ADAMEK KONTYNUUJE PRZYGOTOWANIA

- Od 5 grudnia ponownie trenuję w Saint Louis. Krótki rodzinny wypad na Arubę i urodziny spędzone w Lake Placid, to tylko kilka dni wytchnienia od ciężkich treningów. Na Arubie wiele pływałem i biegałem po plaży. W Lake Placid wzmacniałem nogi jeżdżąc na nartach - napisał na swoim blogu Tomasz Adamek (44-2, 28 KO).

- Trener Roger Bloodworth przygotował kolejny plan szkolenia z zakresu doskonalenia techniki boksu z elementami ćwiczeń siłowych. Treningi mają poprawić pozycję sylwetki podczas obrony i ataku, doskonalić uniki a także  balans ciałem. Treningi siłowe mają za zadanie wzmocnienie pasa barkowego i poprawę siły ciosu. Wszystko to ma następować powoli, bez pośpiechu, aż wejdzie w fazę wyrobionego nawyku. Niektóre elementy europejskiego boksu są dalej do poprawy stąd te zajęcia. Wiele sobie obiecuję po zajęciach, których celem jest doskonalenie zadawania różnych ciosów, w różnych płaszczyznach. Dobrze pracuje lewy sierpowy na korpus ale muszę poprawić celność szybko wyprowadzanych ciosów. Trafienie w tzw. punkt w trakcie walki ringowej musi przychodzić znacznie częściej. Skracanie dystansu, wyczucie dystansu przy zadawaniu ciosów z obu rąk to bardzo ważny element boksu.

- W trakcie treningów trener pokazuje mi  często, jak te elementy walki bokserskiej opanowali inni pięściarze z którymi miał do czynienia. Często pokazuje walki Hollyfielda i omawia jego styl walki. Trener podkreśla, że moje wrodzone cechy i nabyta wiedza w trakcie treningów, pozwala później  na wygrywanie walk  ringowych. Treningi zakończę w środę i wracam do domu , by poświęcić trochę czasu rodzinie i przygotowaniom do Świąt Bożego Narodzenia.

- W ostatnim okresie było sporo wielkich wydarzeń bokserskich. Nie obyło się bez wielkich rozczarować czy też przegranych w walkach na szczycie. Cieszę się, że Krzysztof Diablo Włodarczyk po ciężkiej walce pokonał australijskiego pięściarza Greena. Walka ta przypomniała mi moje wielkie boje z Briggsem. Gratuluję Diablo wygranej walki na terenie kangura.  Rozczarowany jestem wielką nadzieją Heleniusem, który przez wielu był kreowany na obiecującego przeciwnika dla braci Kliczko. Ze smutkiem przyjąłem zapowiedź Pawła Wolaka o zakończenia kariery. Boks to dawkowanie różnych emocji, nie zawsze pomyślnych dla fanów boksu. Po zakończeniu treningów mój cały team ma rozpocząć układanie planów na przyszłość. Liczę na trzy walki w 2012 roku , które będą mnie przybliżać do drugiego podejścia w walce o pas mistrza świata w HW. Wiele do powiedzenia w tej sprawie będzie miał trener i promotor.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: StewartMalutki
Data: 15-12-2011 19:24:53 
Stafan Cirok i Imrich Borka czekają na 12 rund w Prudencial !
 Autor komentarza: Polak18
Data: 15-12-2011 19:25:36 
Pewnie zaraz znowu pod tym tematem będzie syf jak pod każdym,gdzie pojawia się Adamek.Niech Tomek wraca i boksuje z czołówką za dobre pieniądze i tego mu życzę.
 Autor komentarza: domal90
Data: 15-12-2011 19:27:29 
Autor komentarza: Polak18

oczywiśćie, może by sie wybrał na Heleniusa i pokazał, że może zdobyć ten upragniony pas.
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 15-12-2011 19:29:02 
Zaraz się zlecą biedne polaczki i zacznie się płacz i plucie...
Pierwsi którzy zaczną się ze sobą kłócić dostana honorowy tytuł "jestem zerem".

