ALEXEEV - RAMIREZ 17 STYCZNIA

Wschodząca gwiazda kategorii junior ciężkiej Alexander Alexeev (16-0, 15 KO) stoczy 17 stycznia swoją kolejną walkę. Jego rywalem będzie 24-letni Victor Emilio Ramirez (13-1, 11 KO), a stawką pojedynku będzie tymczasowy tytuł mistrza świata organizacji WBO. Jeśli Rosjanin wygra, to w przyszłym roku prawdopodobnie dojdzie do jego starcia z Enzo Maccarinellim (29-2, 22 KO). Walijczyk będzie niedługo walczył o pełnoprawny pas WBO z Jonathanem Banksem. Do pojedynku z Amerykinem miało dojść 6 grudnia, ale walka została po raz kolejny przełożona ze względu na kontuzję Banksa.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Edek23
Data: 29-12-2008 18:40:16 
Ktoś widział walki tego Ramireza?Czy będzie to zawodnik lepszy od Rob'a Calloway'a?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-12-2008 18:51:57 
"Jeśli Rosjanin wygra"-:))) dobre! ...no ok różne rzeczy w ringu sie zdarzają.Alexeev rozjedzie Ramireza, Macca też. Nie życzę Adamkowi spotkania z Alexeevem. A Diablo to powinien unikać Rosjanina w przyszłości jak ognia. obecnie każdy z czołówki Cruiser w walce z Rosjaninem jest raczej skazany na porażkę.Aleexew to bokser kompletny cios, technika, warunki fizyczne kondycja...Jedyny który naprawdę mógl go pokonać jest w HW- Haye
 Autor komentarza: Undercover
Data: 29-12-2008 19:12:31 
Adamek prime vs Alexeev prime , Adamek na pkt.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-12-2008 19:24:15 
Undercover-ja też kibicuję Adamkowi. Ale Alexeew to większy talent nie popełnia tylu błędów co Adamek - nie obrywa, jest strasznie precyzyjny, kopie jak koń, jest bardzo silnym Cruiserem nie rozdmuchanym "kulturystycznie "jak Adamek. Alexeev to wielki talent Adamek to "tylko" talent
 Autor komentarza: Fragles
Data: 29-12-2008 19:26:46 
Za wczesnie na takie wnioski bo tak naprawde Alexeeva nikt powaznie nie przetestowal Azille wiare w zwyciestwo mial jeszcze w 1 rundzie i szybko ja utracil, Calloway przyjechal po wyplate a Ramirez kolejny latwy przeciwnik tak w sumie Alexeev trudnej przeprawy po walke o tytul choc interim to on nie mial.Ja czekam na jego walke z Macca wtedy bedzie wiadomo na co tak naprawde stac Alexeeva.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-12-2008 19:38:21 
Fragles-no pewnie ale tak się robi PRZEWIDYWANIA, jak Alexeew utłucze Macca,Cunna,Adamka(nie daj boże ) to już to będzą PODSUMOWANIA osiągnięć.a obstawianie (nawet bez kasy)to jedna z najważniejszych części tego sportu
 Autor komentarza: Undercover
Data: 29-12-2008 19:46:19 
To nie chodzi o to, że jestem Polakiem i kibicuje Adamkowi z racji Mojego pochodzenia. Poprostu w walce z Cunnem Adamek pokazał 70% swoich możliwości, a CUNN walczył na 100%. Dlatego Adamek wg Mnie bez problemu pokonałby Alexxeva, który jest ogromnym talentem, ale w tej chwili Adamek by go mocno wypunktował.
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 29-12-2008 19:46:42 
Stonka, moim zdaniem za wcześnie na takie tezy. Ci wszyscy jego przeciwnicy bardzo wystraszeni byli, ale któryś (chyba Azzile lub Griffis) jak odważniej zaatakował to też trafiał Alexeewa. Więc z obroną to różnie u niego może być. Napewno jest to zawodnik z b. dużym potencjałem, ma niesamowite oko w tej lewej ręce i bije nią w "dziwnej" płaszczyźnie. Za takiego prospekta uważałem też Hernandeza, a potoczyło się trochę inaczej. Ponadto, nie walczył też na dłuższych dystansach, co też daje pewnien znak zapytania.
 Autor komentarza: Piachotropina
Data: 29-12-2008 20:00:35 
Alexxev niesamowity talent,właśnie tego się obawiałem,że Rusek szybko zdobędzie pas,obije Enzo i potem w walce unifikacyjnej Adamka!

