ADAMEK JEDNAK W TURNIEJU IBF?

Sporo zamieszania panuje ostatnio wokół kwestii kolejnej walki Tomasza Adamka (46-2, 28 KO). Eksperci oraz kibice bardzo źle przyjęli wiadomość o jego potencjalnym pojedynku z mającym status legendy, ale mocno już wypalonym Jamesem Toneyem (74-7-3, 45 KO). Tymczasem amerykańskie media donoszą, że do tej walki nie dojdzie, gdyż... polski pięściarz weźmie udział w turnieju eliminacyjnym IBF.

Sęk w tym, że sam "Góral" w rozmowie z PAP wykluczał taką możliwość twierdząc, że ma już zaplanowane terminy walk w USA. Natomiast rywalizacja w turnieju, który miałby wyłonić obowiązkowego pretendenta do mistrzowskiego pasa IBF odbywałaby się w Europie. Sytuacja niebawem zapewne się wyjaśni, gdyż Adamek zamierza ponownie wyjść do ringu już za dwa miesiące.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tysiok
Data: 11-07-2012 09:32:47 
No to Solis wybije z głowy boks Pulevowi i Adamkowi .
 Autor komentarza: speed
Data: 11-07-2012 09:36:56 
Ehhh Main Events sam dokladnie nie wie czego chce...
 Autor komentarza: psychox
Data: 11-07-2012 09:41:29 
Nie bedzie bral udzialu w zadnym turnieju - jestem pewien. Po co mu to?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 09:41:38 
speed
Rzeczywiście a zmienia sie wszystko jak w kalejdoskopie!
 Autor komentarza: rumburak
Data: 11-07-2012 09:44:57 
Studio przed galą David Haye - Dereck Chisora już o 19:00 Polsat Sport!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-07-2012 09:45:57 
Ten turniej to najpewniejsza droga do title shot,a co za tym idzie zmuszenie K2 do podzialu procentowego.
Adamek smialo moze pokonac Ustinova,ktory z wysoko notowanych duzych ciezkich jest najlatwiejszy do wypunktowania
Natomiast Solis wcale nie ma zagwarantowanego miejsca w finale.Pulev moze go pokonac
Adamkowi w moim odczuciu latwiej walczyloby sie z Bulgarem niz,z Kubanczykiem
Pewnie teraz trwaja analizy w Adamek Team,co jest dla nich bardziej korzystne.
Duva ma dobre kontakty w IBF,moga jej pojsc na reke,z terminami.Tymbardziej ze pewnie bedzie im zalezalo na jak najmocniejszym obsadzie turnieju
Teraz Adamek moze obic Toneya,czy jakiegos innego slabszego rywala.W grudniu polfinal z Ustinovem,albo kims innym,bo niewiadomo do konca czy K2 wystawia Bialorusina do turnieju.
Final na wiosne ze zwyciezca drugiego polfinalu
Wladek mialby czas walczyc dobrowolna obrone pasow w grudniu.Na wiosne mialby obowiazkowe obrone WBA z Povietkinem,a potem mandatory z IBF...
 Autor komentarza: szoko84
Data: 11-07-2012 09:54:22 
już mnie to denerwuje. Od walki z Arreolą nic ciekawego nie pokazał. Niech zawalczy z prawdziwą czołówką a nie czai się na Włada. Ten go i tak ubije jak kotlet. I znów będzie wielka smuta.
 Autor komentarza: psychox
Data: 11-07-2012 09:58:04 
@andrewsky

Nie wydaje Ci sie, ze ta droga dla Adamka jest zbyt ryzykowana i wyboista? Nie sadze, zeby jego team na to poszedl. Adamek juz udowodnil co mial udowodnic - teraz moze sobie rozbic Toneya, potem ktos mocniejszy ale tez nie za bardzo ryzykowany i dobrowolna walka Kliczki z Tomkiem na wiosne. Ja tak to widze.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:00:33 
psychox
Sorry! ale co Góral udowodnił?
Rozwiń to bardziej.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 10:03:17 
Z punktu widzenia biznesowo-marketingowego jest to dobry pomysł, jeśleli Adamek rzeczywiscie myslał o walce z np Solisem. Do tego pewne mandatory do Władka, no a przecież do nie chce wyjsc przygotowany i go pobić. lOL
Czy tylko ja widzę komizm tej całej sytuacji?
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 10:05:08 
zaraz wleci KoP i Nam wyjaśni meandry boksu zawodowego. Ah nie zapemniałem dzis ogarnia karierę super G. LOL
 Autor komentarza: Filizor
Data: 11-07-2012 10:08:08 
To mimo wszystko jest dobra opcja dla Adamka bo mam wrażenie, że plany Main Events po ostatnich dwóch słabiutkich występach Tomka troch się wyłożyły i Adamek przestaje być "gorącym" towarem w USA więc potrzebna jest korekta planów. Po ewentualnym zwycięstwie w tym turnieju wrócił by na sam szczyt wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:09:00 
polakMaly1
Ten komizm trwa już od dawna!
Jeżeli chodzi o Solisa to uważam że jest za dobry technicznie do Adamka pomimo jego nadwagi ale spokojna głowa treningi Solisa przebywają zgodnie z planem!

Wkrótce ma się ukazać materiał poświencony treningom Solisa.
Ale mimo to jest pod zankiem zapytania po kontuzji?
 Autor komentarza: psychox
Data: 11-07-2012 10:13:20 
@Faraon

Byl mistrzem dwoch kategorii wagowych - to chyba wystarczy. Trzeba byc niezle naiwnym, zeby sadzic iz Goral po walce we Wroclawiu nie zdaje sobie sprawy, ze Kliczkow nie pokona. On po prostu musi mowic cos innego - to teatr. On zarabia na zycie. Konczy kariere w przyszlym roku (przynajmniej tak sie slyszy) i przygotowuje sie do wyplaty zycia a nie jak to jest naglasniane o bycie mistrzem. Kazdy wie, ze to nierealne. Ale ja do niego nie mam zadnych pretensji - ten swiat tak dziala i juz.

