POWIETKIN: NIE WIEM, CO SIĘ STAŁO

- Trudno powiedzieć, co było przyczyną mojej słabej dyspozycji. Być może nie doceniłem Hucka. Na początku wszystko przebiegało po mojej myśli, a potem z każdą następną rundą byłem bardziej osłabiony. Nie wiem, co się stało, podczas sparingów prezentowałem się naprawdę znakomicie. Moja sylwetka nie jest doskonała, lecz mogę zapewnić, iż na prawdę solidnie przepracowałem obóz przygotowawczy - podsumował swój występ skrajnie wyczerpany Aleksander Powietkin (24-0, 16 KO), który po bardzo ciężkiej i wyrównanej walce, obronił pas mistrz świata WBA regular w wadze ciężkiej, pokonując po dwunastu rundach Marco Hucka (34-2, 25 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: HILTI
Data: 26-02-2012 00:58:30 
Huck swietna walka. Wazacy 95kg Huck mial strasznie ciezka reke i odporna szczeke. Bardzo szybkie rece, lecz bardzo wolny na nogach, ale w CW bylo podobnie.

Myslalem po pierwszych rundach ze Huck nie bedzie mial szans z takim stylem walki, wolna praca nog i proba bitki z ciezszym Powietkinem. Okazalo sie ze zbawieniem dla Huck okazal sie jego silny cios, odporna szczeka i lepsza kondycja od Powietkina.

Duze zaskoczenie. Walke punktowalem 114-114, ale duzego skandalu nie ma, zasluzyl Huck na rewanz.

Od razu na porownanie nasuwa sie Adamek, ktory naprawde wypada blado w HW ze swoim bardzo slabym ciosem. Adamek w walce z Powietkinem tracilby rownowage po ciosach na bark i rekawice. Dla Adamka CW to calkowity max.
 Autor komentarza: jackwl
Data: 26-02-2012 01:04:52 
straciłeś "tytuł'cieciu ,drewniany chudy Huck pokazał boks temu co w amatorstwie zgarnął wszystko... Povietkin to cipa
 Autor komentarza: padrei30
Data: 26-02-2012 01:04:54 
Marco pewnie po walce poszedl do kalle i winfrielda i zapytał :
jak wy kurwa przykupywaliscie tych sedziów??? zawsze sedziują ,,dobrze" przy moich porazkach a teraz w koncu udało mi sie uczciwie wygrać a przegrywam na kartach???? kalle winfrield co do kurwy???
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 26-02-2012 01:05:36 
HILTI
Przeceniasz povietkina w sumie nie tylko ty !
Uważam że Adamek śmiało by go na 12 rund wypykał i to spokojnie
pozatym nie tylko on.
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 26-02-2012 01:05:58 
jackwl

On opisał to prościej.
 Autor komentarza: Rafael69
Data: 26-02-2012 01:06:51 
Bredzisz kolego, Adamek udowodnil, ze poza bracmi moze walczyc w HW z kazdym, dal rade agresywnemu Arreoli, wiec tym bardziej z ospalym Sasza problemu miec nie powinien, szczegolnie w formie jak dzis.
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 26-02-2012 01:06:55 
padrei30
ironia losu;) może to dobrze na Hucka wpłynie i nie będzie już takim bufonem.
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 26-02-2012 01:08:25 
Povietkin jest takich gabarytów jak Adamek, może trochę mniejszy (wg Adamka), więc spokojnie byłoby na co popatrzeć.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 26-02-2012 01:16:21 
Adamek owszem mial by jedynie szanse wypunktowac Powietkina latajac w swoim stylu po calym ringu. Atutem Adamka bylaby dobra praca nog.

