OŚWIADCZENIE DERECKA CHISORY

Kontrowersyjny Dereck ''Del Boy'' Chisora (15-3, 9 KO), którego nazwisko po wydarzeniach ostatnich dni poznał cały świat, wystosował oświadczenie, w którym przeprasza za swoje zachowanie. Oto najważniejsze fragmenty tekstu Chisory.

Po tym, jak moja walka z Witalijem Kliczką i wydarzenia z nią związane przyciągnęły wielką uwagę mediów, czuję, że muszę z całego serca przeprosić za mój udział w godnych pożałowania scenach, jakie miały miejsce w ostatnich dniach.

Choć mojego zachowania nie można usprawiedliwiać, za kulisami miały miejsce rzeczy, które spowodowały wybuch frustracji. Nie mogę w tej chwili wchodzić w szczegóły, gdyż Brytyjska Komisja Kontroli Boksu przeprowadzi w tej sprawie dochodzenie. Dochodzeniu poddana będzie również kłótnia z Davidem Hayem, w trakcie której zostałem uderzony butelką.

Przede wszystkim jednak zawiodłem moją rodzinę, mój team i sport, który kocham. Zdaję sobie sprawę z tego, że moje zachowanie było całkowicie nieprofesjonalne. Kiedy ochłonąłem, ogarnął mnie głęboki wstyd.
                                                                                                                     

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: kafel
Data: 20-02-2012 19:06:22 
Tiaa...
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 20-02-2012 19:07:08 
bij sie w piersi to moze w moich oczach jeszcze odbudujesz wizerunek...
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 20-02-2012 19:08:39 
Co tam Dereck , za to tutaj cię wielu kocha za twoje poza ringowe

zachowania , co tam rodzina , twoje własne zdanie i zdania tych którzy

coś w boksie znaczą. Tutaj wiedzą najlepiej !
 Autor komentarza: DAB
Data: 20-02-2012 19:08:57 
Bliźnim należy wybaczać.
Wybaczam ci Derick
Tylko nie pluj więcej na Władka
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-02-2012 19:09:47 
Dereck Chisora powinien teraz wziąć walkę z kimś łatwiejszym np Donnel Holmes,Albert Sosnowski,Audley Harrison a potem zaboksować rewanż z Furym.Odbudować się i zaatakować Włada.Nie chciałbym aby jego talent został zaprzepaszczony przez nierozważne działanie promotora.Bo jak go Bracia wezmą w obroty,to skończy jak Peter.Pierwszą walkę z Władem dał dobrą a potem go rozbili,że niegdyś betonowa szczęka Sameula dziś jest rozbita na kawałki.
 Autor komentarza: Bogs
Data: 20-02-2012 19:11:22 
Teraz kolej na oświadczenie Davida
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-02-2012 19:16:29 
Mam znakomity pomysł.Niech Dereck się odbuduje a potem weźmie walkę z Arreolą na HBO.Będzie epicka wojna.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 19:17:12 
Jak tak dalej pójdzie, to i ja napiszę oświadczenie... Dereck wybaczam Ci, mało tego! to co zrobiłeś przed walką, w czasie walki i po walce było niesamowicie śmieszne. Jesteś wariat! Kocham cie, stary!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 20-02-2012 19:17:56 
Każdy wie że na sztukę musiał coś takiego podpisać.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 20-02-2012 19:19:15 
Polak18
Widzę że marzy Ci się bycie promotorem bardzo często planujesz walki może spróbuj sił w tym biznesie.
 Autor komentarza: anonimowy
Data: 20-02-2012 19:21:53 
Same oświadczenia dzisiaj ...brakuje jeszcze oświadczenia właściciela statywu którym rzucił Haye.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 19:21:54 
@Polak18

Dereck to bokser,który nie boi się nikogo, natomiast Arreola to bokser, który dąży do walki o mistrzostwo świata bez ponoszenia jakiegokolwiek ryzyka... i w dodatku płacze po ostrym laniu więc na pewno do takiej walki nie dojdzie, chociaż nie ma co, śmiesznie by było na konferencjach :)
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 20-02-2012 19:26:02 
nawet w faktach tvn mówili o bójce:D
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 19:26:24 
@anonimowy

Tak i przedstawiciela firmy napojów w szklanych butelkach... :)
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-02-2012 19:27:29 
WARIATKRK

Załóżmy spółkę.Ja będę matchmakerem ty od organizowania walk,zdobywania funduszy.Podział 50/50.Co ty na to?
 Autor komentarza: Niko1
Data: 20-02-2012 19:27:33 
z checia bym popatrzyl na walke Dereka z Arreolą. obaj prezentuja podobny styl. Nie wiem tylko który w tej walce cofalby sie do tylu a ktory szedl do przodu :)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 19:27:36 
@jogozilla

