LENNOX LEWIS O HAYE'U I CHISORZE

Jeden z prawdziwych królów wagi ciężkiej, Lennox Lewis ostrzegł Davida Haye'a przed zbyt szybką walką z którymś z braci Kliczko. Lewis uważa, że Haye powinien wrócić do boksu i przed ponownym rzuceniem wyzwania Ukraińcom stoczyć dwie walki mniejszego kalibru. Złoty medalista z Seulu wypowiedział się również na temat walki Kliczko-Chisora.

- David powinien wrócić z bokserskiej emerytury, pokonać dwóch dobrych zawodników i przekonać ludzi, że może jednak pokonać braci. Wielkie pieniądze i chwała czekają. Chisora-Kliczko? Witalij jest bardzo dobry, ale Chisora ma szansę. To prawdziwy ''ciężki''. Wystarczy mu jeden celny cios na szczękę, by skończyć walkę. Zawsze powtarzam, że jeżeli wchodzisz do ringu, musisz się zamoczyć. Kliczko również może zostać zraniony. To będzie ciekawa walka - powiedział Lewis.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rosomak
Data: 07-02-2012 20:28:32 
Co ten Lennox Lewis bredzi? Jak to mówią czasem na bokser.org będzie to walka do jednej mordy, tej ciemniejszej mordy:) Czyżbym się lepiej znał na boksie od takiego mistrza? Jak to jest możliwe? Zbyt dużo przyjoł swego czasu, czy specjalnie chce być kontrowersyjny?:)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 07-02-2012 20:29:58 
Myślę ,że Haye to naprawdę znakomity bokser jednak nie dokońca prawdziwy ciężki. Słaba odporność na ciosy zmusza go do zbyt ostrożnego sposobu boksowania przez co nie jest w stanie wykorzystać wszystkich swoich atutów w walce przeciwko tak grożnym rywalom jakimi są Ukraińcy dlatego też nie sądzę ,żeby dał rade pokonć któregoś z braci.Brakuje mu do tego niewiele ale jednak.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 20:30:39 
Myślę że to po prostu "dyplomatyczna" wypowiedz,wszak mówi o rodakach,więc nie sądzę by była to w pełni obiektywna wypowiedz.
 Autor komentarza: nik
Data: 07-02-2012 20:30:59 
Chisora i jeden cios? Przeciez on mocnym ciosem nie grzeszy, poza tym nie te umiejetnosci.
 Autor komentarza: nik
Data: 07-02-2012 20:32:48 
''Autor komentarza: KOSTROMA Data: 07-02-2012 20:29:58 Myślę ,że Haye to naprawdę znakomity bokser jednak nie dokońca prawdziwy ciężki. Słaba odporność na ciosy zmusza go do zbyt ostrożnego sposobu boksowania przez co nie jest w stanie wykorzystać wszystkich swoich atutów w walce przeciwko tak grożnym rywalom jakimi są Ukraińcy dlatego też nie sądzę ,żeby dał rade pokonć któregoś z braci.Brakuje mu do tego niewiele ale jednak.''

Kiedys jak chwalilem Haye to byli tacy co mnie wysmiewali a prawda jest taka ze to wciaz nr3 wagi ciezkiej.
 Autor komentarza: xionc
Data: 07-02-2012 20:42:49 
Na pewno w czolowce HWD, jako jedyny dal ostatnio w miare wyrownana walke z Wladem, ale czy to numer 3? Prawda jest taka, ze poza watpliwa wygrana z Walujewem i KO na Ruizie (obaj po tych walkach przeszli na sportowa emeryture), niewiele w wadze ciezkiej zwojowal.

