JUTRO WAWRZYK ZALICZY SZYBKI POWRÓT - POTEM WILDER?

Wobec słabej postawy Chrisa Arreoli, coraz realniejszych kształtów nabiera ewentualność, by to Andrzej Wawrzyk (29-1, 15 KO) stanął naprzeciw Deontay Wildera (34-0, 33 KO) w jego drugiej obronie tytułu mistrza świata wagi ciężkiej federacji WBC.

Karierę Andrzeja na ponad rok przerwał wypadek samochodowy. Ostatni raz zaboksował w marcu zeszłego roku, gdy rozbił Fransa Bothę, dlatego na szybko zorganizowano mu walkę. Już jutro w warszawskim Legia Fight Clubie spotka się z nieznanym jeszcze rywalem.

Na tej samej kameralnej imprezie wystąpi również Norbert Dąbrowski (17-4, 6 KO). Dystans - cztery rundy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: hms
Data: 20-07-2015 17:45:43 
Serio? Co to ma być? Pojedynek korespondencyjny z Powietkinem? Będzie laserowy pomiar czasu?
 Autor komentarza: Graham
Data: 20-07-2015 17:48:03 
Takie newsy z zawsze pojawiaja sie na prima aprilis :P Jesli dojdzie do tej walki to tyle wart jest Wilder ile jego przeciwnicy...

O a jak nie Warzyk to Kołodziej tez jest w HW
 Autor komentarza: Elzet
Data: 20-07-2015 17:48:15 
Hoho. Najpierw Povietkin, teraz Wilder, Wawrzyk jako jedyny z Polaków obecnie toczy walki ze najściślejszym topem swojej kategorii wagowej.
Pomiędzy Furym a Kliczko rozegra się walka o możliwość stoczenia walki z Andrzejem.

A tak na poważniej to Wilder raczej nie zapiszę się na trwałe w historii, a przede wszystkim w pamięci wybierając takich przeciwników...
 Autor komentarza: stm112
Data: 20-07-2015 17:59:10 
buhahahahhahhahahhaahhahahahaha. Chcą mu zdrowie zniszczyć ?? ;)
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-07-2015 18:01:52 
cyc chyba nie swoje dżinsy na to ważenie próbował naciągnąć.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 18:03:44 
Skąd będzie rywal? Bo chyba Węgier i Słowak to zbyt wysoka półka na ściąganie w dzień gali :)
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 20-07-2015 18:03:45 
ZART KOMEDIA
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 20-07-2015 18:04:35 
Hahaha, ten artykuł powinien się stać klasyką orgu. Czuć klimat, dobrze się coś takiego czyta :D
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 20-07-2015 18:06:43 
Już jutro w warszawskim Legia Fight Clubie spotka się z nieznanym jeszcze rywalem.



WOOOOW _ tak na powaznie????? :D czyli gosciu ktory dzien przed walka jest przetarciem cyca na wildera? :D

no spadne z krzesla :D
 Autor komentarza: malyboyy
Data: 20-07-2015 18:07:53 
Jutro cyc zawalczy oficjalny eliminator wbc z Charlie Zelenoff .
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 18:07:57 
Jaką wypłatę za takie coś zgarnie Stevan Cirok czy Anton Lascek? Zgrzewka piwa VIP z Biedronki wystarczy?
 Autor komentarza: matd
Data: 20-07-2015 18:10:42 
Na dzien przed walka dowiadujemy sie o ze bedzie walczyl. Malo to ,nawet pzeciwnik nie jest jeszcze znany...

A co do Wildera, to cos tam chyba Borek nabakiwal,ale ja bym do tego uwagi nie przywiazywal. Bo o ile nie zdziwil bym sie jakby go wzial sam Wilder,to o tyle ,zeby przystapic do walki o pas WBC trzeba byc w czolowej 15 rankingu.. Chociaz ostatnio Janik nie byl w 15 ,a walke z Drozdem dostal,takze juz sam glupi jestem.
 Autor komentarza: Lombard
Data: 20-07-2015 18:11:14 
Co oni chcą go zabić?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-07-2015 18:11:50 
Ten worek kartofli powinien walczyc z Artem Binkowskim , a nie z Wilderem.. Wilder straci u mnie reszte szacunku jak zawalczy z Wawrzykiem. Wątpie wogóle w to to jakaś tania plota.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 18:14:38 
Jak dojdzie do tej walki to cyc zrobi lepszego danca niz w walce z Bachtowem xd
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 20-07-2015 18:15:50 
ja pierdole teraz tak na serio:




nie zrobcie z chlopaka warzywa - zabroncie mu kurwa takiej walki!!!

on juz ma problemy z glowa i z mowieniem......a wy mu bardzei ciezkie ko chcecie zapodac (wy = wasyl czy tam kto ...haymon)
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 20-07-2015 18:17:18 
Wawrzyk - Wilder? W pierwszej chwili pomyślałem, że to głupi żart, a po chwili zrozumiałem, że to w sumie byłoby możliwe...

