EKSPERT SHOWTIME OCENIA POLAKÓW: TYGRYS NAJLEPSZY

Ceniony ekspert telewizji Showtime Steve Farhood wziął pod lupę polskich pięściarzy zawodowych. Jego zdaniem najlepszy spośród naszych rodaków był długoletni mistrz wagi półciężkiej Dariusz Michalczewski (48-2, 38 KO). Na drugim miejscu sklasyfikował Tomasza Adamka (49-3, 29 KO), a na trzecim Krzysztofa Włodarczyka (49-3-1, 35 KO).

- Polscy kibice mogą mieć najwięcej pasji do boksu spośród wszystkich fanów. Ich zawodnicy też są niezwykli. Oto piątka najlepszych w historii - wprowadza czytelników Farhood. I choć wyraźnie brakuje mu wiedzy, to jednak warto pochwalić go za ten drobny ukłon w stronę naszych zawodników.

1. Dariusz Michalczewski (48-2, 38 KO)

"Posiadacz tytułów w półciężkiej i junior ciężkiej. Najlepiej znany jako numer dwa w limicie 175 funtów za czasów panowania Roya Jonesa. 23 obrony tytułu WBO robią wrażenie. Pokonał między innymi Virgila Hilla, Montella Griffina i Graciano Rocchigianniego"

2. Tomasz Adamek (49-3, 29 KO)

"W wieku 37. lat wciąż rywalizuje w wadze ciężkiej. Rządził w wadze półciężkiej i junior ciężkiej. W 2009 roku zastopował w Łodzie swego rodaka Andrzeja Gołotę w "Polskiej Walce Tysiąclecia", oglądało to 25 procent ludzi w kraju. Zawsze za mały, ale zawsze walczył całym sercem"

3. Krzysztof Włodarczyk (49-3-1, 35 KO)

"W czołówce od ośmiu lat. We wrześniu stracił pas WBC w walce z Drozdem. Pokonał Steve'a Cunninghama i Danny'ego Greena"

4. Andrzej Gołota (41-9-1, 33 KO)

"Od czego zacząć? Spróbuję od końca. W 2013 roku, w wieku 45. lat, walczył już chyba po raz ostatni. Miał talent, był enigmatyczny i nieprzewidywalny. Dwa razy prowadził na punkty z Riddickem Bowe i przegrywał przez dyskwalifikację za bicie poniżej pasa. Pokonał Tima Witherspoona, zremisował z Chrisem Byrdem, został zastopowany w pierwszej rundzie przez Lennoxa Lewisa i stoczył straszliwą nieodbytą walkę z Mikiem Tysonem"

5. Paweł Wolak (29-2-1, 19 KO)

"Zawsze walczył jak nakręcony. W 2011 roku zakończył karierę, wtedy zremisował też z Delvinem Rodriguezem w jednej z najlepszych walk roku. Po tamtym pojedynku miał szkaradnie zapuchnięte i rozbite oko. Pobił Yuriego Foremana i przegrał nieznacznie na punkty z Ishe Smithem"

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 17-10-2014 18:20:40 
Generalnie z miejscem 1 i 2 się zgadzam.
Jeśli chodzi o 3 miejsce - mała zmiana Gołotę mimo wszystko dałbym na 3 miejsce pomimo tego że Włodarczyk był mistrzem świata.
Remis Gołoty z Chrisem Byrdem i ,,wygrana,, z Ruizem to tak jakby tego mistrza zdobył.
Wiemy to my kibice.
Nieuczciwi sędziowie wypaczają często historię walk.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 17-10-2014 18:23:08 
Uwaga zaraz się zacznie hejt na tygrysa
 Autor komentarza: tolek78
Data: 17-10-2014 18:27:12 
Scumbag

