MARIUSZ WACH TRENUJE SKRĘTY TUŁOWIA

10 listopada walka życia Mariusza Wacha (27-0, 15 KO). W Hamburgu polski pięściarz skrzyżuje rękawice z mistrzem WBA, IBF, WBO i IBO w wadze ciężkiej Władimirem Kliczką (58-3, 51 KO). Dzisiaj odbędzie się pierwsza konferencja prasowa przed tym pojedynkiem, my tymczasem zapraszamy na fragment treningu siłowo-kondycyjnego Polaka, podczas którego ćwiczył mięśnie robiąc skręty tułowia z linką na wyciągu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Heavyweightprospekt
Data: 28-08-2012 11:25:10 
Mariuszku , podwojny lewy i prawy ! i pamietaj , od poczatku nie cofaj sie przed nim nie dawaj sie spychać
 Autor komentarza: kombi
Data: 28-08-2012 11:33:29 
Bardzo dobrze Mariusz! Tak trzymaj! Widać, że treningi w Stanach Ci służą, szybuje się ciekawa walka.
 Autor komentarza: adri123
Data: 28-08-2012 11:37:51 
Wach wyraźnie poprawił muskulaturę, wygląda teraz bardzo potężnie, nie jak kulturysta ale widać sporo masy mięśniowej. Ciekawe jaką wagę wniesie.
 Autor komentarza: adri123
Data: 28-08-2012 11:49:31 
Jak myślicie jaką taktykę na walkę przyjmie obóz Wacha. Będą starali się od początku nacierać czy raczej walczyć z defensywy. Ja myślę że z tym zasięgiem Mariusz powinien boksować agresywnie gdyż Władimir prawie wogóle nie kontruje nacierającego przeciwnika, jedynie wystawia lewą rękę i cofa się. To wystarczało na przeciwników z małym zasięgiem, ale już Haye trafił go dwa czy trzy razy obszernym cepem gdy ten się cofał. Raczej nie obawiał bym się kontry w stylu lewy sierp czy podbródkowy więc Mariusz powinien ruszyc do natarcia. Oddając inicjatywę Kliczce na pewno przegra, w bokserskich szachach go nie pokona. Ciekawe też będzie to że Władimir nie będzie mógł męczyć przeciwnika klinczami i wieszaniem się gdyż Wach jest od niego wiekszy. Zapowiada się ciekawy pojedynek.
 Autor komentarza: Heavyweightprospekt
Data: 28-08-2012 12:03:48 
Mariusz musi wukożystac swoja przewage gabarytow , walczyć cwaniacko jak Riusz, zrobić brudną walke,dużo starac sie Klinczować , doprowadzic do przepychanki...w zwarciach Mariusz potrafi bić kombinacjami i szybko wyprowadzac podbrutkowe...(patrz jak znokautowal kristiana hammera) w takich akcjach szukac jakiegos mocnego ciosu...nie ma co sie bawić w szachy
 Autor komentarza: ojciecZradiaMAryja
Data: 28-08-2012 12:04:01 
o to widze ze do listopada bedzie nam redakcja serwowac tera wacha skrety tulowia za chwile sklon w przod potem przysiady i pompki no coz moje medium tez szuka sensacji ale przynajmniej szanuje wszystkich prawdziwych polakow i nierobi sobie z nich jaj pan z wami bracia polacy a do brata wacha mam zaproszenie do torunia na nagranie spotow reklamowych i moze zdecyduje sie na jakas dotacje bo potrzeby mamy wielkie bracie wach torun czeka i bedzie modlil sie zeby brat wygral
 Autor komentarza: Heavyweightprospekt
Data: 28-08-2012 12:04:48 
ja bym tak walczyl na miejscu wacha...,sam bym wjebal kliczce jakbym mial jego warunki
 Autor komentarza: lolek
Data: 28-08-2012 12:15:05 
Teraz są Mariusza skręty tułowia.Za niedługo będzie Mariusz robi zakupy,Mariusz na urlopie,Mariusz pozdrawia kibiców,a po walce z Władkiem będzie Mariusz w tańcu z gwiazdami!!!
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 28-08-2012 12:22:39 
A tam się czepiacie. Przynajmniej widać na tym filmiku, że Wach trenował. Widać rzeźbę, jeszcze nie tak dawno temu Wach kiepsko wyglądał. Wiadomo to tylko wygląd.
Wach powinien ruszyć do ataku od pierwszej rundy, wręcz rzucać cepami od początku gdzie się da, cofający się Kliczko będzie tylko lewym prostym kłuł, ale tym Mariusza nie powinien zranić. W końcu Mario by trafił z prawej ręki i byłoby ciekawie.
Innej taktyki nie widzę, Kliczko ma za dużo atutów po swojej stronie i doświadczenia na zwykły boks. Tak w ogóle to Wach jest jeszcze nie sprawdzony, nie wiadomo jak wypadnie. Wg mnie walka stanowczo za wcześnie, powinien zawalczyć jeszcze z takim Heleniusem albo Furym, a wcześniej jeszcze z kimś odrobinę słabszym.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 28-08-2012 12:39:43 
Epicka muza do trenowania
 Autor komentarza: Coperek
Data: 28-08-2012 12:55:03 
Ciekawe jak faulujący Władek poradzi sobie ze wzrostem Mariusza. No tutaj kładzenie się na przeciwniku jak niedźwiedź i przewracanie na matę raczej się nie uda...
Ale zasłanianie lewą rękawicą twarzy i prawy prosty będzie jak zwykle.
 Autor komentarza: bartus83
Data: 28-08-2012 13:09:02 
Szczerze mówiąc to Wach to niewiadoma jest duży, silny, ma warunki dość ciekawe lecz patrząc na budowę Władka i Mariusza jest ogromna różnica... Władek to bardzo poprawnie zbudowany atleta czyli mobilny silny bokser a Mariusz to duży chłop i widać w jego ruchach że tak powiem gabaryty... no ale jak nie on na Władka to kto?? ma największe realne szanse na sprawienie niespodzianki a na pewno na stawienie oporu Władziowi od dawien dawna... zobaczymy...

