JOSHUA OMAL NIE POBIŁ SIĘ Z WITALIJEM KLICZKĄ

Promotor Anthony'ego Joshuy (19-0, 19 KO) zdradził, że po tym, jak jego zawodnik pokonał Władimira Kliczkę (64-5, 53 KO), doszło do małej scysji pomiędzy Anglikiem a starszym bratem Ukraińca.

Witalij Kliczko, kiedyś mistrz świata wagi ciężkiej, a obecnie mer Kijowa, tradycyjnie był w narożniku i wspierał Władimira w trakcie walki. Już po przerwaniu pojedynku przez sędziego w jedenastej rundzie 45-latek wdał się w wymianę zdań z AJ-em, którą zrelacjonował Eddie Hearn, promotor Joshuy.

- Poza ringiem Joshua to niezwykle sympatyczny gość, ale między linami jest straszny. Między nim a Witalijem omal nie doszło do rękoczynów. Anthony poszedł podziękować Władimirowi, a Witalij rzucił do niego: "dobra, dobra" [Hearn wyciąga rękę, naśladując ruch, którym Witalij miał odepchnąć AJ-a], a Joshua na to: "pie***l się". Ale Witalij potrafi się o siebie zatroszczyć, nie jest oczywiście żadnym popychadłem - powiedział szef stajni Matchroom Boxing.

Pomimo tego incydentu starszy z Kliczków raczej nie będzie próbował zrewanżować się za brata. Witalij ma wiele obowiązków poza ringiem, a karierę sportową zakończył blisko pięć lat temu. Jeszcze przed wielką walką na Wembley mówił, że do boksu już nie wróci, chociaż dodał pół żartem, pół serio, że jest jeden pojedynek, dla którego przerwałby emeryturę.

Władimir najprawdopodobniej sam spróbuje się odegrać Anglikowi. 41-latek ma prawo do rewanżu, do którego być może dojdzie w październiku lub listopadzie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 08-05-2017 11:11:09 
Moglby wrocic pokonujac jakiegos Fujimoto i wskoczyc do rankingow. Nawet jesli jest starszy to jest lepszy od Wladimira, lepsza szczeka, psychika, sila, Wlad zawsze przy nim byl malym chlopcem. Porazke Vita chetnie bym zobaczyl.
 Autor komentarza: bolos
Data: 08-05-2017 11:16:12 
Witalji Kliczko z najlepszych lat, to by pewnie Joshue bez problemu pokonał.
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-05-2017 11:20:31 
Vitalij ma już za długą przerwę w boksowaniu po której mógłby powrócić i dać wyrównaną walkę albo też pokonać Jaoshuę. Ale po minie widać, iż jest wk....ny za to, iż Anglik pobił brata. I być może żałuje, że Joshua nie pojawił się wcześniej tzn wtedy kiedy Vitalij był w swoim prime. Na pewno wówczas wziął by rewanż za brata , bo tak mieli skonstruowane zawsze umowy. Tak jak po przegranej Władymira z Sandersem po zdemolowaniu przez Sandersa wszedł na rewanż i z ... trudem , ale pokonał Sandersa. Vitalij miałby większe szansę rozbić Joshuę, bo po deskach jakie zafundował Władymir brat już by nie odpuścił. Jak by poczuł krew to poszedł by na maksa, żeby zdemolować Joashuę a niestety Władymir odpuścił, ale nie dlatego, że zabrakło mu sił , pewnie bał się kontry ze strony Anglika, poza tym, niestety, ale nie ma instynktu zabójcy.
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-05-2017 11:23:30 
bolos