Wiec po co mu ryzykowac na jakims turnieju? Nie zapominajmy, ze to jest biznes i czy wezmie udzial w tym turnieju czy nie - jesli kasa sie bedzie zgadzac - to walke z Kliczko dostanie. Mowie tu o kasie w kieszeniach promotorow, a szczegolnie tych od braci.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-07-2012 10:14:33 
psychox
Wladek jest posiadaczem pasow IBF,WBO,WBA i IBO.WBO moze isc mu na reke i nie "zmuszac"do obrony,ale wcale nie musi.Ostatni raz jezeli dobrze pamietam Wlad musial bronic tego pasa z Czambersem,a bylo to 2 lata temu
IBF urzadza turniej i z jego zwyciezca Wladek bedzie sie musial zmierzyc prawdopodobnie w okresie od lata do zimy 2013.Jest jeszcze WBA i plany obowiazkowej obrony tego pasa na wiosne 2013r.z Poviekinem
Przyjmijmy wiec najkorzystniejszy scenariusz dla Adamka
Wladek ma dobrowolna obrone IBF i WBA w grudniu.Przy tej okazji moze sobie "zalatwic" mandatory WBO.Potem na Wiosne walczy z Povietkinem.Lato to jedyny termin na kolejna dowolna obrone,zakladajac ze do tego czasu IBF nie wyloni oficjalnego pretendenta
To jest wariant bardzo optymistyczny,ktory zaklada,ze nic nie wydarzy sie po drodze.Jak np.Kontuzja,przegrana jego,albo Vitalija.No i przeciez nie ma zadnej gwarancji,ze K2 wezma na dobrowolna obrone wlasnie Gorala.Moze tez byc tak ze walka grudniowa nie bedzie mandatory WBO i Wladek w 2013r bedzie musial znalezc czas zeby bronic tego pasa.Tu jest kolejna szansa dla Adamka,bo to przeciez on moze zostac czelendzerem WBO...
Tak czy siak,Adamek bedzie musial jeszcze przynajmniej raz zaryzykowac walke z kims z czolowki.
A jak marzy mu sie walka na HBO,to nie on bedzie wybieral przeciwnika,tylko HBO i to na 100% nie bedzie stetryczaly dziad
 Autor komentarza: Ned
Data: 11-07-2012 10:17:01 
Taki turniej pozwoliłby mi spojrzeć na Adamka przychylniej. Niby walczy z szeroką czołówką, czasem obije jakiegoś buma, ale brak mi w tym czegoś. Czuję niedosyt i całkowity brak emocji. Nawet mi do głowy nie przychodzi, żeby czekać na walki Adamka. Wynika to nie tyle z niego samego, co z błędów promotorsko-marketingowych jakie popełniane są przez jego otoczenie. Chciałbym go zobaczyć z Povietkinem, Hayem, Solisem, Chisorą, czy nawet z którymś z prospektów, np.: Pulev czy Helenius. To byłyby wreszcie jakieś emocje.
 Autor komentarza: psychox
Data: 11-07-2012 10:17:32 
Smutna prawda - ale ja na Waszym miejscu nie pokladalbym juz zbytnich nadziei w Goralu. Scenariusz zostal juz napisany. Tomek po wielkiej karierze jest na rowni pochylej. To juz nie jest sport - to biznes. W przyszlym roku o tej porze mysle, ze Tomka juz nie bedzie w boksie.

A to, ze wszyscy o nim pisza i nakrecaja zainteresowanie to wlasnie czesc tego biznesu.

Proponowalbym zaczac w ten sposob promowac innych, perspektywicznych zawodnikow. I nie mam tu na mysli Szpilki :)
 Autor komentarza: Michal85
Data: 11-07-2012 10:19:18 
tysiok

Nie badz taki pewny tego Solisa...
 Autor komentarza: psychox
Data: 11-07-2012 10:19:55 
@andrewsky
"Tak czy siak,Adamek bedzie musial jeszcze przynajmniej raz zaryzykowac walke z kims z czolowki."

Licze po cichu na to. Ze jednak dostaniemy jakas ekscytujaca walke na koniec kariery, a przed walka z Kliczka.
 Autor komentarza: Filizor
Data: 11-07-2012 10:20:16 
@Ned
Ale to jest biznes i chodzi tu nie o emocje tylko o zarobienie jak największych pieniędzy przy jak najmniejszym ryzyku
 Autor komentarza: ATE85
Data: 11-07-2012 10:22:20 
Chętnie zobaczę Adamka w walce z Solisem, pisałem już wczoraj, że Solis jest przereklamowany i od kilku lat nic ciekawego nie pokazał, super gwiazda jako amator lecz jako zawodowiec ostatnio powalczył z wyboksowanym dziadkiem Austinem, Monte Barretem, Airichem, faktyczne sama elita HW. Podniecacie sie Solisem a ja widzę w nim niespełniony talent, który po zarobieniu większych pieniędzy w USA częściej niż na sale treningową woli zaglądać do lodówki. Moim skromnym zdaniem Pulew to trudniejszy rywal choć też żadna z niego gwiazda. Waga ciężka jest wyjątkowo słaba i dlatego Adamek zaliczany jest do Top5 a na bank Top10 HW
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:22:52 
psychox
Jak chce zarabiać kase to taniec z gwiazdami!
Sorry ale taki boks mnie nie interesuje i dobieranie sobie niegodnych rywali!

