IBF NARZUCA KLICZCE WALKĘ Z PULEWEM!

Federacja IBF powiedziała dość i narzuca teraz Władimirowi Kliczce (62-3, 52 KO) pojedynek z obowiązkowym pretendentem do tytułu - niepokonanym Kubratem Pulewem (20-0, 11 KO).

Bułgar wywalczył status challengera pokonując najpierw w 2012 roku Aleksandra Ustinowa, by w ostatecznym eliminatorze w sierpniu wypunktować wysoko Tony'ego Thompsona. Minęło dziewięć miesięcy i włodarze IBF grożą Ukraińcowi odebraniem tytułu jeśli ten nie wybierze Pulewa jako następnego rywala.

- Dla mnie to po prostu spóźniony prezent urodzinowy - przyznał piątkowy solenizant.

- Byłem na jego ostatniej walce z Leapai. Kiedy on wyjdzie do ringu ze mną, tym razem będzie na niego czekało realne zagrożenie. Udowodnię kibicom, że Kliczko wcale nie jest niezwyciężoną maszyną i spełnię swoje marzenia, zdobywając tytuł mistrza świata wagi ciężkiej - dodał Pulew.

- Już rozpoczęliśmy negocjacje - przyznał promujący Bułgara Kalle Sauerland.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 08-05-2014 15:17:58 
Nareszcie... dosyć Mormecków, Pianet, Wachów czy rugbystów. Pulev może i dużych szans nie ma, bo przede wszystkim nie ma ciosu, ale ma odpowiednie gabaryty żeby nie dać się zbytnio przytulać i parę lewych prostych oraz prawych nawsadzać.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 08-05-2014 15:20:24 
Pulew nie ma żadnych szans, to już Arreola miałby większe szanse, bo ma lepszy cios i idzie do przodu. Taki Kubrat będzie bawił się w techniczny boks a jest o wiele słabszym bokserem niż Władymira, więc wiadomo jak się to skończy. Mocne uderzenie zwiększyłoby jego szanse diametralnie.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 08-05-2014 15:20:52 
dajcie spokoj Pulew dostanie oklep jak Adamek

jedyni ktorzy mieliby jakies szanse to Powietkin (gdyby sedzia zabronil klinczowac) Haye (jakby trafil) Wilder (jakby trafil)
 Autor komentarza: persuKN
Data: 08-05-2014 15:21:36 
Wladimir go oklepie i tyle...
 Autor komentarza: voutan
Data: 08-05-2014 15:41:36 
No wreszcie jakiś konkretny rywal dla Władimira, oby tylko Sauerland postarał się o obiektywnego sędziego ringowego, który będzie odejmował punkty za faule Kliczki.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 08-05-2014 15:41:37 
W końcu Pulev się doczekał. Mam nadzieję, że nie dostanie mega wypłaty za to jakie oferty jego obóz składał rywalom. Ciekawe czy dotrzyma chociaż do 12 rundy Bułgar.
 Autor komentarza: MrJakub94
Data: 08-05-2014 15:51:05 
Autor komentarza: NietrzezwyTomaszData: 08-05-2014 15:17:58
Nareszcie... dosyć Mormecków, Pianet, Wachów czy rugbystów. Pulev może i dużych szans nie ma, bo przede wszystkim nie ma ciosu, ale ma odpowiednie gabaryty żeby nie dać się zbytnio przytulać i parę lewych prostych oraz prawych nawsadzać.

