SAUNDERS: PRĘDZEJ UMRĘ NIŻ DAM SIĘ POKONAĆ ANDRADE

Mistrz świata federacji WBO w wadze średniej, Billy Joe Saunders (26-0, 12 KO) 20 października wyruszy na wrogi teren bronić swojego tytułu. Walka z niepokonanym pretendentem Demetriusem Andrade (25-0, 16 KO) odbędzie się w Bostonie na hali, w której swoje mecze rozgrywa drużyna NBA, Boston Celtics.

Wczoraj panowie spotkali się twarzą w twarz na konferencji prasowej.

Saunders wierzy, że zwycięzca tej walki udowodni swój prymat w dywizji średniej, niezależnie od tego, co stanie się w rewanżu Canelo - Gołowkin.

Brytyjczyk drugi raz z rzędu opuści domowe rejony, aby bronić swojego pasa, ten pierwszy miał miejsce przy okazji pewnie wygranej walki z Davidem Lemieux.

- To jest bardzo duża walka, dwie główne postacie w naszej wadze to Canelo i Gołowkin i żaden nie chciał walczyć ani ze mną, ani z Demetriusem. Na razie w wadze średniej jest dużo mgły, ale gdy ona opadnie tylko jeden z nas będzie tu stał. Pomimo całego trashtalku to naprawdę duża walka, czy ktoś chciał walczyć z Demetriusem? Nie. Czy ktoś chciał walczyć ze mną? Nie.

- Mistrzem jestem ja, boksowałem więcej i z lepszymi rywalami, ale muszę pokonać tego gościa, ten kto wygra udowodni, że jest numerem 1 w tej wadze. Prędzej rozwalę się w samolocie wracając do domu, niż przegram z tym człowiekiem, stawka jest zbyt duża, jestem numerem 1 i udowodnię to - powiedział brytyjski czempion.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Raelianin
Data: 25-08-2018 21:01:20 
Ogólnie zajebista walka.
Bardzo trudno wskazać faworyta.
Patrząc na ostatnie walki to jednak stawiam na BJS.
 Autor komentarza: czempionn
Data: 25-08-2018 21:05:30 
Andrade zajebiste wdzianko.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 25-08-2018 21:10:11 
Andrade wygląda jak cruiser. Bhop też mówił że nigdy nie przegra z białym, a biały zakończył jego karierę wyrzucając go z ringu, także nigdy nie mów nigdy.
 Autor komentarza: Salomoni
Data: 25-08-2018 21:26:26 
Panowie, dzieje się dziś wieczorem coś ciekawego w boksie (myślę o jakiejś transmisji) czy pozostaje nam komentować, co kto powiedział?
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 21:32:25 
Salomoni
"Panowie, dzieje się dziś wieczorem coś ciekawego w boksie (myślę o jakiejś transmisji) czy pozostaje nam komentować, co kto powiedział?"

UFC Fight Night o 4:00. Walka wieczoru to Justin Gaethje vs James Vick. Ten pierwszy zawsze idzie do przodu i dużo zbiera. Bardzo widowiskowo walczący zawodnik. Sam zresztą też nieźle obija rywali, kopie bardzo mocne low kicki.
 Autor komentarza: DevonPL
Data: 25-08-2018 21:32:32 
Są trzy w miare ciekawe walki:

Ilunga Makabu vs Taylor Mabika
Issac Dogboe vs Hidenoki Otake
Raymundo Beltran vs Jose Pedraza

Odwołali galę z Kanady, gdzie miałby odbyć się dwie walki półfinałowe turnieju organizowanego przez Evandera Holyfielda.
 Autor komentarza: DevonPL
Data: 25-08-2018 21:34:46 
Gdzie są transmitowane nie wiem, ale jak BykZBronksu wpsomniał o 4 leci gala UFC. Co prawda to MMA, ale zawsze jest coś ciekawe. Na Extreme Sport Chanel będzie UFC.
 Autor komentarza: Marko22
Data: 25-08-2018 21:59:58 
DevonPL

