HEARN: OBNAŻĘ KŁAMSTWA ORTIZA I POKAŻĘ WAM LICZBY

- Jestem zły po tych wszystkich bzdurach pisanych na temat Anthony'ego i obnażę wkrótce kłamstwa zespołu Ortiza. Porównacie sobie jakie pieniądze mu oferowaliśmy, a za ile walczył z Wilderem - irytuje się Eddie Hearn, promotor Anthony'ego Joshuy (22-0, 21 KO).

Wczoraj podano informację, że Luis Ortiz (31-1, 26 KO) odrzucił walkę z mistrzem świata wagi ciężkiej federacji IBF/WBA/WBO, pomimo iż oferowano mu aż 5 milionów dolarów. - Pieniądze były tak naprawdę jeszcze większe - mówi rozgoryczony szef stajni Matchroom. Jest zły, bo po wpadce dopingowej Jarrella Millera to właśnie Kubańczyk stał się jego obiektem pożądania.

- W przyszłym tygodniu, kiedy wszystko już załatwimy i znajdziemy innego rywala, obnażę kłamstwa ekipy Ortiza. Naprawdę się wkurzyłem. Negocjowaliśmy i wszystko jest udokumentowane czarno na białym. Irytują mnie też kłamstwa na temat Anthony'ego. To on powiedział "Chcę Ortiza". Nawet jego trener miał wątpliwości, czy zdąży się przestawić na tak groźnego mańkuta, a Joshua mu od razu odparł "Jasne". Przedstawiliśmy więc ofertę Ortizowi, w zasadzie dwie oferty. Porównacie sobie wtedy pieniądze jakie zarobił za walkę z Deontayem Wilderem, a jakie pieniądze my mu zaoferowaliśmy. W przyszłym tygodniu, gdy będziecie już znali nazwisko pretendenta, pokażę te wszystkie liczby i ludzie zobaczą, jakiej wypłaty odmówił Ortiz - dodał promotor Joshuy, który ma wyznaczony termin na 1 czerwca.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rexmix
Data: 25-04-2019 15:06:13 
prawda jest taka, ze jesli szukaja kogos na zastepstwo to nie oni dyktuja warunki a osoby, ktore moglyby zawalczyc. jest dla mnie to bardzo zrozumiale, ze ktos kto wezmie walke o pas z tak krotkim wyprzedzeniem chce po prostu zarobic, bo sam nawet nie wierzy w swoja wygrana, a isc po to aby dostac wpieR@!# i jeszcze niewiadomo jak skonczyc po tym(chodzi mi zdrowotnie). Ehh hearnik.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-04-2019 15:16:54 
Autor komentarza: rexmix
Data: 25-04-2019 15:06:13

prawda jest taka, ze jesli szukaja kogos na zastepstwo to nie oni dyktuja warunki a osoby, ktore moglyby zawalczyc


Serio to tak działa? Że Hearn rzuci 5 mln (!!!) takiemu Ortizowi, który dotąd najwyższą gażę (również w walce o pas) miał 500 tyś, który jest w schyłkowym okresie kariery, który nie jest gwiazdą, a Ortiz myśląc, że jest jedyną osobą na świecie, która może uratować te galę, może sobie krzyczeć "więcej! więcej!"?

Autor komentarza: rexmix
Data: 25-04-2019 15:06:13

prawda jest taka, ze jesli szukaja kogos na zastepstwo to nie oni dyktuja warunki a osoby, ktore moglyby zawalczyc. jest dla mnie to bardzo zrozumiale, ze ktos kto wezmie walke o pas z tak krotkim wyprzedzeniem chce po prostu zarobic

To od jakiej kwoty określenie "zarobić" nabiera sensu, skoro 5 mln to nie jest zarobek?
 Autor komentarza: rocky86
Data: 25-04-2019 15:18:27 
rexmix

O czy Ty za przeproszeniem pi@rdolisz? Wiesz jaka była najwyższa pensja otrzymana w całej swojej karierze przez Ortiza? 500tys. USD. Hearn oferował mu 10x tyle i usłyszał nie.
Luis ma ponad 40 lat na karku, w tym wieku nie odrzuca się ofert na 5 mln dolarów, które zasadniczo ustawiają Cię na emeryturze, mając 6 tygodni na przygotowania. Ja rozumiem, gdyby mu ofertę tydzień przed walką złożyli, ale bez jaj.

