KOSTECKI - JONES W PAY-PER-VIEW

30 czerwca Dawid Kostecki (39-1, 25 KO) zmierzy się ze słynnym Royem Jonesem Jr. (55-8, 40 KO). Walka w kategorii półciężkiej odbędzie się w Łodzi. W telewizji będzie ją można śledzić w systemie pay-per-view.

- Jeszcze nie podpisaliśmy dokumentów, ale jesteśmy dogadani dżentelmeńsko. Walka rzeczywiście odbędzie się ostatniego dnia czerwca, ale szczegóły jeszcze musimy dogadać – mówi promotor polskiego boksera z grupy KnockOut Promotions Andrzej Wasilewski i dodaje, że wiodącym organizatorem będzie grupa Square Ring i stojący za nią John Wirt, wspólnik Jonesa Jr.

– Przeważająca część ewentualnych zysków będzie należała do strony amerykańskiej. Dawid też zarobi godziwe pieniądze, ale nie takie jakie można byłoby sobie wyobrazić – twierdzi Wasilewski. – Spełnia się jedno z moich marzeń. Na szczęście zostało odpowiednio dużo czasu, żeby dobrze się przygotować – twierdzi sam Dawid.

Do dopięcia szczegółów jeszcze kawałek drogi, ale już dzisiaj z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że ci, którzy postanowią zaoszczędzić na bilecie i będą chcieli obejrzeć to wydarzenie w telewizji, też muszą sięgnąć do kieszeni. Organizatorzy chcą sprzedawać prawa do oglądania walki, podobnie jak było to w przypadku gali z udziałem Tomasza Adamka i Witalija Kliczki, czyli w systemie pay-per-view. W tej chwili trudno jednak podać nawet przybliżone koszty.

Nieco więcej dowiemy się pojutrze, bo właśnie w środę Roy Jones spodziewany jest w Polsce.

Kamil Wolnicki, Przegląd Sportowy

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-05-2012 12:45:18 
hehe poje.... kto to normalny kupi???nawet gdyby oplata wynosiła symboliczne 1 zł nie dołożyłbym do tego cyrku !!!
 Autor komentarza: rumburak
Data: 22-05-2012 12:48:24 
WARIATKRK
Dokładnie masz racje!
 Autor komentarza: Silver
Data: 22-05-2012 12:49:46 
Jeszcze 10 artykułów o tym...
ps. gadacie, gadacie, a i tak większość obejrzy tą walkę ;) szkoda RJJ no ale cóż..
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-05-2012 12:49:51 
WARIATKRK
Nie doceniasz potencjału niedzielnych kibiców, którzy z pewnością będą chcieli zobaczyć starcie Polaka będącego w przededniu walki o pas mistrza świata z żywą legendą boksu...
 Autor komentarza: Rogs
Data: 22-05-2012 12:51:25 
Dokladnie ppv, Polska to nie jest jąki zamożny kraj, żeby bawić się w takie transmisije.
I tak poza tym co jeszcze ta gala ppv będzie miała do zaoferowania ?
Cezarego Samełko z podstarzaly Węgrem? I tym podobne walki?
Kpina, jestem pewnien ze nikt normalny tego nie kupi, chódzby było bardzo tanio, wogóle mało osób też to obejrzy. Klapa totalna.
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 22-05-2012 12:51:51 
Ja nie dam grosza na to. Myśle, że może zostać pobity rekord walki Dawsona z Hopkinsem:)
 Autor komentarza: lizbona
Data: 22-05-2012 12:52:05 
W kręgach Polsatu mówi się, że gala miałaby kosztować 9,90 polskich złotych ;)

To jest potwarz... Szkoda, że nie obejrzę walki jednego z moich ulubieńców (mam na myśli RJJ ;) )
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-05-2012 12:53:03 
"Jeszcze nie podpisaliśmy dokumentów, ale jesteśmy dogadani dżentelmeńsko" , jak się nie mylę ,to walka Włodarczyka z Tarverem też była dżentelmeńsko dogadana .
Co do PPV , to mam nadzieje ,że nikt tego nie kupi , bo to zaczyna się robić groźne , w Stanach boks stracił na popularności po wprowadzeniu PPV , u nas może być jeszcze gorzej .
 Autor komentarza: Clevland
Data: 22-05-2012 12:53:46 
O ile Cygana wcześniej nie zamkną...


