OBÓZ WILDERA WYŚMIAŁ PIERWSZĄ OFERTĘ OD PROMOTORA JOSHUY

Anthony Joshua (21-0, 20 KO) i promujący go Eddie Hearn zapowiadali w ostatnich dniach, że złożą mistrzowi WBC wagi ciężkiej świetną ofertę. Ale Deontay Wilder (40-0, 39 KO) liczy na znacznie więcej niż jest mu oferowane w tej chwili.

Pierwsza propozycja to wypłata dla "Brązowego Bombardiera" w przedziale od dziesięciu do piętnastu milionów dolarów. Ofertę wyśmiał jednak promujący walki Amerykanina Lou DiBella. Co ciekawe AJ - champion według WBA/WBO/IBF, za ostatni pojedynek z Josephem Parkerem zarobił od 18 do nawet 20 milionów funtów! Dużo mniej znany niż Wilder Nowozelandczyk również nie narzeka na około 12 milionów funtów. Skoro więc Parker tyle dostał, to Amerykanin powinien dużo więcej. Tymczasem dostał ofertę wzięcia samej wypłaty, bez dodatkowych zysków z PPV czy biletów.

Według pierwszych szacunków walka o cztery pasy wagi ciężkiej może przynieść zyski nawet w granicach 70 milionów dolarów. Wilder wcześniej potwierdził, że jest gotów wziąć 40% zysków przy 60% Joshuy i przyjechać do Wielkiej Brytanii, pod warunkiem jednak, że rewanż odbędzie się w USA, a on w razie zwycięstwa będzie miał większe zyski w drugiej potyczce.

JOSHUA: NIE INTERESUJE MNIE POWIETKIN, WOLĘ WALCZYĆ Z WILDEREM >>>

Panujący od ponad trzech lat na tronie WBC Deontay za marcowe zwycięstwo nad Luisem Ortizem zarobił 2,1 miliona dolarów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 10-04-2018 20:03:29 
Zwykły hipokryta. Boks to biznes.Skoro jest pewny wygranej i zajęcia miejsca AJ w boksie to niech walczy.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 10-04-2018 20:12:26 
Niech stuli morde ten pajac bo juz sie nie da sluchac tego DiBelli... jego wielki champ bumobij zawalczy sobie za 800 tys na sali gimnastycznej. Moze dopelnia trylogie ze Stivernem?
 Autor komentarza: xionc
Data: 10-04-2018 20:12:41 
ale po co ma walczyc, jesli nie zarobi na walce ile by chcial?
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 10-04-2018 20:17:34 
Po wygraną i zarabianie dużo większych pieniędzy w następnych walkach.
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 10-04-2018 20:21:02 
Ponieważ:
1. Zarobi i tak kilka razy więcej niż do tej pory (około 7 razy więcej niż swoją największa dotychczasowa gaże)
2. Ma szanse zdobyć 4 pasy.
Większość w kontekście przeglądania Wildera mówi ze wnosi on pas, ale chyba zapominają wtedy ze Joshua wnosi 4 takie pasy. Do tego oczywiście nieporównywalnie większe przychody i hype. To Wilder ma więcej do wygrania na tej walce, bo bez Joshuy zawsze będzie tylko tym drugim, mniej znanym pyskatym pyszałkiem. AJ w zbiorowej świadomości funkcjonuje jako nr 1 wagi ciężkiej i swoją pozycje medialna również ryzykuje w takiej walce. Wilder bez AJ nigdy godziwie nie zarobi, w druga stronę to już raczej nie działa.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 10-04-2018 20:28:08 
40% dla Wildera to zdecydowanie za dużo ale biorąc pod uwagę że to obecnie ich "pozycja wyjściowa" przy nowym rozpoczęciu negocjacji można zakładać że Wilder i jego team zejdą jeszcze w niedalekiej przyszłości niżej (gdy pójdą po rozum do głowy). Czemu zdecydowanie za dużo?? Bo to druga strona wnosi znacznie więcej pod każdym względem. Joshua generuje kosmiczne zarobki do których Wilder zbliżyć się nie ma najmniejszych szans. Ma większość pasów i ogólnie uznawany jest za nr 1 dzisiejszej wagi ciężkiej. Ma też znacznie więcej do stracenia. To Wilder ciągle używa nazwiska AJ nie odwrotnie bo ten drugi radzi sobie doskonale i bez Deontaya.