Beltran vs Pedraza będzie w Polsacie Sport.
 Autor komentarza: DevonPL
Data: 25-08-2018 22:02:11 
To dobrze. Dzięki za info.
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 22:02:45 
Billy Joe Saunders to moim zdaniem zdecydowany numer 1 w średniej. Gołowkin i Alvarez go nie dogonią. GGG nieźle tnie ring ale lubi pozbierać. W dodatku demonem szybkości nie jest. Anglik będzie dla niego nie osiągalny i wygra wysoko na punkty. Kazach całą kariere walczył ze średniakami. Jak dostał Jacobsa i Canelo to wtedy zaczęły się problemy. Uważam że nie tyle dopada go wiek co po prostu poziom rywali jest dużo wyższy niż poprzednich. Jeżeli chodzi o walke z Meksykaninem to tutaj Billy według mnie będzie miał jeszcze łatwiej. Alvarez zawsze słynął z betonowych nóg i nie radził sobie z tańcerzami. W ostatniej walce poruszał się na nogach jak nigdy dotąd ale te nogi to tylko takie dobre w defensywie. Fajnie w walce z Gołowkinem przechodził z defensywy do ataku ale Saunders gonić go nie będzie, to on będzie walczył na wstecznym. Wolne nogi Alvareza nie wyrobią, będą zostawały w miejscu przy jego atakach a ciosy będą mijały się z głową Saundersa o kilkanaście centymetrów tak jak to miało miejsce w walce z Lemieuxem. Ponadto uważam że Canelo będzie łatwiejszym rywalem dla Anglika z dwóch innych powodów.
1) warunki fizyczne. Canelo jest niższy niż GGG i ma mniejszy zasięg.
2) rozstawienie rąk. Gołowkin ma lewą ręke wyciągniętą bardziej do przodu, prawa jest przy twarzy. Billy'emu ciężej będzie przedrzeć się przez długie łapska Gołowkina niż obijać podwójną garde Alvareza.
Dodam jeszcze że Canelo ma dużo bardziej wyprostowaną sylwetke niż Kazach. A co za tym idzie? Saunders dużo łatwiej będzie atakował tułów.
Najcięższym rywalem w średniej byłby dla Cygana Daniel Jacobs. A to ze względu na nogi Amerykanina. Mimo wszystko jednak stawiam że szybkość, precyzja i fenomenalna obrona Saundersa wzięła by góre nad nie najlepiej ostatnio wyglądającym Jacobsem.

Wracając do walki z Demetriusem Andrade... Tutaj chyba wszyscy wiedzą że również będe faworyzować Billy'ego Joe Saundersa. Andrade jest bardzo szybki, dynamiczny i dysponuje całkiem przyzwoitym ciosem. Myśle że może stawić opór ale uważam też że Billy jest na innym poziomie. Jest lepiej wyszkolony technicznie, jest mądrzejszy, sprytniejszy. Saunders będzie musiał mieć się na baczności ale to on będzie trafiać częściej a sam będzie mniej przyjmował i wygra dość wysoko na punkty. Tak 116-112 albo 117-111.
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 22:11:25 
DevonPL

Na Extreme Sports Channel nie ma już UFC. Ostatnia numerowana gala tam pokazywana to było UFC 219. Nie pamiętam czy były jakieś Fight Nighty tam jeszcze ale pamiętam że czekałem na UFC 220 (Miocic-Ngannou) i nagle informacja że na Extreme nie są przewidywane żadne transmisje z gal UFC. Dopiero na jakiś dzień czy dwa przed galą przeczytałem na jakiejś stronce że od teraz UFC leci tylko na polsacie. Szkoda bo na Extreme prawie codziennie o 21:00 powtarzali gale archiwalne. Teraz tylko na żywo, dzień po gali i potem rzadko kiedy coś powtarzają przez co łatwo przeoczyć jakieś powtórki.

Ale mi to nie przeszkadza bo zasubskrybowałem UFC Fight Pass. Płace 33zł miesięcznie i mam wszystki gale UFC. Fight Nighty mam za darmo. Za numerowane gale musze płacić PPV ale blokada schodzi po miesiącu. Teraz po UFC 227 odblokowało mi się UFC 226. Polecam tą aplikacje. Poza UFC mogę oglądać walki nie istniejących już organizacji Pride, WEC, Strikeforce i największą (też nie istniejącą już) organizację kickboxerską K-1. Oprócz tego dużo mniejszych organizacji MMA i jakieś walki graplerskie.
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 22:14:08 
Mam cyfrowy polsat i od 4 UFC będzie na pozycji 11 i 21 a Beltran-Pedraza będzie na 12.
 Autor komentarza: Salomoni
Data: 25-08-2018 22:16:34 
Byk
Devon
Marko
Dzięki za podpowiedzi.
Namierzył ktoś może Makabu bez rejestracji?
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 25-08-2018 22:24:30 
Ktoś ogląda Logan Paul vs KSI? Dużo tego w necie, a walka na zasadach bokserskich więc dziwne, że nic na ten temat tu nie ma, nawet w formie ciekawostki
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 25-08-2018 22:26:52 
Bjs to cwaniak ale to dobry piesciaż ale wygrana z z Lemeieux nie czy czyni go że jest nr 1

dla mnie dwaj najlepsi zawodnicy w średniej to Gołowkin i Canelo i wygrany tej walki będzie bezdyskusyjnym nr 1 na świecie
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 22:32:20 
Ghostbuster

