SALETA I WŁODARCZYK ODRADZAJĄ ADAMKOWI WŁADIMIRA KLICZKĘ

Pytani przez "Przegląd Sportowy" eksperci, Przemysław Saleta i Krzysztof Włodarczyk (48-2-1, 34 KO) są zgodni - 16 listopada Tomasz Adamek (49-2, 29 KO) powinien uporać się z Wiaczesławem Głazkowem (15-0-1, 11 KO), ale w ewentualnej konfrontacji z Władimirem Kliczką (60-3, 51 KO) stanąłby przed jeszcze trudniejszym zadaniem niż dwa lata temu, gdy wyraźnie uległ Witalijowi. Zdaniem naszych rozmówców "Góral" powinien poszukać szansy walki o tytuł WBC, gdy na sportową emeryturę odejdzie starszy z ukraińskich braci.

Przemysław Saleta (były mistrz Europy w wadze ciężkiej):

"Rywal Tomka Adamka nie ma rewelacyjnych warunków fizycznych ani wielkiego doświadczenia. Najniebezpieczniejsze będzie to, że jest młody, głodny sukcesu i zdeterminowany. Zwycięstwo nad bokserem z czołówki rankingów to dla Głazkowa ogromna szansa. Sądzę jednak, że to Tomek wygra, głównie z uwagi na większe doświadczenie.

Jeśli Tomek nie przegra żadnej z najbliższych potyczek, to wcześniej czy później dostanie walkę z Władimirem Kliczką. Wystarczy, że będą przegrywać pięściarze znajdujący się przed nim w rankingach i tym samym wypadną z gry. Rozumiem tę politykę, ale też ze zwycięstw nad Guinnem czy Głazkowem nie należy robić wielkiego "halo" i ogłaszać Tomka faworytem pojedynku z Władimirem. Uważam, że będzie mu jeszcze trudniej niż dwa lata temu z Witalijem. Młodszy z braci jest szybszy.

Zamiast na pasach Władymira skoncentrowałbym się na tytule WBC, który niebawem powinien zwakować Witalij i niewykluczone, że Tomek tak właśnie postąpi. Każdego boksera z pierwszej dziesiątki wagi ciężkiej jest wielokrotnie łatwiej pokonać niż braci. Nie jest jednak tajemnicą, że Adamek zwraca dużą uwagę na stronę finansową każdej oferty, a to walka z Władymirem gwarantuje największą wypłatę."

Krzysztof Włodarczyk (mistrz świata WBC w wadze junior ciężkiej):

"Słyszałem, że Głazkow imponuje siłą fizyczną, lecz w boksie zawodowym jest jeszcze nieopierzony. Dlatego uważam, że szanse Tomka na zwycięstwo wynoszą 65-70 procent. Czy w wieku 36 lat stać go jeszcze na progres? Jest pięściarzem takiego formatu, że postępu nigdy nie można wykluczyć. Wszystko zależy jednak od tego, czy człowiek chce się nadal uczyć, czy woli stać w miejscu.

Dążąc do walki z Władimirem Kliczką, Tomek musi brać pod uwagę, że o zwycięstwo byłoby mu jeszcze trudniej niż w przegranym starciu z Witalijem. Nie oszukujmy się - na tym pojedynku o mistrzostwo świata Adamek chciałby zarobić ostatnie wielkie pieniądze w karierze. Z całego serca życzę mu zwycięstwa, ale kiepsko to widzę. Szczególnie, jeśli byłby w takiej formie jak ostatnio.

Jeśli Tomek marzy o zostaniu mistrzem świata wagi ciężkiej, powinien unikać Władimira i poszukać szansy w federacji WBC. Gdy Witalij zrezygnuje z pasa, pięściarze tacy jak Stiverne czy Arreola będą w zasięgu Adamka. Oczywiście, o ile stanie na wysokości zadania. Moim zdaniem popełnił błąd, rezygnując ze współpracy z trenerem Gmitrukiem, bo amerykański styl walki trochę mu zaszkodził. Widać braki. Szkołę boksu Tomek powinien czerpać z obu źródeł."

