HOPKINS vs PASCAL 18 GRUDNIA?

Richard Schaefer wyznał, że negocjacje pomiędzy nim i promotorem Jeana Pascala (26-1, 16 KO) przebiegają bardzo sprawnie i najprawdopodobniej mistrz świata federacji WBC wagi półciężkiej spotka się jednak z Bernardem Hopkinsem (51-5-1, 32 KO).

"Kat" oraz niedawny pogromca Chada Dawsona niemal na pewno skrzyżują rękawice 18 grudnia, oczywiście wszystko na antenie HBO w systemie PPV.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: cop
Data: 27-08-2010 21:11:49 
Niezwykle interesujaca konfrontacja. Bernard jest fenomenem bokserskim i utrzymywanie sie w takiej formie przez lata jest wrecz niesamowite. Pomimo jego wieku, szanse sa 50-50.
 Autor komentarza: babu93
Data: 27-08-2010 21:14:17 
Dla mnie to on do pięt nie dorasta RJJ za czasów prime obydwu pięściarzy ...
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 27-08-2010 21:20:44 
Faktycznie Roy byl geniuszem, wg mnie jednym z najlepszych p4p w historii. Zdecydowanie moj ulubiony piesciarz, ze wzgledu na niesamowicie widowiskowy styl walki. Ale nie mozna odebrac Hopkinsowi tego co osiagnal. Zasluguje na szacunek kazdego kibica tego sportu, zwlaszcza gdy zwrocimy uwage na historie jego zycia zanim zaczal przygode z boksem. Roy walczyl od dziecka, a Hopkins zaczal trenowac duzo pozniej.
 Autor komentarza: Tim
Data: 27-08-2010 21:24:42 
Jeżeli Hopkins wygra z Pascalem to rewanż Pascala z Dawsonem będzie chyba niepotrzebny?
Wtedy powinno dojść do walki Hopkinsa z Dawsonem
 Autor komentarza: bonkers
Data: 27-08-2010 21:32:48 
RJJ i Hopkins spotkali się w okolicach swoich prime i moim zdaniem RJJ był lepszy nieznacznie
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-08-2010 21:34:33 
Panowie ? Roy jest moim zdaniem lepszy...Ale jak B-Hop nie dorasta...


PacMan zmiótł De La Hoye,a co z nim zrobił B-Hop gdy De La Hoya był w sumie młody...?

Co zrobil z Pavlikiem ? Tak Pavlik był przereklamowany,ale wygrana B-Hopa była wyrażniejsza niz Martineza mial 43 lata...

Zniszczyl Glena Johnsona...


Wyrównana walka z Calzaghem w takim wieku ? Szok.

Pokonal Tarvera,zniczył Trinidada PRIME,kto dał najbardziej wyrównaną walke z ROyem w jego PRIME ?

B-Hop 116-112 dla Roya...

Wiec nie gadajcie głupot i nie pier.... bo nie lubicie B-Hopa ktory wykorzystał starego bez formy Roya teraz


B-Hopa nie lubię,ale jest/był mocarzem...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-08-2010 21:34:34 
Panowie ? Roy jest moim zdaniem lepszy...Ale jak B-Hop nie dorasta...


PacMan zmiótł De La Hoye,a co z nim zrobił B-Hop gdy De La Hoya był w sumie młody...?

Co zrobil z Pavlikiem ? Tak Pavlik był przereklamowany,ale wygrana B-Hopa była wyrażniejsza niz Martineza mial 43 lata...

Zniszczyl Glena Johnsona...


Wyrównana walka z Calzaghem w takim wieku ? Szok.

Pokonal Tarvera,zniczył Trinidada PRIME,kto dał najbardziej wyrównaną walke z ROyem w jego PRIME ?

B-Hop 116-112 dla Roya...

