WILDER: GOŁOWKIN BAWI SIĘ W RINGU, TO MI SIĘ PODOBA

Deontay Wilder (37-0, 36 KO) przyznał, że jest fanem Giennadija Gołowkina (36-0, 33 KO). W potencjalnej walce z Saulem Alvarezem (48-1-1, 34 KO) Amerykanin stawiałby właśnie na Kazacha.

- Podoba mi się jego spokój i to, że lubi się bawić w ringu. Wie, że to niebezpieczny sport, ale dlaczego przy okazji się nie zabawić? Czasami zabawa jest dobra, nawet jeśli trzeba być serio. Ważne jest, żeby umieć łączyć te dwa elementy. Jak ci się uda, staniesz się wielkim zawodnikiem - mówi "Brązowy Bombardier".

Do pojedynku Gołowkina z "Canelo" próbuje się doprowadzić od lat, ale jak dotąd bezskutecznie. Kolejną próbę promotorzy obu zawodników podejmą już wkrótce. Walka planowana jest na wrzesień.

- Myślę, że "Canelo" przegrał już z Larą, ale sędziowie nie przyznali mu zwycięstwa. Mówią, że Lara uciekał, ale zrobił, co musiał, żeby wygrać. Świetnie wtedy zaboksował. Gołowkin jest od niego bardziej agresywny, to ktoś, kto pójdzie z tobą na wojnę, ktoś, kto nie obawia się zadawać ciosów. Sądzę, że będzie w ringu twardszym zawodnikiem. Jeśli mam tutaj na kogoś stawiać, to stawiam na niego - powiedział Wilder.

Amerykanin kończy obecnie przygotowania do swojego kolejnego występu. Na ring wróci 25 lutego w Birmingham w Alabamie, gdzie zmierzy się z Geraldem Washingtonem (18-0-1, 12 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 12-02-2017 14:17:29 




Wilder moglby Golovkinowi nosic reczniki. Ewentualnie czyscic Jordan'y po sparingu.



 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 12-02-2017 15:03:21 
Zartujesz? Wilder by zabil Golowkina w ringu, dlatego to Golowkin niech sie cieszy ze Wilder nie chce go bic jako atrape mezczyzny skoro Wiler by go zabil
Niech sobie tam wojownikuje i udaje kozaka ale ogolnie jest tylko skrzatem wsrod prawdziwych mezczyzn ktorzy by go utlukli jak psa
 Autor komentarza: Spinacz
Data: 12-02-2017 15:14:09 
@Mgriz

Nie zapominaj, że w swojej kategorii wagowej GGG nie ma sobie równych... Owszem, gdyby miał wejść do ringu z Wilderem zostałby zamieciony pod dywan, ale takie porównywanie jest totalnie bez sensu. W tej samej kategorii wagowej to Wilder zostałby poskładany jak origami.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 12-02-2017 15:15:45 
w swojej kategorii wagowej mrówka tez nie ma na siebie mocnych. Ale czy to znaczy ze lwa czy aligatora to w ogole obchodzi? Jest mały i słaby przy prawdziwych mezczyznach i tyle
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 12-02-2017 15:24:13 
ale jakie to ma znaczenie jeżeli nigdy nie będą musieli walczyć ze sobą na serio? nie żyjemy w dżungli i Wystarczy żeby GGG miał ze sobą pistolet i już i przewaga w gabarytach będzie bez znaczenia.
Głównym wyznacznikiem sukcesu w boksie i tak są zarobki więc większą gwiazdą jest GGG
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 12-02-2017 15:30:29 
Ciekawe jest to że Gołowkin jest wydaje mi sie bardziej popularny w stanach niż Wilder. GGG na kazda swoja walke w madison square garden ściąga komplet widzów a szczerze watpie czy osiagnalby to Wilder ktory ma problemy z wyprzedaniem hali w swoich rodzinnych stronach.
 Autor komentarza: rondobry
Data: 12-02-2017 15:31:12 
Mgrinz

Nie zna zycia ten co nigdy nie dojebal wiekszemu...
ja znam zycie;)
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 12-02-2017 15:35:23 
@Mgrinz



