KLICZKO: 'EGO MÓWI CO INNEGO NIŻ ROZUM'

Mimo ostrego krytykowania zachowań Derecka Chisory (15-3, 9 KO) przed, po i w trakcie walki w Monachium, Witalij Kliczko (44-2, 40 KO) nie wyklucza pojedynku rewanżowego z "Del Boyem" oraz jego rodakiem, również jednym z głównych kreatorów skandalicznych wydarzeń z sobotniej nocy, Davidem Haye'em (25-2, 23 KO).

Walkę z Chisorą ocenia się jako jedną ze słabszych występów mistrza świata WBC w wadze ciężkiej w ostatnich latach, ale na jego usprawiedliwienie działa fakt, że od czwartej rundy boksował z kontuzjowanym lewym ramieniem. Uraz znajduje odzwierciedlenie w statystykach ciosów, w których figuruje znacznie mniej niż zwykle firmowych dla Ukraińca lewych prostych.

- Gdy w czwartej rundzie zorientowałem się, że lewy bark jest kontuzjowany, przestraszyłem się. Dzięki Bogu nie bolało tak jak dwanaście lat temu w walce z Chrisem Byrdem, kiedy to zerwałem ścięgno lewego ramienia. Kiedy zauważyłem, że niewiele zrobię już lewą ręką, zrozumiałem, że mam dwie możliwości. Odmówić kotynuowania walki – wówczas przegrałbym, jak w pojedynku z Byrdem, kiedy to po dziewiątej rundzie z powodu bólu po prostu nie mogłem dalej boksować, choć wygrywałem na punkty – lub zacisnąć zęby i doprowadzić sprawę do końca. Jednak walki z tak wstrętnym facetem jak Chisora nigdy bym nie przerwał, nie mogę sobie tego wyobrazić. Prędzej zginąłbym w ringu niż zrobił mu taki prezent – podkreśla 40-letni Kliczko.

Powiedzieć, że Ukrainiec nie rozumie zachowania Chisory na konferencji prasowej po walce, to powiedzieć bardzo mało. 28-letni londyńczyk pobił się wówczas z Haye'em. Agresorzy używali mało bezpiecznych i nietypowych przedmiotów – szklanych butelek, a nawet statywu od kamery.

- Patrzyłem na to wszystko z podwyższenia i myślałem sobie: "Gdzie ja trafiłem?". Prędzej czy później każdy taki człowiek zostaje sprawiedliwie ukarany, życie nie raz to pokazywało. Przed walką myślałem, że zachowanie Chisory to tylko show, ale potem zrozumiałem, że on nie udaje. Możliwe, że ma coś z głową.  Kiedy wspominam to, co zmajstrował – mnie uderzył przed walką, Władimirowi plunął w twarz, a potem bił się na konferencji i groził komuś zastrzeleniem... Jak można tak postępować? Niepojęte. Co dzieje się w jego głowie? Wszystko, co widziałem w jego wykonaniu, wydaje mi się być jakimś koszmarem – komentuje "Dr Żelazna Pięść".

Z kim mistrz WBC powalczy po wyleczeniu kontuzji barku? Potyczka z Chisorą lub Haye'em z pewnością uczyniłaby jego portfel bardziej zasobnym niż starcie z innym, mniej "medialnym" przeciwnikiem.

Rozum podpowiada mi, że rewanż nie jest potrzebny, ale ego wewnątrz mnie mówi, że powinienem prawdziwie ukarać tego faceta. Chcę go znokautować na ringu. Ta sprawa nie jest jeszcze zakończona. Haye? To facet z tej samej gliny. Wszystko, co powiedziałem na temat Chisory, dotyczy także jego – zaznacza pięściarz.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: zbychter
Data: 21-02-2012 17:33:15 
tiaaa a piąteczka którą z uśmiechem przybił Hayowi to przypadek, prawda jest taka ze to jest udawanie, teraz nie mam wątpliwości. Tylko Chisora jest prawdziwie szzery w swoim chamstwie i głupocie. On może mieć coś z głową to juz kolejny jego wybryk, te groźby i ogólnie taki nadpobudliwy jest.
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 21-02-2012 17:35:52 
dobrze że jest na swiecie taki wojownik jak Vitek...
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 21-02-2012 17:37:08 
nie moge juz tej mordy ogladac
 Autor komentarza: TDI
Data: 21-02-2012 17:38:18 
zbychter zgadzam się ! Vit teraz płacze płacze , a tak naprawdę ma zapewniony marketing który da mu wiele $$$. To samo tyczy się Chisory.

W ogóle to żenada te całe oświadczenia z "ubolewaniem" , a na czele Haye -.-.

Wole osobiście zadymy na konferencjach , niż dziękowanie bogu itd

Tu macie najlepsze zadymy

www.youtube.com/watch?v=bRBfZna8QlA
 Autor komentarza: takisobie
Data: 21-02-2012 17:44:24 
"Agresorzy używali mało bezpiecznych i nietypowych przedmiotów – szklanych butelek, a nawet statywu od kamery."

Droga redakcjo. Nie agresorzy używali tylko David Haye używał.
 Autor komentarza: adam77
Data: 21-02-2012 17:49:18 
Napisane dzisiaj przez ---tomekzzar

"wiele osob sie zastanawiało dlaczego Vitek na konferencji nie oddał ciosu Dereckowi,otóz przy jego długich rękach zanim by to zrobił musiał by po drodze conajmniej 3 osoby skosić a anglika i tak by nie trafił""

rozjeba... mnie na lopatki tym tekstem poprostu szko!!