W prawdziwej walce HW jaka pokazal Huck nie cofajac sie i nie biegajac po ringu Adamek nie mialby zadnych argumentow.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 26-02-2012 01:17:28 
moje zdanie jest takie ze Adamek ma szanse w HW z każdym oprócz braci .Nie mówię ze pokonał by każdego ale że miał by szanse .
 Autor komentarza: HILTI
Data: 26-02-2012 01:17:47 
Piszac o Adamku mam na mysli ze on calkowicie nie pasuje do HW, a ze obecnie jest ona tak slaba odnosi tam sukcesy.
 Autor komentarza: WOLSKI
Data: 26-02-2012 01:18:45 
Mam pytanie do bardziej obeznanych w temacie kolegów.. Jeśli Huck zostanie w wadze ciężkiej to kto będzie walczył o jego pas?
 Autor komentarza: ODNOWIONY
Data: 26-02-2012 01:19:38 
Zacznijmy od tego że Huck za tyle ciosów w tył głowy powinien być zdyskwalifikowany a sędzia nawet jednego punktu nie odjął.Na moje to
Aleksander Powietkin był tak mocno osłabiony od tych ciosów w tył głowy.
 Autor komentarza: polrex
Data: 26-02-2012 01:19:49 
co to za tytul WBA... przeciez Wladymir odebral go Hay-owi..

WBA..regularny, nieregularny

sa 3 najwieksze WBC,WBA,WBO + IBF..

a tu sie okazyje ze jest jeszcze regular? to ile WBA ma podtytulów mistrza?


co do walki, Powietkin zasapany jak wieprz...
wszyscy kibicowali underdogowi, ale trzeba wiecej dac z siebie by wygrac, po raz pierwszy w Niemczech nie oszukano obcokrajowca... hehe

chociaz jakby Huck wygral to nie byloby az takiego wielkiego skandalu

8-4 typowalem
 Autor komentarza: DonPabloAlvarez
Data: 26-02-2012 01:23:07 
WOLSKI
głowy nie dam, ale chyba Afolabi. może z Lebedevem?
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 26-02-2012 01:23:31 
"podczas sparingów prezentowałem się na prawdę znakomicie" - zupełenie jak Andrew Gołota,on najlepiej prezentował się w walce z cieniem...:)

Ostatnio dwa razy pisałem, że Povietkin to bokser trzymany pod grubym kloszem, nie zasługujący na tytuł. Walka z Huckiem to potwierdziła.