Nawet w Teleexpresie!
 Autor komentarza: Adihash
Data: 20-02-2012 19:27:40 
AdamekFightPL - a tak z ciekawości się ciebie zapytam bo ty zabity fan Adamka ze ślepą furią wpatrzoną w niego: Powiedz mi tak szczerze w ewentualnym starciu Górala z DelBoyem kogoś widzisz jako zwycięzcę ?
Szybka odpowiedź bez filozofii.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 20-02-2012 19:29:40 
Sport to ty hanbiles od uderzenia Witka, a potem oplucia Wladka, ale "Piesc Boga" cie usadzila. Widok Chisory zlozonego w pol po strzale Haye - bezcenny! HAYE MA MOJ MEGA RESPEKT!
 Autor komentarza: renegat
Data: 20-02-2012 19:29:44 
jedno jest pewne, chisora w ringu był lepszy niż wszyscy rywale urkaińca do czasów lewisa razem wzięci !
 Autor komentarza: Niko1
Data: 20-02-2012 19:30:33 
Adihash, nie wiem czy to by byla ciekawa walka. Adamek ciagle by uciekal i atakowal tylko z kontry ;) ja bym chcial zobaczyc Szpile z Chisorą.
 Autor komentarza: championn
Data: 20-02-2012 19:33:07 
d.c. dopiero 17 walk a wymęczył wielkiego witalija Kliczke po raz pierwszy od 8 lat
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 20-02-2012 19:35:53 
Eee tam.. Nic nie zmieniaj. Tak jest super. Lej chamów w tubę.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 19:37:46 
@Adihash

Być może Adamek wygrał by na pkt. Ew. zostałby znokautowany przez Chisorę, ale to raczej mało prawdopodobne. Styl robi walkę. Chisora jest wolniejszy, w tej walce było by dużo klinczu. I nie mów o mnie zabity fan Adamka. Już większym fanem jestem Haye'a lub nawet Chisory. Niech Cie nie zmyli mój nick:P
 Autor komentarza: championn
Data: 20-02-2012 19:38:09 
Uderzenia wita i oplucie włada były celowym posunieciem nie zagrażającym ich zdrowiu, a za to co ZROBIŁ HAYE POWINIEN NIE DOSTAĆ LICENCJI, MÓGŁ WYBIĆ KOMUŚ OKO SZKŁEM I SKRĘCIC KARK STATYWEM
 Autor komentarza: bagheera
Data: 20-02-2012 19:39:26 
Autor komentarza: gerlach
Data: 20-02-2012 19:29:40
Sport to ty hanbiles od uderzenia Witka, a potem oplucia Wladka, ale "Piesc Boga" cie usadzila. Widok Chisory zlozonego w pol po strzale Haye - bezcenny! HAYE MA MOJ MEGA RESPEKT!

Musisz być szalenie prymitywnym człowiekiem żeby wypisywać takie rzeczy.

Respekt to ma u normalnego człowieka Chrisora i nie za te występy przed i po walce ale za to jak zaprezentował się w ringu .
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 20-02-2012 19:42:19 
haye też już wydał oświadczenie. generalnie nie ma sobie niczego do zarzucenia, a z monachium wyjechał wcześniej bo mieszkał w tym samym hotelu co chisora.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 20-02-2012 19:42:58 
Derek ponizal, ponizal i zanim ulecialy 24h lyknal prawy prosty, a potem zostal zlozony do pozycji zgieto-uleglej ... "I swear to Jesus Christ I shoot David Haye!" oj oj oj hahahaha to takie pianie jak Rokita na pokladzie Lufthansy
 Autor komentarza: tenarus
Data: 20-02-2012 19:43:01 
jak w kazdym artykule temat adamka. adamek w mojej opinii mialby duzo wieksze szanse z chisora niz z haye'm bo mialby po prostu wieksze szanse go wypunktowac, o nokaucie ze strony adamka nie ma co marzyc z kimkolwiek z czolowki hw.
 Autor komentarza: Cervantes
Data: 20-02-2012 19:43:27 
@AdamekFightPL jak tam Twoje kokosy po imponującym zwycięstwie Chisory? ;)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 19:45:51 
@Cervantes

Myślisz, że na prawdę postawiłem na Chisorę? ja w ogóle w bukmacherkę się nie bawię, hehe.
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 20-02-2012 19:48:25 
champion

skrecic kark statywem ???


