NAJMAN WYGRYWA I WYZYWA JURKOWSKIEGO Z SALETĄ, 'GROŻĄC' ZAKOŃCZENIEM KARIERY

Podczas trwającej gali w Częstochowie przed momentem zaboksował promotor tej imprezy - Marcin Najman (15-4, 11 KO). Jego rywalem był debiutujący na zawodowym ringu Alex Serbic (0-1). Po trochę ospałym pierwszym starciu, w drugim "El Testosteron" ostrzej ruszył do ataku, jednak jego sierpy pruły powietrze. W końcu Najman zamarkował prawy, skrócił dystans i uderzył lewym hakiem w okolice wątroby. Bośniak przyklęknął, z grymasem bólu powstał na osiem, a za moment z opresji wyratował go gong. Nadal odczuwał jednak skutki tego uderzenia i pozostał w narożniku gdy zabrzmiał sygnał rozpoczynający trzecią rundę.

- Mogę zmierzyć się jeszcze z Łukaszem Jurkowskim bądź Przemysławem Saletą. Jeżeli oni nie podejmą rękawice, to właśnie tym dzisiejszym występem zakończyłem swoją karierę. Zaoferowałem Salecie ogromne pieniądze. Na tak duże na pewno nie zasługuje. Z kolei Jurkowski kiedyś mnie obrażał i mówił, że nie jestem bokserem. Chcę go więc znokautować i pokazać mu, jak bije "nie bokser" - powiedział po zejściu z ringu Najman.

Wcześniej inny debiutant wagi ciężkiej - Tomasz Dobosz (1-0, 1 KO), w pół minuty zdemolował opasłego Olivera Nagy (2-3). Trafił prawym hakiem na korpus, poprawił krótkim prawym sierpem i było po wszystkim.

Z kolei w dywizji super średniej Przemysław Wątroba (2-0, 1 KO) cztery rundy obijał skrajnie defensywnego Rudolfa Vargę (7-5, 4 KO), zwyciężając pewnie na punkty.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 30-11-2013 21:02:08 
Dzięki za walkę Marcin... ... Ty Kurwo Telewizyjna.
 Autor komentarza: maniott
Data: 30-11-2013 21:09:32 
I po co obrażać :) Ja jestem ciekawy walki Saleta Najman 3 w boksie
 Autor komentarza: boxingfan00
Data: 30-11-2013 21:13:21 
A ja myślę, że taka walka nie ma większego sensu. :)
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 30-11-2013 21:14:36 
Standardowo Najman wygrywa po cepie w okolice wątroby i standardowo z bumem debiutantem :D
 Autor komentarza: fop
Data: 30-11-2013 21:15:51 
Saleta nie musi się w ogóle przygotowywać.

Wyjdzie i obije Najmana, który jak zwykle się podda zaraz po wyłapaniu pierwszego lepszego ciosu.

Tylko po co to oglądać?
 Autor komentarza: bossman
Data: 30-11-2013 21:18:30 
Marna gala-marne widowisko. Oświetlenie ringu jakby w piwnicy walczyli.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 30-11-2013 21:19:35 
widzialem to dwa grubasy bili sie po brzuchach
 Autor komentarza: Catman
Data: 30-11-2013 21:19:43 
Wątroba podziargany jak "stary kryminał" i tak też wyglądała jego walka.Jego przeciwnik nawet nie miał odpowiednich butów, nie mówiąc, że nie potrafił wyprowadzić prawidłowo lewego prostego.
Odnośnie Najmana to nawet nie ma czego komentować!Mieszkaniec Częstochowy,organizator gali i zostaje wygwizdany....
 Autor komentarza: Catman
Data: 30-11-2013 21:20:01 
Wątroba podziargany jak "stary kryminał" i tak też wyglądała jego walka.Jego przeciwnik nawet nie miał odpowiednich butów, nie mówiąc, że nie potrafił wyprowadzić prawidłowo lewego prostego.
Odnośnie Najmana to nawet nie ma czego komentować!Mieszkaniec Częstochowy,organizator gali i zostaje wygwizdany....
 Autor komentarza: boxingfan00
Data: 30-11-2013 21:20:17 
To jest pierwsze pytanie: po co to oglądać? Drugie pytanie brzmi: czym Najman zasłużył na walkę z Saletą. Popatrzmy na rywali i osiągnięcia jednego i drugiego - wnioski są jednoznaczne. Szczerze mówiąc mi (jak wielu osobom) nie podobała się cała otoczka związana z tą ich walką na KSW. Nie chciałbym oglądać ich trzeciego starcia, bo to bez sensu.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-11-2013 21:31:08 
"i pokazać mu, jak bije "nie bokser" - powiedział po zejściu z ringu Najman."