Ja rozumiem, że to tylko spekulacje i na prawdę nie chcę zostać źle zrozumiany, to nie jest tak, że próbuję teraz kogoś obrazić. Ale jakim cudem team Wildera może brać pod uwagę tą kpinę z obrazka powyżej, przecież on nawet nie wygląda jak bokser. Jeśliby do tej walki doszło to nawet nie chcę jej oglądać, przecież Wawrzyk mówi jak upośledzony, jemu się może jawnie stać krzywda, a przy okazji znowu przyniesie wstyd Polsce. Ja na miejscu Wawrzyka nie przyjąłbym tej oferty, za żadne pieniądze, ani pośmiertne odznaczenia. Nie rozumiałem czemu Wilder dostał walkę o tytuł mimo że bił samych bumów i nie rozumiem, czemu mając pas zaczął szukać wyzwań wśród niepełnosprawnych.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 18:17:56 
Dzięki wyborowi Wawrzyka, Wilder może pobić rekord najszybszej walki o pas mistrza świata wagi ciężkiej. Skoro walka Hide'a z Reed'em trwała 52 sekundy to walka Wilder vs. Wawrzyk może potrwać 20-30 sekund.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 18:18:31 
W pierwszej i w pierwszej minucie walki padnie jak kloda. Wiec duzego uszczerbku na zdrowiu po jednym strzale nie bedzie mial. Tak ze LegiaPany spokojnie :D
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 20-07-2015 18:19:24 
Ps: Let's go champ!!
 Autor komentarza: jimmyF
Data: 20-07-2015 18:19:50 
no to po wilderze, jak andrzej sobie na takim luzie przez 3 rundy walczył z Povetkinem, to zobaczycie jak zatańczy z Wilderem
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-07-2015 18:20:18 
WBC to ten syf co Wasyl ma tam grube wtyki, więc wszystko możliwe, ale myśle , że to wymyślił sobie dziennikarzyna Borek , który chciał zabłysnąć. Wilder da szanse spadającemu w dół Arreoli . To Meksyk przyjdzie dużo kibola będzie więcej sosu.Nawet mogą zrobic PPV z Arreolą. Łatwo ogra grubasa i to podejrzewam przez KO.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 20-07-2015 18:26:10 
Pffff.
Szczerze jestem i byłem spokojny o to z kim Wilder zawalczy gdyż i tak czeka na niego Aleksander Powietkin ale jeśli będzie to Wawrzyk...
No cóż...
Ciężko cokolwiek z siebie wydusić. Swoją drogą Wawrzyk zapisałby się w historii jako jeden z najwięcej zarabiających ogórków chyba ...
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 18:26:13 
@tronk

Zgadzam się - Przemek Saleta stwierdził, że mniejszy uszczerbek na zdrowiu pozostawia nokaut niż dawanie się bezlitośnie obijać przez 12 rund. Nokaut poczujesz przez chwilę, ale nie przyjmujesz 300-400 ciosów w ciągu ciężkiej walki. Dlatego twardoszczęcy pięsciarze mają większe powikłania zdrowotne, bo stoczyli sporo rund, w których przyjęli masę ciosów a ci ze szklaną szczęką nie przyjmują zbyt wiele. Posłuchajcie Przemka Salety bo zna się na tym, w końcu sam nie miał najlepszej szczęki i wszystko przegrał przez nokaut a jest do tej pory elokwentny i intelignenty.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-07-2015 18:27:45 
Niekoniecznie są zawodnicy co toczyli wojny i trzymają sie na nastolatkowie w wieku 70 lat. Zalezy od genów.
 Autor komentarza: hms
Data: 20-07-2015 18:29:27 
jimmyF
Czy tylko ja i wawrzyk nie pamiętamy 3 rundy? Wydaję mi się, że padł w drugiej
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 20-07-2015 18:30:02 
stm112, LegiaPany, Lombard,

generalnie się z wami zgadzam, również uważam, że to może być zbyt trudne zadanie dla Wilder'a. Jeżeli Cyc dobrze przyceluje Deontay skończy podobnie jak Najman. Jednak po tak długim obijaniu bumów przyszedł czas na weryfikację. Odważna, trudna decyzja ze strony promotorów obecnego (jeszcze) mistrza WBC.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 18:30:50 
@BYK

Wiesz, Przemek Saleta zapewne opowiadał to na swoim przykładzie i porównywał to do przykładu Andrzeja Gołoty (to było jakoś przed ich walką) i na podstawie tego przykładu można byłoby powiedzieć, że Przemek Saleta ma 100 % racji. Aczkolwiek zgadzam się, że wyjątki potwierdzają regułę.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 18:33:31 
BlancNort. Wiadomo, dlatego najlepiej cwiczyc defensywe a nie liczyc na twardy leb. Przemek tez slusznie powiedzial ze ze sportow walki najgrozniejszy jest boks dlatego ze najczestsza bita czesc ciala jest glowa. No zdarzaja sie przypadki np. Golota ktory najczesciej bil w jadra :V.
Saleta ma gadane.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 18:36:09 
@tronk

Swoje zdanie na temat Przemka Salety ostatnio zmieniłem i moja sympatia do niego rośnie. Przemek czasem chlapnie coś kontrowersyjnego i uszczypliwego, ale w środku zapewne jest lepszym człowiekiem niż taki Szpilka i Adamek, których kibice nie obchodzą tak bardzo jak mamona. Ponadto nie każdy ojciec oddałby nerkę swojej córce, bo są ojcowie, którzy biją i gwałcą swoje dzieci oraz stosują przemoc psychiczną. Dlatego jak Przemek coś powie to mam wrażenie, że on przynajmniej mówi szczerze i wiarygodnie.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 20-07-2015 18:36:19 
"Już jutro w warszawskim Legia Fight Clubie spotka się z nieznanym jeszcze rywalem."