Zielony pas zostanie przepłacony tak jak i został przepłacony pas Parkera ale nie będzie to raczej 40% tak wielkiej sumy. Przynajmniej tak mi się wydaje. A pośpiechu nie ma. Joshua z kimkolwiek nie zawalczy wyciągnie wielkie sumy- a walczyć ma z kim. Deontay ma opcji mniej chociaż pewnie coś się znajdzie. Może pójdzie po rozum do głowy i zawalczy z Whytem. Wreszcie by sporo więcej zarobił.
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 10-04-2018 20:29:38 
Dodam jeszcze,że obozowi AJ-a faktycznie nie spieszy się do walki.Pytanie brzmi czy musi się im spieszyć?
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 10-04-2018 20:30:12 
I tak właśnie Wilder chce tej walki...
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 10-04-2018 20:30:30 
AJ jest mlodszy, ma lepsza pozycje marketingowa wiec po co ma sie spieszyc? Alabama musi zarobic na emeryture. On potrzebuje tej walki bo nie jest wielkim mistrzem, brak sponsorow i mizerne jak na wage ciezka zarobi robia swoje. Przeciez to on musi utrzymac sztab, trenerow i managerow.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 10-04-2018 20:31:03 
Niech dorzucą mu wpływy z PPV w USA, a AJ zadowoli się wpływami z PPV z UK, proste.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 10-04-2018 20:33:04 
Akurat ta technika negocjacyjna sztabu Wildera jest dobra. Joshua i jego ludzie też chcą zarobić, a doprowadzenie do tej walki to pewna wielka kasa. Wiadomo, że ta oferta to nie było ostatnie słowo Hearna.

Inna sprawa, że Joshua ma też inne opcje na zarobienie (minimum) kilkunastu milionów dolców w następnym pojedynku - jak choćby Powietkin. Wilder nie ma żadnych, może sobie walczyć z Kownackim za 1 mln. Wilder jest dużo starszy, dużo mniej popularny, dużo bardziej podatny na kontuzje i jemu powinno mocno zależeć, żeby rzeczywiście doszło do tego pojedynku jak najprędzej. Eddie będzie chciał to wykorzystać i przy dalszym oporze zrobi walkę z kimś innym, a Wilderowi pozostanie ślinić się na kasę i wyzywać w mediach od tchórzów.

Na miejscu sztabu AJ teraz bym głośno, medialnie wrzucił temat: "Wyśmialiście ofertę jaką daję, to teraz kolej na waszą dla mojego zawodnika. Czekam i zobaczymy, kto się będzie śmiał"
 Autor komentarza: TomHorn
Data: 10-04-2018 20:59:20 
Autor komentarza: wojtyla85
Alabama musi zarobic na emeryture.


na emeryturę to ty musisz zarobić, inna sprawa nie wiadomo czy ją dostaniesz :)
Wilder zarobił dużo pieniędzy, za każdą walkę dostaje więcej niż 4 cebulaków zarabia przez całe życie.
Dlatego emerytura mu do niczego niepotrzebna, lepiej pomyśl o swojej
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 10-04-2018 21:10:11 
O nie, zaraz znowu będzie przypowieść o Wilderze miliarderze, posiadaczu jachtów i innych dóbr materialnych :-(
 Autor komentarza: TomHorn
Data: 10-04-2018 21:24:08 
Ramirez nie będzie przypowieści. Wilder jest bogaty, nawet jak na standardy amerykańskie i pewnych rzeczy robić nie musi.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 10-04-2018 21:26:04 
Ramirez82
Nie ma sensu.Odpuśc.To jak danie małpie brzytwy.
 Autor komentarza: narcyz
Data: 10-04-2018 21:35:59 
"wojtyla85Data: 10-04-2018 20:12:26
...wielki champ bumobij zawalczy sobie za 800 tys na sali gimnastycznej..."

