NASEEM HAMED: DLACZEGO KLICZKO NIE SKOŃCZYŁ JOSHUY? TO PODEJRZANE

Słynny "Prince" Naseem Hamed dziwi się, że Władimir Kliczko (64-5, 53 KO) nie wykończył Anthony'ego Joshuy (19-0, 19 KO), kiedy miał ku temu doskonałą okazję.

Ukrainiec przewrócił Anglika na deski w szóstej rundzie pojedynku, który odbył się pod koniec kwietnia na Wembley. Już w poprzedniej Joshua znajdował się na skraju nokautu, ale przetrwał kryzys i ostatecznie wygrał w jedenastej.

- Nie mogłem zrozumieć, dlaczego były mistrz wagi ciężkiej, który panował przez dziesięć lat, przestał bić, dlaczego nie poszedł za ciosem. Podejrzanie to wyglądało - powiedział pięściarz mający jeden z najbardziej unikatowych stylów w historii boksu.

43-letni Hamed, były czempion kategorii piórkowej, chciałby teraz zobaczyć Joshuę w konfrontacji z Tysonem Furym (25-0, 18 KO).

- Wiele rzeczy powiedziano na temat Fury'ego, ale trzeba oddać "Cygańskiemu Królowi", co królewskie. Jak ktoś został mistrzem, to zawsze nim pozostanie. Bardzo chciałbym zobaczyć tę walkę. Joshua miałby ciężko. Fury ma jakieś takie funkowe ruchy, które zaprezentował w starciu z Kliczką. To, co robił, przyniosło skutek, dzięki temu stał się pierwszym mistrzem wagi ciężkiej cygańskiego pochodzenia. A ja uwielbiam Cyganów! Zawsze mnie wspierają i sami bardzo lubią walczyć. Niech żyje "Cygański Król" i wszyscy Cyganie! - oznajmił.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: kabanos
Data: 21-05-2017 14:16:47 
co za zjeb.....
 Autor komentarza: pasozyd
Data: 21-05-2017 14:17:07 
Dla mnie tez to jest co najmniej podejrzane
 Autor komentarza: rocky86
Data: 21-05-2017 14:26:29 
A niby kiedy ostatnio Kliczko rzucił się na rywala, by go wykończyć? To nie Wilder, w nim nie ma żadnej furii. Władek zawsze metodycznie rozbijał rywali, spokojnie bijąc dyszlem, czekając na wsadzenie crossa albo na ulokowanie left hooka. Kiedyś nie podpalił na wykończenie Brewstera przez co sam się wykończył.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 21-05-2017 14:27:57 
"Kiedyś nie podpalił"