No to będzie Andrzej zaskoczony jak zobaczy w dniu walki Witalija Kłyczkę krzyczącego "dawaj na ring". Będzie miał ciepło...
 Autor komentarza: santana
Data: 20-07-2015 18:36:55 
Jego karierę przerwał nie wypadek samochodowy tylko straszny wypadek w Rosji to było coś jak(czołówka z tirem):)
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 20-07-2015 18:37:33 
Walczył z Moliną to tym bardziej może wybrać sobie za przeciwnika Wawrzyka.
Oczywiście walka do pierwszej bomby Bronze Bombera.
 Autor komentarza: Zomol
Data: 20-07-2015 18:37:44 
Panowie z BOKSER.ORG proponuję zrobić sondę na stronie głównej, czy Andrzej Wawrzyk ma jakieś szanse w starciu z Wilderem, a następnie wysłać wynik do samego Wawrzyka. Toć to jest zabójstwo chłopa jeśli on wyjdzie do ringu z Wilderem. Andrzej Wasilewski tak dba o swoich zawodników??? Kpina. Róbmy petycję i sondę dla Wawrzyka zanim będzie wyglądał jak Mago!!! Szkoda poprostu człowieka, bo bokserem to on nie jest żadnym...
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 20-07-2015 18:42:03 
Up@ Wawrzyk raczej nie skończy jak Mago bo padnie po pierwszym mocniejszym ciosie wątpie aby ambicja poniosła go do przyjmowania przez choćby 6 rund bomb od Wildera.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 20-07-2015 18:42:20 
Przypomnę redakcji, że prima aprillis jest (jak sama nazwa wskazuje) pierwszego kwietnia.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 20-07-2015 18:42:54 
Wawrzyk ma większe cycki od Wildera, poza tym jest jaśniejszy, młodszy, lepiej mówi po polsku, jest na "ty" z Kołodziejem, pokonał Najmana, urodził się w Krakowie a więc musi być okrutnie twardy - biorąc wszystkie te atuty pod uwagę daję mu całkiem spore szanse.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 20-07-2015 18:44:43 
Andrzej to się może czasem własną pięscią zabić podczas treningu,a tutaj nagle czytam że możliwe jest ze wyjdzie do Wildera!!!Ludzie nie róbcie kpiny z poważnego portalu,,i piszcie raczej fakty,a nie mity które nigdy nie dojdą do skutku,,na dzień dzisiejszy przy mizerocie polskiej wagi ciężkiej to mamy dwóch zawodników których można nazwać bokserami wagi ciężkiej jest to Szpilka i Wach,,reszta to wielka pomyłka.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 18:47:43 
Blanc ja go zawsze szanowalem. A lubie go tez za to ze jako nieliczny potrafi zhejtowac kogos z klasa. I ten jego usmich kpiny. No ale o takich patologiach szkoda pisac. Kara smierci za takiego cos. Dodam jeszcze ze bedzie mi szkoda Salety patrzac jak dostaje lomot od Adamka.
 Autor komentarza: Enginer86
Data: 20-07-2015 18:48:10 
Jego karierę przerwał Sasza a nie wypadek samochodowy.
 Autor komentarza: matd
Data: 20-07-2015 18:49:57 
Wracajac do tej walki jutrzejszej,to przepraszam bardzo ,ale czy nazwisko przeciwnika zostanie podane po pojedynku ??

Nieważne jakiekiego buma mu dadza,ale na dzien przed walka chyba można by znac nazwisko.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 18:52:18 
@tronk

Przemek Saleta ma duże szanse wygrać z Adamkiem. To już nie jest ten sam Adamek co kiedyś, jego postawa w walce ze Szpilką była okropna, a lepszy już nie będzie. Natomiast widać, że Przemek Saleta przeżywa teraz swoją drugą młodość i skoro przyjął walkę z Adamkiem to znaczy, że czuje się na siłach. Jak dla mnie po 10 rundowej walce Adamek wygra zaledwie 96-94 z Przemkiem Saletą.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 18:54:39 
Ekskluzywna wypowiedz dziennikarza ktory zajmowal sie Cycem po walce z Povietkinem.

-Nawet podczas sparingów był ciężko nokautowany to raz, a pogłębiająca się wada wymowy to dwa - wyjaśnia dziennikarz. W dodatku skoro on nawet jest nokautowany w sparingach, to mózg jest narażony na poważne problemy.
 Autor komentarza: MalcolmX
Data: 20-07-2015 18:57:31 
Ale się dajecie robić jak dzieci ... To naprawdę niesamowite, że większość dała się nabrać mimo ewidentnie prześmiewczej formy artykułu ... którego źródłem jest równie szyderczy wpis Borka na Twitterze. Wojna na linii AW - POLSAT nabiera kolorów ... Oczywiście całym sercem za POLSATEM.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 19:00:58 
Nie zgodze sie. Ostatnia walke mial 2 lata temu z Golota ktory nie oszukujmy sie jest juz workiem treningowym od bardzo dluga. A jednak Przemkowi urywal czesc rund. Ale sie nie dziwie Saleta tez ruszal sie jak mucha w smole 0 dynamiki, brak nog.
Po drugie nie wiem czy trenuje systematycznie. Adamek bedzie duzo szybszy a w walce ze Szpilka pokazal ze potrafi jeszcze walczyc mimo ze to juz nie on.
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 20-07-2015 19:02:18 
coolpix

"cyc chyba nie swoje dżinsy na to ważenie próbował naciągnąć."

dzinsy sa jego a to co powyzej to ochraniacz juz przygotowany na jutro.

walka calkiem mozliwa. wilder bedzie chcial usadzic andrzeja szybciej niz zrobil to povietkin.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 19:03:43 
@tronk

