ZIMNOCH: TRZYMAM KCIUKI ZA SZPILKĘ

Krzysztof Zimnoch (18-0-1, 12 KO) i Artur Szpilka (20-1, 15 KO) nie należą raczej do swoich sympatyków. Ich drogi regularnie się krzyżują. Popularny "Szpila" w najbliższą sobotę zaatakuje Deontaya Wildera (35-0, 34 KO) i należący do niego tytuł mistrza świata federacji WBC wagi ciężkiej. Mało kto daje Polakowi szansę, tymczasem znienawidzony rywal zza miedzy wcale nie skreśla "Szpilę" w tej konfrontacji.

Zimnoch już 20 lutego podczas gali w Legionowie zmierzy się z Mike'em Mollo (20-5-1, 12 KO), którego wcześniej dwukrotnie zastopował Artur. Należy przy tym przypomnieć, iż w obu przypadkach Szpilka sam lądował na deskach. Natomiast Wilder, z którym za pięć dni rękawice skrzyżuje Szpilka, jeszcze w czasach boksu olimpijskiego przegrał z Krzyśkiem podczas mistrzostw świata w 2007 roku w Chicago.

Nasi dwaj czołowi "ciężcy" mieli zaboksować z sobą podczas PBN. Podgrzali dodatkowo atmosferę, gdy pobili się na konferencji prasowej, ale ostatecznie do walki nie doszło, ponieważ... Szpilka tuż przed PBN stoczył zaskakująco trudną walkę z Mollo.

SZPILKA: UDOWODNIĘ, ŻE WILDER NIE MIAŁ RACJI

Pomimo wspólnej niechęci, Zimnoch w miarę pozytywnie wypowiada się o szansach Szpilki w konfrontacji z "Brązowym Bombardierem".

- Walka Wildera ze Szpilką może spokojnie pójść w dwie strony. Oczywiście Amerykanin jest faworytem, ale co zrobi Szpilka zależy tylko i wyłącznie od niego. Ważne jest to, jak Szpilka wyjdzie skoncentrowany, jaką będzie miał obronę i taktykę. Ma niezły narożnik i na pewno jego trener już wie, co powinien zrobić, żeby wygrać. Niewątpliwie Artur będzie musiał unikać prawego prostego, żeby nie dać się znokautować, ale wiadomo, że jak Wilder złapie dystans do lewego prostego, to od razu za lewym pójdzie też prawy. Łatwo jest się wymądrzać, trudniej zrobić. Szpilkę czeka trudne zadanie, ale go nie skreślam. Wystarczy sobie tylko wyobrazić, jak super sprawą dla naszego kraju byłoby, gdyby tytuł mistrza świata w wadze ciężkiej należał do Polaka. Czy akurat jemu się to uda? Mam nadzieję, że tak. Choć nie przepadamy za sobą, to trzymam za niego kciuki - powiedział Zimnoch.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 16:20:24 
"ZIMNOCH: TRZYMAM KCIUKI ZA SZPILKĘ"

Krzysio... nie pierdol głupot ;)
 Autor komentarza: LoboHC
Data: 11-01-2016 16:31:12 
Pełna klasa.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 11-01-2016 16:31:20 
Ciekawe jakby zamienili się miejscami czy Szpilkę byłoby stać na podobny komentarz co Zimnocha ja osobiście jestem przekonany że nie.Pewnie by jeszcze ostro pojechał po Krzyśku
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 16:32:30 
Zobaczysz że i Ciebie w dniu walki złapie "Szpilkomania". Tak będziesz ściskał kciuki za Artura że 17 obudzisz się prawdziwym Polakiem :D
Czy tego chcesz czy nie!
 Autor komentarza: basu00
Data: 11-01-2016 16:33:24 
LoboHC to samo pomyślałem...
 Autor komentarza: monocore
Data: 11-01-2016 16:33:49 
wypowiedź Krzysia i jego trzymanie kciuków można skwitować:

"jak Szpilka będzie lepszy to wygra "

tyle jego trzymania kciuków ,

Szpilka po walce zawinięty w bandażu na oiomie za tydzień :

jeszce sie ucze jestem jesce mlodym zawodnikem z perspektywami , gdybym złobił to inaczej i trzymał bym lewą gałdę było by inaczej, i bym był miszczem. ale wsystko przede mną bo jak już powiedziałem zostanę tym miszczem prędzej czy później . Polsat już mi zaproponował kolejną walkę za 150 000 usd i powalczę za trzy miesiące jak mi lewatywa zejdzie..
dziękuję moim kibicom za to że mnie ponieśli ... hejtełom życzę żeby spełdalali ja im jeszzce pokaże
 Autor komentarza: tolek78
Data: 11-01-2016 16:34:29 
Dodam jeszcze że tu mamy odpowiedź dlaczego na forach Zimnoch jest lubiany przez kibiców a dlaczego Szpilka ostro hejtowany
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 16:35:13 
To co powiedział Zimnoch nie może do dziś zrozumieć 90 procent dzieci na tym portalu,,Wróg nie Wróg ale zawsze swój 16 stycznia Zimnoch będzie mu kibicował prawidłowa reakcja
 Autor komentarza: tolek78
Data: 11-01-2016 16:36:30 
Autor komentarza: dywizjon303Data: 11-01-2016 16:35:13
To co powiedział Zimnoch nie może do dziś zrozumieć 90 procent dzieci na tym portalu,,Wróg nie Wróg ale zawsze swój 16 stycznia Zimnoch będzie mu kibicował prawidłowa reakcja

