KLICZKO BYŁ SZBSZY NIŻ ...'SZYBKI EDDIE'

Eddie Chambers (35-2, 18 KO), który na konferencji prasowej po walce z Władimirem Kliczko (54-3, 48 KO) pojawił się w dużych, ciemnych okularach, powiedział, że nie pamięta akcji, która zakończyła się nokautem.

-To po prostu nie była moja noc - powiedział. - Miałem dobry plan walki, ale go nie zrealizowałem. Wynikało to częściowo z zaskoczenia szybkością bezpośrednich prawych sierpów bitych przez rywala. Ostatniej akcji naszego pojedynku nie pamiętam.

Peany na temat szybkości swojego pięściarza wygłaszał także trener Ukraińca, Emanuel Steward, który po walce tryskał dobrym humorem:

-Plan walki został wykonany perfekcyjnie. Władimir zmierzył się z "Szybkim Eddie"i był od niego ...szybszy! - powiedział Steward.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Woody100
Data: 21-03-2010 11:11:50 
Wladimir Klitschko to samo co z Chambersem zrobił by z Povetkinem, Solisem, Adamkiem i Haye.
Nie ma na dziś przeciwnika dla niego.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-03-2010 11:17:45 
Tp jest niesamowite jak Wlad ma szybkie ręce patrząc na to jakim jest wielkim turem
 Autor komentarza: Kris78
Data: 21-03-2010 11:27:14 
Śmieszna walka... - przez 12 rund zasłaniał się podwójną gardą - a jak już zadał cios to w rękawice Kliczki. Dla mnie nuda - zasnąłem po 3 rundzie. Powtórkę zobaczyłem na następny dzień w przyspieszonym tempie;)
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 21-03-2010 11:29:20 
Jesli wchodzac na ring myslisz tylko o przetrwaniu, to juz przegrales. W ten sposob zachowuje sie wiekszosc przeciwnikow Wladimira i w tym tkwi problem, walki sa nudne jak bajka o czerwonym kapturku tyle na temat.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 21-03-2010 11:35:25 
Ciekawi mnie tylko jak zaboksuje Albert z Vitkiem, z tego co mowil w Niemieckiej TV zrobi wiele by wygrac , wlozy cale serce i ducha w ten pojedynek. Co do walki Chambersa, Albert nie ukrywal swego rozczarowania z postawy Ediego. Pozyjemy zobaczymy.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 21-03-2010 11:39:48 
Wydaje mi sie ze mit braci Kliczko urósł do takich rozmiarów że kazdy kto wchodzi z nimi na ring myśli tylko o tym aby przetrwać 12 rund. Coś jak Clottey z Pacquiao.
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 21-03-2010 11:41:40 
Walka naprawde była nudna chambers nie trafił Władka ani raz mocnym ciosem. A tak poza tematem podobno w nocy miał walczyć Solis wie ktoś może jak sobie poradził ??
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 21-03-2010 11:44:17 
Solis wygral, przeciwnik nie wyszedl z naroznika do kolejnej rundy.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-03-2010 11:45:30 
Lukasz1991
ty widziałeś wczoraj walkę?
Chambers wczoraj nawet kpił z Wladimira w początkowych rundach bez respektu wyszedł, próbował wciągnąć w "rozgrywkę" po swojemu więc nijak to się ma do mitu braci - problem przeciwników powstaje jak przyjmą mocny cios i tak jest zawsze.
 Autor komentarza: morris7
Data: 21-03-2010 11:46:50 
Myślę, że na dzień dzisiejszy Wladimir nie ma godnego siebie przeciwnika... I dziwi mnie to, że tak wielu Userów pokłada tak wielkie nadzieje w Solisie. W przypadku Wladimira, talent i świetne warunki fizyczne wsparte są profesjonalizmem, ciężką pracą i żelazną konsekwencją... Jak powiedział kiedyś legendarny Angelo Dundee: "miałem w swoim gymie bokserów, którzy bili mocniej niż Tyson, którzy mieli świetne warunki fizyczne i byli technicznie prawie doskonali... Ale nie osiągnęli w boksie niczego, bo brakowało im charakteru, profesjonalnego podejścia i zapału do ciężkiej pracy... " . I myślę, że takim przypadkiem będzie właśnie Solis - na razie, mając ogromną nadwagę, wygrywa dzięki tylko talentowi i umiejętnościom, ale wkrótce spotka pewnie lepszych przeciwników, na których to nie wystarczy... Więc jakoś sceptyczny jestem wobec komentarzy Userów, którzy tak wielkie nadzieje pokładają w Solisie...
