GŁOWACKI ZNÓW O MASTERNAKU

Aktualny mistrz Europy kategorii cruiser - Mateusz Masternak (30-0, 22 KO), niemal na każdym kroku rzuca wyzwanie panującemu na tronie federacji WBC Krzysztofowi Włodarczykowi (47-2-1, 33 KO). Popularny "Diablo" raczej nie pali się do podjęcia rękawice z wrocławianinem, ale ochotę na to ma sporą jego klubowy kolega, Krzysztof Głowacki (18-0, 12 KO). On domaga się spotkania z "Masterem" równie mocno, jak ten potyczki z Włodarczykiem.

- Interesuje mnie Mateusz Masternak, a raczej nie bezpośrednio on, a jego pas. Marzę o mistrzostwie świata, a najprostsza droga do tego celu wiedzie przez mistrzostwo Europy. Dlatego chcę walczyć z Masternakiem - powiedział Głowacki w rozmowie z Super Expressem. Póki co już w najbliższą sobotę stanie w Rzeszowie naprzeciw mało znanego Taylora Mabika (9-1, 4 KO) z Gabonu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 18-04-2013 13:59:13 
hehe nieźle to sobie wymyślili, Masternak wykrzykuje wciąż o pojedynku z Włodarczykiem to poszła kontrofensywa i teraz Głowacki wykrzykuje o pojedynku z Masternakiem. Coby nie mówić to zagrywka bardzo ładna.
 Autor komentarza: khorne
Data: 18-04-2013 14:06:11 
a teraz Wasilewski bedzie mial argument na "Diablo sie mnie boi" ;)
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 18-04-2013 14:09:32 
No ale co chcecie promotor Maternaka powinien taką walke zorganizować , Głowacki ma dobry rekord walka by przyciągnęła wielu kibiców
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 18-04-2013 14:12:52 
ciężko mi ocenić poziom Głowackiego ale wydaje mi się że Masternak jeszcze nie walczył z tak dobrym przeciwnikiem, więc ryzyko duże a profity małe więc do tej walki raczej nie dojdzie więc KP będzie mówiło "Masternak unika/boi się Głowackiego"
 Autor komentarza: glaude
Data: 18-04-2013 14:30:11 
Ja bym tę walkę chętnie zobaczył. SUkces medialny i kasowy w Polsce murowany.


@dzejmsblant
"Masternak jeszcze nie walczył z tak dobrym przeciwnikiem"

Może i masz rację- ale co w takim razie powiedzieć o Głowackim?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 14:33:00 
Główki najbliższy przeciwnik to śmiech na sali dwa kroki wstecz...
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 18-04-2013 14:33:10 
Masternak by to wygrał, ale taką walkę z chęcią bym zobaczył.
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 18-04-2013 14:35:35 
Jestem za, skończy się jak z Janikiem
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 18-04-2013 14:45:01 
Głowacki dostanie lanie życia i wróci z płaczem tam skąd krzyczy.

On nie ma zielonego pojęcia co go czeka w takiej walce.

Gimitruk rozpracuje Krzyśka i Mateusz zafunduje mu bolesną lekcje boksu na wysokim poziomie.

Strategia Don Wasyla jest bardzo prosta, odwrócić uwagę od Włodarczyka.

Głowacki niech najpierw pokaże się z dobrej strony, bo póki co to mizernie wygląda. Kolejny z KP co dużo gada, a w ringu lipa.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 18-04-2013 14:50:58 
niech Głowacki zawalczy z David Quiñonero to pogadamy o pasach, bo póki co to odcina kupony i śrubuje rekord do granic możliwości na ogórkach.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 14:55:06 
ManiekZ

Przepraszam bardzo, a z kim takim walczył Masternak, że uważasz, iż Głowacki musi się najpierw pokazać, żeby zasłużyć na pojedynek z nim?
 Autor komentarza: albert223
Data: 18-04-2013 15:05:27 
Pyskaty
nie żartuj, skoro Masternak nie walczył z nikim dobrym, to dlaczego Głowacki walczył z trzema jego rywalami?
 Autor komentarza: Czapla
Data: 18-04-2013 15:14:21 
@Maniek
Głowacki walczył z Romero, z którym wcześniej walczył Master i skończył go szybciej (chociaż zaprezentował się gorzej od Mateusza). Quinonero w walce z Masterem nie pokazał nic.
Póki co Master nie walczył z nikim poważnym.
 Autor komentarza: albert223
Data: 18-04-2013 15:19:25 
Masternak musi zdobyć jedynkę, żeby walczyć z Diablo. Niech Głowacki wywalczy mistrzostwo unii europejskiej, żeby walczyć z Masterem.
Quinonero prawie umarł na stojąco w ringu, a Ty Czapla twierdzisz, że nic nie pokazał?
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 15:20:17 
albert223

Po to, żeby rozbić ich w lepszym stylu niż zrobił to Masternak?