istnieje duże prawdopodobieństwo, że byłoby tak jak piszesz. Ale trzeba brać poprawkę na to, że prawdopodobnie teraz to nie jest jeszcze najlepsza wersja Joshuy. Ja chciałbym zobaczyć walkę prime Vitalij prime Joshua i najlepiej ten sam wiek pięściarzy , ale jak wiadomo , to jest nierealne i tylko można snuć przypuszczenia co by było gdyby było.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 08-05-2017 11:25:46 
bolos
Chyba sobie jaja robisz. Wład i Vit z najlepszych lat (takie chyba nie istnieją) też by dostali łomot od Antka. Po latach 90-tych nadeszła era Kliczków, nudna i żenująca. Pojawienie się Antka jest zbawieniem i powrotem HW na właściwe tory!
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 08-05-2017 11:27:00 
Kiedy to zostalo wymyslone?
Czyzby byla szykowana walka z Vitalijem i chca ja dobrze sprzedac?
 Autor komentarza: Dzosep
Data: 08-05-2017 11:27:33 
Zaraz ktoś jebnie, że Antek jest lepszy od Lenoxa, z którym Vitek toczył równy bój.
 Autor komentarza: bolos
Data: 08-05-2017 11:43:19 
tysiok
Wladimir o mały włos nie wygrał z Joshuą, to co dopiero Witalji z najlepszych lat który jest wyższy, silniejszy i ma lepszą odporność na ciosy niż jego brat. Teraz już by pewnie nie wygrał bo już ma 45 lat i 5 lat nie walczył.
 Autor komentarza: znawco
Data: 08-05-2017 11:45:41 
a ja bym chciał zobaczyć JOSHUA vs. PRINCE NASEEM, oczywiście obaj w prime i w takiej samej wadze
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-05-2017 11:47:31 
PanJanekTygrys

chyba nie możliwe. Vitalij teraz to mer Kijowa, poważny pan . Poza tym to byłoby wielkie ryzyko dla Vitalija w tym wieku. Już ostatnie 2 walki Vitalija nie były rewelacyjne. Vitalij przegrał z Lewisem po co byłaby mu ewentualna przegrana z drugim Anglikiem. W przeszłości jak brał rewanż Vitalij po porażce brata to zwyciężał a teraz jakby przegrał a raczej by przegrał to prysł by mit biorącego zwycięski odwet i ukaranie oponenta, który sklepał mu brata. 18 lat różnicy to przepaść - jedno pokolenie.
 Autor komentarza: holy
Data: 08-05-2017 11:56:22 
Witalij zawsze miał problemy z utrzymaniem nerwów, kiedy przegrywał jego brat, np po walce z Sandersem widać to wyraźnie.
 Autor komentarza: martek2
Data: 08-05-2017 12:03:44 
Vitka z emerytury ściągnąłby tylko Lennox Lewis.
 Autor komentarza: VitaliQuitschko
Data: 08-05-2017 12:07:06 
Najlepsze było, jak Sanders zlał jego braciszka, a chwilę potem spoliczkował Quitaliego i śmiał mu się w twarz.
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-05-2017 12:11:30 
Trochę z innej beczki.Nie wiem czy ktoś odnosi takie wrażenie jak ja. Jak kto przeżywa walki bokserskie i jak oceniają je ponoć znawcy wielcy boksu w Polsce dziennikarze. Podczas walki Joshua - Kliczko panowie w studio Sosnowski i Łapin przeżywali każdy cios czy to Władymira czy to Joshuy. Panu Łapinowi bliżej było do Kliczko - wiadomo. Sosnowski i Łapin nie chcieli oderwać wzroku od ekranu telewizora, żeby nie stracić sekundy z walki. Mimika ich twarzy , podniecenie , smutek czy radość świadczą o tym, że Oni rozumieją boks ,kochają boks i żyją tym boksem. Natomiast dziennikarz pan Janusz Pindera co chwilę wygadywał , że to już koniec , już po walce , że teraz to się już nie podniesie czy to Władymir czy to Joshua , w zależności od tego , który z pięściarzy był w większych tarapatach. Wygłaszał to jak ex cathedra a co się okazywało ? Że pięściarz przetrwał , podniósł się i walczy dalej. Chodzi mi przede wszystkim o 4 i 5 rundę. Jaki z tego wniosek ? Że pan Pindera wcale nie czuje boksu , nie potrafi wejść w atmosferę walki i nie wie co to psychika pięściarza , siła woli , determinacja , nie potrafi wczuć się w położenie pięściarzy a to dlatego, że nie był pięściarzem czy trenerem tak jak Sosnowski i Łapin / Łapin tez był pięściarzem/ . Pan Pindera ma wiedzę encyklopedyczną i chwała mu za to tacy też są potrzebni , ale często odnoszę wrażenia , że w studio czy na żywo , gdy pomaga relacjonować walkę panu Andrzejowi Kostyrze to bardziej chce się pochwalić tą wiedzą zanudzając kibiców datami , cyframi itd. Zamiast skupić się na walce i mówić co się dzieje w ringu. Zresztą sam dziennikarz Kostyra to też wygaduje farmazony podczas walki do których też ciężko mi się przyzwyczaić czy je zaakceptować.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 08-05-2017 12:15:19 
Nie wiem po co Hearn nagłaśnia całą sytuację. Dałby sobie spokój facet. W takim momencie nerwy u przegranych którym dodatkowo brakowało tak niewiele do szczęścia mogły się pojawić i robienie z tego sensacji nie wiedzieć po co gdy praktycznie nikt tego nie zauważył to w mojej opinii bezsens. I jeszcze podgrzewa atmosferę sugerując że mało się nie pobili...