Haye to jest zajebisty gosc pomimo iz jestem rasista szacun
 Autor komentarza: gerlach
Data: 20-02-2012 19:52:51 
@bagheera
Nie musimy sie zgadzac w zadnych kwestiach, natomiast daruj sobie plz swoje personalne wycieczki do mnie, nazywanie mnie prymitywem. Czy ja Cie obrazilem gdzies? Nie znasz mnie, nie wyzywaj. Komentuj obiektywnie.

Mialby u mnie szacunek za walke, ale nijak nie moge zapomniec o tym, ze policzkuje (kobiety rowniez), pluje woda, mowiac wprost Chisora to co pokazal to niestety sterta chamstwa. Nawet po walce mial sporo do powiedzenia w ringu, przed rozpoczeciem walki rowniez. Cos mu to dalo? Dostal baty. Na koniec natomiast wyskoczyl do Haye bo poczul sie juz krolem swiata, wszechmocnym, a tu taka niespodzianka... Moze to nauczy go ZWYKLEGO SZACUNKU DO LUDZI.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 20-02-2012 19:53:45 
http://www.youtube.com/watch?v=l2vo-V1mR9U&feature=fvwrel

i najlepszae dwie walki z Briggsem :) http://www.youtube.com/watch?v=0YrXqX7vLRc

tak wygladal Adamek w nizszych kategoriach.
Wojownik który ciagle szedl do przudu..
Teraz.. Wojownik przewaznie na biegu wstecznym ;/
 Autor komentarza: Baboon
Data: 20-02-2012 20:03:49 
HAHAHA! Najpierw tak kozaczył, a teraz potulnie grzecznie przeprasza, bo wystraszył się zawieszenia licencji! Co za ciota!
 Autor komentarza: psychox
Data: 20-02-2012 20:04:33 
Mala ciekawostka:

Na BBC w niedziele w glownych NEWSach mowili o tym incydencie z konferencji prasowej. Komentarz byl okraszony filmem, na ktorym bylo logo Bokser.org :-)
 Autor komentarza: Kryzys
Data: 20-02-2012 20:06:00 
http://www.boxingscene.com/uploads/49755/haye-chisora-brawl%20(4).jpg
Zobaczcie kto zaczął, tego nigdzie na żadnym filmiku nie było.
Dlatego też Chisora przeprasza, a Haye tłumaczy.
Tutaj link do wywiadu oświadczenia Haye'a:
http://www.boxingscene.com/haye-explains-why-he-struck-chisora-clarifies-incident--49791
 Autor komentarza: Jacob
Data: 20-02-2012 20:16:28 
Ciekawe kto mu to napisal ;-)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2012 20:17:49 
Frank Warren powiedzial ze Chisora byl zly na Wladimira za to,ze ten nie wywiazal sie z kontraktu na walke z Del Boyem.Wygladalo na to,ze K2 uzyli Derecka do tego,zeby zmiekczyc Haye'a.Chisora poczul sie wykorzystany i oszukany,dlatego zywil duza niechec do Wlada
Warren powiedzial ze Chisora nie zyczyl sobie zadnych kontakow z mlodszym K.i powiedzial o tym K2.Tradycyjnie przed walka do szatni zawodnikow przychodzi jeden z czlonkow sztabu przeciwnikow.Do szatni Del Boya przyszedl Wladek,na dodaek stwierdzil ze bandaze Chisora sa zle zalozone.Trzeba bylo ponownie zabandazowac dlonie Derecka.Z tego powodu zostalo malo czasu na rozgrzewke,dlatego Chisora oplul woda Wladimira
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 20:22:47 
@andrewsky

