ADAMEK: KLICZKÓW MOŻNA OSZUKAĆ

Przygotowujący się do zaplanowanej na 6 lutego walki z Jasonem Estradą Tomasz Adamek (39-1, 27 KO) był ostatnio gościem audycji Brada Cooney’a z 8countnews.com. Poniżej ciekawsze fragmenty wywiadu z polskim mistrzem magazynu "The Ring".

Pojedynek z Gołotą:
- Ta walka pokazała, że mogę wygrywać w wadze ciężkiej (…) To były wielkie emocje, ale bokser musi być do tego przyzwyczajony.

Jason Estrada: - Cieszę się, że wychodzę do dobrego zawodnika, bo zapowiada się dobra walka. Czuję się jednak silniejszy i 6 lutego w Prudential Center pokażę, że Adamek dąży do walki o mistrzostwo świata (…) Estrada jest dość szybki jak na wagę ciężką, ale nie ma uderzenia. Lubi walkę w półdystansie, jednak ja nie walczę w półdystansie i będę boksował swoje.

Siła ciosu w wadze ciężkiej: - Mam więcej siły w wadze ciężkiej, czuję to na treningach. Pokazałem to w walce z Gołotą, że mogę przewrócić nawet 250 funtów.

Przyjmowanie ciosów w wadze ciężkiej:
- Uderzają mnie, ale i ja oddaję. To są cięższe ciosy, ale wolniejsze. Jestem szybszy i widzę te ciosy.

Szanse z braćmi Kliczko: - Wchodzę do ringu, by oszukać przeciwnika, nawet jeśli jest taki wielki jak Kliczko. Jeśli jesteś szybszy, możesz oszukać rywala, co pokazał na przykład Haye w walce z Wałujewem - mały z dużym może zwyciężać.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: waden15
Data: 22-12-2009 02:47:01 
Tyle że Kliczkowie raczej są szybsi niż Adamek.

