DROZD ZDETRONIZOWAŁ WŁODARCZYKA Z TRONU WBC

O sile Grigorija Drozda (39-1, 27 KO) w zeszłym roku przekonał się Mateusz Masternak. Dziś Rosjanin zaatakował Krzysztofa Włodarczyka (49-3-1, 35 KO) i należący do niego tytuł mistrza świata federacji WBC kategorii junior ciężkiej. I niestety znów dał się we znaki naszemu rodakowi.

Pierwsza odsłona miała charakter rozpoznawczy. Obaj mocarze szukali dystansu, ograniczając się do zwodów bądź "odczepnych" lewych prostych. Więcej działo się już w drugim odcinku. Precyzyjniejszy był pretendent, który do lewego prostego dodał 2-3 razy prawy sierp w okolice ucha. Krzysiek przestrzelił kilka razy lewym sierpowym, ale widać było lukę w gardzie i uderzenia te chybiły tylko o centymetry. Polak więc zmienił nieco taktykę i po przerwie podkręcił nieco tempo. Na tym etapie Drozd jednak trzymał wysoko ręce, a w wymianach był o ułamek sekundy szybszy, wyprzedzając akcje "Diablo". Czwarta runda również należała nieznacznie dla Grigorija, lecz Krzysiek pół minuty przed końcem nareszcie trafił swoim firmowym lewym sierpem, co dawało nadzieję na kolejne minuty. Na tym etapie wszyscy sędziowie punktowali na korzyść challengera 39:37.

W piątym starciu Drozd uruchomił nogi, zaczął tańczyć i wydłużać dystans, by nie pozostawać w zasięgu mistrza. Polował również na bezpośredni prawy w kombinacji z lewym hakiem pod prawy łokieć. W szóstej rundzie Drozd po każdej akcji szybko klinczował, jakby bojąc się riposty "Diablo". Pozostawał jednak aktywniejszy, a niemal równo z gongiem trafił Krzyśka mocnym prawym krzyżowym na szczękę. W siódmej pretendent zmienił nieco taktykę, koncentrując się bardziej na ciosach po dole. W jednej z wymian pękł mu prawy łuk brwiowy po przypadkowym zderzeniu głowami. Rana nie była głęboka i krew zatamowano.

Mimo wszystko Rosjanin wyszedł do ósmej rundy jak po swoje, zyskując niestety coraz większą przewagę. W ostatnich sekundach długa seria kilku ciosów tak zamroczyła Włodarczyka, że ten aż przyklęknął i powstał dopiero gdy sędzia doliczył do dziewięciu. Na szczęście zaraz zabrzmiał zbawienny gong. Po przerwie Drozd, który wyczuł swoją szansę, ostro ruszył do szturmu. Nasz champion krwawił mocno z prawej powieki, przeżywał trudne chwile, ale w swoim stylu przetrzymał to i w dziesiątej odsłonie spróbował zrewanżować się swoimi bombami. Brakowało jednak precyzji i za każdym razem paru centymetrów.

Włodarczyk odpuścił trochę jedenaste starcie, zbierając siły na ostateczny szturm. Na świetnie dysponowanego Grigorija nie było jednak tej nocy mocnych... Sędziowie nie mieli wątpliwości, punktując przewagę Drozda 118:109 i dwukrotnie 119:108.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: arpxp
Data: 27-09-2014 21:43:44 
I co, Stasiu, głupio ci? :v
 Autor komentarza: psychox
Data: 27-09-2014 21:44:48 
Coz, bywa.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 27-09-2014 21:45:45 
ale dzien

(L) dostanie u sibie w dupe od lecha a diablo stracil pas

:(
 Autor komentarza: khorne
Data: 27-09-2014 21:47:14 
"Ta walka oddzielila mezczyzn od chlopcow" rzekł Diablo po walce Masternaka z Drozdem.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 27-09-2014 21:47:37 
Diablo dramat. Bezbarwny całą walkę. Zero zrywu, zero pójścia na całość. Po prostu coś chyba albo pękło albo nie wytrzymało. A Drozd 12 rund skakał i klinczował... Pewnie na owsiance.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 27-09-2014 21:49:22 
ja pierdole
 Autor komentarza: cut
Data: 27-09-2014 21:49:48 
imperator daj se juz spoköj z ta owsianka, chuja boksowal diablo, jedna dobra akcje pokazal na poczatku i tyle. Co za wstyd.
 Autor komentarza: un4given
Data: 27-09-2014 21:50:03 
Przyznaję że pomyliłem się przy typowaniu tej walki. Nie spodziewałem się AŻ TAK pasywnego Włodarczyka. Diablo bije mało ciosów nawet jak na siebie. Do tego wchodzenie w klincz bez ciosów. Coś ewidentnie w głowie nie zagrało. Drozd miał w takim wypadku troszkę ułatwione zadanie. Ciekawe czy będzie rewanż.
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 27-09-2014 21:50:14 
Szkoda, liczyłem,że jednak wygra.

a legła poległa :)
 Autor komentarza: fanticfloyd
Data: 27-09-2014 21:50:18 
Diablo stał się
 Autor komentarza: samurai
Data: 27-09-2014 21:50:27 
No stalo sie a myslalem ze diabel da rade co pisalem kilka tyg wczesniej.
A zycie toczy sie dalej. Ewidentnie nastawienie bylo na ko.
 Autor komentarza: un4given
Data: 27-09-2014 21:50:48 
*bił
 Autor komentarza: Vroo
Data: 27-09-2014 21:50:55 
Taktyka z Greena i Czakijewa, że przeciwnik opadnie z sił i będzie go można dopaść się nie sprawdziła. Diablo był tak samo pasywny jak z Palaciosem, ale Drozd był znacznie lepszy niż Palacios i to wykorzystał.
 Autor komentarza: jozef
Data: 27-09-2014 21:50:59 
Panowie, Masternak dał lepszą walkę. Mam rację?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 27-09-2014 21:51:05 
Tak jak mówiłem Drozd na punkty. Inna sprawa, że Włodarczyk był beznadziejny, już Masternak wypadł lepiej. A Drozd walczył bardzo mądrze.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 27-09-2014 21:52:42 
rwa mać , mówiłem , że Drozd to kawał dziada , ale wszyscy byli zaślepieni .
Cios Diablo bez timingu , jest nic nie warty , Drozd przyjmował czyściochy na żywca .
Także , Panowie , Polski boks jest dupie super oficjalnie .
 Autor komentarza: CroCop90
Data: 27-09-2014 21:53:43 
Od lat piszę tutaj, że Kłodarczyk to pseudo mistrz ze szklaną szczęką i fatalną psychiką. Fart wreszcie się skończył i rudy został zdeklasowany i ośmieszony przez przeciętnego Drozda, którego Huck robi w 5 rd. Włoadr zawsze był najsłabszym mistrzem, który swoje walki wygrywał dzięk pomocy sędziom lub głupocie przeciwników i ogromnemu szczęściu. Huck zabiłby po prostu ksysia, tak samo jak i Jones i Lebedev, zaś Master wypunktował 12 do 0. Niech ten drewniak lepiej kończy karierę
 Autor komentarza: teanshin
Data: 27-09-2014 21:54:02 
Dlatego Diablo tak sie klocil o kase wiedzial ze dostanie lanie, slaba walka, przegral wszystkie rundy. Nawet nie ma co mowic o jakis przeretach. Drozd pral Diablo cale 12 rund.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 27-09-2014 21:54:14 
Cóż, został obalony mit Krzysia jako największego mistrza cw, jako potencjalnego pogromcy Hucka, Lebiediewa, Hernandeza. W dodatku pokonaliby go Mchunu i Makabu. Potwierdziło się kilka rzeczy:

Krzysztof nie ma tytanowej szczęki - po raz kolejny czysto trafiony padł. To, że nie pada z reguły to zasługa b.dobrej obrony. Włodarczyk ma słabszą szczękę niż Masternak, bo Masternak nie padł po ciosach Drozda a zebrał więcej.
Cios Włodarczyka jest przereklamowany - Jest mocny, ale nie taki jak wielu sądzi. Włodarczyk tak demolował Czakijewa i Greena bo Ci byli słabi kondycyjnie i się zmęczyli. Drozd nazbierał kilka mocnych ciosów i przyjął je z uśmiechem.
Włodarczyk jest słabym punktatorem - gdy dostanie kogoś lepszego technicznie jak Palacios czy agresywnego jak Czakijew nie zdoła wygrać na punkty, a jak dostanie wybitnego technika jak Cunningham czy Drozd to jest bezradny.