Kliczkowie to nieźli cwaniacy. Po walce też to Władimir zaczął się pluć do Derecka. Młodszy Kliczko będzie cienko śpiewał jak Witalij pójdzie na emeryturę oj cienko. Jeżeli jest dokładnie tak jak napisałeś to Dereck jest jak najbardziej normalny, ale nie daje sobie w kasze dmuchać.
 Autor komentarza: PiotrekS
Data: 20-02-2012 20:24:58 
Jednak David to jest gość. Mam nadzieję, że jeszcze powróci na ring.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2012 20:27:28 
AdamekFightPl
Duzo wskazje na to ze Chisora zostanie zawieszony,moze na rok albo dluzej
Opinie publiczna w UK domaga sie krwi,mowi sie nawet o dozywotnim zbanowaniu i nie sa to pojedyncze glosy
Del Boy mocno skomplkowal sobie zycie
 Autor komentarza: Baboon
Data: 20-02-2012 20:34:05 
Chisora to małpa z buszu. Powinien siedzieć w klatce, a jak już go wypuszczą, to powinien mieć kaganiec na mordzie.
 Autor komentarza: psychox
Data: 20-02-2012 20:34:44 
Z buszu to raczej jest "baboon" ;-)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 20-02-2012 20:34:46 
Angole są pojebani, przecież to WINA HAYE, TO ON UDERZYŁ PIERWSZY, TO ON WALIL STATYWEM( tu akurat nie mam mu za złe bo walnął swojego:) )TO ON BOGU DUCHA WINNEGO TRENERA CHISORY UDERZYŁ I CHYBA KOPAŁ. Haye musi dostać od jakiś fanów Chisory wpierdol na ulicy nie ma bata.
 Autor komentarza: komiksdw
Data: 20-02-2012 20:36:19 
W końcu niektórzy zaczynają zauważać perfidność Kliczków, szczególnie młodszego z nich.Andrewski dobrze napisal ze Władymir wpierdziela sie wszędzie gdzie nie powinien.Robi to z wielką perfidnością i nie dziwie się że Chisorze że opluł dziada:)Na konferencji żle się stało że Chisora dał się sprowokować tak naprawde menadzerowi Kliczki i samemu Kliczce który nie jest dziennikarzem i nie powinien zadawać nie obiektywnych pytan.
 Autor komentarza: psychox
Data: 20-02-2012 20:37:02 
MrAdam, mieszkam calkiem niedaleko Davida, ale nie podejmuje sie wyzwania ;-)
 Autor komentarza: bane777
Data: 20-02-2012 20:39:05 
a idź czarnuchu, nagle się obudziłeś że stracisz licencje i zaczynasz dupe lizać, żenada
 Autor komentarza: Jacob
Data: 20-02-2012 20:40:00 
"I saw Chisora run directly to David Haye ... and attack him," Dr Thomas Putz told BBC Sport.

"David Haye only did the right thing to Chisora. He saved himself. It was self-defence." - slowa Putza (szef niemieckiej federacji boksu

najlepsze jest to ze Wladek tez dorzucil swoje 3 grosze do tej burdy prowokujac obu bokserow a Witek to mogl wstac i przynajmniej udawac ze probuje ich rozdzielic zamiast usmiechu jak na dobrej komedii. Jedyny ktory moin zdaniem wyszedl z twarza z tej calej szopki to Adam Booth.
 Autor komentarza: nik
Data: 20-02-2012 20:41:32 
Dal wyrownana walke, z jednorekim Witem..
 Autor komentarza: nik
Data: 20-02-2012 20:43:43 
Chisora pierszyl skakal do Haye a pozniej sie dziwi ze dostal butelka, wszak w bojce barowej nie ma regul, glupie Zimbabwe.
 Autor komentarza: nik
Data: 20-02-2012 20:44:31 
W dodatku grozil smiercia, jednak Haye zrobil dobry ruch z ta butelka, nalezala sie Chisorze.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 20:44:31 
@bane777

Coś mi się zdaje, że dostaniesz ostrzeżenie...
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 20:46:28 
@nik

A ty do nikogo nie powiedział coś w stylu '' ta ja cie zaje**e '' ?
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 20:48:18 
@nik

To, że Witalij walczył z jedną ręką nie usprawiedliwia przebiegu walki. Kontuzji doznał podczas walki nie przed. Z tym się wiąże boks.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2012 20:49:09 
Nie chce usprawiedliuwac Haye' bo z tej dwojki bardziej lubie Chisore
ale Hate Maker zachowal sie tak sie uczy ludzi na zajeciach samoobrony
Czyli jak szarzuje na ciebie duzy facet z wyrazna checia zrobienia ci krzywdy,to nie czekasz na jego ruch,uderzasz pierwszy ,reka,albo tym co masz pod reka
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2012 20:50:40 
nik
Moze masz czarno bialy telewizor,obejrzyj sobie walke w "kolorze" Vitalij mial dwie rece:)
 Autor komentarza: Polak18
Data: 20-02-2012 20:52:31 
Wiecie co wam powiem.Narzekamy na Kostyrę,ale on przynajmniej wie kiedy należy zamknąć mordę.Teraz oglądam Klitschko vs Chisora z ruskim komentarzem i przegadane zostały wejścia Wita i Derecka oraz Let's get ready to rumble.Jakby się kacapy założyły kto więcej słów wypowie.Kurwa nawet na hymnie gadali.Współczuje Rosjanom takich komentatorów.Kulej i Kostyra to pikuś przy nich.
 Autor komentarza: nik
Data: 20-02-2012 20:53:29 
''Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2012 20:50:40
nik
Moze masz czarno bialy telewizor,obejrzyj sobie walke w "kolorze" Vitalij mial dwie rece:)''

Ty zawsze bierzesz wszytsko doslownie? Mial kontuzje, to fakt, lewy prosty nie funkcjonowal, kup se nowy TV.
 Autor komentarza: nik
Data: 20-02-2012 20:54:36 
''Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 20:46:28
@nik