Moi Penguins przegrywają 0 - 3 z Devils - kur...
 Autor komentarza: dragon1916
Data: 22-12-2009 03:57:26 
Kliczkowie nie sa szybsi od Adamka! sa duzo silniejsi fizycznie maja lepsze warunki wzrost waga! Tomek jest bardzo inteligentnym bokserem i jestem pewny ze razem z Andrzejem Gmitrukiem znajda sposob zeby oszukac Kliczkow!oni walcza bardzo schematycznie i wykorzystuja przewage warunkow fizycznych!jak pokazala ostatnia walka Witaljego z Johnsonem ze jezeli przeciwnik nie pozwoli im boksowac swojego sa do pokonania.Tak naprawde na dzien dzisiejszy w wadze ciekiej nie ma wielkich bokserow i mysle ze Adamek za jakis czas moze tam namieszac! Cale szescie ze sa wybitni zawodnicy w nizszych wagach ktorych walki mozna ogladac z przyjemnoscia!bo walki o pasy w ciezkiej przynajmniej ostatnie Waujewa z Heyem czy wspomniana wczesniej Kliczko vs Johnson to duzo wspolnego z boksem na najwyszym poziomie nie mialy! ogladajac te pojedynki mozna sie tylko cieszyc ze nie byly rozgrywane za oceanem! nie przespac nocy dla czegos takiego nie bylo by warto!
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 22-12-2009 08:46:35 
Kliczków raciej nie możno oszukać.
Mimo że za każdym razem liczę że ktoś w końcu wygra ale muszę przyznać że bracia nie są do pokonania.
Ostatnia szansa i to znikoma to Povetkin
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 22-12-2009 08:51:12 
O jakie "oszukanie "kliczków chodzi Adamkowi? Czy może takie jakie wywinął Collonie? (Sam żalil się na łamach polskiej prasy, że Adamek nie zapłacił mu obiecanych 5000 $). Myslę, że Tomek może mieć cień szansy wyłącznie na dokonanie właśnie takiego oszustwa w stosunku do Kliczków. W ringowe pewnie on sam nawet nie wierzy. Cztery miesiące temu nie podjął rękawicy rzuconej przez Włodymira a ostatnio nawet wykręcił sie od propozycji Chagajewa i Toneya, więc lepiej niech teraz siedzi cicho i obija dale kelnerów w rodzaju Estrady.
 Autor komentarza: Rebel
Data: 22-12-2009 08:53:59 
Kliczków można pokonać lucky punchem ( David Tua ), ale w zasadniczej walce szybkość to chyba najlepszy sposób żeby jakoś wypunktować większych przeciwników. Może rzeczywiście dokonać tego będą mogli zawodnicy mniejsi a szybsi ( Haye, Adamek).
Pożyjemy, zobaczymy.
 Autor komentarza: sknerus
Data: 22-12-2009 09:00:35 
MAXIMVS -miał przyjac prozpozycje Kliczki na 2 tygodnie przed walka?Chyba zartujesz.Nie wierzylismy w Tomka w junior cięzkiej,wiekszosc nie dawała mu szans teraz nie wierzymy w mistrzostwo w cięzkiej.Ja wierze,ze moze ponac kazdego a jego głownym atutem jest mocna psychika.On napewno nikogo sie nie boi.Kurde jak to jest,mamy jednego klaasowego boksera i jeszce wieszamy na nim psy.ps.Chagajew do stanów nie poleci,a w niemczech Tomek musiałby go posłac z 10 razy na dechy ,ze by wygrac/choc pewnie wtedy by przegrał przez dyskwalifikacje/.Toney to szczekacz,który zamiast walczyc to wszystkich obraza i pierdzieli farmzony.
 Autor komentarza: Sugar
Data: 22-12-2009 09:08:39 
Estrada to dobry bokser i sama walka z Povietkinem to pokazała.A co do Kliczków to wierze, że Adamek może ich pokonać swoją szybkością i sprytem.
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 22-12-2009 09:10:26 
w rodzaju Estrady i takiej zakutej pały jak Maximvs, miłośnika teorii spiskowych rodem z onetu. Płakać się chce ze śmiechu
 Autor komentarza: unlocer
Data: 22-12-2009 09:49:37 
Tylko ring może rozstrzygnąć.Adamek jest bardzo dobrym bokserem ,a w takim przypadku zawsze wszytko jest mozliwe. Nawet z bracmi.Przegrywających faworytów wszyscy widzieliśmy.
 Autor komentarza: Luton
Data: 22-12-2009 09:54:42 
ten Chagaev to nie jest czasem wymysł kibiców? czy ktoś coś słyszał o propozycji walki z obozu Chagaeva ?? ja nie, choć może mi to umkneło.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 10:39:34 
Tomek Adamek jest szybszy od Kliczkow, jest dobrze wyszkolony technicznie ma niezly cios jak na wage ciezka ale..ma nieco dziurawa obrone i lubi przyjac co udowadnia prawie w kazdej walce..Tylko ze taka bomba jaka dostal od Banksa jesli bedzie jej adresatem ktorys z Braci to Adamka poprostu polamie..Na dzien dzisiejszy ja nie wyobrazam sobie Adamka z Kliczkami ale daje mu duze szanse z pozostalymi ciezkimi..Kliczkom moga zagrozic w tej chwili Dawid Haye, Dawid Tua i moze w niedalekiej przyszlosci Solis..
 Autor komentarza: glaude
Data: 22-12-2009 10:54:21 
Panowie, szybkością można zniszczyć każdego. Wystarczy odświeżyć sobie walkę Władka z Sandersem, który warunków na ciężką raczej nie miał- a mimo to Wład nie istniał w tym pojedynku. Corrie go zdemolował.

Mówiąc językiem II Wojny Światowej- to był "Blietzkrieg".