Ogólnie Masternak dał lepszą walkę z Drozdem i bardziej ambitną niż tylko nastawienie się na nokaut.
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 27-09-2014 21:55:05 
Ja też pisałem że Ruscy wygrają. Włodarczyk był tylko dłużej pompowany bo najlepszego przeciwnika przed Drozdem miał tylko Czakijewa. Drozd boksował na wysokim poziomie, był fenomenalnie przygotowany, nie spodziewałem się że będzie choć trochę zachowawczy, kapitalna walka.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 27-09-2014 21:55:13 
Drozd rozmontował Diablo na czynniki pierwsze. A że Diablo często walki wygrywał mocnym ciosem...
Nie zawsze się tak da.
Drozd jest bardzo szybki, ruchliwy, dobrze składa kombinacje.
Diablo bezsilny, nie widzę wielkich szans na wygraną w ewentualnym rewanżu choć Diablo nigdy nie skreślę już z nikim w tym limicie.
Mam tylko nadzieje że nie pójdzie z braku pomysłu i perspektyw do wagi ciężkiej. To by był poważny błąd.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-09-2014 21:55:30 
Uczciwie trzeba powiedzieć że limit szczęścia "diabelskiego" Krzysia się wyczerpał :) On już od dawna przegrywał swoje walki punktowo a ratował go lucky punch albo sędziowie. Ale jak tu wygrywać skoro się prawie wogóle nie zadaje ciosów ? Skoro przez 50 walk się nie nauczył że nie powinno się przesypiać 3/4 pojedynku to już się nie nauczy. Do tego mimo bardzo mizernej aktywności ringowej w końcowych rundach oddychał rękawami :/

Włodarczyk był zdecydowanie najnudniejszym z obecnych mistrzów CW więć chodź z jednej strony szkoda że Polska nie ma obecnie już żadnego zawodowego mistrza to z drugiej dobrze że pas WBC trafił w ręce boksera znacznie bardziej ciekawego.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 27-09-2014 21:56:29 
TAK JAK PISAŁEM NASI WRACAJĄ NA TARCZY jedyny plus to ze wygrałem NA NOWY TELEWIZOR LED 4K
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 27-09-2014 21:56:48 
Kurwa mać, a jak pisałem , że Włodar pływa po lewym prostym , to ha ha he he .
ALe jestem wkurwiony ! Włodarczyk poprawił aktywność , z chujowej na słabą .
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 27-09-2014 21:57:21 
A w ogóle po czym Diablo klęknął ? Bo tam była obciera, ale bez jaj.
 Autor komentarza: adolfinio
Data: 27-09-2014 21:57:36 
Jestem załamany, ale Diablo nauczył już nas tego, że nie wiadomo co pokaże w ringu. Walka ogólnie była beznadziejna do oglądania. Diablo rozpoczął od początku bez przedniej ręki i w zasadzie tak skończył. Albo od początku zakodował sobie w głowie, że nie ma szans wygrać na punkty i musi mocno trafić, albo nie był przygotowany do tego pojedynku.
Ma prawdopodobnie zapewniony rewanż i wcale nie będzie w tej walce przegrany. Tyle, że nie wiem czy Diablo sam będzie chciał tego pojedynku po takim wpierdzie.
 Autor komentarza: simon
Data: 27-09-2014 21:57:51 
khorne
teraz diablo dolaczyl do chlopcow :)swoja droga choc nie przepadam za diablo i jego pazernoscia na kase to kibicowalem mu z calych sil
 Autor komentarza: GaD1
Data: 27-09-2014 21:58:22 
Drozd fizycznie wyglądał niesamowicie. Obity mięśniami,jak ważył mniej niż 95kg to będę zdziwiony. Poza tym on się nawet nie spocił! Ciężko mi uwierzyć w takie przygotowanie "na czysto".
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 27-09-2014 21:58:58 
Cóż. Swoje 5 minut będą mieli teraz hejterzy. Zupełnie niepotrzebnie. Choć trzeba przyznać że głupio wyglądają teraz teksty o oddzieleniu prawdziwych mężczyzn.
Tego co osiągnął Diablo i tak mu nie zabiorą oraz tego że jest niebezpieczny dla każdego.
 Autor komentarza: Future
Data: 27-09-2014 21:58:59 
Taktyką Włodarczyk
 Autor komentarza: un4given
Data: 27-09-2014 21:59:05 
szanse

Chyba pogorszył aktywność ze słabej na chujową. Naprawdę w tej walce był beznadziejny. Coś jak w 1 walce z Palaciosem.

Ciekawe czy teraz rewanż czy Drozd będzie unifikował.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 27-09-2014 21:59:15 
Czyli co rewanż z Drozdem? Ale czy Diablo się podniesie? Żeby kolejna walka z Drozdem nie spowodowała, ze Krzysiu znowu wpadnie w deprechę i będa potrzebne tabsy...
 Autor komentarza: arpxp
Data: 27-09-2014 21:59:39 
@MrAdam

Przed obcierką dostał prawego sierpa w szczękę
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 27-09-2014 22:00:40 
Autor komentarza: StasioKolasa
Czakijew okazał się mocno przecenianym bokserem i nie mam tu na myśli tylko walki z Diabłem.Z Drozdem zdaje się jest odwrotnie i ludzie go nie doceniają choć to jak dobrym jest bokserem pokazał z Masternakiem.Włodarczyk przegra i wróci bez pasa,a Kołodziej zostanie zabrany do szkoły i czeka go nokaut.

Autor komentarza: arpxp Data: 27-09-2014 15:29:33
Ale będzie ci, koleżko, głupio za parę godzin.

Autor komentarza: arpxp
Ja nie, ale ty sprawiałeś wrażenie, że będzie ci głupio, gdy się okaże, że się pomylisz przy typowaniu walki. huheuhuehe a tak poważnie, to Krzysiek nie ma prawa przegrać. Nie z Drozdem.

Autor komentarza: arpxp
Data: 27-09-2014 21:43:44
I co, Stasiu, głupio ci?



Tak,głupio mi że skreśliłeś Drozda.Swoją droga to odstawiasz żenadę bo zamiast przemilczeć,lub posypać głowę popiołem i przeprosić za trollowanie to jeszcze zadajesz głupie pytania czy mnie jest głupio bo trafiłem z wynikiem.Poszukaj utraconego sĘsu jak to napisałeś.
 Autor komentarza: parlae
Data: 27-09-2014 22:00:46 
Dla mnie Drozd jest na kozackim dopingu. Niemniej jednak i bez niego spokojnie by Krzyśka pokonał.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 27-09-2014 22:00:46 
Jak Krzysiek wygrywał to na rękach go nosili. Dziś zawalił i mieszacie go z błotem.

Diablo dał ciała i tyle w temacie!

Drozd doskonale wyeliminował prawy sierpowy wyprzedzając go prostym.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 27-09-2014 22:00:58 
Waga ciezka czeka ,wiecej inicjatywy to Adamek mial z Kliczko
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 27-09-2014 22:01:26 
No to chuj, dupa i kamieni kupa.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-09-2014 22:02:02 
Autor komentarza: khorne
Data: 27-09-2014 21:47:14
"Ta walka oddzielila mezczyzn od chlopcow" rzekł Diablo po walce Masternaka z Drozdem.