Saleta regularnie trenuje, chodzi po górach, wszedł na 30 piętro Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, prowadzi zdrowy i aktywny tryb życia. Ponadto Adamek ma ponoć zacząć 1 sierpnia obóz przygotowawczy z Gmitrukiem i Rogierem a Przemek jak tylko się dowiedział o ewentualnej możliwości walki z Adamkiem zaczął już ciężko trenować i się przygotowywać. Także myślę, że Przemek ma całkiem duże szanse na zdetronizowanie Adamka. Jakby Przemek pokonał Adamka to chyba będzie można spekulować nad tym, że Przemek jest co najmniej numerem 2 w historii polskiego p4p (po Darku Michalczewskim).
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 19:09:37 
Myslisz ze postawilo by go to przed Golota? stoczyl 2 walki o mistrzostwo i to 2 "wygrane" gdyby nie psychika ;/ w sumie z dosc nafastfoodowanym Bowem. No i oczywiscie, ja bym go nie dal przed Adamkiem. Mistrz swiata w 2 kategoriach. A saltea o ile dobrze Pamietam to mistrz europy. Malo osiagna.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 20-07-2015 19:11:16 
a ja mysle ,ze Andrzej powinien odpuscic i wziac ze trzy walki na przetarcie ,na Wildera to on jeszcze gotowy nie jest.Szanse na walke sa duze ,bo Wilder trzyma poziom i Andrzej jest pod tym wzgledem idealny ,a i Wasyl go chyba pod taka okazje chodowal .Wawrzyk powinien popracowac glownie nadd kondycja i praca nog ,aby byc nieuchwytnym ,no i ,bedzie musial cos wymyslec ,bo trudno zadawac ciosy bedac odwroconym plecami przez wiekszosc walki ,moze z cyca
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 19:12:48 
A co do Darka to on dla mni kpina. W osiagnieciach to tak, najlepszy. Ale jak bokser przeciez unikal najlepszych i wiekszosc walk to z noname. Tzn prawie wszystkie.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-07-2015 19:16:24 
Mnie ciekawi jak Saleta koksi z jedną nerką i do jakich mozliwosci próbuje swój organizm.. Koleś jest wiekszy teraz niż jak miał dwie..
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 19:17:24 
@tronk

Jakby 47 letni Przemek Saleta pokonał jeszcze nie tak starego Adamka to co by z nim zrobił Przemek z walki z Luanem Krasniqi? Oczywiście, że postawiłoby go to wyżej od Adamka. A co do zestawienia z Gołotą to Przemek Saleta pokonał w bezpośredniej walce Andrzeja Gołotę, który był dotychczas uważany za najlepszego polskiego ciężkiego w historii. Ta walka toczyła się właśnie o miano najlepszego polskiego ciężkiego w historii wagi ciężkiej.

Można krytykować Darka i zarzucać mu, że unikał RJJ (bo nikogo poza nim nie unikał) to nie można mu odmówić tego, że pokonał z Polaków najlepszych rywali - Gracciano Rochigiani, Virgill Hill, Derric Hammond, Drake Thadzi, Montiel Griffin, Richard Hall, Joey de Grandis. Jak dla mnie Darek Michalczewski to numer 3 w historii wagi półciężkiej zaraz po Archie Moore i Royu Jonesie Jr.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-07-2015 19:23:28 
Z Hillem byla dobra walka.. Pamietam tez walke z Hallem , który był wtedy groznym bombardierem..Darek zamęczał z premedytacja w ringu jak Kliczko rywali walił w nich ciosy non stop , że w koncu mieli dość.
 Autor komentarza: BlancNort
Data: 20-07-2015 19:26:17 
Darek Michalczewski zrobiłby z Adamka sieczkę w ringu.
 Autor komentarza: rafaljanek
Data: 20-07-2015 19:27:17 
Ten NEWS już został klasykiem
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 20-07-2015 19:40:20 
Andrzeju, zdrowie jest tylko jedno. Dlatego nie bądź zbyt bezlitosny dla Wildera, skończ go jednym ciosem i nie urządzaj krwawych igrzysk. Chłopina ma dla kogo żyć.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 20-07-2015 19:44:12 
Do walki Gołota -Saleta miało dojść jak pamiętam w latach 90-tych,ale w tamtych czasach Andrzej walczył z najlepszymi na Swiecie a Saleta nie zasłużył sobie na taki pojedynek.Gdyby jednak doszło do tego starcia Saleta zostałby ciężko znokautowany.Na gali Polsat Boxing Night Saleta pobił Gołote który był cieniem samego siebie,a spowodowala to niewątpliwie ciężka kariera i same dwie walki z Ridickiem BoW które znacznie pozbawiły ich obu wiele zdrowia,,Gołota przy Salecie prezentował się jak by miał z 20 lat więcej ale taki jest Sport.Co do walki Saleta-Adamek to każdy kto choć odrobine zna się na Boksie to przyzna szczerze Saleta w tej walce nie powinien istnieć,ta walka to cyrk w którym chodzi o pieniądze,,Saleta nigdy poziomem nie zbliżył się nawet to Wacha,Wawrzyka,Rekowskiego,nie wspomnę już o Adamku bo dzielą ich lata swietlne..Do dziś dziwi mnie jak facet który ma prawie 50 lat i ciężko go nazwać bokserem dostał walke z człowiekiem który jeszcze nie dawno był na szczycie rankingu wagi ciężkiej,i walczył o mistrzostwo swiata z Vitalijem Klitschko.
 Autor komentarza: trucker
Data: 20-07-2015 19:45:28 
O ja pierdoleee.....Niemoge...Trzeba będzie chyba zmienić obywatelstwo albo przyjąć na klate kolejny wstyd...

Wawrzyk to będzie warzywem dla Widlera..Tak samo jak był dla Povetkina...Boze czy ty to widzisz...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-07-2015 19:46:43 
A kto to jest Rękowski , że Saleta nie zbliżył sie nawet do jego poziomu?Dywizjon 303 widze , że bujasz w chmurach jak chłopaki z dywizjonu.
 Autor komentarza: trucker
Data: 20-07-2015 19:53:10 
dywizjon303..