A ty do nikogo nie powiedział coś w stylu '' ta ja cie zaje**e '' ? ''

A potem zetknal sie czolem z Haye i zaczal sapac, to oczywiste ze prosil o wpierdol.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2012 20:56:16 
nik
Zawsze
 Autor komentarza: nik
Data: 20-02-2012 20:56:25 
''Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 20:48:18
@nik

To, że Witalij walczył z jedną ręką nie usprawiedliwia przebiegu walki. Kontuzji doznał podczas walki nie przed. Z tym się wiąże boks. ''

Jak to nie? Jesli nie mogl korzystac z firmowego jaba to oczywiste jest ze wplynelo na przebieg walki.
 Autor komentarza: nik
Data: 20-02-2012 20:56:54 
''Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2012 20:56:16
nik
Zawsze ''

to wszystko tlumaczy
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 20:57:04 
Polak18
Tak się składa że znam bardzo dobrze rosyjski i masz racje idzie zwariować!
 Autor komentarza: CFC
Data: 20-02-2012 21:12:50 
nik , adamek nie napisal ze "nie wplynelo na przebieg walki'' tylko ze "nie usprawiedliwa" z czym sie komletnie zgadzam. Kontuzje sa kluczowa czescia boksu.Do tego wlasnie daza zawodnicy podczas walki ,aby rozbroic przeciwnika na kazdy mozliwy(sportowy) sposob... kontuzja to jeden z nich... nie wiemy czasem czy Vitali nie dostal kontuzji poprzez agresywny styl Derecka przez co musial bardzije nadwyrezyc swoje wrazliwe raczki? oczywiscie to przypuszenia... moze Vitaliego zlapal juz wiek i to mozliwe ze juz od dawnien dawna ,jednak nikt nie byl w stanie tego wczesniej udowodnic,poniewaz walczyl z samymi pionkami(przepraszam za stwierdzenie) A paluszek i glowka to smieszne wymowki , co nie przystoi takiemu mistrzowi jak Kliczko.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 20-02-2012 21:13:16 
@nik

Jak by został znokautowany to też tłumaczyłby się, że po prostu chciał walczyć dalej i mógł wygrać, ale po prostu ciało odmówiło mu posłuszeństwa :P
 Autor komentarza: Warren
Data: 20-02-2012 21:36:08 
Co do samej walki to muszę przyznać, że Dereck Chisora bardzo, bardzo pozytywnie mnie zaskoczył swoją ringową postawą(tej poza ringowej komentować nie chcę, bo złożyło się na nią zbyt wiele czynników i zbyt płytkie jest obwinianie za wszystko czy to Chisory, czy to Haye, czy też samych K2). W walce Vit - Chisora wyszło kilka rzeczy, a mianowicie i przede wszystkim, że starszy Kliczko wcale nie jest takim niezniszczalnym gladiatorem na jakiego wyglądał, oczywiście niczego mu nie ujmuję po tej walce, bo Dereck urwał mu 3,4 rundy, ale Chisora pokazał, że z K2 można powalczyć i wcale nie trzeba uciekać i nie trzeba małego, zwinnego zawodnika - potrzeba super-twardego, silnego fizycznie i psychicznie twardziela, który wciągu 12 rund będzie potrafił stawiać zacięty opór rywalowi. Kolejna sprawa to ten jab Vitalija, mówi się o kontuzji jednak używanie lewego utrudnił Vitalijowi sam Chisora, który był ciągle przy nim i podczas gdy Vitalij próbował kłuć tym swoim lewym to Dereck próbował wtedy trafiać obszernym sierpem, którym często zaczynał akcje ofensywne. Cieszy też fakt, że ktoś wreszcie zmusił Vitalija do walki na wstecznym i to na przestrzeni całego pojedynku - Chisora to kawał twardego skurczybyka i nie był w tej walce w sumie nawet zraniony, na wiele akcji Ukraińca miał odpowiedź i jak było widać w powtórkach między rundami trafiał na prawdę często, to pokazały też statystyki ciosów.
Żeby za bardzo nie gloryfikować Brytyjczyka powiem, że ta walka nie robi z niego wcale wybitnego zawodnika, ale robi z niego poważnego gracza na rynku bokserskim. To, że potrafił się PRZECIWSTAWIĆ Kliczce wcale nie znaczy, że można go w tej chwili stawiać wyżej niż choćby Davida Haye(jeśli bierzemy go w ogóle pod uwagę). Jak wcześniej mądrze tu pisano - styl robi walkę i tak właśnie było, Chisora pokazał, że dzięki odporności na ciosy i zawziętości, dobremu przygotowaniu motorycznemu można dużo ugrać i tutaj nasuwa mi się nazwisko Seth Mitchell - agresywny, silny fizycznie zawodnik, atleta, jeśli ma tak twardy łeb jak Dereck to jeśli nabierze jeszcze nieco doświadczenia może śmiało postarać się odebrać pas K2, pewnie wtedy już K1, bo Vitalij będzie na emeryturze, najprawdopodobniej. Nic odkrywczego nie napisałem, ale taka jest moja opinia w tym temacie, jeszcze raz jestem pełen podziwu dla hartu ducha i bojowego nastawienia Derecka Chisory.
 Autor komentarza: championn
Data: 20-02-2012 21:53:25 
KTO czyta wszystkie komenty, przyznawać się...
mnie zajmuje to co najmniej 30 min(czytam normalnym t/em/ę(?)pem)
warren zgadzam się w jednej ze środkowych rund d.c. przeskoczył na 10-20 sek z 4 na 6 bieg, wit się pogubił a d.c go skarcił
 Autor komentarza: Warren
Data: 20-02-2012 21:57:08 
championn
Staram się czytać wszystko, ale część raczej przeglądam a jak są jakieś bluzgi czy wypociny to pomijam raczej, ale nie liczyłem nigdy ile to zajmie, to też zależy od ilości komentów.. ;)
Chisora w tej walce pokazał właśnie, jak właściwie zmieniać tempo walki w pojedynku z takim gigantem, ten pojedynek obnażył kilka słabości Vita, ale pokazał też, że jednak w chwili obecnej nie ma większych szans by go pokonać.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 20-02-2012 22:02:25 
Mnie tam nie bawią ekscesy poza ringowe(są mi dość obojętne),jakieś tam show to pewnie jest,ale ja boks sprowadzam do sportu,czyli do ringu,Chisora dał fajną walkę i za to mu chwała,przegrał zdecydowanie,ale od lat nikt nie dał ciekawszej walki z Kliczkami.Więc nic mi nie zostaje jak tylko czekać na jego kolejne walki.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-02-2012 22:04:17 
Tempem championn ;) Ja staram się czytać, tzn. omijam zasadniczo jakieś koCOPoły :) Często komentarze są dużo ciekawsze niż artykuł, stąd też chyba popularność orga.