To już przecież każdy widział jak Najmanek raz "bił" w matę gdy go emeryt bez nerki dusił. Drugi raz Najmanej "bił" w matę ze złości jak stłukł sobie nóżkę na emerycie bez nerki...

Jak bije "nie bokser"? - "Nie bokser" bije zamiast przeciwnika matę!!!
 Autor komentarza: khorne
Data: 30-11-2013 21:34:33 
Dajcie spokój. Chłopak organizuje gale, bardziej lub mniej udaną a wy po nim jeździcie. W wywiadach Najman mówi całkiem sensownie.
Każdy kto chce cos robić dla boksu (a on w odróżnieniu od wielu waszych bokserskich miłości coś robi) jest cenny.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 30-11-2013 21:35:55 
Stonka
Najman choć jest groteskowy to jednak organizuje gale i wiele akcji dobroczynnych. Dla mnie to pozytywny folklor i w przeciwieństwie do wielu innych nie mam piany na ustach gdy go widzę...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-11-2013 21:43:26 
khorne, krzysiek34 - to że "ktoś robi coś" nie ma żadnego pozytywnego oddźwięku, tym bardziej że na tym zarabia.
Nie przeszkadza wam np. że płaci pół kaleką żeby się przewracali?
Jeśli coś robi dla "polskiego boksu" to sprowadza go na samo dno.
 Autor komentarza: boxingfan00
Data: 30-11-2013 21:48:24 
StonkaKartoflana - pełna zgoda, ale przyznasz chyba, że te ciągłe wyzywanie do walki Salety jest trochę groteskowe.
 Autor komentarza: dzikirysio997
Data: 30-11-2013 21:57:31 
Oj ten znienawidzony Najman, większe emocje wzbudza, niż FMJ. ;)

Powiedzmy sobie szczerze - Najman jest dość bystrym gościem, który będąc co najwyżej przeciętnym sportowcem dał radę "wybić się" i pokazać na galach, na których nigdy by się nie znalazł ze względu na poziom umiejętności bokserskich. Do tego jeszcze zarobił zupełnie niezłe pieniądze. Powiedzmy sobie szczerze - świetnie mu to wszystko wyszło.
Warto po prostu jego gadki traktować z przymrużeniem oka, a nie spinać się jakby komuś co najmniej pojechał po rodzinie. ;) Najman szuka jeszcze jednej lub dwóch okazji do dobrego zarobku i tylko tyle. Chyba był już czas to zauważyć i zaakceptować? ;)

A co do krytyki organizowanych przez niego gal - niektórych zdaniem promotor powinien zaczynać od robienia pojedynków z grube dolary w Madison Square Garden, co? :) Powiedzmy sobie szczerze - boks w naszym kraju jest jaki jest (a i w pozostałych dyscyplinach nie jest dobrze) - w rok tego nie zmienimy, chyba, że na gorsze. Jak się komuś nie podoba promotorka Najmana to może nie oglądać jego gal - tyle w temacie.
 Autor komentarza: Milan
Data: 30-11-2013 21:59:47 
Najman jest zerem w każdym polskim klubie , zawodnikiem bez podstawowych umiejętności , zwykła sprzedajna telewizyjna dziwka
Organizuje poddawane gale na fałszu pt ze jest bokserem itd
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 30-11-2013 22:00:57 
Walka Najmana:
http://www.youtube.com/watch?v=ndvpbVnO71c

