JOSHUA ODRADZA KLICZCE REWANŻ: ZOSTAWIŁEŚ DOBRE WRAŻENIE, ODPUŚĆ

Anthony Joshua (19-0, 19 KO) czeka z jednej strony na decyzję Władimira Kliczki (64-5, 53 KO), a z drugiej odradza mu rewanż za wielką wojnę z końcówki kwietnia. W ciągu kilku dni Ukrainiec ma podać swoją ostateczną decyzję.

41-letni "Dr Steelhammer" nie ukrywa, że jeśli ma kontynuować karierę, to tylko dla rewanżu z angielskim królem nokautu. Promotor championa - Eddie Hearn, już rozważa taką potyczkę na przełomie października i listopada.

Nad Joshuą ciąży obowiązkowa obrona tytułu narzucana przez federację IBF z Kubratem Pulewem (25-1, 13 KO).

- Kliczko co prawda przegrał, ale schodził z ringu jako zwycięzca. Nie wiem co siedzi w jego głowie, lecz gdybym mógł mu coś doradzić, powiedziałbym "Przyjacielu, to była świetna walka, wypadłeś bardzo dobrze, ale nie wygrasz rewanżu. Odpuść". Powinien walczyć z kimś innym i pozostawić po sobie te dobre wrażenie z pierwszej walki, jaką stoczyliśmy. Zresztą Władimir powinien już zrobić miejsce dla innych zawodników - stwierdził AJ.

JOSHUA OMAL NIE POBIŁ SIĘ Z KLICZKĄ >>>

Jeżeli Kliczko odpuści sobie rewanż, wówczas Joshua skrzyżuje rękawice z Pulewem, aby utrzymać oba pasy w posiadaniu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Champion20
Data: 23-05-2017 18:11:30 
A może to ty Joshua boisz się rewanżu?
Przecież w pierwszej walce anglik o włos nie przegrał wie że rewanż to identyczne ryzyko a walke z Pulewem wygra bardzo łatwo.

Oby Klickzo wziął rewanż i sprobowal jeszcze raz ma szanse to wygrać
 Autor komentarza: arpxp
Data: 23-05-2017 18:22:40 
A może to tylko taki lajtowy trash talk przed walką? W tym biznesie nigdy nie wiadomo do końca.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 23-05-2017 18:22:46 
Jeżeli rewanż odbył by się około 5 miesięcy po pierwszej ich walce to Kliczko miało by to sens. W pierwszej walce Kliczko był lepszy, wygrywał na punkty . W rewanżu było by podobnie.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 23-05-2017 18:29:49 
@PanJanekTygrys - mała poprawka. Owszem, Kliczko był lepszy i powinien prowadzić na punkty - moim zdaniem 95:93 lub nawet 96:93 (bo 5 rundę dałbym 9:10 zamiast 8:10 za to, że tak pogonił w końcówce...), ale na kartach stosunkiem głosów dwa do jednego prowadził Joshua.
http://www.bokser.org/content/2017/04/30/005536/index.jsp
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-05-2017 18:40:54 
Ja nie miejscu Włada poszedłbym w inną stronę a o AJ pomyślałbym ewentualnie w późniejszym terminie czyli zrobiłbym to o czym wspominał Bashir w jednej ze swoich wypowiedzi po walce. W pierwszej doradzał Władkowi zakończenie kariery ale później dał też wypowiedź ową:
https://vk.com/klitschko_brothers_com?w=wall-31476169_228268
z którą ja osobiście się zgadzam. Jeśli Władek ma chęci i ambicje jeszcze walczyć niech spróbuje skusić Wildera bądź Parkera. Z oboma panami moim zdaniem z taką formą i nastawieniem jak w ostatnim starciu Wład wygrywa i to najprawdopodobniej przed czasem. Parker miałby co najwyżej jakieś 20% szans a Wilder ze względu na petardę i możliwość trafienia 30%. Myślę że o ile Deontaya byłoby przekonać ciężko o tyle Parker za odpowiedni podział procentowy zysków może by się skusił wszak do Antka kolejka spora.
Wtedy ewentualnie po 1, 2 wygranych pomyśleć czy jest jeszcze sens wychodzić do AJ. Ktoś napisze że szkoda czasu i wiek będzie przeszkodą. Być może w jakimś stopniu tak ale jak Wład pokazał potrafi póki co czas oszukać jak mało kto. Skoro w wieku 41 lat nie zmasakrował go wiek to i nie zmasakruje go kilka miesięcy później raczej. A popyt na walkę z Joshuą będzie zawsze. Myślę że nawet rezygnując z klauzuli rewanżowej na ten moment Hearn i AJ nie będą uciekać od ewentualnej powtórki w niedalekiej przyszłości- szczególnie gdyby Wład zdobył któryś z pasów.
Jedynym problemem mogą być tu chęci pozostałych mistrzów. Zobaczyli że Wład to nadal śmiertelnie niebezpieczny rywal i mogą chcieć oddać swoje pasy za większą kasę i prestiż z AJ. Tyle że na AJ trzeba będzie im trzeba poczekać a przynajmniej jednemu z nich a w międzyczasie może do ich pasów zostać wyznaczony ktoś groźny. Szczególnie dotyczy to Parkera bo Bumobij sobie poradzi pod opieką WBC.

