RAMIREZ O WALCE ARREOLI I PLANACH POTYCZKI Z MŁODSZYM KLICZKĄ

Długoletni trener Chrisa Arreoli (34-2, 29 KO) zdradził, iż jego podopieczny wystąpi 18 lutego podczas gali w Atlantic City pokazywanej przez stację Shotime, gdzie jako główne wydarzenie anonsuje się potyczkę Paula Williamsa z Nobuhiro Ishidą. Szkoleniowiec Henry Ramirez nie zdradził konkretnego nazwiska potencjalnego rywala dla "Koszmaru", lecz jego zdaniem będzie to ktoś naprawdę wymagający.

- 18 lutego wracamy do gry podczas gali Showtime. W tej chwili dyskutuje się na temat kilku nazwisk jako przeciwnika Chrisa, choć nie znam dokładnie szczegółów. Chcemy jednak powrócić do walk, które naprawdę zainteresują kibiców. Będzie to więc ktoś większego kalibru niż ostatni rywale, a po tym pojedynku Chris będzie już potencjalnym pretendentem dla Władimira Kliczki - przekonuje Ramirez.

- W zeszłym roku zależało nam najbardziej na tym, by utrzymywać go w aktywności i to nam się udało, bowiem Chris walczył pięć razy. Kolejnym naszym celem było utrzymanie odpowiedniej wagi, co również nam się udało - przyznaje szkoleniowiec, zdradzając przy okazji tajniki negocjacji z obozem Władimira Kliczki (56-3, 49 KO).

- W ubiegłym tygodniu rozmawiałem przez telefon dobre pół godziny z Emanuelem Stewardem na ten temat. On wyraźnie powiedział, że nie interesuje ich za bardzo druga już walka z Tony Thompsonem. Jesteśmy więc zadowoleni z faktu, iż pojedynek z Władimirem robi się coraz bardziej realny - zakończył trener Arreoli.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: chudak
Data: 04-01-2012 12:46:11 
Myślę że byłaby to naprawdę ciekawa walka w której Chris o ile wyjdzie w świetnej formie nie stoi na straconej pozycji.
 Autor komentarza: genco
Data: 04-01-2012 12:46:13 
To nie jest materiał na mistrza świata...
 Autor komentarza: Cezarius
Data: 04-01-2012 12:57:20 
ciekawe o czym oni gadali przez te dwie i pół godziny :D
 Autor komentarza: wali789
Data: 04-01-2012 13:13:47 
Chris zero szans z wladem dajcie mu povietkina
 Autor komentarza: BobbySixKiller
Data: 04-01-2012 13:17:27 
Niech z Thompsonem walczy, jak sobie poradzi to z Kliczko może spróbować:)
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 04-01-2012 13:26:47 
Jesli naprawde po tej walce w lutym Chris stanie sie obowiazkowym pretendentem, to do rewanzu z Tomkiem na pewno nie dojdzie. Chyba ze dopiero po tym jak Arreola dostanie juz baty z Kliczko.
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-01-2012 13:32:14 
Chris chciałby rewanżu z Adamkiem, ale nie zaryzykuje i poczeka na Władka
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-01-2012 13:35:30 
"18 lutego wracamy do gry podczas gali Showtime. W tej chwili dyskutuje się na temat kilku nazwisk jako przeciwnika Chrisa"
"będzie to ktoś naprawdę wymagający"

Poczekajcie jeszcze trochę, powiadomcie przeciwnika na tydzień przed walką, wtedy na pewno da Chrisowi twardy opór.
 Autor komentarza: Calaf
Data: 04-01-2012 13:40:07 
Autor komentarza: chudak Data: 04-01-2012 12:46:11
"Myślę że byłaby to naprawdę ciekawa walka w której Chris o ile wyjdzie w świetnej formie nie stoi na straconej pozycji."

