TOMASZ ADAMEK vs CHRIS ARREOLA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 25-04-2010 13:27:33 
Jeszcze tą walkę z 3 razy dziś pewnie obejrzę :P
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 25-04-2010 13:29:40 
tez bym obejrzal:( ale na polsacie otwartym raczej juz nie puszcza:(
 Autor komentarza: tysiok
Data: 25-04-2010 13:32:42 
T.Adamek , O.Solis , A.Povietkin i S.Peter to "nowa" fala bokserów w wadze ciężkiej. Dwóch z nich to już doświaczeni bokserzy na zawodowym ringu - jeden z nich został ponownie namaszczony (Peter) . Pozostała dwójka ma wszystko żeby rządzić w HW zwłaszcza Solis , który będzie niekwestionowanym numerem jeden w tej wadze - Adamek niech lepiej do niego nie startuje. Powtórze po raz kolejny : 2010 to koniec ery braci K. !

...GRATULACJE DLA TOMKA !!!
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 25-04-2010 13:46:34 
Ja na szczęście mam już tą walkę w dobrej jakości na kompie :)


Do Arreoli też miał nie startować, Chris miał Tomka rozsmarować po ringu i co nam z tych prognoz wyszło ?!?!
Pokaz dobrego boksu w wykonaniu Górala !!!!

Tomek jest nie obliczalny myślę że nie raz nas jeszcze miło zaskoczy !!
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 25-04-2010 13:51:49 
moze jakis uploadzik?:)
 Autor komentarza: zbal73
Data: 25-04-2010 13:53:12 
Warto był czekac do 6.rano.
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 25-04-2010 14:58:15 
Jestem fanem boksu dopiero dziś założyłem konto na tej stronce...
Chciałbym aby doszło do walki z Hayem i zobaczyć Haye na deskach... Ale przedtem z chęcią objerzał bym walkę Samuel Peter vs Adamek albo Holy vs Adamek
 Autor komentarza: rwilczak
Data: 25-04-2010 15:02:30 
Obawiałem sie o wynik tego pojedynku...zostałem mile zaskoczony.
Adamka z Kliczko nie chcialbym oglądac, obaj biją na dystansie i unikają wymiany ciosów. Adamek powinien mierzyc w Haye bo jest obecnie najsłabszym mistrzem świata, pokonał Wałujewa po thórzliwej taktyce, pozniej Ruiza który lata świetności ma już za sobą.
Haye a pozniej bracia...
 Autor komentarza: Daw
Data: 25-04-2010 15:26:47 
Swietna walka w wykonaniu Adamka naprawde swietna,Tomek to wielki wojownik z ogromnym sercem do walki,no to teraz pozostaje tylko czekac na walke o pas mistrza swiata bo jak wiadac Tomek jest juz na to gotowy!
 Autor komentarza: KarOlinaa
Data: 25-04-2010 15:35:19 
I tacy powinni być bokserzy , powinni mieć wielkie serce od walki.
świetna walka w wykonaniu dwóch pięściaży , a Chris to świetny pięściaż , ale szybkość niestety okazała się lepsza.
 Autor komentarza: mixtype
Data: 25-04-2010 16:24:29 
Tomek gdyby miał siłę ciosu Tysona to z jego psychiką i sercem do walki pozamiatałby wszystkich nawet w latach 90
 Autor komentarza: Kanalia19
Data: 25-04-2010 16:30:01 
chcę teraz usłyszeć tych którzy nie dawali szans Tomkowi no prosze jakoś was nie słychać pajace
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 16:40:13 
mixtype


Gdyby gdyby nie idź za daleko:)