Nie będę się już pastwił nad jego sylewtką wyraźnie pokazującą, że treningu wytrzymałościowego nie było
 Autor komentarza: Future
Data: 26-02-2012 01:25:35 
Nie wiem jak to można było nie przyznać zwycięstwa Huckowi , ten sport schodzi na psy , jak taki ledwno zipiący , chwiejący sie na nogach kolo moze pozostać mistrzem ? to zły przkład dla młodzieży , z drugiej strony jestem pozytywnie zaskoczony gdyz obcokrajowiec może jednak wygrać na niemieckiej ziemi , Pozatym Huck raz też przegrał a wygrał mówie tutaj o walce z Lebiedewem także niech wie jak to jest...Dobrze by było jak by w tym sporcie zawsze wygrywał lepszy przecież na te wałki powoli sie patrzeć nie da , na gale już niechodze własnie ze wzgledu na werdykty
 Autor komentarza: bigdaddy
Data: 26-02-2012 01:26:06 
Wydaje mi się, że rewanż jak najbardziej powinien się odbyć. Huck walił swoimi cepami, czasami i w powietrze. Technicznie jest kiepski, ale woli walki nie można mu odmówić. Powietkin bardziej wyglądał na zmęczonego.
 Autor komentarza: padrei30
Data: 26-02-2012 01:27:26 
ktos wie jak claverly z karpeckim???
 Autor komentarza: osman
Data: 26-02-2012 01:29:14 
Mimo wszystko jednak ta cała sytuacja związana ze zmianą trenera mogła wpłynąć na postawę Powietkina, może też zlekceważył Hucka a ten pokazał to co widzieliśmy, pewnie rewanż będzie i wtedy Huck wygra o ile Rosjanin będzie w tak samo kiepskiej formie jak dzisiaj.
 Autor komentarza: padrei30
Data: 26-02-2012 01:39:08 
british zawodnik sauerlanda mial zdobyc EBU i tylko zremisowal? huck przegrał. cos tu nie gra jak na zwyczaje niemieckie czyzby sauerlandy zapomieli ,,napomiec" sedziów a moze sie nawrocili?? dziwne
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 26-02-2012 01:43:32 
ja wiem co sie stalo !! jesteś cieniutki i nie nalerzy Ci sie pas. Sądze ,że spokojne juz teraz jest w szpili zasiegu taki Povietkin bo skoro Chrisora po 14 walkach moze walczyc o mistrzoswto swiata to dlaczego artur po 9 nie moze walczyc z takim leszczem ??
 Autor komentarza: krajana
Data: 26-02-2012 02:07:54 
Dresiarz - gościu patrze na twoje komentarze i dziwie się czemu Ty jeszcze nie śpisz bo takie wypociny nam tutaj sprawiasz. Szpila to jeszcze dzieciak który nie wie kiedy przestać i łatwo by się dał sprowokować a Huck mimo że cepiarz i zero techniku to jednak potrafi zachować zimną głowę i wiedzieć kiedy zaatakować a kiedy przestać. Szpilka się ośmieszył kiedy robił sobie zdjęcia z Chisorą. Widać że Derek na luzie a Szpila pajacował i udawał że face to face :) Wątpie czy coś z niego będzie.
 Autor komentarza: Demolition
Data: 26-02-2012 02:22:42 
http://extreme1sports.blogspot.com/p/ch1.html
Jak ktos lubi ;]
 Autor komentarza: kowaks3031
Data: 26-02-2012 02:29:33 
Panowie ja od początku sądziłem że huck to wygra nie pisałem jednak zeby nie było na mnie nagonki.Powietkin jest przeceniany.Jestem z siebie dumny bo tacy fachowcy a sie zbłażnili i teraz ratuja sie głupimi komentarzami.Powietkin momentami walczył o przetrwanie i brakowało mu tlenu jak Pudzianowi.Ratował sie jakimiś chwytami w stylu amerykańskich murzynów .Pchał ten łep mu pod kolana a wy że ściągał.sędzia nie reagował bo huch chciał walczyć a jak ten sie kulił jak baranie jaja to i dostał co raz w łep z tyłu a co miał z nim huck na siedzący walczyć .Panowie postawiliście kase wygraliście super ale troche honoru miejcie i niegadajcie że ten zatłuszczony grubas był lepszy.
 Autor komentarza: kowaks3031
Data: 26-02-2012 02:35:47 
A z tym szpilką to się nie ośmieszajcie na razie to jego rywale nie dużo odstają od tych najmana .Wiem że to fajnie wyglada jak ktoś nokautuje w pierwszej rundzie .Ale trzeba tez zwrócić uwage że ma przeciwników dorabiających w piekarni.SZpilka vs Chrisora , Kliczko matko co za bzdury .Jego nawet stary gołota by obił Bedziecie go wielbić wysławiać a po pierwszej walce z kimś lepszym pojawią sie komentarze wiedziałem że z niego nic nie będzie.Wasze pisanie o nim jest jak marzenie że dolcan ząbki wygra lige mistrzów.
 Autor komentarza: kowaks3031
Data: 26-02-2012 02:59:07 
Przeczytałem teraz komentarze w trakcie walki kazdy pisał huck to wygrał .tylko 15 min po walce jakieś dziwne przemiany zaszły w niektórych i sie dopatrzyli wygranej Powietkina .Panowie ja Czasem obstawiam i czasem pewniaki niewchodza ale potrafie przyznać sie do błedu.Przypomnijcie sobie jakie było pierwsze wasze odczucie po ogłoszeniu werdyktu.ZDZIWIENIE zapewne
 Autor komentarza: KubaRozpruwacz
Data: 26-02-2012 03:04:07 
No i co ku.wa ?????????!!!!!!!!!!!! Gdzie sa te wszystkie cfaniaczki co przez caly tydzien sie rozpisywali jakie to Huck dostanie ciezkie KO ???? Huck pokazal jaja i serce do boksu !!! Pierwsza walka w wadze cięzkiej i to z takim przeciwnikiem i co ???? Wedlug mnie minimalnie wygral, w najgorszym wypadku remis !!!
Huck to prawdziwy kozak, nie to co Tomasz Pieniazek Adamek, ktory w HW obijal na przetarcie samych bumów !!!