Wywiad po walce:
http://www.youtube.com/watch?v=uLjji1IxI0o

O której Chisora ?
 Autor komentarza: Milan
Data: 30-11-2013 22:02:48 
dzikirysio
No właśnie nie jest sportowcem
Jest pajacem który ubiera czasami rękawice i udaje kogoś kim nie jest i nigdzie nie będzie
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 22:07:07 
Już wolę Najmana niż pozera i lansera Saletę, który również zdobył sławę dzięki kontrowersji. Wymądrza się na tematy bokserskie a połowa orgowiczów ma takie same poglądu jak on.
 Autor komentarza: lefthook2012
Data: 30-11-2013 22:08:29 
Masakra . Najman dawaj ze mną . Ja mogę używać tylko lewej ręki ok? Da
 Autor komentarza: lefthook2012
Data: 30-11-2013 22:10:49 
Najman dawaj ze mną . Ja będę używał tylko lewej ok? Darek Snarski ma mój numer jakbyś sie odważył .... Hahaha
Michał S.
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 30-11-2013 22:11:20 
A ja szanuje Najmana. Facet inteligentny z dystansem do siebie. Umiejętności - czytaj talent bokserski wszyscy wiedzą jaki jest, ale serce do walki i dla ludzi wielkie. 3/4 krytykujących i wyzywających Najmana za klawiatury, w realu nie wyszło by z nim "na solo", a reszta prawdopodobnie (tj. ci odważni) dostali by bęcki. Facet realizuje swoje marzenia, tj. to o czym większość z nas marzy i nigdy nie będzie nam dane tego zrealizować.
Co do Salety. Nie wiem Jakby walka Marcina z Przemkiem wyglądała i nie wiem za kim bym trzymał kciuki. Przemka też lubię, pomimo iż to bardziej celebryta niż bokser. Poziom boksu w RP, z kilkoma wyjątkami, jest porównywalny z Najmanem, który nie ma zaplecza i kupionych sędziów.
 Autor komentarza: Milan
Data: 30-11-2013 22:13:03 
bak
Saleta zblaznil sie tym ze wogole wyszedł do ringu z kimś takim jak najman przez co dał mu szanse zaistnieć
Ale Saleta to dobry kickboxer przeciętny bokser ale jednak sportowiec , Najmsn nie jest sportowcem a chce na tym zarabiać dlatego jest oszustem
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 22:13:39 
Nie to żebym lubił Najmana ale to mniejsze zło niż Saleta po prostu, tylko Saleta pod maską kulturalnego człowieka, dobrego ojca co oddał nerkę ukrywa swoje oblicze. Nikt nie pamięta tego jakim pyskaczem i lanserem był w przeszłości.
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 22:18:53 
@Milan

Zgadzam się. Zawiało hipokryzją- wyszedł 2 razy z nim do ringu, w 2005 chwalił go jaki to Najman nie jest świetny a teraz udaje "Kto to jest Marcin Najman? Marcin to nie sportowiec" zamiast powiedzieć "tak jestem osłem, walczyłem z nim i przez 2 minuty dostawałem oklep w stójce i cudem wygrałem". A on wychwala się jak to 2 razy ZNOKAUTOWAŁ hahaha znokautował kurwa Najmana xD
 Autor komentarza: mirage
Data: 30-11-2013 22:20:23 
Co za pojeb z tego buca.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 30-11-2013 22:29:39 
Panie Michale S , a może by tak rewanż z Larrym Olubamiwo?
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 22:34:40 
No właśnie kto to jest Michał Skierniewski? To journeyman dla journeymanów 3-14-0
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 22:37:59 
A pamięta ktoś walkę Najmana z P.Gackiem kiedy zgasło światło na hali a po włączeniu był nokaut cepem na korzyść Najmana? xD
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 30-11-2013 22:39:49 
Co by nie mówić , to te dwie walki Salety z Najmanem , to były kompromitacje Przemka . Prawda jest taka , że w obu tych walkach Saleta nawet ani razu porządnie nie trafił Najmana , a sam zebrał pare cepów i kopów .
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-11-2013 22:59:16 
Shogun90 raczej to były obustronne kompromitacje
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 30-11-2013 22:59:49 
No i właśnie o tym mówi Najman. Lubię przemka i myślę, że w wieku najmana był lepszy od niego, ale teraz wyłapałby cepa i byłoby po walce.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 30-11-2013 23:10:59 
Najman - Saleta ... Ko na Salecie ... wybaczcie ale tak to widzę. Nie jedźcie po mnie.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 30-11-2013 23:14:24 
StonkaKartoflana - Nie zgodze się z tobą . Saleta szydził i naśmiewał się z Najmana , a zaliczył glebe po 10 s . Co prawda walkę wygrał , ale sposób w jaki to zrobił budził duży niesmak . Saleta miał bawić się z Najmanem i go znokautować , a zwyciężył jakimś byle jakim duszeniem przedramienien , nie robiąc Najmanowi żadnej krzywdy , sam natomiast miał nieźle obitą twarz . Druga walka to już w ogóle cyrk , jakiego świat nie widział . Najman bawił się w Tong po będąc całkiem odrytym , a tak doświadczony bokser jak Przemek nie potrafił tego wykorzystać . Najman do końca życia będzie się chełpił tą pierwszą walką . Saleta sam jest sobie winien , bo nie potrafił w dwóch walkach zamknąć mu mordy
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 23:14:49 
@iwoiwo

