WOLNICKI: SZKODA MI LEGENDY

Andrzej Wasilewski, promotor Krzysztofa Włodarczyka, określił się dość jasno - gdyby mógł wybierać rywala dla swojego zawodnika, wskazałby na Roya Jonesa. Bo to legenda, bo wielkie nazwisko, bo ktoś kto prawdopodobnie zapełniłby trybuny. Żywy pomnik, który wsiądzie do samolotu, pewnie za jakieś pół miliona dolarów. Wszystko to niby prawda, ale...

Tak naprawdę to szkoda mi takiej postaci jak Jones. Podobno grubo przeinwestował w okresie gospodarczego boomu, ale przyszedł kryzys, a że kredyty trzeba jakoś spłacać, jeździ po świecie. Gorzej, że coraz częściej musi wstawać z desek. Oczywista oczywistość – najlepsze lata ma za sobą.

Z drugiej strony – jest dorosły, wie co robi. Tak jak kibice. To w sumie prosta sprawa: nie chcesz oglądać, nie oglądasz. Chcesz – kupujesz bilet na stadion albo wydajesz dwadzieścia czy trzydzieści złotych i oglądasz w płatnej telewizji.

Jeśli mam być szczery, mnie przyjazd Amerykanina i jego walka z Włodarczykiem jakoś szczególnie nie kręci. Tak jak nie kręciła mnie perspektywa jego starcia z Tomaszem Adamkiem (a rozmowy były naprawdę zaawansowane i panowie prawie dogadali się w kwestii procentów).

Wracając do Włodarczyka – opcji niby jest sporo i co najmniej do połowy stycznia możemy sobie do woli spekulować, ale... O Royu już pisałem. Rewanż z Francisco Palaciosem? Nuda. Potrzeba dużo optymizmu i wielkiej wiary, by liczyć, że drugi pojedynek byłby ciekawszy niż walka, która odbyła się w Bydgoszczy.

Wreszcie starcie z Antonio Tarverem. Świetnie. Duże pieniądze, promocja w telewizji Showtime za oceanem. Boję się tylko, że Krzysiek nie dałby rady. Z aktualnych możliwości ta jest zdecydowanie najbardziej ryzykowana. Ale i chyba najciekawsza. Jeśli wyzwania, to właśnie takie jak te.

Szkoda, że na razie nie ma tematu walki unifikacyjnej. Gdyby tak pasa nie oddał Marco Huck... Gdyby taką walkę zorganizować w Niemczech, również dla Polaków? Po jednej stronie niemiecki Bośniak, po drugiej nasz „Diablo". Cóż, jak zwykle wychodzi na to, że najatrakcyjniejsze jest to, co aktualnie niedostępne.

Kamil Wolnicki

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 20-12-2011 11:08:56 
Nawet za 5 zł PPV nie wykupiłbym
 Autor komentarza: rumburak
Data: 20-12-2011 11:13:31 
Diablo zaprasza RJJ do Polski żeby posłać go na deski a dopiero potem może lecieć do USA na walke z Tarverem poczytajcie na stronie Przeglądu Sportowego:)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 20-12-2011 11:15:54 
a ja nawet za 1 zł . Jeżeli to bedzie Roy,nawet tego nie bede ogladał,zobacze tylko wynik na stronie i tyle. Po najmniejszej lini oporu,0 ambicji sportowych,0 ambicji wogole. Byle by było łatwo. To jest żerowanie na nazwisku Roya,nic poza tym. Przykro,ze Roy jeszcze walczy,naprawde to jest smutne bo inaczej sie nie da tego opisac.Zgadzam sie z autorem tego tekstu.

Boją sie Tarvera jak ognia, to ma być mistrz to taki tchórz ,ktory ma 10 opcji walk z dobrym rywalem i 1 totalnie łatwą,za powiedzmy dobre pieniądze,z emertyem ktory ma dawno swoje lata za Sobą, albo jakims totalnie słabym gociem. Zawsze wybierze opcje nr 2.
 Autor komentarza: eskadra
Data: 20-12-2011 11:25:31 
Zgadzam sie, Roy zagwarantuje odpowiednie pieniazki i najmniejsze ryzyko ale sportowo jak dla mnie bez polotu plus gali to miejsce , bylem w Ergo Arenie na KSW i obiekt na 5... Tarver to by bylo to tylko to wiaze sie z wylotem do stanów i niesie ryzyko porazki , a moze nawet obnazenie umiejetnosci Wlodarczyka.
 Autor komentarza: jurasss
Data: 20-12-2011 11:27:18 
temu niedoszłemu samobójcy niech Wasyl załatwi spotkanie nie z Tarverem,nie z RJJ tylko z dobrym psychiatrą,bo kto raz targnął się na swoje życie to jest chory psychicznie no nie?...czyli debil
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 20-12-2011 12:10:28 
1.Palacios
w pierwszej walce sportowo kiszka nad kiszkami, obaj zasłużyli na Nobla z medycyny za wspólne dzieło będące przełomem w walce z bezsennoscią, druga walka ma sens tylko ambicjonalny co nie jest mocnym argumentem w biznesie pt boks zawodowy