Taka nagroda, za 2,5 wyrok...

Żenada
 Autor komentarza: rumburak
Data: 22-05-2012 12:55:45 
Silver
Oczywiście że obejrzę na necie ,ale płacić za to nie mam zamiaru! Adamek vs Kliczko zapłaciłem nawet się nie zastanawiając tylko że to była walka o tytuł w HW!!!!
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-05-2012 12:58:07 
szansepromotions
"Co do PPV , to mam nadzieje ,że nikt tego nie kupi , bo to zaczyna się robić groźne , w Stanach boks stracił na popularności po wprowadzeniu PPV , u nas może być jeszcze gorzej"

A gale UFC nie są w PPV?
Myślę, że nie tyle boks co HW straciła na popularności. W sumie nic dziwnego.
Zgadzam się natomiast co do pomysłu PPV w Polsce. Nie jesteśmy jeszcze bogatym krajem, żeby coś takiego się u nas przyjęło. Veto!
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 22-05-2012 13:00:50 
PPV za walke o nic ??? poje.....lo i to grubo pojeb...lo !!!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-05-2012 13:00:52 
Tu nie chodzi o te marne 10 złoty tylko jakieś zasady.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-05-2012 13:00:56 
@jowisz
UFC jest na mniej więcej tym samym poziomie popularności co boks , z tym ,że w zasadzie od zawsze było w PPV , raczej się nie dowiemy jak by była oglądalność bez tego systemu .
 Autor komentarza: reksio
Data: 22-05-2012 13:04:42 
Tez niby jestem przeciwny płaceniu ale z drugiej strony to nie jest publiczna tv, a i kto z nas placi abonament niech pierwszy podniesie reke do gory. 10 zł to caly czas mniej niz bilet do kina, z 3 strony kazdy z nas w czasie transmisji wywali wiecej niz ta 10 na piwo czipsy i pizze) byc moze pora zaczac sie do tego przyzwyczajac)
 Autor komentarza: DarekR
Data: 22-05-2012 13:09:10 
ppv ? oby nikt tego nie wykupił..
 Autor komentarza: lizbona
Data: 22-05-2012 13:09:21 
Zgadzam się, że tu chodzi o jakieś zasady... Stać mnie na to, żeby kupić tą gale, ale tego po prostu nie zrobię. Są ludzie którzy kochają boks,zarabiają najniższą krajową z 2 dzieci na karku i zwyczajnie nie stać ich na to... Nie jesteśmy Niemcami, Anglikami czy nawet Amerykanami wiecznie spłacającymi swoje zadłużenia na kredytówkach...
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 22-05-2012 13:09:36 
Niema h.uja we wsi żebym to kupił i wy lepiej też nie kupujcie im mniej sprzedadzą tym lepiej w przyszłości dla nas ,może im się wtedy odechce
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 22-05-2012 13:10:40 
Na jedna walke z gwiazda na gali robia odrazu ppv?Niech jeszce chociaz sprowadza Toneya dla Wawrzyka i Ole dla Kolodzieja,,
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 22-05-2012 13:13:17 
Toneya dla Szpili ciekaw jestem jak by się zachował kiedy by go Toney zbluzgał o ile by coś zrozumiał
 Autor komentarza: fop
Data: 22-05-2012 13:13:34 
Ja płacę !K...A! abonament !!! Nie ma to jednak znaczenia.

Ale mówimy o ppv w prywatnej tv, nie chodzi o 10 zł ale o to co ja dostanę za te 10 zł. Powiedzmy sobie szczerze, przeciętną walkę i nic więcej. Do tego ze 3 godziny reklam, brak statystyk i analiz.

Zresztą wątpię by było to 10 zł.