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 11:50:57 
mowcie co chcecie ale wg mnie ta walka pokazala dodatkowo ze Wlad bardzo dobrze chodzi na ringu przynajmniej przod tyl i ma swietne wyczucie dystansu... mysle ze ktos kto nie bedzie do niego zblizony warunkami fizycznymi nie ma z nim szans... edek byl szybszy i nic to nie dalo tak samo bedzie z nastepnymi przeciwnikami braci: povietkin, sosnowski,adamek?itd... za wyjatkiem haye'a wg mnie on jeden ma teraz szanse
 Autor komentarza: Ugly
Data: 21-03-2010 11:53:09 
Władek to fenomen , niby teraz każdy wie jak go ugryźć , ale nikt nie umie tego zrobić bo do perfekcji opracował obronę . Nasz Endriu G. został rozpracowany przez Bowa w drugiej walce gdzie ten desperacko nacierając położył Andrzeja . Lenox od pierwszej rundy poszedł tym tropem i w niecałe 2 minuty było po zawodach - sam kiedyś przyznał w wywiadzie że chciał Gołotę jak najszybciej wyeliminować żeby nie pozowolić mu na jego brudne sztuczki . Jego śladem poszli inni i Ci którzy mieli warunki szybko kończyli walkę . Władek wie że nie wolno mu się wdawać w bijatyki i konsekwentnie się tego trzyma . Nie można go winić za to że pretendenci nie mają pomysłu na walkę i po paru dyszlach odechciewa im się ataku i starają się tylko przetrwać co z reguły się dla nich źle kończy . Ostatnim najbliższym znokautowania Władka był Sam Peter , zobaczymy może znów dostanie szansę .
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 21-03-2010 11:54:30 
Na dzien dzisiejszy Solis jest bez szans w ewentualnym pojedynku z ktoryms z braci,popieram wypowiedz morris7.
 Autor komentarza: Ugly
Data: 21-03-2010 11:55:42 
No i jeszcze Haye , też jest szybki na nogach i potrafi błyskawicznie atakować z doskoku . Takim strzałem jak wstrząsnął Waluewem poskładałby Władka .
 Autor komentarza: mik36
Data: 21-03-2010 11:57:12 
tylko że Władek to nie Wałek , który w ringu ma polot betoniarki.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-03-2010 11:59:50 
Haye ma dziurawą obronę nawet Wałkoniowi co czwarty lewy prosty wchodził i nie wiem czy jest taki twardy jak Chambers, jedyna jego szansa to trafić mega mocnym ciosem w początkowej fazie walki ale to nie będzie aż tak proste skoro nie mógł czysto trafić Wałujewa do 12 rd co z łatwością robili czy to Chagajew Holy i Ruiz. Wątpię aby Haye walczył z Wladem jeśli już to poczeka jak już Vito całkiem zflaczeje.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 21-03-2010 12:01:54 
Adamek powiedzial kiedys ze nie wchodzi na ring by przegrac,wlasnie takiego nastawienia brakuje wielu przeciwnikom Wladimira.Mysle ze wielu rywali wchodzi na ring bez wiary i przekonania.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 12:02:51 
Na dzis dzien jest trzech bokserow mogacych powalczyc z Wladkiem..Sa nimi Haye, Solis( jak schudnie), Adamek..Powtarzam ze powalczyc co nie znaczy od razu wygrac..W niedalekiej przyszlosci moze poskladac Wladka Pulev..Ma swietne warunki fizyczne, mocny cios i jest dobrym bokserem..Pulev moze Wladka za jakies dwa lata zdetronizowac na dobre..
