FROCH: WARD JEST NUDNY

Carl Froch (28-2, 20 KO) wysoko ceni umiejętności swojego ostatniego pogromcy Andre Warda (25-0, 13 KO) i nie widzi w wadze super średniej nikogo, kto mógłby równać się z niepokonanym "S.O.G.". Brytyjczyk dodaje jednak, że styl walki Warda jest nieciekawy dla kibiców i właśnie dlatego promotorzy Mikkela Kesslera oraz Luciana Bute już skontaktowali się z "Kobrą".

- Nikt nie chce walczyć z Wardem, bo jest zbyt dobry technicznie. Jest albo poza twoim zasięgiem i nie możesz go trafić albo wchodzi tak blisko, że uniemożliwia ci zrobienie czegokolwiek. Wie, jak się bronić i należy to docenić - oświadczył Froch.

- Inna sprawa, że nie jest ekscytującym pięściarzem, więc z tego co mi wiadomo, nie robi wielkiego wrażenia na Amerykanach. Ward nie ma zbyt wieu kibiców, bo trudno zmusić się do obejrzenia jakiejkolwiek jego walki po raz drugi. Ja też mam z tym problem. Jest dosyć nudny, nie ma w nim nic ciekawego. W każdym razie jest efektywny. Jego styl sprawdził się również na mnie - dodaje "Kobra".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 23-12-2011 16:02:55 
nudny czy nie ale wygrał z tobą sztywniaku drewniany
 Autor komentarza: Dominic
Data: 23-12-2011 16:02:57 
Froch daj już spokój - pogódź sie z porażką z godnością,bo teraz to jest ujadanie psa a karawana dalej jedzie.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-12-2011 16:22:18 
Ja bardzo lubię oglądać Warda. Świetny technik, inteligencja ringowa. Zgadzam się też, że jest poza zasięgiem każdego z super średniej. Coż począć, że dożyliśmy czasów, w których osoby które dostałyby lekkiego liścia i prosiły o litość, oglądają i decydują o kierunku rozwoju boksu.

Froch jest świetny do ringowych bitek, więc walka z Bute byłaby dla niego idealna.

Ward się powoli robi młodszą wersją Mayweathera jr - Nie ma z kim boksować :)
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-12-2011 16:24:22 
Przecież Carl pogodził się z porażką.Poza tym jego wypowiedź odzwierciedla rzeczywistość.Od patrzenia na walczącego Warda chce się rzygać.
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-12-2011 16:24:24 
To nieprawda, że jest poza zasięgiem każdego w superśredniej. Porównywanie Warda do Floyda to wręcz żart.
 Autor komentarza: docarol
Data: 23-12-2011 16:29:51 
Trzeba mu przyznać racje. Nigdy nie nastawiałem sobie budzika jak wiedziałem, że za oceanem będzie walczył Ward.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-12-2011 16:30:46 
Kto wygra z Wardem - Bute? Żart. Ward na tym etapie kariery jest lepszy do Floyda z okolic 2005. Do tej pory nie miał walk typu De La Hoya, Castillo. Nawet laik widzi, że w każdej jest lepszy.
 Autor komentarza: fop
Data: 23-12-2011 16:32:09 
Ja bardzo lubię oglądać inteligentnych pięściarzy.

Nudę w technicznym boksie widzą tylko ci, którzy z boksem mają mało wspólnego, już po kilku treningach człowiek zaczyna doceniać technikę czy spryt podpatrzony u innych a jak jest troszkę głupawy to zaczyna doceniać takie rzeczy po pierwszym sparingu.

Pięściarze idący na wymiany i bitki to zazwyczaj pięściarze ograniczeni, zdarza się, że skuteczni ale nie każdy ma warunki fizyczne na to by być czołgiem, w boksie na szczęście można używać głowy nie tylko do przyjmowania ciosów.