Poza tym nie rozumiem, dlaczego twierdzisz, że żartuję? Sam przecież przyznajesz, że mieli trzech takich samych rywali. Pozostali ich przeciwnicy zbytnio nie różnili się poziomem, więc tym bardziej powinni ze sobą zawalczyć.
 Autor komentarza: Czapla
Data: 18-04-2013 15:23:19 
albert
to że miał serce do walki, to nie znaczy, że miał umiejętności. Nie stanowił zagrożenia dla Mastera, to miałem na myśli.

Główka z Masterem mieli nawet 4 wspólnych rywali. W każdym razie, Master w starciu z Główką jest faworytem.
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 18-04-2013 15:26:01 
Bardzo dobra opcja dla Masternaka na walkę w Polsce i niezłą kasę.
A swoją drogą, dla wielu zawodniku była by to może nauczka, że jeżeli będą bardzo krzyczeć i domagać się jakiejś walki, to mogą naprawdę ją dostać (i zakończyć serię sztucznych zer w rekordzie).
 Autor komentarza: albert223
Data: 18-04-2013 15:30:14 
Pyskaty
owszem, wygrywał wcześniej i efektowniej (oprócz Abdoula), ma silniejszy cios, ale jest jeszcze coś takiego jak motywacja przeciwnika, czas na przygotowania, urazy w ringu itp.
Po ostatnich walkach Masternaka, już tak kategorycznie nie stwierdzałbym, kto jest faworytem. Obaj to duże nazwiska na naszym rynku.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 15:36:17 
Masternak na jednej gali bije Kołodzieja, Głowackiego, Janika i Włodarczyka razem wziętych. Nie ma wątpliwości, że to najlepszy cruiser w Polsce.
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-04-2013 15:38:19 
WARIATKRK
Data: 18-04-2013 14:33:00
Główki najbliższy przeciwnik to śmiech na sali dwa kroki wstecz...



Jeśli się nie orjętujesz w sprawie to lepiej nie pisz. Głowackiemu w ostatniej chwili odmówiło dwóch solidnych przeciwników, nie pamiętam nazwisk ale jeden z nich to Argentyńczyk Wiem od samego Krzyśka
Z resztą gdybyś czytał wiadomości a nie tylko pluł jadem wiedział byś o czym piszę
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 15:38:52 
albert223

Fakt jest taki, że Głowacki jak najbardziej zasługuję na walkę z Masternakiem.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 15:41:25 
endriu
z twoim zdaniem nie liczę się pamietam że jesteś z tego propagandowego portalu dlatego tak stoisz murem za panem W
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 15:45:04 
"Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 15:36:17
Masternak na jednej gali bije Kołodzieja, Głowackiego, Janika i Włodarczyka razem wziętych. Nie ma wątpliwości, że to najlepszy cruiser w Polsce."

Trudno się nie zgodzić z tak fachową i trzeźwą opinią.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 18-04-2013 15:46:34 
@Pyskaty
Masternak nie miał jeszcze poważnego sprawdzianu, ale na rozpisce ma już trzech zawodników którzy mieli bilans z zerem i co najmniej 15 walkami na koncie, co świadczy że walczył z takimi co nie koniecznie chcą przegrać.

Co by nie mówić o Quinonero jego rekord świadczy o tym że umie uderzyć i był bardzo twardy. Mimo kontuzji napierał cały czas do przodu.
Może nic nie pokazał bo Masternak nie dał mu takiej szansy?

Mateusz jest w zupełnie innym miejscu i czasie niż Panowie z KP.

Jestem przekonany o tym że jeżeli będzie przygotowywał się pod konkretnego przeciwnika czy to Głowackiego, Kołodzieja czy Włodarczyka. Wynik walki będzie taki sam. Cała trójka, nawet jeżeli ma warunki by być lepszymi od Mastera, nie da mu rady, bo oni tam nie trenują na poważnie.
Im się wydaje że ciężko pracują, bo nie widzieli nigdy co to znaczy zapierd...

Gdyby promotor o nich dbał to nie trzymał by ich jak w puszcze po konserwie z nadzieją że dojrzeją, a wysłał by ich choć raz na sparingi do USA, gdzie doznali by szoku.

To tak jak z tym murarzem, oni mogą dać dobrą walkę jak wzniosą się na wyżyny, ale nie zwycięstwo.

Dla tych co żyją marzeniami i zajmują sobie głowę bajeczkami o polskiej myśli szkoleniowej zapraszam do przesłuchania kilku wywiadów z zawodnikami MMA którzy były w USA i zrobili tam okres przygotowawczy i jak to się ma do polskich realiów?
Oni są bardziej otwarci i nie tak zadufani w sobie, jasno mówią jaka jest przepaść w mentalności i podejściu.

Wielu z was nie będzie wstanie tego zaakceptować, że szkielet zawodnika opiera się na sposobie myślenia - MENTALNOŚCI, a nie pierdol... o tym co by było gdyby.

