Jak ujawnił promotor mistrza Europy Kubrata Pulewa (17-0, 9 KO) Kalle Sauerland, do walki Bułgara z Tysonem Furym (21-0, 15 KO) może nie dojść, gdyż obóz Brytyjczyka myśli nad innymi opcjami dla olbrzyma z Wilmslow. Negocjacje z promotorem Fury'ego wciąż jednak trwają. Federacja EBU wyznaczyła datę przetargu na 28 maja. Do tego czasu obozy obu pięściarzy mają czas na osiągnięcie porozumienia. Przypomnijmy, że walka miałaby przede wszystkim status ostatecznego eliminatora IBF - Pulew jest numerem jeden rankingu.- Prowadzimy negocjacje z Mickiem Hennessym, z którym mieliśmy okazję współpracować wcześniej. Była to współpraca bardzo udana. Do wtorku powinniście poznać szczegóły walki. Jeżeli nie osiągniemy porozumienia, dojdzie do przetargu. Dochodzą do nas jednak pogłoski o rozważaniu przez obóz Fury'ego innych przeciwników (czyżby chodziło o walkę Fury'ego z Haye'em? - przyp. red.). Jeśli nie uda się doprowadzić do walki Pulewa z Furym, Pulew może się zmierzyć z Władimirem Kliczko bez konieczności rozgrywania ostatecznego eliminatora - powiedział Sauerland.
KOMENTARZE ZE STARSZEJ WERSJI SERWISU
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 14:33:57
Krótko zwiężle i na temat. Fury osrał się i tyle.
Autor: un4given
Data: 23-05-2013 14:54:49
No osrał się chyba tej waty w łapie Kubrata :D Walka z Haye to dla Furego dużo lepsza kasa. Pulev niech walczy z Władkiem, szykuje mu się niezły wpierdol.
Autor: jogozilla
Data: 23-05-2013 14:56:46
Czuje w kosciach haye-fury.
Autor: Jacol92
Data: 23-05-2013 14:58:36
Jak wata Cunna dała rade to wata Puleva tym bardziej..Teraz wszyscy których publicznie wyzwał powinni go olać , w szczegolnosci Kliczko powinni postawic sprawe jasno - "Albo eliminator albo zapomnij o walce z którymś z nas".
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:01:15
Jacol92 Słuszna uwaga. un4given O jakiej ty wacie piszesz?
Autor: Luke
Data: 23-05-2013 15:02:13
@un4given Jeśli ten szczekacz byłby bardziej łasy na kasę niz tchórzliwy to wziąłby wcześniej 1 mln £ £ £ od Price'a. A był nawet moment proponowali mu milion z kawalkiem
Autor: un4given
Data: 23-05-2013 15:03:24
Faraon Dość jasno się wyraziłem, przeczytaj jeszcze raz mój wpis :D
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:04:33
Luke Dlatego Fury nie chce pojedynku z Pulewem bo to by był jego koniec.
Autor: un4given
Data: 23-05-2013 15:04:34
Luke Czy był ten 1 mln czy nie tego nie wiemy tak naprawdę ;) Opieramy się tylko na artykułach z neta.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:06:12
un4given Sorry Ale niezgodze się tylko że ma wate. A z Władkiem wpiernicz oczywiste chyba?
Autor: un4given
Data: 23-05-2013 15:06:35
Luke Czy był ten 1 mln czy nie tak naprawdę nie wiemy ;) Opieramy się tylko na artykułach z neta.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:07:36
un4given Zgadzam się z tym milionem bo nieżle operowali sumami a tu i tak to wszysto się spala na panewce.
Autor: un4given
Data: 23-05-2013 15:08:52
Faraon Jak gość nie potrafił znokautować Walkera i męczył go cały dystans to chyba sprawa jest jasna ? Ustinovowi musiał nawsadzać masę ciosów żeby ten w końcu się poddał. Kubrat ma słaby cios jak na HW i to jest niezaprzeczalny fakt.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:13:06
un4given Sprawa nie jest jasna a wiesz dlaczego? 1 zależy od wytrzymałosci 2 boks nie tylko się opiera na ko 3 Kubrat jest młody i się rozwija 4 bilans bez przegranej 5 Widziałeś jego teningi z tamtego tygodnia? 6 poprawia siłe itd. Wirtuozem nie jest ale jest solidny.
