MASTERNAK: WŁODARCZYK LUB KOŁODZIEJ

Dotarły do nas informacje, że jeden z najbardziej obiecujących polskich bokserów młodego pokolenia Mateusz Masternak (16-0, 11 KO) przymierzany jest do walki rewanżowej z Łukaszem Janikiem (16-1, 9 KO). Do drugiej konfrontacji pięściarzy miało by dojść w marcu na gali w Katowicach. Odwiedziliśmy Mateusza podczas jego przygotowań do gali w niemieckim Magdeburgu, która odbędzie się już 9 stycznia, zaledwie 3 tygodnie po ostatnim pojedynku "Mastera".

- Jeżeli pan Wasilewski chce, to niech mi da Włodarczyka lub Kołodzieja. Łukasz Janik rewanżu nie dostanie, walkę rewanżową można dostać w przypadku, gdy pojedynek był wyrównany. Poza tym nie chce robić kroku do tyłu. Walka z Łukaszem była łatwa, a ja chcę walczyć z zawodnikami z topu - tak zareagował Master na doniesienia odnośnie rewanżu z Łukaszem Janikiem. Wywiad z pięściarzem opublikujemy w Nowy Rok.

MATEUSZ MASTERNAK PO WALCE Z JANIKIEM >>

ŁUKASZ JANIK PO WALCE Z MASTERNAKIEM >>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bylymiszcz
Data: 30-12-2009 18:15:16 
Dla MASTERA to i tak bez rozincy . Kazdego BULLITA posadzi na dupie . ERA MASTERA zaczela sie od walki z JANIKIEM.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 30-12-2009 18:15:32 
szacuneczek. to mi się podoba.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-12-2009 18:22:25 
Master dobrze gada ale na Diablo moze byc ciut za wczesnie..
 Autor komentarza: czerwony
Data: 30-12-2009 18:24:09 
idealny moment na drewnianego diablo.
 Autor komentarza: Unknow82
Data: 30-12-2009 18:24:27 
Taka prawda Lukasz go zlekcewazyl przegral i tyle czas na nastepnych taka jest kolej rzeczy, mysle ze na dzien dzisiejszy Wasyl juz nikogo z Masterem do ringu nie wypusci bo obija mu stajnie :)
 Autor komentarza: songo
Data: 30-12-2009 18:26:09 
Raczej szybko się skończyłaby era MAstera z Diablo i Kołodziejem. Trafił Janika Czysto w pierwszej rundzie i sie podnieca trzecią i czwrta nie wygrał.
 Autor komentarza: gazda
Data: 30-12-2009 18:27:04 
Ma racje Masternak, oczywiscie. Jednak dziwi mnie to, ze chca robic rewanz Janikowi tak szybko. Nie wiem czy oni tak na serio czy to tylko taka podpucha, ze niby to wypadek przy pracy itp bzdury.
Janik powinien poczekac z rewanzem, obic ise, nabrac pewnosci siebie, polepszyc umiejetnosci i wreszcie udowodnic, ze na rewanz zasluguje. Wtedy moze sie bic i realnie liczyc na wygrana bo teraz znowu po walce byloby gadanie o braku skupienia...
 Autor komentarza: Havoc
Data: 30-12-2009 18:27:23 
Prawde powiedział.Rewanż z Janikiem ? Znowu by go znokautował.Jeśli chodzi o tych 2-óch,z którymi chciałby zawalczyć to wydaje mi się że na dzień dzisiejszy to Kołodziej jest lepszy od Włodarczyka i z nim Master miałby więcej problemów niż z Diablo.
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 30-12-2009 18:33:12 