Później szok bo wyskakuje taki Głowacki, Wawrzyk do walki o pas niczym samobójca chcący wyskoczyć z pędzącego pociągu TSV w nadziei że przeżyje. A nóż może się uda.

Wspomnicie moje słowa o tym że jest różnica w obijaniu ogórków a walki na wysokim poziomie.

Z ogórkiem możesz wygrać jednym cepem z przypadku, a w walce z mistrzem zostać jedynie workiem do obijania, bo na wysokim poziomie liczą się umiejętności, a tutaj ich brak.

Z drugiej strony. Jestem za tym by doszło do takiej walki w kolejności: Głowacki, Kołodziej, Włodarczyk.

Mateusz Masternak - Pogromca ogórków Don Wasyla - mi to odpowiada ;)
 Autor komentarza: voutan
Data: 18-04-2013 15:48:06 
"Jeśli się nie orjętujesz w sprawie to lepiej nie pisz. Głowackiemu w ostatniej chwili odmówiło dwóch solidnych przeciwników, nie pamiętam nazwisk ale jeden z nich to Argentyńczyk Wiem od samego Krzyśka
Z resztą gdybyś czytał wiadomości a nie tylko pluł jadem wiedział byś o czym piszę"

Dobra endriu, ale to w ogóle nie zmienia faktu, że "najbliższy przeciwnik to śmiech na sali dwa kroki wstecz".
 Autor komentarza: albert223
Data: 18-04-2013 15:48:10 
endriu
Niezaangażowanych kibiców takie kulisy nie interesują, choc są ciekawe, ale żadnego plucia jadem tu nie widziałem. Tak jak rywal dla Masternaka był poniżej oczekiwań, tak mistrz Gabonu padnie jak ścięte drzewo.
Pyskaty
Co to znaczy zasługuje? Formalnie zasługuje obowiązkowy pretendent, a jeśli chodzi o umiejętności to Masternak zasługuje na walkę z Wałodarczykiem, a Głowacki zasługuje na walkę z Masternakiem. Normalnie same Mejłetery, Pakłaje i Markłezy. :)
 Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 15:48:45 
Może hiperbolizacja że bije ich wszystkich na jednej gali, ale z 3 pierwszymi byłby faworytem. Z Włodarczykiem nie, ale ma duże szanse.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 15:50:14 
@Pyskaty

Zasługuje? To on jest obowiązkowym pretendentem? Niech zrobi nr. 1 w rankingu to wtedy Master nie będzie miał wyjścia- albo zmierzyć się z Głowackim, albo zwakować pas, jak na razie to niech Głowacki bije tego gościa z Gabonu i niech skupi się na tej walce.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 18-04-2013 15:51:42 
@endriu wobec propagandy Don Wasyla wszyscy dziś wiemy że z niewiadomych powodów każdy poważny rywal odmawia walki z:
Głowackim, Kołodziejem, Włodarczykiem, Wawrzykiem i Szpilką.
Jedyny którego nikt się nie bał, był sam Rafał Jackiewicz.

Dajcie spokój niewolnicy myśli szkoleniowej z RP.
Nie trzeba wiele wysiłku by poznać skąd wy jesteście.
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-04-2013 15:54:39 
Czy ja wiem, Masternak faworytem? Glowacki ma bogatą karierę amatorską wielokrotny mistrz Polski Walczył z wieloma czołowymi pięściarzami zawodowymi, teraz robi widoczne postępy w przeciwieństwie do Mateusza
Tego Masternaka z ostatniej walki ograł by bez problemu
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-04-2013 16:12:43 
WARIATKRK
Data: 18-04-2013 15:41:25
endriu
z twoim zdaniem nie liczę się pamietam że jesteś z tego propagandowego portalu dlatego tak stoisz murem za panem W


Chłopcze jeśli uważasz się za lepszego i wolisz krakać jak reszta stada to potrafię to zrozumieć Ja doskonale zrozumiałem twoje przesłanie z którym pijesz do mnie od jakiegoś czasu W przeciwieństwie do ciebie mam swoje zdanie i piszę gdzie mi sie podoba chyba jasne cieciu
bez odbioru
 Autor komentarza: Czapla
Data: 18-04-2013 16:18:58 
"Dajcie spokój niewolnicy myśli szkoleniowej z RP.
Nie trzeba wiele wysiłku by poznać skąd wy jesteście. "

Dyskutuje się na argumenty, nie pomówienia. Jestem tu zarejestrowany od 24 godzin, i słyszę po raz 3, że jestem od Wasyla. Naprawdę tak ciężko zrozumieć, że ktoś może mieć inne poglądy na pewne sprawy?
 Autor komentarza: Whisper
Data: 18-04-2013 16:20:38 
Jeżeli Głowacki nie zasługuje na pojedynek z Masterem to tym bardziej Master na pojedynek z Włodarczykiem.
 Autor komentarza: Trolol0
Data: 18-04-2013 16:24:08 
Jak dla mnie Master będzie faworytem tej walki.Ale ostatnio wypadł kiepsko.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 18-04-2013 16:30:10 
@endriu zasługujesz na miano HERETYKA tygodnia.

