ADAMEK: BĘDĘ KŁUŁ LEWĄ RĘKĄ

W udzielonym "Przeglądowi Sportowemu" wywiadzie Tomasz Adamek (48-2, 29 KO) zdradza swój plan na dalszą karierę. "Góral" chce stoczyć w tym roku dwie walki, a w przyszłym zaboksować w eliminatorze do tytułu. Oczywiście najpierw musi uporać się z Dominickiem Guinnem (34-9-1, 23 KO), z którym skrzyżuje rękawice dziś w nocy na gali w Uncasville.

Przegląd Sportowy: Po co panu walka z Dominickiem Guinnem?
Tomasz Adamek:
Jak to po co? Miałem dłuższą przerwę od ostatniego występu i teraz trzeba jakoś wrócić. Najlepiej wyjść do ringu na pojedynek rankingowy, na dziesięć rund. I to właśnie będzie takie starcie. Przecież ja nie walczyłem od ponad pół roku. Nie ma sensu od razu wchodzić do ringu z jakimś "killerem". To wszystko nie oznacza jednak, że Guinn odda mi łatwo pole. Wręcz przeciwnie. Wiem jak się przygotowywał, wiem co umie i jak walczy. I wiem też, że nie przegrywa przed czasem. Nawet kiedy schodzi z ringu pokonany, to po trudnych przeprawach i takiej właśnie się spodziewam sobotniej nocy. Mam jednak nadzieję, że Bóg da mi wygrać.

W takiej walce ma pan jedno wyjście: wygrać, najlepiej w dobrym stylu. Inne opcje nie wchodzą w grę.
Tomasz Adamek:
Zobaczymy, jak to się potoczy. Wierzę w zwycięstwo, ale wiem też, że będę musiał się napracować. Guinn jest twardzielem i trudno go tak po prostu pobić. Ja jednak rzeczywiście wiem, jak chciałbym się zaprezentować. To znaczy dobrze.

Jakiej walki pan oczekuje?
Tomasz Adamek
: Zobaczymy, bo teraz trudno powiedzieć. Kiedyś z nim sparowałem podczas przygotowań do innego pojedynku, ale tego nie ma co porównywać. Poza tym, od tamtego czasu ja się bardzo zmieniłem jako bokser. Będę robił swoje, czyli walczył w dystansie i "kłuł" lewą ręką. Poszukam miejsca na ciosy prawą i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jestem bardzo spokojny. W piątek poszedłem na spacer, pomodliłem się. Sobota też będzie wyglądała jak zwykle, a wieczorem czas iść do pracy.

Podobno trochę pan schudł.
Tomasz Adamek:
Czy ja wiem? Nie myślę o tym. Naprawdę nie sprawdzam ile ważę i nie mam z tym żadnego problemu, chociaż czytam czasem i wiem, że wielu martwi się za mnie. A tak poważnie, 99-101 kilogramów to moja naturalna waga. Tak czuję się najlepiej. Mój trener Roger Bloodworth był u mnie ponad trzy miesiące, pracowaliśmy nad wieloma elementami i po prostu dobrze się czułem.

Wielu zarzuca panu, że wybiera słabych rywali. Mówili o tym między innymi Przemysław Saleta czy Krzysztof Kosedowski.
Tomasz Adamek:
Nie ma bokserów, którzy walka po walce spotykają się z samymi najlepszymi i topowymi rywalami. Tak się po prostu nie da. Trzeba odpocząć, ja musiałem szczególnie, bo narzuciłem wcześniej zbyt ostre tempo. Potrzebowałem więc przerwy, a teraz wracam na najwyższe obroty i to cała historia. Trzeba pozwolić organizmowi na złapanie rytmu. W tym roku chcę walczyć jeszcze raz - późną jesienią albo zimą. A jeśli chodzi o krytykę, to co ja mam powiedzieć? Nie przejmuję się, bo i po co? Zazdrość była, jest i będzie. Mam na koncie pięćdziesiąt pojedynków i tylko dwie porażki. Wiem, że niejednemu to nie pasuje, bo Adamek wygrał 48 razy. Dla niektórych to dziwne. A ja jestem w dobrej formie, świetnie się czuję i nadal chcę wygrywać. Powtórzę kolejny raz: zamierzam wygrać kilka kolejnych pojedynków i dojść do starcia o pas mistrza świata wagi ciężkiej.

Mówi pan o pasie mistrza świata. Jak pan to sobie wyobraża? Droga jest chyba dość długa.
Tomasz Adamek:
A kto mówi, że ma być krótka i łatwa? Takiej nie ma. Najpierw muszę wygrać z Guinnem, później z kimś z czołówki, w przyszłym roku kolejne starcie i tak chcę sobie zasłużyć na mistrzowską szansę. To ma być moja droga.

Wie pan, gdzie, kiedy albo z kim chce walczyć jesienią?
Tomasz Adamek:
Nie mówmy o tym, bo jest za wcześnie. Wie pan przecież, że ja nigdy tego nie robię tuż przed innym pojedynkiem. Muszę się skupić na Guinnie i z nim wygrać. Później pogadamy o przyszłości.

Spróbujmy jednak teraz, będzie ciekawszy wywiad. Pan w ogóle wyobraża sobie siebie w ringu z Kliczką? Mówię o Władymirze, bo z Witalijem już się pan mierzył i każdy pamięta, że skończyło się źle.
Tomasz Adamek:
Chcę coś osiągnąć, chcę być mistrzem świata wagi ciężkiej. Po to walczę i po to pracuję podczas treningów. Dwa razy zdobywałem pas czempiona, raz nie wyszło. Chcę zasłużyć na drugą szansę w tej kategorii, a nie dostać ją w prezencie.

Ale walka z Witalijem...
Tomasz Adamek:
Nie wyszła. We Wrocławiu nie byłem sobą, źle się wszystko poukładało i tyle. To już przeszłość. Liczę, że pan Bóg da mi jeszcze jedną szansę i wtedy pójdzie lepiej. O tym marzę.