Brawo Huck !!! A powietkin niech sie nie tlumaczy czereśniak zajebany !
 Autor komentarza: kowaks3031
Data: 26-02-2012 03:21:59 
Kuba 50 proc tych cwaniaków przyznała sie do błedu a drugie 50 wciskaja kit że niby ten słaby huck ściągał dużo silniejszego powietkina za główkę a tak niewolno albo że uderzał w tył głowy jak nawet sedzia to olał bo bo widział że powietkin z tym kuleniem przesadza.Huck powinien poczekać aż ten sie wyprostuje albo przykucnąć do niego.Prawda jest taka że ten powietkin jest raz że przereklamowany a dwa tak sie kończy lekcewarzenie przeciwnika .Grubas spuchł i sie ratował czym sie dało od 4 tej rundy .Jeszcze ze 2 rundy i by padł jak pudzian z silwą .Ale i tak niektórzy powiedzieli by że huck powinien walczyć z nim w parterze
 Autor komentarza: plomba
Data: 26-02-2012 03:39:38 
No i co cioto kubie rozpruwaczu . Mówiłem ze Povetkin wygra . Jak ci w buzi lamusie?
 Autor komentarza: kowaks3031
Data: 26-02-2012 03:46:40 
Plomba jaka wygrana taki mistrz .Ale na pewno szpila by ich obu załatwił nie?
 Autor komentarza: canuck
Data: 26-02-2012 04:27:32 
A ja wiem co sie stalo, bo nauczylem sie tego od Tomka. Po prostu, brak AKLIMATYZACJI ....
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 26-02-2012 08:01:13 
Povietkin totalnie się skompromitował!Przy takiej przewadze warunków fizycznych i wyszkolenia spodziewałem się deklasacji i ciężkiego ko na Hucku a tu proszę mało brakło i była by niespodzianka!Povietkin zachowywał się w tej walce jak jakiś stary,wyniszczony alkoholik a nie młody mistrz.Hukic narzucił styl walki i pomimo ,że ucziwie przegrał na punkty to biorąc pod uwagę kontekst sytuacji może się czuć moralnym zwycięzcą!Nie wiem czy to było zlekceważenie rywala czy Povietkin już się skończył ale jeżeli jest to jego normalny poziom to ewentualnym rewanżu to Huck będzie faworytem.
 Autor komentarza: keram1
Data: 26-02-2012 08:05:37 
To,że Huck wsadził w kilku rundach (3 może4) nie czyste cepy,kilka również w tył głowy to nie znaczy że wygrał całą walkę.Został solidnie wypunktowany na pełnym dystansie.Jedyne co można mu przyznać to to ,że bije mocno z prawej ręki.Zabrakło przede wszystkim ciosów prostych.Schowany za podwójną gardą,sporadycznie kontrujący Huckic nie mógł wygrać.Wszyscy chyba wiedzą,że żeby pokonać jakiegokolwiek mistrza to trzeba wygrać wyraźnie wszystkie rundy lub znokautować.Przypomnijmy wszyscy starcie z Lebiedewem.?!Wszyscy grubo pocisnęli po Serbie. Statystyki ciosów pokażą prawdziwy przebieg walki.Moim zdaniem duży wpływ na postawę Powietkina miała zmiana trenera na krótki czas przed walką.Atlas to śmieć,który zostawił swego zawodnika.Ten Niemiec co punktował remis to chyba największy wał na gali.
 Autor komentarza: waswer
Data: 26-02-2012 08:06:02 
walka na poziomie baru dworcowego ....HUK...bił nasady...cepy w tył głowy...po za siłą nic nie ma co powinien mieć mistrz...moze agresje,temperament rosianin...duże sadło ...i kondycje na 6-rund.NIE ładna walka.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 26-02-2012 08:07:44 
A swoją drogą zuważyłem dużą nieporadnośc w obronie Rosjanina w momentach gdy Huck wykonywał potężne ataki prawą ręką bardzo przypominało mi to postawę Gołoty w walkach z silnie bijącymi rywalami.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 26-02-2012 08:10:16 
Walka paskudna moim zdaniem!Klincze,szarpanka,faule ,mała częstotliwość zadawanych ciosów...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 26-02-2012 08:13:50 
A tak swoją drogą Niemcy mają swojego drugiego Maxa Schmellinga od dzisiaj:)Hukowi dopiero teraz szajba odbije:))
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 26-02-2012 08:27:12 
Czekam na statystyke ciosow,