A jakie ma znaczenie twoje porownania facetow z dwoch kompletnie roznych kategorii wagowych? Po to sa kategorie wagowe ze pojedynkom nadac sens w ktorym mozna porownywac realne umiejetnosci zawodnikow a nie ogladac zapasy "Davida z Goliatem".....
Prawda jest taka ze gdyby Golovkin ze swoimi umiejetnosciami posiadalbyrozmiary Wildera to Wildera by przy nim by po prostu nie istnial. Podobnie gdyby Wilder ze swoimi umiejetnosciami wazylby 60 pare kilo to bylby przez takiego Golovkina "bity i ruchany" all day long......I to sie tak naprawde w boksie liczy, a nie to ile bozia dala komo wzrostu i wagi......
Takze tak ak pisalem juz wczesniej, Wilder moze Golovkinowi czyscic buty po treningu bo mimo ze wyzszy to jako bokser nie dorasta Kazachowi do piet.....




 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 12-02-2017 15:38:57 
@Mgrinz (POPRAWIONE*)



A jakie maja znaczenie twoje porownania facetow z dwoch kompletnie roznych kategorii wagowych? Po to sa kategorie wagowe ze pojedynkom nadac sens w ktorym mozna porownywac realne umiejetnosci zawodnikow a nie ogladac zapasy "Davida z Goliatem".....
Prawda jest taka ze gdyby Golovkin ze swoimi umiejetnosciami posiadalby rozmiary Wildera to Wilder by przy nim po prostu nie istnial. Podobnie gdyby Wilder ze swoimi umiejetnosciami wazylby 60 pare kilo to bylby przez takiego Golovkina "bity i ruchany" all day long......I to sie tak naprawde w boksie liczy, a nie to ile bozia dala komo wzrostu i wagi na starcie......
Takze tak ak pisalem juz wczesniej, Wilder moze Golovkinowi czyscic buty po treningu bo mimo ze wyzszy to jako bokser nie dorasta Kazachowi do piet.....




 Autor komentarza: Rolan
Data: 12-02-2017 16:19:36 
Trzeba mieć chyba coś z głową żeby zestawiać Wildera z GGG w hipotetycznym ringu i podniecać się oczywistą oczywistością że wygrałby Wilder. Co innego klasa zawodników. Wilder nie dorasta do pięt GGG. Naprawdę lubię Wildera ale jego postępowania i doboru rywali nie da się obronić.
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 12-02-2017 16:40:44 
dobrze mowi,ggg składa rudego tchórza w przeciągu 5-6 rund. a porównywanie ggg do wildera oczywiscie nie ma najmniejszego sensu,naturalne ze ggg by jednej rundy nie wytrzymal,i na odwrut,taki wazacy 70kg wilder zostalby zniszczony przez kazacha.
 Autor komentarza: rondobry
Data: 12-02-2017 16:47:28 
Gdyby wilder wazyl 70 kg Al Haymon nadal bylby jego szefem tyle ze w branzy muzycznej bo z takimi sklilsami to max rap by mu zostal xD
 Autor komentarza: arpxp
Data: 12-02-2017 17:09:39 
Autor komentarza: MgrinzData: 12-02-2017 15:03:21
Zartujesz? Wilder by zabil Golowkina w ringu, dlatego to Golowkin niech sie cieszy ze Wilder nie chce go bic jako atrape mezczyzny skoro Wiler by go zabil


Powiedział o 2cm wyższy od GGG Rafałek, kek.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 12-02-2017 17:15:50 
Wilder robi w sumie to samo tylko poziom rywali nie przystający Mistrzowi poważnej federacji.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 12-02-2017 17:26:04 
"Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoorData: 12-02-2017 15:38:57
A jakie maja znaczenie twoje porownania facetow z dwoch kompletnie roznych kategorii wagowych?"