Unikal Czagajewa, ktory byl obowiazkowym pretendentem. Na dobrowolna obrone wybral Harrisona, ktorego nie bylo w zadnym rankingu. Odmowil walki Adamkowi, Powietkinowi i Chambersowi, ktorzy w tamtym okresie byli scisla czolowka, zaraz za bracmi. A, ok - jeszcze Mormecka pokonal. :)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 07-02-2012 20:43:14 
również uważam, że Lewis wypowiedział się tutaj bardzo dyplomatycznie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 20:48:31 
xionc
Ale,Mormecka pokonał w innej wadze,ale generalnie miałem napisać mniej więcej to samo.Dla mnie są tylko dwie pozycje obsadzone w HW,Pierwsza to ex aequo Bracia,potem długa przerwa,druga to Povietkin,cała reszta jest dla mnie nie do sklasyfikowania.
 Autor komentarza: boskyj
Data: 07-02-2012 20:49:31 
gdy wchodzisz do ringu musisz sie zmoczyc? Lennox zawsze mi wygladal na cykora co szybko chce przytrzymac rywala jedna i wykonczyc druga, jak jest okazja bo pozniej moglby miec problemy
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 07-02-2012 20:50:30 
nik "Kiedys jak chwalilem Haye to byli tacy co mnie wysmiewali a prawda jest taka ze to wciaz nr3 wagi ciezkiej"no cóż ludzie chyba zbyt emocjonalnie-nienawistnie podchodzili do jego osoby i stąd chyba zaniżanie jego możliwości.Z drugiej jednak strony tak jak napisał xionc Haye podobnie jak Adamek za wiele ciekawych walk nie stoczył w HW a szkoda bo pomijając braci mógłby toczyć zwycięzkie walki chyba z każdym a przy jego widowiskowym stylu wniósłby dużo dobrego do dzisiejszej HW.
 Autor komentarza: nik
Data: 07-02-2012 20:50:52 
xionc
To kto jest NR3? Tylko nie mow ze Povietkin bo sam fakt ze boi sie walki z Kliczka go dyskwalifikuje.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 07-02-2012 20:56:39 
nik chyba jednak Haye ale trudno coś powiedzieć bo cała dzisiejsza czołówka wyłączając braci jest bardzo "rozmyta" nikt ze sobą nie walczy.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 07-02-2012 20:58:06 
Autor komentarza: boskyj Data: 07-02-2012 20:49:31
... Lennox zawsze mi wygladal na cykora co szybko chce przytrzymac rywala jedna i wykonczyc druga, jak jest okazja bo pozniej moglby miec problemy

Generalnie w HW tak ma każdy, bo jeden cios... i tak dalej.
Może za wyjątkiem starszego Kliczki który w walce z Sosnowskim, Brigsem, czy Adamkiem (niestety też) trochę pokalkulował, że opłaca się ich nie nokautować za szybko bo zawsze to parę reklam więcej poleci...
 Autor komentarza: Mac
Data: 07-02-2012 20:58:42 
Dobrze mówi :) , chociaż jako rodak Dereka i Davida - wypowiedz nie do końca obiektywna... Mimo wszystko zgadzam się z jego słowami, Witalij jest zdecydowanym faworytem, ale to jego pierwszy , prawdziwie groźny rywal od lat (nie dlatego że Witalij unika rywali, po prostu nie ma równie dobrych), ale pewnie skończy się jak zawsze czyli KO w okolicach 9-10 rundy lub 3 x 120-107 ....
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 20:59:25 
nik
Półki co to Haye dyskwalifikuje to że jest na emeryturze,ja też nie przepadam za Saszką,ale na dziś dzień to jego widzę jako tego za Braćmi,choćby dla tego że miał dość przyzwoitych rywali jak na dzisiejsze standardy i nawet gdyby przegrał z Kliczko to nadal bym go uważał za tego trzeciego,co jednak nie znaczy że byłbym pewien jego wygranej z Davidem.
 Autor komentarza: Mac
Data: 07-02-2012 21:00:30 
PS - pije ktoś z Was Wojaka ? Bo ja nie znam nikogo kto gustuje w tej marce :D:D:D
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 07-02-2012 21:02:02 
jak dla mnie nr 3 to albo Haye albo Povetkin. szkoda, że kariera Davida Price tak wolno się rozwija, bo wydaje mi się, że to on mógłby być zaraz za braćmi.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-02-2012 21:02:46 
Mac