Kiedyś się podpalił
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 21-05-2017 14:41:11 
Zwyczajnie, bo jak pisałem wiele razy Władzio to pizda. Nie pizda w rozumieniu ogólnym, ale w rozumieniu twardych, nieustępliwych i charakternych HW na najwyższym poziomie na jakim walczył Wład. Wówczas jego pizdowatość się ukazywała i wówczas ciągnęła go na dół. Z Joshuą było to samo, w najważniejszym momencie kiedy miał rywala na tacy zabrakło mu jaj.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 21-05-2017 14:57:35 
Kliczko nie jest pizda, tylko rutyna go zgubiła. Zemściły się na nim te wszystkie Mormecki, Leapaie i Pianety, bo po tym KD na Joshui myślał, że ma go już na widelcu i może sobie wybrać rundę, w której go skończy. A tymczasem Joshua się zregenerował i zastopował Władzia. To właśnie ta asekuracja (dzięki której wygrywał swoje wcześniejsze pojedynki bez większego uszczerbku na zdrowu) go zgubiła.
 Autor komentarza: Mic323
Data: 21-05-2017 16:01:55 
Co On z tymi cyganami???
Nie ulega jednak wąpliwości że styl miał jedyny w swoim rodzaju.
 Autor komentarza: matd
Data: 21-05-2017 16:10:00 
Co za glupiec.. Taa,miliarder Kliczko,ceniacy pnad wszystko swoja suscizne,fanatyk swoich osiagniec,na pewno cos uknul.. I na pewno nie chcail skonczyc Joshui..A szczeglnie widac to bylo na powtorkach w zwolnionym tempie jak po tym potwornym prawym probowal dobijac lewym sierpem,tak az mu zyly pekly.. Pewnie kazal specjalnie sie AJ przewrocic XD Nie dobil bo AJ to twardy skurwi3l,a Kliczko nie jest cepiarzem Wilderem..Probowal mocno - jak na swoj skromny wacharz..Nie udalo sie,Joshua kolejny raz - po Dillianie - pokazal,ze potrafi przetrwac bardo trudne chwiel.. J
 Autor komentarza: matd
Data: 21-05-2017 16:11:11 
Cd. Juz myslalem,ze zadne stwierdzenia co do tej walki mnie nie zaskocza,ale Hamed sie wyjatkowo popisal ;D
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 21-05-2017 16:37:43 
Rutyna, zachowawczość, niezdrowa kalkulacja, asekuracja, whatever. Złodzieja też można nazwać kimś kto przywłaszczył sobie cudzą własność lub pożyczył na wieczne nieoddanie, cokolwiek byle tylko zmiękczyć wydźwięk danego słowa. Kliczko to bokserska pizda i udowadniał to wiele razy na przestrzeni swojej kariery. On nie ma totalnie półdystansu, panicznie bał się w ringu małego Ibragimova, nie potrafił przycisnąć Haye'a, naprzytulał Povetkina byleby tylko nic nie zebrać chociaż był dużo większym i dużo mocniej bijącym zawodnikiem. Nie potrafił/nie chciał pociągnąć za spust z Furym i podjąć nawet lekkiego ryzyka. Nie wspominam już nawet zamierzchłych czasów czyli Purrity, Sandersa i Brewstera, bo wiadomo o co chodzi. Z Joshuą walczył o przetrwanie, w pewnym momencie było już wszystko jedno więc zaczął bombardować lewym sierpowym na instynkcie i trafił, ale gdy tylko zauważył, że odzyskał przewagę, że ma go podłączonego, że może skończyć to znowu włączyła się pizdowatość czy jak wolisz kolego arpxp rutyna i asekuracja.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-05-2017 16:41:05 
https://vk.com/klitschko_brothers_com?w=wall-31476169_226685
Polecam poczytać. Nawet jak się nie z wszystkim można zgadzać to jednak sugerowanie takich durnot jak niektórzy woła o pomstę do nieba. Władek próbował skończyć AJ. Być może nawet za bardzo. Czemu się nie udało?
Jest wiele możliwości. Przede wszystkim zabrakło trochę szczęścia bo wystarczyłoby tam jedno świetne trafienie na poprawkę którego brakowało. Czasami się udaje a czasami nie i tyle. Taki jest boks. Dużo nie brakowało. Oczywiście swoje też należy oddać Antkowi bo w końcu to on wytrwał w tak trudnym momencie i powrócił do gry. Oglądając z boku miałem obawy czy czasami AJ nie odpocznie ale przyznam szczerze że nie spodziewałbym się że będzie w stanie odrodzić się na tyle mocno by mieć siły na taki szturm.
Wbrew pozorom Wład potrafił się pozbierać po mocnych trafieniach i gdyby AJ miał mniej rezerwy w baku mógłby wytrwać i błędy z ostatniej rundy. Joshua jednak zrobił to co do niego należało.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 21-05-2017 17:07:08 
Mi się wydaję że klopoty Joshuy zaczeły się w momencie kiedy posłał Kliczke na deski po raz pierwszy w 5 rundzie to kosztowało go tyle sił że się wykończył totalnie. Kliczko widząć to co się dzieje no i po kolejnej 6 rundzie kiedy posłał Joshue na deski myslał ze ma juz walke pod kontrolą a Joshua padnie już sam ze zmęczenia. Nie przewidział tego ze anglik moze sie po takim czymś tak szybko zregenerować i wrócić to sił to zaskoczyło kliczke i go zgubiło kto wie być moze w rewanzu wiedząc to Kliczko zmieni totalnie taktyke i bedzie miał szanse wygrac
 Autor komentarza: arpxp
Data: 21-05-2017 17:57:52 
Wiesz, ciężko mi jest przyjąć takie określenie od gościa, który nawet nigdy nie trenował. Jeśli dla ciebie szacunek do mistrza jest polityczną poprawnością, to już kwestia twojego słownika. Pizdą to dla mnie jest taki głaz, który dostał jedną bombę i już się zesrał. Kliczko nie lubił ryzykować, ale daleko mu do pizdy. W końcu wychodził przez ileś lat do pieściarzy wagi ciężkiej, ryzykował zdrowiem, ale chciał to ryzyko zminimalizować. Biorąc pod uwagę ilu bokserów po zakończeniu kariery zmaga się z encefalopatią, jestem w stanie to zrozumieć. Nie każdy musi być Davidem Tuą i też nie każdy ma do tego predyspozycje. Każdy walczy w sposób najbardziej efektywny dla siebie, kolego Tomaszu.
 Autor komentarza: Kraglez
Data: 21-05-2017 18:46:01 
Jeżeli Kliczko nie poszedł za ciosem to znaczy, że nie mógł. To jak ktoś się zachowa w danej sytuacji nie zależy do końca od niego.

