BOXREC: BANKS DLA ADAMKA

Niepokonany Amerykanin Johnathon Banks (20-0, 14 KO) anonsowany jest przez bokserski portal statystyczny boxrec.com jako kolejny rywal mistrza świata wagi junior ciężkiej federacji IBF Tomasza Adamka (36-1, 24 KO).

Mierzący 191 cm wzrostu 26-letni Banks trenuje pod okiem trenera słynnego Emanuela Stewarda, aktualnie szkolącego najlepszego ciężkiego Wladimira Kliczkę, a kiedyś pracującego m.in. z Thomasem Hearnsem czy Lennoxem Lewisem.

W najnowszym zestawieniu International Boxing Federation Banks sklasyfikowany jest na 8. miejscu i po rezygnacji BJ Floresa pozostał obok Wayne’a Braithwaite’a praktycznie jedynym możliwym kandydatem do walki z „Góralem” na planowanej na 27 lutego gali w Newark.      

Informację boxrec.com potwierdza również prestiżowa witryna fightnews.com.

Więcej szczegółów wkrótce...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: alfagta
Data: 13-01-2009 22:19:17 
No może być ciekawie... Widział ktoś jego walki? Mocny jest?
 Autor komentarza: niezapominajek
Data: 13-01-2009 22:26:03 
Mayfielda pokonał w I rundzie (zdemolował go po prostu) a Rossito na pkt MD. Trzeba z nim walczyć jak z Bellem. Adamek z nim wygra. Ciekawe czy Banks nadal jest mistrzem IBO
 Autor komentarza: albinos
Data: 13-01-2009 22:43:33 
Z Rossito był po porostu słaby...
 Autor komentarza: salces
Data: 13-01-2009 22:45:47 
Banks miał walczyć z Maccarinellim w lutym o WBO..zrezygnował czy co??
 Autor komentarza: niezapominajek
Data: 13-01-2009 23:02:17 
Adamek jest mistrzem świata. Walka w USA jest dla Banksa lepszym rozwiązaniem.
 Autor komentarza: beerdrinker
Data: 13-01-2009 23:16:33 
co by nie było to cieżko znaleść naprawde trudnego rywala dla Adamka którego by nie był w stanie przeskoczyć
 Autor komentarza: beerdrinker
Data: 13-01-2009 23:18:15 
Adamek może kiedyś znów powróci do półciężkiej
 Autor komentarza: Olaf
Data: 13-01-2009 23:27:00 
Nie powróci do półciężkie. Jedyna zmiana wagi u Adamka może być jedynie w górę, ale to za pare lat. W zasadzie teraz nei ma na Adamka mocnego. Żaden puncher go nie położy, bo szczęke ma z granitu a na punkty też go ciężko pokonać bo kondycyjnie jest świetny, a technike ma doskonałą.
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 13-01-2009 23:37:26 
"a na punkty też go ciężko pokonać bo kondycyjnie jest świetny, a technike ma doskonałą." ..... pokazal to w walce z Dawsonem.

Co do polozenia go to byl na dechach po bombie Briggsa w ich drugiej walce.
Jesli trafi na kogos kto ma bombe w reku to juz sie nie podniesie a niestety jak wielu zauwazylo momentami ma dziurawa obrone.
Nie pisze tego by po nim pojechac ale nie kreujcie go na osobe ktora jest najlepsza i nie do pokonania.
Kiedys byl taki jeden co stawiali na niego 42:1 i skonczyl jak skonczyl w Tokio.

