ANDRZEJ WAWRZYK 15. W EUROPIE

Ostatnie dwanaście miesięcy to prawdziwy przełom w karierze 21-letniego Andrzeja Wawrzyka (13-0, 8 KO). Zawodnik Bullit KnockOut Promotions stoczył w tym czasie 4 zwycięskie walki, wyrastając na czołowego polskiego ciężkiego.

Rok 2008 Wawrzyk rozpoczął od szybkiej wygranej z Marcinem Najmanem na kwietniowej gali w Katowicach- stawką tej konfrontacji był tytuł mistrza Polski. Miesiąc później w walce rankingowej „Guliwer” wypunktował Aleksandrsa Selezensa, a w październiku w Zabrzu uporał się w niespełna 8 rund z Harry Duivenem Jr, sięgając po swoje pierwsze międzynarodowe trofeum w gronie profi- młodzieżowy pas WBC. Bardzo udany pod względem sportowym rok pięściarz z Krakowa zamknął wyraźnym zwycięstwem punktowym w mistrzowskiej (o pasy MP i WBC) 10-rundówce z doświadczonym Tomaszem Boninem. 

Wyniki osiągnięte ostatnio przez młodego ciężkiego Bullita nie uszły uwadze European Boxing Union. EBU, będąca europejską częścią World Boxing Council, postanowiła umieścić Wawrzyka na 15. miejscu swojego rankingu. Fakt ten zasługuje na uwagę tym bardziej, że Polak do tej pory jako zawodowiec zaledwie 13-krotnie wchodził między liny.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: misiek1989
Data: 04-01-2009 03:00:18 
fajnie rozwija sie ten Wawrzyk tylko oby BKP nie zahamowal tej kariery...
 Autor komentarza: Piachotropina
Data: 04-01-2009 03:01:13 
Po pokonaniu fartem takiego mistrza jak Najman??
Nie wierze,że Andrzej nie jest wyżej!

Andrzej lej tych starych capów i cześków bo nie moge patrzeć na tych Virchisów,Skeltonów,Vidozów!
EBU dla niego byłby dobrym paskiem,bo dostawałby dobrych przeciwników i kariera tego chłopaka by się rozwijała!
Teraz Andrzej niestety będzie zniżał się do poziomu patologicznego Najmana boksując z nim,a potem może może walka z jakimś dobrym zawodnikiem!
Moim zdaniem z tym młodzieżowym WBC powinien dać sobie spokój,szkoda że one są tak niewiele warte te paski bo tak być nie powinno,ale broniąc tego WBC juniorowego z gościami co nawet swojego ojca leje po ryju to pozostawia mieszane uczucia!

Moim zdaniem jest to dziś nasz najlepszy ciężki!
A napewno jest to chłopak który próboje bić z finezją bo kloc Wach i Sosnowski biją bardzo prymitywny boks!

Go Warzyk!
 Autor komentarza: tomalyo
Data: 04-01-2009 03:48:41 
Andrzej teraz Ty jestes najlepszym ciezkim... ciezko pracuj i lej ich wszystkich! W tobie nadzieja chlopaku!
 Autor komentarza: paparazzi
Data: 04-01-2009 07:46:18 
No jest się czym chwali..:)...zwłaszcza kelnerami Najmanem pajacem i pogromca innych kelnerów Boninem...:)
 Autor komentarza: Masiun
Data: 04-01-2009 08:32:57 
Wawrzyk ma talent,mocno bije,tylko zeby niedostawal calą kariere leszczy ,a jak bedzie walczyl w Polsce to pewnie tak bedzie.Golota i Adamek musieli wyjechac zeby cos osiągnąc.
 Autor komentarza: golota86
Data: 04-01-2009 08:59:44 
Jak znam życie to 3/4 kariery Wasilewski bedzie mu podrzucał kelnerów do obijania i Wawrzyk bedzie bił sie na galach w Kielcach i Grodzisku z reklamami na plecach.
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-01-2009 09:52:17 
Chłopak ma dopiero 21 lat, mam nadzieje,ze będziemy mieli z niego duzo radosci bo naprawde sprawia dobre wrazenie.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 04-01-2009 10:43:42 
Co do dalszego rozwoju Andrzeja to jeśli BKP nie zmieni trochę podejścia to za 10 lat Andrzejek będzie miał bilans 40-0 i wyskoczy dopiero do gościa z pierwszej 15 rankingów i skończy się sen.

