ESPN: ADAMKOWI ZOSTAŁ TYLKO KIMBO

Tomasz Adamek (49-4, 29 KO) zadeklarował po porażce z Arturem Szpilką (17-1, 12 KO), że kończy bokserską karierę. Zdaniem eksperta ESPN-u Briana Campbella to dobra decyzja, bo z obecnymi możliwościami niespełna 38-letniego "Górala" stać co najwyżej na rywalizację z przeciętniakami wagi ciężkiej.

W środę Campbell brał udział w cotygodniowym czacie z kibicami szermierki na pięści. Jeden z nich zapytał, czy to już koniec Adamka.

- Prawdopodobnie tak. Została mu ewentualnie walka z Kimbo. Chociaż, gdy dobrze się nad tym zastanowić, chyba nawet to nie – odparł amerykański dziennikarz, nawiązując do byłej gwiazdy internetu, a później zawodnika UFC i zawodowego boksera.

Zobacz też: ESPN CHWALI SZPILKĘ

Adamek, który przegrał ze Szpilką jednogłośnie na punkty, wielokrotnie powtarzał, że na ring już prawdopodobnie nie wróci. Zostawił sobie wprawdzie małą furtkę, ale z pewnością nie dla Slice'a.

- Jeżeli coś może mnie skusić, to dobra oferta finansowa. Walczyłem całe życie i jeśli dobre pieniądze pojawią się na stole, mogę wejść do ringu. Inaczej to nie ma sensu – mówił niedawno w rozmowie z Przeglądem Sportowym.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 20-11-2014 13:31:04 
Niech pojezdzi za Kliczkiem i pokrzyczy do niego. To ostatnio modny patent na emeryturke.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 20-11-2014 13:33:49 
ByWayOfKnockout

Dobry pomysł hehe:)
 Autor komentarza: SugarRayRobinson
Data: 20-11-2014 13:51:03 
może zmiana trenera wykrzesałaby z Tomasza siłę, na jeszcze 2-3 dobre walki ale to tylko marzenia. Roger jest nietykalny :)
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 20-11-2014 14:29:54 
Prawda jest taka, że w 2009 roku Adamek pokazał, że nie liczyły się dla niego sukcesy sportowe tylko kasa. W 2011 roku pokazał to drugi raz gdy mówił, że może walczyć z Kliczko nawet bez pasa bo się on dla niego nie liczy.

W cruiser pewnie od 2008 (wygrana z Cunnem) do 2012 może 2013 niepodzielnie by panował i nawet może by zunifikował tytuły a kasa też by mogła być dobra bo nawet Diablo zarobił sporo na walkach z Greenem, Czakijewem czy Drozdem i to zarobił znacznie więcej niż Adamek za walki z Arreolą czy Glazkovem a nie ukrywajmy poza tymi dwiema walkami Adamek oprócz walki z Kliczko wiele nie zarobił bo były to wypłaty rzędu 250-300tys USD. Jeszcze dokładnie nie pamiętam ile miał za walkę z Chambersem. Gdyby Adamek miał 2-3 tytuły a walczył w USA to na pewno miałby wypłaty większe niż Włodarczyk czyli ponad 1.000.000 USD ale nie chciało mu się być cierpliwym i dziś się o nim nie mówi jako Absolutnym mistrzu Cruiser tylko jak o pazerniaku. Ostatnie zdanie tylko to potwierdza.

"Jeżeli coś może mnie skusić, to dobra oferta finansowa. Walczyłem całe życie i jeśli dobre pieniądze pojawią się na stole, mogę wejść do ringu. Inaczej to nie ma sensu"

Podsumuwując "Możecie obić mi ryj ale dajcie dobrą kasę"
 Autor komentarza: maro1988
Data: 20-11-2014 14:39:23 
Paulpolska

Adamek do walki o tytuł raczej juz nie dojdzie a zarobic dlaczego nie moze?? Wychodze do ringu nazwisko mam a za dobre nazwisko w ringu sie dobrze płaci to ja rozumie Tomka wychodze ale kasa dobra musi byc .Za worek cukierków chyba i ty Paulpolska bys nie wyszedl do ringu ????
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-11-2014 14:40:21 
utor komentarza: ByWayOfKnockout
Data: 20-11-2014 13:31:04
Niech pojezdzi za Kliczkiem i pokrzyczy do niego. To ostatnio modny patent na emeryturke.