Fajnie, że koniec Mormecków itd. ale patrząc realnie to będzie również łatwa walka, Wład znowu (jak z Powietkinem, i o ile pamiętam z Hayem) wniesie 109 kg, a Bułgar walcząc lewy na lewy skończy się to dla niego KO. Ale mam nadzieję że powalczą przynajmniej te 6-8 rund.
 Autor komentarza: wii280
Data: 08-05-2014 15:51:39 
I bardzo dobrze IBF postępuje. Kubrat czeka już prawie rok, a walki jak nie było, tak nie ma, a w końcu to obowiązkowy challenger IBF. Ale też trzeba postawić się w sytuacji Włada, który musiał też bronić pasa WBO z Alexem Leapai, gdyż on również był obowiązkowym pretendentem, tyle że WBO.
 Autor komentarza: MrJakub94
Data: 08-05-2014 15:55:28 
Rezjjel89 - dostanie wypłatę życia, jako challenger (jeśli się nie mylę przynajmniej 15% za całą walkę) + jest znany w Niemczech więc nie dostanie ochłapów raczej nie dostanie.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 08-05-2014 15:57:48 
Autor komentarza: MrJakub94Data: 08-05-2014 15:51:05
Fajnie, że koniec Mormecków itd. ale patrząc realnie to będzie również łatwa walka, Wład znowu (jak z Powietkinem, i o ile pamiętam z Hayem) wniesie 109 kg, a Bułgar walcząc lewy na lewy skończy się to dla niego KO. Ale mam nadzieję że powalczą przynajmniej te 6-8 rund.

*
*
*
*
*

Nie mniej jednak Bułgar nie jest od razu skreślany na starcie i nie towarzyszy "wyborowi" takiego przeciwnika ogólne zniesmaczenie. Kubrat to bowiem duży ciężki, ważący solidne 250 funtów, który nie będzie Kliczce ustępował gabarytami. Jest przyzwoicie wyszkolony, nieźle operuje ciosami prostymi (chociaż brakuje mu siły w prawym i to jego główny mankament), dodatkowo broni się odchyleniami, więc Kliczko będzie musiał pod niego podchodzić, co stworzy trochę okazji do wymian i kontr. Mało tego nie będzie go ściągał tak, że jego głowa wyląduje pomiędzy kolanami mistrza bo Bułgar jest na to za duży, no i Kubrat nie będzie latał po ringu jak szmaciana lalka. Nie pokazał też większych problemów z odpornością na ciosy, więc teoretycznie walka nie będzie aż tak jednostronna jak ostatnie "pojedynki" Kliczki.
 Autor komentarza: MrJakub94
Data: 08-05-2014 16:16:55 
Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś, ale właśnie operowanie prostymi może być zgubne dla Puleva, bo walcząc w ten sposób nie zagrozi Władowi a da się po prostu wypykać albo w końcówce znokautować. Po za tym i tak jest jednym z najlepszych kandydatów do walki z Władem.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 08-05-2014 16:18:02 
Pulev za mały. Easy money dla Władimira. Obstawiam K.O
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 08-05-2014 16:21:41 
Kolejny szybki przeciwnik dla Klinczki.


Aż nie mogę uwierzyć jak ta waga ciężka się skończyła. :(
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 08-05-2014 16:27:58 
Powinno byc : IBF wysyła Puleva na egzekucję
 Autor komentarza: slayer85
Data: 08-05-2014 16:36:05 
Autor komentarza: MrAdam
Data: 08-05-2014 16:27:58
Powinno byc : IBF wysyła Puleva na egzekucję

Albo na cholernie nudną i przykrą dla oka walkę:/
 Autor komentarza: slayer85
Data: 08-05-2014 16:40:08 
Autor komentarza: voutan
Data: 08-05-2014 15:41:36
No wreszcie jakiś konkretny rywal dla Władimira, oby tylko Sauerland postarał się o obiektywnego sędziego ringowego, który będzie odejmował punkty za faule Kliczki.

