'BOKS BEZ TAJEMNIC'- PILOT

Zapraszamy do obejrzenia skrótu pilotażowego odcinka bokserskiego talk show "Boks bez tajemnic" realizowanego we wpółpracy z lookr.tv. Już w poniedziałek 7 września o godz. 18.00 kolejna odsłona naszego programu, którego gościem specjalnym będzie Janusz Pindera.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: otke
Data: 04-09-2009 12:39:46 
Gołota jest pewnie najbardziej znanym bokserem, potem jest Michalczewski, ale są bardzo blisko. Napewno Darek jest najlepszym i najbardziej cenionym wśród ludzi(niezależnie od tego że walczył przez większość kariery dla Szwabów). Adamkowi do tej 2 sporo jeszcze brakuje(chodzi o popularność). Potem jest Saleta a dalej pustka... ludzi kojarzą Włodarczyka i Kuleja, ale reszta to dla przeciętnych ludzi anonimy.
 Autor komentarza: jagielskce
Data: 04-09-2009 12:49:23 
Świetny program. Miło się słuchało, ciekawe tematy poruszone jednym słowem należy się Wam `piątka` za ten odcinek.
 Autor komentarza: mareno
Data: 04-09-2009 13:01:54 
Gratuluje udanego debiutu Piotrek. Bardzo fajnie wypadles przed kamerami. Rzeczowe, madre wypowiedzi. Oby tak dalej.
 Autor komentarza: milek762
Data: 04-09-2009 13:40:22 
dobry wywiad zgadam sie oprócz tego że kostecki jest blisko walkio tytuł to nieporozumienie! gosć wyzej pisze że saleta jest popularny już teraz można powiedziec że admek najwiecej osiągnoł te same tytuły co michalczewski tylkow usa odrobine wieksza wartośc mają
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 14:23:12 
Pan Piotrek naprawde super.Poruszył najbardziej oblegane tematy,dał ciekawe odpowiedzi.Trafne spostrzeżenia to,że:

-Andrew nie dostanie szansy o tytuł w HW
-walka Janik-Masternak,wywyołuje ogromne emocje i może być najbardziej oczekiwaną walką ze sportowego punku widzenia.

pozdro
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 14:25:39 
,,te same tytuły co michalczewski tylkow usa odrobine wieksza wartośc mają,,

....leże:)
 Autor komentarza: otke
Data: 04-09-2009 15:28:00 
tak na dobrą sprawę w polsce Saleta chyba jest nawet bardziej znany od Adamka, ale to szczegół. Co do porównywania tytułów.. każdy kto ma jakieś pojęcia na temat wie jakie jest porównanie.. cruzer to śmieszn kategoria, Darek był mistrzem przez wiele lat w półciężkiej(z której Adamek musiał się przenosić), ogólnie jeszcze sporo Tomkowi brakuje, mam nadzieje że osiągnie chociaż połowe tego co Darek.
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 16:07:29 
...dokładnie,można Michalczewskiego lubiec albo nie,natomiast jest to zawodnik bardzo utytułowany IBF,WBA,WBO-LHW oraz WBO w cruiser.Walczył z zawodnikami,którzy boksowali z RJJ,więc był tam jakiś pojedynek korespondencyjny.Pokonanie takich nazwisk jak Barber,Hill,Griffin powoduje,że jest on czołowym półcięzkim lat 90.Tomek nigdy nie pokonał zawodnika kalibru Hilla czy Griffina,nawet nie stał z takim w ringu.Co do Salety,otke trafnie stwierdził,że jest bardziej poplurany od Tomka i to ni tylko w polsce.Przemek to pierwszy polski zawodowiec i stoczył pare walk w USA,min z McCallem,która napewno wpłyneła na jego popularność za oceanem.Tomek Adamek to bardzo dobry cruiser,natomiast należy stwierdzać fakty i kierować się nimi.Musimy poczekać na wielką walke Tomka,która da mu tą sławe i pieniadze.Teraz jest on bardziej zawodnikiem działającym na wyobaraznie polskich kibiców.Nalezy ocenic na trzezwo siłe cruiser ,która zresztą nie sprzyja sławie.Tomek to wielki walczak..on zawsze będzie miał szanse,bardzo bym chciał,żeby przez takie walki jak ta planowana z Hopkinsem,Adamek rozsławił CW i został jej legendą.Ma mało czasu,trudno będzie się zblizyć do Michalczewskiego,życze powodzenia:)

pozdro dla wszystkich!
 Autor komentarza: waden15
Data: 04-09-2009 19:50:07 
Danny
"Pokonanie takich nazwisk jak Barber,Hill,Griffin powoduje,że jest on czołowym półcięzkim lat 90.Tomek nigdy nie pokonał zawodnika kalibru Hilla czy Griffina,nawet nie stał z takim w ringu"
1.Moim zdaniem Montell Griffin jest mocno przecenianym pięściarzem...
Wprawdzie pokonał Toneya,ale ten Toney to po przejściu do LHW walczył mocno przeciętnie, zresztą to w takim stylu walczył aż do dziś... Potem "pokonał" Roya Jonesa jr, zdobył mistrzostwo świata, szybko stracił pas i swoje wielkie walki zawsze przegrywał... Więc to jest moim zdaniem dobry bokser, który ma nazwisko, ale nic po za tym
2.Stał w ringu z Chadem Dawsonem, który jest mimo wszystko wybitnym bokserem...