Tak prawidłowa tylko postaw na miejscu Krzyśka Szpilkę to zobaczysz prawidłową reakcje
 Autor komentarza: monocore
Data: 11-01-2016 16:38:47 
po incydencie w Wieliczce jak Szpilka wpadł ze swoją bandą kolegów cyganów z okolicznych wioch co Zimnoch miał powiedzieć reporterowi który mu pewnie dziś z rańca struł dupę?? znowu wpadną na galę do mnie a szpilka na wózku między nimi w gipsie będzie machał kulami ...
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 16:38:57 
tolek78

Reakcja taka sama jak Zimnocha..
 Autor komentarza: skud
Data: 11-01-2016 16:42:57 
monocor-dobre!
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 16:43:28 
Może Zimny liczy na to że jak Ajtuj cudem wygra to w pierwszej obronie pasa da mu szanse ? xD
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 16:45:50 
Nie lubie Szpilki ale ten Krzysio... jest taki nijaki poza ringiem i w nim że szok :D Ja się nie zdziwie jak z tym Mollo będzie się nieźle męczył skoro nawet żula Binkowskiego nie mógł skończyć a ten jeszcze go pogryzł lol
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 16:48:05 
un4given
Jestes rówieśnikiem Szpilki???
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 11-01-2016 16:54:13 
Ja też się nie zdziwię jeśli Mollo postawi ciężkie warunki
tak na prawde nie wiadomo na co stać Zimnocha
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 16:54:30 
dywizjon

Nie
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 11-01-2016 16:58:51 
Ja się pytam
Dlaczego Głowacki nie był w 10 sportowców roku ?
KURWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!! DLACZEGO ?

Jakieś pytania jeszcze ?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 16:58:52 
Jeśli Zimnoch nie wypadnie "zbyt dobrze" z Mollo a Szpulka dostanie łomot w walce mistrzowskiej to całkiem możliwe że temat ich walki powróci/
Kto wie jak to się potoczy.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-01-2016 17:11:08 
ojciec jako znany rasista ,pomimo tego jest za mrzynem w tej walce i niech moc bedzie z nim tego wieczora
https://youtu.be/L0eK0JnHhhY
 Autor komentarza: suspensus
Data: 11-01-2016 17:15:50 
A nie mówiłem, że ta akcja "Zrobię Ci dziecko frajerze" była ustawiona? Szpila nie jest zły, on przeszedł pełen proces resocjalizacji w więzieniu i jest innym człowiekiem wewnątrz. On tylko w mediach gra nadal bad boy'a by zwiększyć zainteresowanie swoją osobą i walkami bo ma po prostu do tego talent. Te akcje są ustawione i śmierdzą mi oszustwem. Widać było, że Zimnoch uniknął tego sierpa zanim Szpila zdążył go zadać. Ale naiwne młode pelikany wszystko łykają. Potem pewnie podali sobie ręce i się śmiali z ciemnego ludu.
 Autor komentarza: suspensus
Data: 11-01-2016 17:16:49 
A swoją drogą Szpila z twarzy, postury i atutów ringowych przypomina mi tego Tong Po z "Kick-boxera" (co walczył z Van Damm'em).
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-01-2016 17:20:46 
suspensus
tylko ze zamiast goleniem moglby dynia w filar ladowac
 Autor komentarza: BOXER
Data: 11-01-2016 17:24:03 
A mi Fantomasa z Juisem De funes
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-01-2016 17:27:33 
a ojcu git przypomina milusia z kajko o kokosza
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 11-01-2016 17:48:45 
Nie wiem jak wy ale ja nie wierzę w szczerość Krzysia XDD
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-01-2016 17:49:21 
Niektórzy kibice powinni brać przykład z kurtuazji Zimnocha. Pewnie nie znosi Szpilki, ale ma na tyle klasy by nie być szczerym tylko ważyć słowa stosownie do okoliczności.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 17:59:28 
Ważenie słów zostawmy ekspertom czy pięściarzom a kibicie mogą mówić to co naprawdę myślą. Gdyby tutaj każdy wypowiadał się w stylu: Szpilka nie jest faworytem, ale nie można go skreślać, bo to boks, waga ciężka, jeden cios może zadecydować o wszystkim... to sekcja komentarzy bokser.org byłaby kurewsko nudna ;)
 Autor komentarza: suspensus
Data: 11-01-2016 18:00:56 
@Cooperek

Ale to jest tak jagby kłamstwo i oszustwo. I tak większość osób myśli, że Zimnoch czuje conajmniej sportową złość wobec Szpilki więc po co okłamywać? Szpila nie okłamuje raczej.
 Autor komentarza: suspensus
Data: 11-01-2016 18:03:57 
@BOXER

Fantomasa? A nie bardziej Wujka Festera z Adamsów?
 Autor komentarza: suspensus
Data: 11-01-2016 18:09:12 
https://a3-images.myspacecdn.com/images02/53/bb0ef7da8cbc405cbb51926dbffc67aa/full.jpg oto Szpila po wygranej z Wilderem
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 18:09:57 
OjciecZradioMaryja

Widze ze Owsiaka jeszcze nie wytępiłeś ..ma się dobrze facet..
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 11-01-2016 19:03:16 
Po tej walce Szpilka dołączy do ofiar Wildera z filmiku..Chłop bije z pełnym skręctem i ma łapy długie jak ośmiornica jak jebnie takim zamachowym gita to Szpilman znajdzie łeb w 7 rzędzie hehe
https://www.youtube.com/watch?v=Mqt6tW2a2Kc
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 11-01-2016 19:05:16 
Wilder dobrze przyszydził z Pinezki przed chwilą..https://www.facebook.com/bronzebomber/?fref=nf
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 11-01-2016 19:14:56 
Najwiękzą beke miałem ze Szpilki w tej walce.. Saulsberry gdyby nie padł sam kondycyjnie by zniszczył gita jak mrówke hehe https://www.youtube.com/watch?v=-jNfOAD4HTk
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 19:20:02 
"Kamila Wybrańczyk #teamszpila Wilder You talk so much shit !"