Ale Wład może mieć zupełnie inną optykę na to wszystko. Po pierwsze nie wiadomo co sobie myśli bo on od wygranej z Antkiem był naprawdę cholernie blisko i może uważać że za drugim razem się uda? Może też już nie mieć ambicji grać 2 skrzypce odstępując role koncertmistrza AJ. Może stwierdzi że szkoda zdrowia i dalszego ryzykowania? Może główną rolę odegra kasa? On sam jeden wie co mu w głowie siedzi. W każdym bądź razie co nie zrobi to i tak już swoje miejsce w historii zdobył wcześniejszymi dokonaniami.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 23-05-2017 18:50:23 



Klitschko w formie z pierwszej walki ma jakies szanse na zwyciestwo bo przygotowany byl naprawde rewelacyjnie. Bez angielskiego sedziowania (np. walka w Niemczech) i madrze rozgrywajac to taktycznie moze spokojnie Antka wypunktowac bez zadnych kontrowersji. Musi jednak pamietac ze mlody na pewno wzial lekcje z pierwszej walki i dobrze wie na co teraz sie przygotowac. Nie wiem co moze jeszcze zrobic Wladimir zeby to wygrac. Lepszy juz raczej nie bedzie niz byl na Wembley, wiec moze liczyc na to ze mlody bedzie mial slabszy dzien i po prostu go czyms trafi w pewnym momencie i tym razem skonczy.....Ja byl skonczyl kariere na jego miejscu. Popazal mega klase mimo ze przegral na Wembley. Czasami trzeba wiedziec kiedy skonczyc.




 Autor komentarza: paveu2
Data: 23-05-2017 18:53:23 
AJ gada jakby dał Kliczce lekcje boksu, zapomniał widocznie,że był krok Od porazki. Na mojej domowej punktacji był remis ale rundy sporne wszystkie dawałem AJ ze względu na walkę w UK.
 Autor komentarza: DTOsman
Data: 23-05-2017 19:12:04 
"W pierwszej walce Kliczko był lepszy, wygrywał na punkty ."

Początek walki był dla Joshuy, lepiej trafiał. Kliczko bał się podchodzić swoim jabem. Walkę Kliczkowygrywał ze względu na jej przebieg czyli KD i pasywność Joshuy, który regenerował siły. Myślę jednak, że przy szachach bokserskich Kliczko przegra, choć chciałbym rewanżu i jego wygranej
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-05-2017 19:12:09 
https://www.youtube.com/watch?v=Nik9ft3wM7Q

Haye juniora szkoli xD
 Autor komentarza: arpxp
Data: 23-05-2017 19:17:47 
@Furmi

Wydaje mi się, że skoro Kliczko leżał w 5. rundzie, ale nadgonił w końcówce, to co najwyżej można dać 9:8. Może się mylę, ale z tego co mi wiadomo, jeśli ktoś szorował dechy, to nie może dostać 9 pkt, nawet jeśli sam posłałby przeciwnika na deski.
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 23-05-2017 19:29:57 
@PanJanekTygrys - mała poprawka. Owszem, Kliczko był lepszy i powinien prowadzić na punkty - moim zdaniem 95:93 lub nawet 96:93 (bo 5 rundę dałbym 9:10 zamiast 8:10 za to, że tak pogonił w końcówce...), ale na kartach stosunkiem głosów dwa do jednego prowadził Joshua.
http://www.bokser.org/content/2017/04/30/005536/index.jsp

Jeżeli był nokdaun to zgodnie z zasadami punktuje się 10:8.