Nie tykam nic co związane z 12KP,wliczjąc Wojaki i napoje energetyzujące Bullit.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 07-02-2012 21:03:40 
A generalnie uważam (jak wielu zresztą), że bracia Kliczko powinni już odejść. Na dzień dzisiejszy zdobyli wszystko. W obecnych czasach w HW nie mają szans na spotkanie kogoś kto im zagrozi. Może to ich pech, bo pewnie o Witaliju i Władimirze za 20 lat nie będzie się mówić jak dziś o np. Tysonie, Holym czy Bowe że toczyli ringowe wojny, itp.
Ich odejście sprawiłoby, że walki na szczycie znowu miałyby sens, wróciłyby emocje, generalnie byłoby ciekawiej.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 21:04:08 
Mac
Ja go nawet nigdy nie próbowałem,a wszystko dzięki Reklamie,co za dużo to niezdrowo.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-02-2012 21:05:13 
rosomak

A witam szanownego pana.Mam odmienne zdanie na temat nadchodzącej walki Chisora vs Klitschko.Wit jest w fenomenalnej formie co potwierdził we Wrocławiu,ale Chisora nieźle skraca dystans i ma twardy łeb.Podsumowując uważam,że Witalij wygra jednogłośnie na punkty po niezłej walce ze strony Chisory.Nokautu nie przewiduje,dlategoteż postawiłem na unibecie 200 zł po kursie x5 na Witalij na punkty.Polecam zanim spadnie kurs.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 07-02-2012 21:05:23 
Mac Wojak niedobry jest!
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 07-02-2012 21:06:24 
Ja czasami pijam tego najmocniejszego 9% ale naprawdę sporadycznie. Generalnie jest niezłe :)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 21:08:22 
WalterAlfa
A czy uważasz że np.Donaire powinien odejść jak pokona Rigondeux??? Czy Floyd powinien odejść po pokonaniu Cotto,a Pacman po pokonaniu Bradleya??? Ward po pokonaniu Bute??? Przecież Bracia są w wyśmienitych formach,zarabiają krocie na swoich walkach i ich odejście z pewnością poziomu HW nie podniesie.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-02-2012 21:09:56 
Niektórych chyba ostro popi*rdoliło.Chcecie żeby bracia poszli na emeryturę a pasy dzierżyli w swoich rękach takie miernoty jak Fury(mimo iż to kawał wojownika to jednak jego bokserskie umiejętności nie zachwycają),Arreola,Dimitrenko,Helenius i inne tego typu stworki? Ja nie chcę tego,bo wówczas zaczęły by się dopiero machlojki promotorskie i dobieranie sobie łatwych przeciwników żeby utrzymać pasek,czołówka praktycznie by ze sobą nie walczyła,unifikachi by nie było.

Klitschkos królujcie jak najdłużej.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 07-02-2012 21:15:03 
liscthc: Z punktu widzenia kibica chciałbym aby odeszli. Oczywiście, że poziomu nie podniesie ale podniesie przynajmniej emocje. Bo na razie nie ma czym się emocjonować. Wyniki walk braci są z góry do przewidzenia.
Co do podanych przez Ciebie bokserów z niższych wag wg mojej opinii jest o wiele ciekawiej. Np. starcie Meywhether-Cotto dla mnie niesie 10xwiększe emocje niż Witalij-Chisora, Władimir-Mormeck od tego już mam mdłości.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 07-02-2012 21:15:17 
lisch "i ich odejście z pewnością poziomu HW nie podniesie."-Jestem tego samego zdania co ty.Wyrównanie się poziomu po ewentualnym odejściu braci to najgorsza opcja!
 Autor komentarza: Szopen
Data: 07-02-2012 21:20:17 
1. Nie bardzo rozumiem paplaniny o szansach Chisory skoro nie ma żadnych. Zlitujcie się. Choć pewnie to lepsza walka niż absolutnie nic nie mające w sobie starcie Włada z Mormeckiem.

2. Nie bardzo też rozumiem "fachowców", którzy jechali po Heju, skoro w jego walce z Władem, do 7 rundy był remis (a z uwagi na odjęty Władowi punkt pokusiłbym się nawet o przewagę Heja). Poza tym walczył pięknie. Owszem, nie atakował tak jak w innych starciach, no ale Wład to Wład.