Hajs był bardzo dobry. Który z pretendentów zarobił takie pieniądze w ostatnich latach?

Jak dla mnie, to Ortiz jest na bombie i wie, że nie zdąży się wypłukać, więc te 5 mln i tak jest nierealne, a wpadka to zasadniczo koniec kariery.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-04-2019 15:19:54 
Chce zarobić piszesz? A co nie zarobił by? Przecież oferta była 10x wyższa niż jego najlepsza do tej pory wypłata. Ba nawet więcej wg słów Hearna. To jak wygrana na loterii dla Luisa. Mógł za taką kasę ustawić rodzinę finansowo.

Utrata zdrowia to ryzyko wpisane w ich zawód więc to też słaba wymówka. A wiary Ortizowi raczej nie powinno brakować bo jeszcze jakiś czas temu wyzywal AJ-A i twierdził że pobilby go nawet w wieku 50 lat...

Ortiza nie jest ostatnim zawodnikiem na świecie żeby mu oferować tyle ile sobie życzy. Nie jest medialny jest sporym zagrożeniem a zyskać już na jego nazwisku można znacznie mniej obecnie niż kiedyś.

Ortiz po prostu jest pewnie na cyklu i musiał odmówić bo podzielilby los Millera i tyle.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 25-04-2019 15:41:19 
Ortiz albo na bombie ale jest totalnym debilem nie przyjmując takiej oferty finansowej. Albo jedno i drugie.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 25-04-2019 16:09:16 
5 mln zielonych to kupa kasy ale Ortiz wiedział jak mocno badają po wpadce Millera i dał zaporowe warunki bo znany jest ze spożywania gumijagód (tak jak była afera przed Wilderem z rzekomym lekiem na nadciśnienie) a tu nie ma się kiedy oczyścić i w przyszłości już by nie dostał ani wypłaty z AJ ani z Wilderem ani z TF.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 25-04-2019 16:24:27 
Też stawiam na to że Ortiz jest na kuracji i kolejna wpadka kończy jego karierę a wypłatą za AJ'a zostaje w kieszeni Hearna, także może tylko stracić na tej walce. Z drugiej strony jeśli jest czysty i dużo do emerytury mu już nie zostało to się dziwię bo ile by walk nie zrobił to tych $5mil już w karierze nie zarobi.
 Autor komentarza: Zawojda
Data: 25-04-2019 16:54:48 
Macie wszyscy rację:) Ortiz po prostu zeżarł za dużo gumijagód:)
 Autor komentarza: Zawojda
Data: 25-04-2019 16:56:42 
Pamiętacie jak lata temu płakał że nikt nie chce z nim walczyć, bo wszyscy się go boją? Jak to mógł walczyć nawet za darmo??? Ktoś jeszcze pamięta?:-)
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-04-2019 16:59:58 
Oczywiście, że pamiętamy, linkowałem ostatnio kilka jego wypowiedzi jak to wszyscy się go boją, a on jest w stanie z każdym walczyć, tylko niech dostanie ofertę.
 Autor komentarza: Zawojda
Data: 25-04-2019 17:05:49 
... to dobrze świadczy.
 Autor komentarza: Zawojda
Data: 25-04-2019 17:07:47 
Z kolei jak patrzę na Ruiza, to myślę sobie, kurcze, być może to jest właśnie gość, który nic nie łyka... bo napewno nie leki na odchudzanie:-)
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 25-04-2019 18:24:44 
Ortiz jest już starszy i potrzebuje więcej czasu na przygotowania. Ortiz ma większe nazwisko niż Miller, a dostał ofertę niższą od Millera. Wygrana AJ nad Ortizem wywinduje go do rangi Boga. Dlaczego więc Luiz ma ryzykować kontuzję podczas przygotowań i spadek formy jeżeli jest bardziej cenionym zawodnikiem a Hearn złapie 10 razy tyle co gaża, którą mu proponuje.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 25-04-2019 18:41:11 
Sprawa jest prosta jak budowa cepa i racje ma rocky86. Poza bardzo prawdopodobnym wpadnięciu na koksie ortiz nie ma żadnego innego powodu by odmawiać tej walki.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-04-2019 18:47:48 
Ernesto