Takie, ze jeden drugiemu wleje jak sie wkurzy, a ten drugi moze go tylko grzecznie prosic o listosc
*
*
"pojedynkom nadac sens w ktorym mozna porownywac realne umiejetnosci zawodnikow"

Ale co kogo obchodza umiejetnosci mrowki w walce? liczy sie ze lew czy inny aligator ja zabije od razu.
Swiat nie jest sprawiedliwy, nie ma znaczenia to, ze Golowkin ma wieksze umiejetnosci. Jest od Wildera gorszy w biciu sie, bo Wilder by go zabil w bezposredniej konfrontacji. W przypadku PPV liczy sie tylko BEZPOSREDNIA KONFRONTACJA. Kowaliow ubił Warda i dzis nie ma znaczenia kto ma lepsze umiejetnosci- to Kowal wytarl nim ring wiec jest LEPSZY. Maidana stłukł Mayweathera jak rodzony ojciec, wiec tez w rankingu P4P jest od niego lepszy. Co tu za duzo filozofowac? to nie gimnastyka artystyczna, skoro wygrywa w bezposredniej konfrontacji to jest LEPSZY I JUŻ.
*
*
"Prawda jest taka ze gdyby Golovkin ze swoimi umiejetnosciami posiadalby rozmiary Wildera to Wilder by przy nim po prostu nie istnial"

Po 1 nie jest to prawda tylko gdybanie, po 2 nie ma to znaczenia, bo nikt nie analizuje co by bylo gdyby mrowka byla wielkosci aligatora
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 12-02-2017 17:30:27 
"Autor komentarza: RolanData: 12-02-2017 16:19:36
Trzeba mieć chyba coś z głową żeby zestawiać Wildera z GGG w hipotetycznym ringu i podniecać się oczywistą oczywistością że wygrałby Wilder"

Niby dlaczego? Wilder by brutalnie pobil Golowkina nie ma znaczenia gdybanie co by bylo jakby Golowkin byl wiekszy. Nikt nie gdyba co by bylo jakby mrowka byla wieksza. Faktem jest ze krolem jest LEW a nie mrowka i tyle. Tutaj krolem jest WILDER I JOSHUA a nie skrzat Golowkin i tyle
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 12-02-2017 17:58:11 




Tak jak myslalem, Mgrinz = troll. Koniec konwersacji.



 Autor komentarza: Rolan
Data: 12-02-2017 18:36:27 
Poziom trolli stale się obniża. Użytkowniku Mgrinz nie wiem czy zauważyłeś ale boksie są kategorie wagowe i one po coś są he he.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 12-02-2017 18:39:21 
@Rolan



Mozna by rzec - niedorozwinięty troll.


 Autor komentarza: iskander
Data: 12-02-2017 19:26:52 
Powinno się znieść wszelkie kategorie wagowe. Wtedy takie pajace jak Maywether nigdy by się nie przebiły. Przecież jak mnie napadnie na ulicy jakiś 110 kilowy gość to nie bedzie mnie pytał czy jestem w tej samej kategorii co on. Zniesienie limitów wagowych nie tylko wyeliminowałoby takich małych kurdupli bez ciosu ale również pozwoliłoby uniknąć cyrków ze zbijaniem wagi przed walkami. Co to za przeproszeniem ma k**a być, że gość w dniu ważenia wnosi 65 kg, a dniu walki ma 70. Kabaret.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 12-02-2017 20:08:35 
"Autor komentarza: iskanderData: 12-02-2017 19:26:52
Powinno się znieść wszelkie kategorie wagowe. Wtedy takie pajace jak Maywether nigdy by się nie przebiły. Przecież jak mnie napadnie na ulicy jakiś 110 kilowy gość to nie bedzie mnie pytał czy jestem w tej samej kategorii co on. Zniesienie limitów wagowych nie tylko wyeliminowałoby takich małych kurdupli bez ciosu ale również pozwoliłoby uniknąć cyrków ze zbijaniem wagi przed walkami. Co to za przeproszeniem ma k**a być, że gość w dniu ważenia wnosi 65 kg, a dniu walki ma 70. Kabaret."