Podzielam też golota86 co do reklam na plecach. Przecież to porażka na całej linii, żeby zamiast zarabiać na walkach polscy bokserzy zarabiają pomalowanych plecach.
 Autor komentarza: dinozaur
Data: 04-01-2009 11:06:36 
Andrzej jest najlepszym polskim ciezkim -ma duzy talent.Czy boks pod skrzydlami Wasilewskiego pozwoli mu sie dalej rozwijac? zobaczymy.Moim zdaniem juz teraz powinien myslec o przyszlosci jezeli chce cos osiagnac w prawdziwym boksie.
 Autor komentarza: Danny
Data: 04-01-2009 11:16:17 
golota86,Mario1977- nie zgodze sie Panowie z wami jeżeli chodzi o reklamy na plecach.Nie tylko w Polsce zawodnicy boksują z nimi na plechach.Niemcy,Francja, nawet USA, tak na dobra sprawe to nie ma znaczenia z czym zawodnik boksuje na plecach czy to są reklamy albo włosy to mało istotne najwazniejszy jest boks.Tak na marginesie to Yale rusza do przodu i to nawet ostro: IBF,EBU teraz organizacja WBC i pas UE,to juz jest coś.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2009 11:18:46 
Nieprawda najlepszym polskim bokserem jest Najman. W ringu sama agresja akcje lepsze niż u młodego Tysona. Poza ring wzbudza zazdrość i strach wśród mężczyzn a cała płeć piękna moknie na widok Marcina między nogami.
Jego trenuje sam KULEJ i mówi że Najman jest bardzo dobry. Najman to mógłby zawalczyć z takim geniuszem jak Walujew i plamy by nie dał. A teraz w MMA...co tu gadać Fedor ma przejeb...
 Autor komentarza: siwy5677
Data: 04-01-2009 11:22:20 
Stonka zawsze mi humor poprawisz :D a co do Wawrzyka to wg mnie skonczy z rekordem 58-1-0 (52 KO) przegrywajac z jednym zawdonikiem ktory bedzie w 10 światowej. Pozatym bedzie wlaścicielem 20 paskow w tym wbcdtymwh no i WBHYJGRF
 Autor komentarza: gazda
Data: 04-01-2009 11:36:10 
Wawrzyk prawdopodobnie bedzie sie bil teraz z ludzmi pokroju Duivena a za pare lat ktos mocniejszy jak Sprott. Jest duzo czasu, wzmocnia Wawrzyka fizycznie i beda wieksze walki.
NIe wiem po co Najman teraz chce wyjsc do ringu. O ile w kwietniu mial iluzoryczne szanse to teraz juz nie ma w ogole(chociaz w lasciwie wielkiej roznicy pod tym wzgledem nie ma:P). Z drugiej strony wielkia krzywda mu sie nie stanie bo przewroci sie po pierwszym lepszym ciosie od Wawrzyka.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2009 11:42:05 
siwy5677- ja po prostu znam się na boksie, słucham mądrzejszych jak Kuleja. I jak coś w telewizorze usłyszę to musi być prawda bo przecie nie płace abonamentu żeby mi tu w żywe oczy kłamali. A Marcin to w wielu
programach występuje i wywiady daje - jakby był kiepski to na pewno by go w TV nie pokazywali. A Najmana to w tV widziałem na konferencji w MARJOCIE - a to najdroższy hotel w Polsce byle kanapka tam z 500 zł kosztuje, tylko największe sławy tam wpuszczają - byle cieć tam nie wejdzie o nie.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 04-01-2009 11:43:13 
super wiadomość! zobaczycie, że andrzej jeszcze nie raz nas zaskoczy!!!
 Autor komentarza: rusin1234
Data: 04-01-2009 11:47:25 
Moim zdaniem w obecnej dyspozycji Wawrzyk w walce z Pianeta nie stał by na straconej pozycji:) ale na dzien dzisiejszy ta walka jest chyba nierealna:(
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2009 11:49:33 
Danny-dla mnie te reklamy na plecach to żenada. bokserzy co walczą o prawdziwe pieniądze nie muszą nosić na plecach reklamy z karmą dla psów.
Nie pamiętam aby któryś z wielkich bokserów coś takiego nosił. Młodzi ambitni też nie powinni tego robić bo jak zostaną sławni to będą się tego wstydzić . Wybrażasz sobie np młodego Lennoxa biegającego po ringu z reklamą kleju do glazur na plecach?? nie mam nic przeciwko reklamie na ringu na spodenkach itd a np reklama jakiejś gazety nz podeszwach butów Juliusa w walce z Tysonem to chociaż pomysł z jajami. Reklamy na plecach zostawmy niemieckim miszczom i pogromcą węgrów i słowaków
 Autor komentarza: ironmike
Data: 04-01-2009 11:55:07 
To ze jest mistrzem Polski nie oznacza jeszcze ze jest njalepszym polskim ciezkim.Jest przeciez jeszcze Mariusz Wach z ktorym Andrzej nie walczyl a moglby miec z nim spore problemy
 Autor komentarza: Markoss
Data: 04-01-2009 12:01:05 