spokojnie z tymi chlopakami z bullita...troche dluzsza przerwa pod nich i dluzszy trening i byloby dobrze...widzialem mastera na zywo, jest swietny. wyrasta powoli na mojego ulubienca po tomku i zycze mu jak najlepiej, jest potencjal trzeba go wykorzystac
 Autor komentarza: duddy
Data: 30-12-2009 18:36:15 
Na Wlodarczyka jeszcze za wczesnie, nie zapominaj, ze to byly mistrz swiata... On pokonal kiedys Cunninghama, a to na pewno do latwych zadan nie nalezy. Co do Kolodzieja to mysle, ze z nim latwo by sobie poradzil, bo nie przemowil do mnie zupelnie w tej walce ze starym Callowayem majacym juz na koncie niejedna porazke, fakt, ze byl o wiele lepszy, ale co to za wyczyn. Do tego nie ma ciosu, a Masternak wydaje sie ma czym uderzyc...
 Autor komentarza: crazy15
Data: 30-12-2009 18:38:24 
Bullit powinien przestać inwestowac w bokserow powyżej półcieżkiej
 Autor komentarza: DNA
Data: 30-12-2009 19:00:21 
Yale wystawi Kołodzieja by popsuć mu rekord tylko wtedy gdy ten będzie chciał mu wywinąć nr jak Jonak. Włodzarczyk vs Maseter 55/45 na korzyść Diabła a to tylko dlatego że na pozór ma on bardzo duże obycie w ringu.
 Autor komentarza: amin
Data: 30-12-2009 19:17:03 
nie mozna powiedziec ze walka mastera z janikie byla "do jednej bramki". poziom tez byl dobry. poprostu janie popelnial bledy w obronie przez co przegral (przy zadawaniu lewego opuszczal prawa)
 Autor komentarza: pragaa
Data: 30-12-2009 19:31:27 
myśle że janik dostał by rewanż ale głupoty które wygadywał po przegranej walce przerosły nawet pomroczność jasną
 Autor komentarza: czerwony
Data: 30-12-2009 19:41:56 
z całym szacuneczkiem, ale masternak ma teraz tą iskrę, którą kilka lat temu miał diablo i już jej mieć nie będzie.... sztafeta pokoleń... :-)
 Autor komentarza: HARDPUNCH
Data: 30-12-2009 19:54:57 
NA DIABLO JESZCZE ZA WCZESNIE ALE KOLODZIEJ MOIM ZDANIEM JAK NAJBARDZIEJ W ZASIEGU MASTERA. UWAZAM ZE JUZ WKROTCE NUMEREM 1 W WSROD POLSKICH JUNIOR CIEZKICH
 Autor komentarza: NIGHTRIDER
Data: 30-12-2009 19:58:31 
a w mojej dziadowskiej kablówce "multimedia" zamieniono polsat sport i polsat sport extra na nsport i eurosport. i gdzie ja teraz będę oglądał boks... jestem zły do bólu.idę się schlać
 Autor komentarza: pawel323
Data: 30-12-2009 20:04:27 
Przyszły mistrz. Wierzę w niego :)
 Autor komentarza: sknerus
Data: 30-12-2009 20:09:33 
songo-jeżeli Maaster cały cykl przygotowawczy spedziłby z Panem Gmitrukiem to zarówno Diablo jak i Kołodziej zostaliby znokautowani
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 30-12-2009 20:11:18 
Jak dla mnie na dzień dzisiejszy Master powinien sobie poradzić z Diabełkiem. Krzysiek już się chyba nie rozwija, a szkoda...

Z Masterem wbrew pozorom byłoby znacznie ciężej. Kołodziej nie jest jeszcze wirtuozem, ale długie łapki ciężko jest obejść.

