PAWEŁ KOŁODZIEJ Z HERNANDEZEM O PAS IBF JUŻ NA POCZĄTKU MARCA?

Jeszcze wczoraj Andrzej Wasilewski zapowiadał na łamach swojej strony internetowej, że już wkrótce może zaskoczyć kibiców "niespodzianką" jeśli chodzi o osobę Pawła Kołodzieja (33-0, 18 KO) Więcej szczegółów nie chciał zdradzać.

Jak jednak teraz dowiedziała się redakcja BOKSER.ORG, tą niespodzianką jest już niemal na pewno zaklepany pojedynek "Harnasia" z Yoanem Pablo Hernandezem (28-1, 14 KO), który od 27. miesięcy zasiada na tronie federacji IBF kategorii junior ciężkiej.

Do spotkania Polaka z mistrzem świata miałoby dojść już 8 marca na ringu w Berlinie. Dla Kubańczyka będzie to już czwarta obrona pasa wywalczonego kosztem Steve'a Cunninghama. Hernandez ostatni raz zaboksował pod koniec listopada, kiedy po świetnej walce znokautował Aleksandra Aleksiejewa, kończąc na dobre jego sportową karierę. W tym samym dniu Paweł w siódmym starciu zastopował Prince'a Anthony Ikeji, choć sam wcześniej był liczony.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Janusz1970
Data: 07-01-2014 16:47:32 
Temu Panu już podziękujemy... Jesli by doszlo do tej walki to Hernandez do 5 rundy pozamiata Nim ring
 Autor komentarza: Dragal
Data: 07-01-2014 16:49:14 
to niechudo xD chajs na hernandeza przed czasem;p
 Autor komentarza: Vroo
Data: 07-01-2014 16:50:06 
Wow, wreszcie sensowna walka dla Kołodzieja. Chociaż będzie bardzo ciężko przy jego drewnie... Boję się, że skończy się jak z Wawrzykiem.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 07-01-2014 16:52:50 
Ciekawe ile osób postawi na wygraną Kołodzieja ;)
 Autor komentarza: NaimaDSwDn
Data: 07-01-2014 16:55:42 
Czekam tylko na komentarze omawiające w jaki to sposób Kołodziej z Wasilewskim odwalili cyrk by nie walczyć z Makabu, bo zagrożenie, bo hajs, bo po co.. Skoro można walkę z Hernandezem? :)

W każdym razie na pewno obejrzę, choć nie spodziewam się zmiany właściciela pasa. Ale kciuki będę trzymał za Pawła
 Autor komentarza: basu00
Data: 07-01-2014 16:56:00 
ho ho ho ciekawie ciekawie....
 Autor komentarza: awel
Data: 07-01-2014 16:57:16 
jasne tylko dwa warunki, ze nie ucieknie i ze wage zrobi bo krucho z tym mial
 Autor komentarza: legos
Data: 07-01-2014 16:58:51 
Wielka szkoda, że Paweł przez tyle lat nie zawalczył nigdy z choćby jednym dobrym rywalem ocierającym się o czołówkę, takim który by go zweryfikował, pozwolił coś poprawić, nabrać doświadczenia. Teraz dostanie życiówkę - strzał o tytuł i pewnie skończy się to szybko, coś jak zderzenie z tirem. Oczywiście życzę mu jak najlepiej i będę mu kibicował, ale to będzie pewnie coś ala Wawrzyk, skoro przewraca go jakiś Prince.... Z drugiej strony może taka walka wyzwoli w Pawle coś czego jeszcze nigdy nie widzieliśmy i zrobi niespodziankę? Good luck...
 Autor komentarza: basu00
Data: 07-01-2014 16:59:34 
Let's get ready tu rumble hehehe
 Autor komentarza: GaD1
Data: 07-01-2014 17:00:22 
To co tym razem?Kontuzja,kontrakt czy brak śniegu w Krynicy?
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 07-01-2014 17:01:16 
Nie wiem czy to dobry pomysl wychodzic do Hernadesa, bez walki na przetarcie:). Pawel bedzie zardzewialy i tym bedzie usprawiedliwial Swoja ewentualna przegrana. A tak powaznie niech wyjdzie i da z Siebie wszystko, zobaczymy, moze nas zaskoczy, choc raczej bedzie to negaatywna forma zaskoczenia.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 07-01-2014 17:01:20 
Choć Hernandez nie grzeszy pogardą w łapie to spokojnie zniszczy Kołodzieja, bo ten to bardziej twór Wasyla niż bokser z krwi i kości.
 Autor komentarza: basu00
Data: 07-01-2014 17:01:24 
myśle że Paweł bedzie bezradny w tej walce,jak dziecko bedzie obrywał...tak to widze niestety...
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 07-01-2014 17:03:32 
...petardą miało być.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 07-01-2014 17:05:21 
Mam nadzieje, ze nie bedzie PPV.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 07-01-2014 17:05:21 
Poczekajmy do podpisania kontraktu a potem aż Harnaś wyjdzie do ringu. Bo u niego to różnie z tym się dzieje ostatnio.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 07-01-2014 17:06:29 
Spodziewam się powtórki z walki: Powietkin - Wawrzyk