Ten cały KSI to youtuber. Nagrywał gre UFC (chyba 2 część. Nie wiem czy dalej nagrywa bo go nie oglądam). To nie jest żaden zawodowy bokser. Ten Logan to chyba też youtuber. Nie wiem, nie znam go. Ale na ich konferencji przed walką był Shannon Briggs.
 Autor komentarza: MICHAELMOORER
Data: 25-08-2018 22:33:08 
Andrade tuta wygra zdecydowanie. To nie osiłek jak Lemieux bez pracy nóg. Saunders to ten co marnuje jedzenie i rzuca kurczakami w ludzi.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 25-08-2018 22:33:08 
Prócz GGG i Alvareza, jest jeszcze Jacobs i Derewianczenko w tej wadze, jest też Charlo i Murata. Wszyscy to wysokiej klasy zawodnicy. Dlatego bardzo daleka droga przed BJS by głosić się najlepszym 160 funtowcem..

Z Andrade to walka 50 na 50, a skoro Demetriusa promuje Hearn, to może za chwile cygan pożegnać się z pasem..
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 25-08-2018 22:38:47 
Byk

No tak. Oboje są Youtuberami, ale zainteresowanie ich walką jest tak duże, że sam jestem zaskoczony. Dziwne, że na stronie bokserskiej jak tutaj nie ma o tym żadnej wzmianki, ale może redakcja uznała, że do pewnego poziomu nie należy schodzić. Sam nie wiem czy to dobrze. Myślę, że ta walka raczej chyba pomoże boksowi zawodowemu.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 25-08-2018 22:42:57 
Autor komentarza: GhostbusterData: 25-08-2018 22:24:30
Ktoś ogląda Logan Paul vs KSI? Dużo tego w necie, a walka na zasadach bokserskich więc dziwne, że nic na ten temat tu nie ma, nawet w formie ciekawostki

na konkurencji jest :)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 22:44:03 
Ghostbuster

Zainteresowanie duże bo obaj mają dużo subów. Teraz sprawdzałem to KSI ma 19mln a tamten 18!
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 25-08-2018 22:46:31 
Autor komentarza: GhostbusterData: 25-08-2018 22:38:47
Byk

No tak. Oboje są Youtuberami, ale zainteresowanie ich walką jest tak duże,



a co w tym dziwnego :) , przeciez u nas bylo nawet lepeij bo byla jakas gala fame mma tez w w iekszosci z youtuberami i ogladalnosc miala niezla nawet szef ksw nie zaprzeczal :) , dotego byly nieraz niezle walki jak za dawnych czasow w pride , czyli wyskoczyl gostek cos 70 kilka kilo niecale 80 :) z bykiem o glowe wyzszym i 40 kilo ciezszym i nawet sobie niezle radzil i podobno juz jest szykowana 2 gala , bo tam te gwiazdy youtuba co chila maja do siebie jakies problemy :)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 22:46:48 
MICHAELMOORER
"To nie osiłek jak Lemieux bez pracy nóg."

Monroe miał niezłe nogi ale sposobu na Saundersa nie znalazł.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 25-08-2018 22:52:25 
Ojciec

Dobrze, że do takich pojedynków dochodzi też w formule bokserskiej, bo trochę to wypromuje boks. Ja to sobie obejrzę ten pojedynek Logan Paul vs KSI bez emocji, tak z ciekawości, bo nie znam ani jednego ani drugiego, a poza tym zakładam, że poziom będzie słaby.
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 22:54:32 
OjciecZradioMaryjja

Daj spokój... To fame mma to była jakaś żenada. Same niedorobione dzieciaki sie ośmieszały udając wielkich fighterów... Oglądałem chwile trening tego KSI to widać że coś tam boksuje. Jego rywal też w miare dobrze zbudowany to pewnie też jakąś forme trzyma. Oni mogą jakoś tam powalczyć. Nie to co na tym fame mma.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 25-08-2018 23:01:22 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 25-08-2018 22:54:32
OjciecZradioMaryjja

