ŁAPIN: ZA MAŁO PRZYSPIESZEŃ MASTERNAKA

Fiodor Łapin był dziś gościem w studiu Polsatu Sport. Po zakończeniu walki Mateusza Masternaka (26-0, 20 KO) trener pięściarzy grupy 12 Round Knockout Promotions wypowiedział się krytycznie na temat postawy 24-letniego wrocławianina, który zastopował dziś w dziesiątej odsłonie Felipe Romero (15-5-1, 10 KO).

- W boksie Mateusza brakowało przyspieszeń. To nie jest forma na Aleksiejewa - ocenia Łapin, który stoi między innymi za sukcesami jedynego obecnie polskiego mistrza świata, Krzysztofa "Diablo" Włodarczyka (46-2-1, 33 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Tomek1950
Data: 01-04-2012 01:10:09 
najwyższy stopień hipokryzji
 Autor komentarza: tonka
Data: 01-04-2012 01:10:21 
Mistrz Krzysio za to przez 10 rund w Australii wspaniale przyspieszał.
 Autor komentarza: Polak1993
Data: 01-04-2012 01:12:31 
Drewno Włodarczyk za to ma super przyspieszenia.Panie Łapin proszę nie być hipokrytą,cenię pana za to,że otwarcie powiedział pan w studio nSport ,że do Wasyla na gale przyjeżdża kelnerstwo,ale proszę być obiektywnym.
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 01-04-2012 01:13:44 
Z greenem i palaciosem wlodarczyk tak przyspieszal, że ho ho...
 Autor komentarza: tonka
Data: 01-04-2012 01:13:46 
orientuje się ktoś w linkach do gali Pavlika?
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 01-04-2012 01:14:20 
Z całym szacunkiem ale tu sie nie zgadzam, Master to kompletny bokser, walczył jak chciał, próbował różne sztuczki, bardzo szybki i dokładny bokser.
Tu przemawia biznes i zazdrośc niestety.
 Autor komentarza: psychox
Data: 01-04-2012 01:15:55 
:-) Dobre.....
 Autor komentarza: Hugo
Data: 01-04-2012 01:19:51 
Nie mieszajmy do sprawy Włodarczyka, bo to jest inna bajka. Łapin niestety ma rację, co do dzisiejszej walki Masternaka. Walczył przyzwoicie, ale bardzo jednostajnie. Kilka razy miał Meksyka na widelcu, wystarczyło tylko przyśpieszyć i byłby koniec. Zrobił, co trzeba dopiero w 10 rundzie, a i to trochę pomógł nadgorliwy sędzia. Taka forma jak dziś oznaczałaby przegraną z Aleksiejewem na punkty. Trzeba popracować nad pewnymi elementami.
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 01-04-2012 01:19:53 
Masternaka w 30 (może 31) walce będzie walczył o pas mistrza świata mając 25(6) lat. Długa droga przed nim. Oceny Łapina i Jonaka w studio nie obiektywne. Jeden mówił o braku przyspieszenia drugi o nadwadze. Master miał w tej walce przyspieszenie z obu łap (pokazywał to do 5 rundy) jak żaden z zawodników ze stajni W&W. Zgodzę się z przedmówcami, że trochę zazdrość zżera.
 Autor komentarza: KubaW
Data: 01-04-2012 01:20:50 
Redakcja takim newsem daje kolejnego prztyczka w nos zapatrzonym w swoją ekipę ludziom od Wasilewskiego :) Dobrze, że chłopaki z jego stajni tak przyśpieszają, że cały świat się ich boi i nikt poważny nie chce z nimi walczyć :)
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 01-04-2012 01:21:08 
Jego ranking crusierów też śmiechu warta, taki poważny ekspert a tak stronniczy. Diablo na 1 miejscu, bomba
 Autor komentarza: Polak1993
Data: 01-04-2012 01:22:18 
Master teraz powinien zmierzyć się kolejno z :

1.Nurim Seferim
2.Alexandrem Alexeevem
3.Walka o mistrzostwo świata z Włodarczykiem lub Huckiem,Afolabim,Hernandezem.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 01-04-2012 01:29:34 
Łapinowi przez gardło nie przejdzie pochwała pod adresem Mateusza. Gdyby rzeczywiście Master wypadł w tym pojedynku źle, albo męczył się z Meksykaninem to krytyka ze strony Łapina być może byłaby uzasadniona, a tak mamy do czynienia z mało obiektywnym komentarzem.