Pan mówi o Kliczce, a taki Amir Mansour zarzucał panu, że Adamek boi się wyzwań.
Tomasz Adamek:
Każdy chce walczyć z czołówką, on też. Liczył na dobrą wypłatę i to nic dziwnego. Taka praca.

Podobno oferował panu 75 tysięcy dolarów za walkę i twierdził, że to więcej niż zarobi pan dzięki walce z Guinnem. To prawda?
Tomasz Adamek:
Nie, to nie jest prawda. Dzisiaj wszyscy mówią różne rzeczy, żeby robić wokół siebie dużo szumu.

Wcześniej mówiło się o możliwej walce z Kubratem Pulewem, ale też się nie dogadaliście.
Tomasz Adamek:
Na razie o tym nie mówmy. Proszę jeszcze raz: skupmy się na sobocie i Guinnie. Wygram i pomyślimy co dalej.

Ile jeszcze będzie pan myślał nad kolejnymi rywalami? Pytam, bo jakiś czas temu ogłoszono, że wkrótce kończy pan karierę.
Tomasz Adamek:
Dopóki będę wygrywał, dążę do walki o tytuł. Jeśli coś pójdzie nie tak, uznam, że czas powoli schodzić ze sceny i kończyć karierę zawodnika, żeby zająć się normalnym życiem.

Jak długo jeszcze widzi się pan w boksie?
Tomasz Adamek:
Zależy od mojego zdrowia. Na razie jest bardzo dobrze, bo jestem szybki, mam dobrą koordynację i widzę ciosy. Roger Bloodworth powiedział mi, że kiedy zobaczy u mnie brak reakcji przy unikaniu ciosów, powie mi, żebym kończył. Na razie nie przyjmuję czystych uderzeń. No i jestem zdrowy, więc mogę boksować.

A jeśli przegra pan z Guinnem?
Tomasz Adamek:
Jak przegram? Rozmawiamy dużo o moich marzeniach, drugiej walce o pas mistrza świata wagi ciężkiej i przyszłości. Ja wierzę w to co mówię, więc nie mogę przegrać. Chcę dalej być w tym biznesie, więc nie ma innej opcji. Muszę wygrać.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 03-08-2013 13:54:11 
Fajnie znowu zobaczyć Tomasza w akcji.
 Autor komentarza: Lombard
Data: 03-08-2013 14:01:03 
Nie bede czytał bo i tak pewnie jest napisane ,że wiara góry przenosi,że jest zdrowy, ciężko trenuje z Rogerem, boks to jego praca i w 2014 roku chce walki o pas.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 03-08-2013 14:04:26 
Carl Froch , Amir Khan do czasu garcii , oni walczą z samym topem , jeszcze paru by się znalazło.
99-101 kg naturalna waga ? chyba z rodziną na plecach , podjerzewam , że bez sztucznego utuczania się , to naturalnie by ważył( jako bokser ofc ) z 86 kg
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 03-08-2013 14:04:41 
Lombard.

Czytałeś i napisałeś to, co napisałeś. Udowodnij, że było inaczej.
 Autor komentarza: Homer
Data: 03-08-2013 14:09:48 
Bunktrek, right! ;)
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 03-08-2013 14:13:08 
Lombard

Jest jeszcze napisane, że we Wrocławiu nie był sobą :)
 Autor komentarza: gregor07
Data: 03-08-2013 14:13:31 
,,Carl Froch , Amir Khan do czasu garcii , oni walczą z samym topem , jeszcze paru by się znalazło"
Yusaf Mack czy Dmitriy Salita to jest top?
 Autor komentarza: gregor07
Data: 03-08-2013 14:15:36 
Adamek w tamtym roku miał 4 walki, 2 z bardzo dobrymi pięściarzami i 2 z niezłymi yourneymanami, przerwa mu się należała i jeśli pod koniec roku faktycznie zawalczy z kimś z czołówki to tego Guinna (który i tak jest w zastępstwie) będzie można mu wybaczyć.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 03-08-2013 14:15:36 
McCloskey to też pewnie elita swojej kategorii.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 03-08-2013 14:22:49 
McCloskey to też pewnie elita swojej kategorii.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 03-08-2013 14:38:28 
i tak trzymać! Tomek rób swoje i nie patrz na nieudolnych hejterów.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-08-2013 14:49:08 
- jestem zdrowy
- jestem szybki
- to moja naturalna waga
- Roger powiedział
- pan Bóg mi da
- z Witalijem nie byłem sobą
- Nie mówmy o tym

Roger chyba zapomniał zmienić płyty i to od paru lat :))))
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 03-08-2013 14:57:59 
Wiara Adamka (i paru meksykańskich bokserów jest na poziomie jaskiniowy) - rozumiem, że bóstwo mogło pomóc najebać mamuta spalić wioskę sąsiada, zgwałcić ich kobiety itd.
Ale jeśli Adamek jest chrześcijaninem i przeczytał nowy testament to powinien wiedzieć, że Jezus nie popierał by tłuczenia się po mordzie przy tłumie pijanych chamów, hazardzie, dziwkach za ciężkie pieniądze. Dodajmy, że w prawie zawsze po karierze kończy się to utratą zdrowia danego od Boga..
 Autor komentarza: Hugo
Data: 03-08-2013 15:05:16 
Adamek chyba wierzy, że uda mu się prześlizgać po kilku journeymanach typu Harris, Grano, Fields do title shota i milionowej kasy. Nie ma takiej opcji. Żeby dostać walkę od Władimira trzeba przedtem pokonać 2 bokserów klasy Haye'a, Pulewa, Powietkina,Fury'ego, Solisa, Stiverne'a.
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 03-08-2013 15:10:23 
Adamek nie nadaje sie do wywiadów hehe. Na nonsensopedii zresztą opisałem całą jego konstrukcje ^^
 Autor komentarza: rumburak
Data: 03-08-2013 15:33:22 
Ja już od dawna nie czytam i nie oglądam wywiadów Adamka...:)
 Autor komentarza: twojstary
Data: 03-08-2013 15:34:18 
To jest bokser, wiec nie wymagajcie od niego wywiadow jak z Nixonem ;)