Po 4 rudzie wiedziałem ze Sasza jest juz kompletnie bez sil i dynamiki, a to dopiero był poczatek walki, nie potrafię zrozumieć co był z kondycja Saszy

Rosjanin zaimponował mi ambicja ,pod koniec 11 rundy ledwo odychał, ale w 12 jeszcze próbował atakować, ale jak dla mnie zwyciężył Huck

ogólnie sytuacja jest dobra dla Mastera, teraz huch prawdopodobnie zwakuje pas a Wujek moze zorganizować mu walke o tytuł
 Autor komentarza: LuckyLuke
Data: 26-02-2012 08:58:06 
Pozytywnie zaskoczyła mnie ta bitwa-Szczególnie bośniak Huck,który lekko mówiąc wkurwia mnie swym gadaniem.Pokazał determinacje.Powietkin zaś odporny niczym radziecki czołg-prawie umarł i nawet obronił tytuł!
brawo dla obydwu
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 26-02-2012 09:05:10 
Sasza, co się stało? Po prostu potwierdziły się opinie, że jesteś dobrze wyszkolonym pięściarzem, solidnym zawodnikiem szerokiej czołówki HV ale nie masz ani charyzmy ani serca by zostać mistrzem z prawdziwego zdarzenia. Nie udzielałem się do tej pory w temacie tej walki, bo nie byłem w stanie przewidzieć jej wyniku ale wystarczy poczytać moje archiwalne wpisy na temat Povetkina, za które często byłem tu krytykowany. Co do szans Adamka to ani Sasza ani Huck nie mieli by wiele do powiedzenia.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 26-02-2012 10:13:29 
Stalo sie to , co stac sie musialo przy slabej kondycji. Jesli teraz porownam takiego Povetkina do 40 letniego Vittka to brak mnie slow. Ostatnia walka Vittka byla prowadzona w bardzo szybkim tempie , ale po tym pojedynku Vittek , badz Chisora wygladali lepiej niz Povetkin po 7 rundzie.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 26-02-2012 10:18:55 
SauerLand zaskoczył wszystkich...

Sam jestem w szoku co on wymyślił...

Hucka oszukali, po tym jak zawsze wygrywał tym razem też powinien wygrać.

Coś mi tu nie pasuje.
Jeżeli ta walka ciągnęła się 12 rund i Huck pokazał się z dobrej strony.
(nie mówię o faulach, przepychankach itp. bo jemu wszystko wolno) i nie został zwycięzcą to coś tu śmierdzi.


Obstawiałem remis lub zwycięstwo Hucka.


Moim zdaniem Sasza miał przetrwać 12 rund nie nokautując Hucka.
Miał wiele okazji i widać było że odpuszcza.
Po kombinacjach miał Hucka przy linach i odpuszczał.
Huck uderzał z podniesioną brodą, nawet amator by mu tam sierpa wsadził...
Bronić się przeciwko tak agresywnemu drewniakowi było Saszy ciężko.

Obstawiał ktoś zwycięstwo punktowe Hucka po 12 rundach?
Jakie były notowania?