@Czapla no to ładuj tymi argumentami. Czekam.

Też mi się Głowacki rozwija.

Możesz co jedyne zrobić to napisać notkę. Krzysztof Głowacki - Śladami Mistrza Europy.

Na RP wmawiano mi że posty kasują się same. Mimo że nie ma tam żadnej innej możliwości po za Adminem.
Kasowano wszystko to co było niewygodną treścią, argumentem przeciwko ogórkom Don Wasyla.
Strach pomyśleć co będzie jak redaktorzy RP będą zmuszeni pisać tutaj posty celem poprawienia wizerunku.
 Autor komentarza: zombi
Data: 18-04-2013 16:37:47 
czapla, tłumaczą sie tylko winni :) w szczegolnosci, ze nikt do ciebie tego maila nei kirowal:)

A walkę chętnie bym zobaczył. Master sporym faworytem. Problem jest tylko taki, że dla mastera ebu to tylko przytsanek. Widac ze szukają walk które przesuną go w rankingu wbc i to chyba teraz bedzie priorytetem.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 16:43:54 
"Autor komentarza: ManiekZ
Data: 18-04-2013 15:46:34
@Pyskaty
Masternak nie miał jeszcze poważnego sprawdzianu, ale na rozpisce ma już trzech zawodników którzy mieli bilans z zerem i co najmniej 15 walkami na koncie, co świadczy że walczył z takimi co nie koniecznie chcą przegrać."

Czyli zgadzasz się ze mną. A są tacy co chcą przegrać? Co do zera w rekordzie: Czy pokonanie 15 zawodników pokroju Marcina Najmana czyni kogoś wymagającym bokserem?


"Wspomnicie moje słowa o tym że jest różnica w obijaniu ogórków a walki na wysokim poziomie."

Na pewno i być może Master niebawem się o tym przekona.


albert223
"Pyskaty
Co to znaczy zasługuje? Formalnie zasługuje obowiązkowy pretendent, a jeśli chodzi o umiejętności to Masternak zasługuje na walkę z Wałodarczykiem, a Głowacki zasługuje na walkę z Masternakiem. Normalnie same Mejłetery, Pakłaje i Markłezy. :)"

Głowacki zasługuje, ponieważ jest młody, głodny sukcesu i na rozkładzie ma podobnych poziomem przeciwników, co Masternak. Skoro taki Corbin zasługiwał, to dlaczego Głowacki nie może zasługiwać?


"Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 15:50:14
@Pyskaty

Zasługuje? To on jest obowiązkowym pretendentem? Niech zrobi nr. 1 w rankingu to wtedy Master nie będzie miał wyjścia- albo zmierzyć się z Głowackim, albo zwakować pas, jak na razie to niech Głowacki bije tego gościa z Gabonu i niech skupi się na tej walce."

Przypomnę Ci ten komentarz jak będziesz znowu wychwalał Masternaka pod niebiosa i twierdził, że Diablo się go boi.


"Autor komentarza: Whisper
Data: 18-04-2013 16:20:38
Jeżeli Głowacki nie zasługuje na pojedynek z Masterem to tym bardziej Master na pojedynek z Włodarczykiem"

