TIGER: ADAMEK NIE POWINIEN NAS REPREZENTOWAĆ W EUROPARLAMENCIE

- Nie rozumiem tego. Albo ktoś idzie do europarlamentu, albo boksuje. Trzeba się określić. Nie można być w 99 procentach skoncentrowanym, bo to oznacza w praktyce zero koncentracji. Jeśli ktoś chce łączyć politykę i boks, to może walczyć tylko z… Artem Binkowskim – ocenia Michalczewski.

Sporo uwagi poświęca pan Tomaszowi Adamkowi i jego karierze politycznej. Nie przypadły panu do gustu jego hasła wyborcze?

- Nie może w europarlamencie reprezentować nas człowiek, który mówi coś przeciwko homoseksualistom. Mi to wiochą śmierdzi. Ja mam kolegów homoseksualistów, koleżanki lesbijki i co mnie to obchodzi, że ktoś się całuje? Dopóki mnie nie będzie całował, to nie ma żadnego problemu. Ktoś Adamkowi nagadał, że w polityce dobrze zarobi. Będzie dostawał 100 tys. złotych miesięcznie, to sześć baniek przez pięć lat. Tyle Tomek nie zarobił w trakcie kariery. Życzę mu tego, ale do polityki to jest on kompletnie nieprzygotowany.

Lepiej, żeby Adamek skoncentrował się na boksie?

- Na pewno musi się określić, bo nie da się boksować i robić interesy. Ja tak robiłem pod koniec kariery i to był błąd. Dwie moje ostatnie walki przegrałem nie dlatego, że źle trenowałem, tylko nie byłem skoncentrowany. Łączyłem biznes z boksem. Wchodziłem na salę treningową z telefonem przy uchu. Wychodziłem z telefonem, pytałem, co kupiliśmy, co sprzedaliśmy i co załatwiliśmy. Walką trzeba żyć w 100 procentach. Dawniej kładłem się i budziłem z myślą o walce. Jak na pięć minut udało się o niej zapomnieć, to już było wydarzenie. Łącząc politykę z boksem można sobie walczyć najwyżej z Binkowskim.

W wywiadach i felietonach ostro rozprawia się pan z polskim boksem. Teraz jest Adamek, wcześniej Artur Szpilka. Wyśmiał pan też galę w Opolu i promotorów. Najwyraźniej nie zależy panu na dobrych stosunkach w środowisku?

- A dlaczego ja mam mówić to, co komuś odpowiada? Czy ktoś mnie pobije? Ja nie mogę mówić, że czarne jest białe. Jestem jednym z największych fachowców w polskim boksie i muszę się wypowiadać fachowo. Wiem, jak funkcjonuje poważny boks, jak powinien funkcjonować nasz. Widziałem to z bliska przez wiele lat. Pewnie, że niektórych chłopaków mógłbym oszczędzić. Ale ja nie robię im na złość, ja do nich apeluję. Myślałem, że może któryś coś usłyszy, zastanowi się, ale widzę, że to jednak nie funkcjonuje. Dlatego przestałem się wypowiadać, bo to nich nie dociera.

Czyli apelował pan do Artura Szpilki, ale on to odebrał inaczej i odgryzł się w wywiadzie dla „Przeglądu Sportowego”?

- No właśnie, ale jak się odgryzł. On się skompromitował. Przecież wiadomo, że ja mam więcej kibiców niż on. Ja tego nie słyszałem, tylko mi ludzie opowiadali. Co on dokładnie powiedział?

Że jest pan Niemcem.

- A on dla mnie jest… Chińczykiem. To Szpilka ma problem z określeniem, kim jest. Czy jest grypsującym, czy chippendalesem. Ja do niego apelowałem, bo jak nie ma się szacunku i pokory, to w żadnej dziedzinie życia nie odniesie się sukcesu. Pokora przede wszystkim, to jest podstawa, abecadło. Boks to nie jest gadanie, tylko boksowanie w ringu. A co Szpilka pokazał? Dostał w brzuch i zrobił „ała, ała”. No proszę, ja po takim czymś bym się schował, nie odzywał i przemyślał swój styl. Potrzeba pokory. Pokory!