2.Roy
tylko w Polsce, pytanie powstaje czy dałoby sie wygenerowac kase aby zaspokoic Roya, który zapewne mało nie bierze mimo że coraz mniej prezentuje w ringu, Australijczyków czy Ruskich było stac ale czy AW
da rade skołowac kase na walke Włodara który ma problem z zapełnianiem nawet niedużych sal z nędznymi resztkami wielkiej legendy
nie sądze zeby Polsat sięgnął głebiej do kieszeni nie mając pewnosci że walka pójdzie szeroko w masy, ew. ppv też raczej hitem nie bedzie
chyba ze tanio skalkulują

3.Tarver
ryzyko wpierdzielu spore ale walka zapowiadająca sie ciekawie, dziwi mnie tylko ze Showtime zamierza dac 1,3 mln usd za ta walka , tym bardziej ze jak Diablo zwakuje pas przed tym pojedynkiem to kompletnie nie bedzie go jak zaanonsowac w USa i zachęcić ludzi do oglądania, przecież to kompletny no name,chyba żeby Polonia to "kupiła" albo Sugar Ray z Holmesem poszli do ludu z opowieścią jak to Diablo szalał w Australii:)

4.opcja australijska
Diablo dał sie dobrze poznać, kasa pewnie by sie zgodziła
trzeba by tylko siegnac do jakichs ciekawszych tamtejszych nazwisk z cruisera bo Green chyba z emerytury nie wróci na rewanż(?)

5.coś innego np połączenie waloru sportowego z finansowym czyli unifikacja w Niemczech, jak Huck by wybył do HW to reszta przeciwników w zasięgu naszego championa
 Autor komentarza: nik
Data: 20-12-2011 12:10:36 
jurass
widze ze nie masz pojecia o czym piszesz
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 12:12:04 
"temu niedoszłemu samobójcy niech Wasyl załatwi spotkanie nie z Tarverem,nie z RJJ tylko z dobrym psychiatrą,bo kto raz targnął się na swoje życie to jest chory psychicznie no nie?...czyli debil "
Bez przesady!!..takie teksty sa mimo calej zaistnialej sytuacji grubo nie na miejscu..
Co do ew. walk Diablo to powiem jak ja to widze..Chcialbym owszem zobaczyc Diablo z Tarverem ale jako mistrza WBC..Nie jestem za rewanzem z Palaciosem ale skoro Federacja naciska to Diablo rewanz dac powienien..Wlodarczyk powinien wiec w pierwszej kolejnosci uciszyc Portorykanca, potem jechac do Usa i walczyc z kim chce..Co do walki z Royem to mam przeczucie ze Krzysiek przegral by te walke wysoko na punkty..
 Autor komentarza: Dominic
Data: 20-12-2011 12:17:28 
Roy Jones JR to dzisiaj tylko nazwisko - niewiem czy rzeczywiście ma takie długi,ale on teraz walczy tylko i wyłącznie dla kasy.
Roy najemnik rzekło by się powiedzieć.
Jones Jr jest jednym z moich ulubionych bokserów i z przykrością patrze jak jego legenda rozmienia się na drobne.
Roy w prime zdmuchnąłby Rudego jak świece.

Wydaje mi się że nazwisko Roya to właśnie taki puszczony balonik, a wybiorą opcje Tarver lubi przymusowa obrona z Palaciosem.
Ale jeżeli dojdzie do walki z Jonesem to wyłączam tv.
A zwakowanie pasa to kretyństwo mimo wszystko.
Jak mają jaja najpierw obrona a później Tarver.
 Autor komentarza: albinos
Data: 20-12-2011 12:33:10 
licze na PPV z Royem :P, nie kupie tego :)
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 20-12-2011 12:41:44 
Najlepszy bokser jakiego widziałem miałby jechac do polski walczyc nie o pas z takim drewnem??

Odechciewa się oglądać boks.