Wczoraj ktoś dobrze napsał.
Za dobry towar można zapłacić a Adamek już nie jest tym towarem no niestety ale taka prawda!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:24:47 
Ned
Słuszna obserwacja!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:28:11 
PNOWIE!
Za dużo kalkulacji a mało aspektu sportowego.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 10:29:47 
Autor komentarza: Ned Data: 11-07-2012 10:17:01
Taki turniej pozwoliłby mi spojrzeć na Adamka przychylniej. Niby walczy z szeroką czołówką, czasem obije jakiegoś buma, ale brak mi w tym czegoś. Czuję niedosyt i całkowity brak emocji. Nawet mi do głowy nie przychodzi, żeby czekać na walki Adamka. Wynika to nie tyle z niego samego, co z błędów promotorsko-marketingowych jakie popełniane są przez jego otoczenie. Chciałbym go zobaczyć z Povietkinem, Hayem, Solisem, Chisorą, czy nawet z którymś z prospektów, np.: Pulev czy Helenius. To byłyby wreszcie jakieś emocje.


Niestety ale Tomek jest już past prime a swój teoretycznie najlepszy czas przespał w HW
 Autor komentarza: Filizor
Data: 11-07-2012 10:30:22 
Zgadzam się ale zaczął to już dawno dziadek KING i już nikt tego nie zatrzyma
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:32:17 
Filizor
Pradziadek KING dalej rozdaje karty i niestety masz racje.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 10:34:02 
Autor komentarza: Faraon Data: 11-07-2012 10:28:11
PNOWIE!
Za dużo kalkulacji a mało aspektu sportowego.


Widzałeś walkę z Chambersem to sam sobie odpowiedź jaki to aspekt sportowy.
 Autor komentarza: psychox
Data: 11-07-2012 10:34:27 
@Faraon

To nie MY ustalamy jak Adamek ma zarabiac pieniadze :) Uwierz mi, ze sportu w tym sporcie jest coraz mniej.
 Autor komentarza: Ned
Data: 11-07-2012 10:38:19 
@Filizor

Jakoś Froch i jego promotorzy nie mają problemu, żeby połączyć biznes i emocje.

@polakMaly1

Chyba masz rację. Wydaje mi się, że po Tomku już zbyt wiele nie można się spodziewać z racji wieku. Po cichu liczę jednak na jakąś jedną super walkę przed emeryturą. Wielką wojnę z kimś z topu HW.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:42:00 
polakMaly1
No jaki bo teraz niewiem o co tobie chodzi?
Adamek bezdyskusyjnie wygrał!
Ale z jednorękim i pytanie się nasuwa jakby Edi użył drógiej ręki jaki przebieg by miała walka?
Ja stawiam w moim odczuciu że Góral by przegrał.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:43:30 
Autor komentarza: psychox
Data: 11-07-2012 10:34:27
@Faraon

To nie MY ustalamy jak Adamek ma zarabiac pieniadze :) Uwierz mi, ze sportu w tym sporcie jest coraz mniej.

No właśnie!
A mnie chodzi o sport!
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 10:45:01 
Autor komentarza: Faraon Data: 11-07-2012 10:42:00
polakMaly1
No jaki bo teraz niewiem o co tobie chodzi?
Adamek bezdyskusyjnie wygrał!
Ale z jednorękim i pytanie się nasuwa jakby Edi użył drógiej ręki jaki przebieg by miała walka?
Ja stawiam w moim odczuciu że Góral by przegrał.


no właśnie sobie odpowiedziałeś jeśli chodzi o aspekt sportowy.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:48:04 
polakMaly1
Szkoda mi Adamka pomimo że jego pojedynki niewzbudzają u mnie emocji!
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 11-07-2012 10:50:09 
No a Wirtualny Mop się wczoraj tak produkował używając wyrazów których znaczenia pewnie sam nie zna.

Oby Adamek wziął udział w tym turnieju, przynajmniej udowodni, że naprawdę zasłużył na titleshota, chociaż z 2 strony Solis może być nie do przejścia jeśli zrobi formę.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 10:51:14 
Faraon dlaczego ci szkoda?
gość się skończył jak kazdy.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:51:49 
Matitbg91
Pisałem wyżej o Solisie!
Solis ciężko trenuje.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 10:53:41 
Autor komentarza: Matitbg91 Data: 11-07-2012 10:50:09
No a Wirtualny Mop się wczoraj tak produkował używając wyrazów których znaczenia pewnie sam nie zna.


Wybacz mu jest ostatni9o nieco zalatany gdyż zajmuje sie kariera innego polskiego piesciarza. lol.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 10:56:18 
polakMaly1
Bo z polaków mieliśmy
Gołote
Michalczewskiego

A teraz Adamka który stara się coś ugrać.
Pod znakiem zapytania jest Wach a o Szpilce nie wiem co mam napisać?

Popatrz nieprzepadam za Adamkiem ale w pewnych momentach mi go żal bo ten Roger męci mu w głowie i przez niego Adamkowi się obrywa!
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 11-07-2012 10:58:41 
a ja powiem tak- jesli Adamek wezmie udzial w tym turnieju- ma moj respect:))
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 10:59:00 
Faraon rozumiem o co ci chodzi. Dlatego ja wykupie ppv niejako w podziękowaniu za nie złą karierę.
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 11-07-2012 10:59:37 
polakMaly1
Data: 11-07-2012 10:53:41


Kim dokładnie?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:01:33 
polakMaly1
A ja nie wykupie PPV tylko dlatego że płace dosyć za kanały sportowe które powinny być tam w standardzie!