Botoxowa Kamilka już płacze i nie trzyma ciśnienia hehe
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 19:23:38 
BYKZBRONXU2011

Po tej walce Szpilka dołączy do ofiar Wildera z filmiku..Chłop bije z pełnym skręctem i ma łapy długie jak ośmiornica jak jebnie takim zamachowym gita to Szpilman znajdzie łeb w 7 rzędzie hehe
https://www.youtube.com/watch?v=Mqt6tW2a2Kc

Ten Filmik przedstawia większość starszych walk Wildera,,z przeciwnikami którymi Marcin Najman pozamiatałby ring,,jeżeli ktoś odrobine zna się na boksie to wie doskonale z jakimi drewniakami walczył Wilder,oglądanie takich filmików i pieprzeniw głupot czego to Wilder nie zrobi Szpilce to istna dziecinada,,tak się zastanawiam ile co niektórzy mają lat na tym portalu bo zaczyna tu ostatnio mocno wiać przedszkolem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 19:31:54 
Dywizjon
Ty lepiej podziel się tymi sparingami Haye a nie oceniasz dojrzałość innych bo komu jak komu ale to Tobie zależy mocno podejrzanie na tym by ludzi do czegoś przekonywać na siłę.
Wyluzuj chłopie bo nie trzymasz ciśnienia jak Wybrana Kamila xD
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 19:36:48 
dywizjon

Takie deklasacje i szybkie zakończenia walk zdarzają się też na wyższym poziomie. Ostatni przykład jaki mi teraz przychodzi do głowy to Povietkin-Perez. Chyba nikt przed walką nie spodziewał się że pierwszy mocny cios Saszy i będzie właściwie po wszystkim, a jednak... W zasadzie Wilder o mało nie wygrałby w ten sam sposób ze Stivernem w 2 rundzie, brakło troche czasu... Tak że kolego to nie jest istna dziecinada tylko chłodna analiza. Wilder ma cios, ma instynkt zabójcy a Szpilka nie ma obrony i do najodporniejszych nie należy. Szybka egzekucja na Polaku to jak najbardziej realny scenariusz tej walki.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 19:37:23 
BlackDog

No jeżeli ktoś ma odrobine poukładane w głowie to wstrzyma się od bredni typu co Wilder będzie robił Szpilce,,Może jeszcze ktoś napisze ze konia mu zwali w ringu..Co do Sparingów Heya to już odpowiedziałem gdzie co i jak..
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 19:40:34 
un4given

Będziesz 17 stycznia tutaj aktywny????Jak tak to w pierwszym wpisie po walce napisz tak

Dywizjon 303 i co ty na to powiesz??Szpilka padł w 6 rundzie....
 Autor komentarza: switek1987
Data: 11-01-2016 19:41:38 
Szpilka:"Dobra wiadomość, moja walka 16 stycznia będzie również na otwartym Polsacie ! "
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 19:42:08 
Ale co ma poukładanie w głowie do pisania o tym co Wilder może lub nawet zrobi Szpilce?
Nie kumam. Ja również podejrzewam że dość szybko Arturios zostanie zamroczony, tudzież poleci na deski. Walka może się od razu nie skończy ale jak Wilder nie zwolni to szybko może być po wszystkim. I dlaczego takie opinie mają być dziecinne.
Dużo twardszy niż Arturios Stiverne miał niezłego farta jak ktoś wyżej napisał że przetrwał tą nawałnice w 2 rundzie.
Ale gdzie Arturowi do niego jeśli chodzi o odporność jak on odczuwał ciosy Jenningsa czy Adamka w pewnym momencie nawet.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 19:42:52 
Powtórze jeszcze raz to nie będzie łatwa robota dla Wildera,,a jak Szpilka wytrwa do drugiej połowy pojedynku to zaczną się błędy Wildera,,z resztą popełnia je w każdej walce i to w ilości masowej
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 19:44:48 
dywizjon

Nie zrozumiałem co chciałeś mi przekazać w swoim ostatnim wpisie szanowny kolego :( Szpilka padnie na pewno ale w której rundzie to ja nie wiem. Wróżka nie jestem xD
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 19:45:36 
BlackDog

Proponuje poczekać do ostatniego gongu..
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 19:47:19 
dywizjon

W drugiej połowie walki, o ile dotrwa, to Ajtuj będzie jechał na oparach paliwa i ambicji, sercu do walki o ile to pokaże... Niech da chociaż taka walkę jak Molina to już bedzie sukces a i wstydu nie przyniesie...
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 19:47:27 
un4given

Nie zrozumiałem co chciałeś mi przekazać w swoim ostatnim wpisie szanowny kolego :( Szpilka padnie na pewno ale w której rundzie to ja nie wiem. Wróżka nie jestem xD


Już ci tłumacze co miałem ci do przekazania,,ja typuje ze jeżeli Szpilka ma przegrać to na punkty..
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 11-01-2016 19:49:40 
Zobaczymy już za pare dni panie dywyzjon... Jego Bryant J fizycznie zajechał.. Wilder jest silniejszy, większy..Będzie wpierdol życia.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 11-01-2016 19:51:56 
dywizjon


hahahahahahaha to żeś mnie chłopie rozwalił tekstem, że Szpilka jak przegra to na pkt. xD
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 19:54:01 
un4given