3. A tak z innej beczki - naprawdę zażenował mnie ostatni komentarz Kostyry podczas gali tych cholernych złodziei i oszustów Sauerlandów. Pomijam błędy, pomyłki i przejęzyczenia ale ten dowcip "nudny jak film pornograficzny z amiszami..." jest tak cholernie żenujący, że nie przystoi poważnemu facetowi. To tekst dla buraków pod budką z browcem. A jak słyszę te jego ezopowe opowieści w stylu "wolny jak ketchup" to też żałości nie mogę odpędzić. Generalnie - dziadek leśny i tyle. Chce być fajny ale coś mu zawsze nie pyknie. Macie rację, że najlepiej wypada Pindera.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 07-02-2012 21:24:16 
Do obrońców poziomu po ewentualnym odejściu braci K.: która walka Was bardziej emocjonuje Władimir-Mormeck, czy Povietkin-Marco Huck?
Jeśli tak ma wyglądać ten poziom, że Władimir walczy z facetem który nie ma szans zagrozić mu bez pistoletu, to ja wolę walkę o "wicemistrzostwo WBA".
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 07-02-2012 21:27:36 
Lewis jest Brytyjczykiem i byc moze dlatego "oficjalnie wierzy" w rodaka
Przed Adamek-Kliczko to chyba kazdy zagadniety na ta okolicznosc polski expert powtarzal ze Adamek nie jest bez szans,a byli i tacy co mowili ze Goral wygra...poza Golota,ktory stwierdzil ze Tomek nie ma zadnych szans:)

Abstrachujac od tego to Chisora ma wieksze szanse na zwyciestwo niz mial Goral,poprostu ma wiecej atutow
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 21:28:16 
Autor komentarza: Mac
Data: 07-02-2012 21:00:30
PS - pije ktoś z Was Wojaka ? Bo ja nie znam nikogo kto gustuje w tej marce :D:D:D

To nasz oficjalny sponsor!
Sczerze?
Syf te piwo!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 21:29:06 
Oczywiscie że wypowiada się dyplomatycznie!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 21:31:13 
Bracia są ofiarą swoich czasów,oni są na poziomie wielkich mistrzów z dawnych czasów,zaś całej reszcie wiele brakuje.Do tego dodatkowym przekleństwem jest fakt że jest ich dwóch i wiadomo że nie zawalczą ze sobą.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 21:34:43 
liscthc
W sumie masz racje!
Ale nie tak do końca a i tak dostaną sie do słynnej galeri sław!
Oczywiście zasłużenie!
Wracając do meritum to faktycznie David powinienen coś na przetarcie powalczyć...
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-02-2012 21:35:43 
Derick da dobrą walkę.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 21:38:52 
DAB
też mi się tak wydaje!?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 21:39:40 
Ale nawet jak przegra to w jakim stylu?
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-02-2012 21:40:29 
Faraon
Ja lubię Wojaki te zielone 6% dają radę i tanie są przynajmniej u mnie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 21:45:32 
Jak to się muwi?
Licze po cichu na coś ciekawego!

DAB
Tobie może smakuje ale czy zaraz trzeba pic tanim kosztem?
Piwa generalnie są tanie!
Napewno Tyskie zrobiło się ochydne a przeciesz ma tyle nagród!

Wole jakieś dobre wino raz na kwartał i wcale niedrogie...
POZDRAWIAM cię!!!
 Autor komentarza: costamjest
Data: 07-02-2012 21:48:59 
Z popularnych marek to już nic nie pije. Może czasem Żubra ale Warka, Tyskie, Żywiec to porażka. Czasem wypije Wojaka bo w stosunku do powyższych jest lepszy i tańszy. Obecnie gustuje w piwach od 5PLN w górę z małych browarów jak np. Raciborskie lub Ciechan.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-02-2012 21:49:06 
Faraon
Ja ogólnie piję tylko Dębowe Mocne lub Okocim Mocny ale Wojak zielony jest ok a cena przy takim Żywcu,który jest podobny w miarę albo jakichś sikach jest atrakcyjna.Są niektóre piwa tańsze a lepsze po prostu,taka Łomża też daje radę.A pytałeś to odpowiedziałem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 21:49:15 
DAB
U mnie są wcale takie tanie,wolę Królewskie,lub Warkę,bo tylko te pijam,no i czasem w robocie Rompery,bo są tanie i mocne,w sam raz na budowę,a z zagranicznych to Beck's,tylko ten lany w Niemczech.Cała reszta może nie istnieć dla mnie.