Przegląd Sportowy >>>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 11-09-2013 12:27:54 
Nikt nie jest idiotą w tym biznesie, nawet lipy warty Adamek.
Łomot za choćby nawet milion zlotych jest tego warty nawet w 1 rundzie.
 Autor komentarza: c4ssini
Data: 11-09-2013 12:33:42 
Uwazam ze ci pseudo eksperci myla sie i z czystej zawisci zycza zle Tomkowi a nie dorastaja mu nawet do piet. Tomek do czasu niefortunnego knockoutu prowadzil w miare wyrownana walke ze starszym z braci, dobrze chodzil na nogach i punktowal swoim szybkim jabem. Gdyby wytwarl do pozniejszych rund moglby sie nawet pokusic o niespodzianke.
 Autor komentarza: milek762
Data: 11-09-2013 12:39:51 
Hmmm nie zgadzam się z Diablo na pewno 65 do 35 dla Adamka
Głazkow nie ma petardy całe szczęście dla Tomka czy sale ma 190 wzrostu
( nie porównuję tyle ma też Hey czy 191 )'żylasty' gość niezły technicznie nie rozbity
W miarę szybki
szanse jak dla mnie 55 do 45 jeśli Adamek miałby wagę 101- 102 kg jak z Cunnem to trudniej będzie.
Może być podobna walka 12 rund jak Z Cunnem.
z Stivernem z Hyem niestety prawda taka że Adamek dostaje ko ta lewa ręka opuszczona to 'woda na młyn 'dla takich Panczerów o K2 nie wspomnę

fakt doświadczenie w Walkach u Adamka zdecydowanie na plus!
w zawodostwie Adamek ponad 4o walk Głazkow 15 tylko
ale Ukrainiec doświadczenie amatorskie ma i medale na imprezach to też coś znaczy
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 11-09-2013 12:42:31 
Głazkow jest wolny jak mucha w smole i zbyt młody, ciężki na nogach ze słabym ciosem. Ta walka ma pewnie tylko i wyłącznie sens rozgrzewkowy aby maszyna nie rdzewiała.
 Autor komentarza: SpecjalistaodBoksu
Data: 11-09-2013 12:44:12 
To jest biznes więc jeśli Tomek dojdzie do walki o Pas 2 raz to powinien jak najbardziej zaryzykowac. Zostanie znokautowany ale za dobre pieniądze
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 11-09-2013 12:55:38 
Głazkow to nie wiele gorszy rywal niż jennings a może okazać się dużą przeszkodą !!!
 Autor komentarza: xionc
Data: 11-09-2013 13:04:35 
Diablo sam chcial przejsc do ciezkiej walczyc z Kliczko, a teraz odradza? :)
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 11-09-2013 13:04:50 
wszyscy mowia ze Witalij jest duzo gorszy od brata, ja natomiast uwazam ze jest zupelnie odwrotnie; bo kto przewracal sie 5 razy z samuelem peterem? kto zostal znokautowany przez brewstera? kto obiecal KO na Haye a slowa nie dotrzymal? Tomek ma wieksze szanse z Wladimirem jak z Vitalijem
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-09-2013 13:06:19 
jeśli jakimś cudem adamek dostanie a dokładnie dopcha się do walki z Władimirem chce zostać na własne życzenie kaleką przez pazerność.Młody Kliczko jeśli szybkie tępo narzuci to do 2 rundy brutalnie adamka znokautuje
 Autor komentarza: Rogs
Data: 11-09-2013 13:07:46 
Duva się troche pomotała chyba, ale już lekko skreśliła Głazkova ze swojego planu finansowego. Najpierw w niego mocno promotorsko weszła, wspierała, nawet udało się jej zwałować walke która przegrał ze Scottem, a teraz go wystawia na Adamaka. Chyba postawiła krzyżyk na Ukraincu, by teraz wyszykowac Tomka na Władimira i znowu zgarnąc dobry hajs, a nawet dobry hajs jak na ten jej Maint Event
 Autor komentarza: Rogs
Data: 11-09-2013 13:08:34 
* a nawet bardzo dobry
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-09-2013 13:09:09 
ShaneMosley150
tylko kiedy to było dawno temu obecny Władimir jest bardziej skuteczny,silniejszy,szybszy i brutalniejszy od brata
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 11-09-2013 13:18:36 
W zasadzie wszystko sprowadza się do pytania czego Adamek chce:
1. Mistrzostwa świata, przy marnej wypłacie? Wtedy opcja z Areolą/Stiverne/kimkolwiek jest realna.
2. Czy ostatnia duża kasa za walkę z Kliczką? - wtedy zgadzam się, że szanse z Władimirem Adamek ma zerowe.
 Autor komentarza: tapir
Data: 11-09-2013 13:43:27 
Nie rozumiem jak bokser bokserowi może odradzać walkę o Mistrzostwo Świata albo unikanie kogoś. Dlatego Adamek międzyinnymi jest w wadze ciężkiej ażeby zdobyć mistrzostwo. Czy to bedzie Powietkin, Arreola czy Kliczko powinien podjąć wyzwanie i walczyć, to powinna być cecha każdego boksera. Takim doradcom to podziękujemy.
 Autor komentarza: c4ssini
Data: 11-09-2013 13:55:32 
@tapir