Siema kolego...

Jezeli chodzi o walke Adamka z Saletą to nie dziw się temu zestawieniu...

W tej walce chodzi tylko o to by Adamek pożegnał sie z kibicami a więc rywal został dobrany pod niego...Przecież każdy wie że Saleta nie dorasta do pięt Adamkowi...i że nie ma szans w takiej walce...Saleta wziął tą walke bo chce dorobić sobie a zresztą Saleta to jest celebryta i on łyka wszystko co mu zaproponują włącznie z takimi programami które robią z niego idiote...Chłop sobie w ten sposób dorabia...Saleta to dobry rywal marketingowo bo gwarantuje dobre pieniądze i nie stwarza żadnego zagrożenia...Dla Adamka który kończy kariere rywal jak w morde szczelił....PZDR
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-07-2015 19:54:26 
WŁASNIE DLA TAKICH NEWSÓW I KOMENTARZY JESTEM WIERNYM UŻYTKOWNIKIEM BOKSER.ORG XDDD
 Autor komentarza: trucker
Data: 20-07-2015 19:57:23 
W tej chwili rekowski pewnie by pokonał Salete ale jak Saleta był w primie to pamiętaj że był Mistrzem Europy wiec to już coś znaczy...Osiągniecia Salety są większe niż jakiegoś Rekowskiego który pokonał cień Sosnowskiego..A w walce Gołoty z Saletą to obaj byli cieniami siebie z przed lat tyle że Gołota zdecydowanie szybciej sie postarał i prawda że w latach 90 gdyby doszło do walki Salety z Gołotą gdzie obaj byli w swoim primie Gołota by znokautował Salete...
 Autor komentarza: trucker
Data: 20-07-2015 20:00:11 
BlancNort..

A twój mózg robi z ciebie sieczke...:)

Michalczewski to był Niemiec i walczył na Niemieckich zasadach...,,Jak mnie nie znokautujesz to przegrasz,,
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 20-07-2015 20:12:37 
trucker..tutaj musze się z Tobą zgodzić ze Saleta to celebryta i rywal raczej marketingowy..Ale przeanalizuj z kim znaczącym Saleta wygrał z kim takim w ogóle spotkał się w ringu,,mistrzostwo Europy zdobyte przez niego zogórkiem Krasniqi
 Autor komentarza: pinczorio
Data: 20-07-2015 20:17:42 
BEKA!

Matys, skonczylem dzisiaj Utopie. teraz chyba Black Mirror.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 20-07-2015 20:19:47 
Pojde tez o krok dalej,,i powiem ze jeżeli doszło by do walki Saleta-Najman której saleta odmowił,,to Najman bez trudu masakruje Przemusia
 Autor komentarza: samqualis
Data: 20-07-2015 20:19:53 
bumobijca w formie
na celowniku kolejny bum
hahahhaa
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-07-2015 20:22:35 
@pinczorio

Ja się zatrzymałem z Utopią, bo miałem sporo boksu do nadrobienia przez weekend, a jeszcze została mi i tak walka Crolla-Perez :P
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 20:26:44 
Ale jak tak ogarniam, to my mamy switnych piesciarzy. Masternak, Cyc, Kolodziej ktory do HW przeszedl zeby zdetronizowac Wildera i Kliczke. Kostecki 5 krotny mistrz swiat :V WBF, IBC, WBFED, WBC Baltic i inter WBA.
Glowka ktory bedzie walczyl o mistrzostwo swiata, to ze padnie do 4 rundy to nic nie zmienia.
Glazewski ktory pokonal RJJ ktorego unikal Daro Michalczewski. No i Pawel tez dal dobra walke Juergenowi :x. Jest w czym wybierac, jestem dumny. A zapomial bym o switnym Jonaku kroty jeszcze nie walczyl z zadnym przecietniakiem.
 Autor komentarza: Yeahsure
Data: 20-07-2015 20:27:24 
29-01 15 ko mroczne barwy plakatu ja to widze ...
jak ulal pasowac bedzie do drzwierzy jakiejs stodoly w alabamie.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 20:29:06 
Co do serialow to polecam The Walking Dead.
 Autor komentarza: skud
Data: 20-07-2015 20:31:34 
Snara przywiezie dwoch bokserow,kasa na zarcie sie konczy wiec trzeba ,gdzies dorobic.To ,raczej powinien nazywac sie sparing.Wach ,tez jedzie na rewanz do Wlada,wtedy Kliczko sie zalozyl ze Mariusz przegra przez KO ,wiec teraz rewanz.Wlad chce sie odegrac.Mariusz wedle umowy bedzie markowal Taysona Fury i bedzie zadawal po dwa lewe proste,macane a w zamian bedzie otrzymywal jaba na swoja ''tytanowa szczeke'' itd....
 Autor komentarza: trucker
Data: 20-07-2015 20:47:31 
dywizjon303...

Może Saleta nikogo wybitnego czy na światowym poziomie nie pokonał ale zeby zdobyć Mistrza Europy to już trzeba jakiś tam poziom prezentować...Doszedł do tej walki i ją wygrał...Przeciwnicy byli jacy byli,nie byli to wirtuozi bokserscy ale opór Salecie jakiś tam postawili a Saleta na ich poziomie okazał się lepszy...Poziom Europejski albo zbliżony do Europejskiego prezentował...Oczywiście że Gołota to zupełnie inna bajka..Gołota walczył w czasach gdzie waga ciezka była bardzo mocno obsadzona i bardzo popularna i pomimo tego był i obracał sie w czołówce przez pare lat...Czterokrotny pretendent do MŚ to o czymś świadczy....Moim zdaniem powinien być MŚ bo Remis z Ruizem był krzywdzący..Tą walke Gołota wygrał...

ttrroonnkk..