Dla mnie jest jeszcze problem, że nie mam żadnej platformy cyfrowej, tylko kablówkę, więc by zakupić walkę, muszę podpisać umowę, nawet chciałem na walkę Adamka ale mi wyskoczyli chyba z roczną umową minimum jak dobrze pamiętam 36 zł za miesiąc ;) a ja oprócz boksu tv nie oglądam w ogóle ;)))
 Autor komentarza: rumburak
Data: 22-05-2012 13:14:23 
reksio
tu nie chodzi o 10zl tylko o zasady walka o nic na PPV? to jest śmieszne
emeryt RRJ vs Cygan:)
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 22-05-2012 13:15:03 
Heh serio nie oglądasz niczego prócz boksu
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 22-05-2012 13:19:19 
buahehehe ppv za taką walkę ??? nigdy w zyciu nie doloze grosza do tego pojedynku !!!! chyba zwariowali !!!
 Autor komentarza: KamilW
Data: 22-05-2012 13:24:25 
Wieczni malkontenci! Takim nie dogodzisz. Eksperci od marketingu, organizacji, metodyki treningu i czego tam jeszcze wylewający swoje żale w komentarzach internetowych.
Ludzie! Polska to nie USA, bokserów mamy jakich mamy, budżety takie a nie inne. Czego wy oczekujecie? Floyda, czy Pacmana w Raciborzu?
Przyjeżdża jeden z najlepszych bokserów w historii, co z tego że past prime, on zawsze będzie mistrzem ( tym znawcom od geriatrii proponuje ruszyć tyłkiem zamiast pisać głupoty )i chociażby z tego względu należy się cieszyć tym wydarzeniem. Prawdziwi sympatycy boksu pewnie się cieszą.
 Autor komentarza: KamilW
Data: 22-05-2012 13:25:22 
A jak nie chcesz oglądać, ani płacić za oglądanie, to prosta wskazówka: nie płać, nie oglądaj!
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 22-05-2012 13:27:35 
Nie plac i ogladaj w necie za darmo
 Autor komentarza: komandofoki
Data: 22-05-2012 13:28:49 
Dla mnie jest to totalna porazka.... Widac , ze Roy ma duze problemy finansowe i musi jakos dorabiac , ale czy nie mogl by pracowac tylko dla HBO lub zajac sie promotorka na powaznie?Kostecki zawsze mowil ze jego idolem jest Jones wiec chyba mysli , ze jak zleje junioranie ł
udzmy sie Roy bedzie walczyl asekuracyjnie moze bedzie jakis przeblysk to bedzie lepszy od nauczyciela ;d
 Autor komentarza: DarekR
Data: 22-05-2012 13:29:02 
KamilW


