TUA CHCE WALCZYĆ Z GOŁOTĄ

Dzisiejszy "Super Express" spekuluje na temat powrotu na ring Andrzeja Gołoty (41-8-1, 33 KO). Polak, który nie zdjął jeszcze szwów po operacji ręki, został już podobno wyzwany na pojedynek przez 37-letniego Davida Tuę (50-3-1, 43 KO). Fakt ten potwierdza Mariola Gołota.

Szanse na powrót Andrzeja są raczej nikłe - odradzać będzie mu to zarówno lekarz jak i żona pięściarza. Gołota nie tak dawno przeszedł jedną operację, a czeka go jeszcze kolejna, po której niezbędna będzie zapewne rehabilitacja.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 04-12-2009 10:41:50 
Jak Tua chce Polaka to niech wyzwie Adamka albo Sosnowskiego.

Gołota teraz będzie zapaśnikiem o ksywie SARNA
 Autor komentarza: cham
Data: 04-12-2009 10:59:14 
Haha, na pewno. Niech Gołota już nie walczy. Czas na wielkie wyzwania dawno minął i on o tym dobrze wie. Skoro chce mieć coś wspólnego z boksem to niech trenuje, pomaga młodym chłopakom czy coś takiego.
Niech Andrzej wyleczy tę rękę, ale nie boksuje Po tylu operacjach to nie żarty. Trzeba uważać. I tak nie wierzę w "propozycję" Tuy, bo jest zapewne wymysł SE, ale Gołoty na ringu oglądać już nie chcę.
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 04-12-2009 11:00:32 
Super Expres - jak zwykle wiadomości pewne i sprawdzone...
Gołota nie ma szans w walce z Tuą. Nie przetrwałby jednej rundy. Taka niestety jest smutna prawda.Nawet w najlepszych latach Gołoty Tua stanowiłby dla niego olbrzymie zagrożenie ze względu na agresywny sposób walki i siłę ciosu.
 Autor komentarza: Redon
Data: 04-12-2009 11:07:32 
To jakiś kiepski news :) z resztą nie przyjmuję żadnych rewelacji wynikających z Super Expresu czy Faktu i tym podobnych SPAMÓW mózgowych.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 04-12-2009 11:17:46 
Niech Gołota się wyleczy i przygotuje i za parę lat można by zrobić taką walkę
 Autor komentarza: voli001
Data: 04-12-2009 11:37:31 
To pewnie plotki a SE piszę o tym tylko dlatego, żeby zwiększyć sprzedalność.
 Autor komentarza: amin
Data: 04-12-2009 11:40:44 
Zibi masz racje. golota obecnie nie przetrwal by 1 rundy z dua. niech juz nie walczy. jego czas minol
 Autor komentarza: Redon
Data: 04-12-2009 11:43:35 
Już niebawem najświeższe rewelacje ze świata w waszych ulubionych czasopismach ! Nie przegap, zakup prenumeratę ! W najbliższych wydaniach:

FAKT: "Manny Pacquiao wyzywa na pojedynek Andrzeja Gołotę!"
SUPER EXPRESS: "Andrzej Gołota schodzi do półśredniej!"
SPAM POLSKI: "Andrzej Gołota chce walczyć ze swoim odbiciem w lustrze!"

:D !
 Autor komentarza: seba93
Data: 04-12-2009 11:56:55 
Redon hahah ;d
niestety taka prawda;/ uważam podobnie jak poprzednicy andrzej w obecnym stanie nie ma większych szans z Tua.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 04-12-2009 12:04:35 
Gołoty już nie ma. To jest smutny fakt. Ale co do Tuy, to Andrew na sparingach podobno obijał go niemiłosiernie.
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 04-12-2009 12:10:05 
Do Woody10
Andrew na sparingach wymiatał wszystkich kogo spotkał bo nie walczył z obciążeniem psychicznym - czyli największym swoim wrogiem...Gdyby nie jego psychika dawno temu byłby mistrzem, ale to już historia i nie ma co gdybać...pozdro
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 04-12-2009 12:11:25 
podobno Wach obijał Czagajewa, podobno Sosnowski obijał Brewstera, podobno Banks obijał Kliczków, a nam podobno miało sie zyć lepiej...
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 04-12-2009 12:12:32 
jajo1125
dokładnie tak
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 04-12-2009 12:12:34 
jajo1125
dokładnie tak
 Autor komentarza: seba93
Data: 04-12-2009 12:13:14 
jajo1125 100pro racji.
żeby nie jego słaba psycha już dawno mogły siedziec sobie w domu i przypominać jak to kiedyś był mistrzem świata HW. szkoda czasu nie cofniemy.
 Autor komentarza: mmm
Data: 04-12-2009 12:24:32 
Niezapominajek! Masz rację! SARNA ma teraz nową rolę! Padam ze śmiechu... też go widziałem w TV, SARNA to nowy idol w nowym wcieleniu Andrew.
Jak ktoś nie widział to szybko...