Ha ha dobry post :) Też pamietam jak hejtował Masternaka a dziś sam GÓWNO pokazał.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 27-09-2014 22:02:15 
GaD1, Drozd sie nie spocil? Byl zagotowany jak kurczak. Inna sprawa, ze wydolnosc mial na kolejnych 6-7 rund
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 27-09-2014 22:02:42 
No ale Krzysiu wyszedł do ringu ze złamaną kością oczodołu a w walce doznał kontuzji złamania nosa...
 Autor komentarza: piotr
Data: 27-09-2014 22:03:04 
@jozef
"Panowie, Masternak dał lepszą walkę. Mam rację?"

Masz rację. :/
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 27-09-2014 22:03:05 
Czarna sobota naszego boksu.O Kołodzieju nie warto pisać, ale Diablo zawiódł.
Nie wiem jak można zadawać 3-6 celne ciosy na rundę i marzyć o zwycięstwie?
Statystyki po walce są przygniatające tak na oko 60 do 300!Tak prawdziwy mistrz nie przegrywa.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 27-09-2014 22:03:22 
TAK JAK pisałem wcześniej diablo polegnie i Kołodziej SZKODA ale wygrałem na no nowy telewizor 42 4K
 Autor komentarza: Dryja1996
Data: 27-09-2014 22:03:40 
masternak wiecej pokazal niz drewniany diablo
 Autor komentarza: un4given
Data: 27-09-2014 22:03:58 
Co do Drozda zdania nie zmieniam. Zaprezentował się dobrze ale na tle fatalnego Włodarczyka. Nie widzę go z Huckiem i Lebiediewem. Hernandeza mógłby ustrzelić.
 Autor komentarza: Dryja1996
Data: 27-09-2014 22:04:06 
masternak wiecej pokazal niz drewniany diablo
 Autor komentarza: Imperator
Data: 27-09-2014 22:04:21 
Autor komentarza: werwoolf
Data: 27-09-2014 22:00:58
Waga ciezka czeka ,wiecej inicjatywy to Adamek mial z Kliczko


A w ciężkiej to nie trzeba zadawać ciosów? Diablo miał ch**wą taktykę na drozda. Nie próbował nawet pójść w wymiany. Był wolny. Nie widac było tej woli walki. Opadł psychicznie a to jest wg mnie gorsze niż TKO.
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 27-09-2014 22:05:06 
I tak by Diablo cięszko znokałtował Mastera! Mam nadzieję że do tej walki dojdzie i Krzysiu ukaże Masterniaka za te słowa.
 Autor komentarza: Dryja1996
Data: 27-09-2014 22:05:08 
Wedlug mnie najlepszym miszczem jest albo drozd albo denis
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 27-09-2014 22:05:11 
Włodarczyk poprostu był słabszy taki jest Sport gratulacje dla Drozda ... ale co mnie zaskoczyło na plus podczas meczu siatkówki były gwizdy naszych najkulturalniejszych kibiców siatkówki itp a tu w Rosji cisza jak grali nasz chymn i prezenter przedstawiał Krzyska super,,,
 Autor komentarza: Dryja1996
Data: 27-09-2014 22:05:14 
Wedlug mnie najlepszym miszczem jest albo drozd albo denis
 Autor komentarza: benwetz
Data: 27-09-2014 22:05:32 
Diablo sie strasznie psychicznie spalił. Zauważyliście potem jak krzysiek chodził potem i tylko mówił "o skurwysyn" jak może mistrz świata w ogóle tak pomyśleć nawet ? To jakby przyznanie sie do swojej bezradności i jak zaczal tak gadac to juz wiedzialem , ze jest po walce i nara. Szkoda.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 27-09-2014 22:06:29 



Beznadziejny wystep Wlodarczyka co nie zmienia faktu ze Drozd jedzie NA WSPOMAGANIU NA BANK. Czy nikogo nie zastanawia fakt ze w wieku 35 lat nagle "zmeznial" I nabral masy miesniowej przy jednoczesnym poprawieniu szybkosci I wytrzymalosci?? Klient wyglada jak kwadrat, a w 11 rundzie byl swiezy tak samo jak w pierwszej, "latal" na nogach jak 20 letni Ali......
Nie od dzisiaj wiadomo ze kontrole dopingowe w Rosji to jakas kpina, tak sie wlasnie koncza wyprawy do Moskwy za chlebem.......


 Autor komentarza: Imperator
Data: 27-09-2014 22:06:35 
Nie przypominam sobie takiej dominacji w walce o pas w Cruser. Diablo został w pewnym sensie ośmieszony. Ciekawe co by powiedział Master teraz.
 Autor komentarza: Future
Data: 27-09-2014 22:07:43 
taktyka Włodarczyka w większości walkach polegała na wymęczeniu przeciwnika i zaatakowaniu silnym ciosem w końcowych rundach , z Palaciosem to się raz nie sprawdziło , z Greenem miał dużo szczęścia , z Czakijewem ładnie mu to wyszło natomiast Drozd to lepsza wersja Palaciosa no i nie wyszło , mam nadzieje że już wiecej nie będzie stosował tej taktyki bo jest nudna dla oka i chciałbym zobaczyć Włodarczyka który boksuje od początku do końca a nie kombinuje taktyką wymęczenia przeciwnika , Masterniak może mu teraz powiedzieć to samo co on mu powiedział , ta walka odróżniła mężczyzn od chłopców i myśle że ta porażka na dobre mu wyjdzie , byle by nie wracał do boksu bez boksu , i łąpania swieżości z rudny na runde , mimo wszystko to wielki mistrz i na dal może rywalizować z czołówką ale nie tą taktyką , trzeba boksować
 Autor komentarza: coolpix
Data: 27-09-2014 22:07:47 
diablo wyłapujący połowę ciosów,zdeklasowany w każdym elemencie,kto by się spodziewał?parę godzin temu popisałem się wpisem,że może harnaś wstydu nie przyniesie:)taka jest chyba polska rzeczywistość bokserska niestety.
 Autor komentarza: slayer85
Data: 27-09-2014 22:08:03 
Smutny dzień dla polskiego boksu. Gratuluję tym, którzy wytypowali Grigorija jako zwycięzcę.
 Autor komentarza: ciapaty
Data: 27-09-2014 22:08:09 
szkoda Diabła ale taki jest sport.Zabrakło wszystkiego!Ile lewych prostych wyprowadził Diablo?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 27-09-2014 22:08:34 
Autor komentarza: Imperator
Własnie się wypowiadał. Nie był uszczypliwy, mówił normalnie.
 Autor komentarza: loic
Data: 27-09-2014 22:08:40 
Byle tylko Krzysiowi psycha nie siadła...
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-09-2014 22:08:43 
Autor komentarza: UndeadDog
Data: 27-09-2014 21:58:58
Cóż. Swoje 5 minut będą mieli teraz hejterzy. Zupełnie niepotrzebnie. Choć trzeba przyznać że głupio wyglądają teraz teksty o oddzieleniu prawdziwych mężczyzn.
Tego co osiągnął Diablo i tak mu nie zabiorą oraz tego że jest niebezpieczny dla każdego.