Dobrych cech dopatrzył się pan u Mateusza Masternaka, którego karierę pan wspiera?

- Mateusz to fajny chłopak, widzę w nim potencjał. Ja za niego nie będę walczył, nie będę trenował, ale mogę mu pomóc zapewnić bezstresowe przygotowania. Chcę stworzyć atmosferę, pokazuję jak zorganizować team. Boks jest sportem indywidualnym, ale w pojedynkę jest się nikim. Do teamu należy żona, dzieciaki, trener, masażysta, adwokat, lekarz, koledzy. To ma być niewidzialny wiatr, który dmucha w plecy. Ale kapitanem musi być Mateusz. Mam nadzieję, że dojdzie do jego walki z Ilungą Makabu. Tu nie ma się co brandzlować, trzeba się bić z poważnymi przeciwnikami, bo tego wymaga się od mistrzów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 21:08:51 
Nie przepadam za Tigerem ale w kwestii że TA niepowinien kandydować do EuroParl zgadzam sie w 100% .
Nie potrzebujemy tam kolejnego przkupnego człowieka który zrobi to co mu trener każe . !!!!!!
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 21:10:44 
tymbardziej pijaka jeżdzącego po drinkach i odbierającego od polskiej policji chonorową gwiazde !!!
to budzi zwykłe obrzydzenie !
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 17-04-2014 21:28:33 
Darek to prosty chlopak,ale nie prostak
Czesto trafia w sedno,a wiedzy o boksie w wrsji pro,nie mozna mu odmowic

Riposta Szpilki na trafna krytyke ze strony Tygrysa,bardzo slaba.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 17-04-2014 21:30:09 
Tirgerowi gul skoczył, że to nie on jest naszym najlepszym bokserem tylko Tomasz "kłik hend" Adamek!
Nasz najlepszy bokser jest tak zdolny że nie musi zajmować się tylko boksem bo i w europarlamencie sobie poradzi - jedno drugiemu nie przeszkadza - szczególnie jak ma się tak świetny sztab - Roger, Ziggi, Kaśka no i Zbysiu a może I Antek M. dołączy i ksiądz Tadeusz. A nooo i oczywiście sam Bóg który adamkowi daje wszystko o co prosi!!! czyli zdrówko, nowe infinitii.

Adamek uczy się bardzo szybko! - tak mówił i ja mu wierzę - Angielskiego nauczył się błyskawicznie - jego mowy sam Shakespeare by mu pozazdrościł...

A no i Adamek jest góralem!!! a z gór (szczególnie tych poniżej 1600mnpm0 pochodzą najtwardsi i najmądrzejsi ludzie

2015 - Adamek absolutnym mistrzem HW! i sekretarzem generalnym ONZ!!! zobaczycie zawistnicy!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-04-2014 21:37:53 
Jakby tak spojrzeć na Szpilke... Hmm te oczy jak 2 dziurki wyszczane w śniegu i wielki łeb - bardziej Mongoł
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 21:43:44 
StonkaKartoflana
..
widze że nie umiesz otwarcie napisaĆ co myślisz , boisz sie tego ?
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 21:46:34 
A ja tam sobie tak myśle że Darek teraz wypowiedział sie szczeże .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 21:47:50 
Taki typ człowieka skłonny do okłamywania fanów nie powinien nikogo reprezentować ! To oczywiste .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 21:50:43 
z mediów znikneła słynna wypowiedz Adamka że kandyduje do E Parlamentu ponieważ tego sobie życzy i jest to jego nowy sposób na kariere !!!! ale takiej wypowiedzi ten zakłamany człowiek i ograniczony autentycznie udzielił dziennikarzowi !!!
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 21:51:46 
ponieważ wypowiedz ta znikneła nie udowodnie tego :) .
 Autor komentarza: kubanczyk20
Data: 17-04-2014 21:59:01 
jak czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nigdy nie bylo :)
 Autor komentarza: nik
Data: 17-04-2014 22:17:14 
"
Autor komentarza: UsAtmel