Od Gołoty nie wyłapał, chociaż... Gołota to dzisiaj chodzące nieszczęście i zombie. Nie zdziwiłbym się jakby nawet z Najmanem dzisiejszy Gołota przegrał przez KO.

Gołota zawsze miał szklaną szczękę, ale tylko szklaną dla zawodników ze ścisłego TOPu, dzisiaj ma tak szklaną, że nie umie wyłapać ciosu.
 Autor komentarza: Milan
Data: 30-11-2013 23:22:28 
Golota miał szklankę ???? Golota wytrzymał bomby Bowe , wstawal po bombach LL
Goly miał inne problemy ale na pewno nie miał szklanki
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 23:24:29 
@Milan

Sorry, 6 przegranych przez nokaut, ponad 10 razy leżał na deskach, został zdeklasowany przez Lewisa, Brewstera i Granta. Widocznie wojny z Bowe go zniszczyły i osłabiły odporność.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 30-11-2013 23:28:26 
Macie Panowie kompleks Gołoty. Ja Go podziwiam i chciałbym osiągnąć tyle co on, aby o mnie pisano tak często jak o nim.(a nie piszą)

Gołota miał warunki oraz możliwości, aczkolwiek nie miał psychiki. Gdyby miał psychikę to by zjadł Kliczkę, Bowe'a, Haye'a oraz innych. Panowie, czytajcie boks tak jak kiedyś mnie tego nauczył inny user orga.
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 30-11-2013 23:32:16 
Straciłem do niego resztki szacunku, gdy zaczął wyzywać do walki Jurasa dwa dni po tym gdy ten oznajmił, że jebło mu w kręgosłupie i ruszać się nie może. M.N. robił wywiad, że Jurkowski bał się przyjść na galę bo się dowiedział, że M.N. tam będzie. Totalna żenada. Najman nie ma honoru, tak się nie robi.
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 23:32:23 
@Blancos

Ja lubię Gołotę. Stwierdzam tylko że po walkach z Bowe'm nabawił się szklanki, ale fakt będąc spiętym na pewno nie pomagało mu to w przyjmowaniu ciosów.
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 30-11-2013 23:32:58 
Nigdy gołota nie był zdeklasowany prze granta. Raczej na odwrót. Niw wiem dlaczego andrzej wtedy odpuścił...
 Autor komentarza: Milan
Data: 30-11-2013 23:34:53 
kochamboks
Wiedzialas ze Goly miał szklankę ? :)
Oglądasz Chiosre ?
 Autor komentarza: Blancos
Data: 30-11-2013 23:35:19 
bak

Bardzo Cię lubię oraz szanuję, jednak nie rozumiesz, że Gołota szklanki nie ma. Popatrz na jego walki. U niego szklanka = psychika.
 Autor komentarza: PromotorSilnego
Data: 30-11-2013 23:39:52 
Saleta od Gołoty zajechałby Srajmana do jednej bramki. Kondycyjnie.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 30-11-2013 23:40:21 
moze szpilka najman?

:) albo najman vs. f. botha?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 30-11-2013 23:42:39 
chisora jeszce nie3 walczyl?
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 23:44:34 
@iwoiwo

Po prostu dostał bombę i nie umiał się obronić. Potem wstał, ale wiedział, że z taką obroną raczej nie dotrwa do końca rundy i skończy się nokautem więc z lęku przed ciężkim nokautem poddał się, całkiem racjonalne jak na kontrowersyjne przypadki Gołoty wyjaśnienie. Niestety gdyby nie ta nieszczęsna akcja to Gołota by wygrał.
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 30-11-2013 23:46:55 
A może Najman vs Rylik...Stawiam na Agę.
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 30-11-2013 23:48:48 
Milan
Ja nie czytam komentarzy w sumie, oduczyłem się tego na tej stronie. A jak czytam to rzadko je komentuję też mi to przeszło. Nie widzę sensu, " tego nie da się naprawić ".