Ty sie nie dziw Jonakowi że nie walczy z najlepszymi..Wszyscy najlepsi wraz z Flodem Meyweatherem i Pacmanem go unikają..:) To nie jego wina..Urodził się z tak dużym talentem że nie ma na niego mocnych...:)

Nie kpij z Głażewskiego...Przecież on w walce Jurgenem zadał w pierszej rundzie więcej ciosów niż Pacquiao i Morales w swoich 3 walkach...A zresztą on ma ksywe Głaz..A jak wiesz Głaz to twardy kamień..i taki jest Paweł.
Jego w walce z Brahmerem poprostu ugryzł komar i dlatego sie tak zwinął..Ten cios Brahmera nie zrobił na nim wrażenia...Mówił tak później na konferencii..Ja mu wierze:)
 Autor komentarza: basu00
Data: 20-07-2015 20:55:48 
Ale kurna jaja...jest to możliwe bardzo ale czy potrzebne...boże...
 Autor komentarza: basu00
Data: 20-07-2015 20:57:54 
Trenowałem kiedyś z Andrzejem i życzę mu zwycięstwa ale on nigdy do czołówki nie będzie należał jak kołodziej nie umieją przyjąć ciosu...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 20-07-2015 21:00:12 
Reasumując: Jutro na rozgrzewkę no name, później na przetarcie Wilder a dalej to juz tylko sky is the limit
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 21:16:36 
To co to za hala ze komary wlatuja. To byl spisek niemcow, celowa wprowadzili komara ktory zostal wytresowana i zaatakowal Glaza. To moze byc to xd. Na poczatku myslalem ze mial grype zaladkowa i dostal sraczki.

A jezeli chodzi o Wildera to Cycu i Kolodziej maja swietny pomysl. Pawel przeszedl do HW a Wawrzyk moze po tej walce zawalczy z Deontayem a to sprawa oczywista i cyc rozprawi sie z nim max do 6 rundy, po ostatnich walkach widac ze Andrzej jest innym bokserem, lepszym. Wtedy Wilder wysiadzie psychicznie, juz nie bedzie tym samym fighterem i bedzie szukal jakiegos slabszego boksera na przetarcie mozliwe wtedy ze wybierze Kolodzieje a Pawel tez powinien z nim wygrac, jeszcze nie bedzie go docenial czarnoskory. I to bedzie dobra odbudowa dla Kolodzieja. Tak wiec trzymac kciuki i oby poszlo po ich mysli.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 20-07-2015 21:32:09 
Zadławiłem się piwem. Wy tak na serio? Wawrzyk - Wilder? Wielki miszcz z tego bombera, większy opór miał chyba ze strony tego dzieciaka z internetu.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-07-2015 21:34:44 
Wawrzyk musi tylko poprawić obręcz barkową i zapuścić wąsa i ma szansę z Wilderem.
 Autor komentarza: CELko
Data: 20-07-2015 21:35:44 
Dobry ten Wawrzyk ledwo dostał KO, wraca wygra dostanie Wildera.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 20-07-2015 21:37:48 
Chyba to nie jest zapowiedz tych tlustych lat w hv za rzadami Wildera,ciekawe jak sie wymiga od Povietkina
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 21:42:29 
Nie wymiga sie, jak bez porozumienia to przetarg a jak nie to po pasie, a tego Wilder nie bedzie chcial.
 Autor komentarza: Olaf
Data: 20-07-2015 21:43:54 
@Blacknort

Przestań, proszę wypowiadać się nt walki Adamka z Saletą w każdym temacie, bo już ujawniłeś się, że Twoją jedyną motywacją w kibicowaniu "Przemkowi" są poglądy polityczne. Skończ już i idź sobie na onet, bo tam są podobne do Ciebie lemingi i podobny poziom dyskusji.

Co do Wawrzyka, to walka z Wilderem - o ile do niej dojdzie - przypominać będzie pojedynek Andrzeja z Najmanem, tyle, że role się odwrócą.
 Autor komentarza: trucker
Data: 20-07-2015 21:45:09 
Powiem ci Throonnkk że masz dojścia do tajemnych akt Warzywa i Kolodzieja..Rozpracowałeś niezły spisek....Szacun dla ciebie...Nie podejrzewałem Cyca i Kołodzieja o tak perfidne kłamstwa...Ci gladiatorzy dwaj specjalnie przegrali swoje najważniejsze walki by uśpić nadzieje kibiców...Właśnie jak Warzywo padało przy Povetkinie miałem przeczucie że on się podkłada...A gdy Kołodziej padał po lewym sierpowym na powtórkach jasno widać że gdy nadchodził lewy sierpowy Lebiedieva to Kołodziej opuścił ręke i wycelował szczęką w rękawice Denisa żeby było wiarygodnie...A to wszystko było tylko podkładką przed tym co się będzie dziać..Dzięki za rozjaśnienie rozumu..
I oto w ten sposób w ciągu roku bedziemy mieć dwóch mistrzów świata wagi ciężkiej...Hmmm nieźle to wymyślili..
A to wiem dlaczego Kliczko wybrał Furego...Bo ucieka przed Wawrzykiem...
 Autor komentarza: rtg981
Data: 20-07-2015 21:46:03 
Jeszcze nie dawno tutaj na orgu co nie którzy pisali w żartach właśnie o tym zestawieniu. A tu jednak. Tym bardziej że jak dla mnie to nadal jest żart bo nie wiem jak inaczej takie zestawienie nazwać.

