MASTER POTĘPIŁ DOPINGOWICZÓW. 'SUKCESY POWINNO SIĘ OSIĄGAĆ PRACĄ'

Mateusz Masternak (37-4, 16 KO) jest jednym z pięściarzy, którzy stanowczo potępili stosowanie dopingu w sporcie. W poniedziałek na jaw wyszła informacja, że nielegalne substancje wykryto u Michała Cieślaka (15-0, 11 KO) i Nikodema Jeżewskiego (12-1-1, 7 KO), którzy zmierzyli się 10 grudnia na ringu we Wrocławiu.

- Osobiście zawsze i niezmiennie jestem przeciwny dopingowi i potępiam takie działania - pisze Masternak na Facebooku.

- Absolutnie nie zgadzam się z dość popularną ostatnimi czasy opinią o tym, że doping powinien być zalegalizowany, ponieważ "wszyscy i tak biorą". To nieprawda! Sukcesy powinno się osiągać ciężką pracą, poświęceniem i naturalnymi sposobami doskonalenia tego, co Matka Natura nam dała - kontynuuje.

Wrocławianin sam jest poddawany testom antydopingowym w ramach Clean Boxing Program, antydopingowego programu testów, który utworzyła federacja WBC we współpracy z agencją VADA. Uczestniczący w nim pięściarze są poddawani kontrolom w sposób wyrywkowy przez cały rok.

- W Polsce tego systemu nie ma. Zgadzam się w tej kwestii z Mateuszem Borkiem - powinno się jasno określić podmioty, otrzymujące wyniki badań antydopingowych. Niestety w Polsce światło dzienne mają szansę ujrzeć jedynie badania zewnętrzne, narzucone przez najważniejsze federacje, reszta może być "zamieciona pod dywan" - skomentował Masternak.

Cały wpis 29-letniego zawodnika można przeczytać na jego stronie na Facebooku.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 10-01-2017 13:16:30 
Nieładnie Master. Na pewno to prawda, że nie wszyscy biorą. Nie osądzam tych, którzy biorą więcej niż inni (czyli ci, którzy nie biorą, bo coś tam w małych ilościach to biorą wszyscy).
Ale takie wybielanie się na tle innych jest nieeleganckie, takie płynięcie z prądem i odwracanie się od bokserów przyłapanych na dopingu. Tym bardziej, że większość kibiców ma to tak naprawdę głęboko w dupie czy ich ulubiony bokser bierze czy nie.



Jeszcze skopiuję to co napisałem w drugim temacie, o Cieślaku.
Autor komentarza: Grzelak
Data: 10-01-2017 13:10:30
Zawsze jak ktoś podczas kontroli przekroczy dozwolony próg to jest później z tego robiona afera, że hoho. Dla mnie to normalny etap w karierze boksera. Każdemu się może zdarzyć popełnić błąd podczas przygotowań do kontroli.
Mam nadzieję, że sprawa przycichnie, bo żal mi obu zawodników, przygotowywali się do walki bez kontroli, o kontroli dowiedzieli się w chwili dorzucenia pasa (tak zrozumiałem artykuł).

To tak jak z fotoradarami. Każdy wie gdzie stoją i tam zwalnia. Są potrzebne, bo przypominają, żeby zwolnić ale nie rozwiązują do końca problemu szybkiej jazdy.

Gdyby opracować sposób na szybkie i tanie sprawdzanie zawodników, gdyby kontrola antydopingowa była tak prosta jak dmuchanie w balonik to problem dałoby się rozwiązać. Możliwa byłaby nawet codzienna kontrola zawodników i natychmiastowe przeciwdziałanie. Ktoś przekroczył minimalnie dawkę - dostaje czas 2 tyg na dojście do właściwego poziomu.

A teraz jest polowanie na czarownice. Jedni biorą ostro cały czas a inni (jak Powietkin) przekraczają minimalnie jakieś wyśrubowane do śmieszności 0,000...1 i są posądzani o doping.
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 10-01-2017 13:23:51 
no tak, krytyka ze strony Mastera uzasadniona, jak by sobie sam wziął i pomógł dobrze to w walkach jak z Drozdem lub Bellew gdzie ewidentnie zabrakło kopa po 8/9 rundzie mógłby pewnie zakończyć to inaczej
 Autor komentarza: arpxp
Data: 10-01-2017 13:30:55 
Master jak ten sztangista, nawet jakby wyglądał bardziej jak pryszcz niż człowiek, to będzie mówił że jest czysty.
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 10-01-2017 13:54:25 
jak ktoś nie wie jak wygląda skaza białkowa to niech nie pierdoli i odrazu nie przypina łatki
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 10-01-2017 14:04:23 
Mateusz ma rację. Żadnych hormonów, sterydów, leków, suplementów, odżywek czy nawet wysokokalorycznej diety. Niech każdy sportowiec ciężko zapierdala na treningach i robi formę na chlebie i wodzie(oczywiście w kontrolowanych ilościach), a później oglądajmy w akcji żywych trupów.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 10-01-2017 14:06:34 
A co najzabawniejsze- wtedy szanse i tak nie będą równe :)
 Autor komentarza: CELko
Data: 10-01-2017 14:59:55 
Szczególnie na tym zdjęciu widać,że Master nic nie bierze i to jego dieta genetyka.
Skąd my to znamy
 Autor komentarza: arpxp
Data: 10-01-2017 15:25:57 
" Autor komentarza: BlacK1111Data: 10-01-2017 13:54:25
jak ktoś nie wie jak wygląda skaza białkowa to niech nie pierdoli i odrazu nie przypina łatki"