Jak już powiedziałem czekam na wszystkich 17 stycznia po walce na kulturalną analizę..Szczególnie na tych którzy wróżą nokaut już na wazeniu..albo zaraz się okaze ze Szpilka już jutro zostanie znokautowany przez Wildera..poczekajcie z tymi bredniami na spokoju analizujcie walke i w niedziele będziemy dyskutować..Pamietam jak naczytałem się tutaj co Kliczko zrobi Furemu,,to w pewnej chwili chciałem isc do kościoła i dac na msze za Furego,,jak się to skonczylo każdy wie,,Ponadto przed walka Huck -Głowacki wybitni eksperci nie dawali szans ze głowka dotrwa w ogole do 3 rundy,,żal to wszystko komentować ja licze na dobrą walke Szpilki,,czy przegra czy wygra w ringu ma zapierdalać.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 19:54:52 
dywizjon

Szpilka który nawet z Adamkiem miał kryzysy kondycyjne (zobacz sobie 8 runda) gdzie ta walka toczyła się w dość wolnym tempie a Ajtuj nie przyjął zbyt wiele ciosów. Szpilka który nigdy nie walczył więcej jak 10 rund nagle ma wytrzymać pełen dystans z takim zabijaką jak Wilder. To jest myślenia bardzo ale to bardzo życzeniowe. Brak tutaj chłodnej kalkulacji. Za bardzo się nakręcasz a im bardziej będziesz ten balon pompował tym większe będzie Twoje rozczarowanie gdy on pęknie z wielkim hukiem :|
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 19:56:17 
Dla mnie to Szpilka ma maksimum 15-20% szans.
Tyle. Nie będę więc pisał jakby miał ich 70 czy choćby 50 bo to moim zdaniem zakłamywanie rzeczywistości.
Ale poczekajmy. Może i uda Ci się trafić bo szczerze wydaje mi się że po prostu strzelasz pozytywnym wynikiem dla Szpulki i z zamkniętymi oczami się o to modlisz samemu w to nie wierząc.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 20:00:51 
un4given

Każda kolejna runda w której Wilder nie znokautuje Szpilki,,to typowa nerwówka dla Wildera,,On Broni pasa i w razie najmniejszych nie powodzeń zacznie popełniać błędy które sa rażące w jego wydaniu
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 11-01-2016 20:01:31 
Stary wolny Adamek trafiał Szpilke dosyc często.. Wilder szybszy łapki 17 cm dłuższe od Szpilmana , lepiej tancuje na nogach od Adamka. Nie ma mowy , żeby Szpilman wytrzymał 12 rund. Przecież Szpilka w każdej walce zbiera na morde, a tutaj zderzy sie z siła wiekśzą niż Saulsberry i Kliczko hahaa, wiec wystarczy jeden cios i po zawodach.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 11-01-2016 20:02:21 
BlackDog

I tak dajesz dużo 15-20% szans.
Ja mu daję 5-7% oceniając "trzeźwym okiem" szanse do tego pomijając to, że go nie cenię jako sportowca.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 11-01-2016 20:02:22 
BYKZBRONXU2011

heheh tak sobie tłumacz to wszystko...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 11-01-2016 20:03:33 
Pierdzioszek disuje Wildera na jego fejsie hahahahaa.. śmieją z Pierdziocha,.. jaja..
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 20:07:20 
Dużo bo to Wilder a nie np Władimir czy Fury.
Ci dwaj poprzez swój ułożony boks zaszlachtowali Gita (szczególnie Wład z racji ciosu) nie dając mu nawet szans na znalezienie luki. Wilder to jednak Wilder i potrafi się odsłonić, zrobić coś bardziej chaotycznie, pchać się w wymianę w półdystansie itd.

Nie sądzę że Władek dałby się czymś Gitowi zaskoczyć. Walczący asekurancyjnie jak ostatnio Fury tak samo.
Wilder gdzieś się może pomylić, dać ponieść emocjom itd. I to dlatego 15 do 20 a nie np 5.
Nie zmienia to faktu że szanse są małe a sam Arturios zdaje się nie mieć atutów potrzebnych by w takiej walce wygrać. Ale to boks.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 11-01-2016 20:09:06 
Jeden człowiek dobrze napisał do Pierdziocha.Bądz szczęsliwa moja droga miła Pani . Jeśli twój przyjaciel Artur po 12 rundach bedzie dalej widział na oczy . on sie bedzie wtedy czuł jakby zostal przejechany przez lokomotywe parową
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 20:10:55 
dywizjon

Wilder potrafi wprowadzić chaos w ringu a Ajtuj chaosu nie lubi. Przecież mieliśmy już tego przykład nie raz. Walki z cepiarzem Mollo i... Ajtuj 3 razy na deskach. Walka z grubasem Saulsberrym i... Ajtuj zpechnięty do lin, całkowicie pogubiony ląduje na macie i sędzia liczy - już abstrahując od tego czy słusznie czy nie to taka sytuacja w ogóle nie powinna się przydarzyć zawodnikowi który mierzy w mistrzostwo świata. Dziwi mnie wiara w Szpilke tym bardziej że dzieki temu że był on dość odważnie prowadzony wiemy już o nim bardzo dużo. Wynik jest łatwy do przewidzenia. I jeśli nie zdarzy się bokserski CUD to wygra Wilder przed czasem.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 11-01-2016 20:17:22 
BlackDog

Z jednej strony zgodzę się, że ajtuj nie zaskoczyłby Władka niczym bo wiemy, że ajtuj to nie Fury ;-)
Natomiast mierząc szanse ajtuja nie ma on nic, nie jest w niczym lepszy ani równy- jest gorszy od boomobijcy w każdym aspekcie.
Tylko lucky punch, więc oceniam szanse Szpilki na 1%. Te 5-7 % szans to tylko w przypadku niedyspozycji czarnoskórego Amerykanina, jednak biorąc pod uwagę fakt, ze Wilder ma coś do udowodnienia, nie liczyłbym specjalnie na "słabszy dzień".

