JOE ROGAN: McGREGOR MIAŁBY SZANSE Z MAYWEATHEREM NAWET W BOKSIE

Mało kto daje Conorowi McGregorowi jakiekolwiek szanse w pojedynku pięściarskim z Floydem Mayweatherem Jr, jednak Joe Rogan, komentator UFC, twierdzi, że Irlandczyk byłby w stanie zwyciężyć nawet w ringu. Jest jednak warunek - "Money" Floyd musiałby pójść na kompromis i zgodzić się na walkę w małych rękawicach.

- McGregor mógłby wygrać, gdyby zrobiono walkę bokserską w rękawicach MMA. Floyd miał w przeszłości poważne problemy z dłońmi, dlatego używa tych wielgaśnych rękawic. Nie ma wątpliwości, że to doskonały bokser, ale walka w małych rękawicach to byłaby dla niego duża zmiana - oznajmił Rogan w ostatnim wydaniu swojego popularnego podkastu.

O bezprecedensowym starciu największej gwiazdy MMA z największą gwiazdą boksu spekuluje się już od kilku miesięcy. Obaj zawodnicy wydają się być chętni do walki, ale problemem są pieniądze. Rogan sądzi, że to kwestia, którą można rozwiązać.

- Do zarobienia jest naprawdę ku***sko duża kasa. Dana White słusznie zwrócił uwagę, że ostatnie PPV Floyda kupiło 300 tys. ludzi. Dwa ostatnie PPV Conora osiągnęły sprzedaż na poziomie 1,3 miliona i 1,5 miliona. I Floyd prosi o 100 milionów dolarów? White powiedział, że go pogięło i zaproponował obu po 25 milionów - stwierdził.

- Ta walka mogłoby osiągnąć na PPV nawet 3 miliony. To byłoby freak show, wszyscy chcieliby to zobaczyć - dodał.

Mayweather od września 2015 roku przebywa na bokserskiej emeryturze. Ostatnio przyznał, że mógłby wrócić na jedną walkę, ale tylko wtedy, gdyby to właśnie McGregor był jego przeciwnikiem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rocky86
Data: 17-01-2017 11:45:31 
"Dana White słusznie zwrócił uwagę, że ostatnie PPV Floyda kupiło 300 tys. ludzi.

no raczej coś koło 500tys. było z Berto.

"ostatnie PPV Conora osiągnęły sprzedaż na poziomie 1,3 miliona i 1,5 miliona"

a Floyd w dwóch ostatnich walkach sprzedał łącznie jakieś 5mln i co z tego?

"Ta walka mogłoby osiągnąć na PPV nawet 3 miliony. To byłoby freak show, wszyscy chcieliby to zobaczyć"


Też tak myślę. To jest jedyna walka na której FLoyd mógłby zarobić te 100mln, z nikim innym takiej kasy nie zrobi, bo powietrze z balona już zeszło, a innej wielkiej gwiazdy do konfrontacji nie widać.

Floyd to powinien brać, mega kasa, zero ryzyka, nawet za mniejszą pulę gwarantowaną, tylko z większym udziałem w PPV.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 17-01-2017 11:56:21 
Dobrze by bylo jakby juz przestali gadac o tym potecjalnym freak show i mam nadzieje ze do tego cyrku nigdy nie dojdzie.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 17-01-2017 12:17:07 
Autor komentarza: PanJanekTygrys Data: 17-01-2017 11:56:21
Dobrze by bylo jakby juz przestali gadac o tym potecjalnym freak show i mam nadzieje ze do tego cyrku nigdy nie dojdzie.

*
*
*

Przestańcie już płakać jak te baby. Emerytowany bokser chce się dogadać z gwiazdą MMA na walkę na określonych zasadach i nikogo do oglądania tego nie zmuszają. Ba, ta walka i tak cieszyła się będzie ogromnym zainteresowaniem bez Waszego pieprzenia, a PPV sprzeda się jak ciepłe bułeczki. Popłaczcie się jeszcze, że 40 lat temu Ali zorganizował coś podobnego z Inokim.