Co do samego Adamka to życzę mu powodzenia i mam nadzieję że w końcu poznamy tego rywala klasy "B";p
 Autor komentarza: Polak18
Data: 15-12-2011 19:29:21 
domal90

A co Helenius ma jakiś pas? Pierwsze słyszę,nawet jakby Tomek pokonał Fińskiego mopa to i tak to inna liga niż Wit czy Wład.
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 15-12-2011 19:29:58 
Pas EBU jest więcej wart od WBA więc jakieś osiągnięcie zawsze będzie :D
 Autor komentarza: Jerome
Data: 15-12-2011 19:30:44 
Trzy? Moja propozycja to:
1.Arreola
2.Chambers
3.Povietkin
Żadnych bumów na "odbudowanie" !!!
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 15-12-2011 19:31:22 
Napewno nie będzie Arreoli na początek!

Już prędzej McCline :)
 Autor komentarza: Polak18
Data: 15-12-2011 19:33:23 
TarEllendil

Adamek nie spełnia wymagań na EBU poczytaj sobie o zasadach tej federacji.
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 15-12-2011 19:39:43 
Niby jakiej zasady nie spełnia?
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 15-12-2011 19:41:08 
Aha dobra już wiem musiałby stoczyc 5 walk na terenie europy...
 Autor komentarza: Polak18
Data: 15-12-2011 19:41:59 
TarEllendil

Nie mieszka na stałe w Polsce,nie stoczył na terenie Europy w ostatnim czasie minimum 5 zwycięskich walk na 10 stoczonych itp
 Autor komentarza: bezols
Data: 15-12-2011 19:50:25 
peter bylby najlepszy niegrożny silny z nazwiskiem
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 15-12-2011 19:52:36 
zgadzam się lepszego boksera na przetarcie od Petera na chwile obecną niema!
 Autor komentarza: Jerome
Data: 15-12-2011 20:08:37 
MANUEL CHARR !!!
Dla Adamka to żadne wyzwanie ale ma jak chcial klase B, do tego niepokonany, no i jest poprostu smieszny i bedzie fajnie sie ogladalo jak facet, ktory przegral przez KO w 10 rundzie z Klitschkiem, o którego tak Charr zabiega obija mu morde ;] Co wy na to?
 Autor komentarza: Szczupak007
Data: 15-12-2011 20:09:01 
Walker mi chodzi po głowie albo Meechan...jakieś tam nazwiska, trochę wyżej niż journeyman jakiś, choć teraz Walker słabo stoi.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-12-2011 20:17:18 
Zobaczcie panowie na ring zdjęcie Diablo z Tysonem.Mike wygląda jakby był po paromiesięcznym melanżu.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 15-12-2011 20:19:54 
Lubie Adamka, ale kiedyś czytałem o łatwym przeciwniku na "podbudowanie czy przetarcie"... kurde nie cierpię tego trendu łatwych przeciwników na przetarcie! To taki Gołota może mieć takie przetarcie po przerwie, ale Adamek powinien jednak zawiesić poprzeczkę na zawodnikach przynajmniej klasy Arreola, Chisora, Helenius, Povietkin. On nie miał żadnej przerwy żeby znowu klepać kogoś typu Madalona - co to za podbudowanie? W dodatku to żadne doświadczenie dla takiego boksera.