Do pojedynku 6 dni i wtedy się okaże.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 11-01-2016 20:19:11 
Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaData: 11-01-2016 17:27:33
a ojcu git przypomina milusia z kajko o kokosza
xxx

Kajko z Kokoszem wymiatali, ale Szpila do Milusia to niezbyt jest podobny:-)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 20:23:50 
Fury miał atuty na Włada które można było zobaczyć na pierwszy rzut oka.
Pomijam resztę. Artur nawet tyle nie ma na Wildera. Jest mniejszy, słabszy, słabiej bije, ma prawdopodobnie gorszą odporność na ciosy, porównywalną szybkość która zniknie pod wpływem różnicy w warunkach itd.
Na papierze nie ma nic.
1% to jednak chyba trochę za mało. Wilder to człowiek który popełnia błędy. Na pewno więcej niż Wład więc i fani mają za co trzymać kciuki jak chcą. Również 20% szans jest na to że jak po błędzie Artur trafi dobrze wystarczy to na zamroczenie Wildera itd
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 11-01-2016 20:29:20 
Najlepiej poczekać do pojedynku i wtedy się okaże.
Wiem, ze Szpilka przegra dość szybko, myślę, że do 3 góra 5 rundy, a każdy inny wynik będzie dla mnie zaskoczeniem.
Druga sprawa, zawsze każdemu Polakowi nawet, gdy był teoretycznie słabszy kibicowałem i byłem za nim. Szpilce nie kibicuję z wiadomych przyczyn, stąd ten 1% szans.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 20:31:10 
Ja również stawiam że przed połową powinno być po wszystkim ale zobaczymy. Może Arturios zaskoczy pozytywnie a Wilder negatywnie i tak się to nałoży.
Różnie bywa.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 11-01-2016 20:32:24 
Boks, boksem. Przekonamy się 16..17 w Polsce nad ranem :-)
 Autor komentarza: wyso
Data: 11-01-2016 20:40:59 
Dużo osób słusznie nie daje szans Szpilce ale zostawia cień szansy i upatruje, że Szpilka podejdzie i i trafi szczęśliwie. Żeby podejść uderzać na doły to trzeba mieć siłę ja jej nie widzę u Szpilki. Będzie powtórka Adamek Kliczko, Wilder skończy wtedy kiedy bedzie chcial.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-01-2016 20:45:13 
https://www.youtube.com/watch?v=L5AkSjFIXbQ

Jakby ktoś jeszcze nie widział
 Autor komentarza: santana
Data: 11-01-2016 20:54:56 
Ja pierdole ta dziewczyna faktycznie wypisuje bzdury ze swojego profilu fb do Wildera myślałem,że ktoś sobie jaja tutaj robi :D chyba obydwoje nie dają rady z ciśnieniem.Przez chwilę sobie wyobraziłem jak żona Tysona Fury przed walką z Władimirem Kliczko pisze podobne idiotyzmy do Kliczko ale później pomyślałem nie no nie zrobiłaby takiej bzdury:) a to tylko gypsy :D :D
 Autor komentarza: monocore
Data: 11-01-2016 21:12:56 
nie kibicuję Szpilce, bo i tak go nie lubię jako sztucznie napędzanego mistrza HV to raz ,
dwa oby dostał wpierdol roku 2016 bo znowu dadzą mu zarobić na szczekaniu
a trzy liczę na efektowny pokaz mega powera ze strony Wildera, wypuszczenie swojej całej pary sierpowy na Szczękę Szpilki, liczę na sędziego który nie przerwie od razu WIlderowi robienia ze Szpilki papki , bo i tak przegra więc niech walka chociaż będzie efektowna
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 11-01-2016 21:16:06 
Według mnie to Szpilka odporność na ciosy ma całkiem dobrą. Pada ale szybko wstaje.
Przypomina mi się sierp od Mollo, który położyłby do snu wielu osiłków, a który Szpilkę położył, ale nie zamroczył.Podsumowując-Szpilka nie ma słabej szczęki i nie jest kruchy.
Faworyt walki jest wiadomy, ale ostatnio moi zdecydowani faworyci dostają regularny wpierdol(Wlad,Aldo,Ronda,Huck i jeszcze paru pomniejszych)więc nie będę bawić się w prognozy, bo mi to kiepsko wychodzi.
Co do Wildera to jak dla mnie cały czas jest on niezweryfikowany.
Trzymajcie się i oby emocji nam nie zabrakło.
 Autor komentarza: monocore
Data: 11-01-2016 21:24:51 
pierdzioszek pewnie pisze do Wildera :

daj nam spokoj chcemy tylko zarobić pieniądze na życie, nie bij mojego Mena

on chce tylko zarobić trochę na życie . Obiecaj mi to , pewnie też masz dziewczynę .

WIlder do pierdzioszka : będziesz mu zmieniać pieluchy ..

Szpilka: zrobię ci dziecko Wilder zobaczysz Polską moc !

pierdzioszek : Wilder nie słuchaj go on tylko tak gada nie rób mu lewatywy , chcemy tylko zarobić pieniądze na dom .