Wiec nie gadajcie głupot i nie pier.... bo nie lubicie B-Hopa ktory wykorzystał starego bez formy Roya teraz


B-Hopa nie lubię,ale jest/był mocarzem...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-08-2010 21:35:30 
Dubel Sorry
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-08-2010 21:39:02 
a swoją drogą, super, że obaj tak wybitni pięściarze jak RJJ i B-hop boksowali w podobnym okresie i mogli się spotkać w ringu mniej więcej w swoim prime, mamy przynajmniej porównanie
 Autor komentarza: maciekao
Data: 27-08-2010 21:45:07 
Roy nie jest lepszy BYŁ lepszy a to różnica
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-08-2010 21:48:28 
W PRIME był zdaje się lepszy i ogółem za całokształt...Chociaż jeśli chodzi o długość formy B-Hop lepszy...
 Autor komentarza: Laura
Data: 27-08-2010 22:02:20 
obaj z Royem spotkali sie w swoich mniej wiecej najlepszych latach i roy spokojnie go wypunktował. rewanżowi od poczatku bylam przeciwna bo jego wynik byl z gory wiadomo i teraz bedzie mozna mowic ze sa na remis w bezposrednim starciu, a zwyciestwo hopkinsa bylo nic niewarte
zgadzam sie tez z hammerfistem, hopowi nalezy sie szacunek. 20 lat rzadzil w swojej wadze, a byc moze jeszcze wiekszy szacunek nalezy mu sie za to ze potrafil poradzic sobie z wiezieniem, ze go nie zniszczylo tylko uczynilo jednego z najwybitniejszych boskerow w historii wagi sredniej. do roya go nie mozna porownac, roy to geniusz, hopkinsowi talentu odmowic nie mozna, ale doszedl do wszystkiego ciezka praca, jones mogl bardziej polegac na talencie i refleksie, byl niesamowity, zaluje ze juz tylko byl
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 27-08-2010 22:21:21 
Roy jeden z moich ulubionych bokserow, nalezne poczesne miejsce w galerii slaw ale Hopek tez szacunek za osiagniecia i forme jaka trzyma..W ringu chyba najbardziej lubilem wlasnie ogladac Roya Jonesa..
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-08-2010 22:26:25 
no jest w Hopkinsie ten niedosyt, że zaczął tak późno przygodę z boksem, kto wie jak dobrym byłby bokserem gdyby zaczął trenować w wieku Roya, myślę że data rozpoczęcia treningów ma duże znaczenie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-08-2010 22:27:26 
Co do postu Laury i Lukaszenki..

Widzialem walkę Roy vs B-Hop i Roy wygrał czy wyraźnie ? Raczej tak,chociaż,to jedyna walka po której mógł czekać na werdykt Roy...

A kim był Roy w PRIME ? Zobaczcie co zrobil z Toneyem 119-108 118-109 117-110 i wywrócił na matę...To byłą przewaga...

B-Hop jedyny bokser,który dał walkę bez deklasacji z Royem...

Ale ROy lepszy był,natomiast B-Hop szacun...
 Autor komentarza: dhobiwallah
Data: 27-08-2010 22:27:47 
Roy BYŁ niesamowicie widowiskowy, skuteczny, no i co tu dużo mówić, po prostu genialny w tym co robił. Ale to już chyba przeszłość. Natomiast Hopkins jest starym wyjadaczem, rutyniarzem, technikiem, świetnie zakonserwowanym i bardzo doświadczonym, czasem symulującym skur****em. Ma też tę właściwość (pisałem już o tym), że kończy kariery swoich przeciwników albo jest początkiem ich końca.

@HAMMERFIST - wszystko prawda
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-08-2010 22:29:09 
Walka rewanz była farsą i podpuszczeniem ze strony B-Hopa...Bokser,który walczy refleksem i szybkościa szybciej traci swoje atuty...
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 27-08-2010 22:30:01 
polska ma swojego Roya a zwie sie nim dawid cygan kostecki hahaha
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 27-08-2010 22:37:54 
HAMMERFIST
Racja racja..Podobnie to odbieram..
 Autor komentarza: babu93
Data: 27-08-2010 22:39:30 
Wszystko co zostało uduwodnione to 17 lat temu kiedy byli obaj w prime, teraz się nie liczy ....
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 27-08-2010 22:40:44 
zbigniewe

Kur... uśmiałem się do łez :)))