Skoro Ortiz ma tak wielkie nazwisko, dlaczego dotąd tak mało zarabiał? I już pomijając absurdalne stwierdzenie, że wygrana nad Ortizem, wywinduje AJ do rangi Boga - dlaczego to nie działa w drugą stronę, że w razie przegranej z Ortizem AJ traci wszystko, a Ortiz zyskuje jeszcze więcej?
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 25-04-2019 20:39:05 
Ortiz to niestety nie jedyny bokser ktoremu odbija. Jesli dla kogos kto do tej pory nie zarobil miliona czy dwoch za walke oferta 5 mil to za malo to jest to chciwosc lub po prostu glupota. 5 milionow dolcow, nawet gdy po oplatach zostanie ci trzy ustawa rodzine do konca zycia na dobrym poziomie. Nawet gdyby Kubanczyk przegral to i tak w kilku kolejnych pojedynkach moze doboksowac milion lub dwa i wtedy to jest to bardzo wygodne zycie, zwlaszcza na Florydzie gdzie Ortiz mieszka. Ludziom odbija, badz w czyms dobry i zarob 5 milionow, to sa olbrzymie pieniadze.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 25-04-2019 21:00:52 
Czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że Ortiz jest na cyklu ? On pragnie tej walki, jak sam skurwysyn, ale nie może bo po walce zaraz by stracił tą wypłatę i karierę do reszty.
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 25-04-2019 21:19:44 
Hmm, a czy ten caly "Clean Boxing Project" czy jak sie to zwie, nie polega na tym, ze piesciarze z tej scislej czolowki, bodajze top 10 sa badani nawet kiedy nie sa w przygotowaniach do walki? Wpasc mozna nawet bedac na "urlopie". Poprawcie sie jesli sie myle.

Moim zdaniem Ortiz albo obsral zbroje albo ma plan bardziej dalekosiezny. Na horyzoncie jest walka z Wilderem najprawdopodobniej jesienia. Ortiz wie, ze moze ustrzelic Alabame, ich pierwsza potyczka to pokazala. Wilderowi sedzia pozwolil dojsc do siebie w nieprzepisowo dlugim czasie. Nie dziwie sie, ze Ortiz wierzy w siebie w ewentualnym rewanzu. Zalozmy, ze go wygrywa. W takim wypadku walka z Joshua to juz nie 5 a duzo wiecej milionow przy unifikacji lub walce nr 3 z wczesniej wspomnianym. Baty z Wilderem tez go nie skreslaja bo po odbudowie w szybkim czasie z dwoma leszczami znow moze dostac propozycje od AJ i choc juz nie za taki hajs jak teraz ale na pewno godny. Wkalkulowane ryzyko? Taka spiskowa teoria :)
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-04-2019 21:35:52 
@shannon0briggs