No z tym czy dla każdego to bym się zdecydowanie spierał :) Jak pokazała dzisiejsza walka (a może nie widziałeś ?) nie miał żadnych argumentów na Drozda. Pokazał to co zwykle : defensywnego żółwia w pierwszych rundach, pasywność, liczenie na lucky punch , na sędziów jak w przypadku beznadziejnej walki z Palaciosem liczyć nie mógł bo walka wyjazdowa.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 27-09-2014 22:10:22 
Wlodar probowal. Szukal szansy. Drozd byl poza zasiegiem. Nieprzyjemny rywal, ruchliwy, ciagla zmiana pozycji, aktywnosc. Do tego inteligencja, madre klinczowanie. Zebral 4-5 strzalow Wlodara i wytrzymal. Niewiele mozna powiedziec po takim wieczorze, bo wszystko bedzie trywialne. Jak bylo kazdy widzial. Diablo piastowal ten urzad wiele lat, dzisiaj rozstal sie z pasem, mimo wszystko, z klasa. Rosjanie tez klasa.
 Autor komentarza: rafalthe0
Data: 27-09-2014 22:10:23 
"Autor komentarza: rafalthe0
Data: 26-09-2014 00:54:21
Drozd to wygra na punkty, stawiam na to, ze Diablo choc go trafi, to nie wykonczy roboty. Drozd ma niespotykane nogi jak na cruzer- oczywiscie Ali to nie jest, ale ma lekkosc poruszania sie. Do tego ma swobode ruchow. A wiec ma narzedzia ku temu, aby walczac bezpieczniej niz z Masterem wygrac te walke na punkty.
To ze Master go trafial akurat malo znaczy, bo Drozd ewidentnie nie bal sie ciosow Mastera i nie bal sie wchodzic w wymiane jesli mial z tego wyniesc korzysc w postaci punktowania rywala

Kibicuje Polakowi, wiadomo, ale widze Drozda jako zwyciezce "



artykuł: http://www.bokser.org/content/2014/09/25/180641/index.jsp#CommentsAnchor


Jak zwykle mam racje:)

rocky i reszta laikow- jak zwykle nic nie rozumieja boksu:)
 Autor komentarza: floydthesecond
Data: 27-09-2014 22:11:10 
I po co wyciagacie temat koksu ? niech koksuje, szpryca za niego nie walczy. To tylko wyciagniecie ze swojego organizmu troche ponad maksimum.. To element zwyciestwa i sportu wiec przestance pieprzyc czy koksuje czy nie :)
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 27-09-2014 22:14:30 



Drozd na sterydach przed walka, Wlodarczyk na pychotropach po.


 Autor komentarza: MrAdam
Data: 27-09-2014 22:15:23 
Autor komentarza: KnockKnockData: 27-09-2014 22:14:30
Haha padłem :P ale to może być prawda...
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 27-09-2014 22:15:23 
W rewanżu Krzysiu go znokałtuje...
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 27-09-2014 22:15:34 
@imperator

To byl duzy sarkazm ,z mojej strony ,mowi koles od roku czy wiecej o HW.Co do psychiki znamy ja od kilku lat ,ja tez liczylem ,ze po 30 walkach z chujawa taktyka na ta jedna ja zmieni ....no psychika ,ja sie z toba zgadzam .
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-09-2014 22:15:40 
Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 27-09-2014 22:05:11
Włodarczyk poprostu był słabszy taki jest Sport gratulacje dla Drozda ... ale co mnie zaskoczyło na plus podczas meczu siatkówki były gwizdy naszych najkulturalniejszych kibiców siatkówki itp a tu w Rosji cisza jak grali nasz chymn i prezenter przedstawiał Krzyska super,,,


Ci "najkulturalniejsi" kibice siatkówki zachowali sie wtedy jak pospolite bydło stadionowe. Polityka od prawdziwego sportowca dzieli z reguły przepaść. Ten pierwszy zajmuje się kurestwem ten drugi godnie stara się reprezentować kraj, dlatego uważam że sportowcy nie powinni cierpieć za błędy polityków.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 27-09-2014 22:15:43 
Grupa Wasilewskiego kruszy sie. Po odstrzeleniu Wawrzyka, Kolodzieja, teraz wypadl Wlodar. 0:3. Osmego listopada Szpilka stanie pod sciana i wielce prawdodpodobne, ze bedzie czwarta ofiara. Potrzeba swiezej krwi, jakiegos szkolenia z glowa u podstaw(Gmitruk!), bo w tej chwili po zejsciu Adamka ze sceny zostajemy z kim? Z jednym Proksa, ktory pokaze fajny boks? Straszliwa bieda w Polsce.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 27-09-2014 22:16:28 
@Mr Adam


To jest prawda....


 Autor komentarza: ghost
Data: 27-09-2014 22:16:43 
maniekz Data: 27-09-2014 22:00:46
Jak Krzysiek wygrywał to na rękach go nosili. Dziś zawalił i mieszacie go z błotem.

Diablo dał ciała i tyle w temacie!

Drozd doskonale wyeliminował prawy sierpowy wyprzedzając go prostym.
*
*
Bo zawalczył głupio. Mało kto się spodziewał takiej postawy.
Osobiście myślałem, że po walce z Czakijewem zmądrzał. Walka z Fragomenim jakby zdawała się to potwierdzać.
Jednak on zawalczył nawet głupiej niż zawsze, bo jego defensywa była trefna.

Zaskoczył in minus
 Autor komentarza: JAx00
Data: 27-09-2014 22:17:12 
jak dla mnie Wlodarczyk nie zrobil NIC by wygrac walke ;d
 Autor komentarza: Milan
Data: 27-09-2014 22:17:13 
Zalamka , długo pasa nie zdobędziemy
Diablo nie miał obrony
Nie widzę na razie rewanżu , smutny wieczór
 Autor komentarza: Lombard
Data: 27-09-2014 22:17:58 
Trzeba liczyć ,że wykryją u drozda kokos xD
 Autor komentarza: un4given
Data: 27-09-2014 22:18:24 
ghost


Chyba nikt poza oczywiście hejterami nie spodziewał się aż tak fatalnej postawy ;]
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-09-2014 22:18:26 
Autor komentarza: gerlach
Data: 27-09-2014 22:15:43
Grupa Wasilewskiego kruszy sie. Po odstrzeleniu Wawrzyka, Kolodzieja, teraz wypadl Wlodar. 0:3. Osmego listopada Szpilka stanie pod sciana i wielce prawdodpodobne, ze bedzie czwarta ofiara. Potrzeba swiezej krwi, jakiegos szkolenia z glowa u podstaw(Gmitruk!), bo w tej chwili po zejsciu Adamka ze sceny zostajemy z kim? Z jednym Proksa, ktory pokaze fajny boks? Straszliwa bieda w Polsce.


Jak na moje to już jest 0/5 a nie 0/3. Szpiluś został napoczety przez Jenningsa a Adamek go zwyczajnie dokończy. Co do Proksy to GGG pokazał mu jego miejsce w szeregu.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 27-09-2014 22:19:01 
"Jak zwykle mam racje:)

rocky i reszta laikow- jak zwykle nic nie rozumieja boksu:)"


Teraz sobie laskę strzel w nagrodę.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 27-09-2014 22:20:36 
@KapralWiaderny
Proksa to nie grupa Wasyla. Ale zgodzę się, że komando foki Wasyla kruszą się, grupa leci na pysk. Na pewno cieszy to Gmitruka.
 Autor komentarza: ciapaty
Data: 27-09-2014 22:23:40 
ciekawe co bedzie jeżeli Diablo przegra rewanż.Z mojej strony życzę mu wygranej
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 27-09-2014 22:24:15 
@Ghost...

Zamknij się - pamiętam jak komentowałeś mój tekst z bodajże środy.
Należysz do tych, co niewiele widzą i niewiele wiedzą o życiu. Włodarczyk pokazał swoją klasykę i niestety nie ma w tym zaskoczenia. Diablo to przewidywalny, jednowymiarowy pięściarz którego rozłożył klon USSa... czyli szybki i śliski pykacz. Historia nie tylko lubi się powtarzać - ONA po prostu się powtarza.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 27-09-2014 22:25:06 
@KapralWiaderny
Ale co ma wspólnego Proksa z Wasilewskim? Lol
Włodarczyk bez pasa jest skończony. Co mu pozostało? Walka z Masternakiem albo rewanż z Drozdem.
Kto pociągnie dalej KP?
Cygan? A może Głowacki?
Janik/Kołodziej/Włodarczyk/Szpilka/Wawrzyk/Miszkin są już na równie pochyłej.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-09-2014 22:25:25 
Autor komentarza: MrAdam
Data: 27-09-2014 22:20:36
@KapralWiaderny
Proksa to nie grupa Wasyla. Ale zgodzę się, że komando foki Wasyla kruszą się, grupa leci na pysk. Na pewno cieszy to Gmitruka.