Stary nie znam cie ale cie lubie xD 10/10
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2014 14:48:03 
Boks zawodowy wlasnie po to jest zeby zarabiac kase Paul.Pomyliłes boks zawodowy z amatorką..Tak naprawde tytuł nic nie znaczy tylko to ze mozna zarobic wiecej kasy go mając,,Nawet bez tytułu mozna zarabiac duze siano przykład Szpilka,,WIECEJ NIZ MISTRZOWIE RÓZNYCH WAG
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2014 14:52:10 
Taki Cunn dostaje 2/3 razy mniej albo i wiecej za walke od Szpilki, a walczy z duzo lepszymi piesciarzami.Monsour pewne tez kokosów nie zbija ,wiec se wogole dziwe Szpilce ze porywa sie na Stany tam dostanie 20 tys US albo mniej za pierwsze walki wpierdol bardzo szybko prawdopodobny..Także bokserzy Wasyla maja tu jak u Pana Boga za piecem,,,maja za dobrze poprostu pierdolą głupoty..Wrócą jak Jonak hahahaha.Co do Adamka walka z Wachem albo z Rękowskim mozliwa.Z zagranicznych zobaczyłbym walke z Peterem
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2014 14:52:38 
Albo grubym Solisem moze ktos by to łyknął
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-11-2014 14:53:29 
Jednak za walke z Saletą dostane najwiecej i do tej walk dojdze
 Autor komentarza: Rollins
Data: 20-11-2014 15:07:28 
Co by nie mówić o Adamku, czego by nie mówić o sukcesach, to końcowy etap jego kariery był żałosny, z jeszcze żałośniejszym zakończeniem.

"Prawdziwego mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy"
 Autor komentarza: xionc
Data: 20-11-2014 15:21:30 
co Wy z tym Saleta, to inne pokolenie bokserow.
Adamek moglby walczyc z Diablo, a potem z Albertem. Wach by go chyba zabil teraz...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 20-11-2014 15:22:06 
No to zakończył zarobkiem 250 tys. USD, zasadniczo nie dając sobie zrobić krzywdy, więc chyba nieźle zakończył :-) ja bym chciał tak zakończyć jak Adamek, no chyba, że jeszcze nie zakończył :-)
U schyłku kariery najlepsi przegrywali z przeciętniakami.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 20-11-2014 15:41:05 
rocky86,

i nawet nie musiał się przemęczać treningami. Szanuję Adamka, ale czas już zejść ze sceny...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 20-11-2014 15:44:05 
no dokładnie, swoje pokazał, swoje zarobił, na koniec dorobił i pora na ryby. Mam nadzieję, że więcej już go w ringu nie zobaczę, no chyba, ze w jakiejś pokazowej walce.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 20-11-2014 15:51:22 
Adamkowi zostaje Przemek Saleta, rywal ma dobre nazwisko na polskim podwórku (głównie przez występy w telwizji), ludzie by kupili ppv a 100 tyś $ mogłoby Tomkowi wpaść do kieszeni od Polsatu.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 20-11-2014 15:55:08 
Adamek jeszcze z niejednym moze wygrac ,osobiscie wole ogladac Adamka niz wacha i szpilke z reszta wzietych.Zastanawiam sie dlaczego Wasilewski nie mowi nic o rewanzu Szpilka vs Adamek skoro przed walka mówił ze jak walka bedzie wyrównana to bedzie rewanz.A sedziowie punktowali 97:95,97:95 i tak punktowali pod Szpilke bo gala Wasilewskiego z ja punktowałem 95:95 zaczynam sie zastanawiac czy zwyciezca nie był znany przed walka.Bo Szpilka młody bo tamto siamto.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 20-11-2014 16:03:02 
Do junior ciężkiej niech zejdzie.
W CW nie ma takich dużych przeciwników.
Kasa mniejsza.