Odpowiedz mi na pytanie!
Po co są te kanały sportowe?
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 11:02:00 
Autor komentarza: Piotrowski Data: 11-07-2012 10:58:41
a ja powiem tak- jesli Adamek wezmie udzial w tym turnieju- ma moj respect:))

Dla Adamka ten turniej to zło konieczne. Nie uśmiecha mu się ale musi wziąśc udział, a czas ucieka.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 11:03:40 
ee, niech sie zastanowie.... może po to aby oglądać sport.
Zgadłem?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:04:53 
polakMaly1
He he!
Dobre.
No właśnie sportowe!
No chyba że boks to nie sport?
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 11:06:57 
Matitbg tu masz wszystko lol

utor komentarza: cop Data: 08-07-2012 00:59:48
"Legionnaire Data: 08-07-2012 00:52:59
Z tym zapleczem to raczej malo prawdopodobne , ale moze jakas wspolpromocja."

Bez zmian w swoim teamie, Proksa nie ma szans na sukces na jaki jego talent zasluguje. Tacy imbecyle jak Zbrsky, Matchroom i inne pijawki dookola najwiekszego talentu w historii polskiego boksu zawodowego, powinni byc wyeliminowani i zastapieni ludzmi mogacymi dostrzec talent i potencjal Polaka... Mozecie mi wierzyc lub nie, ale bede staral sie dobic do GBP ASAPO...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 11-07-2012 11:07:57 
Faraon
Jak coś ugrać? On ugrał już bardzo dużo i z tego sportowego punktu widzenia, który tak podkreślasz to zdobył wiecej niz Gołota i Michalczewski. Nie rozumiem dlaczego obwiniasz Adamka za ppv. On to nie miał nic do pwoiedzenia.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:09:06 
F1
Piłka
Bilard
Hokej
itd
Nie ma w PPV a to bardziej prestiżowe sporty!
Rozumiem że za tym stoją wielkie koncerny!
Swego czasu hokej miał oficjalnego sponsora Hools te cukierki.
Piłka Sony maki itd
Bilard firmy odzieżowe

No i kręci się dalej!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:10:28 
MrAdam
Masz racje!
Ale pokaz mi gdzie napisałem że za PPV odpowiada ADAMEK?
 Autor komentarza: tysiok
Data: 11-07-2012 11:10:40 
Autor komentarza: Faraon Data: 11-07-2012 10:09:00

Wkrótce ma się ukazać materiał poświencony treningom Solisa.
Ale mimo to jest pod zankiem zapytania po kontuzji?


Może coś więcej na ten temat . Gdybym wiedział kiedy dokładnie ukaże się ten artykuł to bym nie musiał wchodzić tu 5 razy dziennie .


Autor komentarza: Michal85 Data: 11-07-2012 10:19:18
tysiok

Nie badz taki pewny tego Solisa...

Na temat umiejętności Solisa mógłbym pracę magisterską napisać , dlatego jestem pewien ,że łyknie każdego .
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 11:11:06 
Autor komentarza: Faraon Data: 11-07-2012 11:04:53
polakMaly1
He he!
Dobre.
No właśnie sportowe!
No chyba że boks to nie sport?


Sport sport aczkolwiek moim zdaniem ppv popchnie boks w Polsce do przodu . będa coraz lepsi zawodnicy tutaj przyjedżać. Co prawda zdarzą sie takie kwiatki jak rjj vs głażewski czy adamek vc toney ale ta formuła tj doboru słabych oponentów z nazwiskiem tez sie wkrótce wyczerpie tak jak wyczerpały się pomysły na gale wojaka ze słowakami.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 11:11:55 
Autor komentarza: tysiok Data: 11-07-2012 11:10:40
Autor komentarza: Faraon Data: 11-07-2012 10:09:00

Wkrótce ma się ukazać materiał poświencony treningom Solisa.
Ale mimo to jest pod zankiem zapytania po kontuzji?


Może coś więcej na ten temat . Gdybym wiedział kiedy dokładnie ukaże się ten artykuł to bym nie musiał wchodzić tu 5 razy dziennie .


Autor komentarza: Michal85 Data: 11-07-2012 10:19:18
tysiok

Nie badz taki pewny tego Solisa...

Na temat umiejętności Solisa mógłbym pracę magisterską napisać , dlatego jestem pewien ,że łyknie każdego .

No z Vita to łyknął ino dutki...lol
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:15:37 
polakMaly1
To dzisiaj dzwonie do operatora i rezygnuje z kanałów sportowych bo po co mi jak mam dodatkowo płacic za PPV?
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 11:18:41 
Autor komentarza: Faraon Data: 11-07-2012 11:15:37
polakMaly1
To dzisiaj dzwonie do operatora i rezygnuje z kanałów sportowych bo po co mi jak mam dodatkowo płacic za PPV?

to dzwoń!
A tak na serio w jaki sposób chcesz generować pieniądzę na gaze dla coraz do lepszych zawodników??? Najłatwiej sie zrzucić jesli wreszcie chcemy w Polsce oglądać boks a nie jakiś przysłowiowych leszczy ze Słowacji. Innej drogi nie ma.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:20:31 
polakMaly1
Kolego!
Z tych dodatkowych abonentów i reklam!
 Autor komentarza: ATE85
Data: 11-07-2012 11:21:12 
MrAdam
100% racji dla Ciebie, walicie w Adamka a on jest najbardziej utytułowanym polskim bokserem ostatnich lat, bokserem który stoczy jeszcze ze 3 max 4 walki i zakończy karierę, co on ma komu udowadniać? Zarobi jeszcze troszke $, przy odrobinie szczęścia kolejny raz zawalczy o pas HW, walka na pożegnanie i The End.
My fani boksu będziemy emocjonowali się Diablo, który unika wielkiego Palaciosa i woli oddać pas WBC bez walki, bo wasyl załatwi mu dochodową walkę w australii, chinach albo nawet w kosmosie. Ewentualnie zostanie nam oglądanie groźnych węgrów i słowaków w walkach z naszymi "nadziejami" na galach 12KP(oczywiście PPV)
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 11:24:20 
Hahah No tak masz rację ale to, ze zobaczysz reklamę 10 razy w ciagu wieczora nie do końca w sposób pprosty do przeliczenia przełoży się na wyplatę do zawodników. To tak nie działa.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 11-07-2012 11:25:41 
@tysiok
Łyknąć to on mógł ale w amatorce, teraz to może łyknąć wszystko co znajduje się w lodówce.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:31:07 
polakMaly1
Widzisz to powiem tobie coś!
Akurat żona jest konsultantem tvN
Za reklamy są kolosalne pieniadze!
Za Abonamenty dodatkowe też!