Podzielam twoje zniesmaczenie tym newsem i rowniez nie pojmuje takiego zachowania. Wedlug mnie Saleta moze nie chciec tej walki bo po prostu zazdrosci Tomkowi osiagniec sportowych, natomiast Diablo dlatego gdyz liczy na zostanie 1-szym w histori polskim mistrzem swiata wszechwag. Tomku nie przejmuj sie tymi hejterami i zawistnikami, 50-tka na odwage i do boju!
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 11-09-2013 13:56:31 
tapir: tylko że trzeba mierzyć siły na zamiary. Jeśli Adamek ma mieć realne szanse na mistrzostwo to musi poszukać innej drogi niż Kliczko. A jedyną jest jak napisano wakujący pas WBC, choć to na razie nic pewnego.
A Adamek ma już sporo lat i nie zdąży "spróbować dwa razy".
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 11-09-2013 14:01:47 
"Adamek ma malutkie szanse z Wladimirem" - no trzeba byc superexpertem zeby dojsc do takich wnioskow :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 11-09-2013 14:10:08 
c4ssini - 1 - nie znasz się na boksie - może masz rację, że Tomek walczył świetnie z Witalijem, ale nie zauważyłeś że Tomasz tylko udawał obitego i ledwo żywego w rzeczywistości z uśmiechem na ustach zbierał strzały Wita na bloki. A Witali (wielki, niezgrabny, drewniany, bez kondycji) jechał na ostatkach sił - jeszcze minuta a Adamek przeszedłby do błyskawicznego ataku (a wiadomo że był bardzo szybki, w swojej naturalnej wadze i z wzmocnionym ciosem), przekupiony sędzia chyba wyczuł plany Adamka bo natychmiast przerwał walkę..ratując Witalego przed brutalnym KO i wielotygodniowym szpitalem

2 - co do drugiego postu pełna racja tylko obawiam się że w tym wieku 50 raczej nie starczy raczej polecałbym O,5 l
 Autor komentarza: maniekz
Data: 11-09-2013 14:55:01 
Niech się bije z kim chce, byle tylko był przygotowany do walki.