Ponownie ta prowincjonalna mentalnosc i brak najmniejszej wiedzy na tematu bokserskiego biznesu. To na co Team Wilder sie zgodzil, czyli podzial 40-60 i przyjazd na teren wroga to przy tego typu unifikacyjnych walkach o tro, jest sytuacja bardzo dobra dla Joshua Team. Propozycja Hearne'a jest bardzo niewlasciwe i w tym momencie nie ma znaczenia ile Wilder zarabia walczac w USA, gdyz jest to porownywanie jablek do pomaranczy i nie jest relatywne w kontekscie takich rozmow.
Nazywanie najlepszego ciezkiego na swiecie "bumobijem" jest tylko i wylacznie symptomen ludzi maluczkich, niezbyt intelektualnie rozwinietych.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 10-04-2018 21:39:28 
Nie jestem wielkim fanem Wildera ale trudno odmówić mu logiki. Obydwoje nie chcą tej walki ale też obydwoje dobrze wiedzą ile mogą zarobić, poza tym żaden z nich nie chce stracić zera w rekordzie. Hearn to dobry biznesmen ale jak widać też sknera. Jeżeli wszyscy chcą zarobić to musi do tej walki dojść i uważam że Warunki Wildera są całkiem rozsądne.
 Autor komentarza: matd
Data: 10-04-2018 21:45:55 
Czy ktos kto "sie boi" proponuje komus za walke 7-krotnosc jego najwiekszych zarobkow.. Dostal Wilder kase,dostal Joshue na tacy,wiec w czym problem? Chodzi o kase. Proste. Ja ironizuje,ja sie nie dziwie,ze odrzucili tą oferte,wiemy,ze jak jest zyla zlota to sie z niej ciagnie,ale tez nazwyajmy rzeczy po imieniu - "Wilderom" chodzi glownie o kase. Nie ma w tym nic dziwnego,zlego,pod warunkiem,ze nie udajemy ,ze jest inaczej. Wilder robil z AJ tchorza na swiat,a tymczasem zrobil sobie z gemby d#pe,wykrzykujac,wykrzywiajac sie jak chory umyslowo,a w odwecie dostal ze stoickim spokojem drugiej strony oferte na stol jakiej nigdy nie widzial. NIech DiBella przeplaci Joshue o ok. 7-krotnosc jego najlepszego zarobku i sciagnie go do siebie. Znow proste.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 10-04-2018 21:46:55 
Nie zastanowiliście się drodzy kibice, że rozmawiacie o pieniądzach, o ich honorariach zamiast o walce? O co nas obchodzi kto ile zarobi? Marketingowcy przerobili was na papkę i teraz wykłócacie się kto z nich ile POWINIEN zarobić chociaż w sumie to chuja nas to powinno obchodzić, bo to nie nasze pieniądze.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 10-04-2018 21:47:19 
Tak Hearnowi "zalezy" na tej walce. Smiech na sali. Jednak to Powietkin znokautuje pierwszy Joshue?
 Autor komentarza: rocky86
Data: 10-04-2018 21:48:27 
Z jednej strony można powiedzieć, że to jest wypłata jakieś 10x wyższa niż standardowe Wildera, ale z drugiej zakładając, że te prognozy są prawdziwe, to tylko 20% puli, więc myślę że oferta dupy nie rwie. Jeśli prognozy są właściwe, to Wilder powinien dostać te min 20mln. 1/3 puli to byłaby bardzo uczciwa propozycja. Wilder raczej poniżej 35% nie zejdzie i słusznie, bo te 35% powinien ugrać.
Ja tam się tej walki na lato nie spodziewam.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 10-04-2018 21:48:49 
Notabene W vs AJ to bylby absolutny hit, kasa gigantyczna do podniesienia z podlogi
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 10-04-2018 21:49:02 
Nie czujecie, że zostaliście wyrolowani przez marketingowców? A co nas kibiców obchodzi ile każdy z nich zarobi? A wy prowadzicie debaty, czy powinien wyjść za 10 mln SS czy za 40mln SS. Żałosne.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 10-04-2018 21:53:10 
Tutaj negocjacje będą ciężkie i długotrwałe. Dla obu jest to po prostu zbyt duże ryzyko. W tej walce kariera jednego z nich się zatrzyma, wiadomo więc, że chcą ogromne pieniądze.