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 12:06:15 
haye trafial walujewa z tym ze w 12 rundzie jako chyba jedyny trafil go mocno i podlaczyl go pod prad... co z tego ze wymieniona przez ciebie reszta go trafiala skoro nic mu nie zrobila:)
 Autor komentarza: dragon165b
Data: 21-03-2010 12:07:01 
noi Kliczko odsyła kolejnego pretendenta z kwitkiem
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-03-2010 12:07:38 
lukaszenko
dokładnie - w przyszłości Pulev, ma wszystko co potrzeba łącznie z warunkami fizycznymi i to właśnie on zdobędzie mistrza i nie będzie przypadkowym mistrzem
 Autor komentarza: Ugly
Data: 21-03-2010 12:07:54 
Zgadza się Wałek to wielki ruski zardzewiały czołg z ograniczoną szybkością i ogólną ruchliwością . Ale , jak nie Haye to kto ? Haye jak nie spęka , albo nie dostanie karcącego dyszla ,ma relatywnie największe szanse ze względu na zasięg , szybkość i siłę uderzenia . Peter może , ale myślę że dla niego walka by się gorzej potoczyła niż pierwsze starcie . Tomka można brać pod uwagę dopiero jak się upora z Arreolą . Może Solis ...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 12:08:07 
Tylko ze na to musimy jeszcze troszke poczekac..mysle jakies gora dwa lata..
 Autor komentarza: mik36
Data: 21-03-2010 12:09:50 
a ja mam przeczucie że Haye może zaliczyć dechy po zwykłym lewym prostym Władka , nie wspominając o prawym .
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 21-03-2010 12:10:00 
adamek najpierw mosi pokonac arreole dopiero moze myslrc o kliczce jak jakims cudem wygra z chrisem to z kliczkami juz niema napewno szans
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-03-2010 12:12:29 
Lukaszenko

ja myślę podobnie. Haye nie jest taki głupi. znalazł sposób na Wałka i choć nie było to efektowne to jednak skuteczne. a Pulev zapowiada się świetnie. występuje prawie co miesiąc i składa przeciwników jak chce.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-03-2010 12:13:00 
zrobić nie zrobić chodzi o trafić najmocnieszymi SWOIMI ciosami - którymi to np. Maccarinellego trafił szybko a Wałka nie mógł gdzie
w/w dużo swoich mocnych ciosów potrafili wkładać Wałkowi od początku i tak np. Chagajew w starciu z Wladem zadał jeden mocny cios i to po gongu gdzie w Wałka ładował ile chciał ot tak to rozpatruję
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 21-03-2010 12:13:27 
Nie czekam na to by ktos poskladal Wladka, natomiast mam nadzieje ze znajdzie sie w koncu zawodnik , ktory bedzie w stanie podjac w miare wyrownana walke.
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 12:14:34 
pozatym mysle ze walki braci z haye'em (jesli do nich w ogole dojdzie) beda mialy inny charakter, beda mieli dla niego wiekszy respekt wiedzac ze moze ich skarcic jedna akcja, na pewno w szczegolnosci wlad nie wyszedl by do haye z taka pewnoscia jak do chambersa... ktory tak naprawde po za lucky punchem nie mogl mu zrobic krzywdy
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-03-2010 12:16:35 
no jeżeli Haye się zdecyduje na walkę to tylko wtedy, gdy będzie pewien, że wygra. to cwany lis i dlatego uważam, że jeżeli do walki by doszło to byłoby ciekawie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 12:16:50 
Wlad nie jest mistrzem defensywy..Jesli znajdzie sie bokser, dobry w ataku z mocnym ciosem to przy odrobinie szczescia ma szanse wygrac..Takim bokserem jesli uda mu sie uniknac powazniejszych ciosw na glowe jest Haye..Adamek z uwagi na mocny charakter i nieustepliwosc oraz dobra szczene tez jest jakims tam kandydatem..no i grubasek Solis jesli zacznie traktowac boks powaznie..Pulev jest odwaznie prowadzony, szkoda ze tak pozno zaczal kariere zawodowa bo juz ma okolo 28 lat..Mysle jednak ze to przyszlosc tej kategorii..
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 12:31:38 
ja bym chcial zeby jak najszybciej doszlo do walki tua z ktoryms z braci to napewno by byla ciekawa walka
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-03-2010 12:34:10 
może i walka z Tuą byłaby ciekawa, ale nie sądzę aby pokazał się lepiej niż z Lewisem czy Rahmanem
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 12:34:21 
tua prawdopodobnie by zostal wypunktowany jak przez lewisa... niestety bo to akurat moj ulubiony obecnie ciezki...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 12:37:44 
Tua na punkty przegral by zdecydowanie ale Wladek watpie aby sie zdecydowal na taka walke z uwagi na zbyt duze prawdopodobienstwo lucky punch..