Jedna rzecz mnie dziwi -

"Podobno trochę pan schudł.
Tomasz Adamek: Czy ja wiem? Nie myślę o tym. "

Jako zawodowiec to akurat o tym myslec powinien bo wiemy, ze u niego skok o pare kilo w gore = -100 do szybkosci (i zaden Roger tu nie pomoze :D)...
 Autor komentarza: tapir
Data: 03-08-2013 15:39:30 
'Liczę, że pan Bóg da mi jeszcze jedną szansę i wtedy pójdzie lepiej'
Jakie to życie jest proste jak się ustawi Boga w pozycji nagradzającego i obdarzającego łaską Absoluta. Nawet jak coś nie wyjdzie jak powinno to wtedy -'Bóg tak chciał'.
Tak czy siak życzę Tomkowi zwycięstwa i dalszych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym.
 Autor komentarza: przemekw33
Data: 03-08-2013 16:15:49 
Ja tez wywiadów nie da się czytać bo wszystko to samo ale niech się jeszcze dopcha do walki o tytuł czy to WBC czy WBA byle nie szedł do Włada bo szkoda go troche a zawsze jakis wakat np po Vicie zdobyć
 Autor komentarza: noclipek
Data: 03-08-2013 16:21:10 
Adamek z tym bogiem to mógłby już naprawdę przestać. Mogę zrozumieć to, że Adamek jest bardzo prostym człowiekiem, ale odbieranie krytycznych uwag jako zazdrości jest po prostu głupie i płytkie. Konstruktywna krytyka jest podstawą w dyskursie w każdej dziedzinie życia człowieka/
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 03-08-2013 16:23:46 
Kurwa Szpilka z wysokim poziomem tkanki tłuszczowej lata w wieku 24 lat to tego nie widzicie a Adamek 100 kg ma i wygląda przyzwoicie to musicie dywagować nad tym.
 Autor komentarza: przemekw33
Data: 03-08-2013 16:26:09 
Nie zaczynajcie z tym Szpilka waży ile waży gruby nie jest przecież nie bedzie wyglądał jak Cunn bo to nie ta budowa
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 03-08-2013 16:33:46 
StonkaKartoflana
Twoja ignorancja poraża.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 03-08-2013 16:41:54 
Przegląd Sportowy rozmawia z Adamkiem -skrót wywiadu dla leniwych

-Po co panu walka z Dominickiem Guinnem?
-Jak to po co? Miałem dłuższą przerwę od ostatniego występu i teraz trzeba jakoś wrócić

-Podobno trochę pan schudł
-99-101 kilogramów to moja naturalna waga

-Wielu zarzuca panu, że wybiera słabych rywali. Mówili o tym między innymi Przemysław Saleta czy Krzysztof Kosedowski.
-Nie ma bokserów, którzy walka po walce spotykają się z samymi najlepszymi i topowymi rywalami. Tak się po prostu nie da

-Mówi pan o pasie mistrza świata. Jak pan to sobie wyobraża? Droga jest chyba dość długa.
-A kto mówi, że ma być krótka i łatwa

-Wie pan, gdzie, kiedy albo z kim chce walczyć jesienią?
-Nie mówmy o tym, bo jest za wcześnie

-Spróbujmy jednak teraz, będzie ciekawszy wywiad. Pan w ogóle wyobraża sobie siebie w ringu z Kliczką? Mówię o Władymirze, bo z Witalijem już się pan mierzył i każdy pamięta, że skończyło się źle
-Dwa razy zdobywałem pas czempiona, raz nie wyszło

-Ale walka z Witalijem...
-Nie wyszła. We Wrocławiu nie byłem sobą

-Wcześniej mówiło się o możliwej walce z Kubratem Pulewem, ale też się nie dogadaliście.
-Na razie o tym nie mówmy

-Jak długo jeszcze widzi się pan w boksie?
-Roger Bloodworth powiedział mi, że kiedy zobaczy u mnie brak reakcji przy unikaniu ciosów, powie mi, żebym kończył
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-08-2013 16:54:38 
@noclipek
O.o? a dlaczego miałby przestać z tym Bogiem? to chyba jego sprawa, że wierzy w Boga i nie wstydzi się o tym mówić?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 03-08-2013 17:08:26 
@gregor07
Po Salicie cały czas top , McCloskey też należał do szerokiej czołówki ówcześnie .
Mack to średniak , ale to jedyna taka walka Frocha od bóg wie jakiego czasu
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 03-08-2013 17:21:19 
adamek bedzie kłuł" pytanie tylko ktory pośladek?
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 03-08-2013 17:21:44 
"Przegląd Sportowy: Po co panu walka z Dominickiem Guinnem?
Tomasz Adamek: Jak to po co? Miałem dłuższą przerwę od ostatniego występu i teraz trzeba jakoś wrócić. Najlepiej wyjść do ringu na pojedynek rankingowy, na dziesięć rund. I to właśnie będzie takie starcie. PRZECIEŻ JA NIE WALCZYŁEM OD PONAD PÓŁ ROKU. Nie ma sensu od razu wchodzić do ringu z jakimś "killerem"."




Hahahahahahahahahahahahahahahah. Na tym poprzestałem czytać wywiad. Jakby każdy po całkiem normalnym i wcale nie długim okresie ponad półrocznej przerwy wracał z bumem to boks zawodowym już by dawno umarł.
 Autor komentarza: kredzion
Data: 03-08-2013 17:22:54 
Jak uwazacie, z kim Tomek zawalczy pod koniec roku? Moze jednak Pulev?
 Autor komentarza: kredzion
Data: 03-08-2013 17:22:54 
Jak uwazacie, z kim Tomek zawalczy pod koniec roku? Moze jednak Pulev?
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 03-08-2013 17:23:42 
Pulev xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 03-08-2013 17:24:42 
Jak będzie Arreola który przegrywa każdy poważny pojedynek i niesprawdzony , raczej przeciętny Jennings to będzie cud.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 03-08-2013 17:30:02 
Tomcio musi z takimi "dostarczycielami zwycięstw" już walczyć ponieważ jak wybrał Chambersa to ledwo wygrał z kontuzjowanym a najsłuszniejszy powinien być remis. Z Cunnem wtopił blisko do jednej bramki.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 03-08-2013 17:32:51 
To jakby tak zestawić tych jedynie 4 godnych rywali w HW. Areolla, Chambers, Kliczko, Cunn, to wychodzi tak naprawdę 1 zwycięstwo, 1 remis, 2 porażki.