Poza tym pamiętajmy, że AJ może przed ryzykownym Wilderem stoczyć jeszcze pojedynki nie gorzej płatne. Choćby z Furym, z którym zarobi pewnie więcej, a ryzyko potencjalnie mniejsze.
Uważam, że dopóki AJ nie zmierzy się z Furym to walki z Wilderem nie będzie. Najpierw AJ wykorzysta wszelkie łatwiejsze opcje zarobienia pieniędzy.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 10-04-2018 21:53:26 
Autor komentarza: rocky86Data: 10-04-2018 21:48:27
Z jednej strony można powiedzieć, że to jest wypłata jakieś 10x wyższa niż standardowe Wildera, ale z drugiej zakładając, że te prognozy są prawdziwe, to tylko 20% puli, więc myślę że oferta dupy nie rwie.

Następny menadżer. Widzę, że Cop nieźle wam głowy przeorał i boks wam z biznesem się pomieszał. ROcky rozdaje pulę pieniędzy, niesamowite.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 10-04-2018 21:55:08 
Cooperek
Poza tym pamiętajmy, że AJ może przed ryzykownym Wilderem stoczyć jeszcze pojedynki nie gorzej płatne. Choćby z Furym, z którym zarobi pewnie więcej, a ryzyko potencjalnie mniejsze.


Następny co gada o nie jego pieniądzach zamiast o sporcie, boksie. TO jak tak proponujesz podział? Wyślę ten post do meneagerów obydwu zawodników. Z pewnością to rozpatrzą.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 10-04-2018 22:05:09 
Bunktrek
A czy ja gdzieś poruszyłem temat podziału kasy?
Ja właśnie mówię o boksie. Obaj będą wybierać dla siebie najbardziej korzystne oferty. A dla AJ, który jest na fali, najkorzystniej jest wyciąć drobnice a potem zaryzykować Wildera. Byłby głupi, gdyby to spierdzielił i zrobił odwrotnie.
No chyba że uważasz, że AJ będzie kierował się ambicjami sportowymi i będzie chciał jak najszybciej pas Wildera... Ale bądźmy dorośli.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 10-04-2018 22:10:52 
Cooperek,
I znowu pisze o nie swoich pieniądzach, honorarium i tylko tym zamiast boksie. Cop zrobił z was pseudo znawców TEGO BIZNESU i teraz rozmowy tylko o pieniądzach, bo przecież wiadomo o co chodzi w tym biznesie. Ale wy się kłócicie o właściwy podział tych pieniędzy a to jest już żałosne. Wy się kłóćicie z kim ktoś tam zarobi najwięcej kasy, a to jest już żałosne. Bo tylko nieudacznicy interesują sie zarobkami uczciwe zarabiających a wy się jeszcze o ich zarobki kłócicie, czy tez o ich podział. I o numbers. Liczby sa super. Ile PPV? No ileeee?
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 10-04-2018 22:21:52 
@Bunktrek

Nie spinaj się, nikt się nie kłóci.
Mnie nie obchodzi jaki będzie podział, PPV itp. Mówię tylko rzecz oczywistą, przynajmniej dla większości, że w tej sytuacji AJ ma wybór. I wierz mi, nie będzie patrzył na kwestie sportowe tylko finansowe.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 10-04-2018 22:35:55 
Bunktrek

Po pierwsze, to boks to biznes, wiec nic mi się nie pomieszało, ja to poprostu rozumiem, Ty tego najwyraźniej nie rozumiesz. Przymiotnik zawodowy nie wziął się z nikąd.

Po drugie nic nie rozdaje, wyrażam swoje opinie szanowny kolego, od tego właśnie jest dział komentarzy pod tematem o podziale puli z potencjalnej walki.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 10-04-2018 22:51:48 
Autor komentarza: BunktrekData: 10-04-2018 21:49:02
Nie czujecie, że zostaliście wyrolowani przez marketingowców? A co nas kibiców obchodzi ile każdy z nich zarobi? A wy prowadzicie debaty, czy powinien wyjść za 10 mln SS czy za 40mln SS. Żałosne.