Polski Robin Hood zostanie ustrzelony z kuszy.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 07-01-2014 17:12:45 
hohoho jestescie redakcjo szybsi niz rin.... bo tam niema tego info :) teraz to juz pewne ze babilon nic nie da rade zrobic i macie bana od wasyla:) ale coz on odpowie za to w piekle pan z wami
 Autor komentarza: bak
Data: 07-01-2014 17:23:21 
Jeśli chce chociaż dotrwać do 12 rundy z Hernandezem to musi wytrenować szczękę, ponieważ w takiej formie jak z Crenzem czy Ikeji byłby pewny nokaut.
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-01-2014 17:25:57 
Jak widzę te minke i tę pipke na brodzie od razu mi się morda cieszy :D Co do walki to jest pewne że będzie powtórka z Wawrzyka. Walka na podatki dla Hernandeza.
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 07-01-2014 17:26:58 
Pogarda w łapie, miazga xD
Co do walki: czekamy na kontrakt, a najlepiej na jakiś tydzien przed walka....
 Autor komentarza: noclipek
Data: 07-01-2014 17:30:03 
A jednak, okazuje się, że jest tak jak przypuszczałem. Pan W. sfrustrowany ostatnim zachowaniem Kołodzieja "wysyła go na rzeź". Kolejny wysłany na ścięcie bez walk z doświadczonymi zawodnikami. Skończy jak kolega z grupy w walce z Powietkinem.

Do leniuchów z bokser.org :
Czy zamierzacie rozwiązać problem z logowaniem, który trwa już chyba 2 lata? Uważacie się za największy portal o boksie w polsce, więc powinniście trzymać pewien poziom. To lenistwo czy po prostu macie ludzi w poważaniu?
 Autor komentarza: bak
Data: 07-01-2014 17:30:52 
Powtórka z Povetkina? Chyba powtórka z Makabu.
 Autor komentarza: khorne
Data: 07-01-2014 17:33:17 
http://s2.sportfan.pl/5fb7cb961b1854a5d3dc5c5dc550a3c7cb415eff/skan4.jpg

czyzby Arturek dostawal oklep od SPARINGPARTNERA tak jak niedawno nasz wicemistrz świata ? ;dd
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 07-01-2014 17:35:39 
off

Lepiej niech w USA poprawi się pogoda bo Artek może nie dolecieć na walkę :(
 Autor komentarza: un4given
Data: 07-01-2014 17:38:20 
up