To chyba mówi wszystko. Adamek to przeciętniak w HW. Sztucznie napompowany i uratowany przez promotora.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 03-08-2013 17:35:14 
Dzisiaj chętnie wstanę na Chambera oraz z nadzieją na "lucky punch" Guinna.
 Autor komentarza: noclipek
Data: 03-08-2013 17:46:04 
@AdamekFightPL

Ja nie o tym :) Miałem na mysli wyrażenie ,,Mam jednak nadzieję, że Bóg da mi wygrać" Powiedz mi teraz co nie gra w logice Adamka? Chyba, że niczego dziwnego nie dostrzegasz.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-08-2013 18:08:39 
@nocpliek
Takie zwroty Adamka rzeczywiście są nie na miejscu bo niby dlaczego Bóg nie miałby pozwolić wygrać jego przeciwnikowi ? chyba, że Tomek ma jakiegoś własnego Boga na wyłączność. Nie wszystko leży w rękach Boga, Bóg może nam jedynie wskazać drogę, ale nic nie zrobi za nas, bo przecież po co taki bokser miałby trenować skoro i tak wszystko zależałoby od tego czy ''Bóg dałby mu wygrać'' :)
 Autor komentarza: rooop
Data: 03-08-2013 18:11:30 
WonderBoy
To chyba mówi wszystko. Adamek to przeciętniak w HW. Sztucznie napompowany i uratowany przez promotora.
Dzisiaj chętnie wstanę na Chambera oraz z nadzieją na "lucky punch" Guinna.

Gardzę ludźmi dla których jedyną radością życia jest cieszyć się z niepowodzeń innego człowieka. Rozumiem, że można kogoś nie darzyć sympatią z różnych powodów, innych przekonań, zazdrości itp ale takie wypowiedzi dokładnie określają jakim jesteś człowiekiem, bo chyba nie powiesz mi, że Guinn to twój idol od lat :)
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 03-08-2013 18:28:22 
To co Panowie, fani Adamka, już wiemy że Guinn będzie w formie życia, Adamek będzie zadawał silniejsze ciosy, a ewentualny brak szybkości, który w walce z Cunnem spowodowany były zbyt częstymi walkamim, teraz spowodowany będzie dłuższą przerwą. Jest jeszcze coś?
 Autor komentarza: Boder
Data: 03-08-2013 18:37:17 
Zobaczcie na rankingi ,te najbardziej prestiżowe,wystawiane przez ekspertów ..Adamek to czołówka heavy..A Wy kim jesteście żeby go oceniać? No właśnie..tu temat się kończy..
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 03-08-2013 18:41:35 
Boder,

A kim musielibyśmy być, żeby móc go oceniać? Poza tym rozumiem, że dobrze oceniać go też nie możemy, tak?
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 03-08-2013 18:43:30 
@Boder
Ci eksperci są tak niezależni, że aż im z niezależności Jonak do pierwszej dziesiątki juniorśredniej wskakuje, mimo że limit juniorśredniej ostatni raz zrobił 6 lat temu. Takie rankingi są chuja warte, Haye np. jest niżej niż Adamek a mógłby wybrać rundę w której chciałby go znokautować.
 Autor komentarza: Boder
Data: 03-08-2013 18:59:09 
nanaehl niestety oceniać może dziś nawet Jasiu z przedszkola w Mirosławcu i trzeba potem takie rzeczy czytać.
Hubosz Akurat Haye zakończył karierę i wyrzucili go z wszystkich list ,to chyba normalne.Dopiero po walce z Furym wyjdzie wyżej.Ale na
,,The Ring '' czyli portalu o który opierają się nawet bracia Kliczko o czym niejednokrotnie wspominali w wywiadach -tam Adamek jest piąty, przed nim Pulev, Haye i Powietkin także wydaje mi się być najbardziej wiarygodny.
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 03-08-2013 19:07:29 
Hubosz
100% popieram.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 03-08-2013 19:09:15 
Adamek to kłamca i oszust.

Z Vitkiem było OK,tylko sraczka,za ciasne buty,aklimatyzacja,przeciąg na stadionie i Bóg wie co jeszcze,Pulev nie,bo miał lepszą ofertę walki z kimś innym,a nie dmuchał w balonik,bo przecież jest królewiczem i nie musiał,a poza tym nogi go bolały po zjeżdżaniu na nartach.

Obłuda jak chu...

Bóg dał,że nikogo po pijaku nie rozj@bał.

Sodówa uderzyła do główki,oj uderzyła,zmienił się chłopina od czasu walk w półciężkiej.
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 03-08-2013 19:09:21 
Boder,

Niestety, albo stety ;) Moim zdaniem wolność wypowiedzi, oceniania, poglądów itd. ma jednak zdecydowanie więcej plusów niż minusów ;)
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 03-08-2013 19:12:28 
Widzę plebsy nadal nie mogą pojąć w prostolinijnych móżdżkach jak można nie kibicować rodakowi. A można, ale po co psychofanom tłumaczyć.

Krótko, nie chcę już Adamka w HW ponieważ nie zawalczy z tymi z którymi chcą go widzieć kibicie. Czas wykruszać zawodników którzy nic konkretnego nie pokażą a nie ich ciągnąć dla kasy.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 03-08-2013 19:13:21 
Wiecie co....

Chyba nie chcecie powiedzieć, że z tych postów wypływa konstruktywna krytyka. Są posty, z których wypływa tyle nienawiści w stosunku do Tomasza Adamka, że aż trudno pojąć jakie mogą być tego powody?