Daj spokój... To fame mma to była jakaś żenada. Same niedorobione dzieciaki sie ośmieszały udając wielkich fighterów... Oglądałem chwile trening tego KSI to widać że coś tam boksuje. Jego rywal też w miare dobrze zbudowany to pewnie też jakąś forme trzyma. Oni mogą jakoś tam powalczyć. Nie to co na tym fame mma.


ojciec uwaza ze bylo calkiem spoko jak na 1 gale i dodatkowo z amatorow , niektorzy widac bylo ze cos juz trenowali , bo ta walka tego byka z tym chlopaczkiem o 40 kilo lzejszym byla calkiem fajna , pokazala ze niewiele b5raklo malemu zeby wygrac z takim kolosem , , dodatkowo duza ogladalnosc , i lepiej zeby sobie goscie wyjasnili w klatce dodatkowo za niezla kase niz by mieli sie scigac z basebolami :) , jest popyt na to ludzie chca becalowac to czemu nie :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 25-08-2018 23:03:11 
Autor komentarza: GhostbusterData: 25-08-2018 22:52:25
Ojciec

Dobrze, że do takich pojedynków dochodzi też w formule bokserskiej, bo trochę to wypromuje boks. Ja to sobie obejrzę ten pojedynek Logan Paul vs KSI bez emocji, tak z ciekawości, bo nie znam ani jednego ani drugiego, a poza tym zakładam, że poziom będzie słaby.


no wiadomo ze dla nas bedzie to wlasciwie zero emocji , ale juz jakby np bil sie ibisz z wojewodzkim to juz zaciekawilo by nas bardziej bo sa znani :)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 23:07:49 
OjciecZradioMaryjja
"ta walka tego byka z tym chlopaczkiem o 40 kilo lzejszym byla calkiem fajna"

Chyba wiem o jakiej walce mówisz XD Przecież ten gość o 40kg cięższy to był jakiś kulturysta czy inmy sztangista XD On miał 21lat a wyglądał jakby miał 45 przez te sterydy. A jego przeciwnik wyglądał jak 15-sto latek który całe dnie siedzi przed grami. Sama walka to była żenada.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 25-08-2018 23:19:43 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 25-08-2018 23:07:49
OjciecZradioMaryjja
"ta walka tego byka z tym chlopaczkiem o 40 kilo lzejszym byla calkiem fajna"

Chyba wiem o jakiej walce mówisz XD Przecież ten gość o 40kg cięższy to był jakiś kulturysta czy inmy sztangista XD On miał 21lat a wyglądał jakby miał 45 przez te sterydy. A jego przeciwnik wyglądał jak 15-sto latek który całe dnie siedzi przed grami. Sama walka to była żenada

:) no i wlasnie dlatego byla fajna bo pokazala ze chlopaczek 0 40 kilo lzejszy ale cos wiadac byulo ze cwiaczacy bjj prawie wygral z gosciem bykiem :) ojciec uwaza ze zenada to byly walki na narodowej gali boksu bo tam walczyli zawodowcy , tu prali sie amatorzy dodatkowo bez limitu wagi wzrostu , ogolnie ta walka byla calkiem spoko , co do innych fakt byly na niskim poziomie ale to sa amatorzy niektorzy po kllku treningach :) ale i tak szacun od ojca ze wyskoczuyli na solo przy takiej duzej publicznosci i na hali i kompami , nie mozna porownywac ich do gal zawodowcow bo wtedy wiadomo ze przy nich to ocieka o zenada , ale jak wrzucic to do rozrywki , dodatkowo nawet znani figterzy wypowiadali sie ze jest popyt to i powinni robc takie gale , nawet rozalski wysmiewal portale mma ze nie pisza i cos tam od hipokrytow zwyzywal :)
 Autor komentarza: MICHAELMOORER
Data: 25-08-2018 23:19:55 
Jedynie Fame MMA pokazał się z dobrej strony Wiewiór , który stawił opór wielkiemu chłopowi jakim jest Handke i nawet mało brakowało by dźwignie mu założył , zresztą Wiewiórka ćwiczy BJ podobno. Największe lamusy walczyły w walce wieczoru czyli gruby Daniel Magical oraz te mały kundel Polak.Ambro ładnie załatwił męską prostytutke Dawida O. Lupa także sie nie pier. w tancu.
W październiku następna gala FAMME MMA i zawalczy na niej BONUS BGC
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 25-08-2018 23:22:51 
BykZBronksuLaMotta3 zgadzam sie a walka wyżej to żenada wogle te walki yutuberów sciągają kibiców ale to nie porozumienie!
siedzisz w temacie wagi ciężkiej może
chodzi mi o 2 fighterów wagi ciężkiej
Co sie wiesz może głazkowie i Shanon Briggsie