Ta teoria miałaby odrobinę sensu, gdyby Ortiz miał 30 lat, a nie 40. Poza tym, gdyby miał rezygnować z 5 mln, bo może Wilder da rewanż, może wygra, i może wtedy zgarnie więcej za walkę z AJ... równie dobrze mógłby wziąć walkę z AJ za 5 mln, może wygra i w rewanżu zgarnie jeszcze więcej...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-04-2019 21:41:53 
Haymonowi jest na reke,ze gala Edka ,ktory wspolnie z DAZN sa konkurencja moze sie posypac.Dllatego utracil kandydatury Kownackiego i Ortiza obiecujac im walki z Wilderem na jesien
Jezeli w takim tempie kolejni piesciarze beda mieli obiecane pojedynki z Alabama na jesien,to chyba beda musieli urzadzic cos w stylu "Prizefightera" lol
 Autor komentarza: Galed12
Data: 25-04-2019 21:42:50 
Jestem przekonany że Ortiz coś ukrywa. Na pewno chciałby tej walki a tym bardziej wypłaty która pewnie jest większa niż jego cały majątek. Tutaj pieniądze nie mają nic do rzeczy.
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 25-04-2019 21:50:56 
Ramirez82

Zgadzam sie z Toba, ze wieksze prawdopodobienstwo owej teorii i jej sens bylby gdyby byl mlodszy. Nie ma co sie sprzeczac. Ale kto ich tam wszystkich wie... my tego na pewno nie odgadniemy bo i tak wszystko odbywa sie za zamknietymi pancernymi drzwiami podziemnych schronow :)

Moze Ortiz lub raczej jego doradcy chca zagrac Va Banque? A moze to sam Ortiz obmyslil tak misterny plan myslac, ze rozdaje karty w HW troche przeliczajac sie w swoich silach na takie zamiary?

Nora bene szkoda, ze Ortiz gra jak gra bo jest na obecna chwile jedynym godnym potyczki z AJ dostepnym (zaznaczam dostepnym, bez zakontraktowanej walki) piesciarzem. A tak to skonczy sie na Hunterze czy Ruizie Jr. Juz do cholery chetniej bym tam zobaczyl nawet napompowanego rekordu Zhanga Zhilei...
 Autor komentarza: unai
Data: 25-04-2019 22:16:13 
ale jakie to ma znaczenie ile Ortiz dostawał kiedyś?
Luis wie że Hearnowi pali sie teraz w dupie wiec poszedł vabanque bo wie że tak naprawde jest jedyną sensowną opcją,
I jak Eddie chce ratować gale to niech płaci a nie płacze jak jakiś pizduś
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-04-2019 22:28:36 
Co innego zgoda na ewentualne (podkreślę EWENTUALNE) badania będąc w rankingu a co innego przystąpienie do walki w której takie badania będą i to nie raz na 100%
Trzeba by mieć jakieś statystyki albo poszperać ale nie wydaje mi się by z tej 15 WBC tak regularnie wszystkich badali pomiędzy walkami.
Stawiam że to bardziej straszak do obejścia.