Nie mnie będzie bolała głowa po walce.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 11-09-2013 15:10:21 
Adamek ma w dupie ten pas WBC i kibiców. Po odejściu Witalija, tylko walka z Władimirem daje mu ostatnią szansę zarobku większych pieniędzy. Sam pas WBC np w walce z Arreolą, czy kimś z tej półki, da mu maksymalnie 200-500 tys już z PPV zarobku. Nie więcej. Za wpierdol od Kliczki skasuje kilka milionów.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-09-2013 15:12:03 
Adamek zbiera wszystko na sztywno. Pierwszy prawy Kliczki i po Góralu. To byłaby krótka walka. Tomek powinien celować w rewanż z Arreolą.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-09-2013 15:13:47 
MatMaister90

Jakie kilka milionów ? Musiałby być pretendentem a na to nie ma szans. W innym wypadku dostanie jakieś ochłapy jak Wach czy Pianeta. Zresztą kolejka do Włada jest już ustawiona.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 11-09-2013 15:32:57 
un4given
tak o wyplacie takiej jak z Vitem moze pomarzyc beda to jednak sporo wieksze peiniadze niz Wach czy Painneta bo Adamek ma jednak inna pozycje od obydwu wymienonych
inna sprawa ze moim zdaniem Adamek nie ma zadnych szans na dopchanie sie do obowiazkowego do Wlada bo jest zbyt duza liczba bokserów których nie przeskoczy
szanse na wakat WBC po Vitku tez sa marne , sa lespi bokserzy z lepszym mocniejszym zapleczem
jedno co Goralowi zostanie za duza kase to jakas walka w Polsce , dla mnie hitowe byłoby starcie Gorala z Diablo
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-09-2013 15:41:01 
milan

Walka Adamka z Władkiem naprawdę ciężko byłoby wypromować po takim wpierdolu jaki dostał Tomek od Vitalija więc nie wiem czy Góral mógłby liczyc na coś więcej niż Wachu czu Pianeta. Jeśli Adomek chce jeszcze zarobić to tylko rewanż z Chrisem. Arreola ma co prawde inne plany ale jeśli np. HBO chciałoby zapłacić za taki pojedynek to pewnie z chęcią zrewanżowałby się Polakowi.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-09-2013 15:41:49 
P.S.

Walka z Diablo w Polsce to też dobra opcja.
 Autor komentarza: c4ssini
Data: 11-09-2013 15:51:40 
Licze ma gale 100-lecia na ktorej bylyby nastepujace ekscytujace walki:
- Golota vs. Saleta - rewanz
- Szpilka vs. Zimniok
oraz walka wieczoru
- Adamek vs. Sosnowski
 Autor komentarza: milan1899
Data: 11-09-2013 15:53:31 
un4given
w Polsce łatwo , na swiecie masz racje łatwe to by nie było
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 11-09-2013 15:56:36 
c4ssini

tys chyba ogladal inna walke gosciulol2taka mial prace nog i ten swoj prosty ze przyjmowal wszystkie ciosy a sam nie trafial i o czym tu gadka.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-09-2013 16:02:40 
milan

Nawet w Polsce. No ale nie ma o czym dyskutować bo Wład na 100% nie będzie chciał dać dobrowolnie szanasy Góralowi po tym jak Tomek wypadł z jego bratem. Musiałby byc do tego zmuszony tym że Adomek jest pretendentem a na to nie ma szans więc temat zamknięty. Góral zaprzepaścił swoja szanse na wjeby od Włada po tym jak odrzucił ofertę walki z Pulevem.
 Autor komentarza: SpecjalistaodBoksu
Data: 11-09-2013 16:18:51 
Cassini zapomnialeś dodac Jonak vs Canelo/Floyd.
Tomasz podobno znów zaczął pic wode święcone bo łodzer powiedzial ze po tym będzie miał cios jak Tyson
 Autor komentarza: milan1899
Data: 11-09-2013 16:20:02 
un4given
widze dokladnie tak samo jak Ty w ostatnim wpisie
pzdr
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 11-09-2013 18:14:35 
c4ssini,
fajny ten twoj pierwszy komentarz, poprawiles mi humor. Idac twoim rozumowaniem to za kilka lat przeczytam iz Vitek mial szczescie bo li dzieki niesprawiedliwemu sedziemu Ademek przegral, zostal poddany bez powodu bo do chwili poddania to okladal Vitolda, dobre!
 Autor komentarza: polrex
Data: 11-09-2013 18:40:11 
Saleta odradza Adamkowi Kliczke, hehe,równie dobrze mógłby mnie tez odradzac,

