WACH NABIERA SIŁY PRZED WALKĄ Z FIELDSEM

W pocie czoła przygotowuje się Mariusz Wach (26-0, 14 KO) do kolejnego, piątego już występu w barwach należącej do Mariusza Kołodzieja grupy Global Boxing Promotions. 24 marca w Atlantic City polski olbrzym (202 cm wzrostu) zmierzy się z jeszcze wyższym (203 cm) Tye'em Fieldsem (49-4, 44 KO). Przedstawiamy fotorelację z treningu siłowego 32-letniego krakowianina w Global Boxing Gym w North Bergen. Zajęciom naszego pięściarza przygląda się Marcin Machula, trener od przygotowania fizycznego.

Oprócz Wacha w Atlantic City wystąpią także Przemysław Majewski, Kamil Łaszczyk, Artur Szpilka oraz... nadzieja brytyjskiej wagi ciężkiej i kolejny kolos David Price (203 cm, 12-0, 10 KO), który zmierzy się z Josue Blocusem (16-2, 14 KO).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Skrzetuski
Data: 12-02-2012 20:38:03 
Oj,Wach stanowczo przybrał dużo masy, może w końcu wykorzysta swój wzrost... Biorąc pod uwagę szybkie postępy, bardzo możliwe.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 12-02-2012 20:38:05 
Wach na dzisiaj poskładałby zawodników z czołówki takich jak: Tyson Fury,Alexander Dimitrenko,Chauncy Welliver(czołówka federacji WBC).Nie skreślałbym go też z Heleniusem.
 Autor komentarza: ODNOWIONY
Data: 12-02-2012 20:43:44 
Polak18
To prawda,ale mimo to na Kliczków nie ma co go jeszcze puszczać.
 Autor komentarza: mateoteo
Data: 12-02-2012 20:48:41 
Robi ogromne postepy ,wkurza mnie to jak niektórzy sądzą ,że nic z niego nie bedzię bo to nie prawda ,jedyne co mi sie marzy to jego walka z adamkiem ,musi ktoś wkoncu pana pieniązka ladnie usadzic
 Autor komentarza: addam23
Data: 12-02-2012 20:51:50 
Trudno wyrokować czy pokonał by Furego, czy Dimitrienkę. W końcu nie walczył jeszcze z nikim poważnym, a na tle średniaków wcale rewelacyjnie się nie prezentował.
Już walka z Fieldsem powie nam trochę więcej o potencjale Mariusza.
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 12-02-2012 20:56:30 
Helenius to pokazał na co go stać z Chisiorą ...
 Autor komentarza: Koko
Data: 12-02-2012 20:59:02 
/\

wątpie, na Fieldsse bedzie szybkie KO, 4-6 runda :)
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 12-02-2012 21:03:58 
Ja tam niego wierzę. W gruncie rzeczy to sympatyczny facet, widać że masa idzie w górę, a wraz z nią zapewne siła. Myślę, że za niedługo taki WBA regular jest jak najbardziej w zasięgu jego możliwości. Z Kliczkami na dzień dzisiejszy byłoby bardzo ciężko, ale nie skreślam jego szans, bo warunki fizyczne ma na nich całkiem niezłe.
 Autor komentarza: renegat
Data: 12-02-2012 21:21:42 
Wach to jest bardzo moim zdaniem niedoceniany bokser. Po treningach w Stanach widać, że jest bardziej agresywniejszy i lepiej wykorzystuje warunki niż za czasów pracy z Gmitrukiem. Tak jak tutaj wyżej wymienialiście myślę, że najciekawsza walka byłaby z Dimitrenką, byłby to taki korespondencyjny pojedynek z Albertem :) Jako ciekawostkę podam, że dzisiejszy BN informuje, że Wach i Adamek są bokserami polskiego pochodzenia ... Żenada. Wachu do boju !
 Autor komentarza: Polak18
Data: 12-02-2012 21:24:32 
renegat

A nie pochodzą z Polski?
 Autor komentarza: Vysogota
Data: 12-02-2012 21:26:49 
Polskiego pochodzenia znaczy że nie są Polakami, Polskiego pochodzenia to jest Karolina Woźniacka, Wach to Polak. Adamek chyba już nie.
 Autor komentarza: domal90
Data: 12-02-2012 21:27:19 
Polak.