Warren: " Kolejna sprawa to ten jab Vitalija, mówi się o kontuzji jednak używanie lewego utrudnił Vitalijowi sam Chisora, który był ciągle przy nim i podczas gdy Vitalij próbował kłuć tym swoim lewym to Dereck próbował wtedy trafiać obszernym sierpem, którym często zaczynał akcje ofensywne."

Tak jest - lewy bok Witalija był okrutnie obijany! on musiał rękę trzymać nisko, żeby go osłaniać, bo kondycyjnie też siadł nie przez kontuzję, a przez obijanie tułowia.

PS. Z Arreolą też się bił Witalij "na wstecznym", jednak Arreola wywiera presję po prostu napierając na przeciwnika, bez żadnego balansu tułowiem/głową. Niewielu jest jednak zawodników o stylu takim jak Chisory. A nie wydaje mi się, żeby wysokie kołki jak Helenius czy Fury miały szanse z braćmi, bo to są jedynie ich mniej udolne wersje.
 Autor komentarza: czejen47
Data: 20-02-2012 22:07:50 
andrewsky
bardzo dobrze prawisz o tej perfidnosci Kliczkow, a zwlaszcza mlodszego z braci.
Jezeli chodzi o show Chisora Haye to jestem calkowicie po stronie Derecka, ktory jest prawdziwym twardzielem i poprostu chcial zeby po mesku David powiedzial mu jaki ma problem prosto w oczy.
Co do tego, ze Haye postapil zgodnie z zasadami sztuki obrony, to sie nie zgodze. Ja za podobna akcje mam wroczek w zawieszeniu :)
 Autor komentarza: Warren
Data: 20-02-2012 22:08:51 
Matys90
Walka z Arreolą była na wstecznym, ale powiedzmy sobie szczerze, nie porównywalnie więcej problemów sprawił Chisora także nie brałem tej walki w sumie pod uwagę, bo nie ma tam tak na prawdę czego analizować. Arreola szedł do przodu, ale tylko po to by dostawać coraz więcej i mocniej, bez pomysłu i sposobu na to jak się dobrać do Ukraińca ;)

Co do tego prawego na tułów to widać było w powtórkach, że ten cios baardzo przeszkadzał Vitalijowi. Ogólnie mówienie o kontuzji po walce jest kontrowersyjne, ja staram się oceniać to co widziałem w ringu, oczywiście nie zarzucam Vitkowi symulacji.
 Autor komentarza: Jablo
Data: 20-02-2012 22:10:25 
Po tej walce naszła mnie jedna myśl:

Szkoda, że Solis się tak szybko skończył.
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 20-02-2012 22:10:25 
DAB co ci sie rano stalo:D?
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 20-02-2012 22:10:47 
Warren

Masz sporo racji, ale w parę rzeczy chciałbym dodać:

-Chisora pokazał, że ma na prawdę spory potencjał i że walka z finem nie była przypadkiem, pokazał jednak również że do prawie wszystkich walk w karierze olewał przegotowania. To poważny gracz na rynku i duże nazwisko na ten moment.

