyt klasowa.

PERCEPCJE KIBICOW: Poniewaz dzisiejszy zawodowy boks jest bardziej biznesem, a mniej sportem, to zeby cos w tym wszystkim rozumiec, trzeba patrzec na to co sie dzieje w kilku wymiarach: sportowym, promocyjnym, finansowym oraz strategicznym.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 17-12-2010 09:05:08 
canuck - W HW w latach 90 były dużo większe pieniądze!!!
rewanż Holy - Tyson 70 mln!!! do podziału!!!! (bodaj Holy36 Mike 34)
Ali zarabiał za walki więcej niż bracia K tyle a dolar miał wtedy dużo większą siłę nabywczą.

Kiedyś boks w HW był biznesem z klasą jak sprzedaż szwajcarskich zegarków, dziś to tłuczenie kasy na bazarze na chińskich podróbach.
 Autor komentarza: holy
Data: 17-12-2010 09:55:37 
HAYE TO PIEPRZONY TCHORZ; SĄ DWIE OPCJE: PO 1 ALBO NIE DOJDZIE DO WALKI Z KLICZKAMI WCALE; PO 2 JESLI DOJDZIE TO W OKOLICACH PAŹDZIERNIKA PRZYSZŁEGO ROKU, BO KURCZACZEK CHCE WTEDY ODEJŚĆ, A WIĘC BYŁABY OKAZJA PO PRZEGRANEJ EWENT. ZWYCIESTWIE ZDEZERTEROWAC
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 17-12-2010 10:51:50 
Aż tyle komentarzy w temacie, który tak naprawdę był do przewidzenia. Nawet nie chcę pisać, a nie mówiłem bo to było pewne, że to jest ściemniacz i tylko zarabia na klepaniu gębą. On wie, że młodszy go w ringu zabije, a jeśli nie to zrobi mu z facjaty wiadro ogryzków, a wtedy juz nie będzie mógł sie rozbierac do gazet...

A jak wyjdzie to tylko po kase i w 2 rundzie ogłosi straszną kontuzję...
 Autor komentarza: cop
Data: 17-12-2010 14:38:19 
"canuck Data: 17-12-2010 05:03:35
BOKS: Dzisiejszy zawodowy boks "nie zszedl na zadne psy", tylko jest duzo bardziej komercyjny niz byl kiedys..."

Dokladnie. Komu sie nie podoba idea boksu zawodowego w formie jaka obecnie egzystuje, zawsze moze podniecac sie boksem amatorskim...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 17-12-2010 14:40:58 
"holy Data: 17-12-2010 09:55:37
HAYE TO PIEPRZONY TCHORZ..."

Zaden piesciarz wychodzacy do ringu i ryzykujacy swym zyciem nie moze byc nazwany "tchorzem" "kelnerem" "bumem" etc. Uzywacie tych okreslen tak czesto, ze jest to wrecz symptom kompletnej indolencji umyslowej.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 17-12-2010 15:35:37 
HAYE: W PAŹDZIERNIKU ODCHODZĘ

Cóż, pozostaje miec nadzieje ze przynajmniej raz powiedział prawdę :P
 Autor komentarza: Maras
Data: 17-12-2010 19:17:34 
KapralWiaderny
Dokładnie
 Autor komentarza: Kronk
Data: 17-12-2010 20:41:00 
StonkaKartoflana w książce Przemysława Słowińskiego jest podane że Holy 35 mln a Tyson 30 za rewanż ale w sumie co to za różnica:)A po za tym masz rację.
 Autor komentarza: Kronk
Data: 17-12-2010 20:43:40 
I sorry za drobiazgowość
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-12-2010 01:47:42 
@StonkaKartoflana: Przytaczasz ekstremalne kwoty za walke, ktora byla wtedy absolutnym hitem marketingowym oraz promocyjnym!

Odpowiednikiem takiej walki teraz by byla walka Pacman - Mayweather. Ta walka tez by przyniosla teraz pomiedzy $150M a $200M dochodu brutto, czyli pewnie obaj bokserzy by zarobili po okolo $50M. Ale to jest najbardziej pozadana oraz najbardziej komercyjna walka, ktora by sie mogla wspolczesnie odbyc.

Pacman zarobil za swoja poprzednia walke w granicy $20-$25M, ale nie byl to jakis absolutny hit marketingowy.

Ja mowie tutaj o normalnych walkach czolowki w roznych wagach. Napewno "normalni" bokserzy zarabiaja teraz duzo wiecej, niz kiedys. Nie mowimy tutaj o hitach sezonu albo super gwiazdach.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.