Ja miałem remis 94:94 po 10 rundach.
 Autor komentarza: Kraglez
Data: 23-05-2017 19:46:00 
Autor komentarza: arpxp
Wydaje mi się, że skoro Kliczko leżał w 5. rundzie, ale nadgonił w końcówce, to co najwyżej można dać 9:8. Może się mylę, ale z tego co mi wiadomo, jeśli ktoś szorował dechy, to nie może dostać 9 pkt, nawet jeśli sam posłałby przeciwnika na deski.


Moim zdaniem masz rację. Taką rundę punktuje się 10:8 a później odejmuje punkt za deski, czyli 10:8 - 9:8. Ale ta runda nie była na 10:8. 9:8 to można wypunktować gdyby jeden miał miażdżącą przewagę cały czas a ten drugi wystrzelił jakimś ciosem nawet nie tyle mocnym ale takim po którym ten lepszy by się przewrócił, czyli deski, które trzeba uznać ale trudno brać na poważnie.
Dlatego taka punktacja prawie nigdy się nie zdarza. Już samo to, że AJ trafił mocno Kliczkę i posłał na deski nie pozwala szukać tu 2-punktowej przewagi Kliczki (tej wstępnej, przed odjęciem punktu).
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 23-05-2017 19:57:02 
@arpxp i @Kraglez

Obaj nie macie racji.
W przypadku nokdaunu jedyna regula jaka obowiazuje, to odjecie znokdaunowanemu bokserowi 1 punkta. Czemu wiec zazwyczaj taką rundę ten bokser przegrywa dwoma punktami?
Bo poza tym, ze lezal, to jego rywal zwykle mial przewage, czyli przegralby te runde 10:9, ale z powodu nokdaunu przegrał 10:8.

Jednak nie musi tak byc zawsze. Jesli jeden bokser raz leżał, ale runda mimo to byla remisowa, na 10:10, to daje się 10:9.
Jesli bokser wyraznie runde prowadzil, byl wyraznie lepszy, ale np przypadkiem dostal cios po ktorym padl jednak szybko wstal; wtedy wygralby te runde 10:9, ale ze lezal, to odbiera mu sie punkty i taką runde punktuje się 9:9

Podsumowujac, Kliczko jak najbardziej mogl zremisowac 9:9 rundę w ktorej lezal
 Autor komentarza: sjerg
Data: 23-05-2017 20:01:40 
AJ wie, że Wład wyciągnąłby wnioski z pierwszej walki i miałby realne tj. bardzo duże szanse na zwycięstwo. Formę zaprezentował rewelacyjną a Kliczko to nie Adamek, że dyspozycje ma jak wiatr powieje. Pewnie zaskoczyło Joshue, że można taką bombę dostać od kogokolwiek bo z jakim puncherem on walczył ? Możecie gadać co chcecie ale Kliczko ma dużo mocniejszy cios od silnego fizycznie Antka. Zauważcie, że Wład który nie słynie z mocnej szczęki padał dopiero po kombinacjach a AJ'em rzuciło jak szmatą po pojedynczym prawym crossie Władka. Chciałbym zobaczyć rewanż i (oby) kolejną świetną walką którą wygrałby Dr Steelhammer przez nokaut a potem odszedł w glorii zwycięstwa na zasłużoną emeryturę.
 Autor komentarza: Dominator303
Data: 23-05-2017 20:38:44 
Kliczko wyglądał lepiej w tej walce niż w nie jednym wcześniejszym pojedynku..2-3 lata wcześniej..alr poziom AJ jest dla niego nie do przeskoczenia ibw rewanżu podejrzewam juz konkretną egzekucje na Ukraińcu..az strach sie bać jaki potwór bedzie z AJ za 3 lub 4 lata kiedy osiągnie szczyt formy...Bo kliczko w obecnym wieku jakim teraz jest Joshua nic wielkiego nie prezentował szczyt formy przyszedł późno...AJ juz teraz jest niesamowity a bedzie jeszcze lepszy
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-05-2017 20:51:51 
Kliczko miałby bardzo duże szanse na zwycięstwo, więc lepiej odpuścić rewanż. Niech sobie idzie być Kliczką gdzie indziej. Dombas może? Bardzo rozrywkowe miejsce.
Od dawna wybierał sobie łatwych przeciwników, często wręcz żenujących a jak mu się trafił niewygodny i duży Fury to wpierdziel. Bardzo dobry i atletyczny Joshua - kolejny wpierdol.
To jak myślicie, kogo by potem wybierał do walk, gdyby wygrał rewanż? Briggsa Ajem Czempiona? No kurna bym się nie zdziwił.
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 23-05-2017 21:02:36 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-05-2017 18:40:54