http://www.youtube.com/watch?v=JxfKBkJuNlM
 Autor komentarza: Cichy
Data: 04-12-2009 12:31:26 
Niezapominajek to co ty chcesz zeby Gołota wyszedł di ringu jako dziadek po biszesz ze za kilka lat.Dajcie spokój on już dostał tyle szans i tyle razy dal posmiewisko ze starczy...
 Autor komentarza: Olaf
Data: 04-12-2009 12:38:55 
Dajesz Endriu!!! Wierzę w Ciebie!!!!
 Autor komentarza: adenauer
Data: 04-12-2009 12:51:10 
...Nawet w najlepszych latach Gołoty Tua stanowiłby dla niego olbrzymie zagrożenie ze względu na agresywny sposób walki i siłę ciosu...

Zibi, żartujesz przyjacielu... ;)
Bez względu na to kiedy i na jakim etapie kariery Andrzeja, na 90% Tua znokautowałby Gołotę w pierwszej rundzie... na 99% w trakcie całego pojedynku.. Nie znam żadnego dobrego i z silnym uderzeniem pięściarza, z któym Golota wytrzymał pełen dystans... No... chyba, że do takich zaliczymy Ruiza..;)
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 04-12-2009 13:09:07 
adenauer
a co ja właśnie napisałem przyjacielu?
czyż nie dokładnie to samo co Ty tylko w nieco łagodniejszej formie (ze wzgędu na sentyment do Andrew),czy nokaut to nie olbrzymie zagrozenie?
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 04-12-2009 13:11:58 
Wystarczyla walka z Adamkiem,moze powinien stoczyc jedna walke z gosciem nie najwyzszych lotow -tak na koniec.
Nie chcialbym ogladac Goloty na kolanach tudziez na plecach a jest bardzo ale to bardzo duze prawdopodobienstwo ,ze Tua by tak skasowal Golote.
Andrzej dostarczyl nam pieknych chwil i tak go zapamietajmy a nie jak kolesia ktory bedzie co jakis czas sie pokazywal i dostawal ciezkie KO.

Czasu nie zatrzymasz.....
 Autor komentarza: Woody10
Data: 04-12-2009 14:11:42 
podobno Wach obijał Czagajewa, podobno Sosnowski obijał Brewstera, podobno Banks obijał Kliczków

Zibi
Szkoda że w szkole taki mądry nie byłeś.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 04-12-2009 14:26:55 
http://www.przystanekpraga.pl/artykul.php3?i=1859

Cieślak-Szot u mnie na pradze. Zapraszam wstęp wolny. Ja będe :)
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 04-12-2009 14:33:20 
Woody10
ja nie pisałem tego złośliwie tylko takie faktycznie pojawiały się swego czasu informacje. Sam dobrze wiesz, że sparingi to jedno , a walka to zupełnie inna historia, wiec daruj sobie złośliwe zaczepki.


A tak w ogóle to w szkole radziłem sobie zupełnie nieźle.
pozdro...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 04-12-2009 14:44:18 
Ok
Spoko
Pozdro
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 04-12-2009 15:07:19 
jak czytam wasze wypowiedzi to wydaje mi się że już całkiem niewierzycie w Andzeja, myśle że powienien zakończyć kariere ale nie w takim stylu, po tej calej rehabilitacji powinien dostać jakiegoś kelnera na przetarcie potem Bowe i na koniec Holyfield albo rewanż z Austinem, Pozdro
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-12-2009 15:07:25 
Stanowcze NIE dla tej walki!!! Tua na dzis dzien zabilby Golote..
 Autor komentarza: waden15
Data: 04-12-2009 15:36:43 
O ile ja pamiętam to Gołota z każdym puncherem prezentującym jakiś poziom przegrywał przed czasem. Więc z Tuą myślę, że nawet w jego prime byłoby podobnie.

hopefeld

Hahaha.
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 04-12-2009 15:41:02 
waden15

jakiś problem?? może to jakoś rozwiniesz ??
 Autor komentarza: waden15
Data: 04-12-2009 15:46:16 
1. Jak liczysz na walkę z Bowe to pisz sobie na onecie.
2. Gołota z Austinem dostanie KO, z Holyfieldem jedynie UD
3. Gołota to wrak i największy fanatyk musi to przyznać.