czym się cieszą ? marną walką kosteckiego z emerytem, dziadkiem idolem wielu, który daje się obijać ? z tego mają się cieszyć ? chyba sobie kpisz i do tego jeszcze chcą łapać naiwnych Polaków na ppv z jedną marną walką... prawdziwy sympatyk boksu nie dołoży do tego gówna ani złotówki bo nie daj Boże zaczną wprowadzać ppv na byle gównianej walce...
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 22-05-2012 13:30:20 
HAHAHAHHAAHHAHAHA OOOO KUR*Aaaa!
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 22-05-2012 13:41:02 
Dobre zart,kto to kupi
To jest wlasnie rozrywka dla glupkow i laikow
"pokonalismy wielkiego roya jonsa jr." kpina
 Autor komentarza: CieemnyKlucz
Data: 22-05-2012 13:41:52 
równie dobrze można włączyć sobie pornola ze starą babą której wiszą cycki, nikomu pałą nie stanie, a kto kiedyś oglądał ją młodą tylko się wk*****i na taką kolej rzeczy.
 Autor komentarza: oxy10
Data: 22-05-2012 13:42:26 
Abonament ten podstawowy o ile się nie mylę nie ma nic do rzeczy,bo i tak trzeba mieć jakąś techniczną możliwość ,czyli np.jakiś dekoder czy kablówkę.A więc, jeśli i tak nikt nie płaci tego podstawowego, to żeby obejrzeć musi wyłożyć dodatkowe pieniądze.
To Polsat chce wprowadzić PPV,bo następne KSW też ma być w tym systemie.Niby to stwarza możliwość sprowadzenia lepszego zawodnika(pomijam Roya w tej formie,ale nazwisko ma),bo większe wpływy.
Jak dla mnie jest to okradanie za przyzwoleniem,bo i tak ludzie płacą za abonament jakiegoś dekoderu czy kablówki.
 Autor komentarza: PeterManfredo
Data: 22-05-2012 13:45:24 
Ale dowalili... W otwartym Polsacie mysle ze jakies 3-4 mln obejrzaloby ale PPV?? Nie zarobia sobie raczej.
ZAPRASZAM DO 3 EDYCJI LIGI TYPEROW. Zapisy pod adresem petermanfredo@onet.pl
 Autor komentarza: augustus
Data: 22-05-2012 13:55:31 
ale się zdziwią ci poniektórzy jak Roy da lekcje Cyganowi :) liczę na to
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 22-05-2012 13:57:23 
sorry,ale PPV za walkę z dziadkiem, sorry ja tego nie kupuję- na pewno nie dla Tej walki, chyba,że Kołodziej i Wawrzyk powalczą z czołówką, ale na to nie ma co liczyć...
 Autor komentarza: macko8
Data: 22-05-2012 14:00:02 
a gdzie teksty ze Cygan rucha swoich kibiców na kase, jak Adamek??? hahah jeba*i hipokryci
 Autor komentarza: cleberlang23
Data: 22-05-2012 14:03:15 
DZIWIE SIĘ WSZYSTKIM KTÓRZY KRYTYKUJĄ TEN POJEDYNEK:) OBEJRZĘ GO Z CIEKAWOŚCIĄ. PO PIERWSZE DO POLSKI PRZYJEŻDŻA LEGENDA ŚWIATOWEGO BOKSU PO DRUGIE NIE ZDZIWIĘ SIĘ JAK OKLEPIE NASZEGO MISTRZA...:) WIĘC W CZYM PROBLEM?
 Autor komentarza: cleberlang23
Data: 22-05-2012 14:04:29 
WALKA Z ADAMKIEM CZY NAWET DIABŁEM BYŁABY NIEPOROZUMIENIEM ALE CYGAN TO BUMOMISTRZ.:)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 22-05-2012 14:16:05 
cleberlang23 Zapewne oklepie Cygana zrzucaja 10-15 kg w miesiac w tym wieku,Padnie sam z wycienczenia albo po bombie na korpus go zatka i dostanie zawału
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 22-05-2012 14:23:13 
Kibicuję Royowi
 Autor komentarza: cleberlang23
Data: 22-05-2012 14:29:27 
STAWIAM NA ROYA:)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-05-2012 14:34:40 
Nie mogę sobie tego wyobrazić najlepszy bokser końca 20 wieku, obity przez sutenera, dilera, patologicznego bumojebcę.....Bokserski koniec świata. Trzeba trzymać kciuki żeby do walki nie doszło! A jak dojdzie to mieć nadzieję że Roy obije naszego alfonsa przed odsiadką.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 22-05-2012 14:38:29 
StonkaKartoflana
zgadzam się w 100%:)
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 22-05-2012 14:47:10 
"Jeszcze nie podpisaliśmy dokumentów, ale jesteśmy dogadani dżentelmeńsko."

Coś mi to przypomina. Na początku roku 12RKP też byli dogadani z Tarverem, który miał walczyć z Diablo. Umowa dżentelmeńska, wiele zapowiedzi, a skończyło się jak zwykle. McCline'a też zapowiadali dla Szpilki.
Powtórzę się, ale zobaczycie, że kilka dni przed galą będzie artykuł: "RJJ jednak nie dla Cygana!