PPV nie przyjmie się na stałe w polsce!
Już trwają rozmowy w N że sprzedasz z ostatniego pojedynku PPV to był niewypał!
Dowiem się dokładnie jaka sprżedasz była to dam znać!
PANOWIE!
To nie ameryka co można sobie pozwolić na takie finansowe dodatki dla tv.
 Autor komentarza: ATE85
Data: 11-07-2012 11:31:18 
tysiok
zobacz w rekordzie kogo do tej pory łyknął Solis :)jak już pisałem Solis zarbił w USA trochę $ i częściej niż do Gymu zagląda do lodówki. Nie porywa...
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 11:33:41 
Autor komentarza: Faraon Data: 11-07-2012 11:31:07
polakMaly1
Widzisz to powiem tobie coś!
Akurat żona jest konsultantem tvN
Za reklamy są kolosalne pieniadze!
Za Abonamenty dodatkowe też!

PPV nie przyjmie się na stałe w polsce!
Już trwają rozmowy w N że sprzedasz z ostatniego pojedynku PPV to był niewypał!
Dowiem się dokładnie jaka sprżedasz była to dam znać!
PANOWIE!
To nie ameryka co można sobie pozwolić na takie finansowe dodatki dla tv.

Oczywiscie, że reklama w tv to olbrzymie kwoty, tylko nie trafiają one bezpośrednio do boksu.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:33:59 
ATE85
A my fani łykamy wszystko jak pelikany!
 Autor komentarza: pust3lnik
Data: 11-07-2012 11:34:45 
A mi sie wydaje , że ten cały szum wokół Adamka to pożywka dla mediów. Chcąc zainteresowac ludzi do kupienia PPV ( który w Polsce jest poronionym pomysłem) knują różne intrygi , że Adamek raz weźmie udział a raz nie.... Adamek w turnieju ma za dużo do stracenia. Wydaje mi się że Pulev będzie w stanie dac równą walkę z Tomkiem. A dlaczego? Bo technicznie nawet jest dobrym zawodnikiem i jest w miarę szybki a Tomek nie walczył z kimś takim w HW (pomijając starcie z jednorękim Chambersem). Ktoś z dobrym balansem , refleksem i szybkością jest w stanie pokonac Adamka.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 11:37:10 
Autor komentarza: pust3lnik Data: 11-07-2012 11:34:45
A mi sie wydaje , że ten cały szum wokół Adamka to pożywka dla mediów. Chcąc zainteresowac ludzi do kupienia PPV ( który w Polsce jest poronionym pomysłem) knują różne intrygi , że Adamek raz weźmie udział a raz nie.... Adamek w turnieju ma za dużo do stracenia. Wydaje mi się że Pulev będzie w stanie dac równą walkę z Tomkiem. A dlaczego? Bo technicznie nawet jest dobrym zawodnikiem i jest w miarę szybki a Tomek nie walczył z kimś takim w HW (pomijając starcie z jednorękim Chambersem). Ktoś z dobrym balansem , refleksem i szybkością jest w stanie pokonac Adamka.


Adamek nie ma tyle czasu aby pominać ten turniej.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:37:35 
polakMaly1
PPV też nie trafia bezpośrednio do boksu!
TV nie udostępni tego za frajer!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-07-2012 11:41:04 
Ja mam pytanie i pomimo nie przepadam za K2 to mam do nich szacunek za darmowe gale!
RTL jest za free a czy w polsce kiedyś bendzie coś za free?
 Autor komentarza: MikeR
Data: 11-07-2012 11:46:07 
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=014883&cat=boxer
 Autor komentarza: pust3lnik
Data: 11-07-2012 11:47:03 
@polakMaly1