Co do tego pieprzenia o małych rękawicach, to lepiej dla zawodnika MMA żeby nie forsował walki w rękawicach MMA na bokserskim ringu, bo bokser w takich rękawicach będzie miał dwukrotną przewagę. Bokser bije dużo lepiej technicznie, w tempo i celnie. Mniejsze rękawice to proszenie się o szybkie KO i nawet taki Floyd, który z siły ciosu nie słynie, trafiając raz po raz na punkt i to jeszcze z kontry, w takiej małej rękawicy mógłby McGregora szybko skumulować. Chyba, że liczą na to, że Floyd połamałby na nim ręce.

PS.
Jak White chce być taki dokładny w tych swoich wyliczeniach to niech również weźmie pod uwagę, że cena za pakiet PPV w walkach Floyda w ostatnich pojedynkach nie schodziła poniżej "$64.95 in standard and $74.95 in HD" i jak to się ma do cen PPV UFC.
 Autor komentarza: baxx
Data: 17-01-2017 12:29:24 
@pijanytomek
"Co do tego pieprzenia o małych rękawicach, to lepiej dla zawodnika MMA żeby nie forsował walki w rękawicach MMA na bokserskim ringu, bo bokser w takich rękawicach będzie miał dwukrotną przewagę. Bokser bije dużo lepiej technicznie, w tempo i celnie. Mniejsze rękawice to proszenie się o szybkie KO i nawet taki Floyd, który z siły ciosu nie słynie, trafiając raz po raz na punkt i to jeszcze z kontry, w takiej małej rękawicy mógłby McGregora szybko skumulować. Chyba, że liczą na to, że Floyd połamałby na nim ręce."

Atak jest praktycznie taki sam, ale inna jest obrona. Zasłony Floyda w małych rękawicach mogłyby okazać się dużo mniej skuteczne.
 Autor komentarza: osieml
Data: 17-01-2017 12:32:55 
Chyba przesadzają, wiadomo, że sport to biznes, a boks to 90% biznesu, ale kto mógłby uwierzyć w to, że mógłby wygrać z Floydem? Byłby pewnie nokaut w 1 rundzie, jak można porównywać sportowców z innej dyscypliny? Conor od całej szerokiej czołówki dostałby KO :) To byłby raczej taki freak show :)
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 17-01-2017 12:36:16 
Autor komentarza: baxx Data: 17-01-2017 12:29:24
Atak jest praktycznie taki sam, ale inna jest obrona. Zasłony Floyda w małych rękawicach mogłyby okazać się dużo mniej skuteczne.

*
*
*

Przy obszernych ciosach McGregora i jego warsztacie technicznym to on z Floydem mógłby walczyć nawet bez rękawic, a i tak nic nie trafi. Za duży ring awerness po stronie Mayweathera, za dobra kontrola dystansu, za duża pamięć mięśniowa żeby wyłapać coś od takiego prymitywa. Floyd wcale nie musi też zostawać na linach, bo na jego 3 kroki przypadało będzie 6 McGregora, który po drodze gubił będzie jeszcze nogi i te ciosy nic nie będą ważyć. Tymczasem sam po pysku zbierałby małą rękawicą stały punishment.
 Autor komentarza: baxx
Data: 17-01-2017 13:13:22 
@Nietrzeźwy

Nie zgadzam się, że McGregor to prymityw. Jego umiejętności bokserskie są bardzo wysokie, tyle, że boks w wersji mma to coś całkiem innego niż "zwykły" boks. Niemniej, na zasadach boksu (nawet w małych rękawicach) jego szanse są oczywiście nikłe. Poza tym Conor nie jest żadnym odpowiednikiem Floyda w wersji mma.

Jedyne sprawiedliwe warunki takiej walki to kickboxing. Wiadomo, że w walce na pięści Conor ma iluzoryczne szanse, w walce na chwyty Floyd bez szans. Możliwość wyprowadzania kopnięć (które też nie są żadną specjalnością McGregora) mogłaby zniwelować bokserską przewagę Floyda. Ja to widzę tak:
Walka w boksie: 99:1 Floyd
Walka w mma: 100:0 Conor
Walka z kicku: 70:30 Floyd
 Autor komentarza: Clevland
Data: 17-01-2017 13:20:01 
Floyd w małych rękawicach nie wyjdzie.
W dużych Conor nie ma większych szans.