Diablo mógłby z nim walczyć.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 20-11-2014 16:04:29 
@maro1988 walka była wyrównana, ale nie budziła żadnych emocji. Obaj nie kwapili się do zadawania ciosów i walka wiezoru była parodią, już Andrzej Gołota z Przemkiem Saletą dali lepszą walkę. Poza tym sam Adamek powiedział, że nie chce rewanżu bo nie ma sensu.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 20-11-2014 16:24:46 
Adamek sie skonczyl na dobre po Kliczce.Tomek jest wyboksowany ,swoje przyjął ,swoje zdobył i swoje zarobil. Nic nie trwa wiecznie ,przyszedł czas na niego i niech sie lepiej zajmie łowieniem ryb , bo szkoda zdrowia.pomysly typu ,niech zmieni trenera ,lub zbije waga sa bez sensu ,bo niby z kim miał by walczyć żeby miec szanse na zwyciestwo
 Autor komentarza: skud
Data: 20-11-2014 16:30:46 
Adamamkowi moze pozostac podobna rola jaka ma R.J.J. W USA sa bokserzy z ktorymi moglby walczyc.Areolla,Mitchell,Tarwer I inni.Maja nazwiska I zawsze zarobek bylby przyzwoity!Ale jak odpusci treningi to koniec!
 Autor komentarza: maro1988
Data: 20-11-2014 16:37:28 
Ale o zejsciu do junior ciezkiej nie ma mowy bo to byłby teraz najwiekszy błąd ktory popełnił Chambers co do Adamka to przebłyski były w 5,8 rundzie natomiast Szpilka tylko jedno prawy prosty .
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 20-11-2014 16:45:56 
Zależy co rozumieć za przyzwoity zarobek , bo jak pamietam to za jakaś walke Zarobil 30 tys i to jak jeszcze był wysoko notowany .wiec ile by dostał obecnie ?
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 20-11-2014 17:10:33 
Tu nie ma co szukać dziury w całym. Obejrzeliście sobie walkę Szpilki z Adamkiem ponownie, na spokojnie? To obejrzyjcie.

Adamek chciał, a nie mógł. Szybki w miarę był, dynamika walki była niesamowita. Ale Artur zupełnie nie pozwolił mu na żadną akcję. Tomek był bezradny z leworęcznym Szpilką. Zachowywał się dokładnie tak samo jak z Dawsonem lata wcześniej. Prawa ręka przeciwnika była dla niego zaporą nie do przejścia.
Po raz kolejny powiem, że podziękowania należą się Rogerowi i jego teorii że "Leworęczni to żadna różnica". Bokser, który usłyszy coś takiego od trenera powinien mu podziękować za współpracę.

