NAJLEPSI BOKSERZY DEKADY

Matt Goldstein, Scott Shaffer i G. Leon z serwisu boxingtalk.com sporządzili listę dwudziestu najlepszych pięściarzy mijającej dekady. Kto zajął pierwsze miejsce, kogo zabrakło w  zestawieniu, sprawdź w rozwinięciu.

1a.  Floyd Mayweather Jr
1b.  Manny Pacquaio
3.  Bernard Hopkins
4.  Joe Calzaghe
5.  Shane Mosley
6.  Juan Manuel Marquez
7.  Marco Antonio Barrera
8.  Eric Morales
9.  Wladimir Klitschko
10.  Ivan Calderon
11.  Roy Jones Jr
12.  Israel Vasquez
14.  Miguel Cotto
15.  Ricky Hatton
17.  Lennox Lewis
18.  Jermain Taylor
19.  Pongsaklek Wongjongkam
20.  Chris John

Wyróżnienia: Arthur Abraham, Chris Byrd, Antonio Tarver, Glen Johnson, Rafael Marquez, Cory Spinks, Jose Luis Castillo.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Owned
Data: 20-12-2009 17:16:44 
Oscar de la Hoya?
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 20-12-2009 17:22:00 
a Wałujew ?? Vitalij?? Adamek??
 Autor komentarza: osi
Data: 20-12-2009 17:23:50 
dla mnie osobiscie te rankingi nie maja sensu..;/. klitschko przed lewisem??....ciekawe
 Autor komentarza: pust3lnik
Data: 20-12-2009 17:25:22 
Hahaha mayweather 1szy?? chyba dlatego ze ma rekord 40-0 :/ Troche lipa bo ciagle walczył z kelnerami .. Dla mnie brakuje De la Hoyi oraz Vitka
 Autor komentarza: sakiel
Data: 20-12-2009 17:27:29 
osi
Wladimir przed Lewisem poniewaz Lewis w tej dekadzie boksowal bodajże przez 3 lata.
hopefeld
Adamek?? Walujew??? nie żartujmy
Owned
co takiego zrobil ODLH po 2000 roku??
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2009 17:28:04 
Nie wiem co oni biora podczas tworzenia tych list!!!???..Skoro jest wladek to czemu nie ma Vitka..Jest Shane Mosley i powinien byc ale gdzie u licha De La Hoya!!!???..Joe Calzaghne?? to czemu wtedy nie ma Darka Michalczeskiego??..Antonio Barrera?? a gdzie jest Prince Nazem Hamed??..TRAGEDIA!!
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 20-12-2009 17:30:56 
sakiel
skoro Wałujew ma bodajże indentyczny bilans walk jak Pacquaio i w dodatku był mistrzem to dlaczego nie ma być w tym zestawieniu ?? tak samo Adamek dwa tytuły mistrzowskie i niezły bilans walk zobowiązują go do tego zestawienia
 Autor komentarza: pust3lnik
Data: 20-12-2009 17:34:39 
"a gdzie jest Prince Nazem Hamed??" Dokładnie wspaniały bokser :D Uwielbiam jego spektakularne wejscia na ring .. Szczerze mówiac panowie Matt Goldstein, Scott Shaffer i G. Leon zapewnie nie znają sie na boksie bynajmniej wg mnie
 Autor komentarza: osi
Data: 20-12-2009 17:41:59 
hopefeld prosze cie nie osmieszaj sie bilans to nie wszystko. zobacz bilanse bullitow i zobacz z kim walczyli. z piekarzami z wegier lub slowacji... ehhh..;/
 Autor komentarza: przemo663
Data: 20-12-2009 17:42:59 
Hamed stoczył jak się nie mylę 4 walki po 2000 roku, przegrał walkę z Barrerą, więc jak dla mnie to trochę za mało na pierwszą dwudziestkę dekady.Obaj bracia Kliczko powinni być w pierwszej dziesiątce, 4 miejsce Calzaghe to jakieś nieporozumienie.Zresztą to jest norma w tych rankingach.Tak na szybko to brakuje mi na przykład Celestino Caballero.
 Autor komentarza: Rebel
Data: 20-12-2009 17:46:58 
chodzi o ostatnie 10 lat
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2009 17:47:21 
No w ogole jakies nieporozumienie, jesli jest Wladek i to dosc wysoko a nie ma Vitalija..Clazaghne no nic nie ujmujac ale stuknal dwoch emerytow..Wyroznienia tez sa dobre;))
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 20-12-2009 17:48:42 
osi
w tym momencie Ty się ośmieszasz wyskakując z jakimiś rankingami bulita, wytłumacz dlaczego Byrd dostał wyróżnienie a Wałujew nie ??
 Autor komentarza: osi
Data: 20-12-2009 17:51:18 
hopefeld gdzie ty tu masz byrda??....;d hehehe
 Autor komentarza: osi
Data: 20-12-2009 17:51:38 
a orzepraszam jest..;d
 Autor komentarza: STACH
Data: 20-12-2009 17:53:59 
To nie bilans decyduje o takim rankingu tylko osiągnięcia, wielkie zwycięstwa, Adamek nie odcisnął swego piętna ani na LHW ani na cruiser stąd i naturalnym jest, że brak go w takim zestawieniu... o Wałujewie nawet nie ma co wspominać...