Już trochę za późno na inne walki i wrócić do AJ.

Jeżeli chce się zrewanżować to teraz, oczywiście fajnie było by zdemolować jakiegoś czołowego czy mistrza ale nie ten czas.

Kliczko może wygrać ale jak już kiedyś pisałem więcej w nim brata jest potrzeba i to powinno na AJ wystarczyć.

Po za tym po raz kolejny w walce z AJ widać było braki w obronie, w kryzysie po ciosie który odczuł najlepsi lepiej sobie radzili.
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 23-05-2017 21:04:38 
Gramatycznie to złożyłem...
 Autor komentarza: KWAZIMODO
Data: 23-05-2017 21:14:32 
Niech wychodzi do Ortiza to moim zdaniem szybko polegnie. Ortiz lubi takich napaleńców karać z kontry.
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 23-05-2017 21:29:32 
Dodam jeszcze chociaż na początku w emocjach myślałem przeciwnie, WK powinien wyjść do kolejnej walki z AJ. Moim skromnym zdaniem WK obnażył więcej braków u AJ jeśli można to tak nazwać niż podkreślił swoją mega dyspozycje.

Wiele można poczytać tu w komentarzach jaką zrobił formę fakt był lotny WK ale dalej nie odpalił instynkt demolki który kiedyś posiadał tak jak AJ z w wcześniejszych walk.