To kolejny bardzo utalentowany zawodnik,dla którego waga cruiser to przymiarka do ciężkiej!

Jeśliby doszłoby do jego walki z Adamkiem,to myśle,że ktoś o takiej wiedzy bokserskiej jak Aleexev bez problemu obnaży dziurawą obronę Tomka!
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 29-12-2008 20:18:46 
Alexeew ma kopyto, ale też sporo się odsłania. Dlatego chciałbym go zobaczyć z jakimś walczakiem, który nie będzie wietrzył od samego początku tylko przyjmie walkę, zaatakuje. Uważam też, że nie jest też bardzo szybki. Chętnie zobaczyłbym go w walce np. z Cunnem i myślę, że USS w dyspozycji z 11.12. miałby spore szanse na wygraną na pkt. Myślę także, że szybko przejdzie do HW.
 Autor komentarza: Piachotropina
Data: 29-12-2008 20:29:36 
Cunningan powinien przejśc do ciężkiej,ma niesamowite warunki do ciężkiej!
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 29-12-2008 20:41:35 
No nie ma innej opcji, musi przecież ktoś rzucić na dechy Wałkonia.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-12-2008 21:16:42 
piotruspan-"Uważam też, że nie jest też bardzo szybki."według mnie jest
tylko jest pewne "ale" bokserzy "gimnastycy" sprawiają wrażenie nieco szybszych niż są w rzeczywistości, a bokserzy walczący "klasycznie" na odwrót zauważyłem to na przykładzie Barrera- Hammed gdzie barrera we wcześniejszych walkach sprawiał wrażenie wyraźnie wolniejszego od Hammeda no ale może to tylko moje "złudzenie". Do tego dochodzi timming
a ten Alexeev ma doskonały.a często widzi się bokserów bardzo szybkich ale nie celnych
 Autor komentarza: draak
Data: 29-12-2008 21:21:24 
zapominacie o co najmniej trzech rzeczach w ocenie Alexeev-a:
1 tak jak wyżej było napisane nie miał jeszcze tak naprawdę poważniejszej walki a następne punkty mojej wyliczanki są konsekwencją tego, Calloway jedyny poważny przeciwnik ale faktycznie on wszedł na ring po wypłatę.
2. tak naprawdę nie wiadomo jak u niego wygląda obrona bo nikt go poważnie nie zaatakował. Co się za tym zabierze nie wiadomo jak u niego z szczęką. Czy ma twardą psychikę i nie gubi się jak ktoś go atakuje, trafia.
3. kondycja, jak jest ważna przekonał się Huck który min. przez brak doświadczenia nie potrafił umiejętnie rozłożyć sił, wystrzelał się i padł (prawie).
4. Alexeev jest przeciętny jeśli chodzi o pracę nóg i ich szybkość ale też szybkość wyprowadzania ciosów, Adamek pod względem szybkości (przynajmniej rąk) przewyższa o min. 1 "półkę" Rosjanina.

Na ewentualna walkę z tym prospektem Adamek powinien przyjąć podobną taktykę jak na Bella, tak na prawdę gdyby nie momentami faktycznie dziurawa obrona Tomka byłbym spokojny o niego na dzień dzisiejszy, a tak trochę nerwów będzie?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-12-2008 21:24:32 
piotruspan-Walujewa na dechy nikt nie rzuci, jest za dobry za szybki za zwinny to tak jakby ktoś pokonał Jonese jr prime.