Stary, rozlalem kawe :-) Wam na serio Rozalski w glowach pomieszal. Arreola to cepiarz bez pomyslunku i bez ciosu ( wbrew temu co wam wmawiano ), ktory sie meczyl z takimi tuzami boksu jak Minto. Nawet Adamek z nim na obecna chwile wygrywa a wy liczycie ze on zje Kliczke.
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 04-01-2012 13:41:21 
Najpierw zrób rewanż z Adamkiem, zobaczymy ileś się poprawił.
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-01-2012 13:49:00 
A szkoda że Tchompson się postarzał, w sumie to się ciesze że Adamek będzie musiał sobie wybrać kogoś równie niebezpiecznego Dla mnie ten rewanż był bez sensu, powtórka z wiejskiego festynu o nowy kombajn
 Autor komentarza: BobbySixKiller
Data: 04-01-2012 14:08:20 
Ja bym chętnie Tomasza zobaczył z Povietkinem. To była by dobra techniczna walka, chyba z lekkim wskazaniem na Rosjanina. Niech Tomek zawalczy 1-2 walki na "przetarcie" tylko nie z leszczami i niech organizują. Walka by się dobrze sprzedała (Polska-Rosja) Tylko nieliczni by wiedzieli, że nie walczą o prawdziwe mistrzostwo. Reszta by to kupiła i była by wielka walka o MŚ.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-01-2012 14:37:40 
Tylko, że Adamkowi walka z Povietkinem nie jest wogóle na rękę, wiele może stracić:rywal trudny, ryzko porażki spore, a przy takiej krzyżują się plany wyjścia po wypłatę życia nr 2 do Kliczki, tak więc walk z tak groźnymi rywalami jąk Rosjanin nie będzie. Pewnie łatwa droga czyli 3 walki z rywalami przeciętnymi(takimi do pokonania)i rozmowy z Władimiręm
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-01-2012 15:09:18 
Podoba mi sie sposob prowadzenia kariery Arreoli po porazce z Adamkie..Chris zdobywa doswiadczenie na solidnych bokserach tlukac ich jak chce..Schudl, traktuje zdaje sie boks powaznie..Czy moze byc zagrozeniem dla Wladimira?? Mysle ze wlasnie Arreola jest tym bokserem , ktorego Wlad powinien unikac..Raczej nie ulozy go do snu pojedynczym cepem, bo Meksykanin ma twarda glowe..Chris ma ciag na rywala, ma niezly cios , bije bardzo czesto i moim zdaniem Wlad bylby w duzych tarapatach z Krzyskiem;)..Pod warunkiem ze Arreola oczywiscie bedzie trzymal forme i nie podda walki w szatni..ale to wojownik i te potyczke z przyjemnoscia obejze..
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 04-01-2012 15:34:47 
cezarius a gdzie ty masz napiane dwie i pol godziny chbya czytasz za szybko:)
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 04-01-2012 15:35:15 
napisane
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 04-01-2012 15:39:57 
ciekawe czemu nieinteresuje ich druga walka z thompsonem moze dlatego ze musial sie z nim napierd... o ile pamietam z 11 rund pewnie kliczko wola teraz mormecka (ja bym wolal zobaczyc thompsona drugi raz niz tego kurdupelka mormecka)
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2012 15:41:44 
"lukaszenko Data: 04-01-2012 15:09:18
Podoba mi sie sposob prowadzenia kariery Arreoli po porazce z Adamkie..Chris zdobywa doswiadczenie na solidnych bokserach tlukac ich jak chce..."