Pytanie czy Góral ma tylko tak szybkie ręce jak pięściarz z RPA ?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 11:01:17 
Goral nie ma takich warunkow fizycznych jakie mial Sanders..Wlad to juz nie jest ten sam Wladek sprzed tej walki..ktorys z ciosow Braci na pewno by doszedl do Tomka glowy a wtedy mit o granitowej szczece by prysl..Szansa na tytul dla wielu pojawi sie gdy odejdzie Vitek moze rok gora dwa..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 11:04:19 
Obecnie jesli przypatrzymy sie dzisiejszej czolowce ciezkich to wszyscy sprawiaja wrazenie jakby juz nie mogli sie doczekac emerytury Vitka..Povietkin, Haye, Tua, Solis..Oni czekaja na schede po Vitaliju..Szczerze watpie aby Wladimir chial unifikowac pasy wszystkich federacji, to moze sie okazac zgubne w skutkach..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 11:15:16 
Glaude
Taka szybka przeprawe Kliczkom moglby zaserwowac Tua albo Haye oczywiscie nie mowie ze by tak bylo ale by byc moglo..Adamek ma inny styl walki..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-12-2009 11:16:27 
Tomek to dobry piesciarz ale moim zdaniem nie posiada zadnego atutu na to zeby pokonac ktoregos z braci.Ta jego szybkosc to jedynie mogla by mu sie przydac zeby przez 12 rund uciekac jak robil to Haye z Walujewem.Sa jednak pewne roznice Walujew jest o klase gorszy od kazdego z braci,Haye mimo wszystko jest chyba szybszy od Adamka no i najwazniejsze Anglik mogl sobie pozwolic na taki sposob prowadzenia pojedynku poniewiaz przed walka mial zagwarantowane zwyciestwo
 Autor komentarza: amin
Data: 22-12-2009 11:29:26 
ale panowie nalezy zauwazyc ze vitak to co pokazal podczas ostatniej walki to nie bylonic nadzwyczajnego. lata robia swoje. kompletnie sie zawiodlem na vitaliju. nie dosc ze nie mial tej sily co zawsze to z dynamika i szybkoscia bylo tragicznie. jesli tak by zawalczyl z solisem heyem lub nawet adamkiem to moze przegrac. oczywiscie moze wplyw na jego forme mialo zlekcewazenie rywala. pamieram walke z peterem w ktorej zaimponowal (tymbardziej z mial 4 lata przerwy), kolejna walka z gomezem juz nie zachwycula-vitek jakby zardzewialy. w koncu walka z areola kiedy ukrainiec dal dobra walke i wydawac by sie moglo ze nie ma sobie rownych to ostatnio zawalczyl tragicznie. w kazdym razie wydaje mi sie ze zostal mu rok kariery jeszcze.
co do wladimira to w walce z czagejewem zobaczylismy jego prime. byl szybki silny i dynamiczny jak nigdy. ciekawe tylko jak dlugo on ma zamiar jeszcze walczyc. osiagnol juz wiele a i finansowo jest juz ustawiony
 Autor komentarza: unlocer
Data: 22-12-2009 11:56:04 
A ja wam powiem ,że tylko ring weryfikuje wszystko.A skreślanie Adamka przed walką nic nie da.Myslę ,że po walce z Estradą zobaczymy na co stać Adameka.Na ile jest zdeterminowany .
 Autor komentarza: saddam
Data: 22-12-2009 11:57:58 
co to ma za znaczenie w przypadku Adamka czy jest szybszy od braci czy nie. Oni po jego ciosie co najwyżej się obliżą, ale on po ich to już nie ważne z gardą czy bez, będzie przekładany z ręki do ręki. Połamią chłopaka.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 12:11:05 
Dobra rada dla Tomka jest taka aby sie zbytnio nie wychylal przed szereg i nie pchal na Kliczkow teraz..Jest troche piesciarzy z ktorymi moglby powalczyc, niezle zarobic no i sie wypromowac..Peter, Areola, Chagajew, Povietkin..Tu niech szuka szczescia poki co..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-12-2009 12:15:57 
uncoler
walka z Estrada nie odpowie nam czy Adamek ma jakies szanse z Bracmi poniewaz jest on zawodnikiem kompletnie innym niz Ukraincy
amin
Vitek mial 2,5 miesiaca przerwy pomiedzy Arreola a Jonhsonem.Sam napisales ze z Arreola wypadl bardzo dobrze uwazasz wiec ze w ciagu okolo 10 tygodni mogl zardzewiwc? Ja bym nie wyciagal tak pochopnych wnioskow,oczywiscie lepszy to on juz nie bedzie ale stac go napewno na kilka dobrych walk.Zreszta starszy Kliczko nigdy nie lubil walczyc z takimi przeciwnikami jak Johnson czyli ludzmi-gumami i ostatnie najwazniejszy on wygral ten pojedynek bezdyskusyjnie
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 12:23:06 
Vitek moze i rdzewieje juz pomalu ale Johnsona zalatwil bezdyskucyjnie, choc pare lat wstecz pewnie by go upolowal..Adamek to fighter, lubi bitke jeden blad w obronie a moze juz nigdy do ringu nie wyjsc..Zbyt duze ryzyko..Haye juz to wie..
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 12:44:50 
amin
mylisz się co do Vitalija gdyż tak się walczy jak rywal pozwala i tak jak napisał andrewsky z "gumami" się najciężej walczy na punkty a jednak Vitalij i tak był szybszy i dokładniejszy od Gomeza czy to Jonsona gdzie można by powiedzieć według opini o Vitku że jest "drewnem" z siłą = powinien na punkty przegrywać z takimi pięściarzami a jednak i tak ich zdeklasował. Peter czy Areola już nie byli gumami więc obijał ich jak chciał i łatwiej takim wkładać potężne ciosy i chociaż byli mega silni to nic nie mogli zrobić i łatwiej było ich skończyć. Odnosimy się tutaj do Adamka który to jak trafił na "gumę" Dowsona to przestał istnieć pomimo przewagi siły a Vitalij tak naprawdę nawet gumy demontował.