A tak poważnie to kilku bokserów z Cruier mogło by zbawić ciężką.
Haye już wystartował, Cunn zasięg i wzrost z HW ze swą zwinnością mógłby wypunktować niejednego ciężkiego (Byrd był o niebo mniejszy a miał spore sukcesy). Alexeev to rozmiar z HW i siła wielka. Ibragimowicze , cHagajewy, Ruizsy nie są więksi a na pewno boksersko gorsi
 Autor komentarza: draak
Data: 29-12-2008 21:24:40 
Stonka Alexeev zdecydowanie nie jest szybszy od Tomka, zauważ że nie ustępował za bardzo Cunnighamowi w tym względzie, który jest jeśli nie najszybszym cruiserem to na pewno jest absolutnym TOP3. Adamek jest wyraźnie szybszy od niego.
 Autor komentarza: Sugar
Data: 29-12-2008 21:41:07 
StonkaKartoflana co ty pieprzysz Adamek by rozjechał tego Ruska ten kmiot nie spojrzał by a już by leżał na deskach.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-12-2008 21:41:42 
draak może się kiedyś przekonamy w sumie Adamek-Alexeew - taka walka może zdarzyć za rok czy dwa. Ja myślę że wybrał by Alexeev choć chciałbym się mylić.(ale Haye i Cunn byli najszybsi w Cruser dla mnie Adamek i Alexeev troszeczkę wolniejsi)
 Autor komentarza: draak
Data: 29-12-2008 22:12:25 
Na dzień dzisiejszy jak dla mnie wygrywa Adamek z tym że on może już tylko poprawić obronę a Rosjanin wszystko, to jeszcze szczawik, perspektywiczny dlatego nie wiadomo jak będzie się prezentował za pół roku czy rok (raczej na plus niż na minus), wszystko przed nim. Proszę cie nie mów więcej, że Alexeew troszkę ustępuje szybkością Cunnighamowi bo dzieli ich dużaaa przepaść, twierdząc, że jest inaczej dezawuujesz swoją się.
 Autor komentarza: peter46
Data: 29-12-2008 22:44:25 
moze i Alexander jest utalentowany...ale zbyt mało doświadczony na Maccarineliego czy Adamka. Jeszcze przynajmniej 2 lata boksowania z sredniakami przed nim
 Autor komentarza: AdIKSF
Data: 29-12-2008 23:37:56 
Ten rusek tak naprawdę walczył z jednym klasowym pięściarzem jak dotąd i jest stary to Rob Calloway, który najlepsze lata ma za sobą...
Z Adamkiem by dostał niezłe baty z Cunnem pewnie też w boksie nie jest najważniejsze mocne uderzenie... Szybkość to połowa sukcesu a z tego co wiem rusek jej nie ma.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-12-2008 05:58:38 
peter46- ten rusek ma świetną karierę amatorską i 28 lat i nie ma na co specjalnie czekać jak to teraz modne do 35 aby zawalczyć o mistrzostwo.
najlepszy wiek dla boksera to 23-30lat a nie 35-45 jak niektórzy ostatnio sądzą
 Autor komentarza: draak
Data: 30-12-2008 09:25:13 
Zależy jaka waga, zależny czy bokser jest wyboksowany patrz: Kat, ODH, Holy.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 30-12-2008 09:29:54 
Jak dla mnie to na razie za bardzo co niektórzy się podniecaja Alexeevem. Za wcześnie. Dużo za wcześnie. Nic jeszcze tak naprawdę nie zrobił co by mogło go stawiać na równi z Tomkiem czy Cunnem. Jest oczywiście zawodnikiem perspektywicznym ale to jeszcze melodia przyszłości. Nikt jeszcze nie pokazał mu na czym boks polega, a na pewno nie polega tylko na ataku i nokautowaniu.
 Autor komentarza: Danny
Data: 30-12-2008 10:01:33 
Mario1977-podzielam twoje zdanie co do Rosjanina.
 Autor komentarza: Taurus
Data: 30-12-2008 11:27:49 
Podzielam zdanie ze na razie nie ma co wynosić na piedestał Aleexeva który jest kompletnie nieprzetestowany i nie wiadomo jak będzie się zachowywał podczas walki z kimś kto nie będzie się kładł po jego pierwszych ciosach. Nie wiadomo jak z jego obroną, szczęką, kondycją (najdłużej to chyba przez 6 rund walczył). Hernandez jest prowadzony o wiele odważniej niż Rusek.
 Autor komentarza: adenauer
Data: 30-12-2008 12:24:33 
Nic dodać, nic ujać! Póki co wielki talent w przewidywaniach i wielki zawodnik na papierze.
 Autor komentarza: karol
Data: 30-12-2008 14:10:39 
http://www.youtube.com/watch?v=S9m13DAR8-A&feature=related
 Autor komentarza: Danny
Data: 30-12-2008 14:25:28 
...taaa,fajnie wszytko wygląda na filmiku:)
 Autor komentarza: Piachotropina
Data: 30-12-2008 15:16:40 
Jednym słowe-doskonały jest ten Alexeev!