Mam galę włączoną, ale szkoda, że nie ma teraz Kowaliew vs Sillakh to powinna być kozacka walka w nocy. Nie skreślam Sillakha.

Chisora TKO
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 30-11-2013 23:51:09 
bak nie zgodzę się. uciekałby przed grantem 3r po ringu , nie zadałby ani jednego ciosu i andrzej wygrałby to. To była na prawdę dziwna walka...
 Autor komentarza: wielebny
Data: 30-11-2013 23:54:08 
Endrju nie mial psychiki! koniec kropka nie ma co sie produkowac nad tym tematem zreszta w filmie 3 godzinnym o nim ,prawie kazdy trener to mowil chlop w siebie nie wierzyl , mial wyrazny problem z psycha , dziekuje za uwage
 Autor komentarza: bak
Data: 30-11-2013 23:54:10 
Pala jest dosyć niewygodny, Chisora na punkty. Chociaż jeśli Airich go przełamał to Chisora też może.

@iwo

Uciekać i zadać ani 1 ciosu też się niespecjalnie da. Grant od 10 rundy poczułby szanse i ruszyłby do ataku.
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 30-11-2013 23:56:56 
Bak pisałem z przymróżeniem oka, Goły na pewno by też bił. A tak wogóle wszystkiego naj... dla Andzrzejów, szczególnie dla Gołoty
 Autor komentarza: Milan
Data: 30-11-2013 23:57:07 
kochamboks
ja tez mam dużo większy dystans niż kiedyś
Tak dzisiaj jest noc polciezkich walki ciekawsze niż sie wielu wydaje , ale prawdziwa wisienka na torcie byłoby starcie w przyszłym roku stevensona z kowaliewem
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 30-11-2013 23:59:28 
Ale dobra.
Ogólnie samo określenie " szklana szczęka " to jest żywcem wzięte z dupy - sorry bąk.

Jeśli mówimy o odporności na ciosy na głowę to Gołota od Adamka miał już bardzo słabą, ale to już był dziadek z neurologicznym rozpier.dolem. Z Saletą to samo. Lecz tych walk nie zaliczam do kariery Gołoty.

Wracając do teorii bąka to odpowiedź brzmi Corey Sanders. Walka po Bowe i szklanka to polała się ale krwi.

12 lat po Bowe, 12 rd. z Mollo. Słaba odporność ? Nie, ale po raz ostatni no i Andrzej wchodzi w wiek 40...

Gołota do Austina był odporny na ciosy na głowę, mimo, że go nokautowano, to zauważcie, że brał ciosy na sztywno, na spięciu i zawsze chociaż próbował wstać, nawet po czystych lufach puncherów.