Dobrze by było, ale chyba K2 ma największą siłę przebicia właśnie w HW i to jest wątpliwe, żeby znalazł się w ringu ktoś neutralny.
 Autor komentarza: hms
Data: 08-05-2014 16:41:04 
Trochę dziwi sytuacja Kliczki w porównaniu z Hopkinsem. Temu pierwszemu nakazali walczyć z Pulevem (jednym z poważniejszych obecnie pretendentów w ciężkiej) dopiero 9 miesięcy po eliminatorze. Hopkinsowi kazali walczyć ze zwycięzcą Mohammeddi-Dudczenko 1,5 przed eliminatorem.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 08-05-2014 16:43:09 
Co do samego przebiegu walki, to tradycyjnie Kliczko będzie na początku ostrożny, będzie gra na lewy prosty z gigantyczną przewagą Władymira, głównie ze względu na jego wzrost i długie łapy, czasem jakiś prawy prosty. Pulev też ma dobry technicznie lewy prosty, ale będzie on w większości przypadków za krótki. Mam nadzieję, że będzie mało klinczowania jak w ostatniej walce Kliczki. Z czasem Kliczko postawi na atakowanie prawą ręką, nie będzie się musiał o nic obawiać, bo Pulev nie ma dobrego ciosu, więc Władymir będzie robił co chciał i znokautuje Bułgara. Powietkina moim zdaniem też by znokautował, jednak za dużo klinczował i za mało bił prawą ręką (możliwe, że bał się przedostania Powietkina do półdystansu).
 Autor komentarza: Frollo
Data: 08-05-2014 16:51:52 
~hms

IBF po prostu przegapiło moment i WBO postawiło Leapaia jako obowiązkowego więc musieli czekać do rozstrzygnięcia. IBF teraz naprawdę fajnie zachowuje się z tymi eliminatorami i oficjalnymi pretendentami. Jedyna organizacja która zarówno trzyma się swoich zasad jak i potrafi pójść na sensowny kompromis vide pozwolenie na walkę Hopkins-Stevenson przed obowiązkową obroną
 Autor komentarza: Matys90
Data: 08-05-2014 16:56:57 
@hms @Frollo

http://ringtv.craveonline.com/news/336213-ibf-bernard-hopkins-can-unify-with-adonis-stevenson-over-his-mandatory

IBF już pozwoliło na kolejną unifikację, coś mi się kojarzy, że na bokser.org też była informacja :)
 Autor komentarza: PanagiotisDanglis
Data: 08-05-2014 17:06:27 
Walka bez emocji i historii, oczywiście Kubrat zasłużył na nią ale że styl robi walkę i to właśnie styl kubrata idealnie pasuje Władowi, a gdyby coś nie szło to zawsze sędzia ringowy który jest odpowiednio opłacony będzie wiedział jak ma pracować i czyich fauli nie widzieć
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 08-05-2014 17:25:29 
Wład do ringu wnosi 110 kg mięśni Pulev wnosi 114 kg z czego 10 kg lub więcej sadła. Pulev jest za wolny ze swoim technicznym boksem, aby mógł coś Władkowi zrobić. Jest za mało wytrenowany i ma trochę zbędnego fatu, co też spowoduje, że będzie ruszał się na tle Władka jak mucha w smole, nie mogąc przebić się przez ciosy Ukraińca.
Mimo wszystko na pewno już same gabaryty i jakaś technika Puleva pozwolą na to, że ten pojedynek jakichś emocji dostarczy. Chętnię to obejrzę
Aktualnie tylko dwóch wytrenowanych sportowców- Jennings i Wilder mają jakieś szanse z Władem, z tymże Wilder ma zdecydowanie największe. Wach zdołał trafić Kliczkę i mu zagrozić, Wilder ma piorunująco szybkie i długie łapska, co przy jego wzroście będzie dużym i stałym zagrożeniem dla Władka- tylko, że niestety, najprawdopodobniej, zważając na prawdopodobną szklankę Wildera, do czasu.
 Autor komentarza: hms
Data: 08-05-2014 17:32:22 
@ Frollo
Tak trzeba przyznać, że IBF ma teraz najbardziej przejrzyste zasady, eliminatory, brak pasów super, regular itd