Naprawdę czyjeś życie i wypowiedzi mają na niektórych z was taki wpływ, że gnoicie go na forach nieustannie, nie szczędząc słów? Ludzie... litości...
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 03-08-2013 19:25:24 
Roger zniszczył Adamka i taka jest prawda. On się nadaję co najwyżej aby być asystentem trenera, albo trenerem początkującego pięściarza. Nie wiem co Adamek w nim widzi i nie chce się z nim rozstawać, ale z rogerem to on już nic nie osiągnie i chyba nawet zmiana trenera w tej chwili by mu nie pomogła. Mimo wszystko mam szacunek do Adamka za to co osiągnął, każdy jakoś musi zarobić na życie a Adamek już taki młody nie jest i jego kariera dobiega końca.
 Autor komentarza: Boder
Data: 03-08-2013 19:27:41 
nanaehl tylko taka wolność wypowiedzi sprawia że mamy tu kibel i nie da się nawet rozmawiać.Spójrz na użytkownika WonderBoy,nie zna ludzi i nazywa ich plebsem..Przecież taki człowiek nie powinien mieć dostępu do publicznych wypowiedzi.
 Autor komentarza: bak
Data: 03-08-2013 19:33:21 
@Boder

"nie zna ludzi i nazywa ich plebsem"

to co mamy powiedzieć o copie, który nas jako Polaków obraża ;p
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 03-08-2013 19:43:28 
bak

Cop nigdy nie ukrywał, że jest tutaj w jakimś celu marketingowym. On kreował Copa na swoje potrzeby.

Ci inni tutaj, próbując poniżyć Tomasza Adamka, umniejszyć mu, dopiec, są szczerzy w tym co piszą. I tu jest pytanie, co sprawia, że Ci ludzie szczerze tracą nerwy z powodu człowieka, który nigdy im tak naprawdę krzywdy nie wyrządził, ba, nawet go nie znają osobiście.
 Autor komentarza: Boder
Data: 03-08-2013 19:44:52 
Abstrahując już od Tomka, bo to nie on jest powodem takich komentarzy.
Przecież to nie tylko Adamka ludzie opluwają ale również Diablo czy Szpilke czyli najlepszych bokserów jakich obecnie mamy..Ja myślę że problem leży po stronie zakompleksionych dzieciaków którzy próbują w ten sposób wyładować swoje emocje i podrasować swoje ego. Innej opcji po prostu nie widzę.
 Autor komentarza: bak
Data: 03-08-2013 20:42:50 
@Boder

Ale Szpilka sam sobie stworzyl taka sytuacje. On chce żeby o nim mówiono- pozytywnie negatywnie, nieważne. Najwazniejsze ze ma polubienia na facebooku, ogladalnosc na yt a bileciki dobrze sie sprzedają. Zupelnnie jak Najman. A co do Diablo i Tomka to sie zgadzam.
 Autor komentarza: aryl
Data: 03-08-2013 20:54:30 
o ktorej bedzie walka czasu polskiego?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 03-08-2013 21:07:58 
Okrutnie szanowałem adamka był moim pięściarskim idolem byłem dumny jak mówił wygram z Kliczka bo jestem z Polski.na zawsze ten tekst zapamiętam.Podobało mi się ze adamek mówi o Bogu bo teraz moda jest na lewactwo nie na pana Boga kto o nim mówi jest katolem czy jakoś tak tzn jest z ciemnogrodu idt.

adamek stracił mój szacunek o ppv jak wypowiadał się ze robi to dla kibiców mówię o walce z Walkerem,o bajkach ze będzie mistrzem świata,kłamał w żywe oczy tłumacząc się aklimatyzacją.Nie da się tych kłamstw słuchać o sile ciosu o tym jaki roger nie jest wspaniały,że każdy rywal nawet bumy jak makaroniarz czy mcburger są w formie życia itd...adamek typowy góral tylko dutki tylko $$$w głowie dlatego sieje propagandę ciągle kłamie już cały świat przysłonił swoim kłamstwem i zenującą propaganda.

kibiców robi w chu...dlatego rozumiem wielu czeźwo myślących chłopaków którzy widza prawdę i piszą o niej...
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 03-08-2013 21:22:38 
Kibicuję Włodarczykowi, Wachowi, Masternakowi, Szpilce ( chociaż jestem trochę chwiejny ).

Nie kibicuję Adamkowi i Proksie. O Adamku napisałem powyżej dlaczego. Bajeczki plebsu, psychofanach Adamka o jakichś zazdrosnych zawistnikach można włożyć między bajki.

Widzę, oczywiście nowe nicki , obrońcy Tomcia bardzo stronniczy.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 03-08-2013 21:24:34 
WonderBoy
koniec mojego komentarza - dlatego rozumiem wielu czeźwo myślących chłopaków którzy widza prawdę i piszą o niej...i za to piąteczka
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 03-08-2013 22:27:14 
Wariatkrk


Odejdź w pokoju przestępco. Bo siedziałeś z KK, prawda?
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 03-08-2013 22:29:31 
Wariatkrk

Ty rozumiesz kogoś, kto rozumie "czeźwo"


A kto to taki?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 03-08-2013 23:22:55 
Autor komentarza: Bunktrek Data: 03-08-2013 19:43:28

bak

Cop nigdy nie ukrywał, że jest tutaj w jakimś celu marketingowym. On kreował Copa na swoje potrzeby.

Ci inni tutaj, próbując poniżyć Tomasza Adamka, umniejszyć mu, dopiec, są szczerzy w tym co piszą. I tu jest pytanie, co sprawia, że Ci ludzie szczerze tracą nerwy z powodu człowieka, który nigdy im tak naprawdę krzywdy nie wyrządził, ba, nawet go nie znają osobiście.


Ehh =Bunktrek= ehhh,człowieku,ogarnij się.

Kto chce wg Ciebie poniżać Adamka?Heee?Kto chce umniejszyć mu i dopiec? Co???


Człowieku,jak ktoś leci sobie w przysłowiowego "chuj@" kręci,mataczy,robi w ciuuulla innych to jest wg Ciebie OK?

Adamek zaraz po walce z Vitalijem powiedział,że dostał omłot i przegrał z lepszym,a po jakimś czasie przypomniało mu się,że jednak nie,NIE,jednak nie przegrał z lepszym tylko ta aklimatyzacja i ten cios Vitka,a tak to było spoko i OK.