Wachu jest bardzo fajnym człowiekiem i życzę mu powodzenia całym sercem!!!
!!!Waszka do boju!!!!!
 Autor komentarza: Karlitopl
Data: 28-08-2012 13:09:27 
Ludzie!
Piszcie do TVNu, żeby puścili walkę Proksy. Jak ich zasypiemy mailami, to kto wie. A jeśli większość z was myśli, że to nic nie da, to może i ma rację, ale ja przynajmniej powiem, że spróbowałem! To wiele nie kosztuje!
 Autor komentarza: Coperek
Data: 28-08-2012 13:17:05 
To są sprawy biznesowe. Rzecz była pewnie omawiana, analizowana pod katem rynku i im wyszło, że w to nie wejdą. Petycje, pisanie nic nie da bo to ich nie interesuje.

bartus83
Haye miał większe szanse i urwał tam kilka rund z tego co pamiętam. A Wach dostanie do zera. Nie wyobrażam sobie aby tak wolny bokser mógł w ogóle trafić Władka. Szczególnie że ten pod wrażeniem warunków fizycznych Mariusza będzie jeszcze bardziej walczył na wstecznym.
 Autor komentarza: kazah7
Data: 28-08-2012 13:25:52 
co on ma z tym mariusz i mariusz.
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 28-08-2012 13:30:19 
Otwieram lodówke a tam Wach :D , otwieram chlebak a tam Wach :D - no i kur... bardzo dobrze :) Chłopak walczy o Mistrzostwo świata w 3 liczących sie i 1 mało liczącej sie federacji z człowiekiem który od niezłego czasu uchodzi za niepokonanego. A niektórzy próbują nam wcisnać kit ze walka Proksy to najwazniejsze wydarzenie bokserskie w tym roku dla Polaczkó - ehhh żal...
Dajesz Mariusz skręcaj sie skręcaj, przyda sie w ringu;]...
 Autor komentarza: Coperek
Data: 28-08-2012 13:35:03 
"dla Polaków"
Jest najważniejsze pod tym względem, że Proksa ma szanse i będzie zaciekły bój. A starcie Mario to wiesz, "jak ślepej kurze ziarno" :) Nic nie umniejszając oczywiście Wachowi, trzeci Polak, który w ostatnich latach walczy z Kliczko. Z jakiego innego kraju tak często z nimi walczą, USA może.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 28-08-2012 13:42:32 
A kiedy beda newsy z konferencji?
 Autor komentarza: WaleGruche
Data: 28-08-2012 13:42:41 
Niektórzy mówią, że za wcześnie na taką walkę; że Kłyczki wyłąpują dobrych pięściarzy, zanim staną się rzeczywistym zagrożeniem, a Ci kuszeni solidną wypłatą, mimo wszytko podejmują rękawice. Nonsens. Wystarczy spojrzeć na dwóch naszych pretendentów. W momencie walki Vitalija z Sosnowskim, Polak miał rekord 45-2-1, a więc był nawet lepszy od mistrza (39-2). Oczywiście statystycznie. Statystyki, jak wiadomo jednak, mówią tyle o pięściarzu, co średnia krajowa o sytuacji w moim portfelu śmiech/płacz. Widać tutaj od razu różnice w prowadzeniu boksera, różnicę klas. Klitschko po praktycznie 3 latach w boksie zawodowym zgarnął pas WBO. Sosnowski po 3 latach zgarnął pierwszy wpierdol. Widać było to doświadczenie w walce z Ukraincem. Dragon w pięknym stylu spłynął po narożniku w 10. rundzie. To, że wyszedł z ringu na własnych nogach, zawdzięcza tylko i wyłącznie miłosierdziu Vitalija. Z resztą z Adamkiem było identycznie. Gdyby Klitschko nie pałał jakąś braterską sympatią i