sknerus
Adamek był w treningu wprawdzie na innego przeciwnika gdy dostał propozycją walki w Wladimirem
jak sobie prześledzisz historię to Vitalij nie był w treningu pod jaką kolwiek walkę i dostał propozycję od Lenoxa na 2 tyg przed starciem i ją podjął gdzie cały świat bokserski uważał że Vitek zostanie rozniesiony przez Levisa - i ogólnie Kliczki nikogo nie unikali i za to są kozaki.

 Autor komentarza: amin
Data: 22-12-2009 12:46:35 
andrewsky nie wiem czy mugl zardzewiec w takim czasie, napisalem ze moze wynikalo to z lekcewazenia rywala. fakt jest taki ze 2 ostatnich walkach bylo 2 roznych vitkow
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 12:48:03 
jak do tej pory wszyscy Kliczków oszukują :

- obiecują że ich obiją i nie dotrzymują słowa
 Autor komentarza: amin
Data: 22-12-2009 12:51:30 
cezary27 masz racje ale czy johnsn to tak zwana "guma"? mozna sie tu zastanowic. dla mnie typowa guma byl swojego czasu byrd. niemniej jednak tego johnsona kliczko pare lat temu by ciezko znokautowal a teraz nie tyle ze tego nie zrobil to nawet go nie naruszyl co niejedniokrotnie rywal pokazal wysmiewajac, wystawiajac jezyk itp (ogulnie pajacujac)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 12:53:51 
Vitek nikogo nie unika to prawda..Wladimir choc moim zdaniem jest lepiej wyszkolony od Vitalego to jednak jest ostrozniej prowadzony..z Sandersem nie chial rewanzu..Zrobil to za niego brat..
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 12:58:40 
Coloway Kołodziejowi też język pokazywał więc to raczej nie świadczy o tyż że nic ciosy nie znaczą a Jonson raczej przeprowadzał ucieczkę unikał walki klinczował pochylał się do kolan długo by wymieniać ale ok w primie Vitek raczej by ubił Kevina (choć łatwiej ubić kontrując niż ganiając za kimś i tu łatwiej było dotrwać Jonsonowi walczącemu asekuracyjnie nie narażając się gdzie to Vitek atakował i narażał się na kontry)
 Autor komentarza: amin
Data: 22-12-2009 13:04:57 
no tak masz racje. ale jak dleko pamiecia siegam to po walkach vitka jego rywale nie wygladali ciekwie natomist jonson byl po 12 rundach w dobrej formie. nie bylo widac po nim 36minut szrmierki na piesci z wielkim kliczka. nie zmienia to jednak faktu ze ukrainiec wygral zdecydowanie jednak jego brat w moim udczuciu jest obecnie duzo grozniejszym rywalem.
pozdro
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 13:13:17 
Wladimir lepiej radzi sobie z technikami
Vitalij lepiej radzi sobie z twardzielami
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 13:17:29 
w sensie łatwiejszej przeprawy/mniejszego zagrożenia porażką
 Autor komentarza: amin
Data: 22-12-2009 13:28:36 
i tak wlasnie ich sobie dobieraja
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 13:37:22 
ja wiem czy tak ma dobieranych Vitek - walczy jak leci raz z gibającymi się raz z czołgami i z Haye chciał walczyć (wiemy jak nie doszło do tego)
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 13:42:07 
Wlad też raczej leci po kolei a że tak się układa to można wyciągać wnioski o celowości choć niekoniecznie, z Haye z mega ciosem chciał walczyć a dlaczego nie doszło do tej walki też wiemy
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-12-2009 13:45:37 
cezary27 pewnie dlatego że dostał propozycję walki z dużo łatwiejszym Walujewem za te same pieniądze, ale kto wie?
 Autor komentarza: glaude
Data: 22-12-2009 13:48:50 
Vitek jest jak buldog, im ma twardszego przeciwnika- tym zacieklej walczy. Jest jak zraniony drapieżnik. To wojownik.