Nie wiemy jak Adamek walczyłby z przeciwnikiem, który by mu pasował. Szczerze mówiąc, z Głazkowem też świetną walkę dali, piękna szermierka na jaby, dużo dynamiki.
Porównywanie Tomka do wraka Roya Jones'a jest niestosowne, bo ten drugi to mumia, a u Adamka po prostu odezwał się wiek. Dynamika pozostała, szybkość też, ale celność nie ta, mało widzi, dużo przyjmuje, daje się wyprzedzać w ataku co u niego wcześniej było nie do pomyślenia.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 20-11-2014 17:56:12 
maro1988
skoro Szpilka tyko jedno ,prawy prosty ,to dowod na to, by Tomek zaczal wedkowac ,jeeli nie byl sobie w stanie poradzic z kolesiem, ktory tylko jedno, prawy prosty .
Szpilka jeszcz dobrze smigall na nogach i jest mankutem ,czego Tomek nie lubi ,jak to kolega powyzej napisal
 Autor komentarza: Imperator
Data: 20-11-2014 18:25:51 
Żaden niepełnosprawny Saleta tylko Diablo może jeszcze skusić Adamka. Tak jak parę lat temu Góral obił Andrewa tak teraz Krzysiek mógłby obić Adamka po tym jakby przeszedł do ciężkiej. Chociaż uważam, że Adamek miałby w tej walce i tak spore szanse bo Włodarczyk jest cepowaty. W Polsce na pewno by sie sprzedała. Pytanie tylko czy Góral wyszedł by wygrać czy tak jak w przypadku Patola z Wieliczki po chajsik.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 20-11-2014 18:27:18 
Ludzie Tomek przed walką powtarzał że wygra ją na 100% mówił że jest w świetnej formie dobrze się przygotowuje dostał baty i tyle Szpilka harował na treningach niesamowicie ciężko i to przyniosło efekty jest obecnie pięściażem dużo lepszym od Adamka w wielu płaszczyznach jeśli chodzi o szybkość dynamikę pracę nóg i jest lepszy Mamy nowego prospekta więc kibicujmy mu
 Autor komentarza: Marcin77
Data: 20-11-2014 18:44:11 
Po przegranej z pinezka burczal ze idzie na emeryture.Kilka dni pozniej powiedzial ze moze walczyc z Wachem jesli sie kasa bedzie zgadzac bo chce zarobic na emeryture.
Od Kliczki dostal 10mln dolarow...minelo kilka lat od walki a on juz kasy nie ma?
 Autor komentarza: Kadej
Data: 20-11-2014 18:59:17 
Paulpolska
Z Glazkovem zarobił słabo, nie pamiętam dokładnie ile, ale 70 tyś. max.

Powinien zrobić jakąś walkę pożegnalną, nokautując jakiegoś leszcza, zaokrąglić przy okazji rekord i kończyć.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 20-11-2014 19:22:14 
"Od Kliczki dostal 10mln dolarow:

