ANTHONY JOSHUA: TERAZ MILLER, A POTEM WILDER I USYK

Nie tylko Aleksander Usyk (16-0, 12 KO) chce walczyć z Anthonym Joshuą (22-0, 21 KO). W drugą stronę działa to podobnie.

Oczywiście celem nadrzędnym jest konfrontacja z Deontayem Wilderem (40-0-1, 39 KO), który ma w kolekcji pas WBC, jedyny brakujący w tej chwili Joshui. Anglik jednak bardzo chętnie spotka się potem z Ukraińcem, który najpierw zunifikował całą kategorię cruiser, a 25 maja w swoim debiucie w wadze ciężkiej skrzyżuje rękawice z Carlosem Takamem (36-5-1, 28 KO), dawnym rywalem AJ-a.

- W wadze ciężkiej zrobiło się teraz bardzo ciekawie. Najchętniej spotkałbym się z Wilderem o pełne panowanie, a potem z Usykiem. Starcie bezdyskusyjnego mistrza świata wagi ciężkiej z bezdyskusyjnym mistrzem kategorii cruiser byłoby bardzo interesujące - przekonuje Anglik.

NELSON: USYK NAJLEPSZYM BOKSEREM P4P >>>

Póki co Joshua 1 czerwca zmierzy się ze 140-kilogramowym Jarrellem Millerem (23-0-1, 20 KO). Dla mistrza będzie to debiut na rynku amerykańskim.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: werus
Data: 11-04-2019 21:24:44 
Cóż Antek Brawo! Może się uda :)
 Autor komentarza: MikeTrollo
Data: 11-04-2019 22:11:18 
Kurde ile jeszcze do tej walki....mogliby by przyspieszyć o miesiac nawet
 Autor komentarza: MikeTrollo
Data: 11-04-2019 22:15:43 
Niestety kursy zrzedu 1.1 do 7.2 dla Joshuy daja do myslenia ze coś jest na rzeczy i Joshua ma tą walke po prostu wygrać bo bez przesady ale Miller to bedzie jego najtrudniejszy przeciwnik w karierze...Kliczko był juz stary i walczył na wyjezdzie Powietkin to samo...Miller nie dość ze bedzie u siebie to jest w swoim Prime.
Jakby sie uprzeć to jest to nawet 50-50
 Autor komentarza: werus
Data: 11-04-2019 22:28:05 
AJ wykończy go prostymi, (Miler nie dawał rady z Crocopem), ale fakt to będzie ciekawa walka
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 11-04-2019 22:31:33 
Wpierw będzie walka z Usykiem niż z Wilderem to po pierwsze po drugie kursy na tą walkę są co najmniej śmieszne zresztą w ogóle na boks są śmieszne jak już walczy jakiś faworyt nawet z prospektem to stawki są takie jak piszesz wyżej a walka Joshua vs Miller jest z kategorii 70-30 jak dla mnie może 65-35 bo Black Polska walczy u siebie.
 Autor komentarza: WaldemarKOboxing
Data: 11-04-2019 22:43:23 
o czym ten Joshua pieprzy, on niech sie lepiej modli by miller go na wózek nie posłał, chlopak sobie nie zdaje sprawy co go czeka, miller to czołg
 Autor komentarza: nyger1
Data: 11-04-2019 22:44:51 
miller moye ubic aj ,ale marne syanse prosier jest w miare mobilne ale tey wolne i pryewidzwalne fakt ye niebzwale silne ,cyolg 140 kg moye bey pojedzncyego ciosu ale non stop prye do pryodu duyo tey ybiera nawet od wacha yebral sporo tak wiec 70+30 dla aj
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-04-2019 22:52:21 
"Jakby sie uprzeć to jest to nawet 50-50"

Takie 50/50 jak z Martinem czy trochę inne? Szkoda że nie 60/40 dla Millera. Albo i 70/30. W końcu Miller jest w prime...
Nie pleć bzdur. W przeciwieństwie do Millera Powietkin i Klitschko to byli kapitalni pięściarze SPRAWDZENI na każdym możliwym poziomie gdzie swoją klasę potwierdzali. Jarrell nie osiągnął do tej pory NIC WYJĄTKOWEGO a ocenianie jego możliwości na podstawie tego czego dokonał nie daje absolutnie żadnych powodów do dawania mu 50% chyba że kogoś tak ekscytuje pokonanie Washingtona, Wacha czy Adamka po 40...
25-30% to maksimum które można mu dawać i to zakładając że wiele znaków zapytania co do jego osoby sprawdzi się na plus.

Jarrell nie jest absolutnie najtrudniejszym testem AJ-a a przynajmniej na papierze.
To że walczą w USA niewiele mu pomoże bo gwiazdą wieczoru będzie tam tak czy inaczej Joshua. Ba Antek może być nieźle zmotywowany tym by wejść na amerykański rynek z przytupem więc to może być bolesna noc dla Millera.