Nie widzisz zakłamania w tym co Tomek mówi?

Puleva nie wziął,bo za słaby Mecz i ma inną lepszą,dużo lepszą opcję.

A co z tym wypadkiem?Hmmm?

Czemu nie dmuchał?Bo co? Nogi,czy ręce,czy kurna usta go tak po tych zjazdach ze stoku tak bolały,że nie mógł dmuchnąć?Może mu zamarzły,te usta,moze mu ogrzewanie się zepsuło i bidok nie mógł se dmuchnąć! Daj spokój,człowieku,czy Ty nie widzisz tu ściemy?Takiej Dupnej ściemy???

I nic o tym nie mówi,żadnego komentu,po tym wypadku zaszył się i do dziś nic nie sprostował.To Ci nic do myślenia nie daje?

Ocknij się człeku.

Robi nas,a tak na prawdę siebie idiottę.Sam z siebie robi pośmiewisko.

Jakby Tomek normalnie gadał to by były normalne komenty.

A Tomek się scwaniaczył,sodówa mu odbiła do głowy.

Nie Widzisz tego?
 Autor komentarza: Patson
Data: 03-08-2013 23:39:26 
Obejrzalem sobie dwie walki Dominicka z pulevem i bojcovem i czuje ze zapowiada sie mega nudna walka dominick zadaje malo ciosow nie ryzykuje skupia sie tylko na obronie i jest odporny w dodatku ma dosc mocny cios wiec Tomek tez musi sie pilnowac zeby glupio nie dac trafic cos czuje ze bedzie straszna nuda :/
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 03-08-2013 23:42:28 
Z wypadkiem to nie sprawa kibiców tylko jego prywatna i jak nie chce to nie mówi. Proste.
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 03-08-2013 23:48:59 
A po co miał Adamek walczyć z Pulevem za jakieś marne pieniądze? W dodatku na gali największego wałkarza w historii (sauerland, dla nie kumatych). Z pulevem by nie wygrał przed czasem a na punkty nawet jeśli by wygrywał to wujek sauerland zrobiłby swoje.
 Autor komentarza: Cervantes
Data: 04-08-2013 00:01:17 
Powiem tak: boks to jest biznes i żaden internetowy znawca boksu nie ma prawa dyktować zawodnikowi, co ma robić, tylko dlatego że chciałby zobaczyć taką walkę, a nie inną.
 Autor komentarza: bak
Data: 04-08-2013 00:50:19 
Co do tego cwaniaczka Salety to Adamek ma oczywiście racje :)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 00:53:29 
MrAdam Data: 03-08-2013 23:42:28

Z wypadkiem to nie sprawa kibiców tylko jego prywatna i jak nie chce to nie mówi. Proste.
-------------------------------------------------------
Tak jest.

To co,wg Ciebie to jest w porządku,że nie dmuchał i tłumaczył się,że go nogi po zjazdach ze stoku bolały?

Dlaczego nie dał się zbadać na obecność alkoholu we krwi?Hmmm? Jakby był "czysty" to by nie miał nic do ukrycia,a odmowa badania równa się z przyznaniem do winy.

Czy Ty MrAdam jakbys nic nie pił i spowodował wypadek i Policja chciała,żebyś dmuchnął to co byś zrobił,mając na uwadze odmowę równoważną do przyznania się do picia?Hmmm?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 00:58:29 
wrzeluk Data: 03-08-2013 23:48:59

A po co miał Adamek walczyć z Pulevem za jakieś marne pieniądze? W dodatku na gali największego wałkarza w historii (sauerland, dla nie kumatych). Z pulevem by nie wygrał przed czasem a na punkty nawet jeśli by wygrywał to wujek sauerland zrobiłby swoje.

A po to,o co mu,czyli Tomkowi chodzi i co zawsze powtarza,czyli walki z najlepszymi ,z czołówką.Tomek powtarza,że interesują go walki tylko z czołówką i chce iść w górę,a Pulev to przecież nr.1 IBF i ta walka dała by Tomkowi status pretendenta,albo nawet oficjalnego czelendżera do walki o pas mistrza świata,co jest Tomka marzeniem.

Ale Tomek powiedział,że nie zawalczy z Pulevem ,bo ma dużo lepszą opcję,ma inna walkę z innym lepszym rywalem ...i co z tego wynikło???
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 01:02:17 
Cervantes Data: 04-08-2013 00:01:17
Powiem tak: boks to jest biznes i żaden internetowy znawca boksu nie ma prawa dyktować zawodnikowi, co ma robić, tylko dlatego że chciałby zobaczyć taką walkę, a nie inną.

Zgadzam się z Tobą w 100%,ale Adamek jest osobą publiczną i my jako kibice możemy się na jego temat wypowiedzieć i ustosunkować się do jego zachowania.

Po to są właśnie te portale i możliwość wystawiania komentarzy
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 04-08-2013 01:39:31 
LennoxLewisLion

Jakby podpisał ten kontrakt to tak jakby podpisał wyrok na siebie. Nie ma opcji żeby Sauerland pozwolił mu wygrać na pkt, a przed czasem wątpię żeby dał radę. Jakby przegrał to wątpię aby dostał jakąkolwiek szansę walki o pas.

Może zawalczy ze Stiverne jak nie dojdzie do jego walki z witem albo dadzą kliczce status mistrza wbc emeritus tak jak wardowi i wtedy mogliby zawalczyć o ten pas WBC ale tomek musiałby być wyżej w rankingu niż jest obecnie. Zawsze też może celować w WBA regular
 Autor komentarza: Boder
Data: 04-08-2013 01:44:36 
LennoxLewisLion Wez przeczytaj chłopcze coś tam nabazgrał, prześpij się z tym ,wróć jutro i napisz jeszcze raz.
Po prostu internetowi hejterzy ,oni też przecież na siłę szukają argumentów.Niczym się nie różnicie. Żeby tylko coś wytknąć ,wbić szpile ,podłożyć nogę.Takie argumenty jakie tu czytam można znaleźć na każdego człowieka na ziemi.Kliczko kiedyś brał sterydy przed walką. Haye po walce z Władymirem tłumaczył się bólem palca u nogi. Solis olewa boks i od kilku lat nie może zrobić formy. Chisora bije bokserów na ważeniu a w ringu pluje im w twarz .Tyson Fury - bez komentarza.Adamek nawalił się wódą i spowodował wypadek? Polska krew i jego zdrowie a tobie czarny ch.. do tego..Takich przykładów są setki ,tysiące - każdy ma coś za uszami ,każdy jest człowiekiem.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 01:52:07 
wrzeluk Data: 04-08-2013 01:39:31

Słuchaj.