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 12:42:28 
ja wiem po tym co zobaczylem z chambersem swietne odskoki do tylu , i duza roznica warunkow mysle ze tua by mial problem nawet o ten lucky punch, skoro edek mimo swojej szybkosci czysto nie trafil...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 12:50:22 
Tyle ze Tua nie musial by trafic czysto..wystarczylo by gdzies dosiegnac Wladka na glowe i moglo by byc slabo..Oczywsicie ze Wladek bylby zdecydowanym faworytem ale ryzyko wpadki jednak dosc duze..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 12:51:19 
Po za tym gdyby Chambers po drugiej rundzie sie nie wystraszyl to walka mogla by byc calkiem ciekawa..
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 12:53:48 
lukaszenko no wlasnie lucky punch ale jezeli jest mistrzem powinien podjac kazda rekawice a to co bylo z rahmanem,lewisem to stare dzieje do tego wlad to nie lewis nigdy taki nie byl i nie bedzie
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 12:57:00 
pewnie i tak sie nie dowiemy bo tua jest prowadzony przez jakiegos tumana, ktory wystawia go do szmiesznych walk z jeszcze smieszniejszymi kolesiami i skoro vitek wybral sosnowskiego chocby zamiast davida, widac ze tua nie jest dosc porzadany przez mistrzow...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 12:57:39 
lewiss32
No tak tyle ze nie od dzis wiemy ze bracia dobieraja sobie umiejetnie rywali..Taki Arreola moglby np byc zagrozeniem dla Wlada a Voto go zniszczyl..Chambers znowu moglby sie pokusic o wypunktowanie Vitka..
Co do walki z Tua to jednak lewy jab Wlada robi swoje a Tuaman jest niski, ma maly zasieg ramion i na punkty by oberwal niemilosiernie..Podkreslam jednak ze dzieki temu ze ma twarda glowe i mocny cios szachowal by Wlada przez 12 rund a moze nawet by go upolowal..
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 12:58:31 
ż
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 12:59:45 
nie chce mi sie wierzyc nie moge sobie nawet wyobrazic ze wlad nokautuje tue predzej to by bylo odwrotnie
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 21-03-2010 13:04:40 
Tua dobrze balansuje ciałem :) więc już jeden element, który Władimirowi by utrudnił życie :) dwa... moim zdaniem, w końcu by się przedarł do tego półdystansu... a wtedy mogłoby być słabo :) no ale nie ma co gdybać... ciąg wydarzeń, może być nieskończony ;))
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-03-2010 13:05:40 
Tua ma doświadczenie walki z Lewisem, może czegoś się tam nauczył
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 13:06:09 
na punkty sie zgadzam, tylko ze wladek by musial sie pilnowac jak nic
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-03-2010 13:07:18 
w ciągu następnych 3-4lat nie znajdzie się bokser który byłby w stanie wygrać z Władkiem,ale twierdzę że przyszłość wagi ciężkiej to Pulev,Tyson Fury,i może Solis
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 21-03-2010 13:08:34 
Tyson Fury ? powiedz że to żart :D
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 13:09:05 
haha dokladnie:D
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 13:10:06 
Tua ma bardzo ciekawy, mocny lewy uppercut..Gdyby gdzies w zwarciu, w pol dystansie udalo mu sie wystrzelic i trafic to zgodze sie ze Wlada by musieli zeskrobac z maty..
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-03-2010 13:10:31 
no to w takim razie Wawrzyk :D
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 13:15:13 
jedno na moje jest pewne ze z tuamanem by latwej przeprawy nie mial podejrzewam ze najtrudniejsza-y sprawdzian ,walka w jego karierze
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 13:15:43 
w ogole porazka jest ze tua nie walczy z czolowka chocby areola, peter, to bylyby ciekawe walki...

btw. watpie zeby wlad walczyl jeszcze 3-4 lata
 Autor komentarza: neQ
Data: 21-03-2010 13:17:28 
Witek.!
Wyjdz na Tue, to zobaczymy wtedy co będzie.Ja bym stawiał spokojnie na Tue.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 13:17:31 
Wlad powalczy jeszcze gora dwa latka bo muysi zrobic miejsce dla Puleva a w tym czasie juz nie bedzie Vicia, ktory w razie co wezmie czarna robote na siebie..