niech nabierze doświadczenia i obycia. Mysle ze tak naprawde Andrzej jeszcze w Ringu porządnie nie dostał. Brakuje mu także pojedynku z przyzwoitym leworecznym pięściarzem.
 Autor komentarza: msjaro
Data: 04-01-2009 12:29:42 
Albo sie wydaje, albo Abraham w jakiejs walce mial reklame na plecach? Albo Hernandez? Moim zdaniem cóż, na życie trzeba zarabiać, chłopaki nie dostają za walki jakichś wielkich kwot, a tą reklamą można sobie sporo dorobić. Owszem to dla mnie troche psuje widowisko, gdy widze reklame na plecach jakiegoś boksera, bo śmierdzi to tandetą, ale trudno - ja rozumiem chłopaków. Co do Andrzeja, mistrzem świata HW jednej z 4 prestizowych federacji nie bedzie na 99%, ale... EBU spokojnie w jego zasięgu, liczę bardzo na to i z całego serca życze! Byle chłopak sie rozwijał :)) PS: ironmike - z wachem mógłby mieć problemy, ale jak zapewne wiesz, Wawrzyk sparował z Wachem, jak na moje lepiej sobie radził. Owszem to tylko sparing, ale moim zdaniem, mógłby wypunktować Wacha.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 04-01-2009 12:50:03 
lepiej posiedzieć i dać sobie malować bzdury na plecach niż kuć żelazną sylwetkę w siłowni.....
młody świetnie zapowiadający się zawodnik z podkreśleniem zapowiadający.
Technika dobra -szlifować ją i łapać doświadczenie w coraz lepszymi rywalami jest JEDNO ALE .... z taką muskulaturą może maxymalnie w 15 najlepszych i to przypadkiem i na krótko. Chciałbym żeby był mistrzem świata normalnej federacji ale jak nie będzie miał więcej muskułów jak galarety to moje chciejstwo i wielu z nadziejami nie ziści się choćby boksował unosząc się w powietrzu. popatrzmy na mistrzów ( nie liczą się przypadkowi) mięsień na mięśniu. Zaniedbasz tężyznę fizyczną przestajesz być mistrzem pomimo szybkich rąk umiejętności i wielkiego talentu. Jest tam ktoś od Andrzeja Wawrzyka ??? panowie cały rok praca nad muskulaturą i nie musi to być rzeźba modela ale mają to być MUSKUŁY!!! bo się chłopak szybko skończy ledwie się zaczynając TO JEST SPORT WYCZYNOWY i tylko najwytrwalsi potrafiący się poświęcić mogą marzyć o szczytach świata i nie odejmując talenty Andrzejowi POŚWIĘCENIA NIE WIDAĆ
 Autor komentarza: msjaro
Data: 04-01-2009 13:01:39 
Czarek to nie są zawody kulturystyczne. Owszem musi być lepiej przygotowany fizycznie do pojedynków, może troche zrzucić, ale po co mu kaloryfer na brzuchu? Gdzie Ty widzisz u Ibragimova, Szagaeva, Arreoli kaloryfer na brzuchu? Niektórzy maja taka sylwetke i tyle. Gdyby Wawrzyk miał sie rzeźbić i zrzucić cały tłuszcz to by walczył w cruiser. To jest mu niepotrzebne, kopie mocno, niech pracuje nad szybkościa i wzmocni sie fizycznie( szczegolnie wyrowna dysproporcje siły miedzy lewą reką a prawą ) i tyle.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 04-01-2009 13:27:47 
tu nie chodzi o kaloryfer na brzuchu. Nie chodzi o wyrzeźbienie się. Chodzi o to żeby waga była mięśni ręce poprostu zbudowane nie 50% tłuszcz tylko 10 -20 % tłuszcz reszta mięśnia, klatka już nie wspomnę i jeśli wymieniasz Aureolę czy innych to się dokładnie przyjrzyj - mieszczą wy takich proporcjach a wystający brzuch to sobie mogą mieć ale bez galarety. Tu jest mowa o nadziejach to trzeba szukać najlepszych punktów odniesienia które mogą dawać nadzieję na dobre rokowania. Jeśli dobrze by kopał to Bonin by nie przegrał na pkt skoro cruser mógł kłaść go jak chciał. Wiesz msjaro dlaczego taki Hopkins długo jest na szczycie?? holy jeszcze sobie podskakuje w HW?? lenox robił co chciał ?? kliczko jak oprócz wzrostu i lewego prostego nie mówiąc op prawym MŁOCIE jak wygląda??? bo to są HEROSI jak z książki którzy oprócz talentu i umiejętności potrafili się poświęcić swojej pracy - pracując w poświęceni nad swoimi warunkami fizycznymi pielęngnując swoje ciało. Wawrzyk nie powinien zmniejszyć wagi ale zamienić się w umięśnionego (nie myl wyrzeźbionego) chyba że chce kopać najmanów i trochę w górę do średniej bo powyżej średniej to już może być problem. Lubię Wawrzyka i nie piszę tego jako złe proroctwa ale jako realna ocena motywująca do potraktowania tematu poważnie na poziomie ZAWODOWSTWA.
 Autor komentarza: Invisible
Data: 04-01-2009 14:32:02 
Jako, że to mój pierwszy post serdecznie witam Wszystkich ;)