Pierwszy po walce z Martinem kontuzja poważna podobno rozważa zakończenie Kariery

a co LEst go Champem ma wrócić po dyskwalifikacji za sterydy

wiesz coś więcej lub ktoś wie to nie napisze
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 25-08-2018 23:27:08 
Autor komentarza: MICHAELMOORERData: 25-08-2018 23:19:55
Jedynie Fame MMA pokazał się z dobrej strony Wiewiór , który stawił opór wielkiemu chłopowi jakim jest Handke i nawet mało brakowało by dźwignie mu założył , zresztą Wiewiórka ćwiczy BJ podobno.\


oo tot to
ojciec wyzej pisal , nie zna ich ojciec ale tak ten gostek chudzinka , od razu widac bylo ze ma pojecie i ze cwiczy parterowy sport walki bo niezle sobie radzil z takim bylkiem szczegolnie ze pierwsze 2 , lub 3 minuty kiedy mial pare ten bydlak byl niebezpieczny szczegolnie dla takiego chuderlaka , ale fakt gosc sie pokazal naprawde niezle na tle takiego byla i takiej roznicy wzrostu i wagi , od poczatku ojciec wiedxzial ze maly musi byc cos kumaty ze wychodzi do takiej walki bo w przeciwnym rsazie bydlak by go rozniosl bo 2 minuty kiedy wieki mial pare to kogos kto nie cwiczy na codzien byk by rozjeb.. sama fizycznoscia :) , ogolnie najlepsza walka tej gali dla ojca i chcetnie by ojciec zobaczyl rewanz bo niewiele braklo zeby zakonczylo sie jak na filmach :) ze maly rozdu.. wielkiego :)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 25-08-2018 23:58:00 
MICHAELMOORER

Walka wieczoru to nie był przypadkiem ten boxdel czy jak mu tam?

Wracając do walki tego chudzielca z tym gościem 40kg cięższym. Najśmieszniejsze było to że pomimo tego że on taki chudy to po walce mało co zawału mie dostał ze zmęczenia XD Można być lekkim ale jak sie nie trzyma diety i siedzi sie przed grami to kondycji nie wyrobisz. On młody był to cukier moze żreć a nie przytyje XD Albo po prostu sie zmęczył bo był sparaliżowany strachem hahaha
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 00:00:33 
Vitalij71

Shannon Briggs nie dawno swój powrót chyba zapowiadał pod koniec roku czy jakoś tak. Był chyba taki artykuł na orgu. O Glazkovie nie słyszałem od czasu walki z Martinem.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 00:02:36 
up

no chlopie bez jaj , dziwne zeby nie byl zmeczony jak sie pral na ziemi z takim bydlakiem , biles sie kiedys ?? przeciez jak jestes duzo slabszy a przeciwstawiasz sie silowo takiemu bykowi tez przeciez sie meczysz , co by niemowic chudy pokazal sie naprawde niezle , gdyby nie byl kumaty w bjj to by go byczek zniszczyl fizycznoscia w minute , kidy jeszcze byl byku atankowany do pelan i mial; pare :)
 Autor komentarza: MICHAELMOORER
Data: 26-08-2018 00:04:30 
Jakbys chciał ciągnąć dzwignie i sie kulał z takim gorylem przez dwie minuty już byś sił nie miał , a on powalczył 2 rundy.Jeszcze dostał tyle na morde i dalej walczył. Właśnie wiewiórka pokazał super kondycje.
 Autor komentarza: mlodyFloyd
Data: 26-08-2018 00:06:20 
BykZBronksuLaMotta3

gościu przestań z siebie robić pajaca
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 00:09:07 
Autor komentarza: MICHAELMOORERData: 26-08-2018 00:04:30
Jakbys chciał ciągnąć dzwignie i sie kulał z takim gorylem przez dwie minuty już byś sił nie miał , a on powalczył 2 rundy.Jeszcze dostał tyle na morde i dalej walczył. Właśnie wiewiórka pokazał super kondycje.


amen
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 00:16:28 
OjciecZradioMaryjja
"biles sie kiedys ?? "

Nie raz. Ale w moich walkach nie ma parteru XD

"gdyby nie byl kumaty w bjj to by go byczek zniszczyl fizycznoscia w minute"