Otóż to.
 Autor komentarza: Czapla
Data: 18-04-2013 16:47:20 
Tutaj póki co nikt postów nie kasuje (właśnie dlatego nie jestem zarejestrowany na rp - po co, skoro mnie zabanują jak napiszę, że Master jest faworytem w walce z Głowackim i Kołodziejem), za to osoby o innych poglądach są pomawiane ("ludzie wasyla") i obrażane.
Jeśli chodzi o argumenty, to podaj swoje, bo to wygląda tak:
- Quinonero jest dobry, bo miał dużo nokautów i był twardy. Otóż, nie Quinonero nie był dobry, bo nokauty nabił na bumach i ani przez chwile nie zagroził Masterowi (a potrafił to zrobić Corbin). Był twardy i zawzięty - zgoda
- Wojaki nie wiedzą co to trening. Hmmm... Nie pamietam, żeby któryś z wojaków miał na walce większe problemy kondycyjne. Rozumiem, że wszyscy otrzymali dar od Boga w postaci rewelacyjnej kondycji i nie muszą trenować?
- Promotor o nich nie dba - o nie, właśnie dba za bardzo. Zbyt długo trzyma ich pod parasolem, zbyt długo nabija im rekordy, niepotrzebnie wypłaca comiesięczną pensyjkę. Ale powoli się to zmienia, poziom rywali rośnie.
- A teraz odnośnie tematu: Uważam, że Głowacki na pewno bardziej zasługuje na walkę z Masterem, niż Master na walkę z Diablo. I jeśli chodzi o Twój pomysł "bicia ogórków Wasyla" - Kołodzieja i pewnie Głowackiego pokona, ale na Włodarczyku Masternak się zatrzyma.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: zombi
Data: 18-04-2013 16:57:28 
A o co wy się tak szarpiecie. nie ma znaczenia, czy diablo, czy głowacki. Nikt nikogo się nie boi. Tu decyduje biznes, mniej sami zawodnicy, którzy może i by chcieli walczyć ale prawda jest taka, że są określone cele. Były zakusy na walkę master - diablo, kp wybrało czakijewa, może kasa lepsza, może co innego zadecydowało. Jeżeli komus taka walka będzie po drodze, to do niej zwyczjanie dojdzie. A te wołania głowackiego o walke są już trochę nudne.
 Autor komentarza: ksywa
Data: 18-04-2013 17:00:53 
Niech Masternak walczy z Głowackim. I niech pozamiata grono polskich pretendentów,( jednego już skończył=Janika)Czas na pozostałych. Byłoby KO w końcowych rundach, albo po 12 rundach głowacki miałby baniak wielkości Kapusty zielonej.
Ale niech wygrana z Głowackim i kasowy sukces będzie eliminatorem do dobrowolnej obrony Włodarczyka, jełsi ten wygra z Czakijewem w co wątpie.
Pozdro
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 18-04-2013 17:00:59 
Chetnie obejrzalbym taka walke. Szanse Glowackiego oceniam - wobec wysokich umiejetnosci Mastera - jako stosunkowo niewielkie. Niech ostatnia walka z Corbinem nikomu nie zaciemni obrazu sytuacji. Masternak, wedlug mojej oceny byl zwyczajnie przetrenowany(on sie raczej nie usztywnia w ringu, to domena piesciarzy walczacych z wysoka garda). Byc moze zlekcewazyli Corbina, traktujac go jak element przygotowan i postawili na ciezsze treningi, majac swiadomosc kolejnej walki z naprawde klasowym rywalem? Nie bylo szybkosci, dlugich prawych prostych, lewy nie klul jak zwykle, oczko zawodzilo, balans taki sobie... a jednak Mateusz dopadl Amerykanina(?) i zdolal zakonczyc pojedynek przed czasem. Duza klasa, choc czekamy na wiecej. Walka z ambitnym Glowackim to jest to.
 Autor komentarza: zombi
Data: 18-04-2013 17:01:11 
Czapla, a to że corbin potrafił zagrozic mastrnakowi, a hiszpan nie, to nie oznacza, że hiszpan był słaby. Masternak w ostatniej walce nie zaprezentowal sie dobrze, trafił na dołek formy i dlatego tak to wyglądało. W formnie z wcześniejszych walk, choćby z hapoi, nie dałby sie corbinowi dotknac i dużo szybciej by się dobrał do niego.
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-04-2013 17:08:01 
A tak na marginesie Krzysiek dąży do walki z Huckiem ma z nim zatargi z dawnych lat (chodzi o brata), a droga do niego przez Masternaka wydaje się być dość prosta
 Autor komentarza: albert223
Data: 18-04-2013 17:13:39 
Jakby KP miało więcej niż jedno cenionego sensownego trenera, to Głowacki mógłby walczyć i z Janikiem i z Kołodziejem, a pas Mistrza Polski w tej wadze byłby prestiżowy, ale on chce tylko z Masternakiem. Dlaczego? Bo Wasilewski zorganizowałby to z przyjemnością.
Pyskaty
Corbin nie zasługiwał, ale Master pójdzie o 1-2 miejsce w rankingu WBC do góry. Już mówią o Fragomenim (TKO w drugiej połowie walki) i Branco (toż to emeryt).
Nie rozumiem po co Włodarczyk musiał podpisać kontrakt z Czakijewem od razu na walkę i rewanż. Przecież jak Diablo trafi Czakijewa np. w 7 rudznie i ustawi walkę do końca to kogo będzie obchodził rewanż w Polsce?
A poza tym do niedawna Głowacki mówił, że jego celem jest Huckić.
 Autor komentarza: albert223
Data: 18-04-2013 17:19:57 
*jednego
 Autor komentarza: ksywa
Data: 18-04-2013 17:20:30 
albert223
Data: 18-04-2013 17:13:39
Jakby KP miało więcej niż jedno cenionego sensownego trenera, to Głowacki mógłby walczyć i z Janikiem i z Kołodziejem, a pas Mistrza Polski w tej wadze byłby prestiżowy, ale on chce tylko z Masternakiem. Dlaczego? Bo Wasilewski zorganizowałby to z przyjemnością.
Pyskaty
Corbin nie zasługiwał, ale Master pójdzie o 1-2 miejsce w rankingu WBC do góry. Już mówią o Fragomenim (TKO w drugiej połowie walki) i Branco (toż to emeryt).
Nie rozumiem po co Włodarczyk musiał podpisać kontrakt z Czakijewem od razu na walkę i rewanż. Przecież jak Diablo trafi Czakijewa np. w 7 rudznie i ustawi walkę do końca to kogo będzie obchodził rewanż w Polsce?
A poza tym do niedawna Głowacki mówił, że jego celem jest Huckić.