10/10 !!!
 Autor komentarza: babu93
Data: 27-08-2010 22:43:02 
zbigniewe
Data: 27-08-2010 22:30:01
polska ma swojego Roya a zwie sie nim dawid cygan kostecki hahaha


no ja też padłem hahahaha. Ta sama szybkość i reflek RJJ
 Autor komentarza: pankracy
Data: 27-08-2010 22:50:00 
Michalczewski a raczej jego promotorzy wiedzieli co robią nie podejmując wyzwania z Royem Jonesem JR w jego prime.Wynik byłby znany juz przed walką z wiadomych względów.Chociaż jakby walka odbywała się w Niemczech to kto wie : )
 Autor komentarza: babu93
Data: 27-08-2010 22:51:33 
Luchnął by go RJJ w pałe i koniec
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 27-08-2010 22:57:08 
co do kosteckiego i roya to zartowalem oczywiscie ale tez mi sie wydaje ze jak michalczewski by sie spotkal z royem roy by go wykonczyl przed czasem szybkoscia by go obil nie napisze ze michalczewski byl jakis slabym mistrzem oczywiscie byl dobrym mistrzem ale nie tej klasy co roy
 Autor komentarza: val198
Data: 27-08-2010 23:22:39 
Nie bardzo rozumiem co ten dziadek Hopek szuka jeszcze w boksie po żałosnej walce z Royem-chyba tylko kasy.Pascal się bardzo szybko z nim rozprawi.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 27-08-2010 23:25:00 
Niby Hopek dziadek ale Pavlikowi kariere zlamal..
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-08-2010 23:43:48 
A nie zdziwiło was jak to Hopkins nie był skory do walki z Dawsonem,a z Pascalem od razu...?

Dawson walczy na dystans,a Pascal doskokami,Hopkins może go zlać w póldystansie i obrzydzic walkę...
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 28-08-2010 00:36:45 
trzymam kciuki za Hopka to swietny bokser mimo wieku moim zdaniem lepszy niz roy mimo tego ze nie tak efektowny ale teraz widzimy co sie dzieje z royrm nie mozna tyle lat polegac na refleksie niestety
 Autor komentarza: cop
Data: 28-08-2010 03:04:22 
Hopkins pokazal Pavlikowi co znaczy inteligencja i doswiadczenie w ringu. Podobna sytuacje bedzie miala miejsce z Pascalem. Hopkins jest ewenementem w bokserskim swiecie.
 Autor komentarza: zin
Data: 28-08-2010 07:20:55 
Jak do tej walki dojdzie obstawiam 70/30 na wygraną Hopkinsa.
 Autor komentarza: Laura
Data: 28-08-2010 09:09:37 
Hammerfist
Właśnie dlatego hopkins chce tej walki. pascal pasuje mu o wiele bardziej niz dawson, choc z tym rowniez bym go nie skreslala. a tak mzoe zdobyc pasy i rownoczesnie udowodnic ze jest 'lepszy' od dawsona, no bo przeciez pokonal boksera ktory pokonal dawsona :) w ogole mam watpliwosci czy hopkins rzeczywiscie jest tak dlugowieczny i trzyma forme, czy po prostu ma bardzo madrze dobieranych rywali
 Autor komentarza: fraimbaud
Data: 28-08-2010 09:42:30 
HBO w USA. Nie w Polsce. Szkoda. Pozostaje Polsat. Chyba.
 Autor komentarza: vasyl
Data: 28-08-2010 10:25:26 
Witam Michalczewski z lat 1998-2002 byl wstanie pokonac Roya mial kondycie swietna lewa reke lewy prosty najlepszy na swiecie jak powiedzial o nim Emanuel Steward lewy sierp napewno roy nie cwaniakowal by jak z innym Darek zawsze wywieral presje ciaglymi atakami to mi sie podobalo i jak trafil....to nigdy nie wypuszczal swej ofiary ale polaczki sa zawistni rozumiem zachwycaja sie pajacem goralem ktory unika walki waga ciezka hehe a zawsze mowil ze lubi otwarte wymiany i ma twarda szczeke....a tu skacze po ringu i byle do 12 rundy zalosne
 Autor komentarza: zin
Data: 28-08-2010 11:02:42 
vasyl
piszesz , że polaczki są zawistni i udowadniasz to , wypowiadając się o Adamku , hehe :D
 Autor komentarza: zin
Data: 28-08-2010 11:05:02 
dalej nie możesz przetrawić tego , że zlał Twojego ulubieńca i idola z ciężkiej - pozdr. ;)
 Autor komentarza: Laura
Data: 28-08-2010 11:18:29 
Roy był wtedy nie do pokonania i michalczewski tez nie dalby rady. pajacowal z kazdym, nawet najwiekszymi (pamietna akcja z Toneyem) bo mogl sobie na to pozwolic. byl po prostu poza zasiegiem kazdego w tamtych latach
 Autor komentarza: vasyl
Data: 28-08-2010 18:44:05 
Ja uwazam ze nasz Darek pokonal by go przez nokaut tak uwazam gdy byl taki mocny to dlaczego nie przyjechal do nie=miec zabrac pasy i pokazac darkowi ze sie go nie boi? pozostali ci z ktorymi walczyl roy przyjezdzali i dostawali tko Hall dwukrotnie Harmonn zreszta ten ostatni powiedzial ze tygrys ije mocniej od roya Roy to cwaniak Calzage mu pokazal szybkosc podciagal spodenki a Roy stal jak ciele i sie bronil mogl wtedy walczyc z opuszczona garda....i obnazyl jego braki to Roy wtedy nie cwaniakowal tylko garde trzymal wysoko i buzke chowal nie bil sierpow z podlogi jak to nasz komen.mawial
 Autor komentarza: vasyl
Data: 28-08-2010 18:47:35 
Nie jestem fanem Adamka bo walczy jak tchorz ojechal po kase do USA mowi ze lubi wymiany a jak ma przyjac wymiany to ucieka z Grantem w 6 rundzie ledwo trafil do naroznika po jednym ciosie Gołota posadził Michaela dwu krotnie na deski Adamek posadzil Golego dlaczego nie wyghral przez ko z Grantem?skoro kladl Golote a ten Granta odpowiecie ze walka walce nie rowna hehe Adamek to cienias i wszyscy widza ale wy wspieracie nieudacznikow a smieliscie sie z tigera bo zazdrosciliscie mu ze byl nie pokonany
 Autor komentarza: Laura
Data: 28-08-2010 18:51:39 
porównujesz Roya z walki z calzaghe do roya z końca lat 90 ? roy pokonywal tych samych przeciwników co darek, ale robil to w lepszym stylu i szybciej. poza tym wielu przeciwnikow darka gdy z nim walczyli byli juz po porazce z royem
czy tygrys bil mocniej ? nie wiadomo. roy bil mocno, bo jego uderzenia wyprowadzane byly calym cialem, zaczynajac od nog, czesto bil, z doskoku z pelnym skretem. przypomnij sobie nokaut na kellym... niby niepozorny cios, a zakonczyl walke
 Autor komentarza: Melock
Data: 28-08-2010 20:18:04 
vasyl
"Adamek to cienias i wszyscy widza"