raczej PLN
 Autor komentarza: Miro
Data: 20-11-2014 20:01:26 
Adamek wypadł wyjątkowo kiepsko na tle pięściarza młodego o 13 lat młodszego to prawie inne pokolenie pięściarskie. Wypadł blado na tle szybkiego na nogach z dobrym refleksem dynamicznego z dobrym balansem i do tego leworęcznego pięściarza. Ale przecież słabego Adamka na tle Szpilki Artur też nie zdominował. Tu nie było deklasacji. Walczyli z takim szacunkiem do siebie jakby nie chcieli zrobić sobie krzywdy mimo że wcześniejsze gadki wskazywały na to że w ringu może być wojna. Pytanie dlaczego żaden z nich nie chciał ostatecznie tej wojny. Ja myślę że którykolwiek Adamek z czasów HW miałby problemy ze Szpilką żeby go dopaść w ringu. Może się okazać że Adamek w starciu z 38 letnimi pięściarzami albo starszymi nie wyglądał by wcale tak kiepso żeby wymuszać na sobie zakończenie kariery. Mimo wszystko apatia Tomka w ringu zanik refleksu spowolnione ruchy są zatrważające. Nie raz się zastanawiam czy nieuzasadnione były podejrzenia Tomka o problemy alkoholowe. Może jest coś na rzeczy ? Kumulacja ciosów w czasie kariery otępia ale alkohol też przymula.
 Autor komentarza: blade84
Data: 20-11-2014 21:06:15 
Nie spodziewałem się że Adamek będzie taki słaby w tej walce. Moim zdaniem do walki nie podszedł na poważnie, co świadczą jego przygotowania i "obiadki u mamy", myślał że będzie walczył z dzieciakiem który nic nie potrafi.
Tak osobiście odebrałem jego przygotowania. Bądźmy szczerzy gdyby walczył w tej walce z kliczko to tak samo by się przygotowywał? Podsumowując, jeśli ma jeszcze motywacje i chciałby coś w ringu pokazać to moja recepta jest taka: zmiana trenera, dobry trening, dieta, poważne przygotowania, waga nie większa jak 100kg i myśle że 2-3 lata mógł by dać parę dobrych walk bo jak sam powiedział że jest zdrowy. Tylko teraz pytanie czy ma jeszcze jaja, bo jak chce tylko zarobić pieniądze i dawać takie słabe walki to lepiej niech kończy i ja go nie chce więcej oglądać.
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-11-2014 01:18:44 
Adamek panowie ma 38 lat... Wieku nie oszukasz.. a słabo wypadał już w czterech ostatnich walkach.. pisałem wam o tym wcześniej .. Cunninghan, chambers te walki były przegrane.. w zwycięstwie pomogła mu stajnia Main events.. A już na prawde.. przeciętny Głazkow był tego przykrym faktem.. w takiej formie jakiej dysponował SZpila w walce z tomkiem.. Głazkow nie miał by szans również z Arturem.. po ostatniej walce ukraińca jestem tego pewien.. że to Leniwy przeciętniak... Który wypadł dobrze tylko dlatego że Adamek walczył bardzo słabo...
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-11-2014 01:30:00 
Adamek mógł by się zmieżyć z wolnym jak wóz z węglem Wachem na pożegnanie... tu na pewno miał by szanse.. na tle tak wolnej ślamazary.. jaką jest mariusz.. mógł by jeszcze wypaść dobrze.. bo ostatnia walka Wacha... z prawie 40 letnim kelnerem.. pokazała jakim pięściarzem jest Wach... TRAGEDIA... ledwo wypunktowana walka.. na bez dechu w końcówce... ZERO KONDYCJI.. Szybkośći.. oprócz warunków Mariuszu.. to ty nie masz nic... a z Kliczko po za tym żę się nafutrowałeś środkami na doping.. to wiele nie pokazałeś.. co tylko stało się faktem w twojej ostatniej walce... Więc nie piszcie głupot typu wach zabija ADAMKA... ha ha bo na to bez dopingu nie starczyło by mu sił..
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-11-2014 01:52:08 
PAMIĘTACIE KIEDY ADAMEK BYŁ NAJLEPSZY.... KIEDY BOKSOWAŁ FRONTALNIE I OFENSYWNIE... BAZOWAŁ NA SZYBKOŚCI WSPANIAŁEJ PRACY NÓG...TWARDEJ GŁOWIE.. SZEDŁ NA WYMIANY.. WSPANIALE BIŁ Z CONTRY.... WIĘC CZEGO ZABRAKŁO MU W OSTATNICH POJEDYNKACH HM?????? PRZEDE WSZYSTKIM DYNAMIKI I SZYBKOŚCI..!!!!!! - BŁĄD NUMER JEDEN... NABRANIE MASY, GDYBY ZACHOWAŁ NATURALNA WAGE WALCZYŁ BY RÓWNIE SPRAWNIE JAK USS CUNINGHAN.. KTÓRY TEŻ NIE JEST JUŻ MŁODZIENIASZKIEM...
BŁĄD NUMER DWA.. CHYBA KLUCZOWY TO BLOODWORTH.. DLA KTÓREGO BOKSER PRAWORĘCZNY CZY MAŃKUT TO TO SAMO..HA HA TO MÓWI SAMO ZA SIEBIE - ŻENUJĄCE.. TO ON Z ADAMKA ZROBIŁ RINGOWĄ MIMOZE WALCZĄCĄ ZACHOWAWCZO.. NA WSTECZNYM BIEGU.. OD OSTATNIEJ WALKI ŁĄCZNIE OD WALKI Z KLICZKĄ.. ADAMEK BYŁ ŻLE PRZYGOTOWANY TAKTYCZNIE.. TAKIE JEST MOJE ZDANIE.. BLOODWORTHA PORÓWNAŁ BYM DO ŁAPINA... ZA TEN SAM ZACHOWAWCZY rINGOWY STYL.. PO PROSTU TA SAMA LIGA..
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-11-2014 02:15:09 