A no własnie dlatego odrazu na rewanż bo to dla włodarczyka ostatnia szansa na zdobycie pieniędzy. Nikt nie che z nim walczyć bo jest mało widowiskowy i żadna poważna światowa stacja telewizyjna za to nei zapłaci. A Ruski Dajądobrą kasę bo są pewni że odbiorą tytuł. Stąd zabezpieczenie Włodarczyka o rewanż, a pożniej o kolejny rewanż.
To skok na kasę aż do znudzenia.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: zombi
Data: 18-04-2013 17:21:00 
endriu, powiedz mu niech nie podąza tą drogą, to ślepa ulica, na końcu której jest gruby mur, którego główką nie rozbije:) Straci tylko czas, cofnie sie w ranku wbo, a huck pójdzie na emeryturę i nici z pomszczenia brata :(
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 18-04-2013 17:22:36 
Skąd w ogóle Głowacki niedawno wskoczył do czołówki rankingów? Wasyl chyba posmarował
 Autor komentarza: ksywa
Data: 18-04-2013 17:23:03 
Ostatecznie może sie okazaćże Czakijew wygra tytuł, i jeśli Masternak bedzie obowiązkowym pretendentem i wygra to wtedy bedzie walka z Włodarczykiem, ale jużna zasadach Sauerlanda.
 Autor komentarza: Czapla
Data: 18-04-2013 17:24:18 
@albert
z dokładnie tego samego powodu Master chce z Włodarczykiem, a nie Huckiem/Hernandezem. Promotorzy w Europie nie chcą robić walk pomiędzy zawodnikami swojej stajni. Swoją drogą, czy Master nie mógłby się postarać o walkę z Lebedevem? Moglibyśmy mieć dwóch mistrzów.
 Autor komentarza: ksywa
Data: 18-04-2013 17:27:24 
Czapla
a Cunningam vs Huck, cunningam vs hernandez?
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-04-2013 17:27:26 
@zombi Krzysiek już parę lat temu mówił że chciał by zawalczyć z Bośniakiem Widzisz w tym coś dziwnego że ma jakieś cele??
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-04-2013 17:30:22 
Glowacki-Master,calkiem ciekawy matchmaking

Ale skoro Wasyl chce uciszyc Masternaka to niech wystawi na niego Kolodzieja.Ten mialby wieksze szanse wygrac z Masterem niz Glowacki
Mateusz slabo sobie radzie z wysokimi zawodnikami...
 Autor komentarza: Czapla
Data: 18-04-2013 17:33:08 
@ksywa
Robią takie walki po to, by zrobić selekcję wewnątrz grupy. Raz Cunn zrobił wujowi psikusa i obił Hucka (więc nie było argumentu by się pozbyć Cunna z grupy), potem 2 razy nie udało mu się tego zrobić z Hernandezem. I nagle bach - kontrakt rozwiązany, odchodzi najmniej lubiany przez niemiecką widownię cruiser.
 Autor komentarza: SynProboszcza
Data: 18-04-2013 17:35:02 
Wszyscy w CW to mięso armatnie dla Mastera
Głowacki to jedynie na liśca zasługuje od srogiego Mateusza ale tylko wtedy gdy Mateusz pozwoli mu nadsatwić policzek
 Autor komentarza: albert223
Data: 18-04-2013 17:48:42 
@ksywa
Właściwie masz rację. Z tego samego powodu Huck przez następne kilka lat będzie walczył rewanże z Afolabim, Arslanem i Powietkinem, i będzie zapełniał niewielkie hale w Niemczech społecznością muzułmańską.