Kolejna walka przyciągnie być może jeszcze większą rzeszę kibiców i może o to chodzi...
 Autor komentarza: Piesel
Data: 23-05-2017 21:49:21 
@Magrinz bardzo dobrze napisane i zgadzam się z tym.
 Autor komentarza: MickeyBreslau
Data: 23-05-2017 22:05:55 
Joshua idzie po miliardy$,aby je miec trzeba robic rzeczy jakich nikt wczesniej jeszcze nie robił,zrobic cos czego jeszcze nie było,ten skurwiel z Nigerii zdemoluje Klitschko w rewanzu jeszcze szybciej,Wladka nikt wczesniej nigdy jeszcze tak nie sponiewieral 2razy z rzędu.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 23-05-2017 22:43:09 
No i właśnie na logike nikt starzejący sie z upływem czasu lepszy sie nie robi..ale Wlad lepiej wygladał niż w wielu walkach sprzed 5-6 lat ( może poza Pulewem ) ,może wlaśnie u niego nie fizyczność gra role ,bo ma wydolność i sile powiedzmy 33 latka ,a głowa (psychika) i plan taktyczny ,czyli juz nie kalkuluje ,i ne licze, ze po 5 rundzie moge angola zdemolowac zawsze bo sie nie odrodzi ,tylko wiem,ze trzeba cisnosc jak jest zraniony, bo chlop mimo gory miesni sie regeneruje .
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-05-2017 23:00:05 
Szanowny redaktporze Furman,a kogo to kurwa obchodzi jak szanowny redaktor punktowal???
Joshua przechodzil trudne chwile,w srodkowych rundach,ale to on byl lepszym,grozniejszym,odwazniejszym,bardziej zdecydowanym w swoich poczynaniach zawodnikiem.Jego akcje byly bardziej urozmaicone,a power punches bardziej wyraziste.I najwazniejsze,w koncowych rundacxh,ktore to mialy w zalozeniu laikow niby nalezec do lzejszego i bardziej doswiadczonego Kliczki to AJ zachowal sie lepiej i pokazal swoja wyzszosc
Dlatego te kurwa zale,rozczarowanych kibicow Kliczki ze mogl znokautowac,ale cos,cos tam i ze "na mojej karcie punktowej" sa zalosne i nie przystoja redaktorowi Orga.Naprawde
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-05-2017 23:09:48 
Po mojemu Joshua ze wzgledu na szacunek do Kliczki nie ma juz ochoty bic "dziadka"
A ja pomimo ze nigdy nie lubilem RoboWlada tez juz nie mam ochoty ogladac go turlajacego sie po ringu.Nie odbieram mu prawa do decydowania mu o wlasnej karierze,ani szans na zwyciestwo w rewanzu,bo puncherowi nighdy nie wolno tego robic.Uwazam jednak,ze dla jego legacy lepiej jak odejdzie po walce,ktora po latach jego kibice i fachowcy jak np.redaktor Furman beda mogli rozkminiac na tysiac spopsobow,jak to Kliczko prowadzil na ich "kartach punktowych" i prawie wygral
Rewanz juz nie pozostawi niedomowien i pola do spekulacji i Kliczko zostanie zapamietany jako pogromca ciamajd,grubasow i krasnali
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-05-2017 23:16:55 
Niezła buta u goscia wyhodowanego na kosmicznych dawkach hgh, trenbolonu, masteronu i płatek śniadaniowych cornflakes.
Robocik Dżoszuła padnie od ciosów pierwszego lepszego boksera wagi ciezkiej.
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-05-2017 23:17:27 
andrewsky a kogo obchodzi twoje zdanie parówo, redaktor Furman zjada cie merytorycznie.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-05-2017 23:32:53 
CELKo
Nikogo nie obchodzi moje zdanie
Ale fakty sa takie,ze Joshua odniosl spektakularne zwyciestwo w swojej 19 walce i to bedzie mu zapamietane i zapisane w historii wagi ciezkiej,a nie to jaka sobie redaktor Furman naskrobal punktacje w swoim kajecie...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-05-2017 23:46:49 
Heh. Jakoś nasz największy wielbiciel Kliczki nie myślał w ten sam sposób gdy pisał o swojej punktacji walki Głowacki vs Usyk. Wtedy to zasadnym było pisanie jak powinna wyglądać punktacja?? A kogo to obchodziło? Przecież fakty są takie że Usyk w swojej 10 zawodowej walce pobijając rekord Evandera zdobył mistrzostwo i to przejdzie do Historii a nie to że Głowacki był zmęczony i do 10 rundy miał mieć niby remis i mógłby go pokonać w rewanżu xD
Ale wiadomo. Jeśli chodzi o Włada to nikt nie ma prawa napisać że w jego oczach prowadził na punkty bo to nie wypada (a to niby kurna czemu? Bo hejterowi żaden akcent świadczący o super występie ulubieńca nie pasuje? xD)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-05-2017 00:22:44 
Drogi kolego Blackdogu jak zwykle nic nie zrozumiales.Szkoda,pozwol ze wytlumacze
Joshua wygral przed czasem,mial Kliczke 3 razy na deskach,wedlug sedziow punktowych do momentu przerwania walki wygrywal dwa do remisu.To sa niezaprzeczalne fakty
To nie bylo naciagane zwyciestwo,walek,czy nawet rowna walka.Joshua wygral przed czaqsem i to nie jakas akcja rozpaczy.Byl madrzejszy,silniejszy,bardziej zdeterminowany,po prostu lepszy
To Kliczko mogl wygrac po lucky punchu w 5 rundzie,ale mu sie nie udalo.Potem mial kilka lepszych momentow,ale glownie dlatego,ze Joshua powoli dochodzil do siebie,a nie tym ze Kliczko nagle zaczal swietnie boksowac.Budowanie teraz obrazu,ze Joshua wygral szczesliwie,jest proba zaciemnienia rzeczywistosci
 Autor komentarza: Jablo
Data: 24-05-2017 07:42:44 
Wypowiedź kolegi andrewskiego mocno bezpośrednia, ale muszę się z nią zgodzić. Joshua w tej walce miał chwilę przestoju, która nawet na moment wymknęła mu się spod kontroli, ale ogólnie cały pojedynek szedł po jego myśli. To on lepiej boksował i trafiał przeciwnika. Kliczko mógł spróbować wykończyć Anthonego w 6 rundzie, ale chyba nagle pomyślał, że uzyskuje kontrolę, co było dla niego bardzo zgubne.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.