A już kompletnie zgadzam się z COOPERKIEM.. ADAMEK PRZEGRYWAŁ WALKI PRZEZ ZŁE PRZYGOTOWANIE.. CZYLI TRENERA.. JAK KTOŚ KIEDYŚ TRENOWAŁ BOKS.. TO DOBRZE WIE.. ZE INACZEJ USTAWIASZ SIĘ POD MAŃKUTA INACZEJ POD BOKSERA WALCZACEGO Z ODWROTNEJ POZYCJI... NO DLA BLOODWORTHA TO ŻADNA RÓŻNICA..HA HA.. OJ TOMEK TOMEK...CO TY WIDZIAŁEŚ W TYM STARYM GAMONIU.. GDYBYŚ ZOSTAŁ POD GMITRUKIEM.. NIE BYŁO BY ŻADNEJ WAGI CIĘŻKIEJ.. TYLKO WIELKIE SIANO..TYTUŁY I PRESTIŻ W WADZE JUNIOR CIĘŻKIEJ I TO PEWNIE DO DZIŚ.. WYSTARCZYŁO BYĆ CIERPLIWYM.... SZKODA SZKODA.. ALE NIE UKRYWAJMY DLA ADAMKA NAJWAŻNIEJSZE BYŁY PIENIĄDZE.. A NIE TYTUŁY I PRESTIŻ...
 Autor komentarza: Miro
Data: 21-11-2014 09:04:21 
Thunder
to co piszesz o Adamku zauważ , że winiąc Rogera za całe zło, podajesz okres po walce z Kliczko. A więc do walki z Kliczko przygotowywał Tomka dobrze ? Według mnie to walka z Kliczko porozbijała Adamka fizycznie i psychicznie i Tomek nie potrafi się już odnaleźć od walki z Kliczko , bo jest już innym pięściarzem. Jak już ktoś kiedyś zauważył bracia Kliczko zmieniają pięściarzy swoimi ciosami.Poza tym Tomek do walki z Kliczko miał też dobieranych starannie statycznych "kołków" i na ich tle wypadał dobrze, chociaż nie da się ukryć, że przed egzekucją z rąk Vitalija był lepszym pięściarzem. Ale sam jestem ciekawy, jak Adamek - ten sprzed Kliczki- wypadł by w walkach z Cunninghamem i Chambersem. Ale myślę, że aż nie tak dużo lepiej, niż wypadł walcząc z nimi już po Kliczko. Co do hegemonii Adamka w niższych kategoriach i nie potrzebnym przejściu do HW to uważam, że Adamek wcale nie był taki pewien , że może dłużej w tych kategoriach królować. Dlaczego tak "uciekł" z półciężkiej do junior ciężkiej , dlaczego tak"uciekł" z junior ciężkiej do ciężkiej ? Z Cunninghamem wygrał ale nie zdecydowanie i wcale aż tak dobrze nie prezentował się na tle Amerykanina. A co mogłoby być w rewanżu ? Ryzyko byłoby, że Adamek mógłby przegrać i koniec z "królowania" w kategorii junior ciężkiej. Dla mnie jak ktoś czuje się hegemonem, to tytuł w swoich łapach trzyma długo - przez co najmniej kilka jak nie kilkanaście walk w obronie tytułu. A Tomka królowanie w półciężkiej i junior ciężkiej było krótkie. Oczywiście , że czynnik finansowy zadecydował o przeprowadzce Adamka do kat HW , ale też chyba brak pewności, że na dłużej mógłby "królować" w niższych kategoriach wagowych. Czytało się o tym, że nie było chętnych do walki z Adamkiem, że nie miał z kim walczyć i dlatego zmieniał te kategorie. Ale czy to do końca prawda ? A może negocjacje finansowe w których zbyt wygórowane wymagania Adamka do proponowanych zbyt małych stawek finansowych dla jego oponentów doprowadzały do tego, że walk nie można było zakontraktować ? Co do tego, że cyt " GDYBYŚ ZOSTAŁ POD GMITRUKIEM.. NIE BYŁO BY ŻADNEJ WAGI CIĘŻKIEJ" to myślę, że coś w tym jest prawdy, bo Gmitruk nie był entuzjastą przejścia Adamka do HW. Może po prostu swoim okiem wytrawnego trenera widział, że Adamek po prostu nie nadaje się do ciężkiej kategorii. Zresztą później wypowiadał się i On i Pindera, że z "małymi" ciężkimi to Adamek może dawać wyrównane, dobre a nawet zwycięskie walki ale wiedząc , że tytuły mistrzów świata są w rękach kolosów braci Kliczko w ogóle nie wyobrażali sobie, że Adamek może "przeskoczyć naturę" i sprostać w ringu "goliatom" Vitalijowi czy Władymirowi, chociaż może nie mówili tego wprost tylko w zawoalowany sposób. No i okazało się, że Adamek był ZDEKLASOWANY w ringu z Vitalijem, który wybił Adamkowi wiarę w to, że może zostać mistrzem świata w trzeciej kategorii wagowej.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 21-11-2014 09:35:25 
Gmitruk to bardzo dobry trener ale widze ze co niektórzy za baradzo go przeceniaja i gdybaja co by było gdyby ?. Ktos wyzej pisał ze Bloodworth zle ustawił Adamka taktycznie i tutaj bym sie nie zgodził .Uwazam ze zawodnik który jest doswiadczony ma tam jakis w głowie plan taktyczny przed walka ale raczej próbuje narzucic swoj styl boksowania ,po drugie jesli tam mu cos nie za bardzo idzie wtedy i takze powinien miec na to recepte nie przygotowana przez Gmitruka czy Blodwortha itd.Tak jak jest w przypadku Władimira Klitschko zawodnik doswiadczony trenowany przez Sdunka czy Stewarda wychodzi do walki i wie co ma robic ale i wie co ma robic kiedy mu nie idzie .I to wcale nie jest przygotowane przez jego trenera przynajmiej na papierze .Taki Banks jest jedynie asystentem w narozniku Klitschki moze mu buty czyscic. Klitschko jest na tyle doswiadczony ze potrafi boksowac niezaleznie jaki walka układa sie w ringu.