Tomek jest świetny jaki jest jest nasz i mozemy byc z niego dumni
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 25-04-2010 16:59:17 
Macie link do walki? Ale się cieszę :) Chciałem coś znaleźć tak by nie wiedzieć wyniku, ale ktoś wrzucił tylko 1 rundę.
Nie mogłem oglądać na żywo, bo dopiero wróciłem z pielgrzymki akademickiej :)
 Autor komentarza: mixtype
Data: 25-04-2010 17:08:06 
MyStyle-zgadzam się z tobą jest świetny i jestem z niego dumny-dzisiaj to udowodnił po raz kolejny.Nie przypuszczałem że wygra to dzisiaj w takim stylu. Szacunek Góral.
 Autor komentarza: ziemek
Data: 25-04-2010 17:18:11 
i tak za jakieś pare dni z najdą sie gamonie co będa mówić,że Arreola to grubas i był słaby no i Dawidek to 'miszcz' i zabiłby Tomka...
 Autor komentarza: nike
Data: 25-04-2010 17:22:28 
Kanalia19
zgadzam sie gdzie ci cwaniacy są
 Autor komentarza: yacekp1
Data: 25-04-2010 18:45:42 
ciesze sie ze adamek wygral, choc prawde mowiac balem sie o wynik. mimo ze wszystko poszlo zgodnie z planem to widac bylo brak sily w ciosach adamka. nad tym trzeba popracowac. dlatego wedlug mnie walka z ktoryms z kliczkow powinna jeszcze poczekac. moze warto zrobic jeszcze jedno przetarcie z kims z czolowki? mysle ze kandydatow by sie kilku znalazlo (povietkin, peter, solis, chambers...)
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 18:50:17 
Gdzie widac bylo brak siły?Sila jest jaka jest, nie ejst wielka ale nie jest mała

Tego sie raczej nie poprawi.Niech Adamek nie idzie do Kliczkó bo go zmiotą musi poczekac koniecznie szkoda byl bylo bo od Kliczki jak sie odbije to juz nie wróci
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 25-04-2010 18:55:45 
MyStle
Ale gadasz, taka gadka była również przed Chrisem i co Tomek poradził sobie idealnie, teraz musi byc walka o pas, i to niewazne czy z Haye czy z Władkiem, bo Adamek ma wiare, a ona przenosi góry. ADAMEK!
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 25-04-2010 19:00:56 
sorry MyStyle
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 19:01:58 
Chrisa nie da sie porównywac do Kliczków


Ja mam racje i mam na uwadze losy Adamka. Głównie jego kabze. taki Haye wzial 2 walki Hw dostał po 5 mln funtów i jest spokojny. Nasz Adamek jest relatywnie biedny musi dorzucic kasy. Kliczko da jej duzo ale potem problem.A tak walka za bańke z kims potem walka z Haye za 5 baniek obrona za 5 baniek z kims i unifikacja z Wladkiem za 10 baniek i reszta juz nie obchodzi:)Adamek nie wygra z Wladem raczej:(:(. A szkoda
 Autor komentarza: edeeeta
Data: 25-04-2010 19:15:56 
Piękna walka :)
nie potrafię nic więcej napisać-jestem zachwycona (jak zawsze po walkach Tomka)
Teraz czekam przed TV na powtórkę :P
GÓRAL GÓRĄ !!!!!!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-04-2010 19:17:21 
Kliczki sa poza zasiegiem Adamka, zreszta chyba wszystkich..Moze nieco wieksze szanse mialby z nimi Haye, Peter moze odtluszczony Solis i Walek..
Adamek bylby glupcem jakby sie pchal na Braci teraz..moze sobie poboksowac pare walk z nazwiskami za ladna kaske i niech tak zrobi a amerykanski sen Adamka bedzie trwal dalej..Kliczko jeden czy drugi moze go z niego dosc brutalnie wybudzic..
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 25-04-2010 19:24:44 
Bracia to bokserzy wybitni to fakt, ale to nie są nad ludzie i ich też da sie pokonac, chociaz zdecydowanie łatwiej dla Tomka bedzie przejechac po Hayemakerze. Juz to widze jak Anlgik umiescił bombe na Adamku a ten spokojnie przyjoł i oddał, Haye leży i mamy mistrza!
 Autor komentarza: glaude
Data: 25-04-2010 19:36:31 
A ja uważam, że Tomek może iść na braci.
Chris poszedł, więc nie rozumiem dlaczego on nie może?
Góral przeszedł test szczęki celująco.
Ma szybkie ręce i mocne ciosy- twarz Koszmarka i rozwalona łapa mówią same za siebie.
Pomysł z pływaniem na poprawę pojemności płuc i w konsekwencji kondycji- rewelacyjny!!!