To by były jajca ;d
 Autor komentarza: mirco30
Data: 07-01-2014 17:46:05 
Paweł zabije się o własne nogi to by była wlka jak Cycu-Powietkin.Ostatnia wypłata i koniec kariery.
 Autor komentarza: Tomcur
Data: 07-01-2014 18:04:05 
To, że Łapin przerwał jeden ze sparingów z Johnsonem po 6 rundzie nie jest żadną tajemnicą i Artur przyznał się do tego 3 dni temu w wywiadzie dla serwisu internetowego Polsatu Sport.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-01-2014 18:08:16 
Żenujący jest Kołodziej, nawet mu nie będę kibicował, wycofał sie z walki z Afolabim, z Makabu i nagle dostaje walke o pas. Brawa dla promotora, ale dla mnie jako bokser jest zerem.
 Autor komentarza: Wojtek
Data: 07-01-2014 18:12:46 
Dostanie bęcki, przeprosi kibiców lub nie, parę groszy zarobi, odpocznie rok czasu jak jego ziomuś jąkała. Może wróci, a może zawiesi rękawice na kołku i będzie uczył adeptów jak boksować :D
 Autor komentarza: gluton
Data: 07-01-2014 18:14:21 
Chyba on sobie zdaje sprawę , że nie da rady z Makabu wiec lepiej przegrać z mistrzem i zgarnąć ostatnią wypłatę.
Niestety szklanka przy ciosie Hernandesa obstawiam K.O do 4. rundy.
I nudy do tego czasu.
Harnaś to slabe piwo....:)
 Autor komentarza: bak
Data: 07-01-2014 18:32:32 
@Wojtek

Cycuś wraca z Dannym Williamsem to Kołodziejowi w powrocie dadzą Montiela Griffina i yale na rp zacznie wmawiać kibicom że jest to "Niebezpieczny jak na ten etap kariery, 125 kg przeciwnik" xD
 Autor komentarza: Wojtek
Data: 07-01-2014 18:44:43 
Będą jaja jak Cycuś przegra z Williamsem :D Montiel trochę za młody trzeba przeczekać z 4 lata i można brać :D
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 07-01-2014 18:56:41 
JAK HARNAŚ PIERDOLNIE CIOS ZE SWOJEGO WOJAK-ŁUKU TO KTO WIE...

A tak na poważnie: Kołodziej jest jakiś upośledzony czy jak??
TO TYLKO JEGO FANABERIE Z MAKABU, BO WĄTPIĘ ŻEBY WUJEK SAUERLAND PŁACIŁ DOBRZE PRZYJEZDNYM PIONKOM DO OBICIA.

Koleś ma nierówno pod sufitem.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 07-01-2014 18:56:52 
Wasilewski mądrze kombinuje i to jest cwany lis.
"Jak wygrywać to u Siebie, jak przegrać to na wyjeździe i za dobrą kasę... a kto wie, może jak Włodarczyk jakoś fartem mu się uda i się przyjmie Kołodziej mistrz!"
Swoją drogą CW to dno przez duże D. Skoro taki Kołodziej, nie dzięki walką, a dzięki znajomością Andrzeja Wasilewskiego utrzymywał się w czołówkach rankingów i po 1 telefonie Wasilewskiego dostaje walkę o pas najbardziej prestiżowej federacji w boksie IBF.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 07-01-2014 19:07:26 
Ciekawe od kogo ten przeciek?

Od Wasyla czy Babilońskiego?

Po tym artykule już chyba nie będą mmieć do siebie zaufania.
 Autor komentarza: krystek78
Data: 07-01-2014 19:29:15 
to jest tak ze sa poliaki co kupia ppv jak amerykanie.dlaczego takie kelnery jak sosnowski,wiking wawrzyczek czy teraz ten kolodziej walcza o pasy z mistrzami.im to pasuje bo kasa i sparing a wiekszosc w polsce podnieca sie bo zero przegranych nasze mistrze.masakra lemingi
 Autor komentarza: bak
Data: 07-01-2014 19:58:04 
@stanislawbiesiada