Pochodzenie polskie to ma Obraniak, Klose, Podolski:)
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 12-02-2012 21:27:35 
Czy Wacha stać na walkę z czołówką ocenie jak zawalczy z pełnosprawnym zawodnikiem. Na tle kalek prezentuje się że tak powiem przeciętnie. Było ciężkie KO na McBekonie ale jeśli spojrzymy na porzebieg walki to wcale nie było tak różowo i chodź Wiking miał przewage to tłuscioch potrafił go zagonić do lin, potem Gavern tu już była większa dominacja ale ile przed walką Gavern się o niej dowiedział? Tydzień??
 Autor komentarza: PeterManfredo
Data: 12-02-2012 21:31:06 
Zapraszam do komentowania walki Golota-Tyson na moim blogu. Moze macie ciekawe spostrzezenia?
 Autor komentarza: rogal
Data: 12-02-2012 21:38:20 
Ja podtrzymam swoje zdanie, że z Wacha nie będzie żadnego mistrza, chyba że o tytuł bił by się z kimś pokroju Maskajewa.

Bardzo lubię Mariusza, ale w moim odczuciu wagi ciężkiej na kolana nie rzuci.

Obym się mylił. Bardzo tego chcę. Wówczas wszystko z ochotą odszczekam :)

pozdrawiam
 Autor komentarza: adamch
Data: 12-02-2012 21:46:31 
Kochani, nie zrozumcie mnie źle, Wach wydaje się być bardzo sympatycznym facetem i kibicuję mu i życzę jak najlepiej.
Ale jak możecie mówić, że poskładałby czołówkę wagi ciężkiej, że w ogóle należy do czołówki? Co on ma poza 2 m wzrostu i powolnym lewym prostym? Z kim on walczył? Największe nazwisko w jego rekordzie to ważący 134 (!) kg Kevin McBride, którego pokonał nawet pół-kaleka Gołota czy Mike Mollo, i którego nigdy by nikt nie brał na poważnie, gdyby nie trafił w odpowiednim momencie na skończonego Tysona. A oprócz tego? Gavern, Haggler, Brown, Hammer - bumy i kelnerzy! A dodajmy, że w pojedynkach z nimi Wach prezentował się naprawdę przeciętnie. Technika bardzo surowa, sylwetka niezbyt sportowa, gdyby nie wzrost i siła ciosu, Wach by nie istniał.
Jest wspaniale promowany, dzięki zdobyciu paseczków WBC jest wysoko w rankingach, i sądzę że prędzej czy później wyjdzie do któregoś z Kliczków, z którymi nie ma i nigdy nie będzie miał najmniejszych szans. Powtarzam: to fajny facet, ale bardzo średni bokser, o którym nigdy byśmy nie usłyszeli i nie brali na poważnie, gdyby nie kryzys w HW. Zastanówcie się: jak można przymierzać do walki o pas kogoś z takimi nazwiskami na rozkładzie jak te wymienione wyżej? Tylko że z nikim lepszym przed pojedynkiem z Kliczką Wach się nie zmierzy, bo by od każdego z czołówki - i to szeroko rozumianej - dostał baty, i wypłaty życia od K2 by nie było. Jeszcze kilku bumów z choć trochę rozpoznawalnym nazwiskiem, potem wielkie lanie od Kliczki za wielkie (jak dla niego) pieniądze, i koniec. Ale to i tak będzie ogromne osiągnięcia jak na jego predyspozycje, i tego mu życzę.
 Autor komentarza: renegat
Data: 12-02-2012 22:08:19 
Dokładnie domal i vys. :)
 Autor komentarza: magical22
Data: 12-02-2012 22:11:02 
adamch: to co napisałeś mogłeś zmieścić w jednym zdaniu, a tu tyle pracy na marne. Gmitruk cię opłaca?
Od powrotu po kontuzji Mariusz wygrywa wszystkie walki przed czasem, od Hammera, który wcale nie jest złym bokserem po Gaverna widać progres w jego wykonaniu, chłopak ma wreszcie warunki do trenowania i może skoncentrować się tylko na boksowaniu. Dostał szanse i robi wszystko, żeby ją wykorzystać. Nie wiem czy zostanie mistrzem świata, pokona Kliczków, zawojuje HW, ale jestem przekonany, że zobaczymy dobre walki w jego wykonaniu.
 Autor komentarza: adamch
Data: 12-02-2012 22:25:09 
@magical22
A kiedy te walki zobaczymy? Wach ma 32 lata, nie 22. I nie mogą go przed Kliczkami rzucić na kogokolwiek silnego, bo pompowany od dawna balonik pęknie i ani walki, ani pieniędzy nie będzie. A pisząc "nie wiem czy pokona Kliczków" chyba żartujesz. Chyba, że mówimy w kategoriach "a może Vit złamie sobie nogę, albo Władek rękę". W takim razie ja też nie wiem, czy Mormeck czasem nie pokona Władimira.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 12-02-2012 22:38:15 
adamch
Popieram Twoja wypowiedz Mariusz jest sympatycznym skromny facetem kibicuje mi z całego serca ale nigdy nie będzie miał szans z Kliczkami.
 Autor komentarza: polrex
Data: 12-02-2012 23:04:56 
Wach sparowal z Kliczkami... bedac jeszcze chuderlakiem,