Liczę że jednak przeciwnik będzie z nieco wyższej półki.
 Autor komentarza: bezols
Data: 15-12-2011 20:26:57 
ja tam sie bede cieszyl jak bedzie to ktos typu petera ale wątpie w to skoro wczesniej wybieral takich przeciwników to teraz po porazce nie zdziwil by mnie nawet najman
 Autor komentarza: arnold82
Data: 15-12-2011 20:36:53 
Nie mam zamiaru oglądać walk na tzw. przetarcie. Albo pokona kogoś z czołówki i utrzyma się wysoko w rankingach skąd będzie mógł atakować pas albo niech idzie w ślady Małysza i kupi sobie wóz terenowy. Witek już długo nie powalczy co sam zapowiada więc za rok dwa może się pokazać jakaś szansa na walkę o tytuł.
Na razie rewanż z Krzysiem Koszmarem.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 15-12-2011 20:59:10 
Ktos dobrze napisal ze zyczy Medalikowi walk z czolowka za dobre pieniadze ja tez tego mu zycze ,ale niestety spodziewam Sie ze bedzie obijal emerytow .Chetnie bum go zobaczyl z Perezem ,liachoviczem,arreola, solisem
 Autor komentarza: Jerome
Data: 15-12-2011 21:12:03 
A może Chauncy Welliver? Jest piąty w rankingu WBC [Adamek 10!], a wg BoxRec'a 67, no kurde po co szukac dalej? Idealny na Adamkowe "odbudowanie". Pozniej juz tylko czołówka i bedzie pięknie.
 Autor komentarza: domal90
Data: 15-12-2011 21:18:30 
Polak
"upragniony pas" miałem na myśli ogólnie pas wagi ciężkiej, a nie należący do Heleniusa kolego:)
 Autor komentarza: horhe88
Data: 15-12-2011 21:19:17 
Z Peterem też chciałbym zobaczyć Adamka ale po ostatniej porażce potrzeba tzw.przetarcia, ostatnio Sosna zrobił remis z bumem z 60 porażkami na koncie, tak więc przetarcie potrzebne jest po to aby upewnić się czy zawodnik w dalszym ciągu trzyma formę po porażce oraz ponownie wzbudzić zainteresowanie kibiców.Obecny Peter który jest past, to w dalszym ciągu jest to kawał silnego i mocno bijącego murzyna który może zrobić krzywdę każdemu w HW. W tym momencie zapewne nie byłoby kasy na Petera a ryzyko porażki zawsze jakieś jest bo nie wiadomo jak Tomek zniósł ostatnią walke i dla niego pół roku przerwy od boksu to dużo, więc dodatkowo mógł zardzewieć.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 15-12-2011 21:30:31 
Adamek oczywiście nie potrzebuje nikogo na przetarcie, bo on jest już niemal zatarty. Rywal na przetarcie, to po prostu rywal, który pozwoli przedłużyć zarobkowanie na osuwającej się po równi pochyłej karierze. Adamka prawdopodobnie nie czeka już żadna większa walka. Dla bokserów z wąskiej czołówki pobicie Adamka, to strata czasu, a bokserzy z szerokiej czołówki nie spełnią oczekiwań finansowych Górala, więc do nich nie wyjdzie. Ostatnią nadzieją dla kibiców "tańczącego z żulami" będzie Arreola. Chłopak ambitny, może szarpnie się, żeby zmazać plamę na honorze.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 15-12-2011 21:35:39 
@horhe88

Witek też miał tyle przerwy, a już ma 2 kolejne walki w perspektywie. Wiem... wygrał, jest mocniejszy psychicznie, ale Tomek nie ma już czasu na leszczy barowych, pora przestać kalkulować i zaufać swoim umiejętnościom. Lepszy przeciwnik = szacunek kibica = większa publika = większa kasa :)
 Autor komentarza: Miro
Data: 15-12-2011 21:42:34 
Przecież musi być przeciwnik żeby nie było ryzyka przegranej drugiej pod rząd po Vitaliju . Z drugiej strony bez przesady już upłynęło dużo czasu od walki z kliczko buzka się zagoiła psychika też powinna wrócić do równowagi i pora myśleć o nowych wyzwaniach jeśli na poważnie myśli się o zaatakowaniu pasów władymira. Jeśli tak to nie można mieć cykora przed bokserami z czołówki. Bo tylko najlepsi powinni zasługiwać na walki z braćmi Kliczko. Jeśli Tomek jakoś przetrwał tych 10 rund z Vitalijem to co gorszego może go czekać z innymi bokserami ? Adamek jest na takim etapie kariery i ma tak wyrobioną markę zdobytą w kat półciężkiej junior ciężkiej a teraz w ciężkiej że wręcz nie wypada mu toczyć walk z miernotami.
 Autor komentarza: bezols
Data: 15-12-2011 21:46:50 
tylko ze walka adamka nie zakonczyla sie tak jak sosnowskiego ciezkim nokautem wiec jednak różnica jest miedzy tymi powrotami a tak zaraz znów sie zacznie walka na przetarcie niebezpieczny emeryt niedoceniany wczesniej utalentowany zawodnik walka z kims z czołówki wypłata za pas i koniec pieknej kariery
 Autor komentarza: horhe88
Data: 15-12-2011 21:49:34 
ALiBudda
"Witek też miał tyle przerwy, a już ma 2 kolejne walki w perspektywie."