Lecz pomijając te fakty to się z tobą zgadzam...

A co do samego Halla to on twierdził jak Adamek walczył w LHW że jest lepszym pięściarzem od Darka
 Autor komentarza: waden15
Data: 04-09-2009 19:51:08 
Oczywiście Adamek walczył z Dawsonem:)
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 20:24:59 
waden15- Griffin to naprawde był śiwetny pięsciarz,Dawson wybitny?:)...moze taki być ,ale bez przesady;)...narazie to on pobił 40 latków,co prawda dobrych 40 latków..ale nie przesadzajmy,w dalszym ciagu jest młody.

,,Wprawdzie pokonał Toneya,ale ten Toney to po przejściu do LHW walczył mocno przeciętnie, zresztą to w takim stylu walczył aż do dziś...,,

...Toney mocno przecietny?:)....leże,walka z Jirovem to była jedna z najlepszych w karierze Jamesa,zreszta tak była odbierana.PeterI i Ruiz to były naprawde fajne walki już podstarzałego Toneya.

,,A co do samego Halla to on twierdził jak Adamek walczył w LHW że jest lepszym pięściarzem od Darka,,

...ta:)

..dajmy spokój tej smiesznej dyskusji!

pozdro
 Autor komentarza: waden15
Data: 04-09-2009 20:42:29 
"waden15- Griffin to naprawde był śiwetny pięsciarz,Dawson wybitny?:)...moze taki być ,ale bez przesady;)...narazie to on pobił 40 latków,co prawda dobrych 40 latków..ale nie przesadzajmy,w dalszym ciagu jest młody."

Griffin świetny bokser... Taa możliwe że zdobył pas po wątpliwej dyskwalifikacji Roya gdzie przegrywał zdecydowanie na punkty, potem przegrał prawie wszystkie elimintaroy i walki o pas... Świetnośći nie dostrzegam

"...Toney mocno przecietny?:)....leże,walka z Jirovem to była jedna z najlepszych w karierze Jamesa,zreszta tak była odbierana.PeterI i Ruiz to były naprawde fajne walki już podstarzałego Toneya."

Walki w LHW były słabe jak na tak wielkiego boksera, jedna dobra walka z jirovem i potem past prime HW gdzie jedynie pokonał również past prime Holyfielda i Ruiza gdzie był nakoksowany

"A co do samego Halla to on twierdził jak Adamek walczył w LHW że jest lepszym pięściarzem od Darka,,

...ta:)

..dajmy spokój tej smiesznej dyskusji!"

oj,Danny oto artykuł z Dziennika
"
Hall: Adamek dużo lepszy od Michalczewskiego



Richard Hall to jeden z najbardziej doświadczonych bokserów wagi półciężkiej. To on jest głównym sparingpartnerem Adamka przed jego walką z Chadem Dawsonem (3 lutego).

Hall sparuje z Adamkiem po 10 rund. Polski pięściarz jest zadowolony ze współpracy z Jamajczykiem, który nosi pseudonim "Niszczyciel". - Richard jest dobrze dobranym sparingpartnerem. Jest bardzo dynamiczny - zdradza "Super Expressowi" Adamek. - Nie walczymy na serio, ale tempo sparingów jest zawrotne. To tylko trochę mniejsza adrenalina niż przed prawdziwą walk

Hall jest pod dużym wrażeniem umiejętności polskiego mistrza świata. - Tomek jest bardzo dobrym pięściarzem. Kiedy pierwszy raz usłyszałem o nim, nie przypuszczałem, że jest aż tak dobry. To dla mnie prawdziwy zaszczyt wymieniać z nim ciosy, on jest bokserem klasy A. Zdaniem Halla, Adamek nie walczy jak europejscy pięściarze. - Tomek stosuje świetne balanse ciałem, schodzi z linii ciosów, poruszając głową - ocenia.

Wcześniej (w 2001 i 2002 roku) dwa razy walczyłem z Dariuszem "Tygrysem" Michalczewskim o mistrzostwo świata WBO w wadze półciężkiej. Oba pojedynki przegrał po zażartej walce (przez t.k.o. w 11. i 10. rundzie).