Szpilka: ona kłamie, zrobię ci dziecko

Wilder: OK życzę ci szczęścia
 Autor komentarza: saimon
Data: 11-01-2016 21:26:13 
Chciałbym by Szpilboy wygrał, ale przegra, a potem zostanie mu już tylko walka z Icemanem
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 11-01-2016 21:28:09 
https://www.youtube.com/watch?v=L5AkSjFIXbQ

..urwa on naprawde uwierzyl ,ze moze byc mistrzem buhahahahahah "and the new" .

a tej jego botoksowej ktos odpisal w komentarzu na stronie wildera zeby lepiej poszla sprzedac swoja pussy a nie sie miesza do boksu.
 Autor komentarza: monocore
Data: 11-01-2016 21:32:20 
Deontay , na zimno ocenić to też nie jest nie do niepokonania , stawiał bym na Furego że zrobił by mu lewatywę,

Deontay to nie drugi Lennox Lewis czy Mike Tyson , ma swoje warunki ale też nie jest jakimś fenomenem , stawiał bym nawet na Ortiza że by go wyboksował , bo Ortizowi to on nie dorównuje umiejętności bokserskich poza warunkami fizycznymi
 Autor komentarza: monocore
Data: 11-01-2016 21:35:37 
Autor komentarza: tomalkowal
Data: 11-01-2016 21:28:09
https://www.youtube.com/watch?v=L5AkSjFIXbQ

..urwa on naprawde uwierzyl ,ze moze byc mistrzem buhahahahahah "and the new" .

a tej jego botoksowej ktos odpisal w komentarzu na stronie wildera zeby lepiej poszla sprzedac swoja pussy a nie sie miesza do boksu.


Szpilka kaszkiet Lennox Lewis złota keta na + hehehe
 Autor komentarza: monocore
Data: 11-01-2016 21:44:09 
jak nosko HV upadło żeby takie walki w ogóle organizować, illuminaci żydzi amerykańscy chyba maczali w tym palce żeby utrzymać swojego bombardiera na szczycie jak długo się tylko da skoro takie walki się robi

sędzia dostał już pewnie cyna żeby wzwodu nie przedłużać, Szpila dostanie sierpa , poleci w liny , będzie chciał wstać bo się poślizgnie, ale już będzie po walce, bombardier kolejna obrona kolejne +1 do rekordu sztuczny mistrz jak i sztuczny pretendent HV zdechło Ortiz wjedzie zrobi im bukkake
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 11-01-2016 21:45:31 
Dog tylko ze stivern tak bardzo wierzyl w swoją twardosc ze wrecz stojac jak kolek prosil sie o te nawalnice. Szpilka jest za śliski. Moze sie wydac smieszne, ale to co mowil co prawda dziala obustronnie ale wilder nie walczyl z kims takim.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 21:53:42 
A skąd Maniek
W drugiej rundzie po prostu wychwycił kombinację lewy prawy i go zamroczyło dość widocznie. Wilder to wyczuł doskoczył i wypuścił całą serię. Stiverne ledwo to przeżył.
Bermane był w tej walce jeszcze podłączony ze 2 razy.
Oczywiście że Szpulka nie będzie tak łykał non stop bo go na to nie stać i jest bardziej ruchliwym celem. Problem jednak w tym że git balansuje, robi uniki itd w "szarej strefie" tzn w momencie kiedy nie jest to potrzebne bo ani rywal nie jest blisko i nie atakuje- w ogóle niewiele się dzieje.
W momencie gdy jednak Artur rusza do przodu i atakuje z balansu zostają szczątki albo nic a on sam łyka ciosy.
Tak było w ostatniej walce. Pamiętaj że Szpulka też musi zadawać ciosy. A do tego będzie musiał podejść w swój zasięg a ten zaczyna się w momencie gdy Wilder już dawno dosięga do jego szczęki.
I tu pytanie czy Szpulka wytrzyma jak dostanie czy nie. Stiverne mógł przyjmować choć mogło go to kosztować i dużo zdrowia i przegraną walkę do czego niewiele brakowało. Szpulki w momencie przyjęcia czystego prawego nie widzę. Myślę że od razu mogą zacząć się problemy. Panika, chaos itd.
A to woda na młyn będzie dla Wildera.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2016 21:54:58 
*przegraną walkę przed czasem.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 11-01-2016 22:16:48 
Autor komentarza: RoyjrERData: 11-01-2016 20:02:21
BlackDog

I tak dajesz dużo 15-20% szans.
Ja mu daję 5-7% oceniając "trzeźwym okiem" szanse do tego pomijając to, że go nie cenię jako sportowca.


Widzę kolega z wrocławskiego trojkata wali żart za żartem !!! Kiedy tu roycer miałeś trzeźwe oko po raz ostatni ? Na komuni czy jeszcze wcześniej
 Autor komentarza: BGroup
Data: 11-01-2016 22:19:19 
Szacun dla Zimnocha za wypowiedz ale jeśli takim tekstem ma nadzieje ze Artur weźnie go na dobrowolna to nie tedy droga drogi Krzysiu
Artur swoją szanse wywalczył wieloma ringowymi wojnami i drogi na skróty nie istnieja !!!
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-01-2016 22:42:50 
Ale kurw.. @milan trolujesz ale coz do 16 i tyle Twojego (przynajmniej w kwestii patola:)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-01-2016 22:44:53 
Konferencja prasowa i f2f wilder szpilka 