Co do wagi ciezkiej to jak dla mnie pomysl bez sensu,Adamek ma chyba ze 184 cm wzrostu to chyba troche za malo na ciezkiego,poza tym jego naturalna waga jest raczej cruiser i niech tak zostanie.
 Autor komentarza: Drago
Data: 14-01-2009 00:01:11 
No to by sie zgadzało...Rywal do ogrania i z dobrym rekordem.Adamek powinien spokojnie wygrać.
 Autor komentarza: rado
Data: 14-01-2009 00:02:48 
W końcu jakieś konkrety,walka z Banksem może być bardzo ciekawa to jest bokser który nie doznał jeszcze porażki,do pojedynku z Tomkiem w grę wchodziły dwa nazwiska Banksa i Braithwaita,osobiście wolał bym walkę z Braitwaitem,ale obojętnie z którym by Tomek nie walczył będzie wielkim faworytem.
 Autor komentarza: puero
Data: 14-01-2009 00:16:32 
W koncu jakies konkrety ! Mysle ze jesli Tomek bedzie walczyl swoje to wiekszego problemu nie bedzie mial. Jesli sie odsloni to moga byc niestety dechy pomimo jego granitowej szczeki bo banks ma czym uderzyc ! DObrze ktos wyzej napisal ze trzeba baedzie walczyc jak z Bellem ,jesli Tomek tak poboksuje z pewnoscia wygra !
 Autor komentarza: puero
Data: 14-01-2009 00:18:37 
A moim zdaniem zarowno powrot do polciezkiej jak i skok do ciezkiej nie maja sensu ! W tej pierwzej juz byl i katorga bylo zrucanie wagi a w ciezkiej ciosy o wiele wiecej waza ! Niech zunifukuje cruiserweight !!!
 Autor komentarza: tonio77
Data: 14-01-2009 00:34:20 
ciekawe jaka by byla stawka ewentualnego pojedynku...to znaczy na boxrec pisze ze walka niby jest o IBF ale z tego co wnioskuje to banks posiada IBO (tak pisze na boxrec i na oficjalnej stronie IBO)...czy to znaczy ze ewentualnie wrzucilby ten pas do puli czy raczej bedzie sie musial zrzec go zeby walczyc o IBF?? adamek zeby wlaczyc o IBF musial sie IBO zreszc wiec prawdopodobnie to samo sie stanie teraz...ale fajnie by bylo jakby oba pasy byly stawka i adamek zaczalby unifikowanie (wiem z IBO sie tak naprawde nie liczy ale na poczatek byloby ok)...
 Autor komentarza: tonio77
Data: 14-01-2009 00:38:04 
aha adamek jest na 1 miejscu w rankingu IBO ze stycznia 2009...
 Autor komentarza: klakun
Data: 14-01-2009 00:42:00 
Władek przecież ma IBF i IBO, tak wiec do końca nie wiadomo jak to jest..
 Autor komentarza: niezapominajek
Data: 14-01-2009 00:43:18 
Jeżeli walka dojdzie do skutku to będzie o IBF i IBO (to pewne)
 Autor komentarza: Olaf
Data: 14-01-2009 01:32:42 
Jasiu - walka z Dawsonem to była pomyłka. Tomek wychodził do niej już wykończony do pierwszej rundy zbijaniem wagi. Jedyna wada Adamka to nisko opuszczona lewa ręka, jednak przy takiej szczęce żadko, który rywal będzie wstanie to dobrze wykorzystać.
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 14-01-2009 05:55:19 
No byla pomylka,waga ciezka to bylaby jeszcze wieksza pomylka.
Nie chce krakac ale kiedys ta lewa reka moze go kosztowac bardzo duzo.
Co do szczeki to ok-moze mocna ale tak naprawde nikt kto konkretnie bije nie byl w stanie jej sprawdzic.
Briggs nie mial az takiej bomby w reku.
Martwi mnie ta momentami dziurawa obrona-momentami za czesto.
Spojrz na walke z Cunnem - Cunn nie ma bomby a w czwartej rundzie Adamek zebral za duzo.
Jakby Cunn mial bombe to mistrza bysmy nie mieli...
 Autor komentarza: tonio77
Data: 14-01-2009 06:24:03 
JAKBY jasiu...jakby to nie byl cunningham czyli zolniez i prawdziwy twardziel to nikt z czolowki cruser by nie wstal po tych knock downach zaserwowanych przez adamka...
 Autor komentarza: Hicior
Data: 14-01-2009 07:44:15 
Adamek ma jakieś 190cm wzrostu,Banks jest niebezpieczny,Adamek potrafi przyjąć i to nie ulega wątpliwości...Adamek spokojnie UD
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 14-01-2009 12:11:31 
Ale jakie to byly knockdowny ?
To byly tzw.flash'e - krotki efekt i tyle ,to nie byly bomby ktore rozbijaja.
Trafil na punkt i polecial Cunn na deski - to nie byly "super bomby" ktore kazdego skasuja.
Hicior : Obys mial racje ale ja caly czas sie boje o prawdziwy test czy potrafi przyjac ?

Gdyby Haye zostal w cruiser i walczyl z Adamkiem to dopiero bylaby walka.....
 Autor komentarza: Lenox
Data: 14-01-2009 13:58:16 
Briggs nie polozyl adamka sila ciosu tylko, knockdown byl wynikiem zlego ustawienia nog, w wyniku czego zadany cios doprowadzil do utraty rownowagi
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 14-01-2009 14:01:41 
"Gdyby Haye zostal w cruiser i walczyl z Adamkiem to dopiero bylaby walka..... "

