JOYCE SZYKUJE SIĘ DO WALKI Z USYKIEM, ALE WCIĄŻ CZEKA NA KONKRETY

Przedłuża się oczekiwanie na walkę walki o tymczasowy pas WBO wagi ciężkiej - Aleksander Usyk (18-0, 13 KO) vs Joe Joyce (12-0, 11 KO). Brytyjczyk zachowuje jednak dobry nastrój i przedstawia aktualną sytuację jako rozwojową.

FURY Z PRZEKONANIEM: JOYCE PRZEJEDZIE SIĘ PO USYKU >>>

- Czekam na walkę z Usykiem, zwiększam obciążenia treningowe. Obaj czekamy też jednak na ogłoszenie walki Tysona Fury'ego z Anthonym Joshuą o wszystkie pasy. Kiedy to się stanie, dogadamy konkretny termin i lokalizację pojedynku z Usykiem. Ludzie Ukraińca chcą przy tym większego udziału w zyskach. To kolejna sprawa do rozwiązania. Mimo wszystko jestem dobrej myśli - powiedział Joyce.

- Zobaczymy, w jakiej formie wejdziemy do ringu, ja chcę po prostu zrewanżować się Usykowi, który pokonał mnie w lidze WSB. Chcę go znokautować, ale nie traktuję tego w kategoriach zemsty. Czekają mnie teraz dwie wielkie walki, wierzę, że pokonam Usyka i zmierzę się ze zwycięzcą starcia Fury vs Joshua - dodał Brytyjczyk.

Do pierwszej walki Usyk (obecnie numer jeden rankingu WBO) vs Joyce (obecnie numer dwa) doszło w 2013 roku we wspomnianej lidze WSB, Ukrainiec wygrał wtedy jednogłośną decyzją sędziów, a w swojej ostatniej dotychczas walce (październik zeszłego roku) również jednogłośnie wygrał z Dereckiem Chisorą. 

Joyce pokonał natomiast w listopadzie przed czasem Daniela Dubois, udowadniając, że mimo 35 lat na karku wciąż jest w świetnej formie i z pewnością będzie dla Usyka bardzo poważnym wyzwaniem. Usyk ma już 34 lata i przy jego energochłonnym stylu może to być zaawansowany wiek, choć na razie na obniżkę formy wskazuje niewiele.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 25-04-2021 13:15:28 
Usyk co prawda ma energochlonny styl aleod lat zwraca duża uwagę na dietę, w walkach dostaje mało ciosów i jest wysokiej klasy profesjonalistą zaś Joyce choć pokonał przed czasem DD to walkę moim zdaniem przegrywał i gdyby nie kontuzja oka młodego bombardiera to zwycięstwa mogło by nie być. JJ jest chyba wolniejszy niż gdy walczył w WSB wydawał się szybszymi, mniej masywnym pięściarzem ale to trudno zmierzyć wiec może mi się tylko wydawać. Ja jednak w rewanżu stawiam na Ukrainca bo choć jego walki w heavy są dość nudne to jednak goroje szybkością i czasem reakcji, nie ma imponującego ciosu ale unikał przygotowanego jak chyba nigdy wcześniej Derecka to czemu miałby nie uniknąć ciosów chyba nawet bardziej statycznego JJ?
 Autor komentarza: LysyKamil
Data: 25-04-2021 14:31:52 
Jesteś pewien, że oglądałeś walkę Joyce - Dubois? Tam było regularne pranie młodego runda po rundzie. I nie nazywajmy kontuzją czegoś co wynikło z przyjęcia 30 ciosów w ten sam punkt gdy każdy prosty przechodził. Derek to jednak coś zupełnie innego bo on ma kondycji na 2 rundy a Joyce na jakieś 20 regularnego uderzania. Co prawda nie ma tam finezji, ale jest machina która nie zatrzyma się od pierwszego gongu do końca 12 rundy, nie będzie czasu na odpoczynek ani dekoncentracje. Usyk może to wygra ale równie dobrze może być jak w walce Łoma-Lopez, siła pokona finezje.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-04-2021 15:19:43 
"może być jak w walce Łoma-Lopez, siła pokona finezje"

Problem w tym że w walce Łoma vs Lopez oprócz różnicy w warunkach i sile Teofimo był podobnej szybkości zawodnikiem a przynajmniej różnica w tym atrybucie okazała się zbyt mała by w połączeniu z innymi atutami przeważyć na korzyść Ukraińca.
Tu będzie zupełnie inaczej bo Usyk to ekstremalnie zwinny, szybki i zajebiście wydolny zawodnik i te kilka dodatkowych kilogramów tego nie zmienią natomiast Joyce to z całym szacunkiem do tego faceta sztywny "drwal" który pomimo że trenował kapoeirę i potrafi nadal zrobić salto "z miejsca" w ringu porusza się jak ciężki wóz z węglem.
Różnica w ruchliwości i szybkości będzie tu bardzo widoczna. To pierwsza najważniejsza sprawa.
Drugą kwestią jest siła uderzenia. Owszem Joyce potrafi boleśnie i solidnie przyłożyć ale nie ma tej "punczerskiej" dynamiki uderzenia która zapisała by go w czołówce ciężkich pod tym względem.
Usyk nie będzie więc musiał aż tak "panicznie" bać się każdego błędu. Ukrainiec to twardy i doświadczony zawodnik a tu nie będzie miał do czynienia z Wilderem, Joshuą czy Kliczką.