andrewsky
Kołodziej chyba dostał obietnicę od Wasilewskiego, że zawalczy w swojej karierze o prestiżowe mistrzostwo świata i ta obietnica zostanie dotrzymana, jak nie zwalali nic po drodze. Szkoda, że Kołodziej miał pecha i nie mógł wypunktować tego Wilsona, bo Sauerland mógłby zrobić galę z dwoma, trzema Polakami.
 Autor komentarza: zombi
Data: 18-04-2013 17:53:36 
endriu, nie widze nic dziwnego i życzę mu aby "pomścił" brata. Głowka wydaje się być bardzo sympatycznym chłopakiem, dlatego widziałbym go podążającego inna drogą. Masternaka lubie i bardzo cenię, myślę że spokojnie wygrałby z głowackim. Zresztą trudno mu będzie o walkę z masternakiem, bo jego obóz wyraźnie dał do zrozumienia kierunek. Prawdopodobnie następnym rywalem będzie fragomeni lub branco.
 Autor komentarza: SynProboszcza
Data: 18-04-2013 18:04:48 
Co zrobił Huck bracholowi diabla?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-04-2013 18:08:20 
albert223
Nie wiem,jakie plany ma Wasyl na dalsza kariere Kolodziej,bo niezbyt interujesuje nie ten zawodnik.Zycze mu jednak jak najlepiej i jego kolejna walke napewno obejrze
 Autor komentarza: ksywa
Data: 18-04-2013 18:08:23 
@ Czapla
Właśnie tak mi się wydawało. Myślałem ewentualnie o tym że kończy mu się kontrakt i warto było by odebrać mu tytuł.
 Autor komentarza: zombi
Data: 18-04-2013 18:11:40 
czapla, wtedy cunn nie byl jeszcze zawodnikiem sauerlanda, tak mi się wydaje.
 Autor komentarza: ksywa
Data: 18-04-2013 18:12:34 
W zasadzie to Urlich KP,( hehe w sumie to z kąd wzięło sie tam Urlich??? Jakiś nowy sponsor) mogłoby zmniejszyć ilość zawodników w cruseir bo wiadomo że Króla mają tylko jednego a reszta??? Wygląda że Wasyl nie ma na nich czasu. Tak samo jak zsmieszy mnie Nowy człon w ksywce Proksy" Nice super G" hehe śmiechu warte
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-04-2013 18:33:16 
@ksywa
Tak samo jak zsmieszy mnie Nowy człon w ksywce Proksy" Nice super G" hehe śmiechu warte"

Przepraszam ale nie kumam, co w tym złego że ktoś pozyskał sponsora?
 Autor komentarza: ksywa
Data: 18-04-2013 18:42:17 
@endriu
że pozyskał sponsora to świetna sprawa, Np jakieś logo na koszulce, bluziue, zestaw odzieży z ich logiem, dodatkowa reklama, promocja, wiadomo marketing i te sprawy, bez tego sportowcy musieli by pracvować, zamiast tylko poświecaćsie sportowi, ale śmieszne jest to że Ma ksywkę "Nice super G" tylko to jest śmieszne, że nazwa jakiejś tam Firmy wdziera się zawodnikowi z inicjały. Rozumie że Polski olbrzym zmienił sobie ksywke na Wiking , ale nie dodałsobei "Portfel Wiking" to jest zabawne. No chyba że W kontrakcie miazaznaczone że zasponsorują go jełśi żrobi właśnie to. "Super G" było wystarczające.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 18:45:35 
@Pyskaty

Nie twierdzę że jeszcze jest czas na walkę Diabolo z Masternakiem, ale jestem pewien, że Master niedługo wywalczy nr. 1 w WBC (np. z Fragomenim) czy z kimkolwiek i zleje Diablo. Niby czemu nie chciał 2 lata temu walczyć z Masternakiem jak wykładano milion na stół? Też duża kasa a przecież Master to "przereklamowany leszcz".
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 18-04-2013 19:43:25 
BAK Z tego samego powodu Masternak nie weźmie walki z Głowackim - bo biznes to biznes - wybiera się walki w których raczej nie dojdzie do niespodzianki. Kapitan Cheater wybrał dziadka Arslana bo dziadek i nie wyrobi a tu zonk i kasą musiał nadrabiać.

Podobnie Masternak woli Corbina - bezpieczniej a i w rankingu wyżej:P

Podobnie z Włodarczykiem - wydaje mi się że opcja rewanżu potrzebna jest w razie wpadki - Włodarczyka trzyma mocno pas - jesli nawet przez wałek go straci (wiadomo Moskwa) może go odzyskać - w Polsce raczej trudno Rosjanom bedzie ustawić wałek w druga stronę (na punkty)

Więc jakos nie liczę na starcia czołowych KRUZERÓW polskich między sobą:P

Podobnie ZImnochowi już niepotrzebna jest walka ze Szpilką - on już wygrał - 4 miesiące temu kto to był Zimnoch?
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 18-04-2013 19:57:52 
Po przegranej Włodarczyka z Czakiem, Masternak będzie ratował HONOR polskiego boksu.

Zobaczycie jak szybko dojdzie do walki Mateusza nowym mistrzem.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 18-04-2013 20:46:21 
@ ManiekZ
Jesteś kompletnym laikiem!