Poza tym kolejny raz czytam o jakiejś propozycji walki z Wilderem dla Ortiza. Coś przegapiłem? Było jakieś info? Skąd w ogóle taki pomysł.
Pytam bo dla mnie to jakaś abstrakcja jest i to solidna. Wilder który z ogromnymi trudami i z pomocą sędziów pokonał zmaltretowanego Luisa miałby w tym momencie pchać się w tak ryzykowną nic nie dającą mu walkę raz jeszcze?
Przecież to bez sensu.
Poza tym to poczekajmy do walki z Breazealem i zobaczymy ile panowie zarobią. Nie chce mi się wierzyć by Wilder nagle zaczął generować takie pieniądze by Ortiz miał dostać porównywalną finansowo i nie tylko ofertę by rezygnować z takiej forsy i szansy.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-04-2019 22:39:15 
Wyżej ktoś pisał, że Haymon mógł obiecać Ortizowi walkę z Wilderem - to tylko gdybanie, ale nie zdziwiłbym się, gdyby faktycznie Haymon blokował Kownackiego, czy Ortiza, skoro związani są z nim kontraktem. W końcu Hearn z DANZ wchodzi na jego teren.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 25-04-2019 22:42:25 
Eddie jest zabawny. Prosty chlop wszystko w swoim zyciu przelicza na piniondz i mysli, ze doslownie jazdy jest do kupienia jak prostytutka : ) Ortiz od poczatku wtopy Millera byl niechetny do tej walki i sie nie dziwie, bo mialby 4tyg na treningi (ostatni tydzien regenera). Jesli ma w sobie choc troche prawdziwego sportowca, a sadze ze jako kubanski bokser cos jednak ma, to musial powiedziec zdroworozsadkowo 'nie'. To nie jest wystarczajacy czas na trening pod killera Joshue. To by byla fuszera i wystawienie sie na rzez. A ze zagrali va banque i zazadali 10 baniek to normalne (a nuz Hearn pod sciana sie zgodzi...to dorzuca kolejnych 5 baniek heh). Pozwole sobie jeszcze na dygresje, ze Eddie sam jest sobie winien obecnej sytuacji, bo tak sie ostro targowal z Wilderem, ze teraz ani Whyte, ani Ortiz, ani tym bardziej Wilder czy Fury nie pojda juz sie klepac po buzi za 4-5mln. Mozliwe, ze Wilder i Fury maja nawet dzentelmentska umowe, ze nie zawalcza z AJ przez iles czasu, zeby Hearn zabulil im za ich walki jak za woly. No coz, wyglada na to, ze debiut AJ za oceanem bedzie mniej udnany - oklepie gebe jakiemus kelnerowi. Acha, a Ortiz byl chetny w swoim czasie na walke, na uczciwych regulach, nie na przygotowaniu na 60-70% : )
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-04-2019 22:48:13 
Jak to wszystko można sobie łatwo wytłumaczyć, wystarczy trochę głową ruszyć. Ortiz nie jest prostytutką, ma w sobie prawdziwego sportowca, ale (co oczywiście normalne!) zażądał więcej pieniędzy.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-04-2019 22:51:28 
Autor komentarza: gerlachData: 25-04-2019 22:42:25

No coz, wyglada na to, ze debiut AJ za oceanem bedzie mniej udnany - oklepie gebe jakiemus kelnerowi


Dlaczego debiut miałby być mniej udany? AJ tak jak Wilder, zawalczy z tym kto się odważy - Wilder całe życie tylko z takimi walczy, chełpi się tym i ponoć w USA go kochają. Także AJ ma szansę zdobyć amerykańską publikę!
 Autor komentarza: gerlach
Data: 25-04-2019 22:55:57 
@Ramirez82,

Wlasnie dlatego Wilder w USA nie jest Holyfieldem, Tysonem czy Foremanem. AJ zawalczy z jakims JOHNEM SMITHEM i kogo w USA to bedzie interesowac? Walka-wydmuszka, zero prawdziwego wyzwania.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 25-04-2019 22:58:48 
@Ramirez82

Nie mam zamiaru tlumaczyc Ortiza, ale on rzucal wyzwanie AJ w normalnych warunkach. Teraz mialby zawalczyc za 5mln w 4tyg? Pomysl, moze on naprawde ma ambicje na jeszcze jeden strzal O PAS MISTRZA SWIATA, a nie o wystawienie sie na ciezki nokaut, tym bardziej, ze Ortiz pomiedzy walkami nie prowadzi sie fit.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 25-04-2019 23:01:28 
A poza tym ludzie, 5mln dla goscia z TOPU w warunkach LAST MINUTE? Tyle mial dostac przecietny Whyte (~4mln) za normalna walke.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-04-2019 23:17:47 
Gerlach

To jeśli Ruiz Jr i Hunter w USA są Johnem Smithem, to z kim miałby zawalczyć Joshua, poza Wilderem i (choć kłóciłbym się, że jest aż tak znany w USA) Ortizem? Arreola? No nie ma wielu opcji na tamten rynek.