Czemu Roy nie może zakończyć kariery bo takie teksty typu "znokautuje roya" są brakiem szacunku dla takiej legendy.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 20-12-2011 12:50:08 
Niesamowite jak urósł Tarver kiedy ew. Krzysio ma z nim walczyć.
Przed walką z Greenem był kolejnym emerytem którego kangur miał szybko załatwić. Teraz okazuje się że jest największym wyzwaniem dla Włodarczyka.

Diablo zachowuje się jak podniecony nastolatek, w wywiadzie dla PS mówi o RJJ i AT że "(...) obaj są geniuszami boksu i wielokrotnie byli mistrzami świata (...)". Wielokrotnie, czyli ile ? 17, 30 czy 60 ?

Jeśli tylko walka Krzysia z Tarverem dojdzie do skutku to natychmiast stawiam na Antka 500 zł - jako wyraz zniesmaczenia kłamstwami i krętactwami Włodarczyka i jego promotora.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 12:53:43 
Swoja droga za brak szacunku do zywej legendy boksu Roya Diablo nalezal by sie lomot..Za to ze Wlodarczyk rzuca teksty w stylu "Znokaltuje Jonesa" powinien od kogos zarobic a najlepiej wlasnie od Jonesa..Kiedys krytykowalem Greena za dobor emerytow a teraz to samo zaczyna robic Diablo..
 Autor komentarza: Rogs
Data: 20-12-2011 12:58:10 
Lebowski

I dalej tak jest,tylko na tle naszego jedynego zawodowego mistrza (ktory zreszta chce oddac pas??!) wypada jako rywal trudny,zeby nie powiedzieć nie do pokonania.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 20-12-2011 13:11:21 
@Rogs

Ok, tylko że zauważ że nawet na tej stronie przed walką Green - Tarver 90% komentarzy było typu: "kolejny emeryt". Teraz okazało się że Tarver jest super.

Zwracam na to uwagę bo gdyby (nie, nie, nie) Włodarczyk pokonał Tarvera to zaraz się okaże że natychmiast trafia do BHOF poza kolejnością. A prawda jest taka:
1. Tarver to dosć stary i raczej już mocno obity zawodnik, który jednak ma na tyle umiejętności żeby na tle mizerii dużej części CW (Green, Włodarczyk) robił za górę nie do zdobycia.
2. Takie pompowanie Tarvera jest niezwykle na rękę teamowi Włodarczyka. Jestem pewien że ludzie z Polsatu monitorują to, co się dzieje na takich stronach jak ta i jak dużo ludzi pisze że Tarver jest prawie niezwyciężony (nawet Rocky Balboa nie dał mu rady ;) ) to warto wyłożyć trochę kapuchy na taką imprezę (1.3 mln od Showtime + jakieś 0.3 od Polsatu) i jest gitara.

Warto dać jasny komunikat: Tarver BYŁ świetnym zawodnikiem, teraz jego dyspozycja między walkami może się bardzo różnić i jego ew. pokonanie przez Włodarczyka nie będzie dowodem na boskość tego ostatniego.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 13:49:43 
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 12:53:43
Swoja droga za brak szacunku do zywej legendy boksu Roya Diablo nalezal by sie lomot..Za to ze Wlodarczyk rzuca teksty w stylu "Znokaltuje Jonesa" powinien od kogos zarobic a najlepiej wlasnie od Jonesa..Kiedys krytykowalem Greena za dobor emerytow a teraz to samo zaczyna robic Diablo..

Masz 100% RACJI...
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 20-12-2011 13:49:46 
Roy był wielokrotnie mistrzem bo aż 8 razy ;)

Co do Tarvera to on by wygrał z Diablo do jeden mordy i nawet w tym wieku jest nie do pokonania dla krzysia.
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 20-12-2011 13:53:07 
Bracia Kliczko mają szacunek i nie chcą obijać Holyfielda który jest znacznie niżej w ogólnej hierarchii boksu od Roya ,a mimo to Diablo szuka łatwych pieniędzy i żerowania!

Roy popełnia błąd nie kończąc kariery bo po dobrej walce z Lacym był najlepszy moment.
Z drugiej strony inni bokserzy z klasą nie powinni rzucać hasłami że znokautuje roya czy tarvera.

Diablo wygląda na zwykłego buraka bo tylko liczy się kasa nie ważne z kim walczy.I oni jeszcze wciskają takie bujdy że jemu jest pas wbc nie potrzebny brak słow...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 14:03:36 
Szkoda..Skoro Diablo jest taki bohater to czemu nie wyzwie na pojedynek Lebiedieva???mysle ze Ruskowi przydal by sie pasek..
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 14:14:48 
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 14:03:36
Szkoda..Skoro Diablo jest taki bohater to czemu nie wyzwie na pojedynek Lebiedieva???mysle ze Ruskowi przydal by sie pasek..