Co do planów AJ-a to są świetne ale prawdopodobnie aż tak pięknie to nie będzie. Wątpię by Wilder zgodził się na walkę z AJ moment po odrzuceniu 120 milionów od DAZN. Zapewne mimo prób dogadania więc ta walka odpada. W grę wchodzi też odbębnienie obowiązkowej obrony z Kubratem Pulevem z której ludzie raczej w większości nie będą zachwyceni. Wątpliwa afera z pocałunkiem zdradliwej dziennikarki raczej szansy Bułgarowi nie odbierze.
Usyk może nie koniecznie się tak śpieszyć ale zobaczymy. Wchodzi do ciężkiej od razu z grubej rury ale niech najpierw się pokaże i wygra.
 Autor komentarza: PawelToronto
Data: 11-04-2019 23:25:29 
ad.Black Dog
Super komentarz! Nic dodac i nic ujac!. Zgadzam sie z toba w 100-tu procentach. Tyle tez tych procent szans daje Aj-owi w tej walce,a wiec 100-0 ,czyli walka do jednej mordy [sympatycznej zreszta pomimo bezsensownego trash talkingu].Wydaje mi sie ,ze Millera trudno bedzie wywrocic; tluste dupsko trzyma mu punkt ciezkosci ciala blizej ziemi, ale nie ma zawodnikow niemozliwych do znokautowania, sa tylko zle trafieni jak zwykl byl mawiac Jurek Kulej. Idealny cios na brode i blednik zaczyna tanczyc twista. Skuteczny i zwalajacy go z nog moze byc cios na splot sloneczny. Obijanie schabow na nic sie nie zda; opatulone sa bowiem gruba warstwa sloniny.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-04-2019 00:10:02 
To sport. Do tego boks i to waga ciężka. Absolutnie o 100-0 mowy być nie może bo nie takie rzeczy widział świat natomiast będę co najmniej lekko zaskoczony jak AJ "poślizgnie się" właśnie na tym rywalu.
Miller zachwycił wielu ludzi ale tak naprawdę brak mu wielkich wygranych nad wielkimi zawodnikami. Joshua takie już za sobą ma.
Ponadto moim zdaniem przesadnie się gloryfikuje wagę a raczej nadwagę Jarrella. To co się sprawdzało na pewnym poziomie wcale nie musi mu pomóc w walce na poziomie najwyższym. Nie przez przypadek taka waga przy takim wzroście nie występowała do tej pory.
Miller nie jest kosmitą. Noszenie nadmiaru kilogramów w boksie nie może być atutem. Może jedynie nie przeszkadzać na tyle by być problemem ale robić z tego wielki atut? Bo to czołg?

To AJ ma "książkowe" warunki. Wzrost, waga, atletyzm na poziomie tych najlepszych. Wręcz idealne bo to wyważenie siły, dynamiki, szybkości, kondycji itd.
135-140 kilogramów Millera go ogranicza. Nie bije tak dynamicznie i mocno co nadrabia ilością.
Tyle że to zawsze stwarza jeden problem. Często bijesz? Ok ale musisz pamiętać że często się wtedy odsłaniasz.
W szczególności w momencie walki z kimś większym tzn w tym przypadku wyższym i ze znacznie większym zasięgiem. A to w momencie bitki z kimś o tak mocnym uderzeniu jak Joshua stanowi problem.
Nie sądzę by cały czas był w stanie Miller nacierać i przyjmować wszystkie te bomby.

Jeśli Joshua rozegra to mądrze to będzie miał naprawdę okazję pokazać pełną moc ofensywy. Bo inaczej boli i odczuwa się cios którego w jakiś sposób się spodziewasz i się przed nim zdołasz choć po części obronić a inaczej cios na który sam jeszcze wejdziesz szykując coś swojego. Joshua będzie ładował w Millera aż będzie huczało.
Nawet szczęka ala Wach mogłaby tu nie zdać egzaminu bo raczej śmiało można zakładać że Miller będzie robił to co zawsze tj naciskał bo tylko to zda egzamin i da mu szansę.

Może się mylę i błędnie typuję szanse ale ja uważam że go Joshua przełamie w drugiej połowie walki- może w rundach mistrzowskich. Może i momentami będzie miał ciężko ale stawiam że po półmetku to Miller a nie on będzie juz solidnie obity.