Miro

GDYBYŚ ZOSTAŁ POD GMITRUKIEM.. NIE BYŁO BY ŻADNEJ WAGI CIĘŻKIEJ .A walka z Gołota nie była w kategori ciezkiej ? Pozatym Adamek jak by chciał isc do ciezkiej to z Gmitrukiem czy bez i tak by poszedł.
 Autor komentarza: gemba
Data: 21-11-2014 09:43:35 
niech kończy i tyle po co ma się rozmieniać na drobne chociaż już to zrobił przegrywając ze szpilką ,karta się odwróciła tak jak on pobił starego gołotę tak szpilka obił starego adamka
 Autor komentarza: maro1988
Data: 21-11-2014 09:52:23 
gemba

Tak to chyba ty widzisz. Walka była punktowana 97:95,97:95 z czego sedziowie i tak punktowali pod szpilke i wasyla ,walka była remisowa a w walce Adamek vs Golota było TKO .
 Autor komentarza: Rollins
Data: 21-11-2014 11:25:46 
Walka była bardzo ch...owa - to po pierwsze. Po drugie, była bardzo bliska. Po trzecie, minimalnie, ale jednak bez wątpliwości wygrał Szpilka.

Adamek nie przygotował się zbytnio.
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-11-2014 20:14:25 
Miro- trudno mi się z tobą nie zgodzić.. Masz sporo racji..upadek Adamka.. zaczął się od wagi ciężkiej.. jeszcze jak był w swojej naturalnej wadze potrafił wygrać z grożnym Arreolą.. wtedy była jeszcze nadzieja na dobre wystepy.. ale wtedy nie trnował go bloodworth.. tylko Ronie scheilds.. jakoś tak zauważ że pod bloodworthem.. było już co raz gorzej.. a może rzeczywiście Adamek pękł po Kliczce.. już sam nie wiem.. być może tak.. jedno jest pewne.. Tomek to już historia... dodam że wspaniała historia.. Dostarczył kibicom sporo emocji i pięknych walk.. nalęży mu się zasłużony szacunek.. Kto wie , być może jako trener osiągnie równie wspaniałe sukcesy.. to tyle
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.