Co do zaś szans Vitka z AJ to byłby dla mnie faworytem Klitschko ale AJ bym nie skreślał całkowicie. Co prawda bardzo możliwe że by się wypompował na Vitalim który nawsadzałby mu więcej ciosów niż Wład zapewne ale trzeba pamiętać że Vitka organizm potrafił w ciężkich bojach zawodzić (patrz walka z Byrdem czy Chisorą) a starszy Kliczko z kontuzją takiego tura by już nie powstrzymał na pewno. Gdybanie na temat zaś walki 45 letniego faceta z Joshuą to science-fiction w czystej postaci. Zresztą myślę że o te 5 czy 10% AJ może być jeszcze lepszy i trzeba cierpliwie obserwować jak będzie wyglądał w przyszłości. Ma warunki by zostać legendą tak jak i bracia a może nawet napisze większą historię.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 08-05-2017 12:20:58 
Autor komentarza: tysiokData: 08-05-2017 11:25:46
Chyba sobie jaja robisz. Wład i Vit z najlepszych lat (takie chyba nie istnieją) też by dostali łomot od Antka. Po latach 90-tych nadeszła era Kliczków, nudna i żenująca. Pojawienie się Antka jest zbawieniem i powrotem HW na właściwe tory!



no chyba z chuja spadłeś. AJ pokonał 41-letniego Włada. Tylko tyle i aż tyle.
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-05-2017 12:30:00 
BlackDog

też tak uważam co do Hearna. Zresztą tak się zachowuje po zwycięstwie swojego pięściarza z Władymirem jakby miał mennicę w oczach . I widział tylko w Joshule kurę znoszącą złote jajka. Może podsyca atmosferę, żeby zarobić kokosy na ewentualnej walce Joshuy z Vitalijem ? Gość się zachłysnął wizją wielkich zarobków i już widzi zwycięskie walki swojego pięściarza w Afryce , Azji , Ameryce , Australii.
 Autor komentarza: znawco
Data: 08-05-2017 13:24:38 
@Miro

Zgadzam się. Pan Pindera jakośtam się wyrobił w ostatnich latach, po tym jak Polsat mocniej sięgnął po boks i zaczął wciągać w to Pinderę. Wcześniej boks był po prostu jedną z jego dziedzin w Rzepie i tu wg mnie żadnej pasji nie było i pewnie wciąż nie ma. Faktycznie pozycjonują go na "eksperta", ale ja się z Tobą nie zgodzę, że ma wiedzę encyklopedyczną. Po prostu jest trochę bliżej przez lata, stąd coś więcej wie, ale wiedza encyklopedyczna to to na pewno nie jest. Nie widzę nawet teraz, żeby był jakoś mocniej zaangażowany.
Z drugiej strony, niech taki będzie, ma swoją rolę, bo potrzeba też dziennikarzy-komentatorów, którzy nie są trenerami/byłymi zawodnikami i, którzy nie mają własnych, nie dziennikarskich, ambicji w kierunku boksu zawodowego.
 Autor komentarza: RoyJonesJR89
Data: 08-05-2017 13:47:21 
Vitek to nawet w wieku 45 lat leje anglika aż miło
 Autor komentarza: matd
Data: 08-05-2017 14:17:47 
Faktycznie Hearn niepotrzebnie sieje ferment..On juz chyba szuka nawet takiego pojedynku mowiac o tych pierdolach,ktorych nikt nie widzial. Druga sprawa,to nie jest to wcale takie nierealne..Ale musialoby cos strzelic do lba Vitkowi,zeby skusic sie na taki powrot i po dobrym obozie to nawet bylbym ciekaw takiego pojedynku (wiem,wiem,ze to starszy pan,ale jego styl,prowadzenie po zakonczeniu kariery,a przede wszytkim doswiadczenie nie skreslaloby go tak calkowicie..Uwazam w ogole,ze on by dzis oklepal wiekszosc zawodnikow z poza minimum pierwszej "10".. A spojrzmy na starego Foremana z bebzunem przed soba,ktory klepal prime Moorera czy Briggsa i dawal wspanialą,rowną wojna z Holyfieldem..).. Ta walka by sie sprzedala lepiej niz rewanz z Wladkiem. No ale to troche s-f,ktore mam wrazenie,ze Hearn mialby ochote urzeczywistnic..Ale raczej w to niewierze..