W zaplanowanej na sobotę gali w Raciborzu nie zobaczymy Roya Jonesa Juniora. Rywalem sławnego Cygana będzie wyjątkowo groźny Słowak Jan Pizdzicki (1-5-2, O KO). Walka odbędzie się na dystansie 4 rund.
- Roy wybrał po prostu łatwiejszego przeciwnika niż ja. Ja się jednak nie załamuję. Walka ze Słowakiem zostanie potraktowana jako przetarcie przed większymi wyzwaniami- tak skomentował całe wydarzenie Kostecki.
Z kolei promotor pięściarza tak mówi o sprawie:
- Jestem oburzony. Mieliśmy z Royem dżentelmeńską umowę, a on wybrał walkę w USA. Jednak nic straconego. Mogę zapowiedzieć, że na następnej gali zorganizujemy ciekawą walkę. Prowadzimy rozmowę z Hasimem Rahmanem i Jamesem Toneyem w sprawie walki z naszymi ciężkimi z czołówek rankingów: Szpilką i Wawrzykiem."

Tak będzie, zobaczycie. Będą każdemu zapowiadać super przeciwników, a skończy się jak zwykle.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 22-05-2012 14:47:44 
jako sympatyk boksu takie WYDARZENIE wcale mnie nie cieszy ,bo jest to zwykly skok na kase .Oczywiscie Wasyl swoja prace wykonal dobrze i napewno kasa bedzie dobra.Jest to WYDARZENIE dla niedzielnych ogladaczy boksu ,bo boks, nawet profesionalny jest sportem.Ze sportowego punktu ta walka nic nie daje ,tym bardziej ze pozycje rankingowe i rekord Cygana do czegos zobowiazuja.Wiekszos swojej Kariery obijal leszczy a teraz bedzie walczyl z cieniem Roya ,podobnie jak Lebiediev tylko ten walczyl np z Hukiciem a Kostecki kim moze sie pochwalic .Moim zdaniem Cygan jedynie zasluguje na wspolne zdjecie z Royem a nie na walke
 Autor komentarza: bartus83
Data: 22-05-2012 14:49:23 
a mi się płakać chcę jak to czytam.... RJJ był, jest izołówki w będzie największy, teraz jest już za stary na toczenie jakiejkolwiek walki... to jakbym obijał swojego dziadka...
a Kostecki to jest zwykła szmata że przyjął tą walkę...
niech walczy z kimś z czołówki, kto jest w prime a nie jak ciągle z kelnerami bądź bumami...
liczę że do walki nie dojdzie a jak co to Roy znokautuje tego alfonsa...
nie chciałbym żeby Kostecki mógł się chwalić z wygranej z kimś takim jak RJJ, bo on na prawdę nigdy z nim nie wygra w sposób mentalny tylko się jeszcze bardziej poniży...
 Autor komentarza: Adam89
Data: 22-05-2012 15:09:43 
Nie sprzeda się. Kostecki to może w 5% tak rozpoznawana osoba jak Adamek. Zainteresowanym boksem, nie będzie się uśmiechało płacić za walkę Kosteckiego, z przestarzałym Royem, a Ci którzy interesują się sporadycznie, pewnie będą mieli problemy z identyfikacją bohaterów takiej walki.
Adamek - Kliczko przeszło, ale tutaj się nie uda.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 22-05-2012 15:25:27 
Po pierwsze. Jeśli zapłace z PPV tej walki to tylko i wyłącznie dla mojego idola RJJ. Po drugie, RJJ wygra, bo to jest RJJ a Cygan to Cygan, czyli chuj a nie bokser. Po trzecie, z tym PPv to ich popierdoliło. Walkę kupią tylko i wyłącznie fani RJJ lub garstka dresów nucących pod nosem " czas na walkę, to czas na walkę "Chyba, że polsat zrobi Kowalskiemu wodę z mózgu i od jutra zacznie wpieprzać spoty reklamowe zapewniające, że walka Cygańskiego króla bumów z łapanek na rynku w Bratysławie i legendy ringów z parkinsonem, to wydarzenie na skalę światową.
 Autor komentarza: DirtyKick
Data: 22-05-2012 15:29:50 
no to panowie STREAM POWER! :)
 Autor komentarza: costamjest
Data: 22-05-2012 15:40:26 
Jak to PPV im wypali to my jako kibice jesteśmy skończeni. Każde byle gówno będzie od teraz w PPV. KSW, MMA atack i wszystkie wojaki, jeszcze specjalnie dla nas gale sauerlanda zrobią płatne.
 Autor komentarza: Bimbo
Data: 22-05-2012 15:45:45 
PPV za to jak Roy dostaje po mordzie od Cygana? Adamek był zdecydowanie większym nazwiskiem od Dawida , zresztą o Kliczce ,niedzielni kibice boksu słyszeli więcej niż o RJJ. Była to też waga ciężka gdzie więcej osób się ją interesuje...Po drugie Roy jest już dawno po prime więc nie widze sensu...Nie interesuje mnie ta walka wogole , a adamek vs kliczko interesowało ... stream chyba bardziej z nudów niż z ciekawości:)
 Autor komentarza: iron1
Data: 22-05-2012 15:54:49 
W końcu ksywa zobowiązuje... cygan
 Autor komentarza: Jackass
Data: 22-05-2012 16:13:27 
Nie wiem czemu mówicie że nikt normalny nie wykupi ppv. Ja osobiście mam się za normalnego człowieka i raczej z ciekawości je wkupie i gale sobie z chęcią oglądnę ;S
 Autor komentarza: barkor
Data: 22-05-2012 16:19:58 
jestem prawie pewny że nikt tego nie kupi;D przeciez naprawde trzeba mieć siano w głowie żeby to kupić;D o ile adamek kliczko mogło skusić sporo osób to ta walka na milion procent nie skusi
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 22-05-2012 16:22:29 
U mnie Cygan gra pod balkonem ,,Tylko ta sama nute godzine
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 22-05-2012 17:29:45 
Spokojnie, wycofają się PPV w momencie, kiedy na trzy dni przed walką liczba sprzedanych transmisji będzie oscylować w okolicy dziesięciu.
 Autor komentarza: dunkelheit
Data: 22-05-2012 18:17:46 
z Adamkiem tez sie tylu burzylo a wynik sprzedazy byl zadowalajacy. Trzeba zrobic bojkot i tyle, zeby im sie odechcialo, bo jak zwesza kase to kolejne walki tez beda w ppv. 10 zl to nie jakas wielka kasa i jednorazowo mozna wydac, ale nie chce zeby to weszlo w norme dlatego nie place
 Autor komentarza: shiks
Data: 22-05-2012 19:18:42 
mnie martwi tylko jedno....