Gołota na pewno więcej dawał nam kibicom emocji ale fakt nie zdobył pasa też uważam że powinien być mistrzem ale nie został więc Farhood miał prawo tak ułożyć tą listę
 Autor komentarza: damos
Data: 17-10-2014 18:41:12 
Chyba czas skonczyc hejtowanie zawodnikow ktorzy zostawiaja serce i zdrowie w ringu, dlatego dla Darka propsy... I tutaj nawet Artura Szpilki juz sie nie bede czepial choc czesto krew czlowieka zalewa...
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 17-10-2014 18:42:43 
Tego typu rankingi są zawsze niemiarodajne, ponieważ nie wiadomo do końca co jest brane pod uwagę. Gdyby patrzeć na zdobyte mistrzostwa, to formalnie Sosnowski i Saleta mogliby być wyżej niż Gołota. Paranoja.
W miarę obiektywnym rankingiem jest P4P ale jeśli chodzi o Polaków to nie widziałem aby ktoś "z zewnątrz" opracował taki dla naszych bokserów (poza COP'em oczywiście :)
 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 17-10-2014 18:44:41 
Wolak chyba jednak trochę przeceniony...
 Autor komentarza: Kadej
Data: 17-10-2014 18:52:50 
Zamiast Wolaka dałbym chyba Fonfarę.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 17-10-2014 19:02:48 
Kadej

ja rowniez, ale za jakis czas bo narazie Fonfara nic nie osiagnal, ale walka ze Stevensonem pokazala ze ma duze szanse cos ugrac :D
 Autor komentarza: RSC2
Data: 17-10-2014 19:13:32 
Marco Huck- najlepszy serbski bokser
Artur Abraham-najlepszy bokser w historii Armenii
Manuel Charr najlepszy bokser Libanu
Karo Murat- najlepszy iracki bokser
Jack Culcay najlepszy bokser Ekwadoru
Robert Stieglitz-najlepszy bokser rosyjski
Felix Sturm -najlepszy bokser z Bośni
Firat Arslan najlepszy turecki bokser
Luan Krasniqi najlepszy bokser Albanii
Dariusz Michalczewski- najlepszy polski bokser

Tylko dlaczego nie walczą przy hymnie i fladze kraju swego pochodzenia?
Nie mam pretensji o to że za kasę „zmienił” swoją ojczyznę.
Mam pretensje o to dlaczego po zakończeniu kariery utożsamia się z powrotem z Polską.
Trzeba mieć jaja i być konsekwentnym w raz podjętej decyzji.
Bo to tak jakby o Klose napisać ,że to najlepszy polski piłkarz.

[co robio ; ludzie; co robio]
 Autor komentarza: Milan
Data: 17-10-2014 19:20:08 
punktowałem ostatnio walke Goloty z ruizem i wyszło mi 1 punktem dla Ruiza niestety ( w sumie to 2 pkt bo jedna rd naciagnalem delikatnie pod remis a powinna isc do ruiza )

dobry ranking , ja zamiast Wolaka dalbym chyba jackiewicza
za nimi Sosna , Proksa a dalej czarna dziura
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 17-10-2014 19:24:27 
Szkoda , że tak szybko ruszacie d*pę , wczoraj wam to wkleiłem , żebyście byli przed ringpolska .
 Autor komentarza: Clevland
Data: 17-10-2014 19:30:32 
Michalczewski gdyby walczył w Polsce to po amatorce mógłby skończyć.
Kto by mu załatwił walki o pas?
 Autor komentarza: zsolpyW
Data: 17-10-2014 19:39:30 
Zgadzam sie z szansepromotions'em niestety. Nie wiem skad bierze sie powszechna opinia pokrzywdzenia Goloty w walce z Ruizem.
Walke zaczal super, ale od 3 rundy Ruiz sie ostudzil i byl konsekwentny. Nie dal sobie juz zrobic krzywdy. Walka brzydka, malo celnych ciosow, ale wiecej mimo wszystko weszlo od Ruiza.
Goly nie przycisnał i obiektywnie nie zasluzyl na pas po tej walce.