Manuel Quezada i Friday Ahunanya, to raczej byly dosc ciezko wywalczone zwyciestwa i nie nazwalbym ich ja ani ktokolwiek inny "tuczeniem ich jak sie chce"...
Butler i Aguilera przegrali z prostego wzgledu: byli zdecydowanie nieprzygotowani do potyczki z Cristobalem, wiec nie mozemy na tej podstawie podsumowywac cyklu przygotowawczego. Joey Abell i Kendrick Releford to raczej piesciarze, ktorych trudno zaliczyc do jakiejkolwiek solidnej grupy. Mowiac to nwszystko, zgadzam sie z toba, iz prowadzenie Arreoli jest profesjonalne, rozsadne i zgodne ze schematem wspolczesnych ukladow promocyjno-marketingowych. Wspomnialem tylko o klasie przeciwnikow Cristobala i sposobie ustawiania walk, porownujac oceny co niektorych tutaj (wiekszosci!), ze Adamek zawsze walczyl z...jak ich nazywacie - "bumami" a Arreola jest niemalze doskonalym przykladem, iz jest to norma gdy dochodzi sie do sytuacji, gdzie walka mistrzowska jest niemalze gwarantowana.
Ja uwielbiam ogladac walki Cristobala i uwazam go (bez zmian od wielu lat) za czolowego ciezkiego. IMO, Arreola z latwoscia pokonalby takich drewnianych jak Fury czy Helenius. Co wiecej, jest bardzo duzym zagrozeniem dla Wladimira i nie bylbym zdziwiony by go znokautowal. Co do rewanzu z Adamkiem, wynik ten sam jak w pierwszej walce pomiedzy nimi.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2012 15:46:44 
"cienkiBolek Data: 04-01-2012 15:39:57
ciekawe czemu nieinteresuje ich druga walka z thompsonem moze dlatego ze musial sie z nim napierd..."


Pierwsza walka Wladimira z Thompsonem byla nudna a niestety Tony jest teraz o wiele wolniejszym i znacznie mniej aktywnym piesciarzem niz kilka lat temu. Nie sadze, ze znajdzie sie jakakolwiek stacja tv chcaca pokazac ten "pojedynek"....LOL...
Walke z Cristobalem z przyjemnoscia zobacze a HBO z pewnoscia ja pokaze u nas, co niezbyt czesto jest norma w przypadku Klitschkos.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2012 15:50:55 
"Rogs Data: 04-01-2012 14:37:40 Tylko, że Adamkowi walka z Povietkinem nie jest wogóle na rękę, wiele może stracić:rywal trudny, ryzko porażki spore, a przy takiej krzyżują się plany wyjścia po wypłatę życia nr 2 do Kliczki, tak więc walk z tak groźnymi rywalami jąk Rosjanin nie będzie. Pewnie łatwa droga czyli 3 walki z rywalami przeciętnymi(takimi do pokonania)i rozmowy z Władimiręm "


Z Povetkinem z pewnoscia walka bylaby bardzo interesujaca i bez wzgledu na roznice opinii co do wyniki, ryzyko jest znaczne. PPoprawnym promocyjnie prowadzeniem Gorala bedzie z pewnoscia droga obrana przez Arreola Team i na poczatku 2013, walka z Wladimirem.
W obecnym stanie wagi ciezkiej, przyklady Tomasza i Cristobala sa niemalze standardowe.
Osobiscie preferowalbym pojedynki Gorala z Haye, Povetkinem a czerwcowy planowany z Heleniusem bylby niemalze perfekcyjnym sprawdzianem dla Polaka.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2012 15:54:43 
"robak1 Data: 04-01-2012 13:32:14
Chris chciałby rewanżu z Adamkiem, ale nie zaryzykuje i poczeka na Władka..."