Bez przesady z tym jego BJJ. próbował wyciągnąć tą skrętówke ale to nie jest dźwignia trudna do założenia. Gdyby był kumaty w BJJ to by tamtego poskręcał w pare sekund. Gość miał siłe wyrobioną w podnoszeniu ciężarów. W walce to był kaleczniak. Chudzielec zamiast walczyć na wstecznym i obijać kaleke prostymi był przerażony jak ciota, uciekał, walczył chaotycznie, kładł sie na deski i inne gówna odwalał. Napewno ćwiczył MMA przed tą walką a walczył jakby nigdy go na sali nie było.
Słyszałeś co on wogóle gadał w wywiadzie po walce? Powiedział: "Moją techniką na walke była skrętówka"... HAHAHA powinien powiedzieć : "Moim planem taktycznym na walke było" a nie "moją techniką na walke była" XDD Poza tym skrętówka to nie jest Gameplan. Trener nie mówi do zawodnika "idź załóż mu skrętówke" tylko układa plan na walke. Widać że nie ma pojęcia o tym sporcie.
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 00:19:02 
mlodyFloyd
"gościu przestań z siebie robić pajaca"

Polecam ci zrobić to samo.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 00:33:00 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 26-08-2018 00:16:28
OjciecZradioMaryjja
"biles sie kiedys ?? "

Nie raz. Ale w moich walkach nie ma parteru XD

"gdyby nie byl kumaty w bjj to by go byczek zniszczyl fizycznoscia w minute"

Bez przesady z tym jego BJJ. próbował wyciągnąć tą skrętówke ale to nie jest dźwignia trudna do założenia. Gdyby był kumaty w BJJ to by tamtego poskręcał w pare sekund. Gość miał siłe wyrobioną w podnoszeniu ciężarów. W walce to był kaleczniak. Chudzielec zamiast walczyć na wstecznym i obijać kaleke prostymi był przerażony jak ciota, uciekał, walczył chaotycznie, kładł sie na deski i inne gówna odwalał. Napewno ćwiczył MMA przed tą walką a walczył jakby nigdy go na sali nie było.
Słyszałeś co on wogóle gadał w wywiadzie po walce? Powiedział: "Moją techniką na walke była skrętówka"... HAHAHA powinien powiedzieć : "Moim planem taktycznym na walke było" a nie "moją techniką na walke była" XDD Poza tym skrętówka to nie jest Gameplan. Trener nie mówi do zawodnika "idź załóż mu skrętówke" tylko układa plan na walke. Widać że nie ma pojęcia o tym sporcie.


jakby oni byli mniej wiecej w tej samej wadze i tego samego wzrostu to jeszcze twoj wpis mialby sens , ale ze roznica byla kolosalna to niestety ale nie masz racji , szkoda sie spierac bo widac ze nie miales znajomych chyba takich koksow , ojciec akurat mial :) i byl swiadkim nieraz niezlych jaj na szczegolnie jak sie jezdzilo na wiejskie dyskoteki , tam takie fame mma byly czesto i najebany na koksie taki mutant wyrabial takie cyrki ze 3 kickboxerow ulala go dopiero jak walka wyszla przed knajpe bo wewnatrz miedzy stolikami i barem gosc szedl jak tur i napierdalal jak w transie :) dopiero jak mieli wiecej miejsca na zewnatrz i bez fair play :) mu najebal.. ale jaby nie byl sam tylko jeszcze z nim bylo ze 2 takim koksow towalka moglaby nie wyjsc na pole a wewnatrz przewage mial bydlak bo szedl na rozpierdol ja ragnar lodbroc :) , zreszta jedni i drudzy sie mniej wiecej znali , jak i ojciec znal i jedych i drugich :) , silka nie silka ale kiedy taki koks jest zatankowany na poczatku do pelna to naprawde jak ma charakter jak tamten do bitki do tego byl an cyklu i pijany to chlopie musieli mu tak najeba,, ze siedzial i niemog sie podniesc bo wczesniej wstawal z kilka razy i ryczal ze ich zajebie :) wiec musieli pprawiac ze 3 razy :)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 00:38:43 
XD
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 00:44:36 
Te opowieści to chyba z 20 wieku XDDD
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 00:48:29 
utor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 26-08-2018 00:44:36
Te opowieści to chyba z 20 wieku XDDD

zycie :) moze nie mial ojciec tak barwnej przeszlosci jak jackiewicz ale czasem bylo troche choc podobnie , :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 00:52:09 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 26-08-2018 00:44:36
Te opowieści to chyba z 20 wieku XDDD

tez trafione :), wczesna mlodosc :) koncowka 20 wieku byla nawet fajniejsza niz teraz ,wiecej mozna bylo dokazywac niz teraz kamer tez tyle nie bylo policja mniej mobilna :)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 00:53:36 
To tylko w 20 wieku na dyskotekach taki rzeczy XDDD
 Autor komentarza: LennoxTheLionLewis
Data: 26-08-2018 00:53:45 
Kiedy UFC ?
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 00:54:45 
LennoxTheLionLewis
"Kiedy UFC ?"