Prawie na pewno Adamek by przegral i to przed czasem, niewykluczone ze dosc szybko.
 Autor komentarza: rado
Data: 14-01-2009 14:31:44 
Jakby Haye został w cruiser,pewnie do walki by doszło bo Tomek lubi takie wyzwania,i kasa za ta walke by był niezła,nie zgodzę się ze Tomek napewno przegrał by przed czasem,walka napewno była by wyrównana.
 Autor komentarza: Granvorka
Data: 14-01-2009 14:38:14 
Mogla by byc wyrownana do momentu zanim Adamek by nie otrzymal pierwszego mocniejszego ciosu, potem juz by byla rownia pochyla i przegrana przed czasem.
 Autor komentarza: rado
Data: 14-01-2009 14:57:47 
zgadzam się,ale tez mogło by być tak ze Tomek mocno trafia i Haye ląduje na deskach,a Haye jak wiadomo nie ma zbyt mocnej szczeny.
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 14-01-2009 15:27:47 
Granvorka : Nie czytasz miedzy wierszami-bylaby walka ,wtedy bysmy zobaczyli co tak naprawde potrafi przyjac Adamek.
 Autor komentarza: Expert
Data: 14-01-2009 15:41:15 
Haye-Adamek bez przesady, Tomek by śkończył tak jak Macca.
 Autor komentarza: drag
Data: 14-01-2009 15:57:36 
Tyson ze wzrostem 178c rzadzil w ciezkiej no ale wiadomo Tomek nie jest nawet w 50% tak dobry jak Mike
Warunkow takie sobie 187 cm wzrostu nie za duzy zasieg roku , Bracia i inni maja duzo lepsze kariery w ciezkiej nie zrobi chyba ze bedzie walczyl z sredniakami lub legendami jak Hylifeld moze Ruiz , Ibragimow , Czagajew z nimi bylyby szanse

Wole jednak zeby walczyl w Cruiser i zdobyl wszystkie pasy , wtedy moze na koniec kariery jakies walki w ciezkiej za niesla kase

Co do Banksa nie widzialem go w akcji, ma ktos jakies linki do walk??
 Autor komentarza: drag
Data: 14-01-2009 15:58:54 
roku lol ma byc rąk
 Autor komentarza: Expert
Data: 14-01-2009 16:11:40 
http://www.youtube.com/watch?v=o-zS8Wyuk0g
http://www.youtube.com/watch?v=E9mFVrjRlJ0&feature=related
 Autor komentarza: Crimson
Data: 14-01-2009 18:18:52 
Jasiu1976 napisal:

" "a na punkty też go ciężko pokonać bo kondycyjnie jest świetny, a technike ma doskonałą." ..... pokazal to w walce z Dawsonem.

Co do polozenia go to byl na dechach po bombie Briggsa w ich drugiej walce.
Jesli trafi na kogos kto ma bombe w reku to juz sie nie podniesie a niestety jak wielu zauwazylo momentami ma dziurawa obrone.
Nie pisze tego by po nim pojechac ale nie kreujcie go na osobe ktora jest najlepsza i nie do pokonania.
Kiedys byl taki jeden co stawiali na niego 42:1 i skonczyl jak skonczyl w Tokio.

Co do wagi ciezkiej to jak dla mnie pomysl bez sensu,Adamek ma chyba ze 184 cm wzrostu to chyba troche za malo na ciezkiego,poza tym jego naturalna waga jest raczej cruiser i niech tak zostanie. "



Walka z Dawsonem byla w wadze pol-ciezkiej. Dawson nadal jest bokserem walczacym jedynie w wadze pol-ciezkiej a Adamek junior ciezkiej.

Nie ma 184 tylko 187 cm. Mike Tyson ma niecale 180, Holyfield 189

Bo bombie sie juz nie podniesie mowisz? NIe slyszalem zeby Adamek slynal ze slabej szczeki i odpornosci no ale moze rzeczywiscie masz racje przeciesz tyle razy przegral przez knock-out!...
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 14-01-2009 23:24:13 
Walka byla w polciezkiej a Adamek nigdy naprawde nie poczul co znaczy dostac konkretna bombe.
Przy takiej obronie jaka momentami niestety ma jesli taka sie pojawi to Adamek zaliczy przykra wtope.
Michalczewski w swoim okresie prime gdyby walczyl z Adamkiem to niestety jestem pewny ,ze dal mu dobitnie do zrozumienia ,ze jego obrona jest za dziurawi wieloma momentami podczas walk.
Gdyby do takiej walki doszlo Adamek moglby nie dotrwac do konca walki.

Porownania Adamka do Tysona i Holyfielda to lekka przesada.
Ok machnalem sie przy jego wzroscie ale na litosc boska przestancie go widziec w wadze ciezkiej.
Musialby przybrac ostro na wadze.

Adamek jest mistrzem swiata ale prosze Was o odrobine chlodnego spojrzenia na niego bo wielu sie obrusza jak ktos napisze o kims nie tak jak "ogol mysli".
Dla mnie zawsze bedzie bardzo dobrym piesciarzem ale w zyciu nie powiem ,ze legenda jak Tyson czy Holyfield.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.