Zgadzam się, może Kołodziejowi uda się mega fartem takim jak Włodarczykowi z Czakijewem czy Greenem.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 07-01-2014 20:06:02 
Moim zdaniem to za duży skok dla Harnasia. Całe życie obijał przeciętniaków, a tu nagle koleś z top 3 kruzer. Ciężko mu będzie cokolwiek ugrać.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 07-01-2014 20:07:46 
Wasyl na pewno rozegrał to żeby nie stracić. Kto wie czy nie dogadał się z wujkiem, że najpierw Kołodziej, a później unifikacja z Krzyśkiem. Pewne jest to, że pseudo-Harnaś został lub też zostanie poświęcony jesli nie ucieknie...
 Autor komentarza: bak
Data: 07-01-2014 20:16:15 
Ciekawe w sumie co by było jakby Kołodziej zdobył pas. Już to widzę. Pewnie Wasilewski zrobiłby w ppv unifikację pasów Włodarczyk vs. Kołodziej. Dodałby medialnej dramaturgii, kazałby udawać Krzychowi i Pawłowi, że byli kumplami, pokłócili się, nagle się znienawidzili, podchodzą do siebie lekceważąco i pogardliwie. Włodarczyk nokautuje Kołodzieja, zgarnia dodatkowo pas IBF, po walce zaczynają się komplementować "Paweł to twardy zawodnik, ciężko się z nim walczy" znowu się godzą i pozostają starymi kumplami ;p
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 07-01-2014 20:16:58 
Ciekawe czy wagę zrobi...
 Autor komentarza: milek762
Data: 07-01-2014 20:40:06 
Nie uwierzę dopóki nie wejdzie na ring z hernandezem.

Kubańczyk jest niedocenianym mistrzem w Cruser ma świetne warunki jest Mańkutem i uderzenie świetny technik
żadnych szans nie daję kołodziejowi ! walka będzie brzydko mówiąć do jednej mordy!
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 07-01-2014 21:11:37 
@bak jeśli Kołodziej zdobyłby pas z Hernandezem to jego akcje by skoczyły wyżej niż Włodarczyka. W ten oto sposób stałby się najlepszym obecnie cruiserem. Dla mnie mistrz w każdej kategorii wagowej powinien być tylko 1 jak jest w UFC, a jak poszlakami chcemy iść to Hernandez pokonał Cunningana, a ten pokonał Hucka, Jonesa i Włodarczyka. Jones z kolei pokonał Lebiediewa.
Wielu uważa, że Hernandez jest niedoceniany w CW. Przecież boxrec uznaje go za nr 1. i myślę, że ten skok dla Kołodzieja jest być albo nie być w światowym boksie.
Dlaczego mi wstyd za Włodarczyka? Bo to on a nie Janik powinien walczyć z Afolabi,... to on a nie Kołodziej powinien walczyć z Hernandezem.
Zakładając, że Kołodziej zdobyłby pas IBF, to jaki byłoby sens konfrontować Kołodzieja z Włodarczykiem? Lepiej Włodarczyka byłoby puścić na Lebiediewa, a Kołodzieja na Hucka, albo odwrotnie.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 07-01-2014 21:15:53 
Zadaniem Diablo będzie pomścić, najpierw Harnasia, potem Wawrzyka.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 07-01-2014 21:21:54 
@Clevland
Nie bądź śmieszny Diablo ma silny cios i dużo farta, ale powyżej chuja nie podskoczy... Walka z Chakijewem(mimo zachwytu) pokazała jego olbrzymie braki. Tam go ten Chakijew do 7 rundy lał jak chciał. Hernandez, czy Povietkin to nie są pięściarze których Diablo może pokonać... Na Hernandeza jest za słaby technicznie, na Povietkina zbyt słaby fizycznie. Jednak i tak to Włodarczyk powinien walczyć z Harnandezem, a nie Kołodziej.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 07-01-2014 21:28:40 
Nie wiem za bardzo czym miałby walczyć z Hernandezem. Jedyne co Kołodziej miał w tej wadze to wzrost, który w walce z Hernandezem już nie działa. Do tego Hernandez to nie jest jakiś cepiarz Ikeji nieposiadający nawet podstaw pięściarskiej sztuki i on czystych ciosów będzie wsadzał Kołodziejowi o wiele wiele więcej. Jak mu zasadzi takie coś jak Aleksiejewowi to nie będzie czego zbierać. To bardzo dobrze, że kolejny Polak walczy o pas i że stajemy się choć trochę rozpoznawalni na świecie i nasza popularność nie ogranicza się już do "Aaa Polacy, kiedyś Gołota uciekł z ringu, teraz macie Adamka i jakiegoś tam mistrza w cruiser czy gdzieś" tylko na prawdę zaczynamy być solidną i szanowaną firmą na rynku bokserskim. Jak na razie wszystko przegrywamy nie licząc Adamka i Włodarczyka, którzy osiągneli już na dzień dzisiejszy bardzo dużo ale wychodzenie to takich walk to jedyny sposób na rozwój pięściarstwa w Polsce. Obijać bumów można 5 wieków i nie nauczyć się kompletnie nic. Tak więc wszystko idzie w dobrym kierunku.
No ale żadnego szaleńca nie znajdziemy, który by stawiał na Kołodzieja w tej walce. Ale to i tak lepsze niż obijanie Ikejów, bo Kołodziej tracił już motywację i brakowało może 1-2 walk do tego żeby przegrał. Nawet jeżeli sromotnie przegra z Pablo i zatwierdzi naszą pozycję jako łatwych pretendentów to i tak dobrze. W końcu ktoś wygra ten pas, w taki czy inny sposób.
Ale jak to mówią nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, to są na razie spekulacje a Kołodziej jest podobno tylko jedną z opcji.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 07-01-2014 21:35:44 
No i też fakt, że paradoksalnie Hernandez jest "najłatwiejszą opcją" albo inaczej, najmniej nieosiągalną opcją dla Kołodzieja. Z Diablo nie zawalczy. Huck się na niego rzuci na początku i zabije. Lebedev to samo. Tak samo Jones, Drozd itp itp. Hernandez jest mimo wszystko najspokojniejszy, wolno się rozkręca, nie jest zbyt wybuchowy i nie sieje postrachu mimo ostatniego nokautu. Kołodziej ma nawet szanse zaboksować pełny dystans o ile Hernandez nie stwierdzi po obejrzeniu jego walk, że łatwo go skończyć i też się na niego nie rzuci od początku. No bo w sumie inna taktyka na Kołodzieja niż w początkowych rundach ostry pressing nie powinna być tutaj użyta.
 Autor komentarza: parasol
Data: 07-01-2014 21:49:30 
@stanislawbiesiada88