Jakbym miał wybierać to oczywiście wolałbym obejrzeć Mastera właśnie z Kołodziejem.
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 30-12-2009 20:15:30 
Masternak ma potencjał i Janik niech już zejdzie na ziemię i poczeka aż mu promotor załatwi jakiegoś gościa z Grimudadu o znikomej wiedzy bokserskiej. Master takiego Janika może przerzucać sobie z ręki na rękę.
 Autor komentarza: zin
Data: 30-12-2009 20:24:16 
rewanż z Janikiem nic mu nie da , za to w przypadku wygranej z Kołodziejem lub Diablo , skoczyłby znacząco w górę w rankingach .
 Autor komentarza: pragaa
Data: 30-12-2009 20:26:17 
chłopak jest bardzo młody bardzo go lubie ale obiektywnie na dzień dzisiejszy bardzo dużo pracy przed nim poważne walki mysle za 3 lata wszystko czas pokaże kiedyś fachowcy na czele z jerzym kulejem przepowiadali kariere większą od michalczewskiego polskiemu royowi darek mając26 lat był mistrzem świata polski roy szkoda gadać zrobiono mu straszną krzywdę zamiast pracowac nad brakami techniką kondycją bardzo trudno wyeliminować w pózniejszym wieku złe nawyki albo nauczyć techniki pracy nóg
 Autor komentarza: tedeunio
Data: 30-12-2009 20:37:06 
Master nie dostanie tej walki z jednego powodu, przygotowalby sie do niej, juz to pokazal, "Bulity" sa mocni z przeciwnikami co o walce dowiaduja sie na tydzien, dwa przed.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 30-12-2009 20:37:07 
Ale bzdury wypisujecie. Diablo go wyklepie.
 Autor komentarza: kolano
Data: 30-12-2009 20:38:01 
hahaha prosze was koledzy o czym Wy mowicie, Kolodziej lepszy od Wlodarczyka? Kolodziej dopiero co wchodzi na ring z lekko lepszymi zawodnikami, Diablo takie walki już miał i zle nie wypadał wiec takich bzdur nie piszcie! A co do Mastera to ma chlopak racje co prawda w walce z Krzyskiem nie widze go za bardzo baa wcale go nie widze, to bylo by cos w stylu HUCKU - USS tyle ze w mniejszym wydaniu. Dziękuje.
 Autor komentarza: picer23tm
Data: 30-12-2009 20:47:58 
NIGHTRIDER mam ten sam problem co Ty z kablówką, pozostaje nam jedynie inwestycja w dekoder cyfrowego polsatu!!!
Zgadzam sie całkowicie z Masterem, taki rewanż niema sensu z jego perspektywy i zobaczycie że po nowym roku gdzieś pojawi się opinia Janika że Masternak go unika i boi sie walki z nim ale myśle że tym razem taka szopka z jego strony już nikomu sie nie spodoba i nikt w te słowa nie uwierzy.
Janik zapowiadał sie na wielki talent i odnosił sukcesy już na ringach amatorskich, ale na zawodowych było już nieco gorzej, bo skoro zrezygnowali z niego w Universum i trafił do BKP to chyba jednak materiałem na mistrza nie jest. A co Włodarczyka to na pewno nie byłby zainteresowany taką walką,a dla Kołodzieja byłby to bardzo trudny rywal więc na pewno nie dojdzie do takiej walki gdyż szkoda by było zepsuć taki ładny bilans Pawła.
Wie ktoś jaka miała by być walka wieczoru gali w Katowicach o której coraz częściej sie mówi?? Być może walka Rafała Jackiewicza o pas?? Czy będzie to kolejna gala Polsat Boxing Night?? Bo słyszałem już o pojedynku Soszyński-Kuziemski podczas tej właśnie gali
 Autor komentarza: Daw
Data: 30-12-2009 20:51:27 
I tak trzymaj Master rozjechales Janika jak kelnera wiec nie ma mowy o rewanzu ty musisz isc do przodu i walczyc z coraz lepszymi rywalami a nie zajmowac sie jakims Janikiem ktory nie moze sie pogodzic z porazka,a co do walki z Wlodarczykiem lub kolodziejem to mysle ze z Krzyskiem moglo by byc ciezko choc szanse daje 50/50 moim zdaniem z Kolodziejem byloby latwiej aczkolwiek jak dla mnie to obydwie walki bylyby bardzo ciekawe!
 Autor komentarza: pragaa
Data: 30-12-2009 20:59:35 
zdziwiony jestem że nikt na cuna go nie nasyła przecież to że talent to wiadomo dajcie mu złapać przynajmniej doswiadczenia prowadzi go gmitruk to mądry człowiek on wie co dla mateusza jest najlepsze
 Autor komentarza: kolano
Data: 30-12-2009 21:11:41 
na Cunna? haha to nie bylo by za mądre...
 Autor komentarza: pragaa
Data: 30-12-2009 21:34:34 
włodarczyk będzie walczył o pas więc odpada z kołodziejem było by na co popatrzeć janik wykluczony po walce dostaje małpiego rozumu cios był bardzo słaby miałem poważne problemy ze wstaniem
 Autor komentarza: kwiczol
Data: 30-12-2009 21:37:49 
Och Ach niektórych wypowiedzi czytać się nie da-jeżeli Masternak rozjechał "kelnera" Janika to czym się podniecać.Z Gmitruka fakt faktem bardzo dobrego trenera robicie geniusza -w takim bądź razie dlaczego Wilczewski prezentuje zgoła inny poziom niż inne "gwiazdy" O'chikara Gmitruk Team.Bez Bullitów nie ma w Polsce boksu-sam Adamek czy też na chwile obecna przereklamowany Masternak(przecież pobił tylko "kelnera" z Polski) nie nakręcą "interes" .Najbardziej denerwują jednak wypowiedzi mądrali zza komputera-siedzieć i pieprzyc głupoty jest łatwo
 Autor komentarza: Dominic
Data: 30-12-2009 21:38:05 
Coraz bardziej mi się podoba Masternak - i napewno godnie zajmie miejsce Tomasza Adamka,oczywiście musi miec obok siebie odpowiednich ludzi którzy będą szlifować ten talent !
Już ktoś tutaj napisał że który kolwiek stanie w szranki z ,,Masterem" czy Kołodziej czy ,,Diablo" to Mateusz obije stajnie Wasyla !
Wasyl - raczej nie zaryzykuje bo za dużo kasy włożył w nich , a Masternak by im spieprzył bilans !
Ale ciekawy jestem jaka będzie odpowiedz bullitów :D
 Autor komentarza: Daw
Data: 30-12-2009 21:46:33 
kwiczol-wiem ze pijesz do mnie,ale ja nie nazwalem Jaknika kelnerem tylko napisalem ze Masternak rozjechal jaknika jak kelnera,a to nie to samo,a jak ci sie nie podoba to co napisalem to nie czytaj proste!!!!!
 Autor komentarza: kwiczol
Data: 30-12-2009 22:00:38 
Komentujcie teraźniejszość nie wyolbrzymioną i wymyślona przyszłość.Nie mam nic do Mastera dał sobie bezsprzecznie rade z Janikiem a teksty typu Master obije stajnie Wasyla mówią same za siebie.