 Autor komentarza: Karule
Data: 01-04-2012 01:29:55 
Widzieliście ranking cruserów Kostyry? Kołodziej na 5 miejscu...

Łapinowskie bagno to pokazuje mega przyśpieszenia.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 01-04-2012 01:30:01 
Tak naprawde wygrana z Aleksejevem otwiera furtke do walki z Włodarczykiem ale znacznie łatwiej będzie jak powalczy z Fragomeni
 Autor komentarza: Vysogota
Data: 01-04-2012 01:48:38 
Przy diablo Master przyspiesza jak bolid F1
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-04-2012 01:55:09 
Vysogota
Przy diablo Master przyspiesza jak bolid F1
Chciałem podobnie napisać!
 Autor komentarza: owocelesne1l
Data: 01-04-2012 03:04:43 
Master to zimny zabójca.W wywiadach analityczny,inteligentny gość wypowiadający się w elokwentny sposób,a na ringu maszyna do nokautowania.Niesamowite jest to jego precyzyjne,stopniowe rozbijanie i zamęczanie przeciwnika.No tak mi się podoba ten jego styl.Cios petarda, perfekcyjna sylwetka.Master to dla mnie wzór sportowca.Pokazuje co to znaczy poważne podejście do boksu.Dajesz Mateusz ,trzy lata temu założyłem się z ziomkiem o skrzynkę wódki,że będziesz mistrzem świata. :D
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 01-04-2012 03:08:56 
A co ma Włodarczyk do dzisiejszej oceny Łapina??
 Autor komentarza: hazmat
Data: 01-04-2012 03:12:18 
Masternak nie jest, jak tu niektórzy mówią, kompletnym bokserem. Przy jego stylu, aby zdobywać tytuły, musi rzeczywiście popracować nad seriami. Poza tym ciosy są zbyt sygnalizowane więc nawet dzisiejszy słabszy od niego przeciwnik zbyt łatwo ich unikał. Włodarczyka nie ma co tu mieszać, to zupełnie inny bokser. Typ upartego osła, zasłoniętego gardą i czyhającego na błąd rywala. Włodarczyk inaczej nie potrafi więc robi co umie. Łapin nie powiedział, że Masternak jest słabym bokserem, zauważył tylko, że w tej walce przyspieszeń wiele nie było, co jest zgodne z prawdą. Widziałem już lepszego Masternaka. Ale jest jeden aspekt, który często powoduje, że komentarze nawet najlepszych fachowców są błędne. Tak się gra jak przeciwnik pozwala. Być może styl meksykanina nie pozwalał na zadawanie serii. Był tak ruchliwy, że Masternak machał w powietrzu rękami i wysiłek szedł na marne. Szybkość ciosu Masternaka co jest oczywiste nie wystarczała. Myślący człowiek ( a Masternak na takiego wygląda) nie robi czegoś co jest tylko stratą energii i czasu. Masternak był na tyle lepszy od rywala, że spokojnie go wypunktował co jednak nie zmienia faktu, że musi nad niektórymi elementami popracować.
 Autor komentarza: tutankhamon
Data: 01-04-2012 03:26:54 
Powiem krótko. Lubię Mastera, ale to narcyz największy w polskim boksie. Gmitruk już chyba nie da rady sprowadzić go na ziemię. Wk..a mnie jak widzę boksera, który zamiast walczyć pozdrawia publiczność albo pajacuje. Ktoś musi mu powiedzieć, że nie jest Royem Jonesem Jr. Nie widzę go w dużych walkach. Wielu jest w nim zakochanych, ale tak samo byli zakochani w Adamku i Proksie. Myślę, że ta bańka też pęknie z hukiem, wraz z pojawieniem się prawdziwego przeciwnika, a nie jakiegoś Islailowa, Romero, czy Abdoula. A co do Łapina, to nie przepadam za tym całym cyrkiem Wasilewskiego, ale przyznaję mu tutaj rację. Master walczył źle. Polował na jeden cios, nie bił serii i był ogólnie niemrawy. Szkoda, że tak młody zawodnik doszedł już do wniosku, że więcej umieć nie musi. Zemści się to na nim niestety.