Zartujesz prawda?
Niewidze go z Lebiedevem i kropka..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 14:34:36 
Nie nie zartuje..Zawsze podkreslalem ze nie lubie ani stylu boksowania Krzyska ani zbytnio jego samego ale szanowalem na swoj sposob bo ma ten pasek mistrza i jest solidnym bokserem..Po walce z Greenem choc oczywistym jest ze do nokautu ja przegrywal bylem w mniejszosci, ktora jednak uznala te walke jako sukces..Pozniej podpalilem sie na mysl o Tarverze..Podpalilem sie bo choc Antonio jest starszy od Roya to w lepszej formie no i wiadomo gwiazda..dzis jak slysze tekst o tym jak to Diablo bohater wraz ze swym promotore zapraszaja Jonesa do Polski zeby obic zwloki legendy a uciekaja przed rewanzem z Palaciosem to robi mi sie niedobrze..Powiem tak..Jesli Diablo zrzeknie sie paska i zaprosza Jonesa na walke do Polski to bede dopingowal Amerykanina zeby sponiewieral Wlodarczyka..nie dlatego ze jestem jakims hajterem ..z reguly zawsze kibicuje tym naszym bokserom czy to od Gmitruka czy od Wasyla ale to sie zaczyna juz robic zalosne..Taka walka miala by sens gdyby Diablo mial pas, bronil go z pretendentami a w miedzy czasie jakies szol i walka i kaske a tu ewidentnie zaczyna sie kretactwo..
P.S.Lebiediev Wlodarczyka by rozszarpal..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 14:35:47 
Roy to niegdys genialny bokser..legenda i nalezy mu sie szacunek..jak slysze ze taki ktos jak Diablo zaprasza emeryta zeby go ulozyc do trumny to budzi to we mnie duza niechec..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-12-2011 14:35:52 
Jak RJJ ma ochote jeszcze walczyc i to w kategorii cruiser,to rownie dobrze na jego nazwisku moze zarobic Wasyl i Diablo.Mogl Lebiediev i Hurinov,mogl Green.Jak nie bedzie Wlodarczyk,to RJJ bedzie walczyl z kims innym
To nie jest tak,ze on siedzi na sportowej emeryturze,cieszy sie wnukami,a ten "niemoralny" Wasilewski kusi go do powrotu,zeby jego pupil sie na nim wypromowal
RJJ jest czynnym zawodnikiem,co prawda past ale nie on pierwszy i nie ostatni nie wie kiedy zejsc ze sceny.Jak ma ochote walczyc w Polsce,z Polakiem to niech walczy.Nie jest bez szans.Show must go on
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 14:39:10 
andrewsky
No właśnie! o to mi chodziło i się zgadzam z tobą..
POZDRAWIAM.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 14:45:48 
Ze sportowego punktu widzenia bardziej by sie oplacalo przegrac z Tarverem po niezlej walce jak ciezko znokautowac Jonesa..
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 14:48:26 
lukaszenko
No niby tak ale tak czy siak dziwne posunięcie no nie?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 14:48:32 
Walka z Jonesem jest najglupszym z mozliwych pomyslow..Wygrana nic nie daje , a wrecz niechec kibicow a ryzyko porazki w przypadki tego oponenta jest naprawde duze..jestem przekonany ze Diablo ma duze szanse te walke przegrac..
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 14:49:07 
Powoli przypomina mi to gre w szachy he he!!!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 14:49:52 
aha i chyba nie musze dodawac jak sie potoczy kariera Diablo jak przegra z Royem:)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 14:50:15 
Ma szanse to fakt ale jak bendzie trudno powiedzieć?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 14:51:52 
FUCK!
Czemu tak Roj doprowadził się?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 14:52:34 
Jesli Jones bedzie przygotowany kondycyjnie do walki to przy stylu jaki prezentuje Diablo czyli 5 ciosow na runde ma szanse gladko wypunktowac Krzyska..
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 14:56:22 
Dla mnie w przeciągu paru lat na zasłużoną uwage zasłużył Calzaghe!
A W...A mnie jak pisze się że to ćpun itd!
Zrobił co miał zrobić i odszedł na emeryturke a co robi poza ringiem to jego sprawa i zachował twarz i to jest najważniejsze.
Jest takie przysłowie.. BOGATEMU WOLNO!
POZDRAWIAM..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 14:59:03 
Faraon