Ale powiedz szczerze robiles sobie jaja?? Bo nie sadze ze pisales to na serio..

cytat roku!!!
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 21-02-2012 17:51:05 
Zgadzam się ze zbychterem że Chisora to spontan chlopak i wszystko co robił bylo impulsem a nie sztuczną zagrywką:)Nawet po walce był tak wkurzony że nie był wstanie uściskać Kliczke chociaż wczesniej bił brawo.A Kliczko jest śliską mendą i gada non stop o tej kontuzji chociaż wcześniej śmiał się z Haya i jego palca.Ale on oczywiscie sie nie tłumaczy:)Bo on nigdy nie przegrał z przeciwnikiem tylko z kontuzją.Ale o ile pamiętam to ten łuk brwiowy z Lewisem sam mu się nie rozcioł:)
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 17:51:46 
Przybił piąteczkę bo po pierwsze Haye pogratulował mu wygranej walki, a po drugie pewnie ucieszyło go to, że David dołożył Chisorze, a ten potem biegał i cały czas krzyczał te swoje "he glassed me" xD Widać poza tym, że miedzy Davidem a Kliczko nie ma złej krwi, a te wszystkie przepychanki słowne między nimi służą tylko promocji ich walki ...

Co do widoczności kontuzji, to tak dla porównania ze statystyk:

Ciosy wyprowadzone przednią reką przez Vita w róznych walkach:

* Johnson - 749
* Briggs - 414
* Adamek (przez niecałe 10 rund) - 414
* Chisora - 258

Widać różnicę jak na dłoni ...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 21-02-2012 17:52:59 
Patrzyłem na to wszystko z podwyższenia i myślałem sobie: "Gdzie ja trafiłem? - jak tak można kłamać???!!!Kliczko śmiał się z tego wszystkiego tak na prawdę Kliczkowie graja takich dżentelmenów....
 Autor komentarza: Szef99
Data: 21-02-2012 17:54:04 
To że sobie przybił piątkę i się śmiał nie znaczy że zapomniał wszystko Haye'owi po prostu był mu wdzięczny za to że tamten zrobił co on sam powinien zrobić ale w przeciwieństwie do tych dwóch idiotów ma mózg i nie zachowuje się jak 14 latek. A jego śmiech to po prostu był z całej sytuacji, ja jak to dalej oglądam to leje jak głupi. Jakiś oszołom powyżej napisał że nie może już go oglądać.. Jak nie możesz to nie wchodz i nie zostawiaj komentarzy które g...o ludzi tutaj chodzą
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 21-02-2012 17:55:16 
Kliczkowie dla $$$$ wszystko powiedzą i z każdym będą walczyć to są biznesmeni.Szkoda że nie poznamy ich prawdziwego oblicza...
 Autor komentarza: JamesBlad
Data: 21-02-2012 17:59:50 
Przed walką wielu wypominało Chisorze,że nie ma żadnych szans,Witka wręcz wielbiąc.
Teraz widzę ,że bycie chorągiewką to na bokser.org rzecz normalna,przed walką twardziel,teraz zaczyna być tego przeciwieństwem wg. wielu tu "twardzielów".
Niebawem fala krytyki sięgnie pułapu Adamka.
To jakieś rozdwojenie jaźni.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 21-02-2012 18:01:38 
JamesBlad po prostu za dużo się tutaj dzieci z Onetu przypelętało. O walce się zrobiło głośno to przyszli swoje jedynie słuszne zdanie wyrazić
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 21-02-2012 18:03:41 
Vitek jedzie na Haye, ale piątke mu przybił po awanturze
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-02-2012 18:04:26 
Przez wiele lat podziwiałem Vitalija, za to że jest twardy, ma zasady, nikogo się nie boi. Lubiłem nawet bardziej tego młodego Witalija, który nie okazuje pokory wobec nikogo. wychodził do mistrzów bez kompleksów i nie szanował tych co go unikali, czy woleli poddać się po pierwszym strzale. Obecny Vitali to bardziej polityk. Swój gorszy występ tłumaczy kontuzją, dając do zrozumienia, że gdyby tej kontuzji nie było Chisora nie wytrzymałby z nim 12 rund. prawdy się nie dowiemy. jednak takie tłumaczenie ze strony "wielkiego mistrza" przypomina mi trochę tłumaczenie np. Dimitrenki, Heleniusa, Haye'a i wielu innych. Pamiętam jak Vitali był wściekły na Solisa za tą kontuzję. Oczekiwałem od Vitka trochę innych słów, coś w stylu " Chisora zachował się źle, ale trzeba przyznać, że ten skurczybyk sprawił mi problemy jak mało kto w mojej karierze". Skoro Vitek uważa, że kontuzja zmieniła przebieg walki to powinien dać Chisorze rewanż i tym razem przygotować się solidnie. swoją drogą taki profesjonalista, który rzekomo każdy sparing traktuje jak wojnę wychodzi na ring z Chisorą i już w pierwszej czy drugiej rundzie odnawia mu się kontuzja. to tak na marginesie, ale zdarza się każdemu więc rewanż byłby dobrym rozwiązaniem.
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 21-02-2012 18:12:20 
Brawo dla Ghostbuster:)
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 21-02-2012 18:14:20 
A mnie rozbraja jak wiele barankow wierzy w swiety obrazke klitschko- to co kreuja media i oni sami. A falsz i zawisc az kipi ;) pozdro
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-02-2012 18:15:00 
komiksdw

dzięki:)
 Autor komentarza: Maciejbob15
Data: 21-02-2012 18:18:40 
ego ma niebywale wysokie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 18:19:11 
@Ghostbuster