Życzę Andrzejowi wszystkiego dobrego (zwłaszcza zdorwia), mam nadzieje że uda mu się chociaż przyzwoicie zaprezentować. Nie ma co Cyca winić bo z porządne pieniądze to nawet ja wyszedłbym do Dzikusa. Nie zmienia to jednak faktu że Wawrzyk po prostu na walkę o pas w żaden sposób nie zasłużył.W dodatku można się obawiać że znowu będzie wstyd i właśnie dla tego bardzo bym chciał żeby do tej walki nie doszło.

I co teraz z tymi słynnymi komisjami bokserskim w USA? Nie powinni tego akceptować. Pomijając że taka obrona jest uwłaczająca dla bodajże najstarzej i najbardziej prestiżowej federacji boksu zawodowego to Cycowi na prawde może się stać krzywda.
 Autor komentarza: trucker
Data: 20-07-2015 21:51:56 
Wawrzyk może wszystko...Tylko on potrafi podrapać węża pod pachami...:)
 Autor komentarza: osieml
Data: 20-07-2015 21:53:09 
coraz gorzej z tym boksem, muszę się bardziej zainteresować UFC, tam chociaż mamy naszą Asie :)

I jak tu wierzyć, że boks to jeszcze sport ? Jak można z takim tłustym ciałem cokolwiek zrobić, bez przesady, obojętnie co je, ale jeśli jest zawodowym bokserem czyli trening, trening, trening to ta sylwetka powinna być dużo lepsza, jakby brzucha nie wciągnął to już w ogóle tragedia.

Z Kołodziejem mogą walczyć na gali Najmana, dalej ich nie wysyłać:)
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 20-07-2015 22:06:46 
Trucker Napisalem to na bokser.org bo jestem z nia od poczatku przygody z boksem, duzo nauczylem sie dzieki userom i newsom. Dlatego napisalem to tutaj zeby sie odwdzieczyc :) nmzc. No kliczko sam podobno mowil ze nie chce Wawrzyka bo on specialnie sie podlozyl zeby pozniej jego wybrac na dobrowolna obrone :V.

Mam pytanko, offtop. Kosteckiego zawiesili ?
 Autor komentarza: rtg981
Data: 20-07-2015 22:06:53 
A najbardziej wkurza mnie to że w Polsce jest paru przyzwoitych pięściarzy. Nawet w ciężkie moglibyśmy kogoś w miarę przyzwoitego na Wildera wystawić. Np. wpsominany Rex, Wach (z dzikim bardzo chętnie i nie bez szans),nasz mały grubasek walczący pod Hamerykańska flagą, nawet Git czy Zimnoch, k*urwa nawet Izu byłby trafniejszym wyborem. Cyc to jedna z najgorszych możliwość. No ale cóż marketing i układy się liczą, zawsze mogło być grzej. Włodka Letra mogli w to wciągnąć:D


PS.
Na boxrec jest już wprowadzony jutrzejszy rywal naszego pretendenta. Niesamowity czarodziej ringu Patryk Kowoll o rekordzie troch maskującym jego umiejętności 3-14-0 (2KO)
 Autor komentarza: trucker
Data: 20-07-2015 22:13:21 
ttrroonnkk..

Tak zawiesili na 2 lata...Można by powiedzieć że zakonczyli mu kariere a raczej sam sobie zakończył...

Wasyl nie chce mieć nic wspólnego z Kosteckim...Tak mówił w wywiadzie...

Tak w sumie ciekawe co robi nasz samozwańczy mistrz 5 kategorii...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-07-2015 22:22:54 
Te zdjęcie Wawrzyka na górze...miażdży....:(
Miazga,tragedia,armagedion...
Pytam : co to jest?
Jak ten uprawiający sport chłop wygląda? to jeszcze zawodowo i profesjonalnie uprawia...:(

Tragedia.
 Autor komentarza: trucker
Data: 20-07-2015 22:25:12 
Autor komentarza: rtg981Data: 20-07-2015 22:06:53
Na boxrec jest już wprowadzony jutrzejszy rywal naszego pretendenta. Niesamowity czarodziej ringu Patryk Kowoll o rekordzie troch maskującym jego umiejętności 3-14-0 (2KO)
x
x
x
No to dobre przetarcie przed Widlerem..xD
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-07-2015 22:27:01 
Ja wiem, wiem, że zdarzali się troszku spaśli zawodowi sportowcy w sztukach walki, ale to nie dość, że wyglądali i tak lepiej to były to wyjątki i przypadki skrajne.
No chyba, że sumo....
 Autor komentarza: rtg981
Data: 20-07-2015 22:29:12 
@LennoxLewisLion

Wawrzyk ostatnio poprawił trochę muskulaturę. Nie wiem czy oglądałeś walkę z Bothą. Wyglądał całkiem przyzwoicie, bez szału ale przyzwoicie. Ciekawe czy po wypadku na nowo się nie zapuścił.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 20-07-2015 22:35:57 
mam nadzieje ,ze Andrzej tutaj nie wchodzi i nie czyta ,a tak swoja droga chyba zaczynam rozumiec Wasyla.Wprowadzajac cenzure i szlaban dla bokser.org ,to nic innego jak dbanie o forme psychiczna swych zawodnikow
 Autor komentarza: rtg981
Data: 20-07-2015 22:38:39 
zeitgeist

Silny szukałby w tym motywacji, słaby się tylko zdołuję.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 20-07-2015 22:44:30 
wlasnie zauwazylem