Swoją drogą Ward nie jest pięściarzem klasy Floyda, ma jednak szansę to jeszcze udowodnić.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-12-2011 16:39:54 
Szkoda, że nie ma nagrody - Najbardziej niedoceniany pięściarz roku. Murowana wygrana Warda. W czym lepszy jest Donaire? Jeden nokaut na Montielu? Nikogo innego w jego dorobku nie dostrzegam, a warunki ma do wag trzy w górę. Wystarczy lekka i podwija ogon, a uznawany za najlepszego wagę wyżej ma 168cm (Donaire 166niby).
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-12-2011 16:41:59 
3+1 w sensie Bradley
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-12-2011 17:08:15 
bokspoznan
Zobaczymy,jak mu Bute wklei ze dwie sztuki na kichę.Poza tym chyba zacząłeś juz dziś świętować bo walisz takie pajacyki,że ho ho.Donaire to fenomen.Pomijając takie nazwiska jak Darchinyan,Martinez,Concepcion,Marquez i Montiel zwróć uwagę na to co zrobił z dwukrotnym amatorskim złotym medalistą ME,srebrnym medalistą MŚ,brązowym medalistą olimpijskim W.Sydorenko,późniejszym mistrzem WBA pro.Komentarza nie trzeba.Mistrz a mistrz to niekiedy kolosalna różnica.
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-12-2011 17:18:11 
bokspoznan
Gdyby to miało być żartem, Ward nie uciekałby od Bute.
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-12-2011 17:21:19 
Jest jeszcze Dirrell, który gdyby nie miał problemów neurologicznych mógłby wygrać z Wardem.
 Autor komentarza: up300
Data: 23-12-2011 17:28:05 
Hahahha nudny? Koleś Cie wypykał jak dziciaka i bije Cie techniką, szybkośćia i dynamiką na głowe. Sprytnie wyeliminował Twoją przewage w zasięgu i nie dawał sie punktować prostymi jak kelner, to już sie zaczyna pieprzenie, że jest nudny. Mnie sie osobiście walka i styl boksowania Warda podobał. Robił z Frochem co chciał i jak chciał. A że było dużo klinczu, to co z tego? Miał sie dać obijać prostymi? Zresztą oprócz klinczu Ward wykonał całą mase zajebistych, technicznych akcji, które na pewno nie były nudne i niewielu byłoby w stanie je powtórzyć:)
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 23-12-2011 17:29:06 
bokspoznan

kazdy twoj komentarz jest pisany z pozycji wszcechwiedzacego mentora za jakiego pewnie chcialbys uchodzic, ogarnij sie, tak sie nie dystkutuje, kazdy ma prawo do swojego zdania a czyje jest sluszne to weryfikują ringi
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-12-2011 17:36:31 
Ward jest nudny i śmieszny, a Donaire, to fenomen :) Na tym poprzestańmy. Ward chyba urośnie w oczach niektórych, jak obije Kliczke, bo Bute to będzie cień. Na Igrzyskach pokazał, że radzi sobie z fizycznymi, bijącymi na schaby. Makarenke widziałem do tego na żywo w Bundeslidze.

Boks amatorski jest widzę używany, jak pasuje do tezy. Dlaczego więc fenomen Donaire nie był mistrzem olimpijskim?

Odpowiem - Boks amatorski nie pozwala na słabszy dzień i wymaga silnej psychiki i walki z 3-4 kolesiami, z których nie każdy będzie pasował stylem. Po tym się odróżnia mistrza od różnych wiatrako-pacquiao-doinere'ow.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-12-2011 17:42:25 
dzejnsblant(owzaduzo)

Staram się być przeiwwagą dla fanów mma-boksu. Pranie się po ryjach, to nie boks, tylko ulica. Boks oglądam w wielu wersjach, z racji zainteresowań - amatorski często na żywo. Boks techniczny zanika i dlatego każdą perełkę boksującą w ten sposób będę wywyższał ponad tych "piorących się".
 Autor komentarza: Hugo
Data: 23-12-2011 17:42:36 
Do redakcji: Dlaczego nie ma ani słowa o wczorajszej niespodziewanej porażce Brewera z Mediną?
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-12-2011 17:57:13 
bokspoznan

O Donaire nie napisałem w związku z Wardem.To ty wtrąciłeś go ni w pizdę ni w oko.A czy fakt,że często oglądasz boks na żywo itd. daje ci prawo do niemal narzucania swoich opinii.Wolno ci lubić styl Warda a mnie wolno go nie znosić.Bywają nawet tacy co lubią styl Abrahama co dla mnie jest niezrozumiałe.No chyba,że ktoś chce się rozweselić...Napisz jeszcze może,że .."a kogo pokonał Paquiao.."
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-12-2011 17:59:22 
bokspoznan
Napisz jeszcze,że Audley Harrison jest zajebistym mistrzem bo zdobył złoto na IO...
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-12-2011 18:22:29 
Nie oglądaj tyle TVN, bo za chwilę każdą niepoprawną opinię będziesz uważał za narzucanie. Nie wiem w dodatku, jak poprzez portal bokser.org można coś narzucać :) Dostrzegam uciśnienie niczym biedroniowo-środowe :)

Widzę czytanie ze zrozumieniem szwankuje, skoro nadmieniam, że sukcesy amatorskie traktowane są wybiurczo - dla podparcia tezy.