 Autor komentarza: Daro603
Data: 21-03-2010 13:21:39 
Ja się bardzo zawiodłem na Chambersie...
Chyba Eddie niewygrał ani jednej rundy:-o
Myślę że tylko David Tua by mógł dać rady Władimirowi lub Vitaliemu Kliczce.
David Haye też by deski zaliczył z np Władimirem...
 Autor komentarza: sknerus
Data: 21-03-2010 13:21:43 
neQ-Tua nie ma żadnych szans z Klitschko.Jest poprostu za mały.byłby obijany przez 12 rund jak worek lub znokautowany pod koniec walki!!
 Autor komentarza: neQ
Data: 21-03-2010 13:23:26 
sknerus
Ale Tua z wysokimi też sobie radził.Myśle że by było bardzo dobra walka.Stawiałbym na Tue.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-03-2010 13:24:00 
Tua jak dobrze trafi to musi być nokaut, takie są prawa fizyki;)
 Autor komentarza: gags
Data: 21-03-2010 13:27:42 
ludzie niema w tej chwili rywala dla Kliczki apropo Banks pokazał klasę
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 13:30:14 
z innej beczki Banks ladnie sie zaprezentowal i mysle ze jak bedzie utrzymywal taki progres to moze byc ciekawym ciezkim moze nie mistrzem ale moze dac pare dobrych walk...
 Autor komentarza: die
Data: 21-03-2010 13:31:17 
dokladnie j.w:)
 Autor komentarza: gags
Data: 21-03-2010 13:34:30 
no jebańczyk polował polował i upolował
 Autor komentarza: sknerus
Data: 21-03-2010 13:41:21 
neQ-Oglądałes walkę TUAvs.Lewis?walka zWładimirem miałaby podobny przebieg z ta róznicą,ze Klitschko ma lepszy lewy prosty od Lewisa.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 14:14:48 
napewno walka tua-wlad by nie wygladala tak jak przed laty lewis -tua powtarzam po raz kolejny wlad to nie lewis nie byl i nie bedzie taki. tuaman glupi nie jest nie dalby sie ograc bynajmniej przez kliczke
 Autor komentarza: neQ
Data: 21-03-2010 14:18:22 
lewiss32
właśnie sknerus :)Ja oczywiscie się nie kłoce, ale po tym co zrobił z Cameronem to mnie powaliło.Może Cameron to nie jest klasa światowa, ale trudno zrobić tak z tego przeciwnika.
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-03-2010 14:25:58 
Edek to kolejny amator.
Wspomina, że zaskoczyły go szybie prawe sierpy.
Chyba nie ma bardziej schematycznego i przewidywalnego boksera od Władka.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 14:42:28 
nawet sie posune do stwierdzenia ze aby braci pokonac nie musialby byc ktos z czolowki nawet by mogl byc ktos z pierwszej 20- ki poprostu by nie przypasowal stylem i tyle
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-03-2010 14:44:05 
Lewiss32 you are Klitschkos hater, aren't you?

k
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-03-2010 14:52:47 
lewiss32
Ale ring pokazuje co innego.
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 21-03-2010 15:01:11 
lewiss32- jaja sobie robisz? narazie bracia składają wszystkich niezależnie od stylu przeciwnika, bo to bracia narzucają swój styl.
Obijają i obijają i albo gosc padnie albo sędzia przerwie walke.
To nie wina braci, że brak godnych rywali.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 15:06:47 
deter bracia walcza z liczacymi sie zawodnikami z czolowki ci z drugiej dziesiatki moga pomarzyc o takim pojedynku, finansowo taka walka by nie byla atrakcyjna dla nich, dlatego tak to wyglada
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-03-2010 15:08:41 
Czyli Dragon ma szansę?:)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 15:18:02 
krzysio299 jaj nie robie ,nie mow ze nie mogl by sie ktos znalezc z 20-ki kto moglby pokonac ktoregos z braci to jest boks chwila nieuwagi i sieszisz na dupie niewazne czy to mistrz tylko wez zauwaz ze bracia maja dobieranych przeciwnikow jak to ujął lukaszenko
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-03-2010 15:20:39 
Ale to tylko gdybanie.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 15:20:46 
jedna rzecz ze witek juz nie walczy za dobrze,a wladek nie moze przyjac za mocno inaczej tragedia z nim na tym polega magia braci
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 15:21:41 
jakies tam szanse albert ma
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 21-03-2010 15:28:26 
lewiss32 dobierani? biją po kolei wszystkich. Haye sie wymigał, Povietkin się miga dalej, odmówili komuś walki?