Kliczko niczym się nie tłumaczy, po prostu powiedział, że nie mógł korzystać z lewej ręki od pewnego momentu w 4 rundzie. To nie żadna wymówka bo wyraźnie to widać w statystykach. Tak jak Vit powiedział, że jeśli ktoś śledzi walki braci to wie, że ich boks opiera się głownie na lewym jab-ie. Tego zabrakło i nic dziwnego, że czuję się zawiedziony z tego powodu. Dlaczego miałby o tym nie powiedzieć ? Nie jest to wymówka, w stylu "aklimatyzacji" Adamka czy też "paluszek" Haye ...
 Autor komentarza: bane777
Data: 21-02-2012 18:21:19 
Zdrowy Witek zrobi teraz ciężkie ko na cipkorze :)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-02-2012 18:21:45 
un4given

widocznie mamy różne definicje słowa "tłumaczenie się".
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 21-02-2012 18:22:11 
Kliczko ironicznie bije mu brawo za show, a Haye mu tylko pogratulowal zwycięstwa, co wyraźnie słychać.
 Autor komentarza: Maciejbob15
Data: 21-02-2012 18:23:21 
ciekawe kto następny dla kliczki.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 21-02-2012 18:31:48 
ja tam się cieszę,że boksie jest ktoś taki jak K2.ktoś,kto burzy stereotyp boksera-idioty,ktoś,kto potrafi pogadać w kilku językach,trzymać nerwy na wodzy,ktoś kto ma do powiedzenia więcej niż fuck you nigger,czy im gonna kill you motherfucker.może to kręci gnojostwo,którym śpik warge wygina...mnie nie kręci.jeśli komuś umknęło,to bracia leją wszystkich z góry na dół.i na razie to się nie zmieni.pozdrawiam.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 18:31:57 
@Ghostbuster

Chodzi o to, że tłumaczenie się Vitka ma się nijak do tłumaczenia tych co podałeś - Haye, Helenius. Każdy kto uważnie oglądał walkę widział, że coś jest nie tak z lewą ręką Kliczki. A czy np było widać kontuzję Heleniusa w walce Chisorą ? Lub paluszek Haye w walce z Władem ? Jak dla mnie nie.

Jeśli chodzi o to czy Vit z sprawną lewą ręką dałby rade znokautować Chisore. Myślę, że nie bo Dereck zebrał na głowę mase prawych z góry i wciąż stał ... Jednak według mnie gdyby lewy Kliczki chodził tak jak zawsze to być może nie byłoby tak ciekawego widowiska jakie mieliśmy okazje obejrzeć. Ale tak jak napisałeś. Jakby było naprawdę to nie wiadomo, możemy sobie tylko pogdybać ;)
 Autor komentarza: zbychter
Data: 21-02-2012 18:32:36 
Oczywiscie nadal uważam Vitka za najlepszego (obecnie) w HW, ale teraz widać jak na dłoni ze to wszystk to tylko gra aktorska. podkreślam tylko chisora, który w moim odczuciu jest delikatnym wariatem, nie udawał tego wszystkiego (chodzi mi o zacowanie wobec Kliczków). Bardzo lubię Derecka za jego szczerość, za t ze daje dobre walki i nie gada bez pokrycia, ale potępiam jego chamskie zachowanie. Co do Kliczko jednego i drugiego to uważam ze to po prostu biznesmani. nic więcej. Gdyby nie warunki fizyczzne przez głowę by im nie przeszło zajmować się boksem. A haye to kanalia, która musi posiłkowac sie przedmiotami kiedy się bije. rozbić na głowię butelkę to można bandziorowi, albo złodziejowi. a walenie statywem w normalnego człowieka to juz szczyt debilizmu. uważam ze powinni go za to wsadzic do paki na chćby miesiąc, zeby pokazać mu gdzie jego miejsce.
 Autor komentarza: championn
Data: 21-02-2012 18:34:57 
No nie znowu będzie to co z władem, wszyscy którzy grzecznie patrzyli w oczy vita na ważeniu zostali rozbici.
czirsora miał dopiero 16 walk, ha ha ha nasz rocky 40
 Autor komentarza: Malinex20
Data: 21-02-2012 18:37:22 
Powiem tak Jak Vitek zakończy kariere a to już nie długo to jeszcze ci wszyscy co na niego narzekają wspomną nieraz jego walki jak prawie pewny był nokaut a jeżeli go nie było to było piękne obijanie nie tylko zachowawczym lewym prostym jak jego brat Vitek to gość charakterny czego również nie ma jego brat a oprócz Kliczków szczególnie tego starszego nie ma nikogo interesującego w ciężkiej i chyba długo nie bedzie smutne ale prawdziwe
 Autor komentarza: championn
Data: 21-02-2012 18:38:28 
Również uważam że haye zachował się jak kibol, butelki etc.
za ten cyrk kara musi być, kowalski poszedłby siedzieć
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 21-02-2012 18:42:42 
kto o tym słyszał lol http://www.sportfan.pl/artykul/32366/chisora-walczyl-na-koksie-saleta-byl-zbyt-agresywny-nie-czul-bolu
 Autor komentarza: Luton
Data: 21-02-2012 18:43:36 
nasz rocky miał 7 walk na koncie
 Autor komentarza: Luton
Data: 21-02-2012 18:43:57 
a nie 6
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 21-02-2012 18:53:15 
A co Wit miał powiedzieć? Że miał niezłą bekę? :P (z resztą było to widać). Jako polityk musi udawać porządnego, taka praca. Te brawa to raczej na ironię wyglądało w stylu "No pięknie żeś odwalił David".
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 21-02-2012 18:57:07 
Nasz kolega ''anonimowy'' i jego tekst dostał się na główną stronę portalu mistrzowie.org http://mistrzowie.org/401281 BRAWO ! hehe.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 21-02-2012 19:00:33 
"Agresorzy używali mało bezpiecznych i nietypowych przedmiotów – szklanych butelek, a nawet statywu od kamery."
Obu rekwizytów używał Haye....
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 21-02-2012 19:05:16 
Witalij był moim ulubionym bokserem zaraz po Lennoxie Lewisie, ale po tym zachowaniu i biedoleniu jacy to anglicy źli mam już go dość. A jego braciszka Władka z fałszywym szyderczym uśmieszkiem nie trawie jakoś.
Już wolę kibicować temu showmenowi Haye który podczas jednej konferencji załatwił trzech przeciwników(jeszcze zdażył przybić piąsię z Witkiem) a potem przytomnie spierdolił(jak kiedys Andrew Golota w walce z Taysonem) do Angli :) Teraz ten szczery szajbus Chisora jest bokserem ktory jest ciekawą osobowoscią w ringu jak i poza ringiem.
Lepiej niech Witalij lub Wladek dadzą rewanż Dereckowi niz blokowac mu licencje bokserską. Chociaż Haye w walce z nim na wyspach też bym chętnie zobaczył
 Autor komentarza: bane777
Data: 21-02-2012 19:08:32 
Braci nikt nie lubi bo są biali, jak czarni rządzili wagą ciężką to wszyscy piali z zachwytu i nie mówię tego bo jestem rasistą
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 21-02-2012 19:18:00 
Jak rządzili czarni skoro był nasz Andrew.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 21-02-2012 19:29:50 
Adamek ma rywala! Oczywiście onet uprzedził fachowy portal o boksie..
 Autor komentarza: championn
Data: 21-02-2012 19:30:50 
bane77
masz cos z głową?
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-02-2012 19:35:40 
Znowu ta zasrana propaganda:
"Uraz znajduje odzwierciedlenie w statystykach ciosów, w których figuruje znacznie mniej niż zwykle firmowych dla Ukraińca lewych prostych."