Witek w przeciwieństwie do Adamka na ogół walczy co pół roku i Witek nie zebrał w ostatniej walce tyle ciężkich ciosów co Adamek więc rozbity nie jest a Adamek może być.

"Tomek nie ma już czasu na leszczy barowych, pora przestać kalkulować i zaufać swoim umiejętnościom."

Bez względu w jakiej formie sportowej jest w tym momencie Adamek na dobrego przeciwnika trzeba mieć dobrą kasę żeby go zakontraktować, a po ostatniej porażce Adamka, kasa jaką może wygenerować może być zbyt mała aby stać było jego team na zakontraktowanie drogiego przeciwnika czyli zawodnika z czołówki.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 15-12-2011 21:51:29 
Nie jestem fanem Adamka,ale nie jestem też anty-fanem,przegrać z Vitem to żaden wstyd,dalej uważam że Tomasz ma szansę z większością ciężkich,po prostu Bracia są klasą samą dla siebie.
 Autor komentarza: Deter
Data: 15-12-2011 22:10:47 
Tragedia.

Niegdyś pod tematem Adamka zjawiała się horda pieniaczy, która celebrowała swoją "milutką" krucjatę.
Dziś jest inaczej. Pod tematami z Adamkiem pojawia się najpierw horda pieniaczy, która atakuje "milutkich".

Jedni jadą po Adamku. Drudzy jadą po tych, którzy jadą po Adamku - ostatecznie są tacy sami.





Co do Adamka.
Pożyjemy, zobaczymy.
 Autor komentarza: xionc
Data: 15-12-2011 22:29:17 
Hahaha, naprawde dobre sa te wasze komentarze - Peter na przetarcie, albo Powietkin, to juz najlepsze.

Zapomnijcie tez o Chambersie, Heleniusie czy Chisorze. O Arreoli nie wspominajac, a nawet o Welliverze i Charrze.

Jedyne nazwiska, ktore tu padly i sa w miare realne to McCline i Meehan. Walker, czemu nie, ale przeciez ma walke z Abdusalamowem.

Osobiscie jednak kiedy Adamek mowi o przeciwniku klasy B, to przychodzi mi raczej na mysl ktos w rodzaju Joey Abella czy Kendrika Releforda. :)

A tak naprawde, to chcialby, zeby Tomek sie spotkal z Dimitrenka, ale to w najblizszej przyszlosci jest niemozliwe. To bylaby ciekawa walka, nielatwa dla Adamka, ale z pewnoscia do wygrania.
 Autor komentarza: polrex
Data: 15-12-2011 22:37:15 
Adamek idzie w slady Najmana, opowiada bajki... wzmacnial nogi na nartach zjazdowych... hehe,

jak Adamek chce wzmocnic nogi to niech zaliczy jeden trening narciarzy biegowych anie bedzie mógl chodzic przez tydzien,

ja wierze ze predzej stary Golota zawalczy jeszcze o pas mistrza swiata niz Adamek,

zylem wiadomosciami o Adamku przed walka z Kliczkiem, po tej walce juz wiem ze Adamek poprostu oszukuje nas nawet bardziej niz Najman który prowokuje wszystkich do walki i przegrywa za kazdym razem,
ale w lepszym stylu niz Adamek...