- "Tygrys" był sztywny w porównaniu z Tomaszem - uważa Hall. - Adamek jest o wiele lepszym technikiem od Michalczewskiego. Dałbym mu najwyżej klasę C. Tomek walczy w myśl zasady - "zadawaj ciosy, ale nie przyjmuj ich". "

Masz rację, szkońćzmy tą śmieszną dyskusję... Pomijając że Hall mówił brednie to atakując mnie o słowa Halla, nie moję, się trochę ośmieszyłeś...
Pozdro
 Autor komentarza: otke
Data: 04-09-2009 21:19:39 
sparing-partnerzy zazwyczaj wychwalają swoich "pracodawców", choć są wyjątki(sosna, wach), zazwyczaj zależy to od etapu kariery. Hall nigdy się z Darkiem nie lubił stąd pewnie te złośliwe komentarze, zresztą dla kogo zdanie podstarzałego niespełnionego boksera jest jakąś wyrocznią...
Derrick Harmon powiedział, że Darek był lepszy nawet od RJJ, Montel to bardzo dobry bokser(jeżeli nim nie jest to nie wiem kto jest)a nikt z nim tak nie pojechał jak tiger, wspominany Toney jest świetny i twardy(przypomne jeszcze dobre walki z Holym, Rahmanem, resztę wymieniliście), Hill to legenda, Rocky b.dobry bokser, Lakatosh też niebezpieczny i zacięty na poziomie.
Praktycznie po zdobyciu pasa Darek nie walczył z jakimiś zawodnikeim typu Gunn oprócz DeGrandisa ale to była specjalna okazja.
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 21:30:37 
Nie takie wywiady się czytało:)...Lou Duva kiedys stwierdził,że Gołota jest jego najlepszym zawodnikiem,wiemy kogo Lou miał pod opieką;)..po walce z Bowem zdanie zmienił...hehehe.Więc podniecanie się jakimiś wywiadami i opinami jest troszke dziwmne,szczególnie jeżeli chodzi o boks:)Jak narazie wszystko zweryfikował ring.Szkoda,że wiedza niektórych userów siega konca kariery Darka i poczatku Tomka(Briggs)...,,co zrobisz,,jak mawia Gołota.

pozdro
 Autor komentarza: waden15
Data: 04-09-2009 21:30:45 
"sparing-partnerzy zazwyczaj wychwalają swoich "pracodawców", choć są wyjątki(sosna, wach), zazwyczaj zależy to od etapu kariery. Hall nigdy się z Darkiem nie lubił stąd pewnie te złośliwe komentarze, zresztą dla kogo zdanie podstarzałego niespełnionego boksera jest jakąś wyrocznią... "

Napisałem to raczej jako ciekawostkę, a że Danny nie wierzył...

oczywiście się zgadzam z tym co napisałeś...

Griffin - był dobrym bokserem, napisałem to, ale moim zdaniem zdecydowanie przecenianym bo praktycznie nic nie osiągnął... A ja go szanuję za to że ze 170 cm wzrostu walczył z najlepszymi w półciężkiej...

A ja do tej listy przeciętniaków pokonanych przez Michalczewskiego dodałbym Ka-By Kinga który przed walką mistrzowską nie wygrał nawet ani jednej 12 rundówki... Skończył na bokserskim dnie, Everardo Armenta Jr - gunn, jego poziom, Asluddin Umarov - raczej też coś blisko pozimu Gunna... Nie chcę więcej szukać, ale na pewno kogoś bym jeszcze znalazł... Nie chcęumniejszać klasy rywali Michalczewskiego a jedynie zauważam że walczył ze średnimi bokserami
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 21:35:52 
,,Napisałem to raczej jako ciekawostkę, a że Danny nie wierzył.,,

....raczej chodziło mi..o to,że niby Tomek jest lepszy od Darka;)...na temat wywiadów i sparingów nie raz słyszelismy legendy.Czeba być poważnym;)
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 21:44:10 
...tak na margniesie to dziwi mnie ten wywiad z Hallem i jego opinia.Gdzie był ten balans Tomka z Briggsem i Dawsonem.Z jednym się zgodze,Darek był sztywny w walkach z Hallem,ale to już było po primie polaka,tam juz bazował na wytrzymałosci i sile bardziej...wojenka była przednia,szkoda zdrowia troszke.
 Autor komentarza: waden15
Data: 04-09-2009 21:48:05 
Danny

Ten wywiad był chyba z przed walki z Dawsonem...