Napisałem to w ujęciu ogólnopolskim i jest naprawdę smutno. Nie wiem czy cieszy to Gmitruka ale my praktycznie nikogo teraz nie mamy, są wprawdzie młodzi w niższych kategoriach "Szczurek" itp ale o optymizm ciężko.
 Autor komentarza: bolos
Data: 27-09-2014 22:25:48 
Co za bzdury gada pindera,ze nie pamieta zeby Wlodarczyk przyja tyle ciosow a z Czakijewem to co, przeciez w tamtej walce byl 2 razy liczony.
 Autor komentarza: jozef
Data: 27-09-2014 22:25:50 
Rafaello

Miałeś rację skubańcu:-)
 Autor komentarza: Clevland
Data: 27-09-2014 22:26:16 
Diablo z pojedynczym ciosem, brakiem kontr, kombinacji, zmyłek może tylko z emeryta i lub korzykarzami.
Zawsze to powtarzałem.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-09-2014 22:26:26 
Autor komentarza: Whisper
Data: 27-09-2014 22:25:06
@KapralWiaderny
Ale co ma wspólnego Proksa z Wasilewskim? Lol


To że również pękł jak jego baloniki : Wawrzyk, Szpilka i Kołodziej.
 Autor komentarza: psychox
Data: 27-09-2014 22:26:49 
Moze teraz zestawic Diablo i Masternaka?
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 27-09-2014 22:27:43 
Cóż wielka szkoda ,Nie mamy już Mistrz Świata nie zamierzam hejtować Diablo to żaden cwaniak itp ale cóż przegrał z kretesem z Drozdem nie wiem czy Drozd był na dopingu ale kondycyjnie bardzo Dobrze przygotowany lotny na nogach.i realizował perfekcyjnie taktykę.
Diablo rozczarował ale cóż życie toczy się dalej.

Mam nadzieję że Diablo nie załamię się i wróci ale na razie rewanż za wcześnie.
jeśli wogle do rewanżu dojdzie.
Podobała mu się rzeczowa analizy Szpilki widać że umię czytać walki a także pozytyw zagranie 3 zwrotek hymnu Polskiego i bicie braw po hymnu Polskiego rusków ( jak grali siatkarze to nasi ki
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-09-2014 22:27:55 
Autor komentarza: psychox
Data: 27-09-2014 22:26:49
Moze teraz zestawic Diablo i Masternaka?


Jestem ZA ! Ta walka może oddzielić chłopców od mężczyzn.
 Autor komentarza: polrex
Data: 27-09-2014 22:27:55 
Wlodarczyk prezentuje antyboks, tego sie nie da oglądac, teraz jest szansa na walke stulecia
Masternak -Diablo
Adamek-Diablo

czy jezeli Diablo skonczy kariere to zrobi sobie nose job? korekte orliego nosa?
wiem ze byli zawodnicy MMA robia operacje uszu bo mają kalafiory
 Autor komentarza: lisoszakal
Data: 27-09-2014 22:28:11 
Krzysiu po prostu jest już past prime. Jak wielki zawodnik, który jest past prime może pokonać wielkiego zawodnika w primie? W dodatku walczył z kontuzją oczodołu i nosa.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 27-09-2014 22:29:56 
VITALIJ71
nasz hymn ma 4 zwrotki.
 Autor komentarza: ciapaty
Data: 27-09-2014 22:30:06 
Ile można robić kibiców w bambuko ściągając samych Słowaków,tłustych Murzynków albo bosonogich Ukraińców?Każdy przekręt wkońcu wychodzi na jaw.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 27-09-2014 22:30:25 
ko0ńcze tekst jak grali nasi siatkarze z ruskami to nasi gwizdali a ruscy potrafili się zachować

cóż dzisiejszego w boksie O Mistrzostwo Cruser Polska -Rosja 0- 2
 Autor komentarza: myyyk
Data: 27-09-2014 22:32:53 
Krzysiek zawsze tak walczył, tylko na koniec wchodziła bomba i było git. Teraz albo zabrakło siły, albo Drozd ma beton, bo jednak klika solidnych ciosów doszło. Trudno. Mogło tak być już w pierwszej walce z Cunnem, więc cieszmy się z paru ładnych lat panowania Diablo.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 27-09-2014 22:33:23 
Kur..a mać koniec polskiego boksu!!!Adamek emeryt Proksa na lini pochyłej Diablo sie skończył Master pełne gacie,Szpilman nie zajedzie za daleko TO JUZ KONIEC!!!!!!!!!!!!!zosstał Mamed Kalidov ale nie w boksie.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 27-09-2014 22:33:48 
Nie spodziewałem się tego,że Drozd ma tak niezłą szczękę.Myślałem,że porażka z Arslanem wskazała jego sporą lukę w jego repertuarze.Szybkość nóg i rąk i jego mobilność była większa o kilka poziomów,dlatego była taki bezradny Krzysztof.Brawa dla Drozda,który potwierdził swoje znaczenie w tej kategorii.Jestem ciekaw jego potencjalnej konfrontacji z Lebedevem.Walka Wlodarczyk-Masternak może nabrać jakiegoś sensu.:P
Drozd ma 35 lat i jest starszy od Krzyśka 2 lata,a wygląda i porusza się w ringu jak 25-letni zawodnik.Szybkość zniszczyła Włodarczyka-zbyt duża różnica w tym elemencie.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 27-09-2014 22:34:56 
mirco30
Mamed niestety ma bardzo dużo wspólnego z "Kołodziejami". Poszedłby by do UFC i byłby baty. Drwal zlałby go.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 27-09-2014 22:35:31 
Został Fonfara, w kategorii która jest obsadzona jak nigdy , i Cieślak , z widokami na Usyka który demoluje wszystko co się rusza .
Nasz boks jest w dupie .
Bez amatorki leżymy , to nie stany które mogą sobie pozwolić na wychowanie od razu profesjonalistów którzy walczą pro w wieku 16 lat
 Autor komentarza: prometeusz
Data: 27-09-2014 22:35:55 
Ruscy maja kasę !!!! I wychowali mistrza , odrzywki , trenerzy , sparingi !!!!!
 Autor komentarza: prometeusz
Data: 27-09-2014 22:35:55 
Ruscy maja kasę !!!! I wychowali mistrza , odrzywki , trenerzy , sparingi !!!!!
 Autor komentarza: prometeusz
Data: 27-09-2014 22:35:56 
Ruscy maja kasę !!!! I wychowali mistrza , odrzywki , trenerzy , sparingi !!!!!
 Autor komentarza: ciapaty
Data: 27-09-2014 22:36:07 
Mirco30 z tym Mamedem to pojechałeś hehe.Będzie kisił śmieszne pasy w polsacie,a jak wystwi gdzieś dalej nos to bęcki:)
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 27-09-2014 22:37:05 
Wrzucam statystyki.
Absolutną dominację Grigorija Drozda udowadnia też statystyka ciosów. W kategorii "jabs", czyli "ciosów prostych przednią ręką", Rosjanin trafił 144 razy (na 235 prób) przy zaledwie 31 (na 93 próby) celnych ciosach Włodarczyka. W statystyce "ciosów silnych" ("power") Drozd trafił 112 razy, a "Diablo" - 36.