Lubię Joyca i bardzo szanuję ale ludzie popadli nieco w hurra optymizm po walce z Duboisem który tak naprawdę w sumie nic nie osiągnął i woził się na położeniu AJ-a na sparingu co było żenujące. Przypominam że Joe ma za sobą ciężką walkę choćby z Jenningsem którą wygrał ale przewagi drastycznej w niej nie zbudował.
A gdzie Jenningsowi do Usyka.
Dla mnie Joyce to wręcz idealny przeciwnik dla Ukraińca żeby zaznaczyć swoją obecność mocnym akcentem i zaprezentować to z czego słynął wagę niżej.
Na nokaut Ukrainiec nie ma co liczyć bo Joe to jeden z wyraźniejszych twardzieli w Hw ale na wyraźne punktowe zwycięstwo i poobijanie Joyca jak najbardziej.
I na to stawiam. Obu panów bardzo lubię ale myślę że Joyce nie podoła.
 Autor komentarza: canislupuscampestris
Data: 25-04-2021 15:21:14 
@Grzywa

Odnoszę wrażenie, że nie oglądałeś ani walki Joyce-Dubois ani Usyk vs Chisora.
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 25-04-2021 16:15:17 
TYlko Panowie spokojnie spokojnie Joe to fajny bijok fajnie się go ogląda ale zadajmy sobie pytanie czy aby na pewno Ten Dubois jest taki dobry ? bo moim zdaniem to taki osiłek średniej klasy a tu mamy wirtuoza bosku wspaniałego Usyka
 Autor komentarza: adolfinio
Data: 25-04-2021 16:46:39 
Usyk obije tego spoko gościa bez ryzyka. KO nie może być, ale to będzie jednostronne widowisko.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 25-04-2021 17:00:18 
Układ stylów zdecydowanie faworyzuje Usyka.Znakomity bokser zawsze wygra z siłaczem, a patrząc wstecz można znaleźć analogie, choćby w starciu Ali - Foreman, oczywiście Ukrainiec może nabawić się kontuzji podczas walki, co całkowicie obróci bieg wydarzeń, ale zakładając, że wszystko będzie zgodnie z planem, czeka nas powtórka z WSB.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-04-2021 18:11:06 
Zgadzam się z kolegami i powtórzę po kimś kolejny raz, ludzie nie zdają sobie sprawy jakim Usyk jest kozakiem. I nie szukałbym tu nawet analogii do ich poprzedniej walki, tylko po prostu do walk Usyka, których większość jeszcze od WSB wygląda tak samo. Pierwsze rundy przewaga rywala, od 2-3-4 rundy Usyk ma rywala obczajonego i zaczyna go ostrzeliwać. Usyk potrafi całkiem sporo zebrać, ale zawsze na własnych warunkach, bo czasami lubi się pobić. Ciężko mu zagrozić, jeśli sam na to nie pozwoli.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 25-04-2021 18:22:39 
Nb. Joyce Dubois na eyeonthering około połowy ludzi miało na karcie przewagę Duboisa. Czy słusznie, to inna sprawa. Oczywiście Joyce miał swój plan, który zadziałał i przyniósł zasłużone zwycięstwo, natomiast jakiejś wyraźnej dominacji to tam nie było.
 Autor komentarza: Faaan
Data: 26-04-2021 13:48:19 
Joyce jest zbyt statyczny i jak już ktoś wcześniej wspomniał brakuje mu dynamiki i szybkości. Samą siłą i kondycją na 12 rund nie da rady. Usyk to łatwo bierze na punkty.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 26-04-2021 16:45:08 
Moze to bedzie kontrowersyjne ale ja sie nie zdziwie jak ukrainiec ubije pod koniec walki twardego JJ. Roznica w szybkosci i wyszkoleniu jest tak duza, ze tam w walce dojdzie chyba z 500 ciosow na leb bryta.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 26-04-2021 20:01:54 
Takie zakończenie też by mnie nie zdziwiło. Chociaż priorytetem Usyka będzie bezpieczeństwo, jak zawsze.
 Autor komentarza: babyfat
Data: 27-04-2021 10:34:22 
#BlackDog

Nic dodać, nic ująć :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.