 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-12-2009 15:53:05 
Waden15
Zgadzam sie z Toba ze Golota to juz emeryt!!! Jeszcze nawet ze trzy lata temu Criuser Adamek dostalby ciezkie KO od Goloty..Taki Tua posadzil by Golote na wozek inwalidzki..
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 04-12-2009 16:09:10 
dlaczego z Austinem dostałby KO gdyby nie ta pechowa kontuzja Gołota na pewno by z nim wygrał zresztą był pewnym faworytem w tej walce a jeśli chodzi o Holyfielda zainteresowanie tą walką na pewno byłoby ogromne i nie stał by na staconej pozycji, Andrzej do Adamka wyszedł w kiepskiej formie praktycznie lewej ręki nie było plus ta waga która ino go dobiła, to jest tylko moje zdanie ale myślę że Andrzej z sprawnym lewym i wagą w okolicach 109 kg dałby jeszcze dobrą walkę
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 04-12-2009 16:10:00 
Nie wierze w powrót Andrzeja. Przechodzi operacje reki i wiek już nie ten. Andrzej bardzo zasłynął w boksie, dzięki niemu w Polsce boks wogóle na dobre zaistniał, ale trzeba powiedziec otwarcie, że jego czas minąl.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-12-2009 16:18:13 
hopefeld
Jak by Golota mial dawac dobre walki to by je dawal..Na dzis dzien to bokser ktory zaliczyl kilka naprawde ciezkich nokautow, i jest zjedzony przez kontuzje..
Golota BYL zajebistym ciezkim ale to sie juz skonczylo pare lat do tylu..
Co do wagi w jego wieku jest bardzo ciezko zbijac juz kilogramy..
Z Austinem byl favorytem..z brewsterem tez a wiemu jak sie to skonczylo..
 Autor komentarza: waden15
Data: 04-12-2009 16:21:23 
hopefeld
"dlaczego z Austinem dostałby KO gdyby nie ta pechowa kontuzja Gołota na pewno by z nim wygrał zresztą był pewnym faworytem w tej walce"

Skąd ta pewność laiku? Gołota znalazł się na dechach bez kontuzji ręki.

Waka Holyfield - Gołota budziłaby zainteresowanie jedynie u polaków.

Gołota przygotowujacy się na 100% nie był w stanie zrobić odpowiedniej wagi to co by się miało zmienić?

Tak samo z lewym - skoro teraz nie ma sprawnego lewego, to za rok będzie już go miał? Nie...
 Autor komentarza: werkkaa88
Data: 04-12-2009 17:30:17 
OoOooooo wyzwanie ale nie wiem czy do wykonania :/
Trzymaj sie Andrzej!!!
 Autor komentarza: Gestfeind
Data: 04-12-2009 17:44:05 
Gołota po porażce z Adamkiem ma więcej propozycji walk niż Tomek.

Hulk Hogan, Wałujew a teraz Tua.

:)
 Autor komentarza: piotr1625
Data: 04-12-2009 17:47:02 
Andrzej daj se spokój
 Autor komentarza: odyniec
Data: 04-12-2009 18:15:40 
nie no nawet ja zajzajadlejszy Andrew obronca przyznam racje wadenowi ze 'to se ne wrati' dzisiejszego Goloty nawet nie da sie porownac z dawnym i nie powinien juz wchodzic do ringu chyba ze ze z naprawde mega kelnerem do zlania na zakonczenie
 Autor komentarza: Daw
Data: 04-12-2009 18:49:17 
Ja bym bardzo nie chcial zeby Andrzej wychodzil do ringu z Tuą bo po tych operacjach i kontuzjach licznych moglo by to sie skaczyc naprawde zle wiec nie biesz tego na powaznie Andzrej w najlepszych latach to tak czemu nie,ale nie teraz!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-12-2009 19:01:40 
Golota niech sie zajmie trenerka i moze by stworzyl jakos grupe promocyjna..wtyki ma w Stanach, gangstera Kinga dobrze zna i z tego co widac to sie nawet lubia..Moglby pomoc tym naszym Wawrzykom i Szpilkom zaistniec za oceanem..Np nawet jakas wspolpraca z Wasilewskim..Duzo zrobil dla polskiego boksu zawodowego ale na ringu juz nic nie jest w stanie pokazac..Niech sprobuje promowac naszych mlodych ciezkich..
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-12-2009 19:03:19 
Cichy


Sam jesteś pośmiewiskiem

Czemu ktoś pozwala pisać tutaj takiemu koleśiowi, totalny brak wiedzy o sporcie. Ta jego wypocina to nie krytyka W każdym sporcie ktoś wygrywa i ktoś musi przegrać, jak tego nie kumasz to oglądaj sobie filmy proste co nie?