Stawiasz UFC za wzór dla boksu, bo tam jest jeden mistrz, ale to przecież nie tak. UFC to nie sport, tylko dominująca organizacja MMA. Jedna z wielu na rynku. Istnieją też inne i pod tym względem robi się ten sam problem co w boksie pomiędzy zawodnikami walczącymi dla Showtime i HBO. Jednym słowem póki są w kontraktach (MMA - organizacje, boks - TV), to nie w zasadzie nie da się zorganizować walki. UFC, Bellator, czy nawet nasze KSW - każda z nich ma swoją "stajnię" i kontrakty. Zgadzam się, że wciąż łatwiej jest o pożądaną walkę w MMA niż w boksie, ale wraz z przypływem grubszej kasy będzie pewnie coraz gorzej.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 07-01-2014 21:56:57 
parasol, tylko organizacja UFC w MMA jest tą organizacją do której lgną najlepsi zawodnicy.
W boksie też mogłoby tak być, żeby jeden pas był najbardziej prestiżowy np. kawał dobrej pracy robił The Ring, ale zbyt mało to zostało ogarnięte. W boksie mamy problem, że zbyt istotne jest to, żeby być mistrzem świata, a zbyt mało istotne jest żeby być najlepszy.
The Ring odgórnie powinien wyznaczać zawodników do walki np. Hernandez vs Huck vs Włodarczyk vs Lebiediew, a promotorzy nie powinni mieć prawa odmowy. To powinna być świętość i zaszczyt walczyć o miano najlepszego zawodnika na globie danej wagi. Np. Włodarczyk i jego rywale Frago, Palacios, Chakijew, Green to dla mnie jest chujnia z grzybnią,... doskonale wiesz, że nie są to zawodnicy z pierwszej 10, a nawet 15stki cruiser.
 Autor komentarza: Adasiooo
Data: 07-01-2014 22:05:17 
@khorne
Widzę mój twitter sławny... :) Muszę Arturkowi teraz wysłać link z tym wywiadem z polsat sport, co zapodał Tomcur w swoim komentarzu. Znalazłem ten wywiad i rzeczywiście, tak było. Zobaczymy co mi odpiszę...
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 07-01-2014 22:09:41 
Dodam, że problemem boksu są promotorzy, a nie federacje jak w MMA.
To federacja jak PLMMA, KSW, UFC, Belator, King of the Cage, Cage Rage, powinny ustalać matchmaking, a nie promotor boksu. Jak widać na przykłady Pana Kołodzieja, to żeby zasłużyć sobie na walkę o pas, można pojechać 20 kelnerów, 5 rozbitych dziadków, 5 średniaków i przy dobrych układach promotora, ma się pozycje rankingową i walkę o pas. Dla mnie to jest żenada... w MMA na poważnym poziomie, żeby dostąpić prawa walki z Cainem Valazguezem to Junior Dos Santos musiał pokonać paru zawodników z topu, Żeby Gustafson mógł zawalczyć z JJ. też musiał wygrać z zawodnikami z topu. Porównując kwestie organizacyjne, to MMA dla zarówno niedzielnego, jak i konesera sportów walki, to MMABOKS. Boks traci od wielu lat przez brudne zagrania promotorów i nieokiełznanych mistrzów PPV którzy robią co chcą, wiele razy oglądając WSB(mimo dość przeciętnego poziomu Husarów) to te gale dużo bardziej podobały mi się niż 90% gal na polskim rynku. Sport, Rywalizacja, a nie obijanie gulaszy i starych rozbitych zawodników w drodze o 1 walkę o pas...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 07-01-2014 22:55:41 
Powiem tak
Kolodziej to bum i tyle w temacie
 Autor komentarza: ragnos
Data: 07-01-2014 23:12:53 
up