Calzaghe za wysoko... Hatton też dyskusyjny... Jermain Taylor-chyba tylko za dyskusyjne zwycięstwa nad Bernardem...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-12-2009 17:55:09 
Jak to nie ma Najmana? Skandal
 Autor komentarza: osi
Data: 20-12-2009 17:55:20 
no to tak hopefeld : byrd pokonal miedzy innymi holefielda V.Kliczke a ty mi powiedz kogo pokonal waluev?? tylko nie wyskakuj mi ze tez pokonal holyfielda..;d
 Autor komentarza: Markoss
Data: 20-12-2009 17:58:35 
Catillo powinien byc wyzej. Brak Corralesa, Juan Diaz za swoje osiagniecia równiez chociazby wyrózniony powinien byc. Zab Judah?? Paul Williams??
 Autor komentarza: osi
Data: 20-12-2009 18:00:04 
Markoss Zab Judah to chyba najbardziej przereklamowany bokser ...
 Autor komentarza: snake
Data: 20-12-2009 18:00:39 
co to na 19tym.
 Autor komentarza: Krzysiullus
Data: 20-12-2009 18:00:51 
a Prince Naseem Hamed ???
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 20-12-2009 18:01:11 
osi
zobacz sobie pod bilansem kto otrzymał wyróżnienia i tam masz Byrda hehe
 Autor komentarza: snake
Data: 20-12-2009 18:03:36 
taką liste każdy może sobie układać względem swoich typów.
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 20-12-2009 18:05:53 
osi
np Ruiza, McClina, Etienne, a dlaczego nie mam wymieniać Holyfielda?? bo co że stary?? ale pokazuje że do dzisiaj jest w stanie zagrozić najlepszym
 Autor komentarza: Markoss
Data: 20-12-2009 18:08:16 
osi w czym Zab był Tak przereklamowany?? jedyną wade widze w wydolnosci i kondycji?? cała reszta na naprawde wysokim poziomie
 Autor komentarza: osi
Data: 20-12-2009 18:24:23 
mckline doznal kontuzji kolana z walujewem. Dlatego miales nie wymieniac holyfielda poniewaz Walujew tej walki nie wygral , holego przekrecili sedziowie.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 20-12-2009 18:26:35 
Jezu Chryste a gdzie David"Billy Ocean" Haye?????? Może jakiś oddzielny ranking chamów?
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 20-12-2009 18:31:20 
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 20-12-2009 18:31:43 
osi
każdy z nas ma swoje zdanie więc nie ma co dalej tego tematu męczyć ale uważam że na wyróżnienie jak najbardziej zasługuje
 Autor komentarza: pust3lnik
Data: 20-12-2009 18:35:22 
Hmm ogolem to Lewis powinien byc wyzej..
W tej dekadzie wygral z Vitkiem Tysonem Tua I Rahmanem i pare innych nazwisk.. Raczej wielkie nazwiska a tylko miejsce 17 i jeszcze jest za Hattonem :D
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 20-12-2009 18:39:27 
Co to za wielki bokser ten Podstratek Wielkiham (Pongsaklek Wongjongkam), który po zdobyciu mistrzostwa świata walczy z czterema bokserami, którzy mają w bilansie razem 2 walki!!
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 20-12-2009 18:41:16 
Floyd Mayweather Jr
Manny Pacquaio
Lennox Lewis
Prince Naseem Hamed
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 20-12-2009 18:42:02 
To moim zdaniem najlepsza czwórka dekady.. Inni są daleko w tyle..
 Autor komentarza: colombus
Data: 20-12-2009 18:45:46 
hopefeld jezeli uwazasz ze adamek i walujew powinni tu byc to uwazam ze jestes slepy. pozdrawiam
 Autor komentarza: pust3lnik
Data: 20-12-2009 18:49:01 
1. Manny Pacquaio
2. De la hoya
3. Mayweather
4. Lewis

To moje typy
 Autor komentarza: cham
Data: 20-12-2009 18:51:31 
Ktoś się domaga Prince'a Naseema? HAHAHA.
On stoczył w obecnej dekadzie cztery walki z czego jedną przegrał. Pokonał Sancheza, Bungu i Calvo. Z jakiej racji ma tu być?
Co do rankingu, to z pierwszą piątką nawet się zgadzam. Do reszty mam zastrzeżenia, ale nie będę się produkował.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 20-12-2009 18:59:03 
Napewno totalnym nieobiektywizmem jest calkowicie niezrozumialy brak na liscie De La Hoya'i

sakiel, jak to co zrobil, jako jedyny pokonal Mayweathera Jr.