Joshua zda ten test. Szanuję Millera i na swój sposób cenię ale w mojej opinii jest lekko przeceniany przez niektórych. Trochę tak jak Luis Ortiz swojego czasu gdzie ludzie zachwyceni jego osobą potrafili go wypychać na nr 1 nawet bez walk. Przesada. Miller zaliczy przeskok o 2 poziomy co najmniej a Joshua na poziomie wyższym niż Miller już boksował. Tyle
 Autor komentarza: PawelToronto
Data: 12-04-2019 01:27:00 
Oczywiscie masz racje z tymi 100-ma procentami. To tylko moja pewnosc ,ze AJ te walke wygra bezproblemowo, bo jak mozna wyliczyc czy to jest 90, 50, czy 20 procent szans?Ja np.twierdze, ze ok. 90% profesjonalnych piesciarzy koksuje. Tym, ktorzy beda moim twierdzeniem oburzeni, daje zawsze szanse zaistnienia w pozostalych 10-ciu% "czystych chemicznie".A co do Ortiza to mam podobne zdanie.
 Autor komentarza: Lolitka
Data: 12-04-2019 04:24:04 
Up

daj spokój dzieciakowi :) co biedactwo bezie pisało jak aj wygra a raczej przegra , serce pęknie :)
 Autor komentarza: BOXER
Data: 12-04-2019 08:10:14 
Mam nadzieję że się ie zawiedziemy i walka będzie super ale może pójść pod dyktando Antka i skończyć się w kilka rund .
 Autor komentarza: Mike555
Data: 12-04-2019 13:03:40 
Powietkin podobnie jak Ortiz są tutaj mocno przeceniani. Rzeczywiście Joshua przeciwników miał lepszych, ale styl Millera i jego twardość stoją na dość wysokim i problematycznym poziomie. Szanse są 60 do 40 na korzyść Joshuy. Wszystko zależy od tego jak Miller wytrzyma te atomowe uderzenia, bo jeśli okaże się jednak kruchy w co wątpię to walka szybko się skończy, ale jeśli okaże się twardy to będzie ciekawie. Wygra jednak Joshua raczej na pkt.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 12-04-2019 13:28:17 
Znacznie lepiej brzmi niekwestionowany od bezdyskusyjnego : ]Jeśli Usyk nie da się trafić AJ/Wilderowi to spokojnie może ich zrobić na punkty : ]
 Autor komentarza: Miro
Data: 12-04-2019 16:14:08 
Ja nie wiem co Wy widzicie w tym Millerze ? Choćby w walce z Wachem . Przecież on Wacha w ogóle nie potrafił zdominować . Nie był zdeterminowany , żeby Wacha spróbować znokautować i być tym pierwszym, który położy Wacha na dechy. Nie ponawiał ciosów . Bał się odpowiedzi Wacha czy kolega Kownacki go prosił, żeby za bardzo nie zlał Polaka ? Jakoś nie widziałem motywacji u Millera, żeby coś pokazać wyjątkowego w walce. A przyjechał nieznany Bakole na razie w ogóle nie liczący się w czołówce HW i ten pokazał jak kiepski był/ jest / Wach. Jak Miller marzy o MŚ i uważa się za mocarza HW to obecnego Wacha powinien zdeklasować a on walczył jak by mu się nie chciało. Owszem kąsał Wacha ale tylko kąsał i co takim ciosem ma powalić Joshuę ? Na razie nikt z walczących z Millerem nie okładał go i nie odbierał mu sił w ringu to mógł wyglądać jak czołg ale czołg T34 a nie Abrams. Ja w ogóle nie dostrzegam zachwytów nad Millerem. To już Kownacki walczy bardziej widowiskowo i z większym zębem. Miller pewnie jest przekonany, iż ma taką masę, iż nie można go wywrócić.Ja czekam aż ktoś będzie lutował w szczekę w punkt i zobaczymy jaka ona twarda. Nawet jak jest twarda to w walce z Joshuą na pewno będzie naruszona.
 Autor komentarza: Zarco5
Data: 13-04-2019 21:54:12 
Moim zdaniem w tej walce wszystko będzie zależało od tego, jak Joshua będzie chciał to rozwiązać. Przypuszczam dwa scenariusze; ostrożny Antek boksujący na wstecznym, punktujący cierpliwie Millera stopując jego pressing celnymi i mocnymi głównie ciosami prostymi + liczenie że coś mocniejszego wejdzie w późniejszych rundach. Drugi scenariusz to kilka rund rozpoznawczych, wyczucie dystansu, zapoznanie siły i możliwości Millera i jeżeli nie taki diabeł straszny, to, jak w przypadku walki z Władem, szturm na pełnej kur.. i albo KO na Millerze albo przerwanie przez sędziego. Jedyna szansa Millera to liczenie że Josh się wystrzela i wtedy sam zasypie go ciosami licząc na TKO, bo co jak co, myślę że Gruby kondycyjnie nie ustępuje mistrzowi, a nawet... Wątpię żeby Jarrell był w stanie to wygrać na punkty, choć oczywiście nie takie rzeczy w boksie widzieliśmy. 80/20 Joshua/Miller
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.