Nie zgodzę się, że żałosne.
Boks zawodowy to nie tylko rywalizacja sportowa, to też cała otoczka, która czyni go ekscytującym. Tyson Fury przebierający się za batmana, Shanon Brigs ze swoim "Let's go champ", Floyd z górami kasy, itp. to element boksu zawodowego. Mnie np. interesuje za ile kto zawalczy. Oczywiście nie może ta otoczka przesłaniać aspektu sportowego ale nie nazwał bym jej "żałosną". Zresztą kto nie che nie musi się tym interesować.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-04-2018 22:59:27 
Nie ma obowiazku walki pomiedzy mistrzami roznych organizacji.Dlaczego wiec team Wildera oczekuje oferty ze strony promotora Joshuy,a kiedy ona pada jest wysmiana.Skoro LouDibella uwaza ze sam jest w stanie zorganizowac event ktory przyniesie wieksze pieniadze dla prowadzonego przez niego zawodnika,to niech to zrobi.Chyba ze przyjal role petenta.W takiej sytuacji tez nie powinien wydziwac
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 10-04-2018 23:10:58 
a czy wilder sprzedal chociaz jedno ppv kiedykolwiek? AJ sprzedaje stadion i ppv z kazdym, wiadomo ze to unifikacja wiec wilder powinien dostac 10mln+1% ppv
 Autor komentarza: TomHorn
Data: 10-04-2018 23:15:17 
Autor komentarza: Bunktrek
A co nas kibiców obchodzi ile każdy z nich zarobi? A wy prowadzicie debaty, czy powinien wyjść za 10 mln SS czy za 40mln SS. Żałosne.


100% popieram. Dla mnie jako kibica jest naprawdę obojętne : ile dostanie za walkę zawodnik X, ile PPV sprzed zawodnik Y i czy w kontrakcie zostało zapisane kto wyjdzie pierwszy do ringu.
Z ciekawości, jak oglądacie stare walki na YT, np. Durana, LaMottę, SRR to przed walką szukacie info ile oni zarobili?
To mnie już bardziej interesują pudelkowe informacje typu "jakie pierogi Kownacki najchętniej je na obiad" od tego ile zarobił za ostatnią walkę.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 10-04-2018 23:28:53 
Chodzi o to jaki kto styl zycia prowadzi, dla kogos kto ma zone dziecko i czasem opiekunke to jest duzo(zarobki Wildera)...a dla kogos kto ma 3 domy, 5 basenow, 10 samochdow(dojebanych, do ktorych co roku trzeba wpakowac kupe kasy), 10 sluzących, 30 przydupasow, i 100 łancuchow.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 10-04-2018 23:38:49 
To nie ja im będę płacił, więc mam to gdzieś, kto ile dostanie. Jednak podział 60 do 40 na korzyść AJ, wydaje się rozsądny. Wilder jest ostatnią przeszkodą, do bycia pierwszym w historii posiadaczem 5 pasów. Będzie największym wyzwaniem w dotychczasowej karierze AJ. Pokonując go i unifikując wszystkie pasy, Antek stanie się jeszcze większą gwiazdą i jego marzenia z początku kariery, o zarobieniu miliarda w ringu, będą zasadne. Mając takie perspektywy przed sobą, nie wydaje mi się, aby te 40% dla Alabamy, to było dużo. Josh na pewno sobie to zrekompensuje. Oczywiście jeśli wygra...:)
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 10-04-2018 23:56:34 
Aha, może w razie czego uprzedzę, jakieś czepialskie komentarze, odnośnie określenia Wildera, największym wyzwaniem w karierze AJ. Otóż tak się składa, że nim będzie. Oczywiście patrząc na czyste umiejętności Alabamy, to na pewno AJ walczył już z lepszymi pięściarzami (Władziu, Parker). Jednak Antek nigdy nie walczył z takim fizycznym, wybrykiem natury. Wilder będzie mieć po swojej stronie atuty w postaci szybkości i zasięgu. No i swojej prawej ręki, w której ma prawdziwy dynamit. Josh będzie musiał mieć się na baczności, w każdej sekundzie tego pojedynku, co będzie niezwykle trudne. Tracąc atut zasięgu, zmuszony będzie więcej się odsłaniać i ryzykować, co Alabamie będzie pasowało, bo umie kontrować. Naprawdę ta walka zapowiada się fascynująca. Prawdziwe 50 na 50.
 Autor komentarza: Laik
Data: 11-04-2018 00:00:37 
.