Czy ktokolwiek pofatygował sie aby zobaczyć pełne statystyki walki na

http://compuboxonline.com/packages/klitschko-chisora/VKlitschkoW12Chisora.pdf ?
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 19:44:27 
@pyra90

http://www.bokser.org/content/2012/02/19/105902/index.jsp
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 19:47:00 
"Uraz znajduje odzwierciedlenie w statystykach ciosów, w których figuruje znacznie mniej niż zwykle firmowych dla Ukraińca lewych prostych."

Nie jest to żadna propaganda tylko czysty fakt.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-02-2012 19:57:40 
un4Given
To dlaczego Kliczko najwięcej jabów wyprowadził w ostatniej rundzie?
a w 9 najwięcej trafił ? jak to ma się do jego kontuzji którą rzekomo odniósł w 4 rundzie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 20:07:24 
"Uraz znajduje odzwierciedlenie w statystykach ciosów, w których figuruje znacznie mniej niż zwykle firmowych dla Ukraińca lewych prostych."

Przeczytaj to jeszcze raz. Mniej niż zwykle czyli mniej niż we wcześniejszych walkach podałem wyżej statystyki z innych walk. Wkleje jeszcze raz to:

Ciosy wyprowadzone przednią reką przez Vita w róznych walkach:

* Johnson - 749
* Briggs - 414
* Adamek (przez niecałe 10 rund) - 414
* Chisora - 258

Chyba widać różnicę ? W walce z Chisora wyprowadził prawie 2x mniej ciosów prostych niż we wcześniejszych pojedynkach ... Co mają do tego statystyki z poszczególnych rund ? Vit zawsze rozbijał i ustawiał swoich rywali właśnie lewym jab-em. W tej walce zabrakło tego już dość szybko. Poza tym po tej rundzie w której poczuł kontuzje to już nawet jak bił te lewe to nie miały one takiej mocy jak zwykle ...
 Autor komentarza: JamesBlad
Data: 21-02-2012 20:10:09 
Kontuzja kontuzji nierówna.Jeśli to tylko naciągnięcie to normalna sprawa,bokserzy,czy zawodnicy mma często w walce odnoszą mniejsze urazy.Pamiętacie rękę Donaire czy Warda po ostatnich walkach?

W tym pojedynku Kliczko był zmuszony do bicia większej ilości prawych,ponieważ balans,mocny pressing rywala i jego umiejętne wchodzenie w półdystans , dobre sierpy pod lewy łokieć Witalija eliminowały w pewnym stopniu lewy prosty.
Często zarzuca się komuś symulowanie,to też nie musi mieć wcale miejsca,uraz może być ale nie tak mocny aby umniejszać coś Chisorze,ponieważ takie urazy w walkach się odnosi.