Władek to panikarz- gdy czuje presję zaczyna się gubić. Do tego nie jest odporny na ciosy. Cała sztuka w pokonaniu Włada to szybkie skrócenie dystansu i mocne, krótkie sierpy w półdystansie. Jest tylko jedno "ale"- przejście przez ogień jego mocnych ciosów prostych. Ktoś kto tego dokona, poskłada Władka w "kostkę 30x30 cm". Gdyby Peter miał instynkt zabójcy, młodszy z braci miałby jedno KO więcej w rekordzie w plecy.

Co do C.J. Sandersa- jego przegrana z Vitkiem jak dla mnie jest dyskusyjna (to znaczy sam werdykt). Dla mnie walka mogła toczyć się dalej.

Dla mnie Góral ma wystarczająco mocny cios na Władka, tylko nogi ma za wolne.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 13:52:51 
odnośnie Adamka
jeśli wygra z Estradą (mam nadzieję że wyraźnie najlepiej przed czasem) powinien starać się o eliminator. W tym wieku już odradzał bym mu przyzwyczajanie się do zbyt wielu ciężkich ciosów bo może niestarczyć czasu na odpowiednie zaleczanie obitej głowy żeby przed 35 zawalczyć o mistrza HW.
Im mniej przyjmie tym lepiej więc wg mnie powinien być Estrada, eliminator i o tytuł, a jeśli się nadarzy okazja brać o tytuł już po Estradzie (najlepiej Haye sprowokować chyba że tego Ruiz puknie choć to małe szanse)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 13:53:30 
Dokladnie z Wladem ten kto dystans skroci i ma cios ten moze byc niebezpieczny..Taki mogl sie okazac Areola..wiec walczyl Vitali..
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 14:03:58 
glaude

Vitek tak tłukł Sandersa który nie chciał się przewrócić że mógłby go zabić na stojący gdyby nie sędzia

kontrowersyjnie to przerwany był pojedynek Adamek Gołota gdzie po drugim wstaniu Gołoty Adamek atakował Goły poleciał na liny bo mu się nogi rozjechały na Polskim mokrym ringu z plastikowymi reklamami (Adamek też jeździł jak początkujący narciarz) nie podważam jednak zwycięstwa i i tak nieuniknionej porażki Gołoty.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 14:07:17 
lukaszenko
Areola był wysoko w rankingu WBC więc tam dostał walkę
tak jak Włodarczyk był w WBC (brak go w innych czołówkach)więc z Fragiem.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 14:10:04 
lukaszenko