jedno jest pewne takiego obciachu jaki sprawil Adamek napewnie nie da,
dysponujac gabarytami Kliczków neutralizuje ich comfort zone...

oni zawsze górujac na swoimi przeciwnikami zasiegiem mogli sobie pozwalac na wiecej, np. Briggs, Arreola,

Wach sie uczy amerykanskiego stylu, to bedzie zupelnie inny bokser,
przy swoich gabarytach moze wiele dokonac,
napewno powalczy o pas HW,

i nawet jezeli przegra to napewno nie bedzie takiego zenujacego spektaklu jaki nam zafundowal Adamek
 Autor komentarza: baxx
Data: 12-02-2012 23:12:25 
Czekam niecierpliwie na walkę z Fieldsem, bo ona pokaże Wacha w walce z dużym i niezłym rywalem.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 12-02-2012 23:26:21 
Fidels słabym technikiem jest na pewno będzie tez wolniejszy od Mariusza poza tym ma szklankę Wach zakończy max do 6 rundy robotę.
 Autor komentarza: addam23
Data: 12-02-2012 23:30:32 
Tak czy inaczej będzie to zdecydowanie najlepszy rywal Wacha
 Autor komentarza: Hugo
Data: 12-02-2012 23:31:40 
Wach to najlepszy polski zawodowy bokser wagi ciężkiej w dotychczasowej historii. Gołota i Adamek byli (są) o wiele większymi talentami, ale pierwszy był psychicznie chory, a drugi nie ma odpowiednich warunków fizycznych. A Wach to twardziel, który nie pęka i ma czym przywalić. Przy pewnej dozie szczęścia może wygrać z każdym i to przez nokaut.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 12-02-2012 23:34:30 
Czy wach może zamieszac w czolwce HW ? Trudne pytanie patrząc na koordynację i technikę to droga daleka , na drugiej stronie są warunki fizyczne i rosnąca z każdym mc siła w łapie która już budzi respekt , jeżeli Mariusz ma mocna szczękę to przy mizerii dzisiejszej hw jest w stanie dać kilka ciekawych pojedynków ,
Szanse na zwycięstwo z k2 pomine w milczeniu z uśmiechem na twarzy :)
 Autor komentarza: rogal
Data: 12-02-2012 23:50:16 
Panie Hugo,

Postawienie Wacha w roli najlepszego polskiego ciężkiego w historii... nie zgadzam się z tym.

Gołota gdy był w aktualnym wieku Wacha, a nawet trochę starszy, rozjechałby go niemiłosiernie.

Również Adamek nie pozostawiłby wątpliwości.

pozdrawiam.
 Autor komentarza: magical22
Data: 12-02-2012 23:59:12 
Walkę Adamek vs Wach zobaczyłbym z miłą chęcią.
 Autor komentarza: BEREAL
Data: 13-02-2012 01:18:56 
88 888888 888888h d888888 8888888
88 888888 8888888 8888888 8888888
88 88 88 88 88 88 88 88
88 888888 888888P 88 88 88
88 888888 888888h 8888888 88
88 88 88 88 88 88 88 88 88
888888 888888 8888888 88 88 8888888
888888 888888 888888P 88 88 8888888


8888888 8888888 888888h d888888 8888
8888888 8888888 88 88 8888888 8888
88 88 88 88 88 88 88 88 8888
88 88 88 88888P 8888888 8888
88 88 88 88 88 88 88
8888888 8888888 88 88 88 8888
8888888 8888888 88 88 88 8888



SORRY ZE NIE WYSZLO - POWINNO BYC TAK http://postimage.org/image/mt4u0ef2f/ HA HA HA ! NA POCHYBEL !
 Autor komentarza: liscprawoslazu
Data: 13-02-2012 01:26:54 
Hugo Chyba przesadziłeś. Moim zdaniem to tata naszej obecnej gwiazdy nba pozamiatał by nim ring. Jednak dzisiaj poza braćmi K. reszta "czołówki" to jakaś kpina i to nie wina Wacha, że dzięki temu właśnie do tej czołowki można go zaliczyć.
 Autor komentarza: canuck
Data: 13-02-2012 01:55:23 
Mariusz, powodzenia! Co bedzie to bedzie, w boksie nigdy nie wiadomo.