Autor: MrAdam
Data: 23-05-2013 15:14:57
Fury to tchorz, w dodatku drewno bez umiejętności i szklaneczką. Jako człowiek to zero. Niech go ktoś brutalnie znokautuje.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:15:46
A wogóle to jest paradoks żeby się samemu znokałtować. Cun ma wate ale potrafił go połozyć na dechy. Z Chisiora miał problem a Dereck nie był przygotowany. Kolego pewne wnioski się same nasuwają Pozdro.
Autor: un4given
Data: 23-05-2013 15:19:20
Faraon 1. Piszesz o wytrzymałości na ciosy ? Tą Walker ma okrutnie słabą. 2. Nie tylko ale brak silnego ciosu to duży minus. 3. Kubrat ma już 32 lata. 4. Bo nie walczył jeszcze z nikim naprawdę mocnym. 5. Każdy zawodowiec ciężko trenuje. Przynajmniej powinien. 6. Historia pokazuje że nie da rady znacznie poprawić siłę ciosu. Albo to masz albo nie. Pulev to solidny zawodnik ale z K2 i Hayem bez szans. A dla mnie osobiście jest po prostu nudny.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:20:04
A drze morde jakby był bogiem areny.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 15:21:00
Autor komentarza: Faraon Data: 23-05-2013 15:15:46 A wogóle to jest paradoks żeby się samemu znokałtować. Cun ma wate ale potrafił go połozyć na dechy. Z Chisiora miał problem a Dereck nie był przygotowany. Kolego pewne wnioski się same nasuwają Pozdro Faraon zgadzam się! Świetna analiza! Pozdro
Autor: proOf
Data: 23-05-2013 15:21:31
czyli możliwe, że Haye nie doznał kontuzji a Charr został z lekka wyr...fajnie by było, bo David skończył by ten cyrk, Fury nie pasuje mi ani boksersko a tym bardziej jako człowiek. @Faraon podałbyś linki do treningów Kubrata ? pozdrawiam
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:22:16
un4given Pulev to solidny zawodnik ale z K2 i Hayem bez szans. Tutaj może być pełna zgoda lecz z Davidem narazie pozostawie znak zapytania a dlaczego? Nie pytaj bo jeszcze czas.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:23:18
NietrzezwyTomasz Niewierze że przyznałeś mi racje? Pozdro.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 15:23:20
Autor komentarza: Faraon Data: 23-05-2013 15:22:16 un4given Pulev to solidny zawodnik ale z K2 i Hayem bez szans. Tutaj może być pełna zgoda lecz z Davidem narazie pozostawie znak zapytania a dlaczego? Nie pytaj bo jeszcze czas. Lepiej bym tego nie ujął! Pozdro
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:24:32
proOf Nie moge podać bo dostałem ostrzeżenie ale znajdziesz na bułgarskich serwerach.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:26:22
NietrzezwyTomasz Widze że zmieniłeś podejscie do mnie i dobrze bo topór wojenny trzeba zakopać.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:27:41
proOf Tutaj pogrzebaj a znajdziesz http://www.youtube.com/watch?v=uq74-t3bCPg
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:28:30
Poprostu szukaj.
Autor: proOf
Data: 23-05-2013 15:40:35
ok mam :))) dzięki !
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:47:13
Szukaj długo bo tak szybko nie znajdziesz.
Autor: proOf
Data: 23-05-2013 15:49:59
faktycznie to nie to, choć data się zgadzała, a powiedz, muszę używać bułgarskich znaków ??
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:54:43
nie musisz a jest tam tego wiele.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 15:55:08
Autor komentarza: Faraon Data: 23-05-2013 15:26:22 NietrzezwyTomasz Widze że zmieniłeś podejscie do mnie i dobrze bo topór wojenny trzeba zakopać. Faraon dokładnie! Ty i WARIATKRK to spoko chłopaki! Pozdro
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:55:19
To są daty dodania materiału.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 15:55:56
NietrzezwyTomasz Spoko.