A .Sz.--W czym Ci moge pomoc chlopaku 
D.W--w spuszczeniu sobie wpierdolu 
A.Sz--Synku, przeczytałem tysiąc pięćset książek, jak postępować z ludźmi. Kiedy ty dłubałeś w nosie i zjadałeś swoje gile, ja skakałem jak żabka po głowach takich jak ty frajerów na sam szczyt. Jestem skazany na sukces. A ty, śmieciu?
D.W--W moim życiu przeczytałem dwie książki...
– Jedna z nich to „Ojciec chrzestny”. Gdybyś ją przeczytał, to wiedziałbyś, że pieniądze to nie wszystko, że nie trzepie sie kolegom i nie grypsuje na wolnosci . Ale, niestety, napchałeś sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach i teraz na siłę próbujesz zainteresować tym swoicj przyglopow na fejsie zamiast cwiczyc .Widze ze jestes twardy 
A.Sz--bylem kibolem i czlowiekiem z miasta 
DW--mam nadzieje ze masz silna psychike bo bedzie ci potrzebna 
A? Sz--Zajebiście silną. Zawsze patrzę w oczy, kiedy z kimś rozmawiam, nigdy nie wykonuję niepotrzebnych ruchów. Wystarczy mi dziesięć pierwszych słów, pięć pierwszych gestów jakiegokolwiek koleżki i już wiem, że w jego psychice czai się strach. On jeszcze nie zdaje sobie sprawy, że wkrótce będzie miał pełne portki. A wiesz, dlaczego? Dlatego, że jego słaba psychika już wysłała mu maila do nadciągającej kupy, że spotkanie jest w spodniach.
DW--Spojrz jak my sie ruszamy te kocie ruchy te ciosy rekami 
A.SZ--A poco my biali bokserzy mielibysmy sie tak gibac ?
DW--Po co? Po co?! Po to, żeby nie wyglądać jak żelbetonowy kloc! Polski bokser nie ma luzu. Rusza się jak wóz z węglem, a przydałoby się trochę polotu i finezji w tym smutnym jak pizda ringu.. Nie jest tak, bialasie ?
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-01-2016 22:48:10 
GROiLLORT
moze masz racje milus byl z ryja sympatyczny :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 11-01-2016 22:50:51 
@absolut
to chyba Rafcio na rin.. nowy nick :)
 Autor komentarza: Moonshine
Data: 11-01-2016 23:19:43 
Szpilka juz pokazal klase jak wypowiadal sie o Wachu i innych kolegach. Frajer i tyle w temacie
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-01-2016 00:16:43 
BlackDog

tyle ze tez odpowiedzmy sobie na pytanie czy stivern jest lepszy od szpilki? ma mocne uderzenie z krotkich lapek i mial twardy leb, czy cos wiecej?
TO juz tuz tuz i zobaczmy co sie bedzie dzialo. Jak szpilka przegr swiat sien ei skonczy, jednak sadze ze moze sie zagapic zdekoncentrowac i zlapac bombe ale da z siebie wszystko i pokaze wiele.
Mam nadzieje. Wyboksowac moze wilder wlasnie gosci pokroju stiverna.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 12-01-2016 00:28:28 
Jak steverne ma krotkie lapki to gitek tez :) ale juz szczeki maja calkiem inne :)
 Autor komentarza: santana
Data: 12-01-2016 00:56:51 
Ktoś tu kiedyś pisał przecież,że szczękę można wytrenować kark czy coś juz nie pamiętam :) mam nadzieję,że Artur trochę ją trenował

https://twitter.com/Things4Guys/status/665397505262268417
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-01-2016 00:58:46 
Oczywiście że Stiverne jest a może inaczej był lepszy od Arturiosa. Teraz nie wiem bo ostatniej walki nie widziałem ale podobno miał problemy Bermane.
Nie wiadomo ile zdrowia mu zabrała tamta walka. Zdrowia i motywacji której nigdy nie miał na właściwym poziomie chyba.
Nie zmienia to faktu że wystarczy zobaczyć co zrobił dwukrotnie z Arreolą gość. Myślisz że Arturo miałby na takie coś szanse? Nigdy w życiu. On już w walce z Adamkiem zamiast rolę byka przyjął rolę torreadora.
Bermane to groźny pięściarz i nadal jeśli jest w stanie walczyć na poziomie jak sprzed walki z Wilderem byłby dla wielu gości wielkim ryzykiem. Facet ma jednak tą wadę że nie ma nóg. Tzn nogi ma ale porusza się na nich tragicznie ;D
Stąd zawsze będzie miał pod górkę z wysokimi rywalami z dobrym jabem. Niestety. Takie ma ograniczenia.

Artura problem polega na tym że brak mu na Wildera atutów. Widzisz on nie musi się zagapić by coś oberwać. To boks. Nie ma pięściarzy nieuchwytnych. Artur przyjmie w tej walce i pozostaje pytanie jak na to zareaguje (to raz) a dwa jak często będzie do tego dochodziło.
Artur przyjmuje dość często i gęsto zresztą jak to ktoś wyżej wspominał i to z pięściarzami podobnych rozmiarów i o sile ciosów nie umywającej się do tej którą może mu serwować każdym prawym Wilder. To jest problem.
Ale zobaczymy. Tyle się mówi o tej mobilności itd. Ja osobiście tego nie widzę i w to nie wierzę (różnica warunków zniweluje moim zdaniem szybkość a rączki Wildera oprócz tego że są ciężkie są również szybkie i Arturios będzie wyłapywał strzały aż go przymroczy) ale może będę zaskoczony 16.
Pozostaje czekać.
Niedługo pewnie będzie burza na stronie jak się zaczną konfy, ważenia itd. Już widzę te kłótnie czy Artur był zesrany czy pewny siebie ;d
Pozdro.
 Autor komentarza: santana
Data: 12-01-2016 01:13:06 
Niedługo pewnie będzie burza na stronie jak się zaczną konfy, ważenia itd. Już widzę te kłótnie czy Artur był zesrany czy pewny siebie ;d
Pozdro.