Jedna uwaga:
Tomek chodź więcej w swoje prawo bokserom praworęcznym, zwłaszcza Kliczkom. W swoje lewo schodź mańkutom.
Myślisz i biegasz po ringu. Balans i uniki- palce lizać.
Tylko wyżej wal te ciosy na korpus- koniecznie!!!
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 19:41:43 
glaude


A Jurek Kulej nie mógł ogarnac sowim wyboksowanym mózgiem metod trenigowych Ronniego
 Autor komentarza: BadNews
Data: 25-04-2010 19:43:34 
pytanie do redakcji : DLACZEGO NIEE MOge WEJSC W ARTYK. "co sie dzialo w ontario" ?? wchodzi mio sma nazwa a pod spodem sama reklama wojaka i zadnego tekstu
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-04-2010 19:44:39 
glaude
Niestety nie zgodze sie z Toba..
Szczena Tomka z granitu i owszem ale Wladek kruszy nawet taki granit swoim kowadlem, to nie Arreola..Wladek goruje warunkami fizycznymi nad wszystkimi w ciezkiej poza Walkiem, ktory jednak jest wolny..Wladek jest szybki, niezly technicznie..Jedyny mankament to szczeka ale przedrzec sie w jej okolice graniczy z cudem..
Tomek dal wspaniala walke i pokazal ze jest na pewno w czolowce HW ale naprawde nie musi walczyc z Kliczkami aby miec pasek i zarobic pieniadze..
Co do unikow masz racje swietne!!!!!
 Autor komentarza: ziemek
Data: 25-04-2010 19:47:03 
moim zdaniem o pas z Haye'm ,w takiej dyspozycji jakiej był Tomek a w jakiej był Haye w walce z Ruizem to daje Dawidkowi małe szanse. Potem kilka obron za dobra kasiure i dopiero bracia
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 19:47:15 
BadNews mamy tak samo
 Autor komentarza: glaude
Data: 26-04-2010 09:46:40 
@lukaszenko

Zgadzam się, że Władek wykorzystuje świetnie swoje warunki- on na tym zbudował swój styl i tego się trzyma.
Natomiast ma też ograniczenia:
1. Słaba szczęka.
2. Ręce szybkie jak na wielkoluda, ale nogi ma już wolniejsze.
3. Balans nie najlepszy.
4. Psycha zdecydowanie słabsza niż u brata.
5. KO- a to zostawia zawsze ślad, zwłaszcza w warunkach ekstremalnego stresu.

Poza tym to zwykły człowiek, a nie terminator. Jako pięściarz jednak wybitny zawodnik z dużym intelektem ringowym.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 26-04-2010 10:06:08 
glaude
Slaba szczeka no to sie zgadza..Tomek pamietaj jednak takze nie ma kowadla takiego jak mila Brewster, Sanders czy nawet Purrity!!..Wszyscy Ci bokserzy mieli czym uderzyc..Wlad padal po mega ciosach Petera ale sie podnosil!!
Nogi ma wolniejsze ale jego potezny zasieg ramion pozwala na trzymanie rywala w ciaglym dystansie..
Psychika??..hmm sadze ze Wlad jednak sie odbudowal po tych KO i teraz walczy bardzo inteligentnie i wyrafinowanie, takze trzyma sie planu taktycznego na walke podobnie jak Adamek w walce z Arreola..
Wiem ze Wladziu to nie terminator ( choc prawie ) ale jego moze przewrocic jedynie ktos dynamiczny, obdarzony silnym ciosem, badz stoczyc rowna walke bokser o zblizonych warunkach fizycznych..Adamek nie ma czego szukac w walce z Kliczka..takie jest moje zdanie..Z Vitem mialby nieco wieksze szanse ale takze nie za duze..Cala reszta jest do ogrania dla Tomka..
 Autor komentarza: glaude
Data: 26-04-2010 10:52:50 
Brewster, Sanders- zgadza się.
Jednak z Rossem to była ewidentna wtopa.

Taki mój prywatny pomysł na Włada:
Zaczynać od razu od szybkiego ataku każdą rundę ("równo" z gongiem)- kiedy się jest blisko niego. Od razu szybkie wejście w półdystans i mocna seria 2-3 ciosów tylko na szczękę. Reszta rundy w zależności od rysującej się sytuacji w ringu. Jeśli któryś z tych pierwszych wejdzie czysto- może byc po Władzie.

Acha, Peter to muł intelektualny. Do dziś nie mogę pojąć, jak mając Włada tyle razy na dechach, przegrał tę walkę.
Samuel to tylko siła i odporność- zero inteligencji i cwaniactwa.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 26-04-2010 13:49:34 
W sumie i z Brewsterem to byla wtopa bo nagle Wladek oslabl jak z Purritim..Taktyka o ktorej piszesz owszem na Wladka dobra tylko pytanie czy Tomek jest tym zawodnikiem, ktory akurat moglby ja wcielic w zycie..Nalezy pamietac takze ze Wlad takze zadaje duzo celnych ciosow w walce..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.