jak Polsat może i chce pokazywać-promować człowieka prawomocnie skazanego,czekającego na odsiadkę....

to jest jawna kpina...

co z wpływem tej relacji na młodsze pokolenie?

jest winny ma być kara ...
a nie w nagrodę walka sława Polsat ppv :)
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 22-05-2012 20:44:42 
Polsat nie ma obowiązku dbać o młodsze pokolenie, to jest telewizja prywatna, która ma przynosić zysk.
 Autor komentarza: owen90
Data: 22-05-2012 22:55:07 
Dobra, ale kiedy Kostecki idzie do więzienia. Z tego co szukałem to ma odsiedzieć 2,5 roku, a on myśli o walce pod koniec czerwca? WTF?
 Autor komentarza: reserved
Data: 22-05-2012 23:25:52 
Ja nie dam ani 1 zł.
Ni chuja.
Ze niby dziadzia Roy i Kostecki?
i co dalej?
"Następca Gołoty?"
Wawrzyk z jakimś Węgrem?
Ni chuja.
Z nudów oglądnę w necie,ale jeszcze dodatkowo płacić za ten cyrk?!
Po trzykroć
Ni chuja.
 Autor komentarza: omus79
Data: 23-05-2012 04:21:41 
ppv...? nie, dziękuję. obejrzę powtórkę. pozdr
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.