Przepraszam bardzo, ale bum jedzie po prostu walczyć i nie pyta za ile. Kołodziej to więc elite-bum, ewentualnie top-balon, ewentualnie wieczny poor-chalenger.

Swoją drogą wasylowie odżegnują się od orga, sprowadzając informację do prostackiego i brzydkiego pomniejszania wartości merytorycznej newsa komentarzem odnazwiskowym. Tfu, brzydkie, wasylowe zagrywki, nieładnie. Ringwasyl be.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 07-01-2014 23:16:21 
jeszcze nie dowierzam ale zobaczymy....
 Autor komentarza: parasol
Data: 07-01-2014 23:18:57 
Zasadniczo się zgadzam, sądzę tylko, że wraz z zastrzykiem konkretnej kasy te patologie dotkną też MMA. Mamy Mameda - króla własnego podwórka, któremu nie opłaca się wyjechać do UFC, bo już zarabia więcej u siebie. A jeśli na horyzoncie pojawi się organizacja, która będzie oferowała większe pieniądze, a później jeszcze jedna i kolejne, to MMA zostanie przeżarte tą samą chorobą. Na razie się broni, bo to jeszcze bardzo młoda dyscyplina, w dodatku z wyraźną dominacją organizacji UFC, dowodzonej przez gościa, który dobrze zna problemy boksu.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 07-01-2014 23:27:36 



Mysle ze to za wczesnie dla Pawla, powinien jeszcze co najmniej kilka lat budowac record....


 Autor komentarza: Tarciu
Data: 07-01-2014 23:47:03 
Nie uwierzę, dopóki nie zobaczę.
To już z dziesiąta planowana wielka walka Kołodzieja.
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 07-01-2014 23:52:20 
Paweł pozamiata, zniszczy, skruszy, zmiecie z ringu Kubańczyka. Paweł będzie nowymi mistrzem. Dam sobie głowę uciąć, że Paweł wygra po ciężkim nokaucie do piątej rundy.






Bardziej jednak poważnie. Kołodziej dostanie straszne bęcki, o ile w ogóle do tej walki dojdzie, co znając go jest wątpliwe.
Dziękuję już temu panu.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 07-01-2014 23:53:32 
@parasol
O boksie to dobrze Borek ostatnio mówił na gali Snarskiego i Gmitruka.
Jakaś organizacja do matchmakingu, zatwierdzająca ewentualnych rywali.
Gulaszom i Węgrom mówimy nie.
Dlaczego w boksie nie da się nic zrobić, aby zawodnicy walczyli z zawodnikami z porównywalnych rankingów? Może stworzyć, albo nawet sugerować się boxreckiem i dać widełki, z którymi zawodnikami, który może walczyć walki "rankingowe". Promotorzy by "musieli" kontraktować zawodników do walk z groźniejszymi rywalami.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 08-01-2014 09:01:07 
Oby do tej walki doszło!.
W niemczech niestety jest bardzo ciężko wygrać na pkt, ale Paweł dysponuje nawet mocnym ciosem.
Ja Bardzo lubię Pawła i życzę mu żeby pokonał tego ich mistrza.........