Ja to się zastanawiam czy to Artur czy ta pysiunia czy mysiunia wyjdzie do Wildera na f2f :)
Beka ktoś napisał,że Ona coś tam pisze na fb do Wildera jadę po tych głupich komentach na dół a tam Szpilki Mama nawet do Wildera pisze,że zobaczysz Polski power:)Wchodzę na fb Szpilki a ten znowu całuśne zdjęcia z samolotu z pysiunią wstawia:)Oficjalna strona fb sportowca co walczy o mistrzostwo świata a na profilowym zdjęciu Arturos całuje misiunie:)Jezu po ile oni mają lat:D
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-01-2016 01:18:06 
Co do tej Kamili to chyba ma za dużo wolnego czasu po prostu. Co ona może w tym USA robić. Szpula wiadomo. Treningi, pewnie ze dwa razy dziennie, szamanie i spanie. A ta się nudzi pewnie to i szaleje na facebooku
:D
Ale że mama xD Za mocno się nakręcają i później będzie wielkie rozczarowanie. Ale cóż.
 Autor komentarza: santana
Data: 12-01-2016 01:26:29 
Ten następny as za to w drugą stronę oderwany ten bawełna.Na swoim fb nie wstawia love story jak z najlepszego melodramatu w odróżnieniu od Szpilki ale wstawia wywiady,których udziela w NY i opowiada,że w połowie roku z Tysonem Fury będzie walczył i jakiejś Pani chyba z śniadaniówki opowiada,że Powietkin musiał kilka miesięcy więcej czasu na przygotowanie wziąć i On nie rozumie czemu aż 6 miechów do walki z nim musza się przygotowywać :O
 Autor komentarza: santana
Data: 12-01-2016 01:38:25 
Sorki te wywiady Wildera to na twitterze oglądałem
 Autor komentarza: kermitt
Data: 12-01-2016 01:51:21 
" Autor komentarza: santanaData: 11-01-2016 20:54:56
Ja pierdole ta dziewczyna faktycznie wypisuje bzdury ze swojego profilu fb do Wildera myślałem,że ktoś sobie jaja tutaj robi :D chyba obydwoje nie dają rady z ciśnieniem.Przez chwilę sobie wyobraziłem jak żona Tysona Fury przed walką z Władimirem Kliczko pisze podobne idiotyzmy do Kliczko ale później pomyślałem nie no nie zrobiłaby takiej bzdury:) a to tylko gypsy :D :D"
---------------------------
Dziewczyna sie denerwuje, bo ona lepiej od Szpilki umie spojrzec na sprawę trzeźwo i wie co sie stanie. Kobiecy instynkt bojaźni przed niebezpieczenstwem (wiadomo, ze kobiety sa na to wyczulone, podstawą dla nich jest brak ryzyka, bezpieczenstwo i spokoj, nie lubia rywalizacji) robi swoje.
Ona bardzo mysle boi sie o Szpilke, stad te emocje i kolejne wykrzykniki w jej wypowiedziach.
Widziala kilka walk Wildera, zobaczyla z kim bedzie Szpilka walczyl i coz...
ona po prostu boi sie jak diabli i ma czego.
Bo z przekonaniem graniczacym z pewnoscia mozna powiedziec, ze Szpilka dostanie strasznie ciezkie bomby na twarz.
CO więcej, problem w tym, ze ze wzgledu na nawalnice Wildera, moze dostac takich bomb jedna za druga, bez ustanku.
Po prostu to bedzie zderzenie z lokomotywą
 Autor komentarza: kermitt
Data: 12-01-2016 02:04:58 
@santana
Co jest obciachowego we wstawianiu swojej foty z kobietą na fejsie? Ty jesteś jakiś walnięty?
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 12-01-2016 02:11:27 
Czy tylko dla mnie promocja tej walki jest żałosna ?
Zero face offów przed galą jedynie na ważeniu a stawką WBC jak dla mnie to w głowie sie nie mieści a zamiast tego jakieś konferencje telefoniczne które trwały po 40 min to już nie lepiej sie spotkać i zrobić to w 10/20 min ?
Zresztą to wygląda tak jak gdyby Szpilka stanowił zero zagrożenia dla Wildera i dlatego wcale nie promują w moim mniemaniu XD
No ale i tak powinni to robić podam znowu tutaj przykład Haye vs De Mori czy Łajdak vs Joshua gdzie rangi tych pojedynków są nie porównywalne a jednak mieli po 3/4 konfy itp.
Dlatego poruszyłem ten temat bo jest ciekaw tego faceoffu no ale na szczęście już do ważenia jak i samej walki zostało kilka dni które szybko zlecą.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 12-01-2016 02:14:11 
Kermitt - Myślę, że właśnie dziewczyna Szpilki sobie nie zdaje sprawy z tego bo mimo, że sie tam potrafi wypowiedzieć to bije od niej taka prostota wiejska teraz w tym Houston to oczywiście sie wyrobiła no ale iq jej nie przybędzie ...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 12-01-2016 02:34:03 
Szpilka juz nos ma nawet amerykanski jak prawdziwy bambo , widac ze musial zebrac po nim a tu jeszcze czeka crash test w tym tygodniu :) , jedno co ojca zdziwilo od razu na tym zdjeciu to gdzie kurw.. kaszkiet ?
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 12-01-2016 19:47:14 
No jeszcze 10 lat a nas "CZOŁOWY" ciężki Zimnoch dostanie w końcu walkę z kimś z TOP 100 na boxrecu ;d
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.