Co do samej walki to też myślę że Chisora da niezłą walkę,w sensie ambicji,zapewne gość się świetnie przygotuje,ale niestety wszystkie jego atuty będą zniwelowane stylem Vita.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 21:50:21 
DAB
Ja już mam serdecznie dosyć tej zimy chodż były kiedyś o wiele gorsze!
Pamiętam jak w 85 wracałem o drógiej w nocy z siemianowic do katowic z byta od takiej pewnej panienki a mróz powyżej 30 i co 3 przystanek koksiok.
Chyba bym zamarzł jakby niebyło palenisk bo zachciało mi się skrótu he he!
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 07-02-2012 21:50:28 
Od kumpla pracującego w jednym z wiodących browarów wiem, że obecnie piwo robi się jak coca-colę z jakichś gotowych pastylek. Ponoć z prawdziwym piwem ma to niewiele wspólnego.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 21:50:59 
costamjest
Racja,zapomniałem o Ciechanie,Miodowe pod Blancika...jak znalazł.
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-02-2012 21:51:04 
listhc
Do roboty to każde wchodzi a przy pracy łatwo wychodzi:)Także tanie,mocne się sprawdzają:)
Ale dobra nie róbmy tu browar.org:)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 21:52:51 
DAB
Wole sex niż piwo he he!
 Autor komentarza: bonkers
Data: 07-02-2012 21:53:12 
Chisora dobrze przygotowany ma duże szanse przetrwać 12 rund a być może nawet coś ciekawego pokazać
szkoda tego wała z Heleniusem bo po tym pojedynku powinien być w czołówce wszytkich szanujących sie rankingów
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-02-2012 21:55:33 
Faraon
:)
A jeszcze co do wina to ja uwielbiam dobre swojskie:)
Ale w życiu to niejednego tura wypiłem jak idę do sklepu a chłopaki częstują mamrotem nie odmawiam to grzech,a jak czyści kichy:D hehe:)
 Autor komentarza: speed
Data: 07-02-2012 21:57:21 
Zawsze moze dojsc do tzw 'lucky punch'...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 22:01:00 
DAB
Swojskie owszem!
Piłeś wino z słonecznika?
Piłem 2 razy w życiu i nigdy bym niepodejrzewał że w smaku przypomina mandarynke!
Ciekawe nie?
W latach 90 piłem to i szkoda że nieidzie czegoś takiego kupic!
W sklepach jest tyle wynalazków że musiałbym pic do usranej śmierci!

Zmieniamy temat ok?
 Autor komentarza: DAB
Data: 07-02-2012 22:04:43 
Faraon
Ok
Czekamy na walkę i dobrą postawę Chisory,niespodziankę,nowego mistrza H.W.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 07-02-2012 22:05:52 
Chisora ma dobry styl na tych wysokich zawodników, ale w przypadku Vitalija ten styl się nie sprawdzi. Myślę, że walka będzie miała podobny przebieg jak Vitali vs Arreola
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-02-2012 22:06:10 
DAB
Ja tak samo i tak samo bendzie cholernie ciężko!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 22:06:48 
U mnie na tanie Winko mówią Berbelucha,kiedyś coś tam się wypiło siary,ale dziś to ja nawet drogiego Winka bym nie wypił,po prostu nienawidzę tego smaku,podobnie mam z szampanem,koniakiem,Brandy czy Whisky,to nie dla mnie trunki.