* "ktory dzien przed walka NIE JEST JESZCZE ZNANY....." *


:P
 Autor komentarza: Raaadziu
Data: 20-07-2015 22:45:16 
Promotor ma w dupie jego zdrowie. Wpierdol od Saszki nie pomogl mu w jego jąkaniu. Wpierdol od Joshuy pozbawi go mowy... Ten gosc ma problemy neurologiczne i kto tego nie widzi to jest slepy... Z czym stary 46 letni Botha do takiego Herkulesa i atlety jak Joshua? Wawrzyk ledwo nogi wyleczyl, ale promotor juz wyczul kase i ma wyjebane, ze chlop jeszcze 2 takie walki pocisnie i bedzie Parkinsson...
 Autor komentarza: Raaadziu
Data: 20-07-2015 22:47:07 
Wildera mialem na mysli przepraszam. Wacha Wilder nie wezmie bo by brown bomba dostal po ryju i by zrobil brown gowno
 Autor komentarza: Raaadziu
Data: 20-07-2015 22:47:29 
Wilder*
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-07-2015 22:50:18 
@rtg981

Nie oglądałem,teraz pusciłem na necie i .... źle,dalej źle i licho,bardzo licho to wygląda i zawsze wyglądało,a poza tym chłop nie ma przysłowiowych "jaj" ,czyli predyspozycji do bycia mistrzem świata ,bycia najlepszym pięściarzem na świecie,czyli agresywności i siły ciosu,twardości i odporności na ciosy,chęci zwycięstwa za wszelką cenę do upadłego, instynktu walki ,chyba,że pójdziemy w inną stronę i weźmiemy super technikę dzięki, której przechytrzył by silniejszych fizycznie oponentów.

Niestety tego wszystkiego brak.
 Autor komentarza: matd
Data: 20-07-2015 22:51:17 
A tu sie Wawrzyk nie wychylal po wypadku tyle czasu, i raptem wyjdzie taki wyzylowany atleta, z szybkoscia i dynamika Joshuy i obrona Mayweathera :D

A tak na serio ,to to jakas prowokacja. Nie ma szans na walke Wilder vs Wawrrzyk. Bo kto w Stanach oprocz Szpilki i jego dziewczyny wie kto to jest Wawrzyk ?? Nawet Fonfara pewnie by sie podrapal po czole w ramach zastanawiania..

No juz Wilder i jego Team takiej przeginki nie zafunduja.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 20-07-2015 22:52:30 
Wawrzyk weźmie ze 100k zielonych nie ma co sie dziwić ze wyjdzie na jednego strzała. Ale Wilder ? Co za wstyd ! Juz widzę jak kpi z niego Fury haha.
 Autor komentarza: matd
Data: 20-07-2015 23:00:46 
BoxRec podaje ,ze Patryk Kowoll dla Wawrzyka.
 Autor komentarza: rtg981
Data: 20-07-2015 23:16:24 
@ LennoxLewisLion

To teraz puść sobie dla porównania walkę z Saszą. Na pewno zauważysz różnicę. Wawrzyk jest wyraźnie mniejszy,truchlejszy. Z Bothą wygląda znacznie lepiej i ma wyraźnie więcej "mocy" i agresji ale nadal jest otłuszczony i taki ślamazarny. Po prostu przeciętniak.

Co do tego że Cyc to nie materiał na mistrza nie ma co dyskutować. To tak jakby napisać ze słońce wstaje na wschodzie. Oczywista oczywistość. JA to mam nawet wątpliwości że jest to pięściarz wyróżniający się na krajowym podwórku. Może i był mistrzem Polski w wadze ciężkie ale wywalczył ten tytuł w walce z... Najmanem!

Po resztą jak już pisałem parę komentarz wyżej o wiele bardzie cenie innych polskich pięściarzy wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-07-2015 23:35:01 
@ rtg981

No tak z "Sasha",ma te "cycki" "niby","delikatnie" mniejsze...
Zgadza się...;-)...:-(
Pzdr.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-07-2015 00:41:45 
Wawrzyk to nastepca Goloty-tak mowili o nim przed walka z Najmanem.
I ja w to wierze.Dajcie mu troche czasu,w Stanach jego kariera nabierze rozpedu.
Ma szanse zostac mistrzem,a jak to zrobi to zunifikuje tytuly.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-07-2015 00:45:42 
Andrzej Wawrzyk Andrzej,
Andrzej Wawrzyk Andrzej......
itd
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 21-07-2015 00:58:01 
Wiekszego wstydu na antenie jak z povetkinem nie bedzie , amerykanie nie zaspiewaja jak ruscy komentatorzy czysta polszczyzna refren piosenki lady pank - mniej niz zero :)
 Autor komentarza: antyMILITARIA
Data: 21-07-2015 11:25:19 
Meehaw

"No to będzie Andrzej zaskoczony jak zobaczy w dniu walki Witalija Kłyczkę krzyczącego "dawaj na ring". Będzie miał ciepło..."

Jak dotąd komentarz dnia :)...

P.S. Raz po raz tu się ktoś wypowie, że boks to sport nieprzewidywalny. Zobaczymy ;)...
 Autor komentarza: bartekblin99
Data: 21-07-2015 14:04:12 
mozna mu dac troche czasu na operacje WYMIANY SZKLANEJ SZCZEKI NA TYTANOWA ! jesli tego nie zrobi to zostaje mu isc w jakims klubie na bramkaza sie zatrudnic,ale co ja pisze to tez moze byc zbyt niebespieczne jak mu ktos zajebie to bedzie po zawodach znow zacznie tanczyc jak INDJANIN . moja rada jednak jakas praca w biuze oczywiscie ze spokojnymi ludzmi (bo w pracy tez do bojek dochodzi)i moze byc ciezki nokaut !Ha Ha Ha Ha !!!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.