wogóle bardzo mało prawdopodobne by po ostatnim wystepie z Witkiem jeszcze raz dano Adamkowi szanse, musi tez byc 1 pretendentem...
a boksuje z dawnymi sparingpartnerami,

no i sama walka, to byłaby znowu masakra, Adamek nie ma takiej odpornosci na ciosy jak Wach, ma do tego o wiele krótsze rece i duzo słabszy cios od Wacha,

wiec to jest poroniony pomysl, i Adamek tez o tym wie,
pózniej bedzie mógl mówic ze Władymir Kliczko sie go bał...
 Autor komentarza: Miro
Data: 11-09-2013 19:10:28 
Nie wyobrażam sobie, żeby Adamek nawiązał walkę/ nie mówię w ogóle o wygranej/ z Władymirem Kliczko.Nie ma absolutnie argumentów w ringu z braćmi Kliczko. Z Vitalijem został zdeklasowany. Warunki fizyczne Tomka to wzrost 187 zasięg rąk 191. Warunki fizyczne Władymira to wzrost 198 zasięg rąk 206 . A więc pytam się z czym do ludzi panie Tomku ? Jak można pokonać braci , jeśli nie potrafi się ominąć ich lewych dyszli i nie potrafi wejść w półdystans. A tak wyglądała walka Adamka z Vitalijem. On nie potrafił a być może i obawiał się po zainkasowaniu pierwszych mocnych ciosów wejść w półdystans. A przy tak kiepskich warunkach fizycznych w stosunku do braci jak można zadawać ciosy ? Jedynie w półdystansie bo na dystans to ciosy Adamka prują tylko powietrze a do szczęki nie docierają. Pytam się czy Adamek z Rogerem przeanalizowali walkę z Vitalijem. Raczej nie, albo nie było co analizować. Nie docierają do mnie w ogóle argumenty ,iż nie byłem sobą w dniu walki ,albo przyleciałem za późno i nie zdążyłem się zaaklimatyzować.Jeśliby Adamek na poważnie marzył o tytule mistrza świata w trzeciej kategorii wagowej i wierzył w możliwość pokonania braci to po deklasacji z Vitalijem sparował by i walczył z 2 metrowcami, żeby nauczyć się walczyć z takimi wielkoludami.Choćby z naszym Mariuszem Wachem, chociaż on w niczym nie przypomina Władymira ale chociaż gabarytami,zasięgiem i siłą fizyczną.Niech merytorycznie Adamek się wypowie jak on widzi swoje szanse na nawiązanie walki w ringu z Władymirem Kliczko.Jakie argumenty są po jego stronie którymi mógłby zrównoważyć przewagę choćby gabarytów fizycznych i nokautującego ciosu Władymira.Ale i przewaga Władymira jest w technice, sposobie poruszania się w ringu a może i szybkości. W końcówce walki z Wachem Kliczko "tańczył" na nogach prawie jak Ali. Lekkość, swoboda, polot. Jeśliby Adamek wierzył w możliwość pokonania Władymira i miał ku temu argumenty pięściarskie , to powinien dotychczasowych kolejnych przeciwników po walce z Vitalijem dosłownie niszczyć w ringu a wówczas my kibice moglibyśmy mieć nadzieję, że Tomek nawiąże walkę z Władymirem. A tak przynajmniej ja jestem przekonany, że gadka gadką a nie chodzi o nic innego jak dojść do walki o mistrzostwo świata, zainkasować drugą wypłatę życia i odejść na emeryturę.Jak bezradni są w ringu z braćmi Kliczko bokserzy ci tzw lepsi i tzw gorsi pokazała walka z Vitalijem Sosnowskiego i Adamka. Tzw lepszy bo i wyszkoleniem, osiągnięciami,pozycją w klasyfikacji kat HW Tomek Adamek był, niestety, tak samo bezradny jak Smok, który daleko w tyle jest za Adamkiem jeśli porównamy ich