Szanuje Joe za osiagniecia sportowe w koncu pokonal samego Hopka i Jonesa ale niestety to prawda..mial klopoty z narkotykami..prawda jest tez to ze wiedzial kiedy skonczyc z boksem i odszedl bez porazki z tego co pamietam na koncie..Joe jednak wiedzial jak i gdzie lokowac pieniadze i nie musi dzis do ringu wychodzic..
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 14:59:34 
Jeszcze brakuje tutaj Chris Eubanka! Ale to już historia..
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 15:02:34 
Zgadzam się z tobą ale piszemy tu o aspekcie sportowym!
Niepochwalam ćpania ale w ringu był sobą Duma Walii.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-12-2011 15:03:36 
Czyli wnosek taki że mądrze postąpił!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-12-2011 16:07:45 
lukaszenko
Widzisz,Ty potrafisz sobie wyobrazic Wlodarczyka z RJJ,ja tez.Dlatego nawet ze sportowego punktu widzenia ten pojedynek ma sens
Nawet pomiedzy dzisiejszym Juniorem,a Diablo nie ma przepasci nie do przeskoczenia dla Amerykanina:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 16:14:59 
andrewsky
Przepasci nie ma ..tu sie zgodze..mysle ze Roy moze wygrac z Wlodarczykiem..mi chodzi o cos innego..to w jakich kategoriach mysli postepuje Krzysiek i jego team..Oni ze swoim promotorem sa przekonani ze Diablo stuknie sobie latwo Roya za pol miliona euro i dopisze nazwisko do rekordu..wiecej szacunku..te plany naprawde moga sie pokrzyzowac..Wlodarczyk naprawde moze bardzo zalowac tej decyzji..oby..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-12-2011 16:16:46 
lukaszenko
Jezeli dojdzie do tej walki i bedzie ona w Polsce to RJJ nie wygra,na punkty z Diablo.Wasyl na to nie pozwoli...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 16:23:30 
andrewsky
wiec nadal uwazasz ze ta walka powinna miec miejsce?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-12-2011 16:38:01 
lukaszenko
Nie.Uwazam ze RJJ powinien przejsc na emeryture po Calzaghe.Albo wczesniej.Ale skoro nadal walczy i to z lepszymi niz Wlodar,jak Lebiediev,czy Hopkins to nie pietnowalbym Wlodarczyka ze chce zarobic na bladej,bo bladej ale wciaz legendzie.W tym sporcie nie ma sentymentow.Niestety
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 16:44:32 
Nie chodzi o sentymenty..Lebiediev ma swoje lata, podszedl pod tytul zrobili mu walka to robi kase..Wlodar ma pas i moze go bronic za dobre siano z dobrymi przeciwnikami a woli klepnac stara legende..nic mu to nie da bo ludzie tego nie kupia..zaden to sukces..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-12-2011 16:48:14 
lukaszenko
O toz nie moze.Diablo jest bardzo ograniczonym piesciarzem i Wasyl musi sporo sie nameczyc zeby wyselekcjonowac mu kogos,kto mu bedzie lezal.Do tego jako mistrz musi obowiazkowo bronic pasa.Teraz padlo na Palaciosa,ktoru mu nie pasuje ani sporowo,ani finansowo.Stad te kombinacje alpejskie Wasyla
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2011 16:50:32 
andrewsky
To nazywajmy sprawe po imieniu..ze sa to kombinacje jak by tu sie nie narobic a zarobic..tak sie szacunku kibicow nie zyskuje..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-12-2011 16:59:59 
lukaszenko
Za szacunek to sobie Diablo mieszkania nie kupi...
Zreszta jego i tak malo kto ma w powazaniu.
 Autor komentarza: waclaw
Data: 20-12-2011 18:13:08 
Dla mnie Diablo z pasem jest zerem a bez pasa kompletnym zerem nie liczcie na żadne ppv bo nikt tego nie kupi. Wasyl idzie po najmniejszej linii oporu ,jak diabeł przegra z RJJ na punkty to go przekręcą i pojadą walczycz Tarwerem,ale tam się nie da przekręcic iczyżby koniec kariery???
 Autor komentarza: xionc
Data: 20-12-2011 20:21:56 
przykre jest to, jesli przez dlugi Roy musi walczyc, bo to forma niewolnictwa, ale jesli robi to bo tak czuje, to z Lebiediewem dal b. dobra walke, mimo ze przegral. To nie jest skonczony bokser, a ze nie wygrywa z najlepszymi - nie kazdy moze byc najlepszy.
 Autor komentarza: Virtuti
Data: 21-12-2011 07:45:20 
NO SZKODA, WIADOMO. ALE CO ZROBIĆ JAK PIENIEDZY NIE Ma. A RODZINA PRZYZWYCZAJONA DO LUKSUSU. MA PODOBNY PROBLEM CO E.H.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.