Co do tematu zwykła bzdura, nikomu taka walka nie jest potrzebna. Mam tylko nadzieję że Andrzej nieda się namówić na kolejną walkę Kingowi z kimkolwiek
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-12-2009 19:26:18 
Nie no ludzie Golota nie jest posmiwiskiem!!!Idac tym tropem kim jest ROY Junior ???Poprostu ich czas sie skonczyl..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-12-2009 19:27:37 
Niezapominajek
Ja nawet Adamka ani Sosny bym na Tue teraz nie puscil..
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 04-12-2009 20:46:31 
1 runda i K.O ... Andrzej szkoda Twojego zdrowia... naprawdę !
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 04-12-2009 20:47:59 
waden15

Wyraziłem tylko moje zdanie wiec to nie znaczy że trzeba mnie zaraz zmieszać z gnojem, laiku powiadasz ?? może pod pseudonimem waden15 kryje się sam Lou Duva?? wiec przepraszam miszczu, a tak serio wystarczy że Andrzej wyszedł by w takiej formie w jakiej był w walce z Mollo w sumie nie tak dawno i ten cały Austin miałby poważnie problemy a czy wygrałby ?? 60 % że tak, zresztą wypowiedź Austina pop tej walce na temat Andzeja mówi sama za siebie ,, laicy" wiedzą o co chodzi
 Autor komentarza: hitman
Data: 04-12-2009 21:55:13 
waden15
walka golota-holly to zawsze było moje ciche marzenie które niestety sie nie spelni

a szkoda bo 10 lt temu to moglabybyc ciekawa walka...
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 04-12-2009 22:02:46 
No nie, to są jakieś jaja, Gołota jest sportowym inwalidą i nie powinien już się bić nigdy i z nikim. Jakie argumenty miałby przeciw Tule, Gołota w formie z ostatniej walki (powolny pozbawiony lewej ręki)????
Tuła zafundowałby dzisiejszemu Gołocie ciężkie KO i wędrówkę w stronę światła po tunelu. Nie życzę Andrzejowi tej walki.
 Autor komentarza: Future
Data: 07-12-2009 22:28:12 
Najlepiej by było jak by Andrzej następną walkę stoczył za 3 lata z Riddickiem Bowe , zwycięstwo w tej walce by go usatysfacjonowało , jego kariera zaczeła się sypac od niepotrzebnych porażek z nim założe się gdyby wygrał te walki to bez problemu wygrał by potem z każdym , nigdy nie doznał smaku zwycięstwa z kims własnie takim jak np BOWE , jego psychika jest przez to nie zaspokojona i ma powazny problem bo dopuki nie zdobędzie mistrza swiata to nie bedzie mogl spac po nocach , a mistrzem juz nie bedzie , ale zwyciestwo nad Bowe by go uspokoiło , chciałbym żebys wrócił ale żebys był w jakiejkolwiek formie , Holyfield ma 47 lat i całkiem niezle sobie radzi na ringu , z McBridem walczyłes doskonale technicznie , dobrze wygladales , a z Molo hmm , porażka i pod kątem technicznym i wyglądu a odstęp od walki był tylko pół roczny , poprzez porażki z BOwe pękneła CI droga życiowa , musisz z nim wygrac inaczej bedziesz sie meczyl do konca zycia , wiem dlaczego zrezygnowałes z walki z Michalem Grantem , bo zwycięzca tej walki mial walczyc z Lennoxem Lewisem...uznaleś że niechcesz z nim walczyc poraz kolejny , moze i slusznie ale mogles dokonczyc walke z Grantem a potem ewentualnie odmowic Lewisowi , taka opcja była by lepsza
 Autor komentarza: WM22
Data: 08-12-2009 02:05:18 
Jak mu łapę zrobią dobrze, za 4-5 miesięcy powinna być 100% sprawna, teraz medycyna sportowa dużo może naprawić. Szkoda, ze chinole mu tą łapę w gips dali zamiast pozwolić się operować od razu po kontuzji.
Powalczyć jeszcze może bo z przeciętnymi bokserami nie jest bez szans, ba nawet po naprawie barku i łapy nie jest bez szans z adamkiem; wie czego się po nim spodziewać, wie, że trzeba walczyć w półdyntansie i nie pozwalać na seryjne ładowanie tylko np. walczyć w stylu Ruiza.
Daję głowę, że adamek Ruizowi nie da rady a jak się namacha łapami to je opuści i w końcówce pojedynku poleci na dechy.
 Autor komentarza: nowy
Data: 09-12-2009 11:01:24 
Panowie, mam nadzieję, że neurolog i inni lekarze będą "mądrzejsi" od Andrzeja i nie pozwolą Mu więcej stanąć w Ringu. Czas Gołoty minął.Andrzej nie nadaje się już do walki. Kiedyś był wielki ale teraz jego głowa nie wytrzymuje ani presji, ani uderzenia.
Andrzej WIELKI SZACUN dla Ciebie ale odpuść sobie. Postaw na młodzież i zostań trenerem.
NIKOMU NIE MUSISZ JUŻ NIC UDOWADNIAĆ.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.