 Autor komentarza: majsialek1701
Data: 01-04-2012 04:03:29 
Szkoda mi tego łapina cala ta ich grupa nabija swoim zawodnikom sztuczne rekordy kołodziej,jonak,kostecki,wawrzyk,szpilka maja rekordy jakbym nie wiedział z kim walczyli to jak wielcy mistrzowie cygan prawie 40 walk z nikim znaczacym kołodziej wielki młody talent 32 lata jonak zwykły kelner wawrzyk jakbym nie wiedzial ze bokser to bardziej postura przypomina spaslaka z macdonalda szpila wielki talent na zawodnikow miary saulsberego którzy z wycieńczenia sami się nokautują i taki człowiek krytykuje mastera mial chlopak racje tutaj mialby obijac bumow to woli jechac do niemiec i robic kariere chyba łapin wkurzony bo chceli walki z aleksiejewem a tu figa znowu bum dla kolodzieja
 Autor komentarza: kazan
Data: 01-04-2012 08:59:08 
To jest rzeczywiście hipokryzja. Dla mnie boks Mateusza był jak miód na serce. Było tam wszystko: szybkość, precyjza, technika, praca nóg. Rewelacja, Master się w ringu wspaniale bawił, widać było lekkość i polot. Słowa Łapina jedynie pogłębiły moją niecheć do jego śmiesznej grupy wielkich "miszczów". Szkoda, że Diablo się boi wyjść do ringu z Mateuszem, bo z pewnoscią chłopak z Wrocławia ring by nim wytarł. Fiodor, nie ośmieszaj się Pan.
 Autor komentarza: eskadra
Data: 01-04-2012 09:07:16 
Nic dodać nic ująć martwi mnie ta lekka krytyka Pindera/Łapin zwłaszcza pan Janusz , ktorego cenie troche jest niespojny z ocenami , Masternaka troche krytycznie potraktował , a chłopakow od Wasyla traktuje poprawnie politycznie.
 Autor komentarza: jookerr
Data: 01-04-2012 09:20:32 
Haha chyba lapin nie wiedział co powiedzieć. W porównaniu do ostatniej walki włodarczyka to mateusz był o klasę wyżej.
 Autor komentarza: DiabloPabloDrewno
Data: 01-04-2012 09:41:52 
Diablo to ma dopiero przyspieszenie!.W tartaku...))
 Autor komentarza: Krzych
Data: 01-04-2012 10:19:16 
Właśnie! Za mało przyspieszeń! Powinien brać przykład z Diablo!

Ciekawe kim takim jest Alekseev, że to nie jest forma na niego. Zobaczymy jak Master sobie poradzi z mańkutem, ale Alekseev ma na tyle słabą szczękę i na tyle słabo wyglądał z Liciną, że przegra przed czasem:)
 Autor komentarza: ktomaracje
Data: 01-04-2012 10:24:03 
A co mial powiedziec ze super przyspieszenia skoro tego nie bylo? Ocenil walke a nie porownywal Mastera do Diablo, wiec o co wam chodzi? To, ze Diablo rowniez nie zmienial tempa nie znaczy ze ma mowic ze Master to robil...