Czyli kto widzi? :D
Bredzisz chłopie nieprawdopodobnie.
 Autor komentarza: vasyl
Data: 28-08-2010 20:24:51 
Adamek jest najlepszy przepraszam ali przy nim wyglada jak uczen jak moglem tego nie widziec p4p Adamek najlepszym w ostatnim 100leciu Adamek jest szybki szybki jak blyskawica zgadzam sie w uciekaniu przed przeciwnikiem teraz wiem co mial na mysli mowiac o swej szybkosci Laura to ze darek bil mocniej powiedzial Harmonn on walczyl z obydwoma ale wy wiecie lepiej Calzagi pozazal ile wart byl Roy tyle!!!! Dalej wierzcie w to ze byl najlepszy jedynie Adamek by pokonal Roya nawet tegio z lat 90 napewo wy w to wierzycie jestescie pewni Adamek królem p4p i niech kliczki koncza kariery bo dopadnie ich waszzzzzzz goral ......Adamek lej ich tak jak ty to potrafisz
 Autor komentarza: Laura
Data: 28-08-2010 21:02:14 
dla ciebie naprawde nie ma roznicy miedzy royem dzisiejszym a tym z przelomu wiekow... co ma mowic harmon skoro michalczewski go znokautowal, a z royem zostal poddany przez naroznik ? poza tym z harmonem roy walczyl w 2001 a tygrys dwa lata pozniej. nawet jesli dariusz bil mocniej to nie znaczy ze by wygral, cios to nie wszystko, roy mial tak genialny refleks ze do walki z tarverem praktycznie nic nie zebral po glowie, ba w trzech walkach z nim zebral chyba wiecej mocnych ciosow niz przez cala kariere. moim zdaniem (ale tylko moim, zeby zaraz nie bylo znow obrazania) roy osmieszylby darka jak kazdego swojego przeciwnika w tamtych czasach
 Autor komentarza: babu93
Data: 28-08-2010 21:13:07 
vasyl nie udzielaj się dziecko bo w du** był gó** widział. Twgl. naucz się pisać bo Ci to nie wychodzi.
 Autor komentarza: canuck
Data: 28-08-2010 22:10:54 
Przestanmy mowic o przeszlosci, bo to czyste spekulacje, ktore nic nie wnosza do tematu. Przeciez walka "Kata" z RJJ to byla absolutna farsa oraz teatr, a nie boks! Tylko w Stanach takie dwie podstarzale gwiazdy moga odwalic taka chalture, dobrze na tym zarobic oraz naciagnac fanow na pieniadze odcinajac kupony od dawnej slawy. Przeciez obaj podstarzali gwiazdorzy zostali zupelnie osmieszeni przez "tez nieco juz starszego" Joe Calzaghe. Szczegolnie RJJ! Joe stal przed nim z opuszonymi rekami oraz walil go w morde kiedy chcial, a niegdy "wielki" RJJ wygladal jak klaun albo pajac, bo nie mogl nic zrobic.