jakieś 7OZ to może coś by Conorowi ułatwiło.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 17-01-2017 13:23:55 
Widziałem co prezentował McGregor na tym ogólnodostępnym sparingu (a i tak podobno wybrano fragmenty, w których radził sobie najlepiej). Tam było zostawianie nóg z tyłu, sygnalizowane cepy i pojedyncze ciosy, które Floyd widziałby jeszcze przed ich wyprowadzeniem. Przy Mayweatherze jak i przy ścisłej czołówce WW-MW Conor to bokserski prymityw. Co do samej walki to dla mnie mogą walczyć nawet w formule sumo o ile się na to dogadają, jarał się tym nie będę, ale z ciekawości zobaczę tym bardziej, że bokserzy w formule MMA mają przyczepioną łatkę worków do obijania, dla odmiany można zobaczyć jak będzie wyglądał czołowy zawodnik MMA w formule boksu z kimś z topu.
 Autor komentarza: baxx
Data: 17-01-2017 13:39:38 
@Nietrzeźwy
Pewnie, że w formule boksu Conor to żaden as, bo to nie jest jego dyscyplina sportowa! Pisać o nim, ze jest prymitywem bokserskim, to tak jak napisać o Floydzie, że jest prymitywem w mma. Z tej perspektywy zestawienie go z Floydem (czy jakimkolwiek innym, co najmniej przyzwoitym bokserem o porównywalnej wadze) na normalnych zasadach boksu to zwykły freakshow, który nie ma żadnego innego sensu niż finansowy.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 17-01-2017 13:46:52 
Autor komentarza: baxx Data: 17-01-2017 13:39:38
Pisać o nim, ze jest prymitywem bokserskim, to tak jak napisać o Floydzie, że jest prymitywem w mma.

*
*
*

No i w takim kontekście o nim piszę, bo potencjalna walka odbędzie się na zasadach boksu.

Autor komentarza: baxx Data: 17-01-2017 13:39:38
Z tej perspektywy zestawienie go z Floydem (czy jakimkolwiek innym, co najmniej przyzwoitym bokserem o porównywalnej wadze) na normalnych zasadach boksu to zwykły freakshow, który nie ma żadnego innego sensu niż finansowy.

*
*
*

A kto tutaj oczekuje sensu sportowego? Janki z bokser.org? Przecież wszyscy wiedzą, że to czysty biznes i w założeniu to ma być przede wszystkim show.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 17-01-2017 13:53:16 
To ja im moge pozyczyc rekawice mojego 6-letniego syna-6oz. Beda dobre?
 Autor komentarza: baxx
Data: 17-01-2017 13:54:24 
@NietrzezwyTomasz:
"No i w takim kontekście o nim piszę, bo potencjalna walka odbędzie się na zasadach boksu."

- Na razie zasady pojedynku nie zostały ustalone, więc to chyba przedwczesny wniosek. Oczywiście, zwykłe zasady bokserskie są najbardziej prawdopodobne, bo Floyd na 99% w innej formule nie wyjdzie, a to nadal on tu rozdaje karty.


@NietrzezwyTomasz:
A kto tutaj oczekuje sensu sportowego? Janki z bokser.org? Przecież wszyscy wiedzą, że to czysty biznes i w założeniu to ma być przede wszystkim show.