Na starość zwyczajnie głowa nie ta, to kwestia neurologa, ewidentnie zjebany błędnik.
 Autor komentarza: Milan
Data: 01-12-2013 00:03:08 
Dokładnie niektórym trudno wytłumaczyć ze walki w pewnym wieku , różnym dla danego boksera po prostu sie nie liczą
Teraz dereck :)
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 01-12-2013 00:06:25 
Milan miałeś bana , że ci nick zmieniło ?
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 01-12-2013 00:09:16 
Austin - raczej ręka. Czytalem wywiad z deszczowym, - on myślał, że to gra gołoty, i bał się silnego ciosu z kontuzjowanej ręki (myślał, że to blef Andrzreja)
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 01-12-2013 00:11:41 
Pala to byłby dobry rywal dla Szpili. Artur miał z nim cholerne problemy w sparingach. Pala to dobry zawodnik, ale nie miał pełnych przygotowań a to walka na 12 rd. Pala w po obozie pod Chisorę mógłby nawet sprawić niespodziankę. Ludzie patrzą, że Airich go pokonał i już leszcz - nie to dobry bokser, który głupio przegrał z typem, którego już raz pokonał i raczej zlekceważył. Tylko, że Pala dziś to ile jego ? 50 %? 70 ? 30? Cholera wie jak to zastępstwo i jak jest przygotowany. Pod 12 rd. powinien być konkretny obóz. Gerber też wyszedł z biegu a nawet naruszył Derecka raz. Te walki to zamazany obraz Chisory, bo ma rywali na ostatnią chwilę a sam robi pełną formę, nie wiem cz dobrze robi tak schodząc ostro z wagą...
 Autor komentarza: Milan
Data: 01-12-2013 00:16:20 
tak miałem bana nr 2 pod tematem o góralu oczywiście :)
Pała jest bardzo solidnym zawodnikiem i to ze Szpilka sobie z nim nie radził mogę ci potwoerdic na 100 % fakt ze Artur był wtedy trochę fizycznie zajechany
Teraz walka stawiam na Derecka po trudnej wojnie
 Autor komentarza: bak
Data: 01-12-2013 00:17:25 
Ale troche mnie śmieszy jak napinacze internetowi piszą "Ja bym wygrał z Najmanem". Tak... z bokserem zawodowym, który ma 15 wygranych i 11 przez KO, w dodatku 4 walki amatorskie, czyli jakieś doświadczenie bokserskie ma. On przynajmniej organizuje gale i walczy a nie przesiaduje na necie. A Panowie co myślami już wygrali z Najmanem niech potrenują na osiedlu z blokersami hehe ;)
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 01-12-2013 00:17:44 
Z Austinem padł po pierwszym ciosie w walce , no ale to czysty wszedł i zaskoczenie. Ręka poszła, bo to dziadek już był, zniszczony boksem i po ciosie mięśnie dostały luzu, pozrywało się. Ale Austin i tak by to wygrał, bo Gołota to już wrak był po Mollo. 12 rd. z Mollo było ostatnim tchnieniem Gołoty, ciężki pojedynek na tak późnym etapie, mocne ciosy i Andrzeja ciało zaniemogło. Są takie walki, że bokser się kończy ( ostatnie dobre walki ).Takie tchnienie i śmierć.

Chisora też szybko się skończy on już jest wyniszczony. Helenius, Wit, Haye dużo zdrowia mu zabrali.

Teraz Pala ładnie pokontrował, ale on nie miał przygotowań to takie bez wartości.
 Autor komentarza: Milan
Data: 01-12-2013 00:24:12 
bak
A skąd masz pewność ze na orgu piszą sami amatorzy ???
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 01-12-2013 00:26:36 
Chisora kończy ciosem w tył głowy ? Masakra.
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 01-12-2013 00:28:30 
Bokserem zawodowym nie jest trudno zostać , trudniej nabyć umiejętności.

Najmana zamęczył Burneika xd
 Autor komentarza: bak
Data: 01-12-2013 01:35:59 
@Milan

No Ty na pewno nie zawodowiec :D
 Autor komentarza: Wariat269
Data: 01-12-2013 01:46:45 
a kto to wogole jest najman???? pytam powaznie bo nie wiem czy to ten pajac z baru czy moze jakas nowa postac z takim samym nazwiskiem
 Autor komentarza: lefthook2012
Data: 01-12-2013 05:38:02 
Szogun90.
Bardzo chetnie. Chłop w walce ze mną miał 16 rożnych sterydow w sobie plus epo... Ja teraz tez jestem zupełnie innym bokserem . Mógłbym podjąć rękawice z 90% polskich bokserów bez problemu. A co do rekordu... Walczyłem w UK a tu jest gorzej niż w Niemczech z sędziami :-)) masakra... Skoro mam taki słaby rekord to dlaczego nie chcą ze mną powalczyć ?
Pozdrawiam
 Autor komentarza: marinero
Data: 01-12-2013 07:37:58 
jak najman to sprzedał do tv?to jakas rodzina wlodka "lec adas lec"?
 Autor komentarza: ragnos
Data: 01-12-2013 12:09:55 
Mówcie sobie co chcecie, dla mnie Najman jest mimo wszystko nieszkodliwie pozytywną postacią, zdarza mu się powiedzieć i zrobić coś pozytywnego, nikomu nie szkodzi, więc po co tak po nim jechać tylko dlatego, że próbuje pomimo braku większego talentu uprawiać sport, który lubi?
 Autor komentarza: Milan
Data: 01-12-2013 12:35:47 
bak
No nie jestem , ale znam 2 czynnych bokserów którzy są tu zalogowani a jeden to jakiś czas temu nawet sporo sie udzielał
Druga sprawa to żeby wjebac najmanowi nie trzeba być żadnym zawodowcem
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.