Tomek powiedział,ze chce walk z najlepszymi ,z czołówką,że pnie się w górę,że patrzy tylko na górę tabelki.

A kto jest na szczycie tej tabelki???

No kurna właśnie Pulev.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 01:58:39 
Boder Data: 04-08-2013 01:44:36


Haha, Boder i właśnie o to chodzi!!!!

Dobrze Powiedziałeś.

Twój cytat:
"Takich przykładów są setki ,tysiące - każdy ma coś za uszami ,każdy jest człowiekiem."

A my też jesteśmy człowiekami i też możemy oceniać innych,a przede wszystkich osoby publiczne,które czasem są lepsze,czasem gorsze.

W tym wypadku Tomasz Adamek jest kłamcą,oszustem i mataczem.

No i to tyle w temacie.

TAKI po prostu jest i już.

Nie ma się co spinać i Tobie też radzę trochę obiektywizmu.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 02:03:11 
Boder Twój cytat:

LennoxLewisLion Wez przeczytaj chłopcze coś tam nabazgrał, prześpij się z tym ,wróć jutro i napisz jeszcze raz.
Po prostu internetowi hejterzy ,oni też przecież na siłę szukają argumentów

Na siłę?Hmmm ,no ciekawe,bardzo ciekawe:-D

Tu nie trzeba żadnej siły.

Tomek sam się kompromituje,mówiąc ,że przegrana z Vitkiem to rezultat tego,że nie był sobą.

Daj spokój,czy Ty nie pojmujesz,nie widzisz tej obłudy????
 Autor komentarza: Boder
Data: 04-08-2013 02:05:13 
LennoxLewisLion Widzę że nie mamy za bardzo o czym rozmawiać.Co do Puleva to każdy logicznie myślący człowiek przyzna Adamkowi racje .Jak po tak długiej przerwie może wziąć sobie zawodnika z top 4 ? Zawsze bierze się kogoś na tzw. przetarcie i tak było od zarania dziejów.Jedyne co powiem ci na dobranoc to że lepszy z ciebie hejter niż z Adamka oszust..
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 02:07:36 
Boder,Czy TY naprawdę myślisz,że Tomek przegrał przez to ,ze ma taki zjebany sztab,który nie potrafił zapewnic mu odpowiedniego przygotowania? Odpowiedniej aklimatyzacji ,itd???

Chłopie ???? Weź no....

Profesjonalny sztab Rogera itd. nie wiedział kiedy trzeba przylecieć do innej strefy klimatycznej,żeby się zaaklimatyzować?
Hmmm?

No to kurna co to za sztab ,się pytam!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 02:11:37 
Boder Data: 04-08-2013 02:05:13
.Jedyne co powiem ci na dobranoc to że lepszy z ciebie hejter niż z Adamka oszust..


Haha,żaden ze mnie heter,tylko normalny ,prosty gostek.

Popytaj kumpli co sądzą o Adamku.

Większość Ci powie,że się scwaniaczył i sodówa mu do głowy uderzyła.

Pewnie też to Widzisz,ale nie chcesz tego przyznać.

Pozdro i doranoc-jeżeli nie czekasz na gale...hejka
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 02:15:16 
Boder

Twój cytat:" .Jak po tak długiej przerwie może wziąć sobie zawodnika z top 4 ? Zawsze bierze się kogoś na tzw. przetarcie i tak było od zarania dziejów."


No niestety Twoja wiedza w temacie jest delikatnie mówiąc niepełna,zważywszy na słowa i zapędy "głównego bohatera".
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 02:25:44 
Niestety =Boder= musisz pogodzić się z tym faktem ,że Twój Idol to jest zakłamany gość,który leci se w chu...a

Odnieś się do tego,co Tomek powiedział po walce z Vitalijem.

No chyba,że Ty to jesteś Adamek...Tomek,to Ty????

A tak na dobranoc to Ci powiem Boder ... miłych snów...:-D
 Autor komentarza: Boder
Data: 04-08-2013 02:26:09 
Jak najbardziej czekam na gale,po prostu byłem przekonany że ty już przysypiasz.A łapanie za słówka to właśnie największa domena hejterów. Staraj się patrzeć szerzej na wypowiedzi ludzi i wyciągać sens ogólny ,wtedy może ich zrozumiesz.Pewnie niewiele mi brakło żebyś zaliczył mnie do grona oszustów i mataczy..
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 02:42:37 
Haha =Boder= Ja nikogo za słówka nie chwytam.

Prawda jest jaka jest.

I nie sensuj mi tu.

Sens jest taki,że Tomek jest fałszywym człowiekiem i większość to widzi.

BODER -zobacz co Tomek mówił bezpośrednio po walce z Vitkiem,a co powiedział za kilka dni.

Zobacz i oceń jego wypowiedź w sprawie tej kolizji.

Tak na trzeźwo,tak bez nerwów.

Powiedz dobrze gada?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 02:51:36 
Tomek cały czas odwołuje się do Boga,robi się Świetym,a kłamie i łże jak z nut.

Czy to wg Ciebie jest OK? I czy ja nie mogę powiedzieć o Tomku co myślę,bo zaraz jestem hejterem?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 03:04:19 
Boder ,Twój cytat:

Staraj się patrzeć szerzej na wypowiedzi ludzi i wyciągać sens ogólny ,wtedy może ich zrozumiesz.


=================================================================



No staram się ,staram i widze to co wiekszość.