szacunkiem do swoich polskich oponentów (a może mi się wydaje) to zmiażdżyłby go nawet w 2/3 rundzie, gdy poczuł, że zdominował Adamka. Z tym, że Góral to jest najwyższa światowa półka, zakapior i były mistrz, co mówi samo przez się. Walka o pas WBC w ciężkiej wadze, była działaniem zamierzonym, a nie efektem jakiejś łapanki, jak w przypadku Sosnowskiego. Stoczył przynajmiej jedną poważną walkę (według mnie - z Arreolą), a wszystkie wygrał. Na Klitschkę wszystko, to jednak za mało. Poza tym mały ciężki w formie w starciu z dużym cięzkim w formie nie ma szans. A Vitali, widać było, nie zlekceważył Górala i przygotował się w sposób iście zacny. Pokazał, że Goliat, może być szybszy od Dawida. Teraz pora na Wikinga. Będzie się bił z Wladimirem, ale zasada jest taka sama - unikać tych dokuczliwych prawych prostych. Szansę Wacha upatruję w tym, że nie zna samku porażki, ostatnio zaczął nokautowac przeciwników, znaczy się jest w formie. Klitschko nie walczył nigdy z wyższym od siebie, więc to też musi wykorzytać. Jeżeli mu nie odjebało w związku z przyszłą wypłatą, naprawdę wieży w swoje umiejętności i codziennie wstaje na trening z myślą, że zostanie mistrzem, to nic nie może go powstrzymać. Warunki ma, forme ma, w rankingach się łapie. Także na pewno nie jest za wcześnie na poważną, prawdziwą walkę. Poza tym do 3 razy sztuka. Ja jestem przesądny. ;P
 Autor komentarza: glaude
Data: 28-08-2012 13:49:56 
Rzeźby ja zbyt duzej u Mariusza nie widzę- natomiast masa istotnie wygląda na większą.
Aczkolwiek to moze być złudzenie, bo mięsień pracujący jest przekrwiony- powiększony o objętość krwi przetłoczonej przez serce.

Dla mnie ważniejsze jest, czy Wiking jest wydolnościowo przygotowany? Czy serce i płuca wytrzymają tempo narzucone przez Władka?
Bo bardziej realne od KO, jest według mnie TKO z wycieńczenia.

Mam nadzieję, ze taktyka jest ustawiona na spokojne kontrolowanie walki i trzymanie nerwów na wodzy.
W ostatnich bojach Waszka pokazał, ze potrafi trzymać się planu- tyle, że walczył z III ligą, a nie z mistrzem.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 28-08-2012 13:55:23 
Po co robić sobie nadzieje i kibicom nie oszukujmy sie Mariusz to ,,słoń na glinianych nogach''nie ma talentu(nie jest wojownikiem nie ma serca do boksu) i dlatego nie zasługuje na mistrza.Wielka szkoda że ten cholerny Kliczko pobije znowu następnego polaka.
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-08-2012 14:01:38 
WaleGruche
Przedziwnie pojmujesz statystykę :)
Ponadto ta walka jest zdecydowanie za wcześnie dla Grześka. Bez solidnego trenera, bez wypoczynku po poprzednich cyklach, bez długotrwałej strategii działania. Dragon swoje zejście z ringu zawdzięcza tylko (nie tylko i wyłącznie!) łasce Vita? Vit już od dawna nie ma piorunującego ciosu. Z tym pięknym stylem i upadkiem w 10 rundzie to lekka przesada chyba - po prostu Albert padł.

glaude
Przecież Władek nie jest zawodnikiem narzucającym mocne tempo walki - on walczy spokojnie, asekurancko.