Zarzucano symulanctwo Kubańczykowi Solisowi,który był wielokrotnie operowany.
Helenius również musi przejść zabieg.
Witalij jak widać nie,nie ma co wyolbrzymiać mniejszych urazów w sportach kontaktowych.
Uraz może też być spowodowany bezpośrednio ciosami rywala,taki to jest sport.

Pojedynek był świetny,oby takich więcej w wadze ciężkiej.

Świetny za sprawą Chisory ,który w końcu zmusił Witalija do wysiłku.
Obaj bokserzy pokazali chart ducha,duże umiejętności,kondycję ,walczyli o triumf.Stworzyli naprawdę świetne widowisko,dla obu należą się brawa i żaden nie zasługuje na umniejszanie ,bo wykonali kawał dobrej roboty.
 Autor komentarza: nik
Data: 21-02-2012 20:19:30 
''Rozum podpowiada mi, że rewanż nie jest potrzebny, ale ego wewnątrz mnie mówi, że powinienem prawdziwie ukarać tego faceta. Chcę go znokautować na ringu. Ta sprawa nie jest jeszcze zakończona.''

Skoncz pitolic,kara? Walczac ponownie z Chisora tylko zrobisz mu prezent, dasz mu po raz kolejny zarobic pieniadze zycia, nawet jakbys go znokautowal. Haye tez chciales ukarac a pozniej podajesz mu reke, kasa misiu, kasa.
 Autor komentarza: bane777
Data: 21-02-2012 20:20:37 
champion:ja jestem zdrowy ale ty widać nie impotencie umysłowy. taka jest prawda biali bracia rządzą wagą ciężką która przez kilkanaście lat była rządzona przez czarnych bokserów, stąd duża nienawiść do nich. Gołota rządził wagą ciężką? chyba w uciekaniu z ringu
 Autor komentarza: nik
Data: 21-02-2012 20:23:51 
''Autor komentarza: pyra90 Data: 21-02-2012 19:57:40 un4Given
To dlaczego Kliczko najwięcej jabów wyprowadził w ostatniej rundzie?
a w 9 najwięcej trafił ? jak to ma się do jego kontuzji którą rzekomo odniósł w 4 rundzie. ''

To moglobyc spowodowane tym ze Chisora oslabl a Kilczko postanowil zaakcentowac swoja przewage:)
 Autor komentarza: nik
Data: 21-02-2012 20:24:52 
''Autor komentarza: takisobie Data: 21-02-2012 17:44:24 "Agresorzy używali mało bezpiecznych i nietypowych przedmiotów – szklanych butelek, a nawet statywu od kamery."

Droga redakcjo. Nie agresorzy używali tylko David Haye używał.''

I bardzo dobrze, jakby ktos do mnie sapal w barze tez bym tak zrobil.
 Autor komentarza: nik
Data: 21-02-2012 20:26:12 
''Autor komentarza: bane777 Data: 21-02-2012 19:08:32 Braci nikt nie lubi bo są biali, jak czarni rządzili wagą ciężką to wszyscy piali z zachwytu i nie mówię tego bo jestem rasistą''

Czarni mieli kocie ruchy a Kliczkowie-robocie :)
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 21-02-2012 20:42:28 
Wiadome jest dlaczego nie używał lewej. Kiedy tylko szła lewa to dostawał cios w żebra lub bebech. Po paru rundach już miał dość kliczko. Wiedział że wystawienie lewego dyszla wiąże się z ciosem na dół i dla tego tych lewych ciosów było mało. w końcowych rundach widać było jak już od tych ciosów kliczko się gnie.
J
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 21-02-2012 20:43:02 
Wiadome jest dlaczego nie używał lewej. Kiedy tylko szła lewa to dostawał cios w żebra lub bebech. Po paru rundach już miał dość kliczko. Wiedział że wystawienie lewego dyszla wiąże się z ciosem na dół i dla tego tych lewych ciosów było mało. w końcowych rundach widać było jak już od tych ciosów kliczko się gnie.
J
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 20:46:58 
Gdyby lewy chodził tak jak trzeba, z taką mocą jak zwykle to Chisora miałby duży problem, żeby skrócić dystans i zadać ten cios w tułów. A Kliczko jeszcze bardziej kontrolował by tą walkę.
 Autor komentarza: nik
Data: 21-02-2012 20:50:35 
un4given
dokladnie,funkcjonujacy jab nie pozwolilby na tak wiele
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 21-02-2012 21:11:51 
tylko 4 rundy chodził normalnie zobaczyl kliczko czym to smakuje, czyli lewy równa się kontra na bebech i tyle.
Teraz pytanie czy helenius bił mocniej ? bo o wiele bardziej chisora odczuł ciosy w pierwszych rundach czy kliczko już się wypalił.
Teraz widać jakich kliczko dobierał sobie zawodników , adamek sosnowski itp jak taki średniak ja chisora dał mu w kość.
Przypomina mi się walka Michalczewskiego i starta tytułu , miał być kolejny kelner do obicia ale wyszło inaczej. tutaj kliczce się udało warunki na jego korzyść i bokser bez większego doświadczenia.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 21:28:24 
Vit zaczął tą walkę agresywnie. Od początku starał się trafić mocnym prawym, widać było, że chce szybko ukarać Anglika. I wchodził mu ten cios dość często, tyle, że o dziwo nie robił wrażenia na Del Boy-u. Stąd bił mniej lewym w początkowej fazie walki. Myślę, że potem zmienił by taktykę i starałby się rozbijać Chisore lewym jab-em. Oczywiście wszystko to są tylko spekulacje, ale ja tak to widzę ...