Nie jest kwestia zyczenie AArreoli, a raczej to co planuje dla niego HBO. Plany telewizji odnosnie Cristobala sa naprawde znacznie bardziej wygorowane niz np. SHO i dlatego swoj kolejny pojedynek Cristobal stoczy na tej wlasnie antenie.
Podobna sytuacja jest z Adamkiem, ktory ma zagwarantowane walki na HBIO, ale przeciwnicy pokroju Arreola, Mitchell i Helenius sa na horyzoncie. Zobaczymy jaka droga pojda oba teamy...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-01-2012 15:55:17 
cop
Zgoda..troche mnie powiozlo z tym tluczeniem..Dla mnie wybor rywali Arreoli jest zasadny gdyz chlopak odbudowywuje sie po porazkach..do tego nabiera doswiadczenia i walczy z solidnymi bokserami..
Dobor rywali u Adamka nie byl do konca zasadny..Bokser, ktory sie nie odbudowywal a mial przygotowac do walki z Kliczko walczyl z Kevinem i Maddalone??..Wedlug mnie nieporozumienie plus oczywisty skok na kase co zaprocentowale fatalna postawa przeciw Vitkowi we Wroclawiu..
Co do rewanzu Tomka z Arreola to tez wcale nie bylbym taki pewien ze Tomek po raz drugi wygra..owszem moim zdaniem bylby faworytem ale nieznacznym ..po pierwsze doznal doktliwej porazki po drugie Arreola jest teraz w swoim prime a Tomek pomalu z niego schodzi..on ma juz 35 lat a kategoria ciezka jest nowa dywizja dla niego..
Co do ew. walki Chrisa z Wladem to sie zgodze..Mysle ze Christobal nie lezy Wladowi i mogla by byc sensacja..
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2012 15:57:33 
"wali789 Data: 04-01-2012 13:13:47
Chris zero szans z wladem dajcie mu povietkina"

Cristobal jest w chwili biezacej prawdopodobnie jedynym, ktory ma szanse by pokonac Wladimira. Nie znaczy to jednak, ze jest lepszy np. od Haye czy Adamka, ale ma to cos, czego nie lubi Klitschko: odpornosc na ciosy, potezne uderzenie, desperacje i intensywnosc.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2012 16:02:57 
"lukaszenko Data: 04-01-2012 15:55:17 cop
Zgoda..troche mnie powiozlo z tym tluczeniem..Dla mnie wybor rywali Arreoli jest zasadny gdyz chlopak odbudowywuje sie po porazkach..do tego nabiera doswiadczenia i walczy z solidnymi bokserami..
Dobor rywali u Adamka nie byl do konca zasadny..Bokser, ktory sie nie odbudowywal a mial przygotowac do walki z Kliczko walczyl z Kevinem i Maddalone??..Wedlug mnie nieporozumienie plus oczywisty skok na kase co zaprocentowale fatalna postawa przeciw Vitkowi we Wroclawiu..
Co do rewanzu Tomka z Arreola to tez wcale nie bylbym taki pewien ze Tomek po raz drugi wygra..owszem moim zdaniem bylby faworytem ale nieznacznym ..po pierwsze doznal doktliwej porazki po drugie Arreola jest teraz w swoim prime a Tomek pomalu z niego schodzi..on ma juz 35 lat a kategoria ciezka jest nowa dywizja dla niego..
Co do ew. walki Chrisa z Wladem to sie zgodze..Mysle ze Christobal nie lezy Wladowi i mogla by byc sensacja.."