talent, umiejętności i osiągnięcia w boksie zawodowym. Po prostu z braćmi wszyscy są bezradni. Bo bracia to TOP kat HW jak to kiedyś powiedział Michalczewski.Ja tu dostrzegam tylko i wyłącznie parcie na kasę. Cały sztab Adamka dobrze o tym wie. I w sumie nie dziwię się Tomkowi.Kariera zbliża się do końca. Sportowo i tak jest spełniony ,bo to dwukrotny mistrz świata w dwóch kategoriach wagowych.Finansowo też już jest spełniony, ale jeśli można nasycić się więcej, to dlaczego nie. O takich sukcesach sportowych i finansowych marzy wielu bokserów, ale nieliczni je osiągają.Oczywiście życzę Tomkowi tego trzeciego tytułu ,ale patrząc realnie szanse są małe albo bardzo małe.Ale niech próbuje, będę mu kibicował jak i mam nadzieję wszyscy rodacy.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-09-2013 19:29:35 
Miro
A co ty myślisz że powie że nie ma najmniejszych szans?
On niedawno powiedział o Władzie że będzie mistrzem dopóki nie wyjdzie z nim do ringu. Jeśli wymagasz od niego by publicznie ocenił swoje szanse wymagasz od niego tym samym by się przyznał że przegrałby sromotnie w rundzie którą by sobie obrał Władimir. To co by mówił gdyby miało dojść do walki to te same bzdury co zawsze, : jak będzie zdrowie, jak Pan Bóg da (a co to kocha go bardziej niż Włada?? ;D), aklimatyzajca, teraz będę sobą itp.
Tu nawet nie chodzi o gabaryty. Gdyby sprowadzić Włada do wielkości Polaka nadal pozostają mu umiejętności, siła, siła ciosu, szybkość itd.
W ogóle nie ma co się nad taką walką rozpisywać bo szkoda na to czasu. Władimir skończyłby tą walkę w tej minucie tej rundy którą by sobie obrał. Już to widzę Adamek wychodzi cały zestresowany jak do Vitalija i zaczyna powoli chodzić w prawo gibając charakterystycznie głową. I BUM. Pierwszy prawy Włada przyjęty jak ktoś ładnie napisał na sztywno i Adamek 100% zamroczony zalicza dechy/ A jakby Władimir chciał go zniszczyć to by dopiero było...
Wyobraź sobie co by było z Adamkiem po przyjęciu takiego prawego jak Wach w 5 rundzie podajże 2:32 (swoją drogą to chyba najmocniejszy cios w całej walce jaki przyjął Wach)/
Zresztą kolejna sprawa że nikt tak naprawdę nie wie co zamierza Adamek. Możliwości są tragicznie ograniczone bo jest sporo wygłodniałych na WBC młodych bokserów, kolejka do Włada długa a na dobrowolną go nikt nie weźmie po tym co pokazał z Vitem.
Wszystko zresztą zostało już powiedziane wyżej.
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 11-09-2013 19:37:35 
odpowiedz jest jedna! Adamek nie ma zadnego argumentu na walke z Wladimirem. choc ma szybsze rece to nie na tyle zeby zniwelowac zasieg rak Wladimira a do tego trzeba pracy nog ktora Adamek ma kiepska a Wladek swietnie pracuje nogami. wystarczy spojrzec na walke z Vitem i Haye z Wladkiem a zobaczy sie gdzie jest tak naprawde Adamek.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-09-2013 19:42:30 
Miro

"Niech merytorycznie Adamek się wypowie jak on widzi swoje szanse na nawiązanie walki w ringu z Władymirem Kliczko.Jakie argumenty są po jego stronie którymi mógłby zrównoważyć przewagę choćby gabarytów fizycznych i nokautującego ciosu Władymira."