PS
Serce i płuca nie męczą się :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-08-2012 14:03:45 
mirco30
Wątpię, że ktokolwiek trzeźwo myślący robi sobie nadzieję.
"i dlatego nie zasługuje na mistrza" - w sporcie nikogo nie interesuje zasługiwanie.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 28-08-2012 14:05:43 
zdaje się już wiem dlaczego wszyscy oponenci Kliczków przegrywają z kretesem - podobnie będzie i z Wachem (nie żebym mu źle życzył). wszystko jest cacy do momentu konferencji tuż przed walką i ważenia - tam pojawia się pierwszy problem, mianowicie Kliczków jest dwóch i są tam obaj, są duzi i groźni i przeciwnikami wycierają ring, mamy tradycyjne "oko w oko" i przeciwnikowi nagle przypomina się zapis w kontrakcie, że jak pokona jednego Kliczkę to ma walczyć z drugim, ale zapomina o tym do momentu wyjścia na ring.
tam po pierwszym gongu i rundzie rozpoznawczej kończonej zwykle pierwszym mocnym prawym w wykonaniu Kliczki, przeciwnik ponownie przypomina sobie zapis z kontraktu, którego już nie może wyrzucić z głowy, a który każdym ciosem Kliczko wbija do głowy. w tym momencie następuje koniec, który zależnie od amibicji pretendenta polega na KO/TKO/ciężkim KO lub pkt 120:108.
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 28-08-2012 14:07:43 
"Autor komentarza: IronTyson
Data: 28-08-2012 13:30:19
Otwieram lodówke a tam Wach :D , otwieram chlebak a tam Wach :D - no i kur... bardzo dobrze :)"

mam to samo, ale otwierając puszkę z pasztetem, wyskoczył mi COP. ;d

Mariusz na drodze do rozjechania szklanego mistrza!!!
 Autor komentarza: Imperator
Data: 28-08-2012 14:30:05 
A o Adamku nie nawijali przed walką z Vitem? Albo o Szpilce przez starciem z Panem tatuażem? Cygan pseudo "recydywa" też miał pełno artykułów co ciekawe nawet, gdy przebywał w pierdlu.
Teraz Wach ma swoje 5 min. Widać, że przedramię ma solidne.
 Autor komentarza: bartus83
Data: 28-08-2012 14:32:12 
Coperek:
przyznam zapomniałem o Paluszku ale on przegrał także psychicznie tą walkę bo warunki fizyczne ma żeby znokautować Władzia ale psychika nie ta...
mam nadzieję że Wach nie przestraszy się w szatni i da z siebie w ringu wszystko zarówno fizycznie i psychicznie to wytrzyma a wtedy ma nawet kilka procent szans na wygraną....
 Autor komentarza: sknerus
Data: 28-08-2012 14:36:55 
Przepraszam,ze nie w temacie ale dzisiaj postanowiłem zamówić walkę w PPV Adamka.No i okazało się ,że N udostępni walkę dla użytkowników,którzy posiadają dekodery z twardym dyskiem!!!To jakaś kpina z klientów.Ile osób ma dekodery z nagrywarką????Team Tomka jest jakiś chory.Jak mogli zgodzić się na takie warunki???Gdzie jest POLSAT???
 Autor komentarza: nurgle
Data: 28-08-2012 14:43:07 
@sknerus,
ja mam zwykły dekoder z podłączonym dyskiem zewnętrznym przez USB, czy będę miał udostępnioną walkę czy musiałbym kupic PPV?
nie żebym chciał toto oglądać na żywo, a co więcej płacić, ale nie chce mi się szukać. po prostu ciekawość.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 28-08-2012 14:46:21 
Na rin... jest lista wrześniowych walk,które przeprowadzi Polsat.Wiecie jakiej nie ma walki w transmisji na wrzesień? Martinez vs Chavez Jr,ale kurwa skandal.Wejdźcie sobie i zobaczcie tą listę.Jest dużo walk.Pokazują Burnsa,Povietkina z Rahamanem,Hernandeza z Rossem,Włodarczyka z Palaciosem,Warda z Dawsonem.

Skandal następny kur...a.Nie ma w transmisji Polsat walki na szczycie wagi średniej,to na huj pokazywali wszystkie walki Martineza i Chaveza.Je...o ich wszystkich.Robimy kur..a bojkot.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 28-08-2012 14:48:05 
Tytuł mnie rozwalił :D
Kolejne materiały powinny być : "Wach trenuje jedzenie łyżką i widelcem", "Wach trenuje przełykanie posiłku", "Wach trenuje podcieranie dupy"
:D
 Autor komentarza: glaude
Data: 28-08-2012 15:07:36 
Cyt. @ Deter:
"Serce i płuca nie męczą się :) "

Wiem.
Nie napisałem tego.
Napisałem: "Czy serce i płuca wytrzymają tempo narzucone przez Władka?"
A to istotna różnica.