Wątpie by Adamek miał z nim jakiekolwiek szanse,bo jest poprostu dużo gorszy!
Talent,talent i jeszcze raz talent na miare przyszłego dominatora wagi cruiser,a może nawet wiele namieszać w ciężkiej!

Chłopak umie w boksie wszystko!
 Autor komentarza: peter46
Data: 30-12-2008 17:13:56 
po 16 walkach z kelnerami umie wszystko??? napewno nie. myśle ze on sam przyznałby ze jeszcze wiele wiele przed nim. a kariera amatorska nie zawsze sprawdza sie w zawodowstwie...np Harrison. Jeśli rozbiłby Włodarczyka tzn. ze rzeczywiscie mistrzowie w cruiser bójcie się. ale narazie nic takiego sie nie zapowiada.....
 Autor komentarza: puncher48
Data: 30-12-2008 18:05:33 
Alexeew olbrzymie aspiracje taki niemiecko rosyjski robot z tą swoją ciężką łapą sporo po nim sobie obiecują i mają racje ale rzeczywiście narazie rywale z którymi walczy tacy jednowymiarowi, żaden nie zaatukuję bo się boi, przyjeżdżają dostają manto i tyle, myślę że dopiero rywal pokroju Maccarinellego zweryfikuję Rosjanina, niemniej ma papiery na dominatora przynajmniej takie na razie robi wrażenie, a czas pokażę czy nim zostanie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-12-2008 18:33:45 
peter46-Harrison to bardzo kiepski przykład, gość w wieku 28lat został mistrzem i było to jego szczytowe osiągnięcie dalej spadek..
Argument że Alexeev jest nieprzetestowany jest do bani jak na 2 czy 3lata kariery Zawodowej zrobił wszystko co było do zrobienia a co dalej to sie okaże. To tak jakby powiedzieć w 1990 że 25 letni lewis jest kiepski bo nie przetestowany a w 2003 powiedzieć że Bonin jest świetny bo wygrał 40 walk i miał jedną przegraną po dobrej walce z Hrrisonem.
Na tym ETAPIE KARIERY Alexeev wygląda rewelacyjnie a co dalej można gdybać ..ja sądzę że zdominuje Cruiser.
Co do Cunninghama to gość wygląda świetnie, doskonała szybkość i technika świetne warunki, walczy mądrze Ale z Huckiem musiał się namęczyć tak samo jak w pierwszej walce z Wolnym i drewnianym Diablo.
Myślę że zarówno Haye jak i Alexeew zdmuchneli by z ringu i Hucka i Diablo
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 30-12-2008 18:48:56 
Dobrze Stonka napisałeś: "na tym etapie kariery", ale tez trzeba pamiętać, że przyjdzie czas, że trafi Alexeev trafi w końcu na zawodnika, który nie będzie się sam przewracał i uciekał po ringu. Zgadzam się też ze stwierdzeniem, że Alexeev zdmuchnąłby i Hucka i Diablo. No, ale kim są Ci zawodnicy to wystarczy określenie drewniany Diablo. Taka jest prawda. Huck to pustak, dobrze prowadzony za rączkę, ale jak już trzeba było pokazać trochę techniki i szybkości w walce z Cunnem to Niemiaszek się zesrał z wysiłku.
 Autor komentarza: Piachotropina
Data: 30-12-2008 19:06:22 
Widze,że ludzie piszą,że ten Alexeev walczy z kelnerami,no ale tak wyglądają przeciętni zawodnicy w kategorii cruiser!
To jest taka waga niewiadomo co!Nie ma pieniędzy!
Lepsi zawodnicy jak chocby Haye wolą sobie iść do wagi ciężkiej bądź zbić do wagi półciężkiej!
Niech sobie wygyrwają Włodarczyki i tak obejdzie się bez rozgłosu!
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 31-12-2008 16:24:21 
Na jakiej to podstawie ten Ramirez walczyć ma o tytuł interim, skoro w pierwszej 15 go nie ma?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.