Ciekawe ile wniosą na wagę chłopaki??? Bo obaj ostatnio wnieśli dość mało jak na siebie.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-02-2012 22:07:09 
Co sądzicie o zakontraktowaniu Rana Nakasha na 8 rund dla Mastera na 31 marca?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-02-2012 22:11:09 
Nakash to byłby świetny wybór. On wcale nie przegrał wyraźnie z Huckiem, ba sprawił mu wiele problemów. Co do Lenoxa to fajnie ze slodzi swoim pseudo rodakom, ale jak on sam nie posadzil Vita to Chisora tym bardziej nawet nie zamroczy Kliczki.
 Autor komentarza: PowWow
Data: 07-02-2012 22:40:11 
Co do Lennoxa i jego zamaczania sie i komenta boskyja na ten temat... Lennox przewaznie sie nie zamaczal bo nie musial. Troche to bylo inaczej przed przejaciem go przez Stewarda ale potem Manny go nauczyl wykorzystywac jego warunki w sposob doskonaly podobnie jak Wlada. Nikt chyba by nie oczekiwal od goscia z takimi dlugimi lapskami pujscia na wymiane ale kiedy trzeba bylo Lewis potrafil przyjac (walka z Vitem)...
 Autor komentarza: PowWow
Data: 07-02-2012 22:42:28 
Tak czy inaczej Lennox nigdy nie okazywal strachu czy tez nadmiernej asekuracji mam tu na mysli chocby ciezkie chwile w walce z Briggsem
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 07-02-2012 22:46:18 
Ghostbuster
Chisora ma nieporownywalnie lepsza prace nog niz Arreola,balans i potrafi uderzyc bezposrednim prawym krzyzowym,albo dlugim lewym sierpowym z dystansu.Ma chyba nieco szybsze.Arreola jest tylko grozny w poldystansie.On jak nie dogoni rywala to przegrywa
Sile ciosu maja podobna ,wytrzymalosc na ciosy chyba tez
Chisora pomimo kiepskiego rekordu ma doswiadczenie w walkach z duzo wiekszymi od siebie
 Autor komentarza: nik
Data: 07-02-2012 22:46:45 
''Autor komentarza: liscthc
Data: 07-02-2012 20:59:25
nik
Półki co to Haye dyskwalifikuje to że jest na emeryturze,ja też nie przepadam za Saszką,ale na dziś dzień to jego widzę jako tego za Braćmi,choćby dla tego że miał dość przyzwoitych rywali jak na dzisiejsze standardy i nawet gdyby przegrał z Kliczko to nadal bym go uważał za tego trzeciego,co jednak nie znaczy że byłbym pewien jego wygranej z Davidem.''

Haye zakonczyl kariere a nawet nie :) Moze wrocic kiedy zechce i jestem pewen ze bylby w formie. W sumie moge go zrozumiec, tytul i pieniadze zdobyl, zawalczyl z najlepszym ciezkim (zakladajac ze bracia podobny poziom- a tak jest), walka z Povietkinem to nie jest dla niego wyzwanie anie sportowe (pseudo pas Povietkina) ani finansowe (za walke z Kliczka zarobil fortune).
Povietkin nie zawalczyl z Kliczkami, inni jakos mieli jaja tylko ten Saszka wiecznie 'niegotowy'.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 07-02-2012 22:54:41 
straszne jest to co daje do myslenia w wypowiedzi LL, czyzby tezn Jamajczyk z angielskim paszportem, mieszkajacy na Florydzie mial na mysli wielkiego Adamka insynuujac iz Chrisora to prawdziwy ciezki zas poprzednik nie? Cop powinien sie z nim jak najszybciej skontaktowac i wytlumaczyc iz na boksie to on sie tyle zna co ja na chinskiej gospodarce. Mysle iz walka moze byc ciekawsza niz wielu sie wydaje i nie musi byc do jednej bramki, z Heleniusem tez tak miao byc, Chisora jest mlody, ambitny, silny, ma niewiele do stracenia. Zobaczymy, pozyjemy.
 Autor komentarza: canuck
Data: 07-02-2012 22:57:59 
Moje zrozumienie tego co mowi LL w tlumaczeniu na jezyk polski oraz logiczny jest nastepujace, biorac pod uwage ze LL jest Angielsko-Kanadyjskim ziomkiem tych dwoch bokserow:

(1) Haye, przyjacielu, nie wychodz na K2 tak od razu. Wez sobie ze dwie walki na przetarcie, zebys nie wygladal jak pajac! Jak wyjdziesz za szybko to mozesz dostac powazny wp*****. Z tym stwierdzeniem, sie absolutnie zgadzam!