Wymagasz od Adamka zbyt wiele. Góral nie chce, nie lubi, nie potrafi rozmawiać o boksie, więc najpier musiałby się skonsultować z Rogerem co ma powiedzieć. Nie, nie jestem złośliwy. Taka jest prawda po prostu.
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 11-09-2013 19:50:54 
Cassini jak dobrze, że wróciłeś!

Parę tygodni temu pytałem właśnie o Ciebie, ale nikt nic nie wiedział.
 Autor komentarza: SpecjalistaodBoksu
Data: 11-09-2013 20:18:05 
Tomasz wygra z W;adimirem bo on nie ma zbyt mocnej szczęki , wystarczy tylko ze Tomek osiągnie wage 120 kg jak Solis. Wtedy dopiero zobaczą Ukraincy
 Autor komentarza: WedkowalemzZyggym
Data: 11-09-2013 20:32:59 
Adamek to Kononowicz wagi ciężkiej. Temu drugiemu paru cwaniaczków wmówiło że zostanie prezydentem i żerowało na nim ile się da. Temu pierwszemu wmówili, że już niebawem zostanie mistrzem HW i też go doją ile wlezie. Adamek, podobnie jak Kononowicz, to człek prosty i naiwny, więc myśli (tzn. wydaje mu się), że jego sen się spełni, o ile aklimatyzacja przebiegnie zgodnie z planem.

PS. Jest jedna różnica między Adamkiem a Kononowiczem. Ten drugi potrafił udzielać wywiadów i szanował swoich fanów.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-09-2013 20:48:35 
Kiedys tez myslalem ze Adamek walczy glownie dla pieniedzy,bo ma rodzine,swoje nalogi itd.ale po tym jak odrzucil oferte za setki tysiecy dolarow z HBO,zeby walczyc za dziesiatki tysiecy na NBC to sam juz nie wiem o co mu kaman:(
 Autor komentarza: bak
Data: 11-09-2013 20:49:53 
Po co temu Salecie cały czas dają się wypowiedzieć na temat Adamka? Ale tym razem go normalnie ocenił, trzeba przyznać, bez żadnych uprzedzeń.
 Autor komentarza: bak
Data: 11-09-2013 20:52:03 
Po prostu gościu, który nigdy nie walczył o żaden sensowny pas nawet w cruiser i przegrywał z jorneymanami nie powinien stale krytykować w mediach dwukrotnego mistrza świata i DORADZAĆ jak ma prowadzić karierę
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-09-2013 20:59:32 
Lol
Bak ja nigdy pięściarzem nie byłem a krytykuję. To że ktoś osiągnął mniej nie zmienia faktu że może krytykować ile tylko wlezie. Szczególnie że jest co.

Z tym Kononowiczem wagi ciężkiej się uśmiałem :O
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-09-2013 20:59:37 
bak
Saleta teraz jest expertem Polsatu jeśli został poproszony to powiedział co ma do powiedzenia.Przestań odbierać tego jak zazdrość.Saleta wyraża swoją opnie na temat sportowca osoby publicznej.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 11-09-2013 21:01:32 
bak
pomine fakt walk salety w cruiser :)
dlaczego slaby bokser nie ma prawa oceniać kariery innych bokserów , jesli słaby bokser nie moze to moze my tez nie powinnismy bo wogole zawodwych walk nie mamy ?
 Autor komentarza: bak
Data: 11-09-2013 21:12:55 
Nie mówię że jak zazdrość, ale jako pychę. Taki Saleta może uważać że jest lepszy i więcej zrobił dla polskiego boksu niż Adamek ale to byłoby tyle warte co gadanie Szpilki.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 11-09-2013 21:16:28 
bak
akurat tu jest realan ocena sznas Gorala w obcnej HW , nie widze zadnych porownna dokonan wiec o co kaman ?;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-09-2013 21:17:03 
:O
Albo po prostu tak jak przynajmniej połowę z nas śmieszą go niektóre poczynania i błędy Adamek Team
 Autor komentarza: bak
Data: 11-09-2013 21:17:49 
@milan