Ale trenujesz bardzo ciezko oraz profesjonalnie takjak nigdy. Do tego podjales tez bardzo meska decyzje.

Przeciez zaden polski bokser z jakimis ambicjani "Nie chce grac przez trzepak na "wielkich" bokserskich galach w Lomzy, Raciborzu, Chelmie albo Lomiankach." Te gale sa juz teraz zarezerwowane dla kelnerow!

Zeby to leprij wyjasnic! Przeciez wszyscy wiemy, ze te wielkie "gale" sa zarezerwowaee dla lokalnych bohaterow gry przez trzepak oraz ich "trzepakowych" promotorow.

Fields to niewatpliwie wielki oraz silny chlop, ale tez sporo drewna. Mysle,ze go zalatwisz szybkoscia oraz umiejetnosciami bokserskimi.
Jeszce raz, Powodzenia!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 13-02-2012 09:03:35 
Hugo
To byl taki zart chyba co?..przyznaj sie;)
Wach jest bokserem na poziomie EBU mogacym miec aspiracje do walk o mistrza swiata..z Kliczko nie wygra wiec mistrzem nie bedzie..
ktos napisal ze pozamiatal by heleniusem, Tysonem i Dymitrenka??..na jakiej podstawie takie domniemania??
Wach to jest wlasnie poziom Heleniusa, Dymitrenki, Tysona..
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 13-02-2012 13:34:45 
Hugo dowcipniś z ciebie taki troszkę :D

Wach to trzecia liga
 Autor komentarza: Miro
Data: 13-02-2012 15:13:29 
Ja bym Wacha tak nie dyskredytował. No i co z tego iż większość tu pisze że nie ma szans z braćmi Kliczko. Jeśli wychodzi na to samo. Bo ci zdolniejsi obdarzeni większym talentem walczący ładniej lepiej technicznie lepiej poruszający się w ringu z wrodzoną agresywnością i mający więcej stoczonych walk ze znanymi nazwiskami i więcej wymiernych sukcesów i tak tak samo kończą z braćmi Kliczko. Wach ma warunki fizyczne i mocny cios a to już są argumenty na pozostałych pięściarzy poza braćmi. Talent nie poparty ciężką pracą może przynieść gorsze efekty niż ciężka praca na pierwszym miejscu a na drugim talent. Mariusz jest skromny spokojny wypowiedzi ma wyważone ale wierzę że jak zajdzie konieczność to w ringu pokaże agresywność i wolę walki. On chce osiągnąć sukces sportowy i finansowy. Chce wykorzystać swoją szansę i ja mu będę kibicował. A młot w łapie już ma co pokazał bardzo ciężko nokautujac McBride.
 Autor komentarza: Miro
Data: 13-02-2012 15:29:57 
Rogal
Gołota 32 lata miał w 2000. I wówczas uciekł z ringu . Nie muszę chyba przypominać kogo się wystraszył i na trzy lata zniknął ze sceny. To dla wyjaśnienia jeśli ciągle widzisz w Gołocie " walca drogowego "
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 13-02-2012 16:40:20 
Mogę wiedzieć co poza siłą ciosu i warunkami fizycznym przemawia u was za wiarą w MŚ Wacha?? Technika - nie, szybkość - nie, praca nóg- nie. Więc co, to że jest miły?? Kolejny który uczy się amerykańskiego stylu po 30 myśli że coś ugra, walka z Fieldsem a raczej ringowa wojna jakiej się spodziewam pokaże wszystkim że Wach szans z zawodnikami bardzo szerokiego topu niema szans
 Autor komentarza: rogal
Data: 13-02-2012 18:05:47 
Miro,

Zapewniam Cię, że Wacha Gołota by się nie przestraszył, tylko po prostu go zniszczył.

Z kolei Tyson z walki z Gołotą (ostatni czas dobrej formy?) zmiótłby Wacha w minutę.

Jednak cały czas podkreślam, sercem za Mariuszem i życzę mu wielkich sukcesów.

pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.