Zwycięstwo z mistrzem w niemczech: BEZCENNE
 Autor komentarza: Daro603
Data: 08-01-2014 09:05:18 
Według mnie szanse Pawła w tej walce to 60:40 dla Hernandeza.
Paweł napewno nie jest na straconej pozycji...
Na pkt będzie Bardzo Ciężko ale może czasem "Mój Ulubiony Polski Bokser" go ustrzeli i wygra przez ko czy tko.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 08-01-2014 09:10:42 
Yoan Wcale nie jest jakimś mocnym bokserem.
Jest dobry ale jeszcze dużo mu brakuje.....
Myślę że Włodarczyk, Huck, Lebiediew czy Jones by go ustrzelili i wygrali przed czasem.
Już taki Troy Ross stoczył z nim Bardzo wyrównaną walkę i nawet niewiele brakowało żeby go znokautował... Ross trafił chyba w trzeciej rundzie bardzo mocnym lewym sierpem.
Na pkt to spokojnie mógłby być remis
 Autor komentarza: zin
Data: 08-01-2014 09:17:01 
Zapowiada się zmiana na tronie CW org. IBF . Wystarczy popatrzyć na fotkę Kołodzieja z tym pasem mistrzowskim WBC, na jego fenomenalny record, no i ta mina mówi wszystko : " I`m James Bond " ... ;)
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 08-01-2014 11:13:42 
Tez nie wiem jak sie mozna Hernandezem tak podniecac ... walka z Aleksejewem byla straszna. Jak on wejdzie do ringu z taka kondycja jak tam, to moze nawet Harnas go wciagnie. Aleksejew sam sie o te knockdowny prosil jak cymbal, caly czas reka prowadzaca przy jajach, do tego czlapal jak parowoz, nie skracal dobrze ringu. Poziom byl naprawde zalosny, jak na walke o miano Nr. 1 cruiserweight na swiecie!

Inna sprawa czy Harnas da rade, nawet jak sie Yoan tez tym razem tak "dobrze" przygotuje ... tego nikt nie wie, raczej w to nie wierzy, dlatego dobrze by bylo zobaczyc :D
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 08-01-2014 11:15:51 
Wielu tutaj przytacza jako argument szansy dla Hernandeza walkę jego z Rossem. Prawda jest jednak taka, że równie dobrze możesz podać jako argument walkę z Braithwaite i mnie to nie przekonuje. Każdy może dać słabszą walkę, ale Hernandez dał i lepsze walki... pokonał Cunningana, wtedy gdy ten zasiadał na tronie CW i był najlepszym zawodnikem w tej dywizji. Umarł król, niech żyje król!
Kołodziej jest bardziej podobny do Aleksejewa, niż do czy to Rossa, czy Braithwaite.
W tej walce jedynym zagrożeniem dla Hernandezem są warunki fizyczne i wzrost Kołodzieja... Dla mnie szanse w tej walce byłyby 90-10% dla Hernandeza.
 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 08-01-2014 14:03:48 
A coś czułem że chodzi o walkę z Hernandezem gdy Wasyl mówił o większej walce dla Kołodzieja niż miała być ta z Makabu.Niestety jeżeli chodzi o Pawła to mam wrażenie że z walki na walkę jest coraz słabszy i jego najlepszy okres który był jakieś 2 lata temu został trochę przez promotorów przespany.Na dzień dzisiejszy zdecydowanym faworytem będzie będący u szczytu formy Hernandez szansę Kołodzieja oceniam na jakieś 15-20% ale będę za niego trzymał kciuki o ile do walki oczywiście dojdzie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.