Władek nie walczy w szalonym tempie- tu się z Tobą zgadzam, ale zadaje więcej ciosów w przeliczeniu na rundę niż Mariusz.
Do tego WŁad ma przyspieszenia, czasami nawet po kilka razy w rundzie.
Mariusz ma przyspieszenia tylko, gdy kogoś naruszy.
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-08-2012 15:21:59 
glaude
Ale przecież to nie serce i płuca wytrzymują, lub nie wytrzymują wysiłku :) Mniejsza o to.

Ja z kolei przyspieszeń Mariusza nie widziałem nigdy :)
 Autor komentarza: milosz762
Data: 28-08-2012 15:25:39 
Hmmm widze że wiekszośc niedaje szans Wachowi .Jedni przez zazdrość inni nie.
Uważam że Mimo że Wach być moze bedzie miał nieco wieksze szanse niż Adamek z Vitalijem, Wzrost zasięg ramion to i tak uważam ze przegra przez ko

wiadomo to jest Boks waga cieżka 2 kolosów jakimś niesmowitym fartem
może Wach ustrzelić Włądimira , ale cieżko w to uwiężyć.
Dodam że nie mam nic do Wacha pózno zaczoł boks bodjaże jak miał 19 lat. Sympatyczny gość nie "kozaczy "jak chociażby Szpilka już sama walka o tytuł to już coś dla Wacha.

Walke Gruche twój nick jest wyjątkowy prymitywny

ale piszesz nie głupio zgadzam się że Vitlij jakby chciał znokałtował by Adamka po poteżnym ciosie w bodjaże 2 rundzie czy wcześniej Sosnowskiego!!




nic nie ma do stracenia dostać łomot od Władimira żaden wstyd a piniądze bedą sie zgadzały!
 Autor komentarza: rumburak
Data: 28-08-2012 15:30:38 
Walka Wacha też będzie na PPV!!!!!!!!!!!!!!
tak podaje konkurencja.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 28-08-2012 15:36:56 
o kolejne PPV :) Jak miło. Zniszczą tych biednych polaczków. Jebany kraj !
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-08-2012 15:41:58 
milosz762
Możesz rozwinąć tezę, że ktoś nie daje szans Mariuszowi przez zazdrość?
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-08-2012 15:42:45 
MatMaister90
Najbardziej niszczące dla gospodarki jest robienie czegoś "za darmo".
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 28-08-2012 16:02:42 
@ milosz762

True True...

a co do transmisji walki powinna być za darmo w Tvp1, kur.... za co oni chca ten pieprzony abonament za M jak Martadela?
 Autor komentarza: ojciecZradiaMAryja
Data: 28-08-2012 16:05:11 
bracie rakowski ja na konkurencji widze zapowiedz walki o ktora ci chodzi na polsacie sport wiec mozesz dowolac bojkot a w nagrode posluchac modlitwy na radyjku i odmowic dwie zdrowaski
 Autor komentarza: rakowski
Data: 28-08-2012 18:30:47 
ojciecZradiaMAryja

rin... się nie popisał,bo nie było tej walki na początku newsa.Dopiero po 20 minutach ją dopisali.nieprofesjonalnie do tego podeszli i nie dopisali najważniejszej walki.Nawet Fryto w komentarzu napisał,dlaczego nie ma walki Martinez vs Chavez Jr,bo zapomnieli jej wpisać."Grabią" sobie u mnie.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 28-08-2012 18:30:49 
ojciecZradiaMAryja

rin... się nie popisał,bo nie było tej walki na początku newsa.Dopiero po 20 minutach ją dopisali.nieprofesjonalnie do tego podeszli i nie dopisali najważniejszej walki.Nawet Fryto w komentarzu napisał,dlaczego nie ma walki Martinez vs Chavez Jr,bo zapomnieli jej wpisać."Grabią" sobie u mnie.
 Autor komentarza: glaude
Data: 29-08-2012 09:07:35 
Cyt.:
"Autor komentarza: Deter Data: 28-08-2012 15:21:59 glaude
Ale przecież to nie serce i płuca wytrzymują, lub nie wytrzymują wysiłku :) Mniejsza o to."


Masz rację, to mój skrót myślowy i idąc ( nieco filozoficznie) torem logiki napisałem bzdurę. Jednak zrozumiałeś o oc chodziło :)

Napiszę poprawnie.
Obawiam się, czy ośrodkowy układ nerwowy Mariusza w czasie walki z Władem będzie miał dostateczną podaż tlenu przez system krążeniowo-oddechowy, by sprostać wysokiemu tempu walki i zapewnić skuteczny opór.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.