Natomiast zgadzam się z Hamedem co do Cyganów, również ich uwielbiam.
A sam Naseem Hamed to jeden z moich ulubionych pięściarzy, ta dzikość spojrzenia, te kocie ruchy, łłaaach!!!
 Autor komentarza: Dominator303
Data: 21-05-2017 19:01:00 
Kliczko przez 10 lat obijał same kaleki,,do momentu kiedy dostał duzego myslącego faceta w ringu jakim był Fury..i Aj który fizycznie go zniszczył..Tym samym zdostałem odpowiedz na pytanie ze kliczko w wadze ciezkiej z lat 80 tych i 90 tych dostawałby tęgie lanie bo to zawodnik bardzo schematyczny i pozbawiony jaj
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-05-2017 19:22:10 
"i pozbawiony jaj"

Jeśli po walce z Joshuą doszedłeś do właśnie takich wniosków to wiedz że nie Władek jest pozbawiony jaj a ty mózgu koleżko... Rozumiem że ktoś kto tak zawzięcie zawsze bronił Szpulki musi mieć pewne schematy w głowie poplątane ale to co wypisałeś to debilizm w najczystszej postaci i nie jest to nawet obraza a stwierdzenie faktów.

"Kliczko przez 10 lat obijał same kaleki"

Same kaleki powiadasz? Pięknie podsumowałeś wielu świetnych pięściarzy. Szkoda że nie potrafisz być tak surowy w stosunku do swojego idola wszak dostał on czasówkę po laniu od jednej z tych "kalek" i wyglądał jak dziecko we mgle.

"Tym samym zdostałem odpowiedz"- Ty już lepiej chłopie nie baw się w myślenie i wyciąganie wniosków bo tragicznie Ci to nie wychodzi. Ten twój wpis nie nadawałby się nawet na onet bo skrajnie zaniżyłby tam poziom. Zastanów się lepiej na drugi raz jak powstrzymać swoje żałosne hejty by się nie błaźnić bo naprawdę twój wpis to jest jakieś nieporozumienie.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 21-05-2017 20:08:56 
Błazen a nie żaden książe
 Autor komentarza: RSC2
Data: 21-05-2017 20:08:56 
Błazen a nie żaden książe
 Autor komentarza: RSC2
Data: 21-05-2017 20:08:57 
Błazen a nie żaden książe
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 21-05-2017 20:29:28 
Równie dobrze mógłby się Nassem dziwić dlaczego Joshua nie wykończył Kliczki w 5 starciu xD co za idiotyzm. Podziwiam Prince'a za to co osiągnął w ringu i jak ośmieszał rywali, ale niech nie psuje swojego wizerunku takimi tekstami.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 21-05-2017 20:52:44 
Dominator303 - same kaleki? Co ty dziecko mówisz? Twoim zdaniem: Byrd, Chambers, Haye, Povierkin czy Pulew to kaleki? jeśli tak to Panu już dziękujemy
 Autor komentarza: Dominator303
Data: 21-05-2017 20:56:50 
BlackDog...
Jeśli po walce z Joshuą doszedłeś do właśnie takich wniosków to wiedz że nie Władek jest pozbawiony jaj a ty mózgu koleżko... Rozumiem że ktoś kto tak zawzięcie zawsze bronił Szpulki musi mieć pewne schematy w głowie poplątane ale to co wypisałeś to debilizm w najczystszej postaci i nie jest to nawet obraza a stwierdzenie faktów.