No ja np. wiem, jak wygląda skaza białkowa, rozumiem że ty jesteś jednym z tych, co parafrazując 'nie wie, a pierdoli'? Master już niejednokrotnie przedstawiał w wywiadach swoją dietę, która ZA CHUJ nie pasuje do diety kogoś cierpiącego na skazę białkową (owsianki, orzechy, jajka). Kolejna sprawa to rozróżnienie pryszczy od atopowego zapalenia skóry.
No, ale dla prawilnego sebastiana z osiedla to będzie tylko zwykły hejt, bo każdy sebek 'swoje wie'.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 10-01-2017 15:41:54 
Redakcja usunęła mój wpis czy się po prostu nie pojawił?
W sumie to nie ważne. Dla mnie słaba wypowiedź Mastera i tyle.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 10-01-2017 15:57:13 
Masterowi wyskoczyły syfy na plecach od jogurtu.Biedny ma uczulenie.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 10-01-2017 16:44:18 
A z kolei ta jego pryszczyca na calych plecach nazywana przez wlodara skaza bialkowa to co?
 Autor komentarza: Krusher
Data: 10-01-2017 18:05:30 
" Nieładnie Master. Na pewno to prawda, że nie wszyscy biorą. Nie osądzam tych, którzy biorą więcej niż inni (czyli ci, którzy nie biorą, bo coś tam w małych ilościach to biorą wszyscy).
Ale takie wybielanie się na tle innych jest nieeleganckie, takie płynięcie z prądem i odwracanie się od bokserów przyłapanych na dopingu. Tym bardziej, że większość kibiców ma to tak naprawdę głęboko w dupie czy ich ulubiony bokser bierze czy nie. "

Nie wiesz kto bierze a kto nie. Zgadzam się tu z innymi komentarzami czytanymi na różnych stronach, że nawet gdyby tylko 1 był fair to pozostali za nieuczciwość w stosunku do niego powinni zostać ukarani. Różnica jest taka, że Master kilka poważnych walk stoczył i nie wpadł nigdy.
 Autor komentarza: renardinho
Data: 10-01-2017 19:45:32 
Ja się czyta tutaj niektóre komentarze osiedlowych Sebixów to nóż się w kieszeni otwiera...
Półinteligenci co myślą że jeśli ktoś ma problemy ze skórą to musi brać, bo ich wiedza kończy się na miejscowej siłce.......
 Autor komentarza: zombi
Data: 10-01-2017 22:46:42 
Nie rozumiem zarzutów kierowanych adresem masternaka, walczył wiele razy na wyjazdach poważne walki obwarowane poważnymi badaniami i zawsze wszystko było ok. A jak u ruskich już nie wpadł, gdzie prawie wszystkim wychodzą pozytywne wyniki, to musi być czysty jak łza. Tyle w temacie.

Czy ktoś wie czy cieślak był zgłoszony do programu cbp? On był/jest w 15 WBC?
 Autor komentarza: Madras
Data: 11-01-2017 00:36:17 
Tak mnie wkurwiły niektóre tu komentarze, że aż się zalogowałem, żeby napisać coś od siebie. Jestem trochę młodszy od Mastera i też mam zajebisty problem z krostami na plecach. Od niepamiętnych czasów mi wyskakiwały w czasie pocenia się, bądź otwierania łojotoków. Swędzi jak sam skurwysyn, ale przez ten cały czas zdążyłem się już przyzwyczaić. Rozumiem, że według idiotów tutaj się wypowiadających, także jestem koksiarzem? Ok, pójdźmy dalej. Nasz redaktor - Łukasz Furman prawie całkowicie wyłysiał. Oczywiście to nie zasługa genów, tylko wpierdalania bez opamiętania testosteronu? Jak wiadomo nadwyżka tego męskiego hormonu w organizmie jest surowo karana przez agencje dopingowe. Ale co ja mogę. Wszyscy przecież i tak biorą.
Pozdro dla ostatnich wypowiadających się userów. Nadzieja jest, że nie tylko mi zależy na czystości sportu.
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 11-01-2017 02:55:45 
Witam hejtereów z bokser.org!
Mam pytanko. Czy jest jakiś polski pięściarz, którego darzycie szacunkiem/nie obrażacie?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 11-01-2017 13:30:35 
Robert Talarek, ale tylko do czasu jak się zacznie częściej pojawiać na stronie
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 11-01-2017 14:28:31 
arpx

No ja np. wiem, jak wygląda skaza białkowa, rozumiem że ty jesteś jednym z tych, co parafrazując 'nie wie, a pierdoli'? Master już niejednokrotnie przedstawiał w wywiadach swoją dietę, która ZA CHUJ nie pasuje do diety kogoś cierpiącego na skazę białkową (owsianki, orzechy, jajka). Kolejna sprawa to rozróżnienie pryszczy od atopowego zapalenia skóry.
No, ale dla prawilnego sebastiana z osiedla to będzie tylko zwykły hejt, bo każdy sebek 'swoje wie'.

Powiesz mi że wpierdalając białko z puszki można nie mieć pryszczy? A Sebastiana to szukaj na swoim osiedlu
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.