A co do jeszcze samej tej akcji,to moglo byc cos na rzeczy. Lubie bardziej Wladimira od Vitalija. Starszy z braci zawsze wygladal na takiego,ktory nie potrafi za cholere przyjac porazki na klate.. Do tego zawsze irytowaly mnie te jego spojrzenia - jakby mieli sie go wszyscy bac (chociaz fakt,paralizowal tym wiekszosc). Ale tak poza tym to nic do niego nie mam.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 08-05-2017 15:20:01 
"Władek z najlepszych lat"

Czyli jakich? Przecież to był jeden z najlepszych występów Władka w karierze. Dopiero kiedy Steward przerobił go na asekuracyjnie walczącego nudziarza Kliczko zaczął być cholernie skuteczny, nie do przejścia. To było w drugiej połowie jego kariery, w tym przypadku wiek nie ma więc znaczenia.
Przyszedł lepszy, silniejszy, którego nie dało się ustawiać jabem jak "małych Tysonów" i przegrał. Z Furym powód był podobny.
 Autor komentarza: Ania
Data: 08-05-2017 15:48:12 
Faktycznie to "Witalij ma wiele obowiązków poza ringiem"...

https//pl.sputniknews.com/swiat/201705085409402-sputnik-kliczko-eurowizja-toaleta/

Otwarcie z wielką pompą nowoczesnego klopa to jest właśnie to czego potrzebują pomajdanowe skakuny
 Autor komentarza: baxx
Data: 08-05-2017 15:50:01 
To niewątpliwie był jeden z najlepszych występów Władka, ale zastanówmy się, jaką Władymir miał motywację, obijając Lepaia czy Mormecka? Z Joshuą zawalczył dobrze, bo nie był faworytem, chciał coś udowodnić i mógł przegrać. Walki z Furym to w ogole nie ma co brać pod uwagę, bo rywal był bardzo specyficzny...

Nie twierdzę, że to nie była dobra wersja Władymira, natomiast uważam, że mając Stewarda w narożniku, mając 5 czy 6 lat na karku mniej, będąc nieco szybszym i bardziej wytrzymałym kondycyjnie, Władymir pewnie by w 6 rundzie walkę skończył. Tyle, że gdyby był 2011/2012 rok, to Hearn nie wypuściłby nie do końca sprawdzonego Antka na Kliczkę.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 08-05-2017 16:02:02 
DzosepData
Zaraz ktoś jebnie, że Antek jest lepszy od Lenoxa, z którym Vitek toczył równy bój.

Jestem gotów zaryzykować takie stwierdzenie, poza tym AJ jest jeszcze młody i wiele przed nim.
Lennox był wybitny ale nie najlepszy. Co do Vita to zwróćcie sobie uwagę na jego przeciwników od 2008 roku (od 2004 do 2008 nie walczył): tłusty Peter, z dupy wzięty Juan Carlos Gomez, Johnson którego Vit ani razu nietrafił przez 12 rund a którego zmiażdzył AJ, 3ligowy Sosnowski, Solis, który wygrywał do momentu kontuzji, Adamek (brak słów), Chisora- gdyby walka trwała jeszcze jedną rundę Vit padłby ze zmęczenia, Charr (brak słów), poza walką z Lewisem , którą Vit wygrywał na punkty gość naprawde porażał drewniactwem.
Kilka lat temu mówiłem, że kiedyś kosa (Kliczko) trafi na kamień i tak się właśnie stało. AJ jest o niebo lepszy od drewnianych braci a sytuacja z 6 rundy była efektem mniejszego doświadczenia i faktem najtrudniejszego przeciwnika w karierze.
W tej chwili nie ma gościa, który by stracił AJ z tronu aczkolwiek bardzo bym nie chciał zobaczyć rewanżu z Władem tak bardzo jak bym chciał zobaczyć walkę AJ z Ortizem.
 Autor komentarza: baxx
Data: 08-05-2017 16:11:15 
@tysiok