PS
Proszę nie brać do siebie moich komentarzy które i tak są chyba? lepsze niż 90% chwalebnych poematów .
 Autor komentarza: RAF1
Data: 30-12-2009 23:26:43 
kwiczol
że tak z ciekawości zapytam. Czy ty masz coś wspolnego z BKP? tzn. jesteś człowiekiem związnym z tą grupą. bo coś mi zapachniało...
pozdro
 Autor komentarza: bokser88
Data: 30-12-2009 23:28:57 
kto to jest tak zwany Polski Roy o którym pisze pragaa?
 Autor komentarza: RAF1
Data: 30-12-2009 23:29:38 
a co do Wilczewskiego to w 100% sie zgadzam, Gmitruk cudotwórcą nie jest(jest po prostu b. dobrym trenerem), ale jak to mówią " z gówn* bata nie ukręcisz"
 Autor komentarza: Emilio
Data: 30-12-2009 23:34:13 
Dajcie Masterowi Diablo albo Kołodzieja, jestem bardzo ciekawy. W obu przypadkach bede kibicował Masternakowi.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-12-2009 01:35:49 
Masternak Kolodzieja by obil pewnie..Rewanz z Janikiem to raczej nie teraz albo raczej i nigdy..Masterowi to nie jest potrzebne..Na miejscu Ochikara Team nie dawal bym Mastera na Diablo..Mateusz ma duzy talent i mysle ze bede z niego ludzie ale Wlodarczyk ma naprawde spore doswiadczenie poza tym ma za soba ringowe przeprawy chocby z Cunnem czy Fragomenim..Poki co chyba zbyt ryzykowne by to bylo posuniecie dla Teamu Gmitruka..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-12-2009 01:51:58 