Maddog
Nie znam przypadku chłopaka, który przegrywa w lokalnych sparingach w kraju, a potem wygrywa walki o miliony, nie licząc Pacquiao. Jak ktoś poda mi kolejne - będę szczęśliwy z faktu dodatkowej edukacji :)

Oglądam postępy juniorów i dla mnie śmieszna jest wiara w uczciwy przeskok ze średniaka na czempiona. Znam przypadki, że ktoś był talentem, pogubił się i powrócił w świetnej formie. Z typowego średniaka, to nawet Futch nie zrobiłby mistrza bez po$$$$$tępu.
 Autor komentarza: championn
Data: 23-12-2011 18:32:13 
najlepszy boks...?
ringowa rzeź połączona z fantastyczną techniką
kliczko - lewis
pacman-marqez 1 i 2
odlh-mosley
12 rund zrzezi z fantastyczną techniką to jest najlepszy
klasowo boks
 Autor komentarza: benwetz
Data: 23-12-2011 18:55:01 
Ward jest niesamowicie trudny do ogrania. Może jego boks nie jest ładny dla oka, ale on sam jest bardzo efektowny dla rywali :)
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-12-2011 19:20:13 
Od tego zacznę,że nie podpierałem tezy.Stwierdziłem fakt.

"...Dostrzegam uciśnienie niczym biedroniowo-środowe :).."

-Współczuję jeśli znasz z autopsji:)

Czemu przyczepiłes się do tego Donaire?
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-12-2011 20:00:51 
Donaire jest przykładem promowania na siłę. jeżeli chodzi o aspekty czysto sportowe, to na promocję na przynajmniej podobnym poziomie zasługuje Gołowkin.

Portale tematyczne, w tym bokser.org powinny bardziej selekcjonować plotki, a z pyskówek robić zbiór miesięczny i skupić się na sporcie, bo potem przypomina mi to utyskiwanie na poziom polityków redaktora, który zaprosił Kurskiego i Niesiołowskiego. Dziennikarze są współautorami kontrowersyjnych werdyktów.

Parę miesięcy temu mogłoby to brzmieć: David Gej urwie głowę, nasika do środka, zje Nadzieję Kliczko i strąci Władimira w starym Migu.

Serwisy zapomniały tylko dadać, że odprysk lakieru wpadł mu pod paznokieć, po tej heroicznej pyskówce :)
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-12-2011 20:05:02 
Maddog - Z autopsji to może znasz zwiedzanie luku bagażowego w tuskobusie, ja Cię wozili za karę po Wojak Boxing Night i do tego piłka Ci przysłania podstawowe aspekty boksu :)
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-12-2011 20:20:22 
bokspoznan
Masz fantazję nie gorszą niż Pilipiuk,ten od Wędrowycza i Sprawy Filipowa,weź się za pisanie,z tym,że nie na tym portalu...Zgodzę się jedynie,że Gołowkin bla bla bla ale co do reszty to ch...j wie o co ci chodzi??
Bez odbioru bo i tak się nie dogadamy.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 23-12-2011 21:36:12 
Ja będę mógł powiedzieć, że Ward jest najlepszy w super średniej jak pokona Luciana Bute. Obecnie mam negatywny stosunek do Andre Warda, gdyż wbrew wielu osobom nie należę do fanów jego stylu. częste klincze i chwyty na granicy faulu są co prawda skuteczne i ograniczają przeciwnikowi skonstruowanie jakiejś akcji, ale ja osobiście nie lubię oglądać zapasów.
 Autor komentarza: tonka
Data: 23-12-2011 21:46:36 
A mi Froch wyjął z mózgownicy to, co myślę nt. Andre. Zgadzam się tutaj w 100%.
 Autor komentarza: esox
Data: 23-12-2011 21:51:29 
Ward należy do kategorii faularzy cwaniaków podobnie jak Hopkins i Dawson. Jeśli komuś to się podoba to jego sprawa ale nazywanie tego gościa wybitnym technikiem i porównywanie do Floyda to pomyłka.
 Autor komentarza: mazda6
Data: 23-12-2011 22:10:03 
Zobaczymy co będzie z Bute.Ward najlepszą walkę dał z Kesslerem.
 Autor komentarza: esox
Data: 23-12-2011 22:12:12 
Z Bute nie będzie nic bo wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że póki co takiej walki nie będzie
 Autor komentarza: baxx
Data: 24-12-2011 01:46:05 
bokspoznan - kategorycznie nie pozwalam na nazywanie brawlu, prania ringowego itp. 'mma - boksem'. W mma też są technicy i to coraz więcej (przykłady: Shaub, Junior Dos Santos, GSP, Anderson Silva, B.J. Penn), jednak jest oczywiste, że w związku z ogromną liczbą dostępnych technik walki nie każda technika stricte bokserska będzie skuteczna w mma. Przykład: nie możesz sklinczować nurkując głową w dół, bo dostaniesz kolano.
Mma ma tyle samo wspólnego z uliczną bijatyką co boks i proszę nie obrażać tej szlachetnej dyscypliny.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 24-12-2011 10:20:59 
Ward to nastepny Hopkins - nudny pyszelek
 Autor komentarza: odyniec
Data: 24-12-2011 10:22:28 
Kessler, Froch i Bute w trzech zrobiliby duzo ciekawszy turniej niz Ward chocby sie zesral i cała ameryka razem z nim
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.