Wreszcie glos rozsadku. Zgadzam sie w calej rozciaglosci i wlasnie o to chodzilo w moich postach
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 12-02-2017 21:45:06 
Gdyby znieść kategorie wagowe to w praktyce obowiazywalaby tylko waga ciężka bo żaden szczypior nie probowalby nawet przechodzić na zawodostwo wiedząc że i tak tytułu mistrza świata nie zdobędzie. Nawet jakby któryś się na to zdecydował to i tak jego promotorzy kontraktowaliby mu walki z zawodnikami podobnych gabarytów,unikając tych dużych i w ten sposób by sobie tacy bokserzy zarabiali,ale tak jak mówię bez szans na tytuł.Wystarczy się zastanowić co by się stało jakby Roman Gonzalez dostał title shota od Joshui ...
 Autor komentarza: iskander
Data: 12-02-2017 22:32:30 
Sajnal07

Myślę, że junior ciężka też by obowiązywała. Bokser ważący 90kg jest w stanie znokautować każdego innego. Fakt faktem, że teraz mamy takie czasy, że rządzą głównie 2-metrowe king-kongi: kliczko, joshua, wilder...ale jakby tak popatrzeć trochę lat wstecz to mistrzowie tacy jak Holyfield, Ali to goście o wadze około 210 funtów. Z resztą taki 96 kilowy Haye dał rade podłączyć do prądu 145 kilowego Wałujewa. Po prostu aktualnie w wadze cruiser i półciężkiej jest straszne beztalencie dlatego nikt nie próbuje za bardzo przechodzić wyżej.
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 12-02-2017 22:55:17 
Iskander
Masz rację,tuż po napisaniu posta pomyślałem właśnie o tym o czym napisałeś :) Usyk na pewno dawalby sobie radę,on pokonywal na amatorstwie bokserów wagi super ciężkiej.Takich cruizerow którzy byliby w stanie zdobyć tytuł w ciężkiej jest niewielu ale jednak są.Tak czy owak bokserzy z wag niższych niż crusier mogliby pomarzyć o tytule albo liczyć na ogromnego farta
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 12-02-2017 23:50:40 
To, że pomniejszony do rozmiaru Gołowkina Wilder zostaje przez Kazacha zmiażdżony jak mucha, jest w mniejszym stopniu gdybaniem, niż to, że Wilder jako taki pokonuje GGG.

Stanisław Kiecal, zawodnik wagi średniej, rzucił na deski solidnego ciężkiego w postaci Jacka Johnsona. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby GGG pokonał Bumobija.
 Autor komentarza: Niehalo
Data: 12-02-2017 23:55:17 
Dlatego właśnie istnieje różnica między sportem, a normalnym życiem. Sport to rodzaj gry, który odbywa się według z góry określonych zasad i tyle. A w życiu mały koleś też może poskładać wielkoluda jeśli ma pojęcie o samoobronie.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 12-02-2017 23:57:23 
Kategorie wagowe są potrzebne z wielu powodów. Każdy facet, nawet ważący 60 kg, dobrze jak potrafi siebie i kogoś obronić. Dlatego dobrze, gdy ludzie rywalizują w różnych kategoriach. Można poćwiczyć, coś podpatrzeć. Poza tym, narody różnią się atrybutami. Meksykańcy dają radę jako mali, lecz w HW nic nie znaczą. Jedna kategoria wagowa to uczynienie z boksu sportu tak niszowego jak chociażby skoki narciarskie. Ślepa uliczka, totalnie.
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 13-02-2017 00:05:54 
Mowienie ze GGG przy prawdizwych mezczyznach ( haha kurwa co to jest tekst ) jest SLABY to taka brednia jakich malo Oczywiscie ze taka konfrontacja jest niezdrowa i nie ma wiekszego sensu ale polecam to:

https://www.youtube.com/watch?v=2zOuvmZXiHg
Jeden z najlepszych ciezkich w histori krol nokautu vs polciezki bez ciosu (dodajmy ze uwczesne rekawice napwno nie promowaly lzej bijacych)
 Autor komentarza: magic19
Data: 13-02-2017 01:32:05 
https://youtu.be/k5D6ixNlXoI
 Autor komentarza: rumburak
Data: 13-02-2017 10:51:52 
Mgrinz to geniusz Rafałek i wszystko w temacie ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.