@ Matys
Musiałem przegapić tą wiadomość, dzięki za info
 Autor komentarza: rocky86
Data: 08-05-2014 17:33:01 
To będzie mega łatwa walka dla Wlada, szanse Puleva są iluzoryczne. Chłopak bazuje na lewym prostym i niezłych gabarytach, problem w tym, że Wład jab ma jeszcze lepszy, szybszy, dłuższy i znacznie silniejszy, a w gabarytach Pulev mimo wszystko Władkowi ustępuje. Twarda szczęka Kubrata nie uratuje, a siły ciosyu brak, więc nie bardzo widzę czym miałby sprawić Władkowi problemy. Jeśli będzie chciał się pojedynkować na jab'y, to będziemy mieli długi nudny pojedynek do jednej bramki, jeśli ruszy do przodu, to skończy się to KO na bułgarze, bo nie widzę możliwości przewrócenia Włada przez Kobrę, a w drugą stroną jest to prawdopodobne. Jak dla mnie to taki Lepai (niezależnie od tego, jak słabo to brzmi) miał większe szanse niż ma bułgar, on przynajmniej mógł liczyć na lucky punch.
 Autor komentarza: jassin
Data: 08-05-2014 19:00:50 
Pulew jest cienki. Chisora by go ogral a Kliczko ti zmasakruje.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 08-05-2014 20:00:10 
rafaltheo

W Wildera uwierzę jak zobaczę jego reakcje na mocny cios a wiadomo że Wład ma potężną bombe, Jennings ma szanse z Kliczko? To taki sam absurd jak piszesz że Khan może zagrozić Floydowi
 Autor komentarza: sofamanystylez
Data: 08-05-2014 20:20:19 
DLA MNIE SYTUACJA JEST PROSTA, JEDYNYMI REALNYMI ZAGROZENIAMI DLA KLICZKI SĄ MYŚLĄCY JENNINGS (NAJWIĘKSZE SZANSE), POTWORNIE SILNY I PEWNY SIEBIE FURY (RÓWNE SZANSE JAK WILDER), WILDER Z RACJI NA LUCKY PUNCH I WIĘKSZĄ SZYBKOŚĆ OD WŁADKA, STIVERNE I CHISORA, JESZCZE NIE MA CZEGO SZUKAĆ.
 Autor komentarza: sofamanystylez
Data: 08-05-2014 20:20:47 
RESZTA*
 Autor komentarza: rakowski
Data: 08-05-2014 20:23:31 
Pulev z walki na walkę cofa się o jeden krok-niedługo upadnie na plecy,jak będzie tak szedł.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 08-05-2014 20:29:48 
sofamanystylez


Furego wywrócił waciany Cunningham, to co zrobi z nim Władek? Strach pomyśleć, co będzie jak go trafi prawym...
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 08-05-2014 21:46:50 
@Emperor
Jak napisalem- Jennings 10% szans z Kliczko, Wilder 25% cala reszta ma szanse nie wyzsze niz 5%.
Jennings ma szanse, bo jest atletą jest umiesniony, smukły, atletyczny, ma bardzo szczelną gardę, jest metodyczny i całkiem inteligentny w ringu. Jego bardzo szczelna garda jest dużym atutem, tego nie ma większość rywali Władka. Poza tym Jennings ma wspaniałą kondycję, on jest w stanie stosować pressing na Władku całe 12 rund a pod koniec jeszcze przyspieszając.
Inna sprawa czy przedrze się przez te łapska.
Co do Wildera- ja już pisałem, tak jak daję mu losowe szanse- fifthy fifthy z Arreolą/Stivernem, tak w boksie style makes fight i akurat z Władem Wilder ma szanse dla mnie wynoszące aż 25%.
Powód jest prosty- Władek aż takim killerem raczej nie jest i jeśli Wilder zawalczy w miarę mądrze, to nie nadzieje się tak szybko na bombę, natomiast Wilder ma dłuższe łapy jest wyższy i bije błyskawicznie- mimo twardy rąk Ukraińca Wilder może tam wpakować błyskawiczną bombę i zadziwić świat. Tym bardziej Wład może się zdziwic jak probujac zdusic od poczatku Wildera pressingiem dostanie wlasnie taką czapę.
Co do Khana- odpowiednia taktyka nastawienie psychiczne i pressing przy linach- ale nie jak Maidana- raczej coś jak de la Hoya- i ma realne szanse, bo jest bardzo szybki. Atuty czysto bokserskie ma aby zagrozić Mayweatherowi, jemu brakuje po prostu jaj i pewnie dlatego tak też przegrywa przez nokauty.