Mam bardzo podobne odczucia i niestety masz racje, ze czas Adamkowi ucieka a do tego jego naturalne predyspozycje sa zupelnie inne niz np. Cristobala. Oczywiscie pierwsza walka Adamka po porazce z Vitaliyem powinna wskazac nam wszystkim kierunek w jakim potncjalnie Polak moze i ma szanse isc. Ja z przyjemnoscia optowalbym za walka z Heleniusem w Madison Square Garden. Mysle, ze Tomasz ma olbrzymie szanse by zablysnac i stac sie ponownie tym, ktory stalby pierwszy w linii do walki z Wladimiram a moze do mega-pojedynku z Haye, ktory IMO bylby okrasa walk w wadze ciezkiej.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2012 16:05:49 
Interesujacy temat, ale musze leciec...doslownie. Samolot juz czeka...lol...Sprawdze temat jak znajde sie na kolejnym lotnisku. Jedna z polemik, ktora ma duzy sens w kontekscie zblizajacych sie rozrtrzygniec w wadze ciezkiej. Mysle, ze wielu z nas niecierpiwie oczekuje zmian i Cristobal jest jednym z tych, ktorzy moga je przyniesc.
 Autor komentarza: gregor07
Data: 04-01-2012 16:06:46 
Arreola i potężny cios? No bez jaj, zobacz jak tłukł takiego Aguilere, a położyć go nie mógł.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-01-2012 16:07:11 
No 18 luty już nie długo, jakieś 5 tyg to niewiele. Ciekawi mnie ten rywal, mam tylko nadzieję, że nie poznamy go na tydzień przed walka. Będzie to ktoś dobry, dowiadujący się o walce chociaż 2, 3 tyg przed nią.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 04-01-2012 16:11:06 
arreola żadnych zmian w hw nie przyniesie wg mnie,a pisanie o sensacji z władem to już totalne nieporozumienie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-01-2012 16:11:16 
Arreola nie ma poteznego ciosu..to nie Peter..ale czesto bije, jest agresywny i ma ciag na rywala..jesli poczuje szanse skonczenia oponenta to jej nie wypuszcza z rak..Wladek takich bokserow nie lubi..dodac trzeba ze Chris jak na swoja posture jest calkiem zwinny i szybki..naprawde sadze ze z Wladkiem moglo by byc goraco..
 Autor komentarza: bartoss
Data: 04-01-2012 16:29:25 
Arreola to żadne zagrożenie dla Władimira. Burrito nawet nie dotknie szczęki Ukraińca, nie ta klasa. Na tle bumów to on sobie może wyglądać potężnie, ale Wołodia to najwyższa liga i tu będzie kolejne zderzenie ze ścianą. W
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 04-01-2012 16:30:36 
Arreola to waciak i nawet on sam o tym mówi. Nadrabia jednak niesamowitą intensywnością.

Szanse z Włodzimierzem są jednak iluzoryczne. Adamka nie mógł złapać, a miałby się przebić przez jego lewy prosty?! Irytujące są te podejścia do braci. Arreola powinien walczyć z Adamkami, czy Huck-ami - i dopiero potem ewentualnie z Kliczką. A nie zwycięstwa nad anonimami, a potem łomot od mistrza.

Ostatnia nadzieja w Solis-ie.
 Autor komentarza: chudak
Data: 04-01-2012 16:35:06 
Nie mówiłem że może zlać Włada tylko że nie stoi na straconej pozycji, co nie oznacza że wygra ale może dać ciekawą do oglądania walkę. Chris jest odporny z w miarę mocnym ciosem więc Wład może z nim nie mieć tak łatwo. Jednak szanse w pojedynku to i tak 80 do 20% na korzyść Kliczko.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-01-2012 16:36:20 
Ciekawe, co tam u Petera, pewnie nikt z nim nie chce walczyć bo za dużo kasy chce, a ostatnie jego wyczyny w ringu mówiąc skromnie słabe. Moze by tak zawalczyl z Arreola, walka napewno bardzo interesujac a i Peter w swoiej optymalnej wadze, nie byłby taki łatwy do pokonania. Oczywiście to sfera życzeń, bo takie pojedynku nie będzie
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-01-2012 16:45:08 
K2 nie chca walczyc z Thompsonem i wcale im sie nie dziwie,bo Tony jest malo medialny,a przy tym jednym z bardziej niewygodnych rywali dla Wlada.Tylko co na to IBF...
Arreola nie jest wiekszym zagrozeniem dla Wladka niz byl Haye,ma zbyt slaby pojedynczy cios,a ja jakos nie moge sobie wyobrazic ze Chris zepchnol by kliczke na liny i zasypal gradem ciosow liczac ze kilka wejdzie i go polozy.Do tego Arreola ma przecietna obrone i beznadziejna prace nog,o ile to czlapanie po ringu mozna nazwac praca nog:)
Ciekawe kto bedzie przyszlym rywalem arreoli
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-01-2012 18:16:38 
@cop
jest(Arreola) bardzo duzym zagrozeniem dla Wladimira i nie bylbym zdziwiony by go znokautowal.

Arreola nie ma zupełnie obrony i był by bez problemu trzymany przez Włada na dystans i niemiłosiernie kontrowany.
Wład musiał by chyba przysnąć na kilka sekund w ringu, żeby jakiś fartowny cios doszedł do jego twarzy.

lukaszenko
Mysle ze Christobal nie lezy Wladowi i mogla by byc sensacja..

ja bym nawet powiedział, że sie go chyba nawet troche boi :)
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-01-2012 18:19:30 
cop
ale ma to cos, czego nie lubi Klitschko: odpornosc na ciosy, potezne uderzenie, desperacje i intensywnosc.