-co do samej walki, Wit przeważał, ale jak dla mnie odezwał się przede wszystkim jego wiek i słabnąca kondycja. Dopiero w 7 rundzie mocno zmachany Wit oddał pałeczke na chwilę Dereckowi. Jednak mimo zmęczeia Kliczki i tak świetnie dawał sobie rady.

-Seth Mitchel to jak dla mnie słaba gwiazdeczka z USA, gościu nie ma za bardzo techniki, ani obrony (obrona Del boya choć specyficzna, to raczej działa), jego zalety, to rozmiary(110kg przy świetnej budowie), ale nie wiem czy ta rzeźba nie odbije się na kondycji.

Co do afer:

-Jak dla mnie wina leży po każdej stronie, Kliczki po plaskaczu ewidentnie prowokali pretendenta. W dość dyskretny i elgancki sposób, ale w mojej opinii najbardziej irytujący

-Dereck, w mojej opinii nie powinien walić w ryj witka- legenda to legenda i trzeba ją szanować, ale z drugiej strony to przyniosło to sporą popularność. Potem Del boy był już chyba kłębkiem nerwów.

-Haye, jak dla mnie najgorszy, nie dość że się wpier**lił, to chyba na siłę chciał odebrać Chisorze show.

Ale generalnie fajnie po 5 latach niczego coś ciekawego zobaczyć. Byleby nie za często.
 Autor komentarza: czejen47
Data: 20-02-2012 22:10:47 
I tez uwazam, ze styl robi walke, a jak ktos wczesniej juz pisal Adamek mialby duze szanse na wypunktowanie Derrecka. Ta walka dala nam obraz jak trzeba walczyc z Kliczko i jakimi walorami powinen byc obdarzony jego oponent
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-02-2012 22:14:08 
miguelangelcotto
-Chisora pokazał, że ma na prawdę spory potencjał i że walka z finem nie była przypadkiem, pokazał jednak również że do prawie wszystkich walk w karierze olewał przegotowania. To poważny gracz na rynku i duże nazwisko na ten moment.

Masz racje a wczoraj coś podobnego napisałem1
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-02-2012 22:17:50 
Tylko na tej konferencji Chisora obiecał, że sprzeda Haye'owi dwa plaskacze ;)

Ale oczywiście zachowanie Haye'a nie może być podciągnięte pod obronę konieczną, bo nie było bezpośredniego zamachu ze strony Chisory.

Arreolę przywołałem, bo niektórym łatwo też przychodzi stwierdzenie "każdy może iść do przodu jak Chisora i bić w powietrze", co jest nieprawdziwe z dwóch względów. Nie każdy może i nie każdy potrafi to zrobić tak jak Chisora, tj. nie zbierając wszystkiego na mordę. Nie bił też w powietrze, bo o ile faktycznie Witalij efektownie (i efektywnie) odchylał się przed overhandami bitymi przez Chisorę, to na tułów naprawdę sporo zebrał, co potwierdzają statystyki i 45% skuteczność.

Wciąż jednak jest dla mnie niesamowite to, jak aktywny jest Witalij...
Wyrzucił przecież blisko 2 razy więcej ciosów od Darka.
 Autor komentarza: SanislawKicinski
Data: 20-02-2012 22:18:37 
Tyle mądrych słów, ciekawe kto mu to napisał
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-02-2012 22:22:09 
@cotto - ogólnie zgoda, wszystko prawda, ale:
"
-Haye, jak dla mnie najgorszy, nie dość że się wpier**lił, to chyba na siłę chciał odebrać Chisorze show."