Fury to jest taki Chuck Wepner, morda jak sos pomidorowy, niechlujny platfus który zostanie przez Władka obskoczony jak ostatni frajer. Tutaj w ogóle nie biorę Fury'ego pod uwagę jako zagrożenie.
Gabaryty to nie wszystko.
 Autor komentarza: milek762
Data: 08-05-2014 21:50:31 
Pulew nie jest widowiskowy cieżki ale bedzie bardzo solidnym pretedentem powiem nawet że conajmniej tak grozny jak Povietkina(który jednak bezdyskusyjnie przegrał z Władem)moze nie do konca porownanie ale patrzac jak Wład zniszczył tompsona a puzniej po tych beckach Pulew meczyl sie troche z Thompsonem to nie widze w Pulewie argumentow na Włada nie oczekuje spacerku predzej wygranej w oklicacj 118- 111 dla Wlada ale nokaut na Bulgarze niewykluczony
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 08-05-2014 21:56:02 
Nie i elegancko. To odpowiedź dla tych wszystkich którzy martwili się że Władimir skrzętnie ominie zagrożenie jakie niesie za sobą Kubrat Pulev.
Teraz jedynie trzeba liczyć na wyborną formę Bułgara bo ten niestety ostatnio raczej nie błyszczy pod względem przygotowania. Lubię go i myślę że stać go na coś ciekawego jeśli świetnie się przygotuje. W starciu nie spodziewałbym się jednak niespodzianki. Jak ktoś to kiedyś ładnie opisał. Władimir robi wszystko to co Kubrat robi na poziomie dobrym na poziomie genialnym. Ale to nie zaskoczenie. Gdyby Kubrat miał cios jak np Haye szanse były by bardzo duże. Niestety to tylko gdybanie i Władimir dopisze kolejne zwycięstwo do rekordu. Zobaczymy jak twardy okaże się Pulev i z jakim nastawieniem do tego starcia wyjdzie bo od tego zależy czy ten pojedynek wam się spodoba czy nie.
 Autor komentarza: milek762
Data: 08-05-2014 22:11:28 
przyczajony praktycznie zgadzam się z tobą co napisałeś Włada o ewentualnego przebiegu walki z Pulewem i to że jakby ruszył na Povietkina skonczył by go szybciej.

a co do ewentulanego zagrożenia to obecnie żadenego zawodnika na rok 2014 co nie tyle ze nie wygra ale zagrozi Władowi i da zacietą walke
( może za 2-3 jak Wład bedzie miał 40 -41 lat to predzej )
Wielu pisze że Wilder ale póki nie zawalczy z z zwyciescą Arreola/Stivernei ewentualnie wygra to dalej zagadka.
Co do Wildera są 2 możliwości albo balon pęknie z Wielkim hukiem lub wygra i zostanie Mistrzem wbc ( bardziej obstawiam pierwszy wariant
Jeśli jednak ewentulanie znokałtuje któregoś z 2 jki bije się w pierś i byłby realnym groznym dla Władimira.

choć lubie kibicuje Arreoli to relanie myśle że chyba jednak Stiverne zdobedzie tytuł Wbc i zważywsze że niezle radził sobie z wyższymi zawodnikami w amatorce jak Price w walce z Wilderem go nie śkreślam
1o maja poznamy nowego mistrza wbc pod koniec roku dużo sie wyjasśni po walce Stiverne/Arreola- Wilder co jest warta cała trójka .
pożyjemy zobaczymy czas pokaże
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 08-05-2014 22:29:01 
Co do Wildera, to jeśli by miał solidną szczękę (nie musiałby mieć aż tak świetną jak Wach albo Arreola) i jeśli zachowywałby się normalnie (a nie jak idiota), to byłbym jego kibicem i wierzyłbym, że jest największym zagrożeniem dla Władymira.