Data: 17-04-2014 21:46:34

A ja tam sobie tak myśle że Darek teraz wypowiedział sie szczeże .
"


Tak szczerze kiedy piszesz "szczeze" to trudno twoje wypociny brac na powaznie.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 22:18:34 
dla mnie od wypowiedzi TA po walce z KW był to człowiek który pozbył sie jakiegokolwiek honoru ,każdy z nim wywiad był stekiem kłamstw i do dziś nic nie zmieniło sie .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 22:20:34 
nik
...
a weż moje wypociny spóść w kiblu !!! nawet nie będe na ciebie obrażony i ja to ty piszesz mam gdzieś , mistrzu !!
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 22:22:10 
nik .
...
wybacz ale daje ci wolność słowa ! możesz mnie obrażać ! ale zachowuje sobie prawo olewania ! :)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 22:23:26 
z czasem moge co przysrać dobrze !
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 22:25:46 
Nik czy ty jesteś z tych co chcą żle dla innych polaków !!! bo na to wychodzi !!!!
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 22:26:57 
Nik wez Ta do swojej rodziny i zakop go ! :)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 17-04-2014 22:28:38 
Adamek w Europarlamecie?..mam nadzieje ze malo kto sie na niego nabierze..
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 22:32:50 
TA niech idzie z Ameryki do Częstochowy na kolanach w pokucie za swoje grzechy , jak dojdzie będzie miał prawo głosu !
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 22:33:55 
Potem niech kandyduje do stanowiska wójta w swojej wiosce !
 Autor komentarza: teanshin
Data: 17-04-2014 22:34:17 
Tiger zawsze prawde powie.Szpilka zamiast wziac se rade starszego kolegi po fachu do serca to zapatrzyl sie w swego boga Wasilewskiego i nic do niego nie dociera.Co do Adamka to wojt gminy Gilowice to wszystko co w polityce osiagnie.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 17-04-2014 22:34:46 
Niechciałbym żyć w tej wiosce :(
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 17-04-2014 23:12:12 
Co do Szpilki to ma racje , ała ała jak mały chłopiec gdzie ten wielki wojownik. No ale wojownikiem się trzeba urodzić , wiem że nie dałbym rady bić się w ringu i nie wstydze się tego , a on udaje kogoś kim nie jest. I wyzywa Michalczewskiego od niemców a sam jest nikim w boksie
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-04-2014 23:58:51 
powiedzial to co kazdy juz wie....
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 18-04-2014 00:20:18 
Tomek jako polityk ,bedzie reprezentowal KK ,bedzie glosem Ojca Rydzyka, o ile da rade powtorzyc to co mu przekarza .
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 18-04-2014 00:21:08 
przekaza
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-04-2014 01:09:44 
Binkowski by sie bardziej nadawał do Parlamentu by byl wiekszy show przynajmniej i bardziej wygadany hahah
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 18-04-2014 04:34:23 
Nie za bardzo cenie Michalczewskiego jako czlowieka ale na boksie zna sie na pewno lepiej ode mnie i nie tylko ode mnie, Szpili riposta ma sie nijak do Tigera komentarza o jego pozalowania godnym wystepie, co to ma do rzeczy czy Michalczewski walczyl jako Niemiec czy Polak do tego ze Szpila dal kiepska walke i do swiatowego poziomu mu daleko i moim zdaniem nigdy tam nei dojdzie. Adamek pcha sie do Europarlamentu dla kasy, kasy i jeszcze raz kasy. Ja w Polsce nei glosuje, mieszkam od bardzo wielu lat w Stanach i glosuje tutaj, mysle iz to jest sluszne, dlaczego ktos mieszkajacy w Polsce mialby decydowac o zyciu w Stanach i odwrotnie, to tak jakby przyszedl sasiad i przestawial mi meble