Być może tak, ale sam Haye twierdzi, że wtrącił się dopiero jak Boente zaczął na konferencji wypominać Haye'a, jakieś porównania do Derecka, że lepszy niż David "broken toe" Haye.
 Autor komentarza: czejen47
Data: 20-02-2012 22:25:20 
Matys90
Dokladnie tak jak mowisz. Vitalij w wieku 40 lat osmiesza wrec swoich mlodszych przeciwnikow aktywnoscia w ringu.
 Autor komentarza: Warren
Data: 20-02-2012 22:26:44 
miguelangelcotto
Nie skreślałbym Setha, on ma spory potencjał tylko musi poprawić obronę, popracować nad zasłoną. Nikt nie zrobi z niego gibkiego, śliskiego defensora, to przecież były futbolista bez amatorskich podstaw, ale facet w ofensywie wygląda okazale, przecież Chisora też nie jest wybitnym technikiem, ale podobało mi się w jego boksie, jak potrafił jednak amortyzować niektóre uderzenia Vitalija, był aktywny, bujał się na boki i cały czas szukał odpowiedzi na akcje Vitalija. Mitchell ma potencjał, by dać otwartą walkę ale nasuwa się pytanie - jak twardy ma łeb? Mam nadzieję poznać odpowiedź na to pytanie już niedługo ;)
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 20-02-2012 22:33:58 
Hayemaker dobrze zrobil a chisora to mnie niz zero dno moralne bravo DAVID
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-02-2012 22:39:22 
a ja ma dziwne wrażenie,że gdyby chisora poległ przez nokaut haye wogóle nie szczekałby jak kundel.to tylko moje zdanie.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 20-02-2012 22:44:50 
DO WSZYSTKICH FANÓW ZACHOWANIA BRACI MAM DWA PYTANIA?!?

1)Pamięć jakich wielkich mistrzów tak splamił swoim zachowaniem Chrisora skoro na konferencjach bili się Muhammad Ali , Frazier , Foreman , Bowe , Tyson , Lewis ??????

2)Czy wymówki na kontuzjowaną rękę nie są identyczne jak wymówki Hayea po walce z Wladymirem ????
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 20-02-2012 22:45:09 
Dla mnie żenada straszna - zachowanie Chisory, podobnie Haye - to dwa pajace, Chisora powinien dostać z 1 rok zawieszenia a Haye powinien być izolowany przez stacje i braci ale wiadomo że to biznes, nie liczą się zasady sportowe tylko pieniądze, powrót Margarito jest tego najlepszym przykładem

Matys90
trzeba by przeanalizować statystykę i charakterystykę ciosów z każdej rundy, Chisora pokazał jaja i niesamowitą odporność na ciosy i dobrze napierał bo trudno tu mówić że skracał dystans ale Vitali wyjątkowo mało używał lewej reki co do tej pory ustawiało wszystkich rywali, prawe nie poprzedzone lewym prostym nie były już takie precyzyjne, wydaje się że to mogła być kontuzja, na pewno nie ochrona przed lewym na dół, dlatego nie mógł utrzymać na dystans Chisory i tak się z nim miotał i męczył
 Autor komentarza: limafne
Data: 20-02-2012 22:45:11 
rozmowa z chisora jest jak calowanie w dupe lwa,malo przyjemne i bardzo niebespieczne!!!
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-02-2012 22:47:23 
bagheera wymówki nie są identyczne ponieważ vit walkę zdecydowanie wygrał a haye przegrał.
 Autor komentarza: bagheera
Data: 20-02-2012 22:51:35 
A co do poziomu sportowego Kliczków są według mnie świetnymi bokserami o niesamowitych warunkach jednak w starciach z Hayem i Chrisora uczciwie wygrali ale wcale nie zdeklasowali rywali czy nie pokazali czegoś pamiętnego . Dla mnie do dziś najlepszą walką Witalija za która bardzo go szanuje jest Lewis . Tam Witalij pokazał charakter którego Wladymir nie pokazał nigdy . Haye nie pokazał w ataku totalnie nic z Wladem ale sam też nie pamiętam żeby otrzymał jakiś prawdziwy cios . Wladymir wygrał lekkim lewym prostym który statystyki policzyły a który według mnie w większości przypadków nawet czysto nie dochodził .
 Autor komentarza: bagheera
Data: 20-02-2012 22:53:32 
coolpix

A według mnie są identyczne ponieważ przebieg tej walki też jest dużym rozczarowaniem dla Vitalija tak jak dużym rozczarowaniem była porażka dla Hayea . Witalij lepszy to cele ma ambitniejsze ale wymówki widać niestety bardzo podobne ;/
 Autor komentarza: WOLSKI
Data: 21-02-2012 01:14:03 
"Jemu idioci grożą odebraniem licencji.
Na każdym kroku powtarza, że kocha boks, to jest co robi i lubi, jego praca.
Gdybyście kochali to co robicie, zarabiali na tym kupe kasy, nic innego byście nie potrafili to też takie listy byście pisali, gdyby jacyś ciule grozili wam, że was wyrzucą na bruk."
 Autor komentarza: anonimowy
Data: 21-02-2012 02:55:49 
MÓJ KOMENTARZ UKAZAŁ SIĘ NA MISTRZACH ;-)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.