Powiedz mi z kim Kliczko miał walczyć jeśli twierdzisz, że dobierał sobie rywali i nie walczył z tymi najlepszymi ? Adamek był oficjalnym pretendentem. Solis podobnie, po wygraniu eliminatora z Austinem. Młodzi prospekcie jeszcze nie gotowi na walkę z Kliczko. To nie wina braci, że reszta czołówki HW jest klasę gorsza.

.
 Autor komentarza: Tomcio
Data: 21-02-2012 22:05:43 
coolpix

100% poparcia !!



zbychter - "Co do Kliczko jednego i drugiego to uważam ze to po prostu biznesmani. nic więcej. Gdyby nie warunki fizyczzne przez głowę by im nie przeszło zajmować się boksem." Jedna z glupszych wypowiedzi jakie slyszalem w ciagu ostatniego tygodnia ;) gdyby najlepsi gracze NBA na swiecie mieliby 1,50cm wzrostu tez by im przez glowe nie przeszlo zeby grac w kosza o.O a kto by kurwa boksowal bez warunkow fizycznych mozesz mi powiedziec ?
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 21-02-2012 22:17:19 
z kim? a z podobnymi do chisory.
Dla mnie są mistrzami bo jest ich dwójka dobierają sobie bokserów pod siebie. Jeden pasuje vitkowi to witek walczy bo wład może mieć problem.
Odwoływanie walk ,widzą jak ktoś jest w szczytowej formie to obsuwa lub coś innego. Oni walki wygrywają już przed walką. wszystko jest zaplanowane żeby nie było ryzyka. Wzięcie Alberta to na pewno było mażenie witka żeby z takim czempionem zawalczyć? W tym samym czsie mógł wziąść kogoś podobnego i napalonego jak chisora. Nie chce mi się nazwiskami wymieniać ale paru by się znalazło.
Moje zdanie jest takie puki jest ich dwóch i mają pole do manipulowania walk to będą mistarzami.Tylko jeden odejdzie i już będzie po kliczkach.
Vit może i zawalczy z heyem ale w takim momencie jak nie będzie miał formy,oni już o to się postarają. Bokser formę robi sobie na dany tydzień lub dzień a vit zrobi tak żeby tak nie było.(w momenicie spadku formy poda datę walki , formy nie można mieć cały rok 120%)
Jeszcze raz napiszę kliczkowie są mistrzami manipulacji. TYlko z chisarą poszło coś nie tak jak miało iść.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 22:34:57 
@simbadbox

Widzę, że nie bardzo wiesz o czym piszesz. Mógł wsiąść kogoś innego ale nie wiesz kogo. W takim wypadku dalsza dyskusja nie ma sensu ;)

Pozdro
 Autor komentarza: unlocer
Data: 21-02-2012 22:42:29 
Władek juz jest obsrany na sama myśl o odejsciu Witka. Wyobraźcie sobie
napalonego,zmotywowanego Chisorę w nieobytej walce z Władkiem.Juz widzę ten strach w oczach Władka i jak sie sam przewraca ze strachu.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 22:47:48 
Jakby niby miałby Chisora pokonać Władka ? Nie jest on ani jakimś mega puncherem, żeby mógł złapać go jednym mocnym ciosem, a na punkty tym bardziej nie ma szans wygrać. Myślę, że skończyło by się KO na Derecku ;]
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 21-02-2012 22:48:17 
Pewnie że nie ma bo kogo bym nie wpisał to by było że cienias.
Ale dam się sprowokować , zamiast sosny powietkin_(tylko on nie bardzo chce), zamiast adamka chisora,Hey też się walki domaga.
Jak dla ciebie wybranie sosny adamka to dobrzy byli przeciwnicy to dyskusja nie ma sensy z tobą.
Tak samo przyszła walka wlada też przeciwniaka wybrał w top formie.
pozdro
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 21-02-2012 22:50:37 
Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 22:47:48
Jakby niby miałby Chisora pokonać Władka ? Nie jest on ani jakimś mega puncherem, żeby mógł złapać go jednym mocnym ciosem, a na punkty tym bardziej nie ma szans wygrać. Myślę, że skończyło by się KO na Derecku ;]

Wład pokazał co potrafi z heyem czyli nic.
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 21-02-2012 22:50:48 
Pewnie że nie ma bo kogo bym nie wpisał to by było że cienias.
Ale dam się sprowokować , zamiast sosny powietkin_(tylko on nie bardzo chce), zamiast adamka chisora,Hey też się walki domaga.
Jak dla ciebie wybranie sosny adamka to dobrzy byli przeciwnicy to dyskusja nie ma sensy z tobą.
Tak samo przyszła walka wlada też przeciwniaka wybrał w top formie.
pozdro
 Autor komentarza: nik
Data: 21-02-2012 22:53:49 
Adamek podpisal kontrakt na walke


http://www.sport.pl/boks/1,64992,11201732,Boks__Aguilera_podpisal_kontrakt_na_walke_z_Adamkiem.html
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 22:55:25 
Jeszcze raz Ci napiszę, że Adamka to on sobie nie wybierał tylko MUSIAŁ z nim walczyć bo był oficjalnym pretendentem. Povietkina nie chciał puśćić Atlas bo twierdził, że nie jest jeszcze gotó (i nigdy nie będzie). Chisora dostał szanse i przegrał z jednorękim Vitaliem wysoko na punkty, zbierając na głowę ciosów co nie miara ... Haye walczył z Władimirem i przegrał zdecydowanie na pkt. Vit wybrał Sosnę bo nikt nie chciał walczyć ...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 21-02-2012 22:58:23 
Un4given
Adamek stał sie oficjalnym pretendentem po tym jak podpisał kontrakt.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 23:04:10 
@MrAdam