Nie po walce z AJ tylko po walce z Furym...Jak inaczej nazwać Faceta który panuje 10 lat i nagle oddaje pasy bez walki..Fury odebrał mu dorbek życia w sposób taki jak dziecku odbiera się lizaka...To mistrz bez charakteru bez woli walki,i kompletnie niczym nie przypomina mi starych mistrzow ktorzy za pasy oddac byli gotowi zycie,,,ale ty tego nigdy nie zrozumiesz bo jestę tepy i nigdy nie stales w ringu
 Autor komentarza: mirage
Data: 21-05-2017 20:59:51 
Shannon Briggs na dopingu !!!!
 Autor komentarza: mirage
Data: 21-05-2017 21:00:52 
http://www.ringpolska.pl/boks-na-swiecie/waga-ciezka-boks/shannon-briggs/53055-briggs-wpadl-na-dopingu-przed-walka-o-pas-wba-z-oquendo
 Autor komentarza: Dominator303
Data: 21-05-2017 21:00:59 
Champion20...
same kaleki? Co ty dziecko mówisz? Twoim zdaniem: Byrd, Chambers, Haye, Povierkin czy Pulew to kaleki? jeśli tak to Panu już dziękujemy

Byrd,chambers,Haye Povetkin,, i Pulew którego wymieniles w złotych czasach HW robili by za zywe worki..Jedyni ktorzy sobie radza w tamtych czasach to AJ,,i Tyson Fury w Formie z walk z Kliczko
 Autor komentarza: jassin
Data: 21-05-2017 21:50:25 
U Briggsa 'dramatycznie podniesione' stezenie testosteronu:)

przeciez testosteron to mu az kapal z tych bicepsow, wiec to zadne zaskoczenie:)
 Autor komentarza: mirage
Data: 21-05-2017 21:55:33 
@jassin Zaskoczenie żadne ale bokser.org nic o tym nie pisze.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 21-05-2017 21:59:20 
Dominator303 - to fest logicznie rozumujesz jeśli Joshua by sobie poradził a 41 dziadek kliczko który o mały wlos nie znokautował murzyna już nie.. :D śmieszny jesteś. To pomyśl sobie teraz że do Joshuy wyszedł by kliczko z formą z walki z Hayem, człowieku AJ ani nie zipnałby teraz stary kliczko o mały wlos nie wygrał a formą z kiedyś to murzyn zostałby osmieszony. Klickzo jest legenda i zapisał się w historii boksu co udowodnil zreszta ostatnim występem
 Autor komentarza: Dominator303
Data: 22-05-2017 09:41:46 
Champion 20 masz racje kliczko jest legendą ale klinczu..wez pod uwagę ile lat ma AJ i zastanów sie co w wieku 27 lat potrafił Kliczko??Joshua za kilka lat bedzie nie osiągalny...dla nikogo przez lata
 Autor komentarza: MONTE
Data: 22-05-2017 12:29:42 
Bez względu na wynik pojedynku prawda jest taka, że Kliczko był cholernie blisko wygranej. Gdybym mu kibicował, pewnie by mnie szlag trafił, że nie wykorzystał jedynej niepowtarzalnej szansy. Możemy sobie w nieskończoność dyskutować co by z AJem Wlad zrobił w swoim prime, ale teraz mówimy o tej walce. Na co on liczył, przecież rzeczą oczywistą było przepuszczenie szturmu, a Wlad wypuścił zaledwie kilka kombinacji. Nabrał przeświadczenia, ze odzyskał kontrolę, że nie ma sensu zaatakować i jego strategia wtedy nie zadziałała. Przed chwilą oglądałem sobie po raz enty powtórkę z 6 tej rundy i nikt mi nie powie, że Kliczko zrobił wtedy co należało. Zawsze wydawało mi się, że Wlad walczy tyle ile musi. Nie szuka na siłę nokautu, nie daje się sprowokować, no a biorąc pod uwagę, że wcześniej sam leżał na deskach o bombie od AJa to już nie ma o czym gadać. Tylko, że Kliczko miał zbyt wiele do stracenia więc tym bardziej jego walkę w tej rundzie uważam za naganną.
I niech Kliczko nie liczy, że AJ również nie wyciągnie wniosków z tego pojedynku.
A skoro bawimy się w teorie spiskowe to mam lepszą, bardziej prawdopodobną. Kliczko jest pazerny na forsę jak mało który, nie kończył wtedy AJa ze względu na emitowane w czasie walki reklamy. Adamka w sumie też mógł skończyć wcześniej, no a tutaj widząc, że krew z łuku przestała się lać, że AJ pływa to postanowił sobie powalczyć. Nie żebym w to tak do końca wierzył:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.