Miażdżąca jest więc też dysproporcja w łącznej ilości ciosów. Grigorij Drozd wyprowadził ich 415, z czego trafił 256, co oznacza blisko 62 procent skuteczności. Krzysztof Włodarczyk próbował natomiast 200 razy, z czego trafił tylko 67-krotnie - jego skuteczność to więc 33,5 procenta.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 27-09-2014 22:41:09 
Ma problem Wasilewski teraz, Kołodziej zweryfikowany i chyba nikt nie wierzy , ze on moze jeszcze cos osignac, chyba ze zrobi jak Wawrzyk rok przerwy i tylko siłownia zrobi 110kg zawalczy z dannym williamsem , skeltonem, a moze dostanie na koncu jakiegos sprotta i zaczenie sie ściemnianie, ze bedzie mistrzem swiata w wadze ciężkiej. Chociaż w sumie kołodziej mówił, ze 20 lat przygotowywał sie do walki o mistrzostwo świata ? Więc teraz jakby miał sie przygotowywać kolejne 20 to by mu troche to zajelo, nie wiem czy Fiodor by dotrzymal. Co do Włodarczyka to najlepiej go posłac na Adamka na jakims kolejnym polsat boxing night, bo powiedzmy sobie szczerze , walka nie była nawet odrobine wyrównana , Drozd zdominował go strasznie i nie wiem jak Diablo chciałby zawalczyć w rewanżu, skoro on nie umie walczyć inaczej, nie zaskakuje, a Drozd do tego ma teraz nad nim przewage psychiczną ogromna. Kto tam jeszcze jest Głowacki ? No gość ma tam niby chociaż jakieś "jaja" , ale wyobrażacie sobie go z Huckiem ? Gośc wydaje sie być dość średni, fizycznie średni, cios średni, technika średnia, praca nog srednia, wlasciwie nie ma jakiegos elementu u niego bardzo dobrego chociażby. Niestety według mnie z Huckiem przegra i to prawdopodobnie przed czasem, jednak Huck to jest jakas marka sprawdzona, silny, dobry kondycyjnie, z dosc szczelna garda, niby nie zachwyca , ale polozyc go bardzo cięzko, a co dopiero wygrac z nim na punkty w NIemczech. Janik ? Ostatnia walka mega średnia z jakimś słabym zawodnikiem ktory nie walczyl sporo czasu, też nie widze u niego elementu bardzo dobrego, widać, ze chce bić mniej ciosów i wiecej balansować , ale z niego raczej Haye marniutki, bo ani on sily nie ma , ani balansu jakiegos wybitnego, przynajmniej ma charakter o ktory czasami trudno w grupie Wasyla. W Wawrzyka to chyba juz nikt nie wierzy , gosc jest kaleka obecnie, sam mowi , ze jego noga nie wroci do 100% sprawnosci, a nie zapominajmy , ze on nie ma kompletnie psychiki i szczeki do boksu, jak wroci z niesprawna noga to ja nie wiem , czy on kiedys jeszcze zaboksuje chociażby jakimś Audleyem Harrisonem, chociaż wedlug mnei i z nim by przegrał. No Wasyl nie ma w swojej grupie żadnego prospekta niestety, zamiast brac jakis chlopakow z amatorki ktorzy maja potencjal to on chuj wie w ogole skad wyciaga jakis KOlodziejow, Wawrzykow. Jedyna sila napedowa tej grupy zostanie Szpilka ktory jest marketingowo jak na razie pewny, ale po walce z Adamkiem moze rowniez zostac zweryfikowany i bum na niego sie skończy. Szkoda, bo Wasilewski to promotor ktory potrafi , ale musialby troche zmienic filozofie prowadzenia zawodnikow.
 Autor komentarza: Homer
Data: 27-09-2014 22:41:59 
na fotce z tego niusa, włodarczyka suty :* i kaloryfer, układają się w twarz Homera Simpsona? czy mi tylko po prostu już odjebało, po tym wieczorze bokserskim?
 Autor komentarza: ghost
Data: 27-09-2014 22:42:03 
UrbanHorn Data: 27-09-2014 22:24:15
@Ghost...

Zamknij się - pamiętam jak komentowałeś mój tekst z bodajże środy.
Należysz do tych, co niewiele widzą i niewiele wiedzą o życiu. Włodarczyk pokazał swoją klasykę i niestety nie ma w tym zaskoczenia. Diablo to przewidywalny, jednowymiarowy pięściarz którego rozłożył klon USSa... czyli szybki i śliski pykacz. Historia nie tylko lubi się powtarzać - ONA po prostu się powtarza.
*
*
Ojoj! Bodajże ten, że Włodarczyk walczy cały czas tak samo, a ja mówiłem, że jak na razie nikt nie znajduje na jego styl recepty?
Dzisiaj ktoś znalazł.
No i co?

Feigenbutz teraz
 Autor komentarza: prometeusz
Data: 27-09-2014 22:42:50 
A Wasyle nie maja takiego zaplecza w postaci ludzi i kasy !!! K .... Umówmy się !!!! Brawo dla DIABŁA !!! Co chatka .. To zagatka ! DZIĘKI STARY !! Robiłeś co mogłeś
 Autor komentarza: prometeusz
Data: 27-09-2014 22:42:52 
A Wasyle nie maja takiego zaplecza w postaci ludzi i kasy !!! K .... Umówmy się !!!! Brawo dla DIABŁA !!! Co chatka .. To zagatka ! DZIĘKI STARY !! Robiłeś co mogłeś
 Autor komentarza: prometeusz
Data: 27-09-2014 22:42:52 
A Wasyle nie maja takiego zaplecza w postaci ludzi i kasy !!! K .... Umówmy się !!!! Brawo dla DIABŁA !!! Co chatka .. To zagatka ! DZIĘKI STARY !! Robiłeś co mogłeś
 Autor komentarza: mirco30
Data: 27-09-2014 22:43:28 
Mamed Kalidov więcej daje emocji,a poza tym kto nam pozostał?wart wstawania o 4-tej rano?Był Gołota Był Adamek a teraz kto ma ich zastapić kryminały cygan?Szpilka?
 Autor komentarza: progresywny
Data: 27-09-2014 22:43:58 
Teraz walka Feigenbutza :D Chętnie zobaczyłbym Feigenbutza z Gołowkinem.
 Autor komentarza: piotr
Data: 27-09-2014 22:44:10 
No i Diablo miał drugi/trzeci poważny test w życiu. Pierwsze 2 testy z Cunnem wypadły tak sobie.
Brawo dla Don Wasyla za umiejętne dobieranie przeciwników. Ale wszystko ma swój koniec.
 Autor komentarza: ciapaty
Data: 27-09-2014 22:45:56 
mirco

prosty przykład : 22 letni Marcin Held :)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-09-2014 22:47:07 
Autor komentarza: Homer
Data: 27-09-2014 22:41:59
na fotce z tego niusa, włodarczyka suty :* i kaloryfer, układają się w twarz Homera Simpsona?


Dokładnie widać tam twoje odbicie ;)
 Autor komentarza: ciapaty
Data: 27-09-2014 22:48:34 
Kapral

Hahaha
 Autor komentarza: mirco30
Data: 27-09-2014 22:48:41 
ciapaty:pozyjemy zobaczymy na razie nie słyszałem o tym 22 letnim Marcin Held
 Autor komentarza: ciapaty
Data: 27-09-2014 22:51:03 
mirco

niewiem czy mogę tutaj link wrzucić ale ciapaki szybko sie rozmnażają więc w razie bana wrócę :)
http://eurosport.onet.pl/mma/znakomita-walka-polaka-marcin-held-zdeklasowal-rywala-i-wygral-turniej-bellator/9y2wj
 Autor komentarza: un4given
Data: 27-09-2014 22:52:32 
Młody niemniaszek leje tego Gruzina ale spływa to po nim jak na razie. Czyżby tylko nasi zawodnicy nie lubią być uderzani ? :)
 Autor komentarza: mirco30
Data: 27-09-2014 22:53:58 
Wszystko dobrze póki nie dostanie po głowie jak np.Masternak posypała mu sie psycha a był taki pewny siebie :-)
 Autor komentarza: benwetz
Data: 27-09-2014 22:54:15 
un4given
no nie wiem , czy tak spływa, juz nieźle popuchniety jest.
 Autor komentarza: un4given
Data: 27-09-2014 22:55:28 
I Ko. Ależ ekspolozywny jest ten Niemiaszek. Widać że kopie jak koń
 Autor komentarza: Homer
Data: 27-09-2014 22:55:33 
KapralWiaderny, tak myślałem. :D
 Autor komentarza: progresywny
Data: 27-09-2014 22:55:59 
Feigenbutz jest niesamowity - nie każdego rywala da się znokautować.
 Autor komentarza: un4given
Data: 27-09-2014 22:55:59 
Spływało do czasu xD Zajebisty styl ma niemiaszek.
 Autor komentarza: ciapaty
Data: 27-09-2014 22:59:45 
mirco