Nie sposób się nie zgodzić, że Vit miał bardzo słabych rywali po powrocie w 2008 r. Na tym tle go bardzo trudno oceniać. Faktem jest, że był on zawodnikiem twardszym od brata i miał lepsze warunki fizyczne, ale poza tym nie bardzo wiadomo jakie były jego realne możliwości.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 08-05-2017 16:25:43 
Lepsze warunki ?
Wolałbym mieć 198 wzrostu i 206 zasięgu ramion (Wład)niż 201 wzrostu i 201 zasięgu (Vit).
Wład był szybszy, z lepszą pracą nóg i bardziej sprawdzoną szczęką(niezbyt dobrą). Z resztą nie chce się rozkminiać nad Drewniakami , ich czas na nasze szczęście minął a obecnie na właściwych stanowiskach są właściwi ludzie czyli AJ,Wilder,Ortiz, którzy są o niebo ciekawsi.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 08-05-2017 16:40:08 
Vitek pomimo swoich tytulow naukowych i kariery politycznej,to baciar.Dlatego go lubie:)
 Autor komentarza: baxx
Data: 08-05-2017 16:43:27 
Pytanie, na ile te dane o zasięgu są rzetelne. Nie wydaje się, żeby Witek miał od Władka krótsze ręce.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 08-05-2017 16:47:17 
Miro Kostyra czy Pindera są 10 razy lepszymi komentatorami od Jurkowskiego czy Janisza;]
 Autor komentarza: arpxp
Data: 08-05-2017 17:04:43 
"Solis, który wygrywał do momentu kontuzji"


podobno do momentu przerwania walki prowadził na punkty 83:16
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 08-05-2017 17:28:08 
Ja uważam Witalija Kliczkę za zdecydowanie lepszego pięściarza od Władimira Kliczki. Witalij jest inteligentniejszym zawodnikiem, bardziej wszechstronnym, potrafił dopasowywać się do przeciwnika, ale niestety jego styl bazował też bardziej na refleksie niż styl Władimira Kliczki, a wiadomo, że refleks z wiekiem ucieka najszybciej. Również nie można doczepić się do pracy nóg Vitalija, chociaż sprawiał wrażenie, jakby człapał w ringu, chodził niezgrabnie, ale zawsze miał zachowaną odpowiednią odległość od rywala, ustawienie i równowagę do wyprowadzania ciosów. Praca nóg u pięściarzy, którzy rozpoczynali swoją karierę w kickboxingu, K1, nie wygląda może efektownie wizualnie, ale stoi na wysokim poziomie. Czy mowa tu o Marko Hucku, Maurisie Breidisie, Aleksandrze Ustinowie, czy Lucasie Browne, każdy z nich świetnie porusza się na nogach.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 08-05-2017 17:49:27 
Dziwne, że dopiero po kilku dniach takie wieści, nie bardzo chce mi się w to wierzyć, a nawet gdyby, to jakoś nie widzę 46 letniego Vitka z dzisiejszym Joshuą w gazie, skoro Vitek już 5 lat temu, mając 41 męczył się 12 rund z Chisorą.

A chyba nie ma co porównywać nawet tamtego Chisory, z dzisiejszym Joshuą który bez porównania mocniej bije, ma większy zasięg, jest silniejszy, i jest obecnie najbardziej ofensywnym zawodnikiem w HW.
Może AJ by Vitka czysto nie znokautował, ale obstawiam że było by TKO w drugiej połowie walki (sędzia pewnie by wkroczył i przerwał), ewentualnie Vitek może złapałby AJ na jakąś kontrę, ale biorąc pod uwagę jego obecny refleks i wiek 46 lat, było by to bardzo mało prawdopodobne, dlatego nawet jeśli Władek weźmie rewanż i go przejebie jeszcze szybciej (przykładowo) to myślę że Vitek się nie będzie wygłupiał i chciał mścić brata, bo chyba jest na tyle inteligentnym gościem, że jest też przy okazji realistą.