a Władek miał wolną obronę z Haye toczyć a był Ruslan i teraz go czekają obowiązkowe obrony z Povietkinem, z Edim więc siłą rzeczy nie mogło być walki z Chrisem i z powodu obowiązków ciężko będzie
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 14:20:20 
cezary27
Okej ale chyba sie zgodzisz ze z dwoch braci to Vitek bierze czarna robote na siebie..Wladek nie chial rewanzu wziasc na Sandersie bo tamten mlodego Kliczke wyczul..Jak dla mnie Wladek jest lepszy ale Vitek twardzszy..Vito ma lepsza psyche i szczene..
 Autor komentarza: cezary27
Data: 22-12-2009 14:23:05 
dokładnie tak jak teraz piszesz - zgadzam się
ale nie wszędzie doszukuję się podstępu u Kliczków (podstęp to był u Haya)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 14:30:10 
Cezary27
Ja sie nie doszukuje podstepow bo wedlug mnie Kliczki sa nr 1 w wadze ciezkiej i niestety raczej na chwile obecna poza zasiegiem innych ciezkich..Tak jak wyzej napisalem ze szanse dawalbym ewentualnie Haye w walce z Vitkiem i Tule w walce z Wladkiem..To ze Haye omija Kliczkow jest oczywiste i zrozumiale..David jest znany, wypromowany juz i ma mozliwosc zarobienia dobrej kasy na innych bokserach, ktorzy sa w jego zasiegu i tak robi..Vitek czy Wladek dla wshodzacej gwiazdy Haye jest zbyt duzym i niepotrzebnym ryzykiem..
 Autor komentarza: glaude
Data: 22-12-2009 14:48:24 
Cezary27:

"Vitek tak tłukł Sandersa który nie chciał się przewrócić że mógłby go zabić na stojący gdyby nie sędzia "

I w tym jest sedno. Ja pozwoliłbym dalej na tę walkę- dla mnie Sanders nadawał sie do walki. To już jednak historia...

Co do Włada- będzie panowal dotąd, dopóki Vitek będzie walczył. Z chwilą przejścia starszego z braci na emeryturę, nikt go nie uratuje przed groźnymi przeciwnikami i nikt nie weźmie odwetu na jego pogromcach.

Dlatego ja uważam, że Władek z Vitkiem razem odejdą z boksu.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 14:51:50 
Dokladnie fenomen braci Kliczko polega na tym ze jest ich dwoch..
 Autor komentarza: vasyl
Data: 22-12-2009 14:57:57 
Witam dajcie Adamkowi Dawida Tua i zobaczycie jaka ma szczeke ? max 4 runda i ciezkie ko na Adamku a takie piepszenie ze jest szybki i ma cios to brednie na Banksa i Gunna starczylo ale to sa kelnerzy i z takimi moze walczyc bo ma na to papiery reszta jest w sferze marzen Adamek nigdy nie bedzie mistrzem w ciezkiej!!!! Chyba ze zostanie sam i sami emeryci po 45l i bedzie to opowiadal jak pokonal mistrza i jak nikogo sie nie boi a ucieka przed kazdym mistrzem
 Autor komentarza: amin
Data: 22-12-2009 15:11:03 
glaude watpeim zeby bylo tak jak piszesz. vitak juz byl na emeryturze a wladek walczyl jakos dalej. po za tym boks to jest indywidualny sport wiec w ringu mlodszemu nie pomoze to ze starszy tez jest aktywny piesciarsko. bo nie moga zmieniac sie miedzy rundami tylko samemu trzeba pokonac przeciwnika. a wladek staal juz z groznymi rywalami :peter heye (to nie wladek sie wycofal)
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 22-12-2009 15:37:49 
Bracia Kliczko są do oszukania ale Ty tego nie zrobisz.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 22-12-2009 15:53:50 
Adamek jest w stanie oszukać Kliczków. Jest tylko jeden warunek - musi zatrudnić sie u nich na stanowisku ksiegowego.