hopefeld, pierwsza moja mysl, no zartuje sobie chlopak, przeciez niektorych taki ranking moze zbulwersowac, ale czytam dalej i widze, ze kompletny laicyzm. Nie wypowiadaj sie hopefeld juz nigdy, prosze.

pus3lnik, to... to jest zestawienie na najbardziej spektakularne wejscia na ring, aaaaa.... to nie wiedzialem. To masz racje chyba.
 Autor komentarza: sakiel
Data: 20-12-2009 19:09:35 
swietlicki : werdykt byl inny...
a jak to nie wystarcza(w wielu przypadkach niestety tak) to polecam statystyke ciosow. mayweather minimalnie wygrał ,policzmy do tego klęske z Pacmanem,i ogolnie 5 porazek w tej dekadzie
ale na liscie wyróznionych rzeczywiscie mógłby być:)
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 20-12-2009 19:16:48 
statystyki pochodza z punktacji sedziow, czyli sa gowniane
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 20-12-2009 19:17:26 
w odpowiedzi do sdakiela to co powyzej
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-12-2009 19:33:51 
De La Hoya wygrał z Mayweatherem? Kogoś głowa boli?!
 Autor komentarza: zin
Data: 20-12-2009 19:35:11 
o du.. potłuc te zestawienia i tyle ;P
 Autor komentarza: pust3lnik
Data: 20-12-2009 19:36:08 

De La Hoya wygrał z Mayweatherem? Kogoś głowa boli?!
Oficjalnie nie ale kazdy kto ogladal tę walke zgodzi sie ze Oscar wygral
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-12-2009 19:49:56 
Przejrzyj sobie może statystyki ciosów a potem wydawaj tak beznadziejne osądy.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 20-12-2009 19:53:20 
Jeszcze raz przypomne, ze statystyki klamia
 Autor komentarza: pust3lnik
Data: 20-12-2009 19:58:24 
Weźmy pod uwagę to że komputer liczy cos w garde jako cios trafiony w cel .. Zatem statystyki kłamia
 Autor komentarza: TooL
Data: 20-12-2009 20:05:31 
hamed? on błyszczał tylko na tle piecsiarzy z "drugiego rzutu", raz walczył z prawdziwym bokserem ze szczytu i dostał lekcje.to showman, fajnie sie go ogladało i tyle.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-12-2009 20:29:39 
Nic nie kłamią, De La Hoya po prostu był bezradny i tyle.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 20-12-2009 20:35:01 
abdel1908
Bądź trochę bardziej obiektywny. Wynik był 2-1 i to u jednego sędziego wygrał ten cały Floyd 115-113 więc walka była w okolicach remisu . Więc nie mów o bezradnośći bo do końca wynik byl otwarty i gdyby wygrał Oscar to też nikt o wałku by nie mógł mowić.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-12-2009 20:49:00 
Krzysiek 34
Ja jestem do końca obiektywny, bardzo nie lubię Floyda. Ale wynik 2-1 jest tylko dlatego że Oscar zadawał bardzo dużo ciosów które pruły jedynie powietrze lub na gardę zgarniał je Mayweather. To zrobiło wrażenie na sędziach. Floyd zadawał mniej ciosów ale były one celne, w zdecydowanej większości.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 20-12-2009 21:05:24 
De la Hoya wszystkie najważniejsze swoje walki przegrał Mosley x 2, Trinidad, Mayweather, Hopkins, Pacquiao. Wygrał z emerytami Whitakerem i Chavezem oraz z Mayorgą i Vargasem. Moim zdaniem to za mało aby być w pierwszej 5.

Moja 5 2000-2009

1. Floyd Mayweather
2. Bernard Hopkins
3. Manny Pacquiao
4. Winky Wright
5. Shane Mosley
 Autor komentarza: morda
Data: 20-12-2009 21:07:37 
 Autor komentarza: morda
Data: 20-12-2009 21:09:31 
no no rakcja . dla mnie to mejłeder jest nr.1
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 20-12-2009 21:42:00 
też nie do końca zgadzam się z tą listą ale jeśli chodzi o Manny Pacquaio i Floyda Mayweathera to są jak najbardziej słuszne miejsca. Bernard Hopkins też na właściwym miejscu. dziwne że nie ma tutaj Witalija. Natomiast miłe zaskoczenie dla mnie, że znalazł się tu Lennox Lewis - mój ulubiony bokser
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-12-2009 23:19:23 
W walce De la Hoya - Mayweather jr "Split decision" było tylko dlatego że Kaczmarek(sędzia, który dał wygraną Oscarowi) bardziej ceni aktywnośc boksera niz celność - można nawet znaleźć artykuł i o tym poczytać.