- Ale gdyby walka odbyła się w kickboxingu np., to byłaby sportowo całkiem ciekawa. To by było coś takiego jak wczesne mma, gdzie zawodnicy różnych dyscyplin spotykali się w neutralnej formule. Tu byśmy mieli, powiedzmy, konfrontację dwóch najlepszych zawodników dwóch dyscyplin w zbliżonych wagach, również w neutralnej dyscyplinie.
 Autor komentarza: Raaadziu
Data: 17-01-2017 13:55:33 
Co ty piszesz baxx? Connor nie słynie z dobrych nóg? Ma mocny low kick,majgeri i mawachy wysadza pod łokcie jak chce.umie kopać z podbitych palców. Umie kopać obrotowki lepiej niż khalidov do tego szybko i stabilnie. Boks: Floyd 100% Conor 0%
MMa: Floyd 30% Conor 70% przypadek Mercer vs Tim Silva
Kick-boxing: Floyd 20% Conor 80% fajny przykład dobrego boksera Rafała Jackiewicza kiedyś dobrego kickboksera na KSW z innym nie znanym akurat mnie kickboxerem. Rafał został lowkickami pozbawiony nóg które odzwyczaily się od obicia i był bezradny jako bokser bez nóg. Nie dal sobie zrobić krzywdy na twarzy ale nogi miał ciężko zniszczone.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 17-01-2017 13:58:09 
Już wcześniej mistrzowie boksu, w dodatku kategorii ciężkiej, konfrontowali się z mistrzami MMA (Antonio Inokim, Huckiem Hoganem).
Aby Floyd postawił kropkę nad i w temacie "czy Floyd to bezdyskusyjny TBE" musi pójść krok dalej.
Powinien pokonać McGregora w formule pośredniej pomiędzy boksem a zapasami. Czyli boksują, ale walczą w klatce i McGregor walczy bez butów. Tak jak w polskiej walce stulecia Pudzianowski-Najman. Choć tam było odwrotnie, bo walczyli w ringu bokserskim, można było kopać zarówno rękami jak i nogami, do tego bokser walczył bez butów a zawodnik MMA w butach.
Dodatkowo Floyd, wzorem wielkich mistrzów, powinien stoczyć tego dnia 2 pojedynki. Najpierw w rinfu z bokserem a później dopiero z McGregorem. Bokserem mógłby być Jonak, który również jest niepokonany i z tego co przeczytałem jest mistrzem WBC.
Wygrywając te 2 walki Floyd pobiłby nie tylko rekord Marciano ale pobiły też rekord w biciu tego rekordu, poprawiając go za jednym zamachem o 2 walki.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 17-01-2017 14:00:35 
taka tam zabawa medialna, FMJ chce 100 dla siebie a 15 dla Connora (wiedzieliście, że walczył z Kornikiem Sowińskim? ;)https://www.youtube.com/watch?v=H1QYUND7-54)natomias white chce dac po 25mln, a każdy nawet laik boksu wie, że 25 to Floyd zarobi za każdy pojedynek w boksie. To by była 50 walka, rekordowa i historyczna wiec nie wyjdzie po byle kase, on juz nic nie musi a to conndom chcialby wyplate zycia. Ja tam bym obejrzal FMJ-PAC II :)
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 17-01-2017 14:01:16 
Sens sportowy jest taki , że jeśli Floyd pokona szybko McGregora na zasadach boksu i mma to sport wróci na właściwe tory, a MMA okaże się naciągane prawie jak Wrestling. Tak się mówi że w Mma walczą najlepsi, ale dla mnie zestawienie kogoś kto ma rekord 7-7 z kims kto rekord ma 8-9 i mówienie że to dwaj wielcy fajterzy (a w rozkladowkach mają jeszcze większych bumow) to jawne oszukiwanie naiwnych kibiców l.
 Autor komentarza: martek2
Data: 17-01-2017 14:33:07 
Mam nadzieje, że do tego cyrku nie dojdzie. Centuś chce na pobicie rekordu gościa, który nie ma szans z pierwszą trzydziestką tej wagi, a jeszcze przytulić za tą farsę 100 baniek. Dla mnie jest to niesmaczne, ale Flojdek nie ma kszty honoru,więc nie zdziwię się jak zeszmaci się na koniec i weźmie tą walkę.
 Autor komentarza: swarmer
Data: 17-01-2017 14:44:44 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz

"Co do tego pieprzenia o małych rękawicach, to lepiej dla zawodnika MMA żeby nie forsował walki w rękawicach MMA na bokserskim ringu, bo bokser w takich rękawicach będzie miał dwukrotną przewagę. Bokser bije dużo lepiej technicznie, w tempo i celnie. Mniejsze rękawice to proszenie się o szybkie KO i nawet taki Floyd, który z siły ciosu nie słynie, trafiając raz po raz na punkt i to jeszcze z kontry, w takiej małej rękawicy mógłby McGregora szybko skumulować. Chyba, że liczą na to, że Floyd połamałby na nim ręce."


