USYK: SŁABO BIJĘ? SPYTAJCIE BELLEW! - CHISORA: IDĘ NA WOJNĘ!

Za nami konferencja prasowa promująca sobotnie starcie Aleksandra Usyka (17-0, 13 KO) z Dereckiem Chisorą (32-9, 23 KO). Było ciekawie, a jeszcze ciekawiej powinno być za dwa dni w ringu.

David Haye, menadżer Chisory:
Dereck zdał sobie sprawę z tego, że jeśli ma zmierzyć się z kimś tak dobrym jak Usyk, musi zrobić coś więcej niż robił dotychczas. Pot, krew i łzy, tego właśnie potrzebował. Ciężko trenował, dobrze się odżywiał i odpoczywał, nie mogliśmy zrobić nic więcej ani lepiej podczas tego obozu. W sobotę będzie w swoim szczycie, zarówno od strony technicznej, jak i fizycznej. Zobaczymy jak z tym wszystkim poradzi sobie Usyk, czy będzie w stanie przyjąć cios Derecka i utrzymać go z daleka od siebie? Wyobrażam sobie, że w sobotę Dereck sprawi niespodziankę. Chcemy sprawić, żeby to nie była szermierka na pięści, tylko żeby Usyk poczuł się bardzo niekomfortowo. On nie bije mocno, dlatego też moim zdaniem nie powstrzyma ataków Derecka.

Aleksander Krasjuk, współpromotor Usyka:
To ma być dla Aleksandra poważny test w wadze ciężkiej. W sobotę dwóch wojowników pójdzie na wojnę. Mój chłopak zdobył złoty medal w Londynie, więc to dla nas wyjątkowe miasto.

Dereck Chisora:
Trenuję do tej walki tak naprawdę od dziewięciu miesięcy. Usyk to świetny pięściarz, jestem fanem jego boksu, więc czeka nas świetny pojedynek. On jest kapitalnym bokserem, ja boksować za bardzo nie umiem, dam natomiast z siebie wszystko. Naprawdę wszystko. Jeśli go trafię, on to odczuje. Chcę tylko dobrych i uczciwych sędziów, bo wiem, że choć Usyk jest Ukraińcem, to jest przez naszego wspólnego promotora Eddiego Hearna faworyzowany. Dobrze przygotowałem się na walkę z mańkutem i wierzę, że ludzie będą mocno zaskoczeni, jak wygląda ten pojedynek. Pójdę na wojnę i nawet jeśli przegram dziewięć czy dziesięć rund, nadal będę atakował.

Aleksander Usyk:
Tu nie będzie żadnej wojny, wniosę do ringu czysty boks, w najczystszej postaci. Oczywiście Chisora ostro na mnie ruszy i będzie chciał mnie zranić, ale przecież nie stanę naprzeciw niego i nie będę tak po prostu wymieniać z nim ciosów. To będzie starcie dwóch naprawdę mocnych facetów. Nie rozumiem też trochę, dlaczego wszyscy mówią o jakimś teście. Przecież występując w lidze WSB mierzyłem się już z dużo większymi zawodnikami od siebie. Tak więc dla mnie to nic nowego. Słyszę też, że nie biję mocno, ale spytajcie Tony'ego Bellew, czy rzeczywiście bije tak słabo. Ale cieszę się z drugiej strony, że tak często słyszę głosy o moim słabym ciosie. Niech tak mówią dalej, mi to na rękę.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 29-10-2020 17:27:40 
kibicuje obu, rzadko kiedy mam tak że nie jestem za kimś w walce, tutaj tak jest, chociaż minimalnie bardziej chciałbym żeby wygrał Chisora
 Autor komentarza: teanshin
Data: 29-10-2020 17:45:04 
Po tym jak Chisor nawołuje do uczciwego sędziowania w ringu i na kartach możemy wywnioskować co za rzeźnię szykuje na Usyka.
Jeśli to nie tylko przechwałki Haya i Chisora o tym jak są dobrze przygotowani to Usyk faktycznie może w ringu zobaczyć coś czego wcześniej nie widział.

Śmieszne jak Haye zachwalał brytyjskie sędziowanie, że zawsze takie fair i wogóle..Takimi propsami chce ringowego przerobić na swoją stronę w nadzieji że nie będzie przeszkadzał Chisorowi znęcać sie nad Usykiem.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 29-10-2020 17:47:38 
Ahhh jeszcze śmieszne było jak Haye powiedział że ani Kliczko ani Fury nie znokautowali Chisora więc jakie argument ma Usyk? Szkoda że Usyk w tym momencie nie zripostował, że Hayowi się udało.

P.s Bellew potwierdził że nikt nie bije tak mocno jak Haye, jakby się ktoś zastanawiał który z nich ma lepszą bombę.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-10-2020 18:44:16 
Jeśli taktyką Derecka będzie notoryczne faulowanie powinien zostać potraktowany surowo.
Nie do końca to rozumiem ale Dereck w Polsce jest niesamowicie propsowany. Nie wiem skąd przeświadczenie że nagle się z niego taki killer zrobił ale ok.
Ja tam myślę że Usyk zdawał już znacznie trudniejsze testy choćby z Gasijewem który umie ścinać ring i łapać rywala bardzo dobrze plus podejrzewam ma lepszy cios niż Chisora nie wspominając już o technice.

Cepami Usyka raczej Chisora nie załatwi choć niewykluczone że w całym tym chaosie czymś nieczysto zahaczy i również nieczysto Usyka po prostu przewali ale nie sądzę by Oleksander sobie z tym nie dał rady. Dodatkowo jeszcze jedna rzecz. Podobno Usyk jest bardzo silny fizycznie. Myślę że on w razie potrzeby będzie umiał i będzie w stanie przyklinczować w bezpieczny dla siebie sposób.