Odnośnie Andrzeja - jest bardzo młody i w moim przekonaniu ma pewien naturalny instynkt pięściarski. Żywię nadzieję, że został także "wyposażony" w odpowiednią dawkę woli walki oraz, że Najman (pomimo wielkiego szacunku dla dla Twojego idola Stonka ;D), czy Bonin, nie są zaspokojeniem dla Jego ambicji... Nad budową faktycznie powinien odrobinę popracować. Nie mówię oczywiście o rzeźbie na kształt greckich posągów (patrz Cunn, Michael Grant), czy też zbijaniu tłuszczu by "zejść z wagi", lecz odpowiedni trening służący przemianie "rzadkiej", zupełnie zbędnej tkanki na masę mięśniową z pewnością wyjdzie Mu na dobre. Pomijam że może to poprawić siłę ciosu i szybkość ale z pewnością walory estetyczne ;)

Życzę również Andrzejowi, by BKP nie przyczyniło się do złamania jego kariery a nam - kibicom za 3, 4 lata, nieprzespanych nocy za sprawą wielkich walk za oceanem ;) haha no może mnie trochę poniosło ;)

pozdro
 Autor komentarza: draak
Data: 04-01-2009 14:43:47 
Cezary, ma racje nie chodzi by być umięśnionym jak Cuunigham bo to co ta daje, to pokazał podczas walk z Włodarczykiem i Adamkiem czyli nie wiele. Mięśnie to nie wszystko ale to jest czyste lenistwo jeżeli Andrzej od 2 lat jest na zawodowstwie a dalej walczy z oponą na brzuchu, identyczna sytuacja jest w wypadku Solisa czy Wacha. Na razie to wystarczy ale mocniejszych przeciwników nie sądzę. Waga Andrzeja powinna wynosić max. 110 kg pod warunkiem że te 10-15 kg "nadwagi" to będą same mięśnie.
 Autor komentarza: payback
Data: 04-01-2009 15:08:25 
Wawrzyk ma dopiero 21 lat, spokojnie. Jeszcze z 5-10 walk i moze walczyc z powodzeniem np o EBU-EU albo nawet czyste EBU. Byle tylko Wasilewski go dobrze prowadzil, to bedziemy mieli z niego pocieche :-)
 Autor komentarza: golota86
Data: 04-01-2009 15:24:14 
Danny nie musisz sie zgadzać...