Co do porównywania braci...
Jeden jest lepszy w czymś innym, a drugi w czymś innym, jeśli mamy porównywać całościowo, to lepszy jest Vit, ale jeśli chodzi o technikę, to jest on lata świetlne za młodszym bratem, gdyż boks Vitka podobnie jak Furego, jest zupełnie nie ortodoksyjny, on ma po prostu swój własny styl, który częściowo wyniósł chyba z kickboxingu.

Moim zdaniem pojedynczy cios jak lewy, prawy prosty i lewy sierp, Władek ma mocniejszy, niemniej bije on tylko tymi ciosami, podczas gdy Vitek używał też haków, sierpów itp.

Więc według mnie, stricte większy talent (koordynacja,luz, praca nóg, timing, prezycja) do boksu ma Wład, niestety nie ma on tak wytrzymałej szczęki jak brat, i tak twardej psychiki.

Jak to mówią - nie można mieć wszystkiego...
 Autor komentarza: gluton
Data: 08-05-2017 20:59:11 
Vitek - vs AJ ?
Cholipa ze dwa trzy lata za późno.
Szczęka Wladka zabrala mu zwycięstwo. Witek nie ma tego problemu i mocniej bije.
Ale pewnie mlody znow sprobuje za czym jestem i popieram.
Niewiele brakowało....
 Autor komentarza: sjerg
Data: 08-05-2017 21:30:28 
Jedyną szansą na pokonanie Vita w prime przez AJ byłaby kontuzja Kliczki
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 09-05-2017 00:10:16 
Autor komentarza: gluton
Data: 08-05-2017 20:59:11

Vitek miał słabszy pojedynczy cios, natomiast lokował bardzo dużo mocnych ciosów którymi rozbijał przeciwników.

Autor komentarza: NATHAN
Data: 08-05-2017 17:49:27

Vitek z Chisorą złapał kontuzje która wyłączyła lewą rękę.


Vitek był prawdziwym wojownikiem, takim twardzielem o świetnych warunkach, wzrost, ogólna budowa ciała, szczeka, kondycja oraz kombinacje/serie którymi częstował.

AJ z młodszym Vitkiem by nie miał szans, Vitek by go obskoczył i porozbijał, AJ nie ma kondycji i ,,takiej'' siły ciosu by Vitka pokonać w końcu by padł po ciosach i ze zmęczenia, już z Władkiem kondycyjnie nie wyglądał to rewelacyjnie a Władek szukał w walce ciosu. Vitek by nie szukał ciosu, zadawał by je bez zbędnej kalkulacji a zrywy AJ to za mało.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 09-05-2017 00:40:01 
Vitek powinien się lepieć zachować, tak jak brat przyjac porazke a nie wyskakiwac z łapami..
bokserem był lepszym od brata, ale to mlodszy ma wiecej klasy
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 09-05-2017 03:51:04 
Vitali przereklamowany i tyle gość okładał bokserów past prime a z niego robi sie niewiadomo kogo..pisanie ze z najlepszych swoich lat poskładał by Antka to teoretyzowanie nic wiecej,Fakt był odporniejszy od brata ale z kolei Władek na składzie miał lepsze nazwiska czyli kazdy z nich w czyms był dobry trzeba zadac pytanie czy którys z nich walczył z bokserem pokroju AJ silnym,szybkim, z mega uderzeniem i gabarytami podobnymi?Ktoś kiedys napisał ze nie leżał na deskach ok chwała jemu ale z kim walczył?Z kogo strony poczuł jakiekolwiek zagrożenie?Mizeria w HW stworzyła taki stan rzeczy ze z Vitka robi sie jednego z najlepszych bokserów wg mnie nim nie jest ponieważ trafił w dobre dla siebie i brata czasy gdzie nikt nie potrafił sie im przeciwstawic
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.