Nie chce mi się już szukać rankingu WBC sprzed walki Adamka z Kliczko. Ale sam Vitali niedawno powiedział (chyba na face off z Chisora), że Adamek był "official conteder" i musiał z nim walczyć. W ogóle jak mógł się stać oficjalnym pretendentem po podpisaniu kontraktu ? To właśnie ranga oficjalnego pretendenta pozwoliła Adamkowi wynegocjować dużo lepszy kontrakt niż dostał od Kliczków Chisora czy chociażby Sosna ...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-02-2012 23:09:14 
Ale tu nienawiści i pogardy dls Vitalija ludzie ogarnijcie się!Gość dał jedną od kilkunastu lat walkę w której nie zdominował rywala chociaż i tak zwyciężył dość zdecydowanie a wy już na nim psy wieszacie!Jeszcze do niedawna był przez bardzo dużą grupę ludzi uważany za najlepszego pięściarza wszechczasów a teraz okazuje się ,że to dziad nie posiadający ,żadnych zalet.Chwali się Chisore za dobrą walkę ale przecież Vitalij też był współałtorem tego spektaklu!Ludzie narzekali ,że toczy nudne walki ale pojedynek z Chisorą pokazał ,że racje mieli ci ,co twierdzili że jest to wina braku godnych rywali a nie Vitalija!
 Autor komentarza: bagheera
Data: 21-02-2012 23:09:18 
Spodabał mi się tym razem Witalij . Mimo że nie wierzę w jego kontuzje to przynajmniej ma więcej jaj od brata Włodzimierza i nie satysfakcjonują go takie ,,wymęczone ,, zwycięstwa jak to nad Chrisora które i tak było lepsze niż zwycięstwo Władymira nad Hayem .
W ogóle ja bym takie walki jak Haya-Wladymir uznawał za nieodbyte;)
Wladymir wygrał bo uderzył Heya przez cała walke trzy razy a Anglik go ani raz;) wspaniałe widowisko;)
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 23:12:40 
"...wspaniałe widowisko;) "

Zapominasz o jednym. Wpływ na takie a nie inne widowisko miał nie tylko Władimir ale też Haye. Obaj nie ryzykowali ;)
 Autor komentarza: Szef99
Data: 21-02-2012 23:25:26 
Autor komentarza: simbadbox
Data: 21-02-2012 22:17:19
z kim? a z podobnymi do chisory.
Dla mnie są mistrzami bo jest ich dwójka dobierają sobie bokserów pod siebie. Jeden pasuje vitkowi to witek walczy bo wład może mieć problem.
Odwoływanie walk ,widzą jak ktoś jest w szczytowej formie to obsuwa lub coś innego. Oni walki wygrywają już przed walką. wszystko jest zaplanowane żeby nie było ryzyka. Wzięcie Alberta to na pewno było mażenie witka żeby z takim czempionem zawalczyć? W tym samym czsie mógł wziąść kogoś podobnego i napalonego jak chisora. Nie chce mi się nazwiskami wymieniać ale paru by się znalazło.
Moje zdanie jest takie puki jest ich dwóch i mają pole do manipulowania walk to będą mistarzami.Tylko jeden odejdzie i już będzie po kliczkach.
Vit może i zawalczy z heyem ale w takim momencie jak nie będzie miał formy,oni już o to się postarają. Bokser formę robi sobie na dany tydzień lub dzień a vit zrobi tak żeby tak nie było.(w momenicie spadku formy poda datę walki , formy nie można mieć cały rok 120%)
Jeszcze raz napiszę kliczkowie są mistrzami manipulacji. TYlko z chisarą poszło coś nie tak jak miało iść.



Dawno większej głupoty nie słyszałem, bracia obili cały top HW, niektórzy jak Povietkin w wieku 30 kilku lat nie są dalej gotowi (życzę im powodzenia btw z takim nastawieniem). Przed walką gadaliście tutaj że nie ma nikogo dla braci każdy za słaby i że będzie jednostronny pojedynek. Teraz Chisora urwał 3 rundy starszemu walczącemu z jedną sprawną ręką i już się zaczynają teorie spiskowe. Ponadto nie rozumiem tego zachwytu nad Chisorą, co on pokazał oprócz parcia do przodu i solidnej szczeny? większość ciosów zadał na korpus, czystych na twarz może z 5, a tak to większość obroniona lub przestrzelona. W
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-02-2012 23:30:44 
bagheera masz rację!Vitalij to nadal wielki wojownik i ta walka tylko to potwierdziła!Także uważam ,że odejście z ringu w chwale jednego z największych mistrzów w historii tej kategorii jest dla Vita bardzo ważne.Czuję ,że Vitalij pomimo wieku zrobi jeszcze zajebistą formę na jedną dwie walki właśnie po to żeby tym razem definitywnie zniszczyć lub ośmieszyć Chisore lub Haye.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-02-2012 23:34:42 
@Szef99

Niektórzy po prostu nie potrafią operować faktami tylko kierują się swoją osobistą niechęcią do braci Kliczko ;)
 Autor komentarza: bagheera
Data: 22-02-2012 01:09:32 
Nie chodzi o niechęć .