Też trochę nie rozumiem o co mu chodziło z tym balansem, może Adamek na sparingach pokazuje pełną krasę swoich możliwości a na ringu pod presją nie:)
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 21:54:26 
....strasznie prubujesz zminimalizować sukcesy Darka.Tylko teraz jak się ma np Tomek do tego wszystkiego..nawet nie jest w połowie drogi:)...no ale O.K!Jak Hall tak mówi,to niech bedze ta klasa ,,C,,!
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 22:07:07 
..aha,zapomnaiłm o Thadzim,pokonał Toneya i dał dobrą walke z Hillem,Darek pokonał go fajnie.Podsumowując temat,to jak dla MNIE,Michalczewski był absolutną czołówką lat 90 w LHW i był lepszy od Adamka.Facet zrobił taką robote w swoim życiu i nie klepał bzdur,nigdy nie ukrywał,że balanguje i lubi piwo oraz dobre żarcie,co potrafiło się przełozyc na ring(RockyI).To wszystko z mojej strony w tym temacie,pozdro i bez emocji:)
 Autor komentarza: waden15
Data: 04-09-2009 22:12:43 
Danny
"..strasznie prubujesz zminimalizować sukcesy Darka.Tylko teraz jak się ma np Tomek do tego wszystkiego..nawet nie jest w połowie drogi:)...no ale O.K!Jak Hall tak mówi,to niech bedze ta klasa ,,C,,! :"

Te słowa były do mnie?? Jeżeli tak to patrz na te słowa:"Nie chcęumniejszać klasy rywali Michalczewskiego" co jest moim zdaniem jednoznaczne z "nie chce umniejszać klasy Michalczewskiego" - rozumiesz

"no ale O.K!Jak Hall tak mówi,to niech bedze ta klasa ,,C,,! "

Stajesz się być żałosny - napisalem że Hall mówi bzdury, napisałem że się z nim nie zgadzam, i napisałem że ten wywiad Halla to była ciekawostka - rozumiesz? Czy jeszcze mam Ci coś wytłumaczyć?
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-09-2009 22:15:58 
...tak jak pisałem wcześniej,,bez emocji,,:)

3maj się!
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 04-09-2009 23:02:04 
Zgadzam się z waden15. Griffin to dobry bokser ale nic ponadto. Moim zdaniem Adamek jest o klase lepszym bokserm od Montella. Oczywiście to moja opinia i większość userów może się ze mną nie zgodzać. Co do Darka to jakby nie patrzeć to był najlepszy bokser zawodowy jakiego dotąd Polska miała ... Jeżeli Adamek chce osiągnać jego poziom musi przestac pieprzyc tyle o kasie i zaczac walczyc z powaznymi nazwiskami... bo głownie dla mnie tego brakuje w jego karierze - nazwisk świetnych bokserów na rozkładzie.
 Autor komentarza: otke
Data: 05-09-2009 15:58:30 
waden, moim zdaniem gunn jest dużo gorszy od Ka-By Kinga, Everardo Armenta Jr i Asluddina Umarova. Mam nadzieję że chociaż widziałeś ich walki. Przynajmniej nie przyjeżdzali po to żeby dostać po głowie.
Powtarzam jeszcze raz, Montel to bardzo dobry bokser(moim zdaniem).
 Autor komentarza: waden15
Data: 05-09-2009 19:22:08 
otke

O ile dobrze pamiętam to oglądałem ich walki(a było to dawno) i o ile cokolwiek dobrze pamiętam to prezentowali oni klasę podobną do Gunna(o ile w ogóle da się coś takiego napisać). Może mnie pamięć zawodzi...

Kończąc dyskusję o Griffinie to był dobry bokser o zbliżonej klasie np.do Adamka... Więc pisanie że jest o klasę gorszy to nie porozumienie. Walczył w najlepiej obsadzonej LHW w historii, a Adamek... Przegrał z 1 bardzo dobrym(jak nie wybitnym) zawodnikiem napotkanym w swojej karierze
 Autor komentarza: otke
Data: 05-09-2009 21:39:05 
i na tym zakończmy. w sumie się zgadzam co do porównania Adamek-Montel i oceny tamtych czasów.
 Autor komentarza: Danny
Data: 05-09-2009 21:56:11 
Gunn to naprawde nędzny zawodnik,facet miał 11 lat przerwy w karierze zawodowej do tego nic sobą nie prezentuje.Przeciwnicy Michalczewskiego z krajów po Z.Radzieckim mieli przynajmniej kariery amatorskie.Generalnie to sądze,że darek nie boksował z takim słabym zawodnikiem jak Gunn podczas posiadania pasa.Griffin przynajmniej może się pochwalić pokonaniem Toneya,mimo iz Jamesowi nie pasowała LHW.Na chwile obecną Tomek nie pokonał zawodnika formatu Toneya.Mam nadzieje,że to przed ,,Góralem,,:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.