"kto to jest tak zwany Polski Roy o którym pisze pragaa? "
To Dawid Kostecki..Pragaa ma na jego punkcie obsesje..hehe..
 Autor komentarza: pragaa
Data: 31-12-2009 03:33:45 
fakty są takie że master musi stoczyć kilkanascie walk by walczyć o wysokie cele natomiast jeśli chodzi o dawida zrobiono z niego gwiazde to nie ja wmawiałem mu bajeczną kariere tylko pseudo eksperci on w to uwierzył jak on ma się rozwijać prosze zobaczyć jakich przeciwników dostaje jackiewicz proste mocnych jest oczywisty progres tego zawodnika nawet hutkowski dostaje lepszych albert przestał zadawać się z kelnerami tylko z mocnymi jest duży postęp mistrza europy nie jest łatwo zdobyć najpierw dobrzy sparing partnerzy potem dobrzy zawodnicy może mistrza europy zdobędzie jednego mu życze bo jest ojcem ma dzieci zarobienia paru mln złotych
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 31-12-2009 07:41:54 
Kostecki to Polski Roy ???? Panowie to obraza dla Roya.... Kostecki jak zwykle walczy TYLKO z kelnerami i jedyne co potrafi dobrze robić to zwalać wszystko na trenera i robić DEBILNE miny, Jakoś inni zawodnicy potrafią dostawać coraz lepszych zawodników tylko ten biedny nie może..
Brawo dla MASTERA że się pnie w górę a przynajmniej chce i nie walczy z kelnerami i nie nabija sobie rekordu.
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 31-12-2009 08:24:44 
jajo1125
każdy ma prawo mieć swojego "Roya" hehehe
O którymś bokserze pisano "albański Tyson" o Czagajewie "biały Tyson" itd. Więc możemy mieć "polskiego Roya"
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 31-12-2009 09:05:19 
ZIBI
pewnie masz rację..:) ja po prostu nie lubię zbytnio takich porównań, bo żeby jeszcze porównywać kogoś kto na to zasługuje do "Roya" to ok...
Pozdrawiam
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-12-2009 09:10:55 
To zależy jaki okres Roya brać pod uwagę ;)

Wam też się nudzi dziś w pracy?
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-12-2009 09:13:00 
A wracając do tematu według mnie Janik wyraźnie przegrywał pojedynek- tylko Master się nie spieszył. Po 1 rundzie wiedział, ze go rozwali i spokojnie robił swoje.

Psychikę Master ma na mistrza- warunki fizyczne też. Oby się nie zmarnował.
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 31-12-2009 10:23:48 
glaude
Mi się nudzi jak cholera....:)
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 31-12-2009 10:25:08 
mi też
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 31-12-2009 10:38:44 
już przeczytałem "cały internet" na pasjansa już patrzeć nie mogę
gdzie balujecie dziś ?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-12-2009 11:07:27 
Master jakby zlapal masy to w wadze ciezkiej tez moglby zaistniec!!..sadze ze juz niedlugo bedzie sie przestawial na ciezka..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.