(2) Chisora, przyjacielu, nie zakladaj z gory, ze nie masz zadnych szans z Vitkiem. Niewtapliwie masz je, chociaz sa one minimalne (w domysle). Pamietasz co mnie samemu sie przytrafilo z panem Rahman! Kto wie!? Moze Vitek Cie zlekcewazy i nie bedzie odpowiednio przygotowany, a moze wyjdzie Ci wyjatkowy cios zycia. A moze Vitek dozna kontuzji kolana! Trzeba byc optimista do konca w boksie.
 Autor komentarza: nik
Data: 07-02-2012 22:58:18 
''Autor komentarza: Polak18
Data: 07-02-2012 22:07:09
Co sądzicie o zakontraktowaniu Rana Nakasha na 8 rund dla Mastera na 31 marca?''
Silny ale slaby technicznie, warunki przecietne, rekord chyba duzo lepszy niz umiejetnosci. Przeciez wiadomo ze on potrzebuje prawdziwych wyzwan a nie kolejnego przetarcia ze sredniakiem.
 Autor komentarza: nik
Data: 07-02-2012 23:01:51 
''Autor komentarza: Grzywa
Data: 07-02-2012 22:54:41
straszne jest to co daje do myslenia w wypowiedzi LL, czyzby tezn Jamajczyk z angielskim paszportem, mieszkajacy na Florydzie mial na mysli wielkiego Adamka insynuujac iz Chrisora to prawdziwy ciezki zas poprzednik nie? Cop powinien sie z nim jak najszybciej skontaktowac i wytlumaczyc iz na boksie to on sie tyle zna co ja na chinskiej gospodarce. Mysle iz walka moze byc ciekawsza niz wielu sie wydaje i nie musi byc do jednej bramki, z Heleniusem tez tak miao byc, Chisora jest mlody, ambitny, silny, ma niewiele do stracenia. Zobaczymy, pozyjemy. ''

Lennox to nawet w Szpili widzi mistrza:) Szczegolnie po tym jak mu go na Youtubie podsuneli bo wczesniej za cholere o nim nie slyszal:)
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-02-2012 23:10:02 
nik

Nakash to twarde Żydzicho,przyjeżdżające boksować na pressingu i dobry test przed poważniejszymi walkami.To nie kelner z gal KP wzięty z łapanki pod czeską Żabką.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 07-02-2012 23:10:21 
nik
Leże i kwiczę Szpila olał Lennoxa
http://www.youtube.com/watch?v=JDVZPlWsfv8
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 07-02-2012 23:36:34 
Zwykle się nie podpalam na jakiegoś zawodnika , ale w tym momencie kibicuje Chisorze z całego serca , nie kalkuluje , wychodzi do wszystkich , umie przyjąć , ma śmieszny trash talk (za każdym razem razem o tym piszę co prawda ,ale to miła odmiana od standardowych zabije go, urwę mu ryj itp itd ) , jest młody czyli mógłby porządzić , i prawdopodobnie nie byłby tak unikany jak Kliczko .

Co do zachwytów nad Pinderą a bluzganiem na Kostyrę to bym się wstrzymał , mi komentarz do Rubio-Chavez w ogóle nie podszedł , po atakach Marco mówił genialny atak Chaveza , jak Julio się przyklejał to tez wspominał o świetnym ataku . Każdemu się zdarzają błędy , obstawiam ,że każdy z nas po skomentowaniu tylu walk co Kostyra też by się zaczął w końcu mylić . Rozwiązaniem byłby duet Kostyra-Pindera , bo Janusz ma trochę nudny głos :D
 Autor komentarza: Mac
Data: 07-02-2012 23:42:16 
Hehe widzę że mój rzucony temat o piwie się rozwinął - heh , ale całkiem przypadkowo, bo cały czas widzę Wojaka jako sponsora jest strony (między innymi przez to tak wolno chodzi :D), a nie znam osobiście nikogo kto piję to piwo (sam od czasu do czasu sączę Okocim mocne)...
W wracając do wypowiedzi o walce - widzę że opinię są wyjątkowo przychylne dla Dereck'a... Sam też będę mu kibicował, ale hmm Witalij to nie Helenius... Chciałbym zwycięstwa Anglika (mimo że bardzo lubię Witalija) dla przerwania tej stagnacji w wadze ciężkiej... Ale jak już napisałem we wcześniejszym poście - coś mi się wydaję że będzie jak zawsze, jak każdy kolejny rywal Witalija...
 Autor komentarza: tolek78
Data: 08-02-2012 00:01:21 
co do piwa to KASZTELAN ale najbardziej smakuje PERŁA LUBELSKA zwłaszcza niepasteryzowana