Zgadzam się z rafaltheo odnośnie Furego. Fury też nie ma mocnej szczęki, a do tego nie ma bardzo mocnego ciosu (jego cios można nazwać solidnym, ale chyba ciężko by taki wielkolud słabo bił). Wilder pod względem szybkości i ciosu na tle niezdarnego Anglika wypada bardzo dobrze. Władymir jest lepszy pod każdym względem od Furego, jedynie w czym mu ustępuje to w byciu świrem, może Fury by się zdecydował postawić wszystko na jedną kartę i ruszyłby bezmyślnie do przodu robiąc wiatrak albo zacząłby gonić Kliczkę po całym ringu i może to by była jakaś metoda.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 08-05-2014 22:42:00 
może władziu w końcu przestanie używać tych dyszli prawie pionowo na dół,a i w swoich ulobionych zapasach znajdzie w puleve dobrym techniku i wielkim chłopie godnego przeciwnika.pulev ma przeciętny cios ale władziu ma delikatniunią szczenkę.może być ta nudno,że aż ciekawie.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 08-05-2014 23:00:05 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 08-05-2014 15:17:58
Nareszcie... dosyć Mormecków, Pianet, Wachów czy rugbystów.


LooooooooooooL , jakbyś niezauważył w miedzyczasie pokonał również Haye'a i Powietkina a więc bokserów powszechnie uznawanych za ścisłą światową czołówkę.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 08-05-2014 23:04:48 
Jak się chce zauważyć takie fakty to się zauważa. Trudno mieć pretensje o wybór kilku słabszych rywali (nie zawsze wybór dobrowolny) jeśli Wład wraz z bratem wybili kilka czołówek./
Ale jak ktoś lubi trochę hateów popisać to czemu nie.
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 09-05-2014 00:20:46 
UndeadDog

jaki grzeczny po powrocie :)
 Autor komentarza: baxx
Data: 09-05-2014 08:32:23 
Pulev to dziś może być nr2 w HW nawet, ale niestety stylowo będzie leżał Władowi okrutnie. Jest to bokser o podobnej charakterystyce, tyle, że jest mniejszy, mniej atletyczny, ma gorszy cios, wszystko w ogóle ma gorsze oprócz szczęki i może ewentualnie psychiki. Teoretycznie więc nie ma szans, ale myślę, że Kubrat jednak nas zaskoczy i da dobrą walkę.

Co do "zagrożenia" ze strony Puleva: jeżeli kogoś Władek się bał w ostatnich latach, to ewentualnie Haye'a (też wątpię). Z Kubratem walczyć nie chce, bo zarobi na tej walce bardzo mało. Przeciwnik mało znany, mało medialny, Bułgar na dodatek.
 Autor komentarza: Znafca
Data: 09-05-2014 09:05:03 
Moim zdaniem Jennings ma jeszcze mniejsze szanse niż Pulev. Szczelna garda to nie jest żaden sposób na Włada, który rozbija bądź rozchyla ją lewą ręką by wyprowadzić mocny prawy prosty. jak się nie ma lepszego prostego (silniejszego i szybszego) niż Wład to ważniejszy jest imo dobry balans ciała i umiejętne skracanie dystansu - czyli to co potrafili robić Hay i Byrd.
na chwilę obecną jedyne co może powstrzymac Włada to czas, który (stety bądź niestety)w tym przypadku biegnie jakby wolniej - bo Wład walczy w taki sposób, który nie naraża go na utratę zdrowia. Jest jak świetnie utrzymany amerykanski samochód sportowy z lat 70...niby lata swoje ma i niejeden wyścig widział, ale w ogóle nie widać po nim upływu czasu.

p.s. zapewne Tony Thompson wkrótce dostanie robotę jako sparingpartnej u jedego bądź drugiego
 Autor komentarza: 80olsen
Data: 09-05-2014 14:16:24 
Bułgar idealny przeciwnik dla Włada,stylowo oczywiście,nie za bardzo wchodzi w pół dystans,nie za silny cios,walka lewy na lewy będzie zgubą dla Pulewa,zostanie znokautowany w końcówce walki,tak to widzę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.