Jak Tomek nie ma czasu? I bez tego turnieju dostanie wyplate od Wlada. Adamek + ppv to dla Wlada idealny przeciwnik do oklepania. Adamek powinien skupic sie na zbiciu tych zbednych kg i popracowaniu nad szybkoscia a nie nad pozornym nabieraniu sily.
 Autor komentarza: ATE85
Data: 11-07-2012 11:54:45 
Faktycznie z boxrec zniknęło info o walce Adamek-Toney
Mam nadzieje, że jednak zgodzi się na eliminator a wy zamiast opluwać będziecie dopingować... obie opcje mało realne :)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 11-07-2012 12:00:36 
Co Adamek traci na takim turnieju nic. Nawet zyska sporo, bo pokona 2 groźnych rywali z czołówki i dostanie za to niezłe pieniądze, co bedzie tylko przystawką do zgarniecią głownej nagrody,za walke z Kliczką czyli sporej sumy pieniedzy. Wieprzek Ustinov jest do ogrania i to jednej bramki. Gorzej będzie ze zwyciezca Solis-Pulev bo jeden ma niesmaowity dar do boksy,drugi natomiast to profesjonalista ktory też ma odpowiednie wyszkolenie.
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 11-07-2012 12:15:24 
Tak, na boxrecu wciąż nie ma walki Haye-Chisora...
 Autor komentarza: mcwiklik3
Data: 11-07-2012 12:16:03 
ale wy pierdoli....cie , box to busines adamek tez do konca sam nie wie co menagery i main events organizuja w danej chwili , to te posrane media psuja krew i sieja prop[agande robiąc z igły widły , poczekajcie cierpliwie , zaraz sie dowiem co i z kim , najlepiej eliminator IBF dla Adamka choc nawet jak rozpierdoli wszystkich po koleji nie dowiarki beda pierdolic dalej ze adamek jest be , Adamek -Toney walka bez sensu , Adamek stoi w miejscu po niej to fakt ale podejrzewam ze kasowo sie to moze zgadzać , samo spojrzcie waga ciezka za oceanem jest nudna a do Europy Main Events boi sie puszczac rywali bo wie ze tu sa dziurkacze i zlodzieje z ołowkami co mogli by zaszkodzic Adamkowi , tym bardziej ze chlopak walki wygrywa chartem ducha determinacja i znakomita technika na pelnych dystansach a nie ma nokautujacego ciosu!
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 11-07-2012 12:32:50 
Nad czym wy się ludzie zastanawiacie. Adamek na pewno nie weźmie udziału w tym turnieju z bardzo prostej przyczyny. Po prostu by go przegrał. I to prawdopodobnie już pierwszą walkę. Dlatego jestem na 100 proc pewienm, że Adamka w tym turnieju nie będzie.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 11-07-2012 13:12:53 
Moim zdaniem IBF nie powinno się pierdolić w "okaż pan łaskę i po męsku stań do turnieju" tylko wybrać czterech chętnych, niech się biją o obowiązkowego pretendenta i tyle. Byle tylko nie rezygnowali. Biedaki już drugi raz w przeciągu kilkunastu ostatnich miesięcy, próbują zorganizować reanimację HW.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 11-07-2012 14:49:24 
mimo wszystko bardziej bym sugerowł sie wypowiedzią samego Adamka niż jakimś newsem z "amerykańskich mediów"
gdyby się jednak okazało ze wystąpi w turnieju i z wymienionej wcześniej czwórki nikt się nie wycofa to całkiem nieźle się to zapowiada
powinien ponadto olać ten festyn z Toneyem i wziąść kogoś wyższego na przetarcie
 Autor komentarza: endriu
Data: 11-07-2012 17:32:35 
Ja placę juz dzisiaj PPV jeśli Adamek weźmie w nim udział, to że przegra już w w półfinale to inna bajka Jednak w pierwszej walce z tym Ruskim fizolem będę kibicował Tomasowi, pod kątem walki z Solisem która co nieco wyjaśni zwłaszcza tutaj na orgu
Ogólnie nie wierzę w udział Adamka w tym eliminatorze
 Autor komentarza: robak1
Data: 11-07-2012 17:33:00 
Kathy Duva: Nie będzie walki Adamek - Toney! :)
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 11-07-2012 17:35:37 
MatMaister90,

Wiesz, że pomyślałem podobnie :) No, bo co to za dziecinne kapryszenie: "nie walczę, bo to w Europie, a ja stary jestem i mam problemy z aklimatyzacją. A tak poza tym, to mam już umówione terminy, a walkę z Władem i tak załatwi mi Duva na boku". IBF powinna postawić sprawę jasno: "nie chcesz walczyć? To się wypchaj" a nazwiska tych, którzy nie chcą wziąć udziału w turnieju powinny być skreślone z rankingu i ci zawodnicy powinni mieć zakaz (przynajmniej czasowy) wali o tytuł tej federacji. Trzeba sprawy postawić twardo, bo inaczej kalkulacje promotorów (czyli tzw. "buissnes") zniszczą boks doszczętnie.
 Autor komentarza: adam77
Data: 11-07-2012 17:38:54 
Adamek jezeli wezmiesz udzial w turnieju to jestes moim idolem.No chyba nie pekasz??
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 11-07-2012 17:43:09 
Autor komentarza: robak1 Data: 11-07-2012 17:33:00

Kathy Duva: Nie będzie walki Adamek - Toney! :)
__________________________________
Ciekawe, czy to przez krytykę, czy dlatego, że Tony licencji nie mógł dostać, bo ma zbyt obity mózg? ;P
 Autor komentarza: robak1
Data: 11-07-2012 17:44:09 
Nie udalo nam się porozumieć z Jamesem Toney w przewidzianym przez nas czasie. Do tego doszła, niespodziewana dla nas, informacja, że IBF zdecydowało się zorganizować turniej eliminacyjny z udziałem czterech pięściarzy w tym Tomka Adamka. Postanowiliśmy się przyjrzeć tej możliwości, rezygnując z Toneya jako rywala - powiedziała szefowa Main Events, Kathy Duva.
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 11-07-2012 17:47:42 
robak1,

Dzięki :) Teraz dużo zależy od Puleva, bo on pod kloszem do tej pory walczył...
 Autor komentarza: robak1
Data: 11-07-2012 17:50:17 
Pytanie teraz czy Duva na poważnie z tym turniejem, czy to tylko wymówka żeby spuścic Toneya a rozglada się za kims innym.
Jest to niestety bardzo prawdopodobne.
za chwilę może się okazac , że kolejny balon zostanie wypuszczony, żeby zobaczyć jaki będzie odzew.
 Autor komentarza: 0rion
Data: 11-07-2012 17:57:54 
polakMaly1

"A tak na serio w jaki sposób chcesz generować pieniądzę na gaze dla coraz do lepszych zawodników??? Najłatwiej sie zrzucić jesli wreszcie chcemy w Polsce oglądać boks a nie jakiś przysłowiowych leszczy ze Słowacji. Innej drogi nie ma. "