ZGADZAM SIĘ
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 17-01-2017 15:10:50 
ale czemu? oglądać ci nikt nie każe, a płacić za ich gaże tym bardziej.
Póki są ludzie kto chcą w tym uczestniczyć to niech walczy nawet gość bez nóg z gościem bez rąk
 Autor komentarza: baxx
Data: 17-01-2017 15:24:19 
@Raaadziu

nie rób sobie jaj, jak chcesz zobaczyć ogarniętego kopacza w tej wadze to pooglądaj walki Barbozy. Conor kopie rzadko i, jak sądzę, raczej dla zmyłki, niż dla wyrządzenia rzeczywistych obrażeń. Nie wiem czy komuś kiedyś kopnięciem krzywdę zrobił.
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 17-01-2017 16:27:22 
Autor komentarza: baxxData: 17-01-2017 12:29:24
@pijanytomek
"Co do tego pieprzenia o małych rękawicach, to lepiej dla zawodnika MMA żeby nie forsował walki w rękawicach MMA na bokserskim ringu, bo bokser w takich rękawicach będzie miał dwukrotną przewagę. Bokser bije dużo lepiej technicznie, w tempo i celnie. Mniejsze rękawice to proszenie się o szybkie KO i nawet taki Floyd, który z siły ciosu nie słynie, trafiając raz po raz na punkt i to jeszcze z kontry, w takiej małej rękawicy mógłby McGregora szybko skumulować. Chyba, że liczą na to, że Floyd połamałby na nim ręce."

Atak jest praktycznie taki sam, ale inna jest obrona. Zasłony Floyda w małych rękawicach mogłyby okazać się dużo mniej skuteczne.


hahahaha "atak jets praktycnzie taki sam" hahahhaha No nie wierze Zacznimy od tego ze ten niby waicany Floyd bije mocniej niz Mcgregor - tak tak kazdy bokser bije mocniej niz NIE bokser
Bije do tego celniej szybciej ze wszystkich kontow ktorych chce lepiej w tempo lepsze kombinacje To samo jak kazdy dobry bokser. Obrona Floyda oparta na rekawicach... aha ja myslalem ze na prayc nog refleksie balansie philli stance itd ... zamiats wyglaszac takie kretynskie teorie polecam co z Conorkiem robil Chris van Heerden nawet zbytnio sie nie starajac. To zamyka temat

https://www.youtube.com/watch?v=ebWoWRQzzjs
 Autor komentarza: skud
Data: 17-01-2017 17:43:36 
Irlandczyk ,jek chce walczyc z bokserem to wczesniej Federacja bokserska powinna mu zarzadzic walke eliminator.Smiesznie to brzmi ale uczciwie ,wzgledem innych bokseroe w wadze Mayweathera,
 Autor komentarza: jurasss
Data: 17-01-2017 18:02:46 
Jak Conorek chce walczyć z Floydem w ringu,to niech przyjmuje reguły bokserskie,a nie jakieś pomysły z rękawicami do mma,może lepiej niech walczą na gołe pięści ,może to się jeszcze lepiej spodoba temu komentatorowi ufc ,ale to mmusi być pojeb ten Joe Rogan
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 17-01-2017 19:16:07 
Prawda jest taka ze McGregor jest w boksie zerem I nawet z przecietnym bokserem amatorem by nie wygral.
Kazdy zawodnik WSB wytarl by nim ring, nie mowiac juz o zawodowcach ze swiatowej czolowki.

Nie dali rady tacy kozacy jak Paquiao- mistrz w kilku kategoriach, Alvarez, Hatton a tu mowa o zawodniku innego sportu. Bez jaj!
 Autor komentarza: baxx
Data: 18-01-2017 09:49:11 
@Sugar78

Wybacz stary, ale nie chce mi się dyskutować z gościem, który nie umie ani czytać (nie napisałem,że obrona FMJ oparta jest na rękawicach), ani pisać (tylko z kontekstu wywnioskowałem, co to znaczy "kont").

Pozdro
 Autor komentarza: holy
Data: 18-01-2017 11:33:35 
Ten jaskinowiec ze zdjęcia niech najpierw pójdzie fo fryzjera, hehe, a potem myśli o boksie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.