O 4:00
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 00:56:42 
OjciecZradioMaryjja
"tez trafione :), wczesna mlodosc :) koncowka 20 wieku byla nawet fajniejsza niz teraz ,wiecej mozna bylo dokazywac niz teraz kamer tez tyle nie bylo policja mniej mobilna :)"

Bez sensu z tą ochroną teraz ludzie joba mają. Tylko dla takich scen sie chodziło na dyskoteki:)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 01:03:51 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 26-08-2018 00:56:42
OjciecZradioMaryjja
"tez trafione :), wczesna mlodosc :) koncowka 20 wieku byla nawet fajniejsza niz teraz ,wiecej mozna bylo dokazywac niz teraz kamer tez tyle nie bylo policja mniej mobilna :)"

Bez sensu z tą ochroną teraz ludzie joba mają. Tylko dla takich scen sie chodziło na dyskoteki:),,

co prawda to prawda dlatego tez nieraz calkiej niezle byly te wiejskie dyskoteki , jezdzilo sie jak u ojca z duzego miasta nieraz kilkadziesiat km na taka zabawe , w kilka lub kilkanascie nieraz samochodow i szczegolnie na poczatku ustawialo kto tu jest krolem czy my czy miejscowi :) ogolnie dobre to byly klimaty , szkoda ze to se juz nie wrati :):)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:09:49 
OjciecZradioMaryjja
"szczegolnie na poczatku ustawialo kto tu jest krolem czy my czy miejscowi"

Z wieśniakami lepiej nie zadzierać bo z kosą albo widałami wrócą XD
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:11:35 
Hahaha oglądam jakiś boks na polsacie teraz bo akurat jakąś gale powtarzają. Ktoś trafił kogoś lewym sierpem a Kostyra mówi: "Hak w tułów" HAHAHAHA
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 01:13:24 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 26-08-2018 01:09:49
OjciecZradioMaryjja
"szczegolnie na poczatku ustawialo kto tu jest krolem czy my czy miejscowi"

Z wieśniakami lepiej nie zadzierać bo z kosą albo widałami wrócą XD


na szczescie to nie byly czasy noza , raczej sztachet :)chlop pod knajpa jak mu pol plotu kiedys rozebrali to potem wbil tylko co 5 metrow metalowy slupek i wlal betonu i potem tylko poobwijal te slupki drutem kolczastym i tak naprawil sobioe ogrodzenie od strony knajpy , i zdalo egzamin ::)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:13:49 
Ogląda ktoś teraz wsześniejsze walki na UFC?
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:18:02 
OjciecZradioMaryjja
"na szczescie to nie byly czasy noza , raczej sztachet :)chlop pod knajpa jak mu pol plotu kiedys rozebrali to potem wbil tylko co 5 metrow metalowy slupek i wlal betonu i potem tylko poobwijal te slupki drutem kolczastym i tak naprawil sobioe ogrodzenie od strony knajpy , i zdalo egzamin ::)"

Ty to masz dobre te opowieści XD
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 01:18:33 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 26-08-2018 01:13:49
Ogląda ktoś teraz wsześniejsze walki na UFC?


ojciec nie , bo dzis dosc slaba rozpiska ,dopiero szykuja sie niedlugo dobre gale ufc , karte glowna ojciec ogladnie
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:19:49 
A właśnie. Jak ojciec obstawia walki Till-Woodley i McGregor-Nurmagomedov?
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:20:17 
Ja myśle że stójkowicze ogarną zapaśników.
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:21:10 
Zgodze sie ze słowami Dany Whitea, że McGregor niedoceniany.
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:24:02 
Ojciec
"dzis dosc slaba rozpiska ,dopiero szykuja sie niedlugo dobre gale ufc"