No to napisałem "Ale tym razem go normalnie ocenił, trzeba przyznać, bez żadnych uprzedzeń" :p
 Autor komentarza: bak
Data: 11-09-2013 21:20:21 
@Black

Jego śmieszą poczynania ringowe Adamka tak samo jak zapewne innych prawdziwych sportowców śmieszą jego batalie ringowe z Najmanem ;p
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-09-2013 21:43:12 
Nie komentuje tego jak Saleta zbierał po łbie od Najmana tylko to że w miarę sensownie, (i tak czuć tu dużo telewizyjnej cenzury) go ocenia.
Tak jak napisał Milan.
Realna ocena.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-09-2013 22:05:15 
bak
sam dobrze wiesz ze adamek przez swoja pazerność chce zostać kaleką a nam kibica będzie wpierał propagandę ze Władimir nie znokautuje go szybko że ma szanse bo aklimatyzacja tym razem będzie dłuższa i będzie sobą w ringu
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-09-2013 22:20:21 
WARIATKRK
"sam dobrze wiesz ze adamek przez swoja pazerność chce zostać kaleką a nam kibica będzie wpierał propagand bla bla bla..."

Jak ja czytam taką lemingową rozprawkę to mi ręce opadają. Jaka pazerność, rozumiesz coś takiego jak wynagrodzenie za pracę? Rozumiesz, że końcowym efektem pracy są pieniądze? Może niektórzy żyją po to by robić, dymani przez szefa który zarabia na frajerach, ale człowiek za swoją robotę chce jak najwyższe wynagrodzenie.

Tomek, startuj do Kliczki i zgarnij parę baniek! Niech hejterzy się posrają z zazdrości! Życzę ci tego z całego serca! Bierz kasę, która jest do zgarnięcia i nie patrz na lamusów. Bo zwycięzca zawsze będzie zwycięzcą a frajer frajerem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-09-2013 22:24:07 
Tia.
Jaka kasa do wzięcia?
Adamek nie dopcha się do Klika. Nie po tym co pokazał w walce z Vitalijem i nie bo w kolejce czekają lepsi i jak przyszło by mu się z nimi o to zmierzyć odpadnie w przedbiegach.
 Autor komentarza: bak
Data: 12-09-2013 08:55:12 
Tu już nie chodzi o to kto ma rację a kto nie tylko że tak utytułowanego zawodnika i legendę polskiego boksu ocenia taki celebryta, który popularność jako sportowiec zdobył tylko dlatego że dawał się obijać Najmanowi i znokutował rozpadający się wrak Gołoty. Saleta nagle po tych walkach stał się takim ważniakiem i znawcą. Nie wiem kto go bierze na eksperta- jak gościu może wygadywać, że jedyną szansą Diablo (który jest boxerem/sluggerem) na wygranie z Czakijewem (swarmerem) jest atak od 1 rundy!? Lepszych ekspertów to Polsat dziesiątki by miał, no ale tamci nie są celebrytami i nie mają takiego parcia na szkło.
 Autor komentarza: milek762
Data: 12-09-2013 12:17:43 
Saleta wielkim ekspertem się stał po poknanaiu Wraka boksera Gołoty

takie doradzanie to troche śmieszne każdy Bokser i jego promotor niech robi co chce.
w Polsce takich wujków dobra rada nie brakuję co doradzają.
Ale fakt że Władimirem bardzo małe szanse na przetrwanie nwet 8 do 10 rund a co dopiero nawiązanie walki.
powiem tak
Jennigs i Głazkow Abdusalomow to miejwięcej sam poziom choć amatoroskie doświadczenie ma większe Ukrainiec
Odnośnie Walki z Głazkowem myśle że walka potrwa 12 rund
Mam nadzieję że Adamek zrobi niezłą wagę bo z 102 kg jak z Cunnighamem wzrastają Szanse Głazkowa
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.