Autor: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:06:57
Autor komentarza: Faraon Data: 23-05-2013 15:55:56 NietrzezwyTomasz Spoko. Sorry Faraon, nie doceniałem Twojej wiedzy! Dobre filmiki wklejasz i ciekawie piszesz! Pozdro
Autor: Pyskaty
Data: 23-05-2013 16:11:27
"Autor komentarza: Faraon Data: 23-05-2013 15:22:16 un4given Pulev to solidny zawodnik ale z K2 i Hayem bez szans. Tutaj może być pełna zgoda lecz z Davidem narazie pozostawie znak zapytania a dlaczego? Nie pytaj bo jeszcze czas." Faraon, you made my day! :D
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 16:14:50
Pyskaty Of corse!
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 16:16:04
NietrzezwyTomasz Ja się też myle i ucze. Natomiast boksem interesuje się od poczatku lat 80.
Autor: Alonzo1
Data: 23-05-2013 16:27:45
Skoro Fury wypada to Pulev winien walczyć z Heleniusem ( o ile będzie zdrowy) lub dać ostateczną odpowiedź na to, na ile stać Price'a.
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 16:31:46
Alonzo1 Niby tak ale cholera wie co kombinują?
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 16:33:02
Nordycki koszmar jest u mnie pod znakiem zapytania bo to też fuksiarz.
Autor: MrAdam
Data: 23-05-2013 16:38:04
Nordycki koszmar to kolejne drewno, jednak ma twarda kore i nie wywraca sie od podmuchu
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 16:39:21
Autor komentarza: MrAdam Data: 23-05-2013 16:38:04 Nordycki koszmar to kolejne drewno, jednak ma twarda kore i nie wywraca sie od podmuchu Racja!
Autor: pyra90
Data: 23-05-2013 16:46:26
Pulev i Povietkin są przebiegli z pozoru udają słabych a sa bardzo mocni .
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 16:55:44
Autor komentarza: pyra90 Data: 23-05-2013 16:46:26 Pulev i Povietkin są przebiegli z pozoru udają słabych a sa bardzo mocni . Dokładnie i dlatego bacznie się im przygladam.
Autor: Alonzo1
Data: 23-05-2013 17:18:35
Zgadzam się z wami, że Helenius to drewniak, ale jak sami wspominaliście- odporny i obdarzony niezłym ciosem. Pojedynek Heleniusa z Pulevem mógłby być niezłym widowiskiem. Oczywiście stawiałbym na Bułgara.
Autor: Krzyzak
Data: 23-05-2013 17:19:47
haha boi się gniot
Autor: Faraon
Data: 23-05-2013 17:24:14
Alonzo1 Ja też.
Autor: MLJ
Data: 23-05-2013 20:08:08
Fury mimo ostatnio wygranej walki, to po kolejnych dechach, tym razem od wacianego Steva, chyba wreszcie pojął dlaczego nie będzie miał większych szans z Pulewem i innymi mistrzami w przyszłości, bo Pulew to dla mnie murowany Mistrz Świata po odejściu braci. A tak na marginesie jakbyście widzieli obecnie 4 mistrzów Swiata, gdyby nie panowali Bracia Kliczko. Dla mnie takie zestawienie.. WBC - Haye lub Stiverne IBF - Pulew WBA - Povietkin WBO - Tu nie mam murowanego kandydata ale myślę że któryś z (Adamek, Solis, Wilder, Banks) by rządził..
Autor: xionc
Data: 24-05-2013 01:37:43
WBA - Powietkin (tak jak jest) IBF - Pulew lub Fury WBC - Stiverne lub Adamek WBO - Helenius lub Banks IBO - Haye tak ja to widze :)
Autor: bigdaddy
Data: 24-05-2013 01:49:45
Nie zamierzam bawić się w co by było gdyby bracia K2 odeszli na emeryturę. Uważam, że Fury trafi w końcu na swojego, dostanie w papę i przestanie wygadywać głupoty. Szczęki nie ma najmocniejszej, skoro Cunn go położył. Pulev mógłby dać z nim dobrą, wyrównaną walkę a Fury zwyczajnie się boi lepszych bądź porównywalnych do niego i "szczeka jak ratlerek".