Najprostsze wytłumaczenie małej ilości wyprowadzonych lewych prostych jest takie że ciosu tego używa się przedewszystkim w dystansie o czym wie chyba niemal każdy kto ma cokolwiek wspólnego z boksem .
Jeśli Chrisora stał niemal ciągle twarz w twarz z Vitalijem to jak i po co miał on uderzać lewym prostym .

Nie jest to wytłumaczenie prostsze niż ta spiskowa teoria dziejów o kontuzji ; ) Jak dla mnie jak Chrisora choć na chwilę odpuszczał marsz do przodu to prosty Witka zaczynał funkcjonować normalnie .
 Autor komentarza: bagheera
Data: 22-02-2012 01:15:18 
un4given

Nigdzie nie napisałem że postawa Davida była coś lepsza ; )
Obydwaj wykazali się w tym boju niebywałym sercem i charakterem ;
 Autor komentarza: bagheera
Data: 22-02-2012 01:22:11 
I jeszcze jedno faktami to nie operują Ci co piszą że Kliczko pokonał Derecka jedną ręką .
Tak samo faktami nie operują Ci którzy gardzą ciosami na korpus .
To wstyd bić na korpus czy to jakiś ,,pół cios ,, czy o co Ci człowieku chodzi ?
I jeśli tak gardzicie stylem Chrisory to rozumiem że gardzicie też stylem Joe Fraziera ???
Mi i większości normalnych beststronnych miłośników boksu taki styl podoba się sto razy bardziej niż nieustanny lewy prosty i obrona przez odchylenie swojego 2metrowego cielska do tyłu .

Boksowaliście kiedyś ???? Zapewniam was że robienie takich uników jak Chrisora jest o wiele cięższe do wykonania niż bicie kogoś 20cm niższego lewym prostym .
 Autor komentarza: Klaudia
Data: 22-02-2012 01:50:55 
Czarni szału dostają bo żaden z czarnych nie jest na szczycie tylko są biali i to ich boli, jakieś cholernie wygórowane mniemanie.
 Autor komentarza: polrex
Data: 22-02-2012 02:39:45 
wchodzenie brata Kliczki na kontrol rekawic do przeciwnika co ma wysc na ring za pare minut musi byc strasznie wnerwiajace i psuc koncentracje,

nic dziwnego ze przeciwnicy sie wypalaja w szatni skoro gdy walczy np. Wladymir to odwiedza ich Witalij... ze swoim szelmowskim usmiechem, drazni, prowokuje,

to powinien wchodzic ktos inny, a nie bokser
 Autor komentarza: polrex
Data: 22-02-2012 02:46:37 
to jest troche prawo mistrza manipulowac, i odwolac przynajmiej jeden termin by zniszczyc przygotowania i zeby wkradlo sie zwatpienie... a moze znowu odwola?

Chisora dwa razy sie szykowal,

czy bracia czesto sparuja ze soba?
 Autor komentarza: canuck
Data: 22-02-2012 04:33:59 
Bardzo ciesze sie, ze wielcy mistrzowie w boksie maja klase! To stwierdzenie dotyczy tez jak najbardziej LL.

Wydaje mi sie, ze klasa ma duzo wspolnego z inteligencja, olimpijczykami albo reprezentantami kraju, bo ci sportowcy rozumieja ze reprezentuja nie tylko siebie, ale tez kraj oraz ich sport jako taki.

Osobiscie nie chcialbym byc milosnikiem sportu w ktorym bryluja przyglupy, szpanerzy, chamy oraz kanalie.

O.K. Zawodowy boks to nie szachy albo brydz (podobna tez sporty), zgadzam sie z tym stwierdzeniam. To bardzo meski oraz czasmi brutalny sport. Ale sa tez inne bardzo meskie sporty takie jak hokej albo judo.

Ale "meskosc" zadnego tzw. "meskiego "sportu nie oznacza chamstwa czy prymitywizmu. Ja Wole raczej klasowych gladiatorow! w

Dla tych co lubia srebrniki oraz cukierki dla gawiedzi zasugerowalbym "profesjonalne zapasy!"
 Autor komentarza: simbadbox
Data: 22-02-2012 13:49:00 
Szef99
Data: 21-02-2012 23:25:26
Dawno większej głupoty nie słyszałem, bracia obili cały top HW, niektórzy jak Povietkin w wieku 30 kilku lat nie są dalej gotowi (życzę im powodzenia btw z takim nastawieniem). Przed walką gadaliście tutaj że nie ma nikogo dla braci każdy za słaby i że będzie jednostronny pojedynek. Teraz Chisora urwał 3 rundy starszemu walczącemu z jedną sprawną ręką i już się zaczynają teorie spiskowe. Ponadto nie rozumiem tego zachwytu nad Chisorą, co on pokazał oprócz parcia do przodu i solidnej szczeny? większość ciosów zadał na korpus, czystych na twarz może z 5, a tak to większość obroniona lub przestrzelona.



Tak jedną sprawną ręką!!! To jest głupota takie rzeczy pisać.
Tak jak i che walczył bez jednej nogi.
Chisora ma niesprawny mózg ale jakoś nie krzyczy że przez to walkę przegrał hahahahaha
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.