 Autor komentarza: mcwiklik3
Data: 01-04-2012 10:30:51 
Pan Łapin ma problem ponieważ Wasyl i KP12 chcą doprowadzić do Walki Kolodziej-Aleksev czego nie ukrywali wcześniej w wywiadach niestety bardziej widowikowa i bardziej dochodowa wywiedzie sie walka Matera z Aleksevem i Pana Łapina to nadzwyczajniej boli, prawda jest taka ze Kolodziej nie bedzie nigdy mistrzem wiata bo z Masterniakiem przegrał by przez KO w odslonie 5-6 rundy , stronniczość Łapina wczoraj przechodziła ludzkie pojęcie , widać że ma gula że Master idzie do przodu a Kolodziej cofa sie w tył , zmarnują mu kariere tak jak zmarnowali Jonakowi ,ktory nigdy nie zawalczy o prestizowy pas , jakze i Cyganowi ktorego pewnie szybciej zamkną niz dostanie propozycje zza oceanu bo chyba na to wszyscy liczą,ELEKTRICZNY ŁAPIN nawet nie uznał w swej 10 cruzer mastera , gdzie swego sztywnego pala azji Kolodzieja usadził na 7 lokacie a na pierwszej jeszcze sztywniejszego pala azji i australi Wlodara wlodarczyka,paranoja , nie mniej jednak o swoich racjach nas Pan Ł. nie przekonał co zreszta przekonamy sie wszyscy juz nie bawem......
 Autor komentarza: R031
Data: 01-04-2012 10:32:22 
Nie trzeba atakowac tylko diablo Kołodziej tez zbytnio nie blyszczał w ostatniej walce
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 01-04-2012 11:06:42 
R031
Kołodziej nigdy nie błyszczał. Ma bilans pompowany na kelnerach, że szkoda gadać. Ilie w początkowych rundach pokazywał, że Harnaś nie ma najmocniejszej szczęki. Pierwsza poważna walka Kołodzieja sprawi, że będzie liczył glebę.
Zerowe szanse w starciach z mistrzami świata.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 01-04-2012 12:46:06 
Lapin ma racje, walka srednia, rywal tez.
 Autor komentarza: mike1979
Data: 01-04-2012 13:11:13 
hehhe lapin chyba postanowil wygrac konkurs na najlepszy zart primaaprilisowy. moze Master powinien uczyc sie przyspieszen od mistrza Diablo lub drewna Kolodzieja? Obiektywnie mam tylko 2 zastrzezenia po tej walce: 1. Master musi jeszcze wzmocnic sile ciosu, walil te bomby w romero i nic. Co by nie mowic o Diablo to sile ciosu ma najwieksza w cruser i Master pod tym wzgledem musi mu dorownac.
2. Mateusz powinien sadzic wiecej podbrodkowych, dla mnie to sa najefektywniejsze ciosy w boksie. A mocy cios + dobre podbrodkowe = mike tyson:)
Nie rozumiem krytyki co do braku seryjnych ciosow. Serie to mozna cwiczyc na drewnach pokroju Kolodzieja. Z takimi sliskimi jak Romero to trzeba uzywac mocnych pojedynczych ciosow.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 01-04-2012 13:16:42 
rywal mial klatke piersiowa jak u chlopca, niby to nie kulturystyka ale bez przesady, poza tym wszyscy podniecaja sie ananaskiem ktory jeszcze nikogo znaczacego nie pokonal
 Autor komentarza: Matys90
Data: 01-04-2012 13:29:18 
No i patrz amatuk, jak to się produkujesz a i tak nikt nie chce się z Tobą posprzeczać :|
 Autor komentarza: myyyk
Data: 01-04-2012 17:18:17 
Trzeba oddzielać to, kto mówi i co mówi. Nieraz krytykowałem Łapina za to, ze umacnia w bokserach ich techniki obronne kosztem zdolności do błyskotliwych ataków. Może to błąd, a może taki ma materiał (Włodarczyk taki jest, Kołodziej chyba mógłby być bardziej ofensywny). To jednak nie znaczy, że jak garbaty mowi komus innemu że ten jest garbaty, to nie może miec racji. Moim zdaniem Łapin ma racje. Masternak nie wykazał instynktu łowcy. Można obijać systematycznie i okrutnie, ale sa momenty, że trzeba strzelić zabójczo. Tego Masternakowi brakowało. 26:0 i pierwsza szansa na walke o pas europejski - trudno to nazwać błyskotliwą karierą a chłopakowi nieci juz sodowa wali. A inteligencja wcela przed tym nie chroni.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.