No chyba,że się mylę,to dajcie znać.

Bo tak ,jak pogadam z kumplami to większość źle ocenia Tomka i większość mówi,że się zmienił,że jest cwaniak i ,że mu sodówa do głowy uderzyła,no i ,że kiedyś tak nie gadał jak teraz,nie mataczył.


BODER - popytaj z Twojego otoczenia ludzi ,ale takiego szerokiego otoczenia i zobacz co sądzą o TOMKU ADAMKU....ale teraz nie kiedyś jak walczył w LHW,bo to był inny człek.


Ja zawsze Tomka ceniłem ,ale zmienił się w pieruny.
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 04-08-2013 03:17:12 
Dziennikarze czasami też coś przekręcą w wywiadzie i napiszą po swojemu. Nie znasz go osobiście to nie pisz jaki jest bo może prywatnie jest innym człowiekiem. Nie którym ludziom ciężko przyznać się do błędu albo do bolesnej prawdy i być może do tych ludzi należy Adamek.

Nikt mu nie odbierze tego co osiągnął w swojej karierze a kosztowało go to wiele wysiłku i zdrowia.

Tomek nie ma 20lat żeby walczyć za małe pieniądze z Pulevem żeby pokazać jaki jest z niego kozak. Jego kariera dobiega końca i hajs się musi zgadzać. A co by mu dała walka z Pulevem skoro na 90% by ją przegrał? Bo nawet jakby wygrywał to wujek sauerland by zrobił swoje, a nie oszukujmy się szanse na to, że walka zakończyłaby się przed czasem są minimalne i o tym doskonale wie Tomek.

Adamek nie jest idealnym człowiekiem bo takich nie ma i tak jak każdy z nas ma coś za uszami.

Rok 2012 był ciężki dla Adamka i stoczył w nim aż 4 walki. Teraz miał przerwę i wraca, dzisiaj walczy z bumem, ale następnym rywalem będzie raczej ktoś z czołówki.

Tomek raczej już nie zdobędzie tytułu mistrza świata wagi ciężkiej, ale będę mu kibicował.

Nie jestem jakimś fanatykiem Adamka, ale bez przesady za dużo hejtingu ostatnio na niego pada a ludzie widzą tylko jego negatywne strony.
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 04-08-2013 03:29:37 
Jedna porażka z kimkolwiek oznacza dla Adamka koniec kariery i koniec wielkich walk. Jeżeli chce jeszcze coś osiągnąć to musi ostrożnie i mądrze dobierać sobie rywali którzy umożliwią mu zdobycie tytułu albo walki o tytuł mistrza świata. Zresztą zobaczymy w jakiej formie będzie dzisiaj.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 04-08-2013 04:13:13 
Autor komentarza: wrzeluk Data: 04-08-2013 03:17:12

Dziennikarze czasami też coś przekręcą w wywiadzie i napiszą po swojemu

=======================================================================

Ale ja nie cytuje dziennikarzy tylko Tomka.

Twój cytat =WRZELUK="

Nie którym ludziom ciężko przyznać się do błędu albo do bolesnej prawdy i być może do tych ludzi należy Adamek. "


Hmmm..... to mnie zastanowiło...i faktycznie ,może tak ma...

Wrzeluk= Twój cytat :"Nikt mu nie odbierze tego co osiągnął w swojej karierze a kosztowało go to wiele wysiłku i zdrowia.

Nikt mu tego nie odbiera ,co osiągnął,chodzi o te jego zakłamanie

Wrzeluk,Twój cytat :"Tomek nie ma 20lat żeby walczyć za małe pieniądze z Pulevem żeby pokazać jaki jest z niego kozak."

To na chuuuuujjjj gada,że chce walczyć z czołówkąi chce iść na mistrza wagi ciężkiej!?!?!!!!

Wrzeluk ,Twój cytat:"Adamek nie jest idealnym człowiekiem bo takich nie ma i tak jak każdy z nas ma coś za uszami."

No i co??To jak ja powiem,że Tomek ma za uszami to ,np. użytkownik =Boder= mi powie,że jestem hejterem,to kurna co??? Tomek jest już Święty? I żadnej opini o nim nie można powiedzieć?Bo zaraz od hejterów wyzywają?

Wrzeluk ,Twój cytat:"Nie jestem jakimś fanatykiem Adamka, ale bez przesady za dużo hejtingu ostatnio na niego pada a ludzie widzą tylko jego negatywne strony."

Jak se tak pogrywa to co mamy se myśleć?

A tak w ogóle,to Ty =WRZELUK= dość normalny gość Jesteś i Kulturalnie z Tobą można porozmawiać.
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 04-08-2013 05:28:27 
Pulev to nie jedyny czołowy pięściarz wagi ciężkiej. Jest jeszcze Haye z którym Adamek według mnie nie miałby szans.

Tak jak już wspomniałem piąć się w górę rankingu WBC i starać się o walkę ze Stiverne jeżeli Witalij zakończy karierę albo dostanie wbc emeritus.

Może też się starać o WBA regular a jak już go zdobędzie wyjść do młodszego z braci Klitchko po wypłatę.

Wygrana z Pulevem dałaby mu tylko możliwość walki z Władimirem Klitschko za połowę mniej niż dostał za walkę z Witalijem i gwarantowany łomot oraz koniec kariery.

Jennings też chce wielkich walk a odrzucił ofertę od Puleva bo po prostu jest nie opłacalna pod względem kasy i pewnej porażki na punkty u wujka sauerland.

Dobrym rywalem dla Adamka byłby Charr, Abdusalamov, Thompson chociaż ten ma walczyć z Pulevem i raczej przegra, Ustinov. Ważne żeby piął się w rankingach. Dobra też byłaby walka z Arreolą albo Mitchellem, ale oni mają ze sobą walczyć we wrześniu. Chisora też byłby dobrą opcją. Podaję rywali którzy są w zasięgu tomka i w miarę opłacają się finansowo.


"A tak w ogóle,to Ty =WRZELUK= dość normalny gość Jesteś i Kulturalnie z Tobą można porozmawiać"
dzięki.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.