Wiem, że zabrzmi to niegrzecznie, ale cóż - napisałeś bzdurę.
Przykład - Włodarczyk jest mistrzem świata. Czy musi płacić, żeby ktoś dobry do niego przyjeżdżał?
A przyjeżdża?
Z innej beczki - jeśli masz dobrych pięściarzy, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby oni jechali do kogoś, a nie przeciwnik do nas (np. Proksa). Natomiast swoich asów p. Wasilewski za nic nie wypuści poza Polskę, w teren gdzie sędziowie nie są przychylni.
Dlaczego?
A skoro bez pomocy sędziów nie mogą sobie poradzić, to czy to jest boks, za który warto dodatkowo płacić?
Co więcej spora część zawodników ma już gigantycznie nadmuchany rekord i mogliby spokojnie próbować walki o pas. A nie walczą.
Dlaczego?
Jeśli z PPV wpłynie jakaś większa gotówka (co moim zdaniem jest całkowicie nierealne i po kilku nieudanych próbach telewizje po prostu odmówią brania udziału w niedochodowym interesie) to co się zmieni? Bo zmienić się może tylko jedno - będzie można zorganizować mistrzowską galę w kategorii junior ciężkiej na terenie Polski, a nie Niemiec. Co oznacza, że wierzysz, iż finansowo Wasilewski zdystansuje Sauerlanda.
Poważnie w to wierzysz?
Ostatnio gale są organizowane w małych miejscowościach, bo duże ignorują boks Wasilewskiego. Ostatnia gala w PPV była organizowana przy współudziale Amerykanów, więc można było sobie pozwolić na ryzyko. Powiedzmy, że Wasilewski organizuje galę sam. W systemie PPV. Żeby zachęcić kibiców, muszą być znane nazwiska, czyli trzeba im zapłacić. A potem modlić się, żeby oglądalność była na takim poziomie, aby nie tylko się zwróciło, ale też był zysk. A co jeśli się nie zwróci? Wtedy zamiast "generowania pieniędzy na gaże dla coraz lepszych zawodników" będzie totalna finansowa katastrofa. I to jest najbardziej prawdopodobny scenariusz w przypadku zabaw z PPV.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 11-07-2012 17:58:04 
MatMaister90

masz racje IBF stara sie przynajmniej, inne organizacje nie.......
 Autor komentarza: leon
Data: 11-07-2012 18:25:43 
Autor komentarza: nanaehl
Data: 11-07-2012 17:35:37
MatMaister90,

Wiesz, że pomyślałem podobnie :) No, bo co to za dziecinne kapryszenie: "nie walczę, bo to w Europie, a ja stary jestem i mam problemy z aklimatyzacją. A tak poza tym, to mam już umówione terminy, a walkę z Władem i tak załatwi mi Duva na boku". IBF powinna postawić sprawę jasno: "nie chcesz walczyć? To się wypchaj" a nazwiska tych, którzy nie chcą wziąć udziału w turnieju powinny być skreślone z rankingu i ci zawodnicy powinni mieć zakaz (przynajmniej czasowy) wali o tytuł tej federacji. Trzeba sprawy postawić twardo, bo inaczej kalkulacje promotorów (czyli tzw. "buissnes") zniszczą boks doszczętnie.

Miałem napisać dokładnie to samo, ale mnie uprzedziłeś:) Wszystkie liczące się federacje powinny organizować tego typu turnieje chociaż raz do roku (obowiązkowe dla TOP 4). W międzyczasie mistrz mógłby mieć jakieś dowolne obrony. Ale tu pojawia się konflikt interesów pomiędzy federacjami a promotorami. Żaden grupa na to nie pójdzie - zbyt duże ryzyko dla prowadzonego zawodnika (zera w rekordzie, itp.) oraz utrata dużej części dochodów. Wiem, że dla kibiców patrzących na boks tylko w aspektach sportowych byłoby to idealne rozwiązanie, ale niestety "business is business"
 Autor komentarza: leon
Data: 11-07-2012 18:30:14 
btw podaję za onetem:
Nie udało nam się porozumieć z Jamesem Toneyem w przewidzianym przez nas czasie. Do tego doszła niespodziewana dla nas informacja, że IBF zdecydowała się zorganizować turniej eliminacyjny z udziałem czterech pięściarzy, w tym Tomka Adamka. Postanowiliśmy przyjrzeć się tej możliwości, rezygnując z Toneya jako rywala - tłumaczyła Kathy Duva.
 Autor komentarza: karko
Data: 11-07-2012 18:43:35 
Nie wiem czy slyszeliscie , ale bylo tak jak mowilem od sameeego poczatku :) Adamek nie zawakczy z Toneyem. i Jesli sie uda to zawalczy z Solisem :) Jesli Redakcja ma dostep do moich komentarzy mozna tez zobaczyc ze przewidzialem Adamek - Chambers. Pomylilem sie jednak w Adamek - Boytsov . Ale zazwyczaj jak pisze to co pisze to jestem jechany :)
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 18:55:34 
Autor komentarza: 0rion Data: 11-07-2012 17:57:54
polakMaly1

"A tak na serio w jaki sposób chcesz generować pieniądzę na gaze dla coraz do lepszych zawodników??? Najłatwiej sie zrzucić jesli wreszcie chcemy w Polsce oglądać boks a nie jakiś przysłowiowych leszczy ze Słowacji. Innej drogi nie ma. "