Kciuki trzymam za Usyka. Smutno by było gdyby taki przypadkowy średniak jak Chisora zepsuł taką piękną historię.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 29-10-2020 19:35:19 
up
"Dereck w Polsce jest niesamowicie propsowany"
Każdy może widzieć tą walkę inaczej od ciebie, tak samo jak każdy może mieć swojego faworyta więc przestań na siłę wszystkim wmawiać swoje racje. To że Usyk jest lepszym pięściarzem nie podlega wątpliwościom, co nie znaczy że Chisor to Whiterspoon czy inny Guinn.
Gassiev trudniejszym testem od Chisora? Może tak, ale w cruiser. Lepszy cios od Chisora? Może tak, ale w cruiser.
W tej walce Usyk będzie musiał się bić i kto wie czy nie będzie walczył o życie, zobaczymy czy umie się bić tak samo dobrze jak boksować.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 29-10-2020 19:37:53 
"Dereck Chisora: ja boksować za bardzo nie umiem"

Nie przejmuj się, Dereck. Ja też nie umiem, wiec jest nas już dwóch. Damy radę!
 Autor komentarza: Undisputed85
Data: 29-10-2020 19:40:31 
USYK przed walką w ogóle się nie napina. Tylko złowrogo uśmiecha...
 Autor komentarza: gerlach
Data: 29-10-2020 19:53:53 
Nie mam pojecia kto to ostatecznie wygra. Roznica stylow maksymalna.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-10-2020 19:56:08 
DelBoy to zawodnik który walczy nieregularnie
On musi mieć awersje do rywala wtedy jest najlepszy
Mam nadzieje ze na wadze strzeli z liścia Usyka i do ringu wyjdzie żeby go stłuc:)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-10-2020 20:10:23 
Usyk ma przeciętny cios co nie znaczy ze nie potrafi nokautować
Ale nawet tym nokaucie na Bellew którym się tak szczyci dokonał kumulacja kilku czystych ciosów nad rywalem wywodzącym się z niższych kategorii
Naprawdę nie rozumiem tych zachwytów nad Ukraińcem
Po mojemu to nieco lepszy Tomek Adamek
Czyli pięściarz który bazuje głównie na kondycji i warunkach fizycznych które miał zazwyczaj lepsze niż rywale w cruiser
Nie widzę w nim nic specjalnego
Ani nie jest jakiś mega szybki,technicznie jest dobry ale nie lepszy niż np dużo większy Fury
No i te jego ciosy nie będą miały jakieś dużej wymowy w dywizji heavy
Po mojemu Haye był lepszy
Szybszy,dynamiczniejszy,miał lepszy refleks no i dużo mocnej bił, tylko szczękę miał gorsza niż Usyk
 Autor komentarza: Mike555
Data: 29-10-2020 20:10:39 
Chisora ma 36 lat, prawie 37 czyli okres schyłku już się rozpoczął. Jest coraz starszy. Do tego gruby, mało "gramotny" i wyniszczony wieloma wojnami. Jak już kiedyś pisałem, gdyby Witalij nie złamał ręki, Chisora już dziś byłby wrakiem. Te wojny zrobiły swoje, defensywa taka sobie, ciągły pressing i zbiórka na czajnik. Podtrzymuję dotychczasowe stanowisko: Chisora nie wstanie ze stołka w drugiej połowie walki. Usyk to nie jest idiota, nie z nim takie numery typu ciągły atak, zwłaszcza, że Chisora moim zdaniem nie ma takiego jednak pressingu jak Arreola w latach świetności czy nawet Kownacki. Często się zatrzymuje, albo po prostu lezie bez ciosów. Oni natomiast ciągle naciskają. Chisora po Szpilce uwierzył w siebie, ale tj. błąd.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 29-10-2020 20:51:12 
zgadzam się po części że Usyk to lepsza wersja Adamka, ale sporo lepsza bo przy podobnej wydolności i odporności, ma ciut lepszy cios (choć rzadko go używa, częściej pyka) ciut lepszą technike, dużo lepsze nogi, i ciut lepsze gabaryty, nie zgadzam się że Chisora to już wrak, walczy nierówno, ale potrafi jeszcze zaskoczyć i nie pada od podmuchu, Chisora bije mocno a kto się z tym nie zgadza niech sobie wróci do nakautu na Szpilce, może i Szpilka jest szklany, ale takie bomby jak tam leciały to mało kto by ustał, jestem bardzo ciekawy sobotniej walki
 Autor komentarza: Hugo
Data: 29-10-2020 21:03:07 
Aleksander Krasjuk, współpromotor Usyka:
"To ma być dla Aleksandra poważny test w wadze ciężkiej."

Aleksander Usyk: "Nie rozumiem też trochę, dlaczego wszyscy mówią o jakimś teście. Przecież występując w lidze WSB mierzyłem się już z dużo większymi zawodnikami od siebie."

Nie wie lewica, co robi prawica? Mogliby chociaż uzgodnić wspólna wersję dla mediów.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 29-10-2020 21:06:27 
Usyk wygra a nawet znokautuje Chisorę bo Chisora to średniak .
Szedł na wojne z Witkiem czy Haye'm i dostał lanie .
Usyk go zakica i jak poprawił siłę ciosu to nawet znokautuje.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-10-2020 22:41:24 
"Po mojemu to nieco lepszy Tomek Adamek"

xD

Współczuję.
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 29-10-2020 22:52:58 
Usyk powinien wygrać, zdziwi mnie jeśli tak nie będzie.
 Autor komentarza: holy
Data: 30-10-2020 09:35:53 
Usyk na punkty albo w końcowych rundach przed czasem. Ale jak czisora czysto by trafi jak szpilkę, to wygra.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.