To fakt. Na UFC 228 i 229 wstane pooglądać na żywo. Na 230 chyba też ale walka wieczoru jeszcze nie potwierdzona i nie wiadomo czy Diaz zawalczy.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 01:31:25 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 26-08-2018 01:18:02
OjciecZradioMaryjja
"na szczescie to nie byly czasy noza , raczej sztachet :)chlop pod knajpa jak mu pol plotu kiedys rozebrali to potem wbil tylko co 5 metrow metalowy slupek i wlal betonu i potem tylko poobwijal te slupki drutem kolczastym i tak naprawil sobioe ogrodzenie od strony knajpy , i zdalo egzamin ::)"

Ty to masz dobre te opowieści XD


bo obracal sie ojciec w podobnym troche towarzystwie i podobnych czasach jak jackiewicz :) , wprawdzie nie byl ojciec mlodym gangusem jak rafcio , raczej znal ojciec takie postacie z silki i treningow judo potem , kick boxingu , na stopie towarzysiej , z dzielni , czasem tez ze szkoly bo roznie drogi znajomych sie rozeszly :) ogolnie fakt bylo wesolo , ale moze ojciec to tak dobrze wspomina bo nie mial ojciec zlych wspomnien , bo nigdy nie chcail ojciec byc gangusem , a i tez mial ojciec duzo szczescia i zimnej krwi :) jak raz po jednej ostrej rozrubie pojechalismy paka na sor wlasciwie kazdy na szycie mniej lub wiecej bo szkalnki lataly itp , wpadla policja bo pewnie sie kapla ze pojechala banda bo w knajpie juha byla jak z dobrego swiniobicia :) , jak ojciec zobaczyl ze podjechaly radiowozy i ida policaje to szybko polozyl sie ojcie c na wozek nakryl przescieradlem i udawal nieprzytomnego :) , wszystkich zatrzymali do wyjasnienia po szyciu a ojciec szybciutko tylnym wyjsciem dzieki uprzejmosci milej pielegniarki opuscil sor , zapomniany :):)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 01:36:59 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 26-08-2018 01:19:49
A właśnie. Jak ojciec obstawia walki Till-Woodley i McGregor-Nurmagomedov?

pierwsza nie ma ojciec zdania gdyz nie zna ojciec wlasciwie Tilla , co do drugiej walki to wydaje sie ojcu ze jednak nurmagomedow zgwalci mcgregora zapasami , jest duzy silny niepokonany , wie ze zwycistwo winduje go na szczyty , jest napewno bardziej glodny kasy chwaly itp , mcgregore po prezencie of floyda wlasciwie nie ma juz chyba tej iskry , poprostu te 100 milionow zabraly mu pazura :) i chyba swietnie tez pokazal diaz ze jak mcgregora dopadniesz to mozesz go zdominowac w parterze , tak iwc jak mialby ojciec stawiac kase i musial wybrac to jednak stawia ojciec ze kaukaski dzik go dojedzie :)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:39:57 
Ojciec
"pierwsza nie ma ojciec zdania gdyz nie zna ojciec wlasciwie Tilla"

Przecież Ojciec wszystko ogląda a walka z Thompsonem była o normalnej godzinie:)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 01:40:32 
Ojciec tylko na nocnych zmianach? :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 01:48:57 
Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3Data: 26-08-2018 01:39:57
Ojciec
"pierwsza nie ma ojciec zdania gdyz nie zna ojciec wlasciwie Tilla"

Przecież Ojciec wszystko ogląda a walka z Thompsonem była o normalnej godzinie:)

czsem nie kojaarzy ojciec nazwiska , pewnie moze i jak ojciec zobaczy to sobie przypomni , nie wszystkie walki ojca kreca i zawodnicy , wiec czasem nawet dosc znanych zawodnikow ojciec nie oglada , albo oglada jednym okiem a drugim gra wtedy na kurniku w szachy na 3 minuty :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 26-08-2018 05:05:29 
brazylijczyk niezly gibon , lapy dlugie strasznie :)
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 11:04:20 
Fajnie Gaethje zawalczył. Oglądałem teraz na Fight Passie bo w nocy nie wyrobiłem. Dalej wywierał presje ale teraz utrzymywał przy tym odpowiedni dystans, nie dawał sobie obijać gardy. Aż w końcu wszedł mu z ciosem i po walce:) Chociaż pare middlów przyjął na wątrobe.
 Autor komentarza: BykZBronksuLaMotta3
Data: 26-08-2018 11:05:13 
Michael Johnson też wygrał. Ale rewanżu z Gaethje pewnie nie zestawią. Pierwsza walka zajebista:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.