Wiem, że zabrzmi to niegrzecznie, ale cóż - napisałeś bzdurę.
Przykład - Włodarczyk jest mistrzem świata. Czy musi płacić, żeby ktoś dobry do niego przyjeżdżał?
A przyjeżdża?
Z innej beczki - jeśli masz dobrych pięściarzy, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby oni jechali do kogoś, a nie przeciwnik do nas (np. Proksa). Natomiast swoich asów p. Wasilewski za nic nie wypuści poza Polskę, w teren gdzie sędziowie nie są przychylni.
Dlaczego?
A skoro bez pomocy sędziów nie mogą sobie poradzić, to czy to jest boks, za który warto dodatkowo płacić?
Co więcej spora część zawodników ma już gigantycznie nadmuchany rekord i mogliby spokojnie próbować walki o pas. A nie walczą.
Dlaczego?
Jeśli z PPV wpłynie jakaś większa gotówka (co moim zdaniem jest całkowicie nierealne i po kilku nieudanych próbach telewizje po prostu odmówią brania udziału w niedochodowym interesie) to co się zmieni? Bo zmienić się może tylko jedno - będzie można zorganizować mistrzowską galę w kategorii junior ciężkiej na terenie Polski, a nie Niemiec. Co oznacza, że wierzysz, iż finansowo Wasilewski zdystansuje Sauerlanda.
Poważnie w to wierzysz?
Ostatnio gale są organizowane w małych miejscowościach, bo duże ignorują boks Wasilewskiego. Ostatnia gala w PPV była organizowana przy współudziale Amerykanów, więc można było sobie pozwolić na ryzyko. Powiedzmy, że Wasilewski organizuje galę sam. W systemie PPV. Żeby zachęcić kibiców, muszą być znane nazwiska, czyli trzeba im zapłacić. A potem modlić się, żeby oglądalność była na takim poziomie, aby nie tylko się zwróciło, ale też był zysk. A co jeśli się nie zwróci? Wtedy zamiast "generowania pieniędzy na gaże dla coraz lepszych zawodników" będzie totalna finansowa katastrofa. I to jest najbardziej prawdopodobny scenariusz w przypadku zabaw z PPV.



Niestety idąc Twoim tokiem rozumowania to boks w PL jest już w zasadzie pogrzebany, oczywiście nie mowie tu o ppv z royem czy toneyem
gdyz tego typu formula (na słabiakach z nazwiskiem) zaraz się wyczerpie.
Swoją droga większosć z Was placze choc nie daje bezpośrednio nawet centa na boks. Wiec akurat tutaj pelna zgoda z kopowskim...o zgrozo.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 11-07-2012 18:57:56 
Autor komentarza: mcwiklik3 Data: 11-07-2012 12:16:03
ale wy pierdoli....cie , box to busines adamek tez do konca sam nie wie co menagery i main events organizuja w danej chwili , to te posrane media psuja krew i sieja prop[agande robiąc z igły widły , poczekajcie cierpliwie , zaraz sie dowiem co i z kim , najlepiej eliminator IBF dla Adamka choc nawet jak rozpierdoli wszystkich po koleji nie dowiarki beda pierdolic dalej ze adamek jest be , Adamek -Toney walka bez sensu , Adamek stoi w miejscu po niej to fakt ale podejrzewam ze kasowo sie to moze zgadzać , samo spojrzcie waga ciezka za oceanem jest nudna a do Europy Main Events boi sie puszczac rywali bo wie ze tu sa dziurkacze i zlodzieje z ołowkami co mogli by zaszkodzic Adamkowi , tym bardziej ze chlopak walki wygrywa chartem ducha determinacja i znakomita technika na pelnych dystansach a nie ma nokautujacego ciosu!


Chyba przegapileś jakieś 2 ostatnie lata z kariery Tomka :D
 Autor komentarza: 0rion
Data: 12-07-2012 01:15:42 
polakMaly1

"Niestety idąc Twoim tokiem rozumowania to boks w PL jest już w zasadzie pogrzebany, oczywiście nie mowie tu o ppv z royem czy toneyem
gdyz tego typu formula (na słabiakach z nazwiskiem) zaraz się wyczerpie.
Swoją droga większosć z Was placze choc nie daje bezpośrednio nawet centa na boks. Wiec akurat tutaj pelna zgoda z kopowskim...o zgrozo."

Nie tyle pogrzebany ile pogrążony w raczej beznadziejnym marazmie.
Mam wrażenie, że nie rozumiesz kilku istotnych spraw:
1) w Niemczech boks się rozwija bez PPV. Po prostu ktoś włożył w to dużą gotówkę i nie potrzebuje tego typu środków, aby uzyskiwać dochód.
2) PPV nie stosuje się, aby wypromować pięściarzy. Stosuje się w przypadku kiedy masz uznane marki gwarantujące pojedynek na dobrym poziomie. Czyli dokładnie odwrotnie niż u nas. Aczkolwiek mam wrażenie, że ostatnia gala to jednorazowy wybryk.
3) zainteresowanie boksem w naszym kraju jest zbyt małe, aby za pomocą PPV można zarobić, więc nawet gdyby nie było możliwości oglądnięcia walki przez internet, to i tak jest to sposób całkowicie niedochodowy, czyli bezsensowny (walka Adamek - Kliczko jest tu wyjątkiem, całkowicie zrozumiałym ze względu na rangę wydarzenia, oraz dlatego, że wtedy mogły być jeszcze złudzenia, iż Adamek ma jakieś szanse w tej walce).

Rozwój boksu można uzyskać na różne sposoby np:
1) potężny sponsor, który nie będzie bał się zainwestować dużej kasy
2) promotor przestanie niańczyć wiecznie docierających się "pretendentów" i wreszcie zaryzykuje uszczerbek na zerowym rekordzie. Jeśli pięściarzy mamy dobrych, to poradzą sobie nie tylko w Polsce. Jeśli sobie poradzą, to nie będzie problemu z rywalami z wyższej półki, bo ci będą sami chcieli walczyć. Pytanie tylko, czy Szpilka i reszta są na poziomie dorównującym ich rekordom (choć u Szpilki ten rekord jeszcze nie wygląda tak jak u niektórych jego kolegów)?
3) znajdzie się mistrz, który nie tylko będzie miał pas, ale w ringu również będzie potrafił pokazać mistrzowski boks, ze znanymi nazwiskami w wieku dalekim od emerytury i pociągnie całą koniunkturę

Niestety wszystko zostanie po staremu, czyli: wieczne potyczki z mało ciekawymi i jeszcze mniej znanymi, ale za to bezpiecznymi rywalami "na dotarcie" przed walką o pas, która nastąpi w bliżej nieokreślonej przyszłości.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.