Mistrz bez psychiki to jak sikanie bez pierdzenia
 Autor komentarza: mirco30
Data: 27-09-2014 23:00:10 
Młody Hans wymiata i ma szczene naszych pozamiatał i jest młody rosnie niemcom nowa gwiazda
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 27-09-2014 23:02:04 
nie ma mistrza bez psychiki
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-09-2014 23:03:53 
W ogóle to coś się mówiło o przejęciu Vincenta przez Wasyla. Czemu nie wziął go do siebie? Teraz Sauerlandy będą kręcić na nim lody i prawdopodobnie będą mieli kolejnego mistrza.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 27-09-2014 23:04:16 
@ghost... nie pitol

Włodarczyk już przegrywał i w jego przypadku mamy 2 kategorie przegranych: oficjalne + nieoficjalne.
Nie pisz więc o braku recepty. Drozd zastosował chociażby receptę Palaciosa z lekkimi modyfikacjami nazwijmy to sprytnie ofensywnymi z własnej strony.

Generalnie widać jak WIELU padło ofiarą wygranej z Czakijewem.

Powiadam więc ponownie - Włodarczyk jest jednowymiarowy i nie należało brać Drozda. Trzeba było zrobić za jeszcze większą kasę Lebiedieva. Lebiediev nie tańczy jak Drozd, bo tańczyć nie lubi.

A Włodarczyk tańczyć też nie lubi i nie potrafi.
 Autor komentarza: werus
Data: 27-09-2014 23:09:02 
Wygrana z Czakijewem chyba za bardzo utwierdziła Włodarzcyka i wielu kibiców w tym mnie, że mozna wygrywać z przeciwnikami tylko za sprawą mocnych ciosów, a tu proszę. Wyszło, że boks to nietylko bójka tylko ruchliwość i zadawanie ciosów w różnych kombinacjach przy świetnej pracy nóg. Tego ostatniego KW z pewnością nie ma
 Autor komentarza: michal224444444
Data: 27-09-2014 23:10:00 
Nie wiem jak Wy,ale już przy wyjściu Diablo do ringu odniosłem wrażenie,iż jest bardzo zestresowany..podczas hymnu polskiego kilka razy przełykał ślinę..jakiś taki był dziwnie spięty... W ogóle myślę,że coś się stało w jego głowie...W ostatnim czasie sprawiał wrażenie jakiegoś takiego przybitego,w wywiadach był nieco inny. Inna sprawa,że nawet gdyby wyszedł do tej walki w swojej najlepszej formie psychicznej jak i fizycznej to i tak by ją przegrał..może nie tak wyraźnie,ale jednak..jest po prostu mniej utalentowany od Drozda,uważam,że jego głównym mankamentem jeżeli chodzi o elementy czysto bokserskie,o którym rzadko się wspomina jest brak umiejętnośći wyprowadzania ciosów seriami. Można użyć tutaj porównania do Adamka,którego z kolei była to chyba najmocniejsza strona...Diablo nie potrafi zadać więcej niż jednego ciosu..niestety,ale tak nie da się wygrać walki z klasowym zawodnikiem,jakim bez wątpienia jest Drozd. Myślę,że w walce z Hukiem byłby on dużym faworytem,tak szczerze to nawet nie potrafię sobie wyobrazić by Niemiec to wygrał..z Hernandezem to samo..natomiast z Lebedevem dawałbym gdzieś 50-50, istotną rolę w takim starciu odegrałaby odporność na ciosy Drozda,która dziś jednak nie została sprawdzona,a Lebedev nie jest tak jednowymiarowym zawodnikiem jak Włodarczyk i tu nie było by już tak łatwo.
 Autor komentarza: ednet
Data: 27-09-2014 23:10:29 
Nieprzemyślana taktyka. Trener chyba wychodzi z założenia że jak cos działa to tego nie zmieniamy!
A Drozd pokazał że Diablo ma braki w umiejętnościach. Poprzedni przeciwnicy byli wypaleni, na tle Drozda to inna liga - ale i to nie spowodowało zmiany taktyki!. Smutne....
 Autor komentarza: benwetz
Data: 27-09-2014 23:11:11 
UrbanHorn
Z Lebiedievem walka mogłaby być lepsza, ale jednak Denis jest dużo bardziej wszechstronny od Włodarczyka co pokazała chociażby jego walka z Huckiem. Denis Włodara robi niestety do jednej bramki prawdopodobnie.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 27-09-2014 23:12:19 
UrbanHorn jak nie potrafi :) w tancu z gwiazdami byl w polowie stawki:)
 Autor komentarza: un4given
Data: 27-09-2014 23:13:36 
werus

A nie można ? No przecież można. Ale że nie zawsze się uda i lepiej być kompletnym niż jednowymiarowym zawodnikiem to już inna sprawa. Krzysiek ma swoje atuty ale dzisiaj zaprezentował się fatalnie. Coś nie zagrało i tyle w temacie.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 27-09-2014 23:20:24 
pójdźmy dalej...

WIELU mądrych wystopowało z krytyką Diablo, bo widziało falę uniesienia po wygranej z Czakijewem. Albowiem po co kopać się z koniem na jego fali uniesienia?

WIELU wiedziało jednak, że NIC nagle się nie zmienia i stare problemy problemami są... Pozostaje jedynie kwestia czasu aż znów wyjdą na światło dzienne. I wyszły!!!

Diablo to kozak do "mordobitki", ale jak po drugiej stronie stanie prawdziwy "homo z mózgiem" -problemy gwarantowane. I taki Drozd obijał Diablo jak kłodę. Obijał i dobijał.

Na koniec żal 3-zwrotkowego hymnu, bo dostaliśmy w dupę x2, w dodatku w stolicy Państwa Radzieckiego, gdzie Lebiediev otrzymał 500 tyś. rubli z republiki krymskiej, czyli terenów należących do Ukrainy.