A może to Huck zaskoczył SauerLanda swoją bardzo dobrą postawą.
Jak na takiego drewniaka to była genialna walka...
 Autor komentarza: godja
Data: 26-02-2012 10:21:43 
Zgadzam się całkowicie z komentarzem ODNOWIONY'ego. Huck powinien być dawno zdyskwalifikowany. Większość jego ciosów to były cepy w tył głowy i to najczęściej w potylicę. Wcale się nie dziwię, że Saszy odebrało to siły. Jego "boks" nie ma nic wspólnego z boksem. Równolegle oglądałem KSW i tam mógłby spróbować swoich sił. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 26-02-2012 10:22:44 
Można Hucka nie lubić ale dla mnie tej nocy był lepszy, sędzia przeszkadzał mu w wykończeniu Saszy, w Anglii sędzia przerwałby walkę i ogłosił zwycięstwo Hucka.Poczekajmy na statystyki ciosów...
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 26-02-2012 10:23:32 
Można Hucka nie lubić ale dla mnie tej nocy był lepszy, sędzia przeszkadzał mu w wykończeniu Saszy, w Anglii sędzia przerwałby walkę i ogłosił zwycięstwo Hucka.Poczekajmy na statystyki ciosów...
 Autor komentarza: matek708
Data: 26-02-2012 10:32:04 
Ja nie wiem czemu tak chwalicie tego Hucka przecisz on tak faulował że się tego oglądać nie dało a te jego ciosy po zakończonej rundzie to po prostu parodia.