Co do tych potężnych ciosów to chyba troche przesadziłeś. Cios ma tylko trochę powyżej przeciętnego a zazwyczaj nokautuje przeciwników kumulacją wielu ciosów i ci padają pod naporem jego ataku a często z braku sił do obrony.
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-01-2012 18:24:47 
cop
Mysle, ze wielu z nas niecierpiwie oczekuje zmian i Cristobal jest jednym z tych, ktorzy moga je przyniesc.

Kilka miesięcy temu jeśli mnie pamięć nie myli zupełnie kogo innego kreowałeś na zbawcę HW
Arreola co najwyżej może sobie mieszać w pierwszej dziesiątce oczekujących..
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 04-01-2012 19:08:19 
Niektorym chyba nadzieja na jakas zmiane w HW przyslania obraz rzeczywistosci. Jak slysze ze ktos upatruje w Arreoli pogromce Wladimira to na mojej twarzy pojawia sie usmiech:) Kazdy chyba widzial jak bezradny byl z Vitem, nie potrafil trafic praktycznie zadnym ciosem. Z Wladkiem bedzie dokladnie to samo.
Arreola bazuje na tym ze jest masywny i potrafi swoja fizycznoscia stlamsic rywala. Wlad niestety jest od niego duzo silniejszy, wiec glowny atut Arreoli jest zniwelowany. Nie wiem jak ci niepoprawni optymisci wyobrazaja sobie Arreole umiejetnie skracajacego dystans ze swoja bajeczna praca nog?
Wynik tej walki jest znany zanim jeszcze ja zakontraktowano, Wladimir przez TKO w drugiej czesci walki.
 Autor komentarza: SGS
Data: 04-01-2012 19:40:31 
Arreola jest na takiej pozycji na tle Kliczki co Maddalone na tle Adamka i tyle.
 Autor komentarza: SGS
Data: 04-01-2012 19:42:22 
jakby tylko dzisiejsza waga ciezka nie byla takim syfem, to możliwe , że obijający no-namow Arreola nigdy nie zawalczyl by o tytul mimo jakosci dzisiejszej czolowki.
 Autor komentarza: SGS
Data: 04-01-2012 19:58:59 
@cop Naprawde sądzisz, że Arreola byłby w stanie znokautować Władimira Kliczke? To jest dość zabawne, niby kim takim jest Chris Arreola, przecież on nawet nie ma pojdeyńczego power puncha, do tego dochodzi fatalna praca nóg, technika (a raczej jej brak) i mozna by jeszcze dlugo wymieniac. A najlepiej to obejrzec jego walke z Vitalijem.
 Autor komentarza: michal131131
Data: 04-01-2012 20:14:23 
Najlepsze nokauty 2011 roku – część 2.


http://www.youtube.com/watch?v=G_kFJyA_PBk&feature=youtu.be
 Autor komentarza: nik
Data: 04-01-2012 23:07:12 
Arreola jest jaki jest ale to szeroka czolowka, na pewno top 10, na tytul ma jeszcze mniejsze szanse niz Adamek.
 Autor komentarza: JorgeMariano
Data: 05-01-2012 23:53:47 
Adamek już nigdy nie osiągnie swojego dawnego poziomu. Kliczko wybił mu boks z głowy. Wychodząc na ring, nawet przeciwko przeciętnym bokserom, będzie miał w sobie, w swej psychice, tę straszną porażkę z Vitem. Tego się nie da usunąć. Mógł czekać na drodze do mistrzostwa na walkę z Powietkinem, bo było pewne, że Niemcy go do tego tytułu doprowadzą. Wybrał kasę z Vitem. Nie wie tego, ale jest przegrany. Nie odbuduje się do wielkich walk.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.