nawet najstarsi górale juz nie wierza w Adamka, jedynie 10 letni górale z Chicago jeszcze wierza... hehe
 Autor komentarza: polrex
Data: 15-12-2011 22:43:24 
"""Treningi mają poprawić pozycję sylwetki podczas obrony i ataku, doskonalić uniki a także balans ciałem. Treningi siłowe mają za zadanie wzmocnienie pasa barkowego i poprawę siły ciosu."""

buahah, czy nie to wlasnie robil Adamek przez ostatnie 2 lata?

tzn. Adamek musi poprawic wszystko... zgadzam sie z Bloodworthem,
po tym co zaprezentowal z Kliczka, (a mamy dla porównania walke Hay-a)

Adamek byl sztywny jakby polknal kij od szczotki, wolny jakby wazyl 20 kilo wiecej, no bez ciosu...
ale nie chce przekreslac Adamka, jezeli Adamek wezmie sie ostro do roboty to za 5-7 lat beda widoczne efekty...hehe
 Autor komentarza: nik
Data: 15-12-2011 22:51:04 
''Autor komentarza: polrex
Data: 15-12-2011 22:37:15
Adamek idzie w slady Najmana, opowiada bajki... wzmacnial nogi na nartach zjazdowych... hehe,

jak Adamek chce wzmocnic nogi to niech zaliczy jeden trening narciarzy biegowych anie bedzie mógl chodzic przez tydzien, ''

buaha wujek dobra rada, co mu po takim treningu po ktorym przez tydzien chodzic nie mozna...
 Autor komentarza: nik
Data: 15-12-2011 22:53:20 
''Autor komentarza: polrex
Data: 15-12-2011 22:37:15
Adamek idzie w slady Najmana, opowiada bajki... wzmacnial nogi na nartach zjazdowych... hehe,

jak Adamek chce wzmocnic nogi to niech zaliczy jeden trening narciarzy biegowych anie bedzie mógl chodzic przez tydzien,

ja wierze ze predzej stary Golota zawalczy jeszcze o pas mistrza swiata niz Adamek,

zylem wiadomosciami o Adamku przed walka z Kliczkiem, po tej walce juz wiem ze Adamek poprostu oszukuje nas nawet bardziej niz Najman który prowokuje wszystkich do walki i przegrywa za kazdym razem,
ale w lepszym stylu niz Adamek...

nawet najstarsi górale juz nie wierza w Adamka, jedynie 10 letni górale z Chicago jeszcze wierza... heh''

i co zalisz sie?, nikt ci nie kaze w niego wierzyc czy wogole nim interesowac:)
 Autor komentarza: radekosa
Data: 15-12-2011 22:57:42 
Adamek Zamiast pieprzyć o wypadach na Arubę i Lake Placid byś zdradził może chociaż trochę nazwisko twojego przyszłego rywala chyba że się wstydzisz przed świętami ośmieszać...cały czas tylko pierdolisz jedno i to samo
 Autor komentarza: robak1
Data: 15-12-2011 23:00:52 
Ludzie opanujcie sie z tym Arreola, walki z nim nie bedzie, a dlaczego? Każdy kto trochę sledzi sytuacje wie dlaczego Arreola nie będzi chciał teraz walki z Adamkiem pomimo tego iż mówi, że chetnie by się mu zrewanżował.

Komentarz polrexa ech szkoda nawet odpisywac takiemu typowi.
 Autor komentarza: radekosa
Data: 15-12-2011 23:20:25 
A tak na poważne to Adamek na przetarcie powinien wziąść leszcza macCline następnie pyskacza Chisiore akurat będzie mógł go dobić po starciu z Kliczko dalej zaryzykować z solidnym Powietkinem po czym spróbować swoich sił z drągalem Furym może by mu się udało go obskoczyć a na koniec dać się obić siostrze Kłyczko
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 15-12-2011 23:35:37 
1. Stefan Cirok
2. Marcin Najman
3. Peter Simko
4. Andrzej Gołota
5. Muhammad Ali