Podsumowując walke:
1. nie widze szans Powietkina z Kliczkami.
2. Powietkin dobry technik nad ciosem musi po pracować.
3. Ma wacianą szczęke.
4. Nie podobały mi sie faule Hucka, naprawde nie dobrze sie oglada takie widowisko na którym sedzia pozwala na wszystko rywalowi....
5. Powininen dostać przynajmniej ze dwa lub 3 upomnienie.
 Autor komentarza: FrankEinstein
Data: 26-02-2012 10:32:41 
Naprawde, nie rozumiem, jak ktos mogl typowac zwyciestwo Hucka. Gosciu nie dosc, ze gral bardzo nieczysto, to jeszcze walil jak oszalaly w tyl glowy Saszy. Sasza go wypunktowal dobrze, Huck walil czasem te swoje widoczne cepy i tyle. Szkoda mi Povietkina, kondycyjnie lipa, ale nie zaprezentowal sie az tak zle, wg. mnie przegral 4-5 rund. Zalecam nie ogladaniem z wielce subiektywnym Kostyrą, bo to baaardzo wypacza wynik jak komentator widzi tylko ciosy te, ktore chce zobaczyc. Ja jakos nie zauwazylem, aby Sasza byl w klopotach, po prostu probowal sie wydostac spod lewej reki Hucka, ktora notorycznie go przytrzymywal i bil tymi cepami w tyl glowy. No litosci, myslalem, ze jakies punkty mu odejma, a tu nawet nie dostal ostrzezenia. Radze obejrzec jeszcze raz, bez pana Kostyry.
 Autor komentarza: sliver84
Data: 26-02-2012 10:32:54 
Beznadziejna walka, ciągłe faule, klincze, przepychanki, sędzia idiota- ciągle rozdzielający zawodników a nie reagujący na ściąganie i napierdalanie w tył głowy. W porównaniu do walki z przed tygodnia Chisora - Kliczko wyglądało to wszystko jak solówka przed stodołą. Beznadzieja. Powietkin walczył jak ostatnie kretyn, dał sobie narzucić chaotyczny styl, część kondycyjną obozu przygotowawczego chyba przeleżał a sparingi miał na PS3, Lebiediew mający opinie surowego technicznie boksera dał pierdylion razy lepszą walkę(niestety został perfidnie zwałowany) a "świetny technik" łapie się od 4 rundy na cały czas same zagrywki, jak widziałem jak łatwo wchodziły lewe proste Hukicia to nie chcę myśleć co zrobił by z Saszą Władek. Huck nie zaskoczył, prymitywny cepiarz ciągle bijący się jak pod butką z piwem. Sędzia powinien go zdyskwalifikować za ciągłe ściąganie jedną i napierdalanie w tył drugą ręką. Walka żałosna, poziom beznadziejny no i jeszcze ten Kostyra, miałem wrażenie jakby sobie trzepał przy zdjęciu Hucka tak się nim podniecał. W 7 rundzie wyłączyłem dźwięk. Wynik słuszny, zdziwiłem się że nie było wałka na Saszy, który nie był by w tym przypadku jakoś bardzo perfidny w porównaniu do takich przekrętów jak Huck-Specnaz czy Chisora-Fiński Mop.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 26-02-2012 10:46:31 
Povetkin od 5 rund przestal boksowac a zaczol bic , i to wlasnie plus brak kondycji otwarly Huckowi wiele mozliwosci. Jak dla mnie Povetkin wygral , a zarazem rozczarowal.
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 26-02-2012 10:58:16 
Nie było żadnych fauli Hucka ! Povietkin nieustannie opuszczał głowe na wysokości "jaj" Marka wiec jak miał niby bic? to walił mu w tył głowy inaczej nie mogł! Kostyra zwracał uwage na Faule HUCKA ALE NA OPUSZCZONA GŁOWE POVIETKINA ZERO WZMIANKI!
 Autor komentarza: YellowKing
Data: 26-02-2012 10:59:27 
To nie to,że huck byłtak dobry-tylko po prostu Povietkin był taki słaby. Przecież on od 11 rundy nie wiem jak walczył na tym wycieńczeniu,masakra.
Huck strasznie ciężką ręke? Chyba inna walkę oglądaliście heh on ma 95 kg i jest taką gorsza wersją Haye'a. Haye to miałpalnięcie ale nie on. Povietkin przyjmował czysto na punkt pod koniec walki ciosy i nic. Jak stał tak stał. Po prostu 95 kg to za mało tam i tyle,to nie Tyson. Wydaje mi się,że słabe sparingi miał Povietkin i za mało się przykładałdo tej walki,za słąba kondycja i moim zdaniem,siła fizyczna. Cały czas się pochylał za mocno,a huck faulował. Więc w sumie obydwoje faulowali,ten pochylaniem a tamten uderzaniem w tył głowy. Trochę smieszna walka.
Chisora obydwu by wciągnoł nosem. War Dereck! :D
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 26-02-2012 11:00:12 
Wszystko sie ulozylo wrecz po mysli Sauerlandow..Maja mistrza w dalaszym ciagu..Povietek mimo ze nie zachwycil to jak kazdy ma prawo do gorszego wystepu i nadal ma pas..caly czas wielkie walki stoja przed nim otworem..Marco Huck tez juz nie jest no namem w ciezkiej..przeciez dal dobra walke przeciwko mistrzowi swiata..hehe..tym samym Sauerland ma dwoch "perspektywicznych" zawodnikow w ciezkiej a nie jednego..
 Autor komentarza: jgslon
Data: 26-02-2012 11:04:20 
Do FrankEinstein
Masz rację co do oglądania walk z komentatorem Kostyrą,ten człowiek widzi tylko przez siebie typowanego zwycięzce i pod niego komentuje.Taka sama sytuacja była tydzień temu w walce Chisora-Kliczko.Przykre to jest bo nawet nie kontroluje tego co mówi,tak być nie powinno.Kocham ten sport lecz czasami odpycha mnie komentowanie Kostyry.Walka zdecydowanie dla Povietkina,wygrał zdecydowanie,moim zdaniem faulem i cepami walki nie można wygrać.
 Autor komentarza: szogun696
Data: 26-02-2012 11:10:29 
lukaszenko Wyjąłeś mi to z ust. Ale dodam jeszcze że oprócz tego co wymieniłeś promotor obu ma jeszcze w perspektywie bardzo intratny rewanż swoich zawodników. Więc wszyscy są chyba zadowoleni...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 26-02-2012 11:22:02 
szogun696
Tak..to doskonale zagranie na wszsytkich frontach..kazdy jest zarobiony..bokserzy, promotor , tv a widzowie szczesliwi..czyz nie o to chodzi;)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2012 11:30:12 
POWIETKIN: NIE WIEM, CO SIĘ STAŁO

To się stało że po raz kolejny udowodniles jaki jestes beznadziejny. Czołowy cruiser leje przereklamowanego ruska ale wujo S. jak zwykle trzyma reke na pulsie :)
 Autor komentarza: baxx
Data: 26-02-2012 11:32:34 
Povietkin wygrał zasłużenie, a już myślałem, że go zwałują. Sauerland musiał mieć w tym swój interes, bo przecież walka była wyrównana i w razie wygranej Hukicia to by nie był jakiś wielki skandal jak z Chisora - Helenius.