Walka Hopkins-Pascal ma zupelnie inny charakter. Mlodszy zawodnik, ktory wchodzi w bokserski prime, jak tez chce byc najlepszy na swiecie. Walczy ze starym tygrysem o supremacje w wadze LH. Pascal nie bedzie robil zadnego teatru z walki. Pascal to nie jest podstarzaly RJJ robiacy show za duze pieniadze, tylko glodny mlody tygrys, ktory chce pokazac swiatu kto tu jest najlepszy. Oczywiscie, obaj zarobia duze pieniadze, dlatego "Kat" bardzo szybko oraz bez problemu sie porozumial z menadzerem Pascala.

Z drugiej strony, "Kat" nie stoi na przegranej pozycji. To facet doswiadczony, twardy, zderminowany oraz wlasciciel calej kolekcji trikow ringowych. Dlatego ta walka jest tak ekscytujaca! To bedzie fantasytczna walka, a w dodatku to bedzie walka na serio!
 Autor komentarza: Melock
Data: 28-08-2010 22:20:26 
canuck
Hopkins wcale przez Calzaghego nie został ośmieszony. Stoczył z nim znakomity pojedynek i postawił mu się.
Hopkins wcale nie musi być taki skończony jakby się wydawało. Jego boks jest sprytny i inteligentny. Taki Roy sportowo "zestarzał się" znacznie szybkiej bo opierał się głównie na swojej ponadprzeciętnej szybkości i rekleksie. Z biegiem lat atuty te zniknęły, ale on zbytnio nie zmienił stylu boksowania. No i efekty - Joe, Green (kiedyś nie dałby się złapać taką prostą akcją).
 Autor komentarza: canuck
Data: 29-08-2010 00:59:18 
Melock: Dziekuje za Twoj komentarz. Zgadam sie z Twoimi opiniami. W mojej wiadomosco podkreslilem ze "Kat" nie jest na straconej pozycji.

Moze w przypadku "Kata" slowo "osmieszyl" nie jest najlepsze. Moze lepsze slowo jest "obnazyl jego ograniczenia." Przed walka Hopkins-Calzaghe w Stanach byla cala nagonka oraz hype jak to Hopkins go ""zniszczy." Calzaghe byl przedstawiany jako bokser ktory nigdy nie walczyl z nikim powaznym, nigdy nie walczyl w Stanach, a tak naprawde to wygrywal w Europie tylko dlatego, ze mial specjalnie dobieranych przeciwnikow. W dodatku Hopkins powiedzial, ze zaden "bialy chlopak" z nim nigdy nie wygra. Troche rasistowskie, co?

No i co? Calzaghe wygral zdecydowanie nawet w Stanch, nawet po nokduanie w pierwszej rundzie. Co na to Hopkins!?

W przypadku RJJ juz nie ma zadnych semantycznych watpliwosci. To bylo bezlitosne obijanie bylego mistrza oraz absolutne "osmieszenie" go na ringu w oczach fanow.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.