w domu, w moim domu w ktorym on nie mieszka. Mysle iz ta partia wystaawiajaca Adamka, chce popularnosci bo tacy pazerniacy jak Ziobro i mistrz wyciagania kasy Kurski traca na popularnosci. Adamek ze swoimi pogladami, do ktorych jak kazdy czlowiek ma prawo, nie wychyla sie jakos za wielka woda, nie slyszalem o jego wypowiedziach na temat homoseksualizmu w USA, a przeciez chlopina tutaj sie wyprowadzil dla kasy i latwiejszeego zycia, poza tym jak chce byc takim szlachetnym i jako majetny ale nei pazerny czlowiek czy zadeklaruje iz np 70% jego gazy jako posla pojdzie na np. dom dziecka, hospicjum cz.t.p. Watpie, on nei chce ale musi wziac dla siebie, taki biedny czlowiek ze srednim wyksztalceniem ktory juz mysli o emeryturze, ale nie tej zapracowanej na ringach a tej w Brukseli, raczej wysiedzianej.
 Autor komentarza: WielkiPies
Data: 18-04-2014 05:55:22 
Adamek, chłop prosty, fizyczny, nie powinien reprezentować Polski w Europarlamencie. Nie posiada on cech potrzebnych do dobrego sprawowania takiej funkcji ( intelekt, wiedza ). Elementy posiadanego przez Adamka światopoglądu przeniknęły już do wiadomości opinii społecznej, co pozwala sądzić, że wspomniany światopogląd może być - na potrzeby Adamka, jako osoby fizycznej - wystarczający, jednak z pewnością niewystarczający do piastowania funkcji eurodeputowanego. dziękuję za uwagę.
 Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 18-04-2014 07:20:42 
Tiger jak zwykle prosto,konkretnie i na temat
nic dodać nic ująć
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 18-04-2014 08:17:34 
Zgadzam się, że nie powinno się łączyć funkcji europosła (czy jakiejkolwiek innej politycznej) z aktywnością bokserską. To oznacza w skrócie zaniedbywanie obu, a w przypadku państwowej posady to okradanie podatników.
Ale w kwestii poglądów Adamka (odnośnie nachalnej propagandy homoseksualistów) zgadzam się z nim w 100%!!! Trzeba promocji normalności, a jeśli ktoś ma takie skłonności niech się z nimi nie afiszuje i nie domaga uznania czegoś niezgodnego z naturą.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 18-04-2014 09:13:18 
No jasne, że nie powinien was reprezentować. Skąd pomysł, że polski bokser mógłby w PE reprezentować Niemcy?
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 18-04-2014 09:53:40 
Nie wiedziałem, że Tiger jest taki tolerancyjny wobec homoseksualistów.
Miłe zaskoczenie.
Brawo! Żadną "wiochą" już nie śmierdzi, przeciwnie, zionęło postępem.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 18-04-2014 12:07:39 
Ygnac idiota z ciebie tak jak i z Michalczewskiego.
Homosie wchodzą każdym kątem, wszędzie, w TV, mediach, polityce, nawet w szkołach i przedszkolach. I na siłę! Ostatnio udowodnili ponad miarę, że jest ma to ścisły związek z pedofilią (gender w przedszkolach, otwarta agitacja homosi że pedofilia powinna być kolejną "orientacją").
A jeśli ktoś sprzeciwia się homodyktaturze to z miejsca krzyk "To nasza prywatna sprawa!" oraz utarte hasełka dla pojebów o "tolerancji". No my właśnie chcemy żeby to pozostało waszą prywatną sprawą!!!
Tylko skończone pojeby łykają homopropagandę, taki Michalczewski to albo głupi i nierozeznany w temacie, zmanipulowany albo perfidnie używa ustalonej homoretoryki żeby zakamuflować prawdziwe działania tego lobby. To jest typowe i już jawne. Nie wiem jakim trzeba być przygłupem, żeby tego nie rozumieć, albo upadek kojarzyć z "postępem". Ludzie którzy są homofilami to najgorsza zgnilizna i ciemnota naszej cywilizacji.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 18-04-2014 12:19:09 
A właśnie, bardzo ciekawie Adamek skomentował hipokryzję oszołomów od zboczeńców, cytat z jego bloga:

"Odpowiadając na pytanie o moim stosunku do problemu gejów, powiedziałem kilka słów, które zostały źle odebrane w mediach. Poleciały gromy na moją osobę za to, że powiedziałem ,, gejów powinno się leczyć,, . Skandal, Adamek to homofob, oszołom katolicki itp. Nie zasługuję na takie wyzwiska , dlaczego? Postaram się to wyjaśnić na przykładzie. Rząd, Sejm, media przez ostatnie miesiące zajęci byli sprawą Mariusza Trynkiewicza, wychodzącego z więzienia po odbyciu kary, Ja, Tomasz Adamek, jako zwykły telewidz włączałem telewizor i obserwowałem, jak gadające głowy debatują nad koniecznością skierowania na leczenie mordercy, pedofila, zarazem homoseksualisty, który wykorzystał i zamordował czterech chłopców. Czy ja, jako zwykły w tym czasie telewidz oglądałem nie tą telewizję, co trzeba? Czy to nie prawda ,że prześcigano się w fortelach prawnych, uchwalając specjalną ustawę dla takich przestępców? Czy stworzenie rządowego ośrodka do leczenia dewiantów seksualnych za wiele milionów, to pomysł Adamka? A chemiczna kastracja wymyślona przez rząd, to nie forma leczenia odchyleń od normalnych zachowań seksualnych – homoseksualistów. Czy w takim stanie rzeczy miałem prawo powtórzyć za w/w działaniami , że gejów powinno się leczyć? Czy po tym moim uzasadnieniu – Adamka - telewidza, zasługuję dalej na miano homofoba, oszołoma ? Jeśli tak, to jak nazwać wszystkich innych, którzy brali udział w pracach nad ustawą i działaniach mających za zadanie skierowanie na leczenie Trynkiewicza. Ilu jest w Polsce takich Trynkiewiczów, nie wiem. Jestem jednak pewien, że dowiem się zapewne z mediów, jak pojawi się kolejne informacja o przestępstwie seksualnym z udziałem geja."

Pamiętajcie, jakakolwiek obrona przed homodyktaturą skutkuje atakiem ze strony tego środowiska i rozbienia z pokrzywdzonych psycholi (fobia). Wszystko odwraca się do góry nogami, schemat znany i przećwiczony przez lewactwo od czasów komuny.
A my powinniśmy wyłączyć TV a włączyć mózg. Adamek dobrze powiedział, bez politycznej poprawności.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 18-04-2014 12:22:30 
Macie link do całego artykułu, bo odpowiedział dalej Michalczewskiemu, ładnie go podsumował a nie widzę sensu wklejać całości więc:

http://tomaszadamek.eu/pl/blog/post/255/
 Autor komentarza: gemba
Data: 18-04-2014 13:55:46 
zgadzam się z michalczewskim w 100% a nawet więcej
 Autor komentarza: derfelcadarn
Data: 18-04-2014 15:41:13 
cooperek napisał samą prawdę
 Autor komentarza: omus79
Data: 18-04-2014 20:26:01 
cooperek 100% racji - homoentuzjastom dziękujemy...pozdr
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2014 22:18:06 
Cooperek
Niech Bóg Cię ma w swojej opiece kolego ;)Dobrze że są ludzie o takich poglądach jak Ty ;)
 Autor komentarza: nik
Data: 19-04-2014 06:38:28 
UsAtmel


nie troluj pacanie
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 19-04-2014 07:49:19 
cooperek
Nie kibicuje Adamkowi w polityce ale to co napisales o homo niestety w duzej mierze jest prawda..srodowisko spaczone, zgnile bez jakichkolwiek zasad..promowanie tego prze media ma drugie dno..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.