Djablo dołączył więc do naszych kopaczy by wspólnie rozważać czym różnią się od nich nasi siatkarze.
 Autor komentarza: Boder
Data: 27-09-2014 23:22:07 
A do mnie nie dociera to co dziś zobaczyłem. Chodzi mi oczywiście o walkę Diablo. Ja wiem ze Diablo nie jest królem techniki i kombinacyjnych, błyskotliwych akcji ale obronę zawsze miał dobra a dziś tej obrony nie było. W ogóle to nie ten Diablo i już teraz nie wiem czy Drozd taki dobry czy Diablo miał gorszy dzień. Muszę tez zobaczyć walkę jeszcze raz bo trochę mi cięło. Bardzo smutny wieczór.
 Autor komentarza: Boder
Data: 27-09-2014 23:22:07 
A do mnie nie dociera to co dziś zobaczyłem. Chodzi mi oczywiście o walkę Diablo. Ja wiem ze Diablo nie jest królem techniki i kombinacyjnych, błyskotliwych akcji ale obronę zawsze miał dobra a dziś tej obrony nie było. W ogóle to nie ten Diablo i już teraz nie wiem czy Drozd taki dobry czy Diablo miał gorszy dzień. Muszę tez zobaczyć walkę jeszcze raz bo trochę mi cięło. Bardzo smutny wieczór.
 Autor komentarza: Enginer86
Data: 27-09-2014 23:25:42 
TA WALKA ODDZIELIŁA CHŁOPCÓW OD MĘŻCZYZN
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 27-09-2014 23:49:52 
Na taka siłe ciosów Drożdża z rosji to obrona diablo nie wytrzymala :/ mial moc rusek
 Autor komentarza: fanticfloyd
Data: 28-09-2014 00:46:44 
Drozd vs lebiediev
 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 28-09-2014 00:51:56 
No i niestety straciliśmy jedynego mistrza świata w boksie.Ta walka pokazała według mnie nie to jak słabi są Diablo czy Master ale to jak niedoceniany przez wielu był Drozd.Mnóstwo osób oceniało go tylko przez pryzmat walki z Arslanem(która była nota bene 8 lat temu) a Rosjanin stał się od tamtej pory dużo lepszym pięściarzem na zupełnie innym poziomie który mimo 35 lat wciąż się rozwija.Chętnie zobaczył bym go z którymś z pozostałych mistrzów.Co dalej z Diablo? Cóż może teraz paradoksalnie łatwiej będzie doprowadzić do jego walki na przykład z Huckiem? Oby.A nawet jeśli nie to wciąż wydaje mi się że wciąż ma wiele do zdziałania w tej kategorii mimo dzisiejszego słabego występu.
 Autor komentarza: ghost
Data: 28-09-2014 01:31:37 
@ UrbanHorn
Tak się tu puszysz, latasz dumny jak paw, a tak naprawdę w tamtym poście (przytaczam na dole) nie mówisz niczego, czego inni9 by nie wiedzieli.
Nawet nie stawiałeś na Drozda. Na Diablo też nie.
Więc nie rozumiem. Przecież ni8kt, kto stawiał na Diablo nie mówił, że jego przegrana nie wchodzi w grę.
Każdy był optymistycznie nastawiony, ale porażkę bardzo poważnie brał pod uwagę. Na kogoś trzeba było postawić. Ja np myślałem, że Diablo zmądrzał,nauczył się czegoś szczególnie właśnie po walce z Czakijewem.
Ty nie postawiłeś na nikogo.
A post napisałeś taki, że jaki by wynik nie był, Ty zawsze miałeś rację.
*
UrbanHorn Data: 25-09-2014 16:07:20
Włodarczyk z Czakijewem dał czadu, ale chyba na zawsze pozostanie w nas obawa przed jego walkami wynikająca z jego nieco jednostronnego stylu. Nikt nie kwestionuje wygranej ze wspomnianym Czakijewem, jego waleczności, odporności, siły uderzenia, ale... no właśnie!!! Czakijew Włodarczykowi pomógł swą gorącą głową a może brakiem strategii. Wystrzelał się jak bezmyślny nastolatek i skończyło się.

Drozd raczej nie popełni błędów Czakijewa.

Włodarczyk walczy trochę jak Abraham - ciągle to samo. Jest przewidywalny.
A to "ciągle to samo" przejawia się niestety zbyt małą ruchliwością, zbyt małą ilością zadawanych ciosów - jest generalnie wodą na młyn "szybkich, śliskich pykaczy" takich jak wspomniany Palacios.

Jeśli Włodarczyk zaprezentuje swoją klasykę a Drozd wykaże się konsekwencją taktyczną, nie będzie dobrze i takiego zestawienia zachowań się obawiamy.

A rzucając nieco inne światło na sprawę można prognozować, że Diablo ma wygrać z Drozdem i walczyć w Megawalce z Lebiedievem. Tu style zagrają fenomenalnie i można liczyć na coś naprawdę wielkiego!!!
 Autor komentarza: ghost
Data: 28-09-2014 01:34:44 
@ UrbanHorn
I proponuję dowiedzieć się co znaczy termin "klasyka", bo często go używasz, całkowicie nieumiejętnie.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 28-09-2014 09:41:22 
Droga redakcjo, "zdetronizował" albo "strącił/zepchnął z tronu", ale nie "zdetronizował z tronu".
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 28-09-2014 10:16:40 
@ghost

Zabawny jesteś... nie bardzo mam czas na pisanie więc tylko w 2 kwestiach

- nie stawiałem, bo nie musiałem - tak jak nikt nie musi. Nie przeszkadza to jednak w wyrażaniu własnych poglądów.
- pojęcie "klasyka" nie ma bezwzględnie jednego znaczenia i opisuje pewne powtarzalne zjawiska,stany procesy... Włodarczyk ma więc swą klasykę - celowo przebarwiając - taka sztuka walki bez walki. Odsyłam do statystyki ciosów.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 28-09-2014 10:20:38 
NIE!

Jeszcze komentarz do puszenia... Czym się tu puszyć? Przegraną rodaka?
Użyj może słowa "w...rwienie" - jak bowiem można w tak głupi sposób przegrać?
Przecież styl tej przegranej to po prostu WSTYD!!! I to boli najbardziej - nasi wypadli jak totalni frajerzy, to taka super pożywka dla wszystkich radzieckich Spiridonowów.
 Autor komentarza: krystek78
Data: 28-09-2014 10:48:58 
Walka nasz czerwony krzysiu i abramaham z srulandu.taka szczelna obrona twoch panów. Hahaha
 Autor komentarza: ghost
Data: 28-09-2014 12:04:35 
@ UrbanHorn
No właśnie, nie stawiałeś, a zachowujesz się, jakbyś stawiał, miał rację, a musiał wcześniej mocno walczyć z oponentami i wrogością co do swojej opinii.

Pojęcie "klasyka" ma tylko jedno znaczenie. Nie twórz nowomowy.
 Autor komentarza: ghost
Data: 28-09-2014 12:17:05 
myyyk Data: 28-09-2014 09:41:22
Droga redakcjo, "zdetronizował" albo "strącił/zepchnął z tronu", ale nie "zdetronizował z tronu".
*
*
Też to zauważyłem?(trudno nie zauważyć), ale nie chciałem się już czepiać :-)
Przecież wiadomo, że skoro zdetronizował, to (jak nazwa wskazuje) z tronu.
Można było tego "z tronu" po prostu nie dawać.
Np "DROZD ZDETRONIZOWAŁ WŁODARCZYKA I ODEBRAŁ PAS WBC" , "DROZD ZDETRONIZOWAŁ WŁODARCZYKA ZDOBYWAJĄC PAS WBC"
 Autor komentarza: polrex
Data: 28-09-2014 16:33:01 
Drozd to ulepszona wersja Masternaka, ruchliwy, umie boksowac na dystans ale tez umie zadawac mocne ciosy i walczyc w póldystansie,

niestety ale styl Diablo jest prymitywny i niegodny mistrza, duzo gorszy nawet od Abrahamiana który potrafi opuscic rece i robic maly show, no i ma wiekszy repertuar ciosów,
 Autor komentarza: gerlach
Data: 28-09-2014 21:49:27 
Polski boks jest nagi. Za chwile odejdzie Adamek i jestesmy bez prawdziwego boksera z czolowki ktorejkolwiek kategorii. Gdzies tam oczywiscie tli sie kariera Proksy, gdzies tam mowi sie o Glowackim, ktos krzyknie jeszcze "Wiking!", ale w rzeczywistosci polski boks zawodowy przestaje istniec. Ale was zaskocze: i dobrze, ze przestaje istniec, bo w formie jakiej istnial, nie mial sensu. Hodowla sztucznych rekordow Wasilewskiego nie ma nic wspolnego ze szkoleniem, rozwojem, kreowaniem prawdziwych bokserow. Nie czepiam sie wczorajszych przegranych, ten wpis dotyczy wieloletniego caloksztaltu. Kilku poleglo, kilku juz wczesniej ucieklo nie mogac doczekac sie powaznych konfrontacji. SKO Promotions nie ma pieniedzy nawet na namiastke boksu. Zawodnicy tej grupy walcza sparringi ze soba od x-lat, zero rozwoju, zero ciezkich wyzwan na galach. Kazdy kto ma dwie rece powinien uciekac za ocean
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.