a co do walki to szanse Derecka oceniam na max 5% ale dla dobra wagi ciężkiej dobrze by się stało jakby była mega niespodzianka ale cuda się niestety nie zdarzają
 Autor komentarza: rosomak
Data: 08-02-2012 00:01:50 
Polak18
Witam Ciebie serdecznie:) Ma twardy łeb ale ze skracaniem dystansu to wyglądało całkiem całkiem ale na tle Mopa Heleniusa. Z Vitalijem będzie bezradny, a jak przyjmie taki cios jak Adamek w drugiej rundzie, to zobaczymy powtórkę z Wrocławia.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 08-02-2012 00:37:30 
rosomak

Zobaczymy,w końcu Chisora przymował uderzenia prawdziwych ciężkich w prime i się nawet nie chwiał.Adamek za to pływał po kontrze Granta.Moim zdaniem Dereck ma twardszy łeb i spokojnie ma szansę dotrwać do końcowego gongu.
 Autor komentarza: endriu
Data: 08-02-2012 06:46:14 
LL mówi dyplomatycznie w razie czego nie stawia na chisorę przypomina tylko to co może przytrafić się w każdej walce
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 08-02-2012 07:42:10 
Zgadzam sie z tym ze bedzie to ciekawa walka..w koncu ciekawa walka..Bardzo lubie Ukrainca ale patrzac z perpektywy czasu to kpina byl Sosnowski i Briggs jako rywale dla Vitalija..Spompowany cruser Adamek tez nie postawil zadnej poprzeczki a wrecz zaprezentowal sie gorzej od Alberta!!!..Walka z Johnsonem tez byla nieporozumieniem!!..Amerykanin caly czas uciekal , prezentowal ultra defensywny styl..Od powrotu jedynie Arreola i Peter byli na poziomie no nie oszukujmy sie srednim..Chris ze wzgledu na nadwage a Peter juz wtedy na wypalenie..Gomez co pokazala ostatnia walka takze byl nieco przereklamowany i to takze byly cruser..
Chrisora?..jesli wyjdzie do walki z Vito jak do walki z Heleniusem to jest to bokser wagi ciezkiej, prawdziwy, bez nadwagi, z niezla szybkoscia z umiejetnosciami technicznymi na 4 + w dodatku mlody zmotywowany i z jajami..czy wygra?..raczej nie ale w koncu moze zobaczymy walke w ktorej ciosy beda padaly z obu stron..
 Autor komentarza: PeterManfredo
Data: 08-02-2012 11:01:21 
Zalozylem na bokser.org bloga odnosnie ligi typerow. Zapraszam
 Autor komentarza: PL005
Data: 08-02-2012 17:30:57 
@canuck
(1) Haye, przyjacielu, nie wychodz na K2 tak od razu. Wez sobie ze dwie walki na przetarcie, zebys nie wygladal jak pajac! Jak wyjdziesz za szybko to mozesz dostac powazny wp*****. Z tym stwierdzeniem, sie absolutnie zgadzam!

(2) Chisora, przyjacielu, nie zakladaj z gory, ze nie masz zadnych szans z Vitkiem. Niewtapliwie masz je, chociaz sa one minimalne (w domysle). Pamietasz co mnie samemu sie przytrafilo z panem Rahman! Kto wie!? Moze Vitek Cie zlekcewazy i nie bedzie odpowiednio przygotowany, a moze wyjdzie Ci wyjatkowy cios zycia. A moze Vitek dozna kontuzji kolana! Trzeba byc optimista do konca w boksie.

dobre, coś w tym jest :D

@szansepromotions

a jego samochód przed jedną z konferecji z Vitkiem to już mistrzostwo, gdyby nie był przed walką bym powiedział że ma bliski związek z MERY :]
 Autor komentarza: PL005
Data: 08-02-2012 17:49:16 
polecam 3Y - MERY , z tego co zauważyłem to pewne osoby z KRK powinny już to słyszeć
 Autor komentarza: PL005
Data: 08-02-2012 17:49:53 
http://www.youtube.com/watch?v=cNV2aDM7INw
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.