Huck to wiadomo, w miarę mocny cios, serce do walki i ciągłe faule. Povietkin w takiej formie może dostać baty od kilku zawodników z top10, a do K2 zupełnie nie ma po co wychodzić.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2012 11:36:18 
Autor komentarza: ChampMike
Data: 26-02-2012 01:05:36
HILTI
Przeceniasz povietkina w sumie nie tylko ty !
Uważam że Adamek śmiało by go na 12 rund wypykał i to spokojnie
pozatym nie tylko on.


Mam identyczne zdanie. Powiem wiecej, w takiej dyspozycji jak w ostatnich pojedynkach Pwoietek nie miałby czego szukac w walce z Adamkiem. Tak, Tomek został przez Kliczke zniszczony ale taki sam los czekałby (czeka?) Sashę.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2012 11:37:10 
*Powietek
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 26-02-2012 11:45:45 
Adamek powiedział ,że Huck wygrał ; d
 Autor komentarza: grzemill
Data: 26-02-2012 11:46:09 
Powietkin to idealny klient na rozwałkę dla Kliczków. Bardzo słabo skraca dystans, technikiem jest nienajgorszym, ale techników Kliczkowie "lubią". Jeżeli ktoś myślał, że jeżeli nikomu się nie udaje z Kliczkami to Powitkinowi się uda to po wczorajszej walce już wie, że byłoby KO.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 26-02-2012 11:46:22 
powietkin wygrał minimalnie tą walkę jak dla mnie.huk poprawił się nieco wchodził lewy prosty,kilka cepów i ze 2 podbródki,poza tym w chuj fauli.ruski przegrał z kondycją i swoim narożnikiem.z kliczkami jeden czy drugi bez szans.dobrze,że wyszli się bić i emocje ciągłej bitki były.nie wiem gdzie teraz jest adamek,ale mam wrażenie,że napierdoliłby obu.
 Autor komentarza: nik
Data: 26-02-2012 12:10:29 
''Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2012 11:30:12
POWIETKIN: NIE WIEM, CO SIĘ STAŁO

To się stało że po raz kolejny udowodniles jaki jestes beznadziejny. Czołowy cruiser leje przereklamowanego ruska ale wujo S. jak zwykle trzyma reke na pulsie :) ''

Juz zapomniales jak wychwalales wspaniala technike Povietkina ?
buahaha Taki Haye by go zmiazdzyl.
 Autor komentarza: nik
Data: 26-02-2012 12:11:37 
HUCK WYGRAL, TZN ZDEMOLOWAL SASZKE lol
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2012 12:13:58 
Autor komentarza: nik
Data: 26-02-2012 12:10:29
''Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2012 11:30:12
POWIETKIN: NIE WIEM, CO SIĘ STAŁO

To się stało że po raz kolejny udowodniles jaki jestes beznadziejny. Czołowy cruiser leje przereklamowanego ruska ale wujo S. jak zwykle trzyma reke na pulsie :) ''

Juz zapomniales jak wychwalales wspaniala technike Povietkina ?
buahaha Taki Haye by go zmiazdzyl.



Samą techniką walki nie wygrasz. Jak trochę bardziej zainteresujesz sie boksem (o ile wogole) to być może dasz radę uzmysłowić sobie ze na postawę boksera w ringu sklada sie wiele elementów.
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 26-02-2012 12:39:54 
MOZE I FAULOWAL ALE TĄ WALKĘ WYGRAŁ ZDECYDOWANIE.
 Autor komentarza: vilde
Data: 26-02-2012 14:45:28 
Do polrex:

WBA przyznało Władkowi super championa i tym samym zwakowało tytuł regular ,który zdobył po walce z Hayem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.