W szanse na pokonanie Kliczki chyba nikt poważny nie wierzy. Podnietę mogą łapać tylko takie głupki i dzieciaki jak naczelny harcerzyk Tomasza Adamka - WinkyWright.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 22-12-2009 16:12:38 
tytuł artykułu: "ADAMEK: KLICZKÓW MOŻNA OSZUKAĆ"

A daj Ci Panie Boże tego !! Życzę powodzenia i samych sukcesów !!
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 22-12-2009 16:53:15 
MAXIMVS - święta idą i niech się wygada WinkiPinki...
Chce se wierzyć w Adamka? Niech se wierzy... Ma jego plakat nad wyrem? Niech ma...
Ja chcialbym miec papier toaletowy z wizerunkiem Mistrza - tylko to oddałoby gdzie go mam :)
 Autor komentarza: NieWeszles
Data: 22-12-2009 17:31:47 
Dragon1916,
Kliczko zastosował plan "bezpiecznego boksu", wypunktować i pojechać do domu. Johnson w niczym mu nie przeszkodził.. Uważam, że gdyby mu się chciało to mógłby to inaczej rozegrać. Poczekajmy do takiej walki z Huymakerem (miejmy nadzieje, że do niej ostatecznie dojdzie), wtedy Dawidek będzie leżał kilka dobrych minut na deskach.

Ja nie wiem Panowie o co tu do licha chodzi..
Każdy ma TAKTYKĘ/PLAN na Kliczków, a każdy z nimi przegrywa.
Do diaska.. Co jest grane?!

Nie oszukujmy się, raczej nic z tego.
Chociaż zobaczyłbym chętnie tą walkę, bo Tomasz ma serce do walki.
Tak więc nie przekreślam jego szans do końca. :)
 Autor komentarza: rambuni
Data: 22-12-2009 17:40:52 
Ciężki temat z tymi Kliczkami. Jak na razie są niezagrożeni. Chambers to fajny chłopak, ale chyba nie da rady. Adamek też raczej by nie dał: tu kluczową rolę odegrałby wzrost, zasięg ramion, siła ciosu. W tych elementach jest TA słabszy; nieznacznie może, ale jednak słabszy. Szybkość, owszem to atut Adamka, ale czy jego przewaga wynikająca z szybkości zdołałaby zapewnić mu zwycięstwo? Raczej jednak nie. Oczywiście w boksie różnie bywa, ale póki co TA w walce z Kliczką którymś stoi na straconej pozycji, szanse ma, ale jest po prostu zawodnikiem słabszym.
 Autor komentarza: glaude
Data: 22-12-2009 19:44:19 
Amin, no właśnie: dlaczego Vitek przerwał boksowanie i (co jeszcze ważniejsze) dlaczego wrócił?

Peter miał Władka na widelcu i przegrał na własne życzenie.
Haye- groźba pyskacza jest realna dla Władka- dla Vitka według mnie nie.

Ja nieodparcie mam wrażenie, że jednak Vitek asekuruje karierę Włada. Potencjalny rywal liczy sie z faktem, że za młodszym stoi sterszy z braci. Z resztą zobacz jak był sformułowany kontrakt z Haye'em.
 Autor komentarza: pragaa
Data: 22-12-2009 20:14:12 
zapominamy o jednym są w boksie niespodzianki nie tacy giganci przegrywali kolejka do kliczków Heye jest bardzo długa zeby dostać szanse walki o pas adamek musi pokonać kilku bardzo dobrych bokserów wole walke adamka o mistrzostwo swiata nawet przegraną niż oglądanie prawie trzydziestoletniego zawodnika który nigdy nie walczył z dobrym zawodnikiem jego specjalnoscią jest obijanie włóczęgów cały czas słysze że się dobrze zapowiada albo że jest perpektywiczny na sparingach głowy urywa
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 20:15:17 
adamek ma juz 33 latka
 Autor komentarza: pragaa
Data: 22-12-2009 20:20:32 
lukaszenko ten perspektywiczny od włóczegów to Dawid. K.
 Autor komentarza: maddog
Data: 22-12-2009 20:47:33 
Abstarhując od faktu czy ewentualnie Tomek Adamek wygrałby czy przegrał z którymś z braci to jedno jest pewne-napewno nie wyszedłby do nich by przetrwac tylko walkę,albo przewrócić się i skasowac wypłatę...chyba temu nie zaprzeczą najwięksi przeciwnicy TA.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-12-2009 23:18:54 
pragaa
Aha;//..to chyba nie lubisz..
 Autor komentarza: sid
Data: 27-12-2009 22:34:00 
oszukac!!??? dobry kawał!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.