I Prudencial pełne po brzegi :)
 Autor komentarza: lukaszamator
Data: 15-12-2011 23:42:36 
Nie zapominajmy, że Tomek się nadal uczy i przeciwnik z górnej polki mógłby popsuć jego dalsze się nauczanie jego trenera Rogera Bloodwortha i jego menadżera "Zygy" z którym jeździł na nartach w Lake Placid i kąpał się na Arubie- czyt. wmawianie ciemniej masie, że jest się top HW aż do momentu wypłaty z drugiem bratem.
 Autor komentarza: robak1
Data: 15-12-2011 23:53:47 
Wszyscy się uczą i nie są gotowi.Powietkin, Helenius,Dimitrenko,Fury uczą się pilnie przez całe ranki a i tak nie są gotowi. Haye czeka nie wiem na co, gdyby się zgodził to taka walka odbyła by się w pierwszej kolejności, bo kasa misiu, kasa. WBC nie takie numery robiło, oni tez muszą coś jeść :)
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 16-12-2011 01:15:19 
jak kliczkowie beda mistrzami to ja pierdziele podejscie adamka do walki o pas (juz wiecej polacy niedadza sie nabrac na szanse i chlop ie szykuj sie do emerytury a niepierdziel ze ciagle sie uczysz nowosci bo juz niemoge tego sluchac (kurw zawiedziony jest heleniusem ale tam przynajmniej walka byla jedna z lepszych walk w ostatnich czasach w wadze ciezkiej emocje bylu ogolnie fajnie sie ogladalo i czlek sie zastanawial do konca czy helenius przypier.. i zakonczy jednak jak sie wiekszosc spodziewala przez ko ) a adamka walke ogladalo sie ciezko czlowiek patrzyl jak dorosly gosc bije dziecko ogolnie taka troche egzekucja odwlekana dla reklam chetnie ogladne adamka z czolowka i wierze ze moze tam pokazac fajna walke (mi sie podobaly bitwy z briggsem ale niestety tego w wadze ciezkiej juz z adamkiem niezobaczymy ale fajne walki tak ale z kliczkami niespecjalnie mnie walka interesuje gdyz jest wynik znany z gory mlody kliczko jest asekurant wiec niewyobrazam sobie zeby przy takiej roznicy warunkow adamek mogl z nim wygrac na punkty a na jakis lucky punch niemozna liczyc gdyz adamek niestety w wadze ciezkiej jest takim puncherem jak z chu.. mlotek wiec nawet jak trafi to wladymir niestety nawet sie niezachwieje (tak trafial czysto tego mc brigda i kur,.. nic nawet sie niezachwial a wach coby niemowic jeb.. i koniec wiec sory ale wszyscy oprocz kliczkow chetnie
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-12-2011 02:44:08 
Duzo tych komentarzy tutaj nie ma zadnego sensu.

Cieszmy sie, ze mamy boksera HW w scislej czolowce. Przeciez o Tomku mozna powiedziec duzo pozytywow oraz jest przykladem dla mlodych.

Co bym tez nie myslal o Golocie to "przetarl" szlaki Polakom do wielkiego boksu w wadze HW. Co prawda, dawal odpaly, ale tez dostarczal wielkich emocji.

Takich bokserow nam naprawde potrzeba! Nawet Wacha, Wawrzyka czy Szpilke!

Przeciez wszyscy fani boksu tak naprawde wiedzieli od poczatku, ze Tomek nie byl, nie jest, ani nigdy nie bedzie prawdziwym ciezkim. Jest bardzo dobrym cruzerem, i to wszystko. Ale dostarczyl nam wszystkim mnostwo emocji w trzech wagach!

Naprawde wierze, ze niedlugo znajdzie sie taki Polak, ktory bedzie mial umiejetnosci, gabarty, sile, charakter oraz inteligencje na "prawdziwego" absolutnego mistrza HW!

A Adamek, Golota, Wach czy inni po prostu przecieraja mu szlaki!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.