Dla mnie te pomalowane plecki to jakaś komedia.
 Autor komentarza: golota86
Data: 04-01-2009 15:26:00 
stonkakartoflana...Nic dodac nic ująć:-D

Lennox biegajacy z reklama kleju do glazury...Dobre:-D
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2009 16:24:48 
Co tam Cunningham, Grant, Norton, Holy - Najman to dopiero wygląda jak grecki bóg...i jak boksuje
 Autor komentarza: draak
Data: 04-01-2009 16:25:21 
O dobre prowadzenie Wawrzyka nie ma się co martwić, Wasilewski wie jak to robić, choć trzeba dodać: robi to z wkur...delikatnością. Czyli pierwsze 25-30 walk z co najwyżej 3, 4 ligą.
 Autor komentarza: draak
Data: 04-01-2009 16:36:06 
Stonka od...turlaj się od Najman-a przegrał Jędrkiem tylko przez lucky punch, każdemu się może zdarzyć, nawet Hay.
A tak na poważnie to też się od niego odteguj, gość nie jest wart by pisać o nim, to jest Rutowicz polskiego boksu, jakby nagle Express, Fakt czy my byśmy o nim nie pisali on by zniknąłby. Każdy lepszy amator polskiej ligi w wadze półciężkiej i wyżej rozjechałby go.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2009 16:57:11 
draak-Najman nie przegrał przez Lucky punch nie pisz bzdur. Najman wygrywał wysoko i się poślizgną a durny sędzie go wyliczył i to do 8liczył w 3 sekundy...jednym słowem wałek.
A tak poważnie to Wkurw... mnie te Najmany, Walujewy więc się muszę chociaż ponabijać. Super Expressu i Faktu nie czytam Big Brathera nie oglądam, nie chodzę na parodię"walk" Najmana ,dupy i cycków Rutowicz w playboyu nie oglądam jednym słowem nic te kur.. na mnie nie zarabiają. Jakby wszyscy robili tak jak ja to Rutowicz obsługiwała by teraz tirowców a Najman pił piwo pod blokiem i szczał na murek albo siedział w pierdlu.Z mojego naśmiewania się nic nie mają a może ktoś przejrzy na oczy
 Autor komentarza: dax51
Data: 04-01-2009 17:06:08 
stonka thebesciak
 Autor komentarza: LukaszLeszno
Data: 04-01-2009 17:31:13 
Nad sylwetką to naprawdę Andrzej powinien popracować, ale tak jak pisze Cezary, że rok powinien zasówać w siłowni, nie mogę się z tym zgodzić. Ćwiczenia śiłowe, zwiększające masę mięśniową powodują,że zawodnik jest wolniejszy i usztywnia się, wiem to nawet z własnego przykładu oraz moich kolegów. tkankę tłuszczową można spokojnie zrzucić na zwykłym treningu bokserskim, wyrzeźbić brzuch itd... Na siłowni tylko w grę wchodzą ćwiczenia ogólnorozwojowe, a do tego duża ilość np. pompek, różnego rodzaju podciągań na drążku itp. (to moje skromne zdanie wynikające z małego doświadczenia) pozdrawiam!
 Autor komentarza: msjaro
Data: 04-01-2009 18:04:31 
To sie czarek zgadzamy, wzmocnienie fizyczne przede wszystkim, ale nie zgadzam sie z tym, że Andrzej musi być zbudowany jak Kliczko, Tyson czy Holy, zeby coś zdobyć. Fakt musi troche musi nad sobą popracować, bo póki co wyglada jak misiu. Ale widać potencjał i licze na niego.
 Autor komentarza: xxxxx
Data: 04-01-2009 18:45:25 
Wiek ktoś może w jaki wieku Wawrzyk zaczął trenować boks?? Dzięki z góry
 Autor komentarza: Masiun
Data: 04-01-2009 19:42:32 
Andrzej juz ma taka budowe genetyczną i nigdy nie bedzie wyglądal jak np.Dawid Haye. Ale przydaloby mu sie z 10kg masy miesniowej,mialby wtedy mocniejszy cios i ogolnie w klinczu by sobie lepiej radzil.
 Autor komentarza: draak
Data: 04-01-2009 20:37:53 