Gdybyś się bardziej interesował tym co się dzieje w 12 RK, a nie tylko ich hejtowaniem, to wiedziałbyś, że Diablo ma kontrakcie zapis, że w przypadku jego porażki odbędzie się w Polsce walka rewanżowa. W przypadku wygranej Krzyśka w Moskwie, również może stoczyć z Czakijewem drugą walkę, ale nie musi! Zresztą ogarnijcie się ludzie, bo Czakijew nie jest nikim nadzwyczajnym. Jest dziurawy w obronie, a ta jego "petarda" nie jest wcale taka oczywista. Nasz 'Rusek' wytrzymał z nim pełen dystans. Także o tym, że nasz Diabeł straci pas możesz zapomnieć :)

A z Masternakiem wstrzymaj się koleżko, bo w ostatniej walce pokazał, że jeszcze wiele pracy przed nim i śmieszne jest to Twoje pisanie w stylu:

- "Głowacki niech najpierw pokaże się z dobrej strony, bo póki co to mizernie wygląda. Kolejny z KP co dużo gada, a w ringu lipa."
- "Mateusz jest w zupełnie innym miejscu i czasie niż Panowie z KP."
- "Wspomnicie moje słowa o tym że jest różnica w obijaniu ogórków a walki na wysokim poziomie."
- "Z ogórkiem możesz wygrać jednym cepem z przypadku, a w walce z mistrzem zostać jedynie workiem do obijania, bo na wysokim poziomie liczą się umiejętności, a tutaj ich brak."

Masternak jest w podobnym miejscu jak Głowacki, czy Kołodziej. Ma na rozkładzie podobnego kalibru pięściarzy z tą różnicą, że ma pas mistrza Europy...
 Autor komentarza: baxx
Data: 18-04-2013 22:39:16 
Głowacki zasługuje na walkę o EBU, ale Master ma teraz w planach walki z mistrzami.
 Autor komentarza: Nixon
Data: 18-04-2013 22:41:53 
Żałośni są psychofani Mastera, co raz bardziej przypomina mi to wiarę w jakiegoś boszka, który z resztą obsrał się przed walką z Afolabim i wybrał kelnera.

Whisper

Piszesz,że Master zasługuje na walke z Włodarem ? jakim prawem kogo on pokonał, bo Główka poknoał trzech rywali Masternaka w lepszym stylu,a Master pokonał zawodników klasy Greena ?, Palaciosa ?.No właśnie nie walczył więc skończ pierdolić głupoty.A z resztą ten cały Corbin dostał wpierdol życia od Kosteckiego i to w LHW jeszcze, a Master przepierdolił z nim 3 rundy o czym tu mówić.
 Autor komentarza: boksjor
Data: 18-04-2013 23:04:00 
Dla mnie walka zła bo obu lubię. Głowacki szuka wyzwań sportowych co bardzo dobre, ale nie wie lub nie chce wiedzieć, że całą rozgrywkę sprytnie ukartował Wasyl.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-04-2013 09:45:01 
Autor komentarza: boksjor
Data: 18-04-2013 23:04:00
Dla mnie walka zła bo obu lubię. Głowacki szuka wyzwań sportowych co bardzo dobre, ale nie wie lub nie chce wiedzieć, że całą rozgrywkę sprytnie ukartował Wasyl

nie całą zagrywkę sprowokował Master który nie majac żadnych sportowych podstaw zaczął wyzywac do walki mistrz swiata , nie mając nikgo solidnego na rozkładzie .
Głowka ma przeciwników na poziomie Mastera , Mateusz narzeka ze klasowi rywale nie chca z nim walczyć , niech bierze Główka i nie marudzi .
mateusz z forma z ostatniej walki przegrywa i z Głowka i bardzo wysoko an pkt z Kołodziejem.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 19-04-2013 14:31:28 
Co prawda to prawda, jest jakiś hurrrrraaa optymizm co do Masternaka a ja go uważam za średniego piesciarza który zresztą piekle ie się męczył z murarzem, powiem wiecej mam wrażenie ze dość sporo środków zjadł i teraz przychodzi czas zapłaty, strasznie go koks usztywnił, "jesteś tak dobry jak twoja ostatnia walka" a on miAl ją nieciekawą, inna sprawa to ten Glowka ja w nim jakiegoś mega talentu tez bym nieupatrywal.Master ak z nim niezawalczy bo niema poco.
 Autor komentarza: albert223
Data: 19-04-2013 15:16:29 
Nixon
to ty jesteś żałosny, bo dla ciebie co drugi to "leszcz", ktoś "pierdoli", ktoś jest "leszczem", ktoś się "obsrał" i ktoś na ringu dostał "wpierdol życia"

Masternak wygrał 30 walk, a Głowacki 18, Kołodziej też 30, ale on miał dużo kontuzji i przerw. Z kim wlaczył Diablo w wieku 25-26 lat do czasu pojedynku z USS? Nie jestem "psychofanem" Mastera, ale ma EBU i teraz musi postępować rozważnie. Jak wyjdzie do kogoś nieprzygotowany to będzie Diablo-Palacios I, a jak za szybko, to będzie coś na kształt Gołowkin-Proksa. Skoro nie będziemy mieć już mistrzów olimpijskich to miejmy choć "sezonowych mistrzów w zawodostwie", czego życzę wszystkim naszym.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.