Widzę, że większość tutaj, z BlackDog'iem i jakimś świeżym cieciem Majkelem ma bardzo krótką pamięć.

Przypominam więc JOSEPH PARKER dostał od Hearna 35 PROCENT ZYSKÓW!!!

Czym jest więc oferta dla Wildera, kiedy JEST STO RAZY WIĘKSZY HYPE na tą walkę, JAK NIE ŻARTEM?
 Autor komentarza: Laik
Data: 11-04-2018 00:04:18 
I nie ma znaczenia, co było w przeszłości, bo NA TĄ KONKRETNĄ WALKĘ CZEKA CAŁY ŚWIAT, i nie dzięki AJ, tylko dzięki obu zawodnikom!

Hearn jaja sobie robi, chce przeciągnąć walkę, żeby zarobić jeszcze na Povietkinach, Millerach, czy innych White'ach.

Szkoda, wygląda na to, że walki w 2018r nie będzie...
 Autor komentarza: bogdanhaze
Data: 11-04-2018 00:16:51 
Parker nie wykręcał nawet tych biednych liczb Wildera, a i tak się obłowił. Normalna reakcja. Sami eksperci jak zwykle xD
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 11-04-2018 00:43:21 
Joshua ma 4 pasy a Wilder 1.
Razem 5. Trzeba więc cała pulę podzielić na 5 części.
Joshua 4 części (80%),Wilder 1 część (20%)
Proste
 Autor komentarza: Laik
Data: 11-04-2018 01:20:56 
PanJanekTygrys,

Tak geniuszu, bardzo to proste.

A wszyscy pretendenci, jako że nie mają pasów powinni walczyć z mistrzami za darmo :)
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 11-04-2018 04:45:53 
Joshua idzie spać, goodnight Anthony sweat dreams...
 Autor komentarza: matd
Data: 11-04-2018 08:05:07 
@trashtalk

Piszesz o tych super perspektywach dla AJ,ale nie zapominaj,ze Wilder jak wygra tez moze miec DOKLADNIE wszsytko to samo;status legendy z 5 pasami,splendor i w koncu duze pieniadze..Piszesz tak jakby AJ mialo tylko zalezec na tym,zeby przeplacic dzikiego. Kiedy Wilder objal wraki Arreol i wynajdowal Wawrzyki i Diupy,to AJ nadplacal Martina,zeby zdobyc 1 pas,to AJ wzial Kliczke,na ktorego Wilder nawet nie spojrzal mimo,ze 8-9 lat walczyli w tej samej erzez,zeby zdobyc pas nr2 i"3". To Joshua przeplacil Parkera i zdobyl pas nr3(4) z mlodym czolowym ciezkim(mistrzem).. Procenty przy tym przedsiewzieciu..Kurde niby tak chcą 40 i wielką laske robią,a w rzeczywistosci chca przyjechac na gotowca od Hearna i dostac 20x wieksze wynagrocenie niz kiedykolwiek widzieli.No alle przeciez chodzi TYLKO o Joshue...
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 11-04-2018 10:20:07 
Matd

Słuchaj, po części masz rację. Tylko, że trzeba zauważyć, że tak wielkie potencjalne przychody, będą spowodowane rywalem, z jakim będzie walczył AJ, czyli z Wilderem. Więc on też zasługuje, żeby dobrze za to zerobić. Popatrz, nawet sugerując się tym co obaj ostatnio zarobili, czyli AJ około 20 milionów, a Alabama około 2,5 miliona, to dalej potencjalnie w puli będzie jeszcze około 50 milionów extra (wedle szacunków), co powinno być rozdzielone po pół, bo to będzie tą nadwyżka wynikająca z bitwy tych dwojga. Daje to okolo 40% dla Alabamy, które moim zdaniem mu się należą.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 11-04-2018 10:27:22 
Ogólnie, to powinien być najsprawiedliwszy podział. Gwarantowana kwota ostatnich wypłat, a reszta dzielą się po połowie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.