Może Ortiz ma ambicje na pas mistrza świata i nie chodzi mu o kasę, ale nie dość, że byłoby to niezwykłe, to jeszcze trochę szalone w wieku 40 lat, bo nie ma przed sobą wielu perspektyw. No ale nigdy nie wiadomo.

Ale nie zgodzę się, że 5 mln dla gościa z topu, nawet w takich okolicznościach to mało. W ciągu ostatnich 5 lat, ilu bokserów HW zainkasowało tyle za walkę? Poza tym Whyte też jest w czołówce (top 5? top 6?), mało tego, zarabia znacznie więcej za walki niż Ortiz, a to przede wszystkim ma znaczenie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-04-2019 23:18:14 
gerlach

Przestań trollować.

Ten przeciętny Whyte ma 10x większe medialnie nazwisko a co za tym idzie i możliwości niż Twój "sportowiec" Ortiz.
5 milionów ( a było by ponoć więcej) to dla Ortiza jak wygrana w lotka. Nie zarobił tyle przez całą karierę i prawdopodobnie już nie zarobi. Ktoś policzył że musiałby stoczyć 14 walk na swoim zwyczajowym poziomie by zarobić taką kwotę!!!!!!!!!! Rozumiesz to? 14 walk w wieku 40 lat (i to mocno podejrzanym wieku 40 lat bo są poważne obawy że może mieć ów wiek zaniżony)

Chęci walki o pas na swoich warunkach? Zakładam że Ortiz nie jest upośledzony i rozumie otaczającą go rzeczywistość nieco lepiej niż Ty.
On nie ma szans na walkę o pas na "swoich warunkach" stąd chociażby walka z Wilderem w takich a nie innych okolicznościach. Co do Hearna- To była oferta na dobrowolną obronę. Szansa że zdobędzie obowiązkowego pretendenta do któregoś pasów jest nikła a nawet jeśli (do WBC najprędzej) to ową szansę dostać może za 2 lata wszak Wilder zaraz odbębni swój obowiązek i będzie miał długo spokój. Nie wspominając już o tym że i tak WBC pewnie na jego skinienie dawałaby mu możliwość przedłużania sprawy o kolejne walki jak to było w przeszłości.
Do Joshuy dostać się nie dostanie na takich zasadach.
Ortiz lepszej szansy mieć nie będzie.

Czy się to komuś podoba czy nie to była IDEALNA szansa dla Ortiza. Nie odmówił dlatego że wierzy że 2 tygodnie więcej obozu by mu dały zwycięstwo czy dlatego że 12 razy więcej kasy niż największa dotąd wypłata to za mało by się sprzedał.
Odmówił bo walki wziąć nie mógł. Dlaczego? Większość inteligentnych obserwatorów obstawia obawy przed wpadką i ja się pod to podpinam bo nic innego nie miałoby sensu a już na pewno nie honor i sportowe aspiracje Ortiza...

Litości. To teoria dla trolli ewentualnie przedszkolaków...
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-04-2019 23:20:34 
Autor komentarza: gerlachData: 25-04-2019 22:58:48
@Ramirez82

Nie mam zamiaru tlumaczyc Ortiza, ale on rzucal wyzwanie AJ w normalnych warunkach


Tak, ale przecież wiesz, że to nie jest tak, że ktoś sobie rzuci wyzwanie do takiej gwiazdy i dostaje walkę. Ile Haye musiał nalatać się za Kliczkami, a sam przecież był bardzo popularnym pięściarzem, przyciągającym publiczność i generującym zyski.
 Autor komentarza: tomaszoff
Data: 26-04-2019 10:47:34 
Przecież to oczywiste że Ortiz leci na soczku, nikt rozsądny w tym wieku nie odrzuciłby rekordowej gaży. Ortiz postawił zaporowe warunki bo wie że i tak by tych pieniędzy nie dostał po wpadnięciu na testach.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.