Andrzej nigdy nie będzie miał sylwetki Haye bo jest biały a nie czarny. Choćby nie wiem jak biały się skręcał i pocił nigdy nie będzie miał takiej sylwetki jak czarny, inna fizjologia tak samo jak na 100m zawsze będzie wygrywać czarny bo mają więcej mięśni szybkokurczliwych im dłuższy dystans tym większa szansa białego bo większą rolę odgrywa wytrzymałość inny rodzaj mięśni..
LukaszLeszno
Dowodem na to, że przybranie masy mięśniowej nie zawsze wiąże się z utratą szybkości czy elastyczności jest Adamek. Andrzej jest jak na swój wzrost i tak pięściarzem dosyć dynamicznym i szybkim co było widać w porównaniu do niewiele większego Mariusza Wacha.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 04-01-2009 20:55:49 
lenox to napewno bicepsy i barki jak kule do kręgli wypracował wrzucając worki z kartoflami na wysoką przyczepę - najpierw uginanie ramion z workiem ( rośnie biceps) potem wyciskanie wora nad głowę ( i tu barki rosną) najszerszy grzbietu mu rósł jak widłami obornik musiał wyrzucać.
Ludzie nawet siatkarki dopierniczają co drugi dzień w siłowni!! gdzie jakże nieporównywalnie mniej potrzebna jest siła niż w boksie. A biegacze to powinni mieć dopiero ciekawy terning!!! Nogi roz....rzone jak żaba po promieniowaniu a ręce tylko takie żeby łyżkę mogli od talerza do ust donieść!!! na rany chrystusa to jest współczesny sport gdzie nawet skoczkowie narciarscy 2/3 sezonu to w siłowni nie siedzą tylko przerzucają tony żelaztwa.
Ja nie piszę o pakowaniu jak Pudzianowski że 140 kg mięśni przy 186cm wzrostu albo Sawitskas 165kg przy 190cm wzrostu !!!! Optymalna waga przy wzroście Wawrzyka to 110 do 115 kg masy mięśniowej NIE samych ŻYŁ!!! Jak ktoś się deczko zna to wie co to jest masa mięśniowa w odróżnieniu od "rzeźby" która jak widać też nie szkodzi wielu świetnym bokserom w odróżnieniu od masy tłuszczowej - nie ważne ja zyczę Andrzejowi samych sukcesów lecz wiele skałdowych do nich potrzeba.
 Autor komentarza: LukaszLeszno
Data: 04-01-2009 21:28:44 
Draak - zgadzam się, ale Adamek miał już naturalną wagę dużo ponad limit półciężkiej. przy odpowiednim treningu i szczegółowej diecie można przybrać na wadze (czyste mięśnie) bez większych konsekwencji, ale nie można stosować treningu czysto kulturystycznego, co daje duże efekty wyglądu, ale im więcej siły "na ławeczce", tym ciało sztywniejsze. niech już trenerzy zdecydują jak prowadzić treningi Andrzeja:) Pozdro
 Autor komentarza: Masiun
Data: 04-01-2009 22:00:19 
Holyfielda trenowal Lee Haney 8krotny zwyciezca Mr. Olympia po to zeby mogl walczyc z najlepszymi na swiecie.Bez cwiczen na silowni to sie nie da byc najlepszym.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 04-01-2009 22:17:25 
Dokładnie Masium to opisał - gdyby nie te treningi wręcz kulturystyczne u Hylego o zwycieztwach z Tysonem mógłby pomarzyć, swoją drogą to spójrzcie na Tysona przypomina komuś wymoczka z postury, łape miał jak słoń a kopał jak dziki koń!!!
 Autor komentarza: cezary27
Data: 04-01-2009 22:52:02 
A tak wogóle Andrzej chłopaku uwielbiam cię i niech cię te słowa nie zrażają tylko dodadzą nowego spojrzenia na to co robisz i co trzeba robić żeby nie kręcić się po pagórkach i kiedyś móc zaatakować szczyty.
 Autor komentarza: tomalyo
Data: 05-01-2009 02:52:19 
Dokładnie Andrzejku...
 Autor komentarza: pepelko2
Data: 05-01-2009 13:26:25 
Tak trzymaj Andrzeju, trzymam kciuki
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.