Z Byrdem powinien wygrac. Oceniajac walke uczciwie, byla remisowa. Wiec nawet gdyby dali wygrac mistrzowi, byloby ok.
Natomiast faktem jest ze Malwinka dala 12r Byrdowi, bo wychodzila jej wygrana Goloty, wiec gdyby nie ten przekret, Golota by wygral.
Wiec dlatego powinien wygrac, lecz obiektywnie oceniajac walke jak wczesniej napisalem remis jest sprawiedliwy.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 17-10-2014 19:55:32 
Wielu kibiców ma za złe Michalczewskiemu że sprzedał się Niemcą,i jak najbardziej są to słuszne żale.Zaraz będziecie płakać ze czasy były ciężkie komuna itd.,no i co z tego?prawdziwych mistrzów rozlicza się nie tylko z osiągnięć w ringu,ale i tez poza nim.Prostym przykładem sa bracia Klitschko,walczą w Niemczech ale nie zdeptali nigdy flagi narodowej spiewali zawsze ojczysty hymn,po tym poznaje się prawdziwego championa.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 17-10-2014 20:07:38 
Michalczewski to Niemiec w dodatku ogladajac teraz jego wywiady nie ma zielonego pojęcia o boksie i o tym co się dzieje nie potrafi sie wypowiedziec. Jak mozna brac go do rankingu polskiego jak wszystkie tytuly co zdobyl zostaly zapisane dla niemiec?
 Autor komentarza: ghost
Data: 17-10-2014 20:35:06 
Michalczewski na pewno najlepszy. Również był mistrzem dwóch kategorii (tych samych co Adamek). Przez długi, długi czas niepokonany. Jego pierwsza porażka (z Gonzalezem) to werdykt mocno kontrowersyjny. Komuś zależało na "niepobiciu" i wyrównaniu rekordu Rocky'ego Marciano.
Adamek miejsce nr 2.
Miejsce nr 3 z pewnością Gołota (a kto wie, czy na dwójkę nie pasuje). Miał swoje wpadki, miał wzloty i upadki, ale nie zapominajmy, że w dwóch pojedynkach o mistrzostwo świata HW liczących się federacji przynajmniej raz powinien nim zostać (wg mnie dwukrotnie).
Miejsce 4 Włodarczyk, bo tu już konkurencji nie ma.
 Autor komentarza: ghost
Data: 17-10-2014 20:36:57 
Myślę, że do sukcesów Adamka (najlepszych walk) bardziej by pasowało wymienienie np Cunninghama, Paula Briggsa, Chria Arreoli.
 Autor komentarza: ghost
Data: 17-10-2014 20:39:35 
KadejData: 17-10-2014 18:52:50
Zamiast Wolaka dałbym chyba Fonfarę.
*
8
Faktycznie. Fonfara już dzisiaj powinien się znaleźć w tym rankingu. Chociażby za dość wyrównaną walkę ze Stevensonem. A jeszcze może przecież sporo osiągnąć.
 Autor komentarza: ghost
Data: 17-10-2014 20:41:24 
RSC2
Michalczewski od pewnego momentu (bodajże po kłótni z Kohlem) występował już jako Polak.

On nigdy nie wypierał się swojej polskości, czego nie można powiedzieć o Klose.
 Autor komentarza: ghost
Data: 17-10-2014 20:47:11 
dywizjon303Data: 17-10-2014 19:55:32
Wielu kibiców ma za złe Michalczewskiemu że sprzedał się Niemcą,i jak najbardziej są to słuszne żale.Zaraz będziecie płakać ze czasy były ciężkie komuna itd.,no i co z tego?prawdziwych mistrzów rozlicza się nie tylko z osiągnięć w ringu,ale i tez poza nim.Prostym przykładem sa bracia Klitschko,walczą w Niemczech ale nie zdeptali nigdy flagi narodowej spiewali zawsze ojczysty hymn,po tym poznaje się prawdziwego championa.
*
*
Kliczki a Michalczewski to inne czasy - to po pierwsze.
Michalczewski nigdy nie wyrzekł się polskości - to po drugie.
Po trzecie, gdyby nie wyjechał i nie walczył w Niemczech, to nigdy byśmy o nim nie usłyszeli, jako tak świetnym zawodowcu, nigdy by nie osiągną tego, co osiągnął, teraz prawdopodobnie można by było go spotkać w kolejce do MOPS-u.

Takie pytanie.
Dlaczego ten niemiecki hymn i występowanie pod niemiecką banderą wypominają Michalczewskiemu głównie ci młodzi, nie znający tamtych czasów, tamtych realiów, nie znający faktów?