Hammed na miejsce na tej liście zasługuje tak samo jak i Gołota - czyli wcale. Skoro juz tak krytykujecie(wyzywacie stworzycieli listy od laików czy jakoś tak) to może sami zamieścicie własną listę??

"Weźmy pod uwagę to że komputer liczy cos w garde jako cios trafiony w cel .. Zatem statystyki kłamia"

Ale tak nie jest. Jest tak samo jak i w amatorce. Gdzie za trafiony cios liczą te wyraziste - tak przypuszczam.

De la Hoya w XXI wieku pokonał tylko i wyłącznie Vargasa z klasowych przeciwników, więc jakim cudem zasługuje na miejsce na tej liście??

"Co to za wielki bokser ten Podstratek Wielkiham (Pongsaklek Wongjongkam), który po zdobyciu mistrzostwa świata walczy z czterema bokserami, którzy mają w bilansie razem 2 walki!! "

Rozwiniesz swoją żałosną myśl??

Vasquez 12 - Marquez wyróżnienie - to są dopiero jaja..
Moja 20:
1.Mayweather jr/Pacquiao
3.Hopkins
4.Marquez
5.Mosley
6.Barrera
7.Morales
8.Calderon
9.Calzaghe
10.Lewis
11.Hasegawa(w XXI jedna porażka)
12.Narvaez
13.Wladimir
14.Caballero
15.Witalij
16.Darchinyan
17.Cotto
18.Chris John
19.Vasquez
20.Marquez

Miejsca 6 - 20 mogłyby być w zupełnie innej kolejności

pozdro
p.s zapomniałem o połowie klasowych bokserow zapewne, ale umieścić wszystkich w 20 - nierealne
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 21-12-2009 00:00:50 
Swietlicki
haha błazenada i nic więcej koleś, trochę się gubisz w tych swoich teoriach to że ktoś nie zgadza się z Tobą i ma inne (swoje) zdanie nie znaczy że jest laikiem, teraz na pewno Cie żal ściśnie i odpiszesz równie płytko jak poprzednio albo nic nie odpiszesz skulisz głowę i przeprosisz człowieka który jest od Ciebie dużo starszy i zapewne ma większe doświadczenie
 Autor komentarza: voli001
Data: 21-12-2009 09:16:57 
Hameda brakuje.
 Autor komentarza: Tommy99
Data: 21-12-2009 11:15:17 
Hamed po 2000 r. stoczył tylko 4 walki w tym jedną przegrał ale pisanie ze zasługuje na miejsce na tej liście tak samo jak gołota to już lekka przesada.
Badź co bądź to w końcu mistrz świata i w 2000 r dwa razy swój tytuł obronił.
Pozdro
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-12-2009 11:55:41 
co tu wogole robi Hatton i to wyzej niz Lennox?
czy ten ranking ukladal Kulej? nie no wtedy na 1 miejscu bylby Najman
 Autor komentarza: waden15
Data: 21-12-2009 12:05:12 
Tommy99

Hamed w XXI wieku wygrał jedną walkę, z Manuelem Calvo. XXI wiek rozpoczął się w 2001 roku panowie:) Nie chodziło się na historie w podstawówce?? Dlatego też zasługuje jak Gołota.

Teraz to zmieniłem zdanie o poziomie intelektu na tej stronie;)
 Autor komentarza: waden15
Data: 21-12-2009 12:06:35 
Myślałem że to jest ranking XXI wieku.

SORRY:)
 Autor komentarza: przemo663
Data: 21-12-2009 12:23:35 
A niektórzy dalej z tym Hammedem....

Przypomniała mi się jeszcze jedna osoba, o której chyba nikt nie wspomniał, a zasługuje przynajmniej na wyróżnienie.Vernon Forrest.
 Autor komentarza: Tommy99
Data: 21-12-2009 12:27:57 
Waden

Ty chyba nie chodziłes na polski, bo nie umiesz czytać.
Znajdź sobie definiecje słowa "dekada"
 Autor komentarza: amin
Data: 21-12-2009 16:35:53 
Tommy99 to albo waden nie umie czyac albo nie rozumie slownictwa??? zastanow sie.
bo chcesz sie czepiac a sam nie wiesz czego...
 Autor komentarza: Puchar
Data: 22-01-2011 19:53:19 
1. Mike Tyson
2.Lewis
3.Pacquiao
4.Barrera
5.Roy Jones Jr.
6.Prince Nassem Hamed
7.holyfield
8.De la Hoya
9.Hopkins
10.Cunningham
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.