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-03-2010 15:46:48 
Jasne jest chyba to, że bracia leją jak leci.
Obecnie wydaje mi się, że tylko Tua mógłby mu zagrozić. Ale dzisiejszy Tua, to chyba już ktoś inny niż nigdyś.
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-03-2010 16:09:58 
Jako plus Ediemu można zaliczyć to że nie dał się okrutnie obić i pokazał jak można się skutecznie bronic przed ciężką ręką Władka. Oczywiście to za mało, zabrakło pomysłu i ta bariera warunków fizycznych. Jeszcze raz napiszę, myślę że się nie mylę Kliczko nie prawidłowo trzymał wyprostowaną rękę przy twarzy przeciwnika powinien dostać za to ostrzeżenie,
 Autor komentarza: kamill241
Data: 21-03-2010 16:12:56 
chambersowi najlepiej w tej walce wyszły obalenia:)
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-03-2010 16:15:13 
Tak to jest jak ktoś, kto powinien być w CW otłuszcza się i walczy z kimś z HW.
Chociaż Byrdowi to źle nie wychodziło.
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-03-2010 16:21:57 
Ten nokaut to najdziwniejszy jaki widziałem nie wiem czy to było mistrzostwo czy przypadek
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-03-2010 16:34:21 
Czuły punkt Ediego :)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-03-2010 16:41:33 
gdyby eddie mial mocne uderzenie to moze by cos zdziałał ale bokser bez tego ma raczej nikle szanse na pokonanie kliczkow sama technika ciezko wygrac pojedynek
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-03-2010 17:33:22 
Co tu dużo mówić i pisać, Valuev jest w stanie dać z nim dobrą walke no i wciąż liczę na Thompsona.
Povetkin, Haje czy Adamaek to moim zdaniem kategoria super crusier.
Cieżka od 110kg, nie masz tyle nie walczysz o pas, spadać, w ringu należy walczyć a nie cios i bieganie.
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-03-2010 17:59:53 
georgedawid,, święta racja powinni zmienić limit wagi ciężkiej
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 18:01:41 
Nic nie powinni zmieniac!..Taki Tyson 100 kg wybil by boks z glowy jednemu i drugiemu Kliczce..Poprostu jest posucha na konkretnych bokserow w HV a sredniakow Kliczki juz zmielili..
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-03-2010 18:09:35 
Oczywiście miałem na myśli obecne czasy
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-03-2010 18:17:59 
Jaja sobie robicie?
Mają zmieniać limity, bo takie czasy?

To, że ktoś jest pazerny i zamiast siedzieć w CW pcha się do HW to jego problem.

Zgadzam się z lukaszenko.
Powiem więcej przedział 95-105kg jest idealny dla HW.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 18:19:36 
"przedział 95-105kg jest idealny dla HW"
Dokldanie..W tej wadze jeszcze bokser umie sie poruszac po ringu..
 Autor komentarza: przemas24
Data: 21-03-2010 18:26:03 
A tak w ogóle to wszystkiemu winne to że w zawodowym boksie nie ma kategorii superciężkiej. Jak w ogóle wyglądał ten Chambers jakby się dzieciak z dorosłym bił.
A kliczko to jest rzadki organizm :) Wielkie bydle, potężny cios, a jednocześnie szybkość i precyzja.
Solis albo Wałujew może by coś zdziałali po Chambersie przestałem widzieć Povetkina.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-03-2010 18:58:29 
No i dodatkowe rundy przy wyrównanych walkach.
Punktacja tylko wtedy gdy jeden z bokserów wygrywa wyrażnie.
Z pewnością tacy jak Bird, Ruiż, Haye czy Chagajev nie powinny być mistrzami.
 Autor komentarza: cisiek
Data: 21-03-2010 22:05:31 
Solis nie i Adamek też nie, bo im nie starczy warunków, chociaż niby Solis ma zasięg większy niż Haye (ale myślę, że chętniej przyjedzie po wypłatę...). Na dzisiaj to ew. Haye i za jakiś czas ewentualnie Pulev, jak nie stanie w miejscu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.