Poza tym Polski już nie ma, tak że temat można zamknąć tym akcentem.
 Autor komentarza: ghost
Data: 17-10-2014 20:48:00 
* nigdy by nie osiągnął
 Autor komentarza: ghost
Data: 17-10-2014 20:49:00 
Jakiej narodowości Michalczewski był pięściarzem proponuję sobie sprawdzić w boxrecu.
 Autor komentarza: zsolpyW
Data: 17-10-2014 20:52:08 
Przegrana z Gonzalezem faktycznie kontrowersyjna. Walka wdg. mojej obceny wyrownana z lekkim wskazaniem na Michalczewskiego. Przegrana mistrza na swoim podworku po minimalnie ale mysle ze jednak wygranym boju, na dodatek w DE to dosc nieoczekiwana sprawa....
Ale z drugiej strony takiego rywala powinien wbic w ring. Jak blyszczal Gonzales pozniej boxrec powie. Nadmienic nalezy ze w walce z RJJ, Gonz wygladal jak niebezpieczny Slowak na polskiej gali :D
Wojny z Hallem .... rowniez polecam RJJ vs. Hall. Niestety Michalczewski po roku 2000 sie skonczyl.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 17-10-2014 21:07:33 
ghost co ty wygadujesz za głupoty mam 46 lat i dobrze pamiętam tamte czasy,i dobrze tez znam historie!jezeli Michalczewski walczył by dla USA to może nie było by takiego szumu,ale Niemcy to Niemcy,pewnych spraw się nie zapomina.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 17-10-2014 21:25:15 
Oglądałem ostatni pojedynek Michalczewskiego.
Przeciwnik mało wymagający , a wręcz bardzo słaby.
Ale wystarczający, na Michalczewskiego.
Michalczewski w tym pojedynku był bezradny, nerwowy i nie miał nic do powiedzenia.
Został wypunktowany jak amator, skompromitowany i pozbawiony godności.


Dariusz Michalczewski vs Beata Kempa
Data: 2014-09-23
Miejsce walki: TVP2
Stawka walki: Przyszłość cywilizacji
Sędzia ringowy: Tomasz Lis
Sędzia punktowy 1:Widownia w studio 96:120
Sędzia punktowy 2: Telewidzowie 96:120
Sędzia punktowy 3:Internauci 96:120
Link do nagrania: http://www.youtube.com/watch?v=T-hdB3qzTtk
 Autor komentarza: tolek78
Data: 17-10-2014 21:31:22 
dywizjon303

czego się nie zapomina?drugiej wojny światowej?a co to ma do rzeczy?mnie też uczono że Niemcy be Sowieci okey to jest sport i nie mieszaj polityki do tego nawiasem mówiąc stwierdziłeś że jakby walczył dla USA by nie było takiego szumu bo nas uczono że Amerykanie dobrzy a kto nas sprzedał sowietom po drugiej wojnie światowej Churhill,Rossvelt i de Gaulle też tego nie powinniśmy zapomnieć
 Autor komentarza: tolek78
Data: 17-10-2014 21:35:42 
Żeby nie było nie bronię Niemców uważam Hitlera obok Stalina za największego zbrodniarza w historii tylko oddzielmy sport od politycznych przekonań
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 17-10-2014 21:57:13 
Jak Tiger moze byc najlepszy skoro Adamek z polciezkiej by z nim wygral? Osobiscie zawsze najwazniejszym kryterium oceny dla mnie byly dwa czynniki:
1. Kto by z kim wygral
2. Kto na jakim poziomie zdominowal swoja wage
Z tego drugiego wzgledu np Hopkins ktory przegral z Jonesem i nigdy nie byl tym ktory pokonal wszystkich z ktorymi sie zmierzyl (niezaleznie czy 2-1 w 3 walkach, itp) tak jak Lewis czy Ali, nigdy nie ma dla mnie zadnych szans na bycie najlepszym ever.
Chocby i zdobyl pas w wieku 100 lat. W czasach swojego prime znalazl goscia lepszego od niego: RJJ.
Tyle.

Co do Tigera: jak wiadomo, sprawa jest prosta. Tchorz ktory w USA dostalby od niejednego zawodnika gdyby sie nie bal tam jechac i sie z nimi bic. Zgadzam sie z copem, ze WBO zawsze bylo traktowane troche po macoszemu.
Nikt z amerykanskich kozakow nie zamierzal jezdzic do Niemiec zeby bic sie z Darkiem w walce z ustawionymi sedziami.
W USA Tiger by cienko spiewal.
A Adamek wiadomo- szacun, najlepsza psycha w historii polskiego boksu, odwaga, nie bal sie nikogo, nie probowal zdobywac paska od spodni z gorszymi tylko wychodzil do Kliczki. Kasa kasą, ale sama kasa za te jedna walke z Kliczko to nie jest jeszcze wytlumaczenie- po prostu Goral mial i ma jaja
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 17-10-2014 22:31:15 
dywizjon303
"jezeli Michalczewski walczył by dla USA to może nie było by takiego szumu"

Też by był. Bo żaden z wymienionych w zestawieniu sportowców, czy wymienionych w komentarzach nie walczył pod obcą flagą. Ani Gołota, ani Adamek, ani Wolak wychowany w Stanach.
Takie są fakty, a że Michalczewski ma teraz ból dupy, bo mu się tego nie zapomina to nazywa krytykę "hejtami". To część obecnej nowomowy, jak u Orwella. Jak nie myślisz po linii jedynie słusznej to jesteś "pełen nienawiści", jesteś be i nie wiesz co mówisz.
Ale prawda jest prawdą i możemy spierać się o dokonania Michalczewskiego i trudno go nie doceniać, ale klasyfikowany jako zawodowy bokser polski nigdy nie będzie.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 17-10-2014 22:32:10 
rafatrolku

miałem się do ciebie nie odzywać ale mam dziś dobry humor to jakoś dam rade.Ty nasz guru mało ci dziś kompromitacji pod innym artykułem?każdy cie wyśmiał a ty dalej idziesz w zaparte ,ty nasz ekspercie podaj mi przykłady na to że Adamek w swoim prime pokonał by Taygera takie porównania są śmieszne bo tego nie da się sprawdzić.Nikt tu ciebie nie bierze na poważnie ,nie wyjeżdżaj mi tylko z jakimiś twoimi typami bo mi zarzuciłeś coś co nie miało miejsca i jeszcze się nie przyznałeś ,dobra rada dla ciebie zacznij grać u bukmachera jak jesteś taki nie omylny zbijesz na tym fortunę.Bez odboru
 Autor komentarza: gemba
Data: 17-10-2014 22:41:57 
do rafalthelo jesteś trep nieznający się na pięściarstwie i tyle ślepo wpatrzony w adamka i innych koleś prawda jest taka że michalczewski i jones byli najlepsi w swojej wadze czyli półciężkiej jeden unikał drugiego z tym że jones bardziej na co są dowody chociażby jego trener alton merkerson .darek michalczewski mistrz wbo,wba,ibf w półciężkiej i mistrz świata wbo w cruiser federacji wbo czwartej i ostatniej co do ważności po wbc,wba,ibf federacni ,której mistrzami byli tak znakomici pięściarze a właściwie legendy pięściarstwa jak riddick bowe,michael moorer,tommy morrison,shannon briggs,ray mercer,bracia kliczko,oscar dela hoya,paqiao i wielu wielu innych także nie wypowiadaj się o największym obok stanleya ketchella z polskich mistrzów pięści bo jesteś pusty jak balon i prosty jak budowa cepa twoich laikowatych wpisów nikt tu nie lubi .jesteś niedoinformowanym laikiem i tyle co z tego że ktoś walczy pod inną flagą jak jest polakiem jakie to ma znaczenie? gołota też jak walcył nie nazywal sIĘ ANRDZEJ GOŁOTA TYLKO ANDREW GOLOta to on dal mnie też nie jest polakiem i tyle w temacie.nie znasz się na pięściarstwie i tu swoje paranoje wypisujesz .żal ci dupę ściska że uważają michalczewskiego za najlepszego polskiego pięściarza zawodowego? no to twój problem musisz z tym żć albo i nie twój wybór palancie inaczej nazwać cię nie można.a co ma za znaczenie gdzie kto walczy z koro walczy się z najlepszymi np hill hall,barber,rochiggiani ,griffin itp.bracia kliczkowie też walczą z najlepszymi na swoim terenia i co powiesz że nie są najlepsi bo nie walczą w usa ? laik jesteś i tyle nie umiejący przyznać się do błędu tylko dla tego że koleś nie masz racji.i tyle w temacie NARCYZIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: tolek78
Data: 17-10-2014 22:46:55 
gemba

zajebiste podsumowanie naszego eksperta tyle w temacie
 Autor komentarza: gemba
Data: 17-10-2014 22:47:37 
do tolek78 nie ma co dyskutować z tym pajacem rafathelo czy rafatrole bo nie ma sensu szczępić klawiatury na takiego nie znającego się na pięściarstwie kmiota ze wsi
 Autor komentarza: gemba
Data: 17-10-2014 22:49:28 
no to cieszę sie że się rozumiemy
 Autor komentarza: ghost
Data: 18-10-2014 00:06:10 
dywizjon303Data: 17-10-2014 21:07:33
ghost co ty wygadujesz za głupoty mam 46 lat i dobrze pamiętam tamte czasy,i dobrze tez znam historie!jeżeli Michalczewski walczył by dla USA to może nie było by takiego szumu,ale Niemcy to Niemcy,pewnych spraw się nie zapomina.
*
*

Takie pytanie.
Dlaczego ten niemiecki hymn i występowanie pod niemiecką banderą wypominają Michalczewskiemu GŁÓWNIE ci młodzi, nie znający tamtych czasów, tamtych realiów, nie znający faktów?
 Autor komentarza: ghost
Data: 18-10-2014 00:09:17 
RSC2Data: 17-10-2014 21:25:15
Oglądałem ostatni pojedynek Michalczewskiego.
Przeciwnik mało wymagający , a wręcz bardzo słaby.
Ale wystarczający, na Michalczewskiego.
Michalczewski w tym pojedynku był bezradny, nerwowy i nie miał nic do powiedzenia.
Został wypunktowany jak amator, skompromitowany i pozbawiony godności.
*
*
Fakt, Michalczewski zapomniał, że najpierw trzeba walkę wygrać, później myśleć o świętowaniu. Przyjechał grupą przyjaciół, zdekoncentrowany. Możliwe, że już wtedy nadużywanie alkoholu dało się we znaki, bo z Gonzalezem też nie była już ta forma.

W ostatniej walce, z Fabricem Tiosso Michalczewski przegrał przed czasem.
 Autor komentarza: ghost
Data: 18-10-2014 00:33:12 
rafalteo
Gemba już Ci chyba dosadnie wytłumaczył.
"Nikt z amerykanskich kozakow nie zamierzal jezdzic do Niemiec zeby bic sie z Darkiem w walce z ustawionymi sedziami"
Mistrz WBO Leonzer Barber przyjechał i stracił pas w dziewiątej rundzie.
Wielki pięściarz Virgil Hill, mistrz WBA, wcześniej odebrał pas IBF Henry'emu Maske. Przyjechał znowu do Niemiec pewny siebie i przegrał z Mchalczewskim. Zasłużenie.
Michalczewski był zunifikowanym mistrzem WBA, IBF, WBO półciężkiej.
Później jeszcze Montell Griffin przyjechał. Przegrał przez nokaut.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 18-10-2014 00:48:50 
ghost

komu to tłumaczysz przecież ten troll i tak tego nie zrozumnie
 Autor komentarza: starycap
Data: 18-10-2014 08:15:22 
Takie pierdum to to dla pijących nektar ogłupiajacy niszowej marki. Tylko Gołota i tylko on szkoda ,że tytułu nie zdobył ale nie każdy z noblistów to gwiazda a on nią był.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 18-10-2014 17:24:15 
@ghost

Nie przeczytałeś do końca mojego postu.

Ja pisałem o całkiem innym pojedynku Michalczewskiego
 Autor komentarza: ghost
Data: 18-10-2014 18:09:11 
RSC2
Przeczytałem do końca.
Faktycznie coś mi nie pasowało (ten cały opis, no i Ty takich gaf raczej nie strzelasz). Nawet dwa razy przeczytałem dla upewnienia.
Myślałem, że najpierw piszesz jednak poważnie, druga część to dopiero zbita. A tu jednak o d początku.

Pora była taka, że niekoniecznie człowiek wszystko zrozumie jak należy.
Inna